Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Minister spraw wewnętrznych Włoch Matteo Salvini przypomniał, że Włochy są krajem chrześcijańskim:
by Mentally
+
2561 2590
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D daniel84po
+38 / 46

nikt we Włoszech tego nie powtórzy. żadne media

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jimmy_Waldemar_Resiak
+3 / 13

@kolorowatolerancja Powiedz co jest w tym złego, no czekam niecierpliwe na wyjaśnienia...

W Wielki_i_Tlusty_Kandahar
+4 / 10

szok... a u arabów w sumie tego typu wypowiedzi są normą... i niedługo będą w europie

Y Yellow_Jester
+1 / 1

@czacknoris Masz ty wielkie pojęcie o Meksyku.

Edit. Tak sobie pomyślałem, że to wcale nie było do uchodźców.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 21:23

avatar sliko
+2 / 2

https://demotywatory.pl/4895765/Wlochy

avatar czacknoris
0 / 0

Yellow_Jester wystarczy ze ty masz pojecie o meksyku

R rassat
+16 / 40

@kolorowatolerancja Co za głupoty piszesz? On ma racja, jeżeli komuś się nie podoba to może każdej chwili wyjechać ze włoch.

F FenrirIbnLaAhad
+10 / 28

@rassat spójrz na jego nick i ilośc minusów.... to albo zyebany trol, albo idiota.
Tak czy owak, istota nieskalana głębszą myślą.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 15:31

avatar bp2345
+6 / 20

@rassat kolorowy to tylko lokalny troll, można minusować w zasadzie cokolwiek by nie napisał.

F FenrirIbnLaAhad
+6 / 8

@~ge o, piszesz z niezalogowanego żeby się dowartościować? To bardzo żałosne, nawet jak na twoje standardy, tęczowcu :P

Zdradze ci sekret: nie, to oznacza że ludzie sie z tobą nie zgadzają. :)
człowiek rzekomo inteligentny powinien być też na tyle mądry, żeby umieć wyrazić swoje słowa tak żeby inni nie mieli problemu ze zrozumieniem go.
Dlaczego w tym przypadku ilośc minusów miałaby świadczyć na jego korzyść? Nikt nie ma problemów ze zrozumieniem go, jego posty sa po prostu głupie.

W WlochzWloch
+1 / 1

Salvini rzeczywiście powiedział coś takiego w przeszłości (np https://twitter.com/matteosalvinimi/status/659353939985506304) ale nie ostatnio. O też przed wyborami w lutym 2018 przysiegał się na ewangelię i pokazał różaniec. To czysta sztuczka propagandowa, Salvini mężem kościoła na pewno nie jest (wręcz przeciwnie, i on nie lubi kościołą, i kościół nie lubi Ligi) i jego autentyczne zainteresowanie w sprawach religijnych jest równe zero (jeśli nie mniej).
To @rassat Mnie się nie podoba krzyż w miejscach publicznych, to ja miałbym wyjechać z własnego kraju???

R rassat
0 / 0

@WlochzWloch bez przesady

avatar ~obelixsteriks
+4 / 20

Na Jowisza! Remus i Romulus przewracają się w grobie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rassat
+4 / 10

Tylko że rzymianie "zapożyczyli" wielu bogów od greków i zmienili imiona aby oni nie byli by źli za pragiat

S sedapa
-3 / 11

~rassat a chrześcijaństwo zapozyczylo conajmniej równie wiele jeśli nie więcej od wielu wyznań pogańskich włącznie z datami, schematami świat, świętych, symbolikę itp. Pomimo wielu lat zajmowania się religiami znam tylko jedno chrześcijańskie święto. Każde inne to plagiat. Więc pojęcie tradycji to sprawa względna.

avatar nand82
+3 / 23

Dlatego własnie powinien być rozdział religii od państwa. "Jesteś z nami albo przeciwko nam".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jhony_Bravo
+1 / 3

@nand82 najpierw niech sie państwo odwali od obywatela.

avatar ~Bravo_Girl
-1 / 1

@Jhony_Bravo 8 grudnia 2018 o 20:22 Boże narodzenie trochę za daleko i takie życzenia pasują do kogoś kto robi w grupie przestępczej - Jemu Państwo przeszkadza najbardziej. (taki detal - bez Państwa nie ma Obywatela. Mogą istnieć robole, niewolnicy czy arystokraci ale nie obywatele)

avatar BrickOfTheWall
-3 / 19

Może ministrowi nie odpowiada świecka republika i wolałby jakiś kraj wyznaniowy.
A to że Boże Narodzenie to najczęściej święto chrześcijańskie to druga sprawa (najczęściej bo Janualia czy Gody to margines) a mogą je świętować wszyscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+8 / 12

@BrickOfTheWall nie do końca. Bo jeżeli potraktujemy przytoczone tutaj zdanie jako: "Są krajem o tradycji chrześcijańskiej", a to zapewne miał na myśli to naturalnym jest, że o ile z religią chrześcijańską jako taką utożsamiać się każdy nie musi jednak naturalnym jest by jej spuściznę kulturową oraz obecność w życiu części obywateli tolerować. Czepianie się, że w kraju o tradycji chrześcijańskiej w Boże narodzenie ludzie celebrują właśnie Boże narodzenie jest skrajną głupotą. Przecież nikt tutaj nikogo nie zmusza do nawrócenia, jest tylko wskazane na zachowanie najbardziej podstawowej i naturalnej tolerancji dla kultury kraju.

avatar DexterHollandRulez
-3 / 15

@Elathir Nie. Tolerancja wyznaniowa w świeckim państwie oznacza, że każda religia ma prawo świętować swoje święta po swojemu i nikt nie powinien wywierać na to wpływu zewnętrznego, podobnie jak religie nie powinny wywierać wpływu na osoby poza kręgiem swoich wyznawców. Co za tym idzie twierdzenie że kraj jest chrześcijański (nie jest) i że z tego powodu ta religia ma jakieś specjalne prawa jest błędne. Ma prawo do świąt 'po swojemu', bo każda ma, a nie dlatego że jest jakaś lepsza i specjalnie chroniona przez prawo.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 16:32

avatar DexterHollandRulez
0 / 20

Obawiam się, że Włochy są świecką republiką parlamentarną, a nie 'krajem chrześcijańskim'. Krajem chrześcijańskim jest co najwyżej Watykan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rassat
0 / 6

@DexterHollandRulez tu nie masz racji, proszę sobie porównać stan rozwoju technologii imperium majów z europą czasach XV wieku

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 15:53

avatar DexterHollandRulez
-2 / 8

@rassat Co ma piernik do wiatraka? Co ma ustrój państwa włoskiego dzisiaj do Majów?

R rassat
-2 / 12

@DexterHollandRulez przestawiłem tylko przykład że europa chrześcijańska była bardzo rozwinięta od imperium majów w czasa XV wieku ale niestety teraz jest wielka moda "na ateizm" że każdy kraj musi być świecki jak Francja a nie może być neutralna do religii bo "hurr burr to przecież ciemnota i głupoty" oczywiście nie popiera na nadużywanie danej religii.

avatar DexterHollandRulez
0 / 6

@rassat Kraj świecki to właśnie kraj neutralny w stosunku do religii... możesz wyznawać co chcesz i wszystkie wyznania są równe, a przy tym rozłączne od struktur państwowych. Weź może chociaż sprawdź co znaczą słowa których używasz zanim zaczniesz pisać...

avatar ~ge
0 / 0

@rassat Równie dobrze mógł bym powiedzieć że jest moda na chrześciajaństwo.

R rassat
-3 / 3

@DexterHollandRulez Jeżeli ma być rozdział miedzy państwem a religią to niech zrobią coś podobnego ja u USA a nie u francji

avatar DexterHollandRulez
+2 / 6

@rassat Bo co, bo tak Ci się podoba? Rozdział już jest, powinien tylko zostać posunięty dalej tzn. należy cofnąć bezzasadnie przyznane przez państwo przywileje KK w porównaniu do innych religii tzn. żadnych dofinansowań, ekskluzywnych ulg podatkowych czy religii w szkołach na koszt podatnika (bez względu na jego wyznanie). Równo, sprawiedliwie i wtedy wolnoć Tomku w swoim domku - państwo i osoby spoza religii nie wchrzaniają się w paradę wiernym, wierni nie wchrzaniają się państwu i osobom postronnym.

R rassat
-1 / 3

@DexterHollandRulez oraz zwolnienie z pracy osoby który np miał wisiorek z krzyżykiem. Sorry ale USA wygrywa z Francją jeżeli mowa o wolności religijnych a poza tym tam kapłani nie są pod ochroną jak w polsce ( jak wiesz to w USA ta instytucja nie ma przywileju państwowych pewnym sensie)

avatar DexterHollandRulez
-1 / 3

@rassat Ech, ja o zupie, Ty o dupie... Ja nic nie piszę ani o USA ani o Francji, piszę jak powinno wyglądać w Polsce.

R rassat
0 / 2

@DexterHollandRulez No ja też mówie o tym jeżeli ma być rozdział miedzy kościołem a państwie to Polska powinie brać przykład z USA a nie Francji

avatar DexterHollandRulez
0 / 2

@rassat Rozdział już od dawna jest, tylko należy go pogłębić, a dokładniej rzecz ujmując do końca wprowadzić w życie. I dobrze by było to zrobić po swojemu, bo USA też nie jest dobrym wzorem moim zdaniem.

avatar ~qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
0 / 0

@rassat
ateizm to żadna moda...
teraz jest modne na bycie powiedzenie że się wierzy w boga... wierzenie w boga, nie czyni z ciebie osobą wierzącą... liczą się twoje czyny...

avatar ~DSoL
+3 / 5

W Europie możesz tak mówić - i tylko mówić. Na egzekwowanie tej zasady mu nie pozwolą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embees1
0 / 6

Włochy to nie tylko zydowskie bóstwa,mimo,że kiedyś cesarz rzymski uczynił je,prawem kaduka panstwowym religiotyzmem cesarstwa.Powiedzenie,że jak ci się nie podoba to wyjedź świadczy o (cenzura).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luftmysza
-1 / 13

Brawa dla tego Pana. A przeciwnicy Kościoła, niech w Boże Narodzenie do pracy idą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zatobabooabomkom
-3 / 7

Chciałbym tego dnia iść do pracy, ale katolickie państwo ukarze mojego pracodawcę za to.

avatar ~wojteeek_3
+3 / 7

chyba wielu komentujacych nie ma pojecia co sie podzialo we wloszech dzieki nachodzcom. Strach do parku pojsc grupki czarnych ryji po 20 dybie, nigdy mlodzi wlosi nie emigrowali w takich ilosciach, kraj jest zniszczony przez to szalenstwo a wygrana antyemigracyjnych politykow to glos rozpaczy przerazonych ludzi, zreszta podobny wydzwiek ma protest we francji brudasy siedza na zasilkach a na przedmiesciach zwykli ludzie nie wyrabiaja na ten cyrk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
-4 / 4

Tacy oni katoliccy jak ja! Wpuszczają ciapatych całymi stadami hipokryci!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+5 / 7

@LocosPPG Wiesz to uchodźcą nie podobały się wystroje świąteczne, więc są jedynie, pasożytami i intruzami we Włoszech, bo ciągną jedynie socjal, i mają jeszcze czelność, atakować Włoskie tradycje

avatar ~popieram
+2 / 4

i bardzo dobrze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlepek
0 / 4

Jakiś link do tych rewelacji? Czy to kolejny fejk?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buda321
+2 / 4

@vlepek tu jest link proszę
https://link.do/z8AO0

avatar zaymoon
-1 / 5

@buda321
Podejrzana stronka, mój NoScript blokuje ją całkowicie, odradzam otwieranie.

J konto usunięte
-2 / 2

Wiesz to uchodźcą nie podobały się wystroje świąteczne, więc są jedynie, pasożytami i intruzami we Włoszech, bo ciągną jedynie socjal, i mają jeszcze czelność, atakować Włoskie tradycje, Matteo dobrze mówi, PS.Watykan znajduje się we Włoszech, a Włochy to obecna stolica katolicyzmu, więc naprawdę, ten demot jest głupi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
-1 / 7

Włochy to kraj chrześcijański, bo obchodzi Boże Narodzenie. Tja... A minister Szojgu to chrześcijanin, bo się przeżegnał na defiladzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 2

@zupak Chrześcijaństwo powstało w Imperium Rzymskim, więc na tamtych terenach jest wiarą rodzimą, na równi z rzymskimi kultami pogańskimi.

avatar ~Vraerhe
0 / 0

Ano, chrześcijaństwo powstało w Imperium Rzymskim - tyle że nie we Włoszech, a na Bliskim Wschodzie. I tam powinno wrócić.

avatar ~bogbog
+1 / 7

a ja przypominam, że chrześcijanie nie są lepsi od inncyh co wyrzynali w imię Boga, przed wierzuchami chreścijańskimi w europie byli słowianie poganie - których zmusili ogniem i mieczem do uwierzenia w słodkie dzieciątko Jezus, co na to Jezus?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
0 / 0

@-1 3 Jezus_slodkie_dzieciatko

najwięcej pokory brakuje osobom wierzącym

avatar ~szmigiel_90
-2 / 4

brawo odwazny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jk
-1 / 5

Chiciaz jeden ktory ma ,,jaja''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+3 / 3

zamiast mózgu

P PanTalonik2
-3 / 7

Lewaccy hejterzy gotowi do ataku za 3..2..1..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukson997
0 / 0

Brawo ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+2 / 4

Garibaldi w swojej walce o zjednoczenie Włoch walczył m.in. przeciw Państwu Kościelnemu, a tym który w historii nowożytnych Włoch najbardziej właził w dupę katolom i Watykanowi był Mussolini.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~annnnnnna
+2 / 2

Jestem agnostyczką/apostatką. Uwielbiam święta, choć nie mają dla mnie wydźwięku religijnego, a jedynie rodzinny. TO jedyny raz w roku, kiedy cała rodzina się zjerzdźa i jesteśmy razem. Uwielbiam choinkę, obdarowywanie się prezentami, potrawy wigilijne. Kolęd w domu nie słuchamy, bo "Jezus malusieńki..." to nie pasuje nam. Nie przeszkadzają mi szopki, bombki itp. Przeszkadza mi natomiast epatowanie religią na co dzień. Przeszkadzają mi krzyże w urzędach i miejscach publicznych (np. poczcie, czy Uczelni), bo czuję się wykluczona. Kwestia religii to dla mnie kwestia osobista. Nie powinno być krajów katolickich, muzułmańskich itp.
Jest taki kraj Polska, w którym większość to chrześcijanie, ale są też protestanci, agnostycy, ateiści, muzułmanie, buddyści.. i ok. Wszyscy szanujmy to, że ktoś chce się pomodlić w swój sposób i nie narzucajmy innym swoich przekonań...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjwdpe
+3 / 3

To uczucie kiedy twoja religia zależy tylko i wyłącznie od tego, gdzie się urodzisz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lewaq
+4 / 4

ciekawe czy jest dumny z pedofili w kościele, przecież księża to jego nauczyciele. Swoją drogą ciekawe czy mają rozdział kościoła od państwa czy tak jak u nas, rządzący są na posylki funkcjonariuszy krk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oiaimilawonabz
-2 / 4

Kiedy nazwą go faszystą, radykałem, populistą, islamofobem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BoLong
-2 / 2

Brawo ten Pan, a co nasi kacykowie na to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kolorowatolerancja
-2 / 4

Fakt jest taki: swoje prywatne przekonania powinien zachować dla siebie - w końcu reprezentuje rząd włoski (a tego typu rasistowskie wypowiedzi nie są stanowiskiem obecnego rządu). Włochy to nie katotaliban, tylko państwo świeckie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2018 o 8:49

J konto usunięte
0 / 0

A wiesz że mówił to do, uchodźców muzułmanów, którym nie podobają się święta bożego narodzenia ? Bo coś mi się wydaje że nie !