Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
1:26

Hiszpańscy Romowie kontra hiszpańska policja

www.demotywatory.pl
+
928 939
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
X xero75
+68 / 70

Ja na tym filmiku widzę bydło, które zostało poskromione. Bydło jest bydłem, bez względu na narodowość, przynależność kulturową czy wyznanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
+34 / 118

Do każdego człowieka należy przemawiać językiem dla niego zrozumiałym. Policjanci zobaczyli, w jaki sposób ci młodzi dżentelmeni dyskutują między sobą i próbują się zwracać nawet do policjantów, więc w tym samym języku udzielili jasnej i konstruktywnej odpowiedzi.
Krótki słownik tego języka:
(popchnięcie z rozbiegu i obalenie na glebę) = "jest pan zatrzymany"
(kopnięcie w zęby) = "ma pan prawo zachować milczenie"
(sięgnięcie ręką do pasa, gdzie pałka i broń) = "...będzie użyte przeciwko panu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2019 o 22:58

P pochichrana
+12 / 12

@Moher_przez_samo_h made my day :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+1 / 1

@Moher_przez_samo_h Albo tak : Jeśli ktoś się zachowuje jak bydło to niech nie ma pretensji, że jak bydło zostanie potraktowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wesior123
+13 / 17

Polskiej Policji brakuje czasami takich prostych i bezpośrednich argumentów co do niektórych obcokrajowców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xero75
+3 / 9

@Wesior123
Polska policja w ogóle ma problem z komplikowaniem komunikacji. Zamiat powiedzieć "podszedłem do delikwenta" kombinują: "udałem się drogą pieszą na miejsce, w którym tamten obywatel w owym czasie przebywał".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wesior123
0 / 0

@xero75 chodziło mi o argumenty siłowe itd. Czyli wpuszczenie wpierd...lu swołoczy za wschodniej granicy panoszącej się wszędzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hyberius
+17 / 17

@Wesior123 Czasem to robią i potem można poczytać setki komentarzy jaka Policja jest zła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xero75
+1 / 1

@Wesior123
Ale ja właśnie o tym piszę! Zamiast komuś po prostu j...ąć oni kombimują "czy nie zechciałby Pan przestać kopać tego leżącego gentlemana?"...
Komplikują niepotrzebnie przekaz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2019 o 23:41

W Wesior123
0 / 0

@xero75 nie zrozumiałem metafory,ale suma summarum o to samo nam chodziło:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+3 / 5

@Wesior123 Nie narzędzi, a akceptacji jej działań przez polityków i społczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+5 / 5

@xero75 "udałem się drogą pieszą na miejsce, w którym tamten obywatel w owym czasie przebywał"

Słabo znasz języki. Tłumaczenie na polski policyjny:

"podjęte zostały czynności zmierzające do dotarcia na miejsce celem przeprowadzenia czynności z przebywającym tam w owym czasie obywatelem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 1

@Wesior123 Obserwowałem jak polska policja i polskie sądy cackała się przez ponad dwie jak nie trzy dekady z bandytami w barwach klubu Wisła i Cracowia w moim mieście Krakowie. I widziałem jakie były tego skutki.. Bandy bezkarnych chuliganów z maczetami terroryzowały miasto. Jak to możliwe że jeden z tych bandytów wykupił klub sportowy Wisła . Jak to możliwe że w zabójstwo "człowieka" był uwikłany syn komendanta wojewódzkiego policji. Zginęło kilka osób zupełnie postronnych, nie wspominając o tych jacy zostali pobici. To zwykłe gangi uliczne znane z USA a w tle handel narkotykami, sterydami i kradzieże A wyroki często zapadały w zawieszeniu lub minimalne tylko ich wzmacniały. A patrząc na tą scenę. gdyby te dwie czy trzy dekady temu policja właśnie tak ich pacyfikowała spałowała i powsadzała za kratki kilka istnień wartościowych ludzi dało by się uratować.
Niestety przez długi czas widziałem jak policja czy straże miejska z przemocą i siłą pchała się do spokojnych ludzi , a tam gdzie byli agresywni .. nie interweniował.. To chore..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 kwietnia 2019 o 23:15

avatar pawelkolodziej
0 / 0

@Wesior123 ale do kogoś kto nic nie robi to już potrafią być "mężni"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+2 / 18

W Polsce też kiedyś była taka policja, nazywała się ZOMO. W ryj, pała i był spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-2 / 2

@Glaurung_Uluroki Mylisz się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@Glaurung_Uluroki Co do ZOMO masz trochę racji, raczej działali w grupie, ale zwykli funkcjonariusze MO robili takie akcje jak na filmiku w pojedynkę. Mój kolega został spałowany za przebiegnięcie przez jezdnię w niedozwolonym miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2019 o 10:24

K killerxcartoon
0 / 0

@Glaurung_Uluroki w stanie wojennym ZOMO jak i ORMO patrolowało normalnie ulice.. w patrolach po 2 lub 4 osobowych .. choć faktycznie większość z nich stała przy pojazdach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
0 / 0

@Glaurung_Uluroki Zomowcy wychodzili również na patrole. Z reguły dwóch lub trzech. Często widziałem patrole z Golędzinowa. Na Targówku i Bródnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kula6
-1 / 3

ataka agresję to tylko agresja. w prawdzie można było gazem ale za dużo ludzi dookoła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartekss1
+6 / 8

Niezbyt elegancko ale nad wyraz skutecznie. Dobra robota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
+3 / 7

Aż miło popatrzeć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paralipomena
+2 / 6

Poskromienie zamieszek to jedno. Odnoszę jednak wrażenie, że policja w tym akurat przypadku, stara się dość nieudolnie, ukryć dziką satysfakcję z wykonywanych czynności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar josel1
+4 / 6

Prawidłowo mój dom moje zasady

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snickers2012
+4 / 8

Lubię patrzeć jak służby mundurowe ujarzmiają bydło uliczne, mogę cały dzień oglądać takie filmiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MythAmi
+3 / 7

A za dwa dni demot o tym, jak policja jest brutalna i JP100% bo sprawdzili mi dokumenty bez powodu (a może po prostu powodu nie znam, bo dla przykładu szukają kogoś podobnego). W sumie można uźyć wybranych fragmentow z tego filmu i zrobić demota, o brutalności hiszpańskiej policji, pacyfikującej katalońskich aktywistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 kwietnia 2019 o 13:38

K killerxcartoon
0 / 0

@MythAmi Bo policja nie jest od sprawdzania dokumentów bo ma takie widzi mi się a interwencji w takich sytuacjach..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MythAmi
+1 / 1

@killerxcartoon Każdy poszukiwany przestępca z pewnością dałby Ci plusa. Zdajesz sobie sprawę, że polska policja poszukuje pewnie kilka tysięcy osób. W sporej ilości przypadków nie posiadając nawet zdjęcia, a ledwie jakieś szczątkowe informacje, typu koleś twojego wzrostu i kurtce koloru takiego jaką właśnie nosisz. W świetle prawa mają prawo Cie wylegitymować.

PS. W Holandii policja jeśli nie masz przy sobie dowodu osobistego, odwozi Cie na posterunek i pakuje do celi. Wychodzisz dopiero jeśli ktoś przyniesie twój dowód osobisty albo w inny sposób potwierdzisz kim jesteś. takie info dla tych, co twierdzą, że na zachodzie policja jest miękka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2019 o 1:08

K killerxcartoon
0 / 0

@MythAmi Zacznijmy od tego że jako obywatel mam prawa i mam prawo oczekiwać że jako praworządny obywatel nie będę zaczepiany w tym przez funkcjonariuszy policji czy tam straży miejskiej. Jeśli taki funkcjonariusz chce mnie legitymować może to zrobić tylko w następujących wypadku jeśli jestem sprawcą, lub podejrzanym o popełnienie przestępstwa lub wykroczenia albo zachodzi uzasadnione podejrzenie że takie przestępstwo lub wykroczenie popełniłem, Jeśli jestem poszkodowanym w wyniku przestępstwa lub wykroczenia, jestem świadkiem przestępstwa lub wykroczenia , jestem poszukiwany listem gończym przez sąd lub prokuraturę , stan wyjątkowy, w czasie obławy i blokady terenu związanej z np zamachem, przestępstwem, poszukiwaniami np zbiega z wiezienia. A więc musi być najpierw racjonalne UZASADNIENIE do interwencji. Poszukiwanie przestępców w normalnych warunkach wykonują wyspecjalizowane oddziały wydziałów pościgowych a nie patrole. I mają swoje taktyki i możliwości techniczne by namierzyć zbiega i wierz mi na pewno nie jest to legitymowani na chybił trafił postronnych osób. To właśnie brak profesjonalizmu polskich funkcjonariuszy się do tego typu akcji sprowadzał by produkować stosy statystyk ze spisywania ludności nie wiadomo po H a przestępcy latami łazili wolno. A jeśli policja nie posiada zdjęcia poszukiwanego to jest HOJ a nie policja i ciężko by kogoś znalazła w taki sposób . Jak zauważasz ci co łażą wzdłuż chodników nazywają się patrolami prewencyjnymi , a jak rozumiesz etymologie nazwy prewencja znaczy zapobieganie . A wić wysyła się takie patrole gdzie dochodzi do częstych przestępstw, włamań, pobić, wandalizmu, pijaństwa czy np zabawach czy marszach i są od tego by interweniować przy np burdzie, jak tu na filmie a nie od legitymowania ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@killerxcartoon Widać, że nie masz bladego pojęcia o tym co mówisz. W większości ludzi poszukiwanych ujawnia się właśnie poprzez sprawdzanie obywateli, legitymowanie, kontrole drogowe itd. Tak samo z kradzionymi rzeczami. Jako społeczeństwo oczekujemy skutecznej policji, ale gdy ona podejmuje działania to robimy wszystko by im to utrudnić.
#polaczki

Przykro, mi że to nie wygląda jak w filmach, że policja na kamerach robi zoom x 100000 potem wyostrzenie i druk idealnie pięknej twarzy, tylko polega na rysopisach (które każdy jeden człowiek poda inne).Bardzo bym chciał by mogli namierzać poszukiwanych na podstawie wróżenia fusów czy ustalania z dupy GSP telefonu czy auta, ale niestety to rzeczywistość a nie film. I trzeba się chwytać rzeczywistych możliwości. A są one takie, że najczęściej znajduje się os. poszukiwane właśnie na podstawie "legitymowań". Że potwierdza się autentyczność dokumentów dotykając ich, oglądając, sprawdzając, a nie z odległości i rentgenem w oczach. Za dużo filmów, za mało praktyki, za dużo oczekiwań, za mało współpracy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 kwietnia 2019 o 23:05

K killerxcartoon
0 / 0

@Taymishi dokładnie wiem jak wygląda praca policji zarówno dochodzeniówki jak i prewencji. Przez trzy lata ściśle z nimi współpracowałem z uwagi na sprawy służbowe. Znam też przepisy i znam kilku policjantów i wiem co i dlaczego robią i jakie głupoty robią komendanci wojewódzcy policji. I dokładnie znam możliwości i metody kryminalistyczne. Znam technologie i wiem co jest możliwe a co nie. Czy masz wiedzę jak nieprofesjonalna i jakie zaległości technologiczne ma nasza policja. wierz kiedy powstał AFIS i kiedy skończono dygitalizacje akt? Wiesz jak późno i z jakimi technicznymi bólami powstał CPEIK i I jakie opóźnienie i korupcja i problemy wyszła przy CEPIK2. I jakie nadal są problemy przy bazie PESEL.
Poczytaj czasem raporty NIK na temat policji bo warto a to i tak oficjalnie znalezione patologie. Przez 4 lat w ramach akcji trzeźwy poranek wylegitymowano około 35 milionów kierowców. To niewyobrażalna wręcz uciążliwość dla ludzi. Przy minimalnej skuteczności. Czyli niewspółmierne środki do rezultatów
Oto przykłady z raportu NIK w 2015 policja przeprowadziła 17milonów kontroli alkomatem wykrywając 70 tysięcy osób z zawartością alkoholu w wydychanym powietrzu przy czym (nie podali) część nie ma wpływu część to wykroczenie (0,2-0,5) a cześć to przestępstwo (powyżej 0,5). natomiast w tym samym okresie policja Brytyjska dokonała zaledwie 700 000 kontroli z użyciem alkomatu i wykryła 72 tysiące prowadzących z promilami (też nie podano szczegółów )
Jak widać 17M i 700K prawie 25 krotnie więcej kontroli nie dało nawet takiej samej ilości wykrytych nadużyć. Policja brytyjska jest jedna z najskuteczniejszych z policji na zachodzie europy ale i tak w Polsce względem reszty zachodnich krajów ilość takich kontroli jest zdumiewająco duża i nie tylko wg współczynnika ilości kontroli na obywateli w kraju ale i samych kontroli i tak minimum 10 krotnie.
A skąd się bierze takie podejście polskiej Policji. Z dawnych czasów jak służyła do zastraszania obywateli co w moim odczuciu nadal che robić. Z łapownictwa takie ilości kontroli dawały szanse na łapówkę drogówce przez wiele lat A często nawet stojąc z suszarka nie łapali tchy co przekroczyli prędkość tylko mieli nabite z wcześniejszego pomiaru. Nie bez powodu powstało w latach 90tych powiedzenia "jak w pół roku chcesz zarobić na mieszkanie idź do drogówki" I jak widać po skali i skuteczności z braku profesjonalizmu. A takie działanie miały tylko na celu produkowanie statystyk celem udowodnienia swojej przydatności i tuszowania swojej niekompetencji. Niedawno przeprowadzono eksperyment gdzie policja przestała kontrolować i co się okazało.. że wypadków wcale nie było więcej tylko mniej o 20%.
Dokładnie wiem jak wyglądało jeszcze do niedawna szukanie poszukiwanych. Patrol jechał na miejsce oficjalnego zameldowania obywatela gdzie np już nie ma od 5 lat budynku i stwierdzał że go tam nie ma.. Notatka szła do akt i sprawa załatwiona. A w tym czasie poszukiwany swobodnie gada sobie przez komórkę z rodziną i nawet foty wrzuca na portal społecznościowy (NK). A policja ma to w d.. bo na komendzie nadal używają maszyny do pisania pamiętającej lata 60te.
A to że przy masowych legitymowaniach znajdują takie ilości osób poszukiwanych świadczy tylko o braku profesjonalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2019 o 13:26

D demian666
+1 / 1

za debilizm trzeba placic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
+4 / 4

Brawo. Tak się postępuje z łobuzami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+3 / 7

Nielegalnie i nieprofesjonalnie. Dziś spuszczacie się nad tym jak to sprali Cyganów, ale jak się rozbestwią to jutro mogą tak samo potraktować ciebie albo twoją matkę. Nie na tym polega państwo prawa. Policja ma być skuteczna, ale zgodnie z prawem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcin_Jan
0 / 6

@pokos
zgadza się. można przytoczyć wiersz Martina Niemöller'a
Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
Nie byłem przecież socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.

dla nie kumatych możecie podstawić sobie tak:
Kiedy przyszli po Cyganów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Cyganem....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 2

@pokos cyganie też zachowywali się "nielegalnie i nieprofesjonalnie"... dlaczego prawo miałoby obowiązywać kogoś, kto sam na nie szcza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
-2 / 2

@FenrirIbnLaAhad . Według tej logiki możnaby zastrzelić na miejscu każdego, kto przechodzi na czerwonym świetle, bo przecież złamał prawo więc prawo już go nie chroni. To jest absurd! Policja jest od ścigania przestępców, ale sama nie może przy tym popełniac przestępstw. Tym różni się policjant od przestępcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 2

@pokos masz dziwną logikę, za przejście na czerwonym chcesz rozstrzeliwać? :D
Czasami trzeba użyć odpowiednich środków, żeby osiągnąć cel.
Może byś o tym wiedział, gdybyś kiedyś musiał rozdzielać walczących ze sobą furiatów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
-2 / 2

@FenrirIbnLaAhad . Przecież to ty stwierdziłeś, że jak ktoś łamie prawo to sam nie ma praw. Ja wykazałem że to absurd. A pacyfikowanie furiatów to zwykła praca policjantów. Są do tego szkoleni i wyposażeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darozaba
0 / 0

Wypier#alac do siebie burdy robic! Brawo!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+3 / 3

Hiszpański patostreaming.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elaese
+3 / 3

Taka tam drobna rodzinna sprzeczka i od razu policja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 4

Policja skuteczna - fakt... ale czy profesjonalna? Czy naprawdę chcielibyśmy gdybyśmy to my - jako obywatele mieli taką sytuację, żeby policjant nas kopał? Rom to też człowiek. Są pewne procedury i należy ich przestrzegać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
0 / 2

Hehehe...
Ktoś kiedyś powiedział: "Nie każdy złodziej to cygan, ale każdy cygan to złodziej."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@Taymishi zobacz jak szybko ich poskromili. Może nie było ich za wielu na delikatne cackanie się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@SrogiKutafon Znam wielu i zaledwie niektórzy to złodzieje :) już więcej znam prawilnych polskich polakuf złodziei :)

@FenrirIbnLaAhad Ależ ja jestem za tym aby policja była skuteczna a nie "cackała się", ale do WSZYSTKICH a nie tak wybiórczo. Skopali cygana, który nawet ich nie atakował to "bardzo dobrze", a zakuli polaczka, który był agresywny to miliard komentarzy o "brutalnosci" policji i okrzyki "gestapo". Albo traktujemy ludzi równo albo nie. Albo jesteśmy dla wszystkich tak samo agresywni, albo tak samo łagodni.

Patrząc proceduralnie, to zachowanie Policjantów wysoce nie profesjonalne. Powinni ich zakuć, a nie chodzić i kopać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@Taymishi u nas jest tak źle, bo ludzie sztywno trzymają się przepisów, tak jakby sami nie potrafili myśleć... każda sytuacja wymaga indywidualnego podejścia.

Ja tam zawsze staję po stronie policjantów klepiących stawiającego opór sebiksa :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad Otóż przepisy są od tego aby się ich trzymać. Tu nie ma miejsca na indywidualizm, w Polsce niestety się tak przyjęło bo u nas niektóre przepisy są po prostu durne, ograniczenia prędkości w niektórych miejscach itp. Prawo powinno być twarde, jasne, zrozumiałe dla każdego i przede wszystkim dopasowane do czasów, miejsc itd. Jednakże jak już wspomniałem, prawo obowiązuje każdego i do mnie czy Ciebie nie należy decyzja o stosowaniu się do niego bądź nie. Znaczy ... w sumie należy, ale za niestosowanie się są sankcje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@Taymishi nie, przepisy są do tego żeby ograniczać "owce". Narzucane prawo to nie prawo.
Właśnie, nie będzie dopasowania do czasu i miejsc, gdy nie będzie indywidualnego podejścia do każdej sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad Przepisy są od tego żeby ograniczać część Twojej wolności, część wolności każdego z nas. Po to abyśmy mogli żyć w społeczeństwie. Co ma indywidualizm do tego? I na czym on miałby polegać, przykład jakiś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
-1 / 1

Prawidłowo, gówno zazwyczaj leży na ziemi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzlowiekZkamienia
+1 / 3

Ludzie się bili i przyszła policja i jeszcze im dokopała. Co za patola!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-1 / 1

Piękny demot, aż zapisałem.
Ludziom krytykującym brutalność policji:
wczoraj był demot o włamywaczach zabitych w Teksasie z kałasznikowa. Każdy zachwalał i żałował że w Polsce tak nie może być.
To się w końcu zastanówcie czy zabijamy włamywaczy z automatu czy płaczemy bo policjant sprzedał kopa jakiemuś oszołomowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@Gats jest różnica pomiędzy działaniem w granicach prawa (w teksasie pozwala na strzelanie do włamywaczy, w polsce nie) a chodzeniem i kopaniem ludzi siedzących na chodniku. Policjant ma przede wszystkim działać na podstawie i w granicach prawa, a takie zachowanie jak wyżej od tego odbiega i nie przystoi człowiekowi noszącemu mundur

Odpowiedz Komentuj obrazkiem