Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
202 208
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T testujac092
0 / 2

a programowales kiedys sterownik obslugujacy sygnalizacje na skrzyzowaniu?
wiesz ile linijek trzeba dopisac aby uruchomic przyciski?
dajesz im napiecie, po nacisnieciu sie zapalaja napisem czekaj
i masz z bani
a sygnalizacje puszczasz na sterownik czasowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stroggi
0 / 0

@testujac092 Zdecydowana większość programów sygnalizacji to aplikacje akomodacyjne, tzn w zależności od zgłoszeń na pętlach indukcyjnych, zgłoszeń z kamer wideodetekcji, czy przycisków generowany jest sygnał który trafia do logiki programu sterującego i w zależności od parametrów i danego stanu podejmowana jest decyzja co do zamknięcia/otwarcia kolejnych grup/faz. Programy stałoczasowe to rzadkość, dzisiaj uruchamiane głównie jako aplikacje awaryjne w przypadku np. awarii systemu detekcji (pętle, kamery). Chociaż wykorzystywane są w niektórych systemach ITS... Co do niedziałających przycisków, to podobnie jak w przypadku pętli, uszkodzony przycisk daje sygnał ciągłej zajętości. Najczęściej po przekroczeniu zdefiniowanego czasu zostaje zgłoszony błąd. Wtedy na danym wejściu uruchamiany jest generator produkujący sztucznie sygnał (zgodnie z parametrami) aby symulować przejazd pojazdów, lub generować zgłoszenia z przycisków dla pieszych. Alternatywnie sygnalizacja przechodzi do trybu awaryjnego stałoczasowego, co jest gorszym rozwiązaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+9 / 9

Owszem, część to placebo. Kolejna część jest placebo do określonej godziny wieczornej. A pewna część faktycznie działa. profilaktycznie lepiej kliknąć, nic się nie traci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RaistlinMG
0 / 0

@Rhanai a część jest tylko wkurzająca, bo jak za późno wciśniesz to się nie zmieni na zielone przy kolejnej zmianie, pomimo że samochodom się zmienia i teoretycznie czekasz ponad całą zmianę świateł aby móc przejść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nixelad
-3 / 5

A ciekawe ile działa naprawdę, tylko nikt nie próbuje poprawnie z nich korzystać.

Instrukcja mówi jasno: chcesz przejść, to wciśnij przycisk. Jak wciśniesz, to zielone, które się świeci będzie się świecić jeszcze tak długo, żebyś miał spokojnie czas przejść. Ale kto by to wciskał, jak jest zielone :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrinityKiller
-1 / 1

Skąd wiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pereplut
0 / 2

Tak myślałem! Pewnie przycisk ogranicza liczbę osób, przechodzących na czerwonym dając im iluzję, że zielone będzie szybciej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+4 / 4

Pod warunkiem że nie trafisz na przejście gdzie przycisk działa rzeczywiście i bez jego przyciśnięcia czekasz w nieskończoność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 2

To placebo jest też na skrzyżowaniach. Niby są czujniki w jezdni, kamery a i tak się stoi kilka minut. Nie ma licznika wiec nie wiadomo ile się stać będzie. Tak więc to nie tylko dotyczy przejść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BioNano
+1 / 1

@dncx Z samochodem jeszcze problemu nie miałem ale motocykla to te inteligentne skrzyżowania nie widzą i można tak stać do usranej śmierci.. Ja już zacząłem jechać prosto i zawracać w bramach bo na lewoskręcie jak jakieś auto nie podjedzie to można stać.. Widzisz jak się światła fale zmieniają tylko nie na tym pasie co stoisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michael112
0 / 0

U mnie na pobliskim skrzyżowaniu jak się nie naciśnie, to się nie zapali.
Mało tego, jak się naciśnie tuż przed końcem zielonego dla samochodów, to też się nie zapali. Trzeba nacisnąć odpowiednio wcześniej i swoje odstać - inaczej tracisz kolejkę.
A zielone dla samochodów jadących w tej samej relacji i tak się zapala, więc samochody na przecznicy stoją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2019 o 7:04