Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
256 259
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
F faraon69
0 / 0

To nie los, to doświadczenie i rutyna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ynżyner
0 / 0

@faraon69 doświadczony wylądowałby na kołach, a nie dziobie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johndoe_
0 / 0

@ynzynier O ile miałby miejsce na wyjście z tego. Ale też trochę nie kupuję tego doświadczenia. @faraon69 Ster wysokości na maksa do góry a szybowiec ewidentnie przeciągnięty. Doświadczenie i rutyna nakazuje wtedy oddać ster żeby odzyskać prędkość pozwalającą na jakiś manewr. Ten pilot ciągnął drążek na siebie aż do przywalenia w ziemię. Może przeciągnął za nisko i nie było czasu, ale układ kadłuba sugeruje już w pełni rozwinięty korkociąg stromy. Czyli równie dobrze mógł tak sobie spadać i kilometr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 5

Macie tu doskonały przykład co się dzieje z samolotem który po prostu walnie o ziemie. Nie rozpada się na PIERDYLIARD kawałków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zzz69
+3 / 3

@AIkanaro Przecież to szybowiec -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masiux
0 / 4

@Zzz69 Samolot bez silnika, na jedno wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+3 / 3

Szybowiec jest mały, lekki, leci wolno i ma sporą nośność skrzydeł w stosunku do masy. Porównywanie tego do dużego samolotu pasażerskiego nie jest właściwe.
W wielu udokumentowanych przypadkach samolot po uderzeniu w ziemię nie miał jednego większego kawałka w całości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darth65
+3 / 3

@AIkanaro A robiłeś kiedyś zderzenie 2 resoraków w dzieciństwie? Nie gięły się, nie łamały. Ciekawe dlaczego normalne samochody tak nie maja? Przecież to prawie to samo (Masa, prędkość, sztywność). Jak widać prawa fizyki koledze są obce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2018 o 14:43

J johndoe_
+1 / 1

To nie jest nic specjalnie dziwnego. Prędkość z którą ten szybowiec uderzył w ziemię to maksymalnie 50-60 km/h. Dowód: na pierwszych trzech zdjęciach widać że ster wysokości jest wychylony maksymalnie w górę, a szybowiec nie reaguje. To oznacza lot z prędkością poniżej prędkości przeciągnięcia, czyli ok 60-65 km/h w takim szybowcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
0 / 0

Widać chciał się katapultować ale zabrakło wysokości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem