Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
99 105
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S konto usunięte
+1 / 7

Niemcy w gazach zawsze mocni byli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~glup
+2 / 2

@Saladyn1 Hindenburg,pamiętamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janekbro
0 / 6

Gaz i niemcy to niezbyt dobre połączenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-2 / 2

Zasilanie silnika wodorem niczym się nie różni od zasilania LPG, więc żadna to rewolucja technologiczna.

Pytanie, skąd wodór i jakie są koszty finansowe/środowiskowe jego wytworzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xyz2357
-1 / 1

@daclaw no suuuuuper tylko, że tam nie ma silnika spalinowego :D a ty byś wodurami palić chciał :D:D:D... Od siebie dodam, że pociąg ten ma cały czas monitoruje poziomy zużycia energii i jeśli zapotrzebowanie w danym momencie jest małe to ogniwa paliwowe pracują na pół gwizdka ładując jednocześnie aku oraz zasilając pociąg. Jeśli poziom zużycia rośnie to wtedy wszystkie ogniwa pracują na 100% + pociąg dodatkowo wspomagany jest za pomocą energii zgromadzonej w akumulatorach. Pociąg oczywiście odzyskuje energię z hamowania. Ze strony systemu którym się zajmowałem również jest innowacyjny = w systemie drzwiowym nie znajdziecie przycisku, komputer sterujący drzwiami ma wewnętrzne i zewnętrzne sensory laserowe + system liczenia pasażerów (do statystyki). Na drzwiach znajdują się fałszywe przyciski z odpowiednimi symbowali, wystarczy zbliżyć do nich rękę aby sensor laserowy zadziałał.

Co do wodoru = elektroliza za pomocą energii z farm słonecznych i wiatrowych czyli chyba jedyne rozsądne gromadzenie energii z tego typu przybytków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mag3d32d
0 / 0

i to się chwali,rozwój,przemysł,innowacyjność.Polska ? bieda,wspomaganie patoli,mafia na wiejskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wkurzony56564546
+1 / 1

Alstom to francuska firma znana w świcie z łapówkarstwa.
Niektóre kraje mają zakaz jakichkolwiek umów z tą firmą.
Polska oczywiście za czasów PO zakupiła od nich pociągi pendolino...
Do dziś nie ma w nich internetu przez wifi...
Co drugi ma awarie...
Miały być szybkie a nie mamy nawet szyn do szybkiej jazdy...
Więc po co je kupili ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blade121
0 / 0

No tak, bo reszta firm na świecie jest uczciwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hke
0 / 0

z serii co może pójść nie tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc1961
0 / 0

To o ile podrożeją eco-bilety?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamill500
-3 / 3

Zapomniałeś dodać, że producentem jest Chorzowska Wytwórnia Konstrukcji Stalowych Konstal, której centrala Alstom tylko zleciał budowę projektu. Te cacko to polska robota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem