Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1120 1132
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
F FenrirIbnLaAhad
+17 / 29

No, teraz przyjdą po większy łup...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+13 / 23

@FenrirIbnLaAhad o ile w ogóle kasa ze zbiórki trafi do beneficjentki. Miejmy nadzieję, że tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
+5 / 5

@FenrirIbnLaAhad poczekałbym na kurvvy z diaxem. Poobcinać łapki na żywca... Tak, jestem sadystą i uważam, że tych , którzy atakują bezbronnych należy maksymalnie brutalnie traktować. Pokłosie socjalizmu, każdy kto ma, ma oddawać. Wieszać kurvvy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@Trepan ja to bym brutalnie traktował każdego kto śmie atakować innych, wchodzić do ich domu i brać co chce. Bez znaczenia czy mogą się bronić, czy nie, czy są bogaci czy biedni.
Nienawidzę pasożytów i wszelkiego takiego ścierwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 2

@InnyNieDlaWykolejonegoSwiata Jasne że nie, 4000 zeta dla pani wzrotu, dodtakowo może 7000 zeta da, a resztę weznie sobie on.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+15 / 35

Ciekawe czy pieniądze z tej zbiórki trafią do poszkodowanej, czy też jak bywa ostatnio, " wyparują " z konta zbierającego ? Jak widzę pan Łukasz zwietrzył interes, jak podbić sobie popularność w obliczu cudzej tragedii. Uwierzyłbym w jego brak interesowności, gdyby z własnych środków dał tej pani te 4000 zł. ( kwota nie duża ). Nie rozumiem zbierania tych 70 000 zł. o które okradziona nie prosiła i które mogą jej przynieś więcej szkody niż pożytku. Jednak jak widać, pan Łukasz woli robić szum i iść za zbiórkową modą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2019 o 18:09

avatar hazard8
+3 / 15

@matek1998 Dokładnie. Skoro jest taki znany to z kolegami/koleżankami zrzuciłby sie po te 500 zł i przekazali tej kobiecie. Niestety bez szumu nie było by fejmu. Kurde jak ja nienawidze takich ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kijaszek
+5 / 13

@matek1998 chyba lepiej, że zebrał 70 000zł dla babci niż 4000zł z własnej kieszeni? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+2 / 20

@matek1998 A dlaczego miałby dać tej pani z własnej kieszeni aż 4 miliony zł? I skąd pomysł, że zbiórka jest na 70 mln zł? PS. Ciekawe, co za dureń minusuje, pewnie autor. Nie dość, że pisze "tyś" (kupuje pewnie w tyŚiącach), to analfabeta matematyczny nie wie, że zapis 4000 tys.(cztery tysiące tysięcy) = 4 mln.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2019 o 16:04

avatar ZONTAR
+2 / 4

@matek1998 Muszę powiedzieć, że to wygląda dokładnie tak samo jak programy, które komuś remontują czy budują nową chatę. Lśniąca i pachnąca kropla w morzu. Dlaczego? Bo jest z tego show. Jak wyładujesz kilka milionów na pomoc dla potrzebujących rodzin (oczywiście weryfikując, czy są godni pomocy), to nie będzie to tak efektowne. Niech na rodzinę skapnie po kilka tysiaków, odremontujesz najpotrzebniejsze rzeczy, może wymienić czy zapewnisz podstawowy sprzęt rodzinom, które chcą stanąć na nogi, ale nie będzie to tak wspaniale wyglądać jak jedna rodzina, której zabrano szałas i postawiono willę.
Tu sytuacja ma się podobnie. Ustawił cel na 4 tysiaki, zebrał w pół godziny i mógł na tym skończyć. Szybko poszło, ludzie chętnie dali i chciałby kontynuować dzieło? No to rozejrzeć się za faktycznie potrzebującymi, organizować niewielkie zbiórki i programy o potrzebujących rodzinach, każdy coś dostanie, każdemu się pomoże. No ale łatwiej podbić cel zbiórki do 70k i dać to osobie, która nawet o to nie prosiła. Tak własnie wygląda sprawiedliwość społeczna. Babcia wygląda na miłą, wzruszyła jej historia to dostanie sporo kasy. Ktoś inny jest brzydki, może zniszczony przez życie i nie wzbudzi takich emocji, to nie dostanie nic. Takie działania charytatywne można sobie wsadzić.
Ja bym zaproponował stworzenie takiego programu. Może na początku na YT, ale jak zdobędzie popularność, to i do telewizji może trafić. Coś pomiędzy stronami typu siepomaga.pl, a programami z remontem chat czy operacji. Nagrywasz krótkie programy na temat zweryfikowanych osób, które potrzebują pomocy. Niech to będą różne osoby w jakiś sposób pokrzywdzone przez los, którym można pomóc w życiu stosunkowo niewielkim kosztem. Nie mówię o zbieraniu setek tysięcy na operacje, ale pomoc w stawaniu na nogi dla chetnych. Pokazać kim jest dana osoba, dlaczego tak skończyła, co chce osiągnąć i jaki ma do tego zapał. Zapewnić jej jakąś podstawową pomoc (może z jakiejś ogólnej puli czy z dochodu programu) i zobaczyć reakcję widzów. Społeczeństwo, a więc i widzowie ocenią, czy chcą tej osobie pomóc. Zbiórki wyznaczone na określone cele, pomoc przy zakupie czy zdobyciu tego, co jest potrzebne (nie kasa do ręki) i obserwowanie rezultatów. Niech to będą jakieś kursy doszkalające, pomoc w ogarnięciu się (wygląd, higiena), wsparcie w jakimś kierunku. Jak ktoś się do tego przykłada, ludzie widzą rezultaty, to może dorzucą trochę kasy. Takie trochę simsy w realu. Ludzie rzucają datki na dają osobę i obserwują co dalej zrobi, jak zmienia się charakter i podejście, czy da się wyprostować życie danej osobie. Kiedy to nie przynosi rezultatów, osoba potrzebująca pomocy nie szanuje jej, to zostaje skreślona i wraca do swojego żywota. Jak jednak wykorzystuje tą pomoc jak tylko potrafi, zdobywa lepszą pracę, zaczyna sama się jakoś utrzymywać i może nawet wynajmuje sobie jakieś lokum, to stopniowo można wstrzymywać pomoc i obserwować rezultaty. Połączenie Kaśki Dowbor, Kuchennych rewolucji, akcji charytatywnych i big brothera. Zamiast głosować po prostu wybierasz komu i ile chcesz dać na osiągnięcie celu. Wyniki możesz obserwować. Nie ma tu podium. Każdy może wygrać jeśli odpowiednio się przykłada.
Według mnie można showbiznes wykorzystać dużo lepiej, trzeba tylko umieć to sprzedać. Telewizja zarabia na oglądalności, a tu nie o to chodzi. Tu chodzi o przywiązanie, zdobycie zainteresowania i empatii ludzi. Zamiast obejrzeć dwie rodzinki raz w tygodniu przy kolacji, to możesz obserwować wiele osób, wybrać swojego "faworyta", któremu chciałbyś faktycznie pomóc. Może nawet coś napisać do niego, wesprzeć go słowem czy pomóc fizycznie. Widzisz kogoś zdolnego, kto wychodzi z nałogów i chce stanąć na nogi? Może nie chcesz przeznaczać na niego pieniądzy, ale zatrudnisz go na próbę do jakiejś pracy. Wystarczy usunąć szklany ekran i dać widzom możliwość kontrolowania tego, jak przebiegają losy bohaterów. Przy czym nie jest to walka o przetrwanie w tropikalnym lesie ani nie jest to wykopanie uczestnika przez

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

Przy czym nie jest to walka o przetrwanie w tropikalnym lesie ani nie jest to wykopanie uczestnika przez wielkiego brata. Dla nich to jest być lub nie być, walka z rzeczywistością.

I czemu do cholery zawsze tak odbiegam od tematu, że na końcu mojego komentarza nikt nie pamięta o czym był sam demot? -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+1 / 1

@ZONTAR widzisz bo teraz jest moda na zbiórki i nawet nikt nie pyta czy osoba poszkodowana chce aby w jej imieniu ktoś zbierał kasę. Fakt, fajnie że ludzie zrzucili się na skradzioną sumę ale wyścig kto zbierze więcej, na co zostaną przeznaczone pieniądze jest delikatnie mówiąc o kant d... rozbić. Starsza Pani nawet tych pieniędzy nie chce, pewnie dla świętego spokoju zgodzi się aby inni zdecydowali na co je przeznaczyć, a prawda jest taka że, osoba w tym wieku jedyne czego pragnie to mieć święty spokój, bez szumu w okół własnej osoby.
I masz rację, takich starszych osób wymagających pomocy jest masa i każdy zna choć jedną w swoim otoczeniu. Niestety tym osobą nikt nie śpieszy z pomocą bo nikt nie nagłośnił ich problemów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+1 / 1

@ZONTAR Był taki program "dzień w którym pojawiła się forsa", dwie rodziny obdarowali kasą, efekt możesz sobie zobaczyć chyba na playerze.
A co do reszty, drobna pomoc potrzebującym jest lepsza, niż nadmiar dla kogoś, kto tego nawet nie chce. Więc jej te 4000, komuś 2000 na komornika czy coś, komuś innemu nową pralkę, komuś dobre łóżko i zamiast jednej ucieszonej osoby, byłoby ich ze 20 za te 70tyś. Ludzie czasem żyją w naprawdę słabych warunkach i umeblowanie pokoju dla syna byłoby spełnieniem marzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
0 / 0

@Tomekkruk facet raczej wykorzystał staruszkę aby być jeszcze bardziej popularnym. Czy ta kobieta go prosiła o kasę albo o zbiórkę ? Jak czuł potrzebę pomocy mógł bez rozgłosu zebrać te 4 tys. np. dać coś od siebie a jakby było za mało, to po cichu zebrać wśród znajomych. Ale nie, trzeba było zrobisz szum. Myślisz że, takie zachowanie nie jest cebulactwem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@Tomekkruk Tak można powiedzieć chociażby o piłkarzach, którzy są sławni, zarabiają sporo kasy i dają spore datki dla potrzebujących z własnej kieszeni.
On nie dał od siebie, to jego widzowie dali sporo kasy. Jakoś nigdzie nie widzę pochwał za postawę wszystkich darczyńców, a jedynie chwalicie samego zbierającego. Uszczęśliwił jedną osobę korzystając ze swojej popularności i sobie nabił też większą popularność (pierwszy raz o nim słyszę). Pytanie tu jest proste. Czy nie ma już żadnych osób bardziej potrzebujących, którym mógłby pomóc resztą kwoty? Lepiej dać komuś kupę kasy, o którą nawet nie prosił i przejść obojętnie obok tych, którzy mogą potrzebować jej drobnego ułamka?

@VaniaVirgo Nie chce mi się tego szukać, ale nie brzmi to podobnie do mojego pomysłu. Nie proponuję rozdawania kasy, a faktycznego pomagania potrzebującym pomocy przez działanie i może zapewnianie jakichś środków aby przyspieszyć i ułatwić ich trud w dążeniu do normalnego życia. Takie proste rzeczy jak odciążenie kogoś z niepotrzebnych opowiązków, poprawienie kompetencji i zadbanie o siebie aby zdobyć pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@ZONTAR no cóż, eksperyment nie wyszedł, mieli zrobić remont, spłacić długi, pójść na kurs takie tam. Na początku zachłysnęli się nadmiarem kasy, jedna rodzina od razu pokupowała konsole, ekspres do kawy, telewizor i masę takich rzeczy. W drugiej rodzinie, żona powiększyła sobie biust. W każdym razie roztrwonili większość kasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
-1 / 1

@Tomekkruk masz słabe argumenty. Po pierwsze, wiele znanych osób, pomaga bez rozgłosu anonimowo z własnych środków. Tutaj gościu zwyczajnie zbiera kasiorę od innych pod nazwą " zbiórka na babcię ". Po drugie, pomagać też trzeba umieć. Taka zbiórka niespodziewajka może przynieść osobie na którą się zbiera, więcej złego niż dobrego. WOŚP jest zupełnie innym kalibrem, już od chwili powstania. Ludzie dają na sprzęt medyczny, a nie na osoby prywatne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hazard8
+1 / 3

@Tomekkruk Napisałeś że "Ci sie nie chce". I to jest dokładnie moment w którym powineneś przestać sie wypowiadać. Dla jasności mi wszystkiego też nie chce się robić i niektórych rzeczy nie robie. Jestem jednak strażakiem ochotnikiem. Moja jednostka odbudowała dom pogorzelcom po cichu przeprowadzając zbiórkę na materiały. Ktoś powie: OSP ma płacone za wyjazdy. Zgadza się. Tylko nikt nie wie o tym bo tego nie nagłaśniamy, że tak jak my swoje pieniądze za wyjazd pozostawiamy w jednostce na zakup sprzętu aby dalej pomagać ludziom. Czy ludzie którzy chca pomagać tak naprawdę potrzebują szumu medialnego?! Wydaje mi sie że nie. Pan Jakóbiak wykorzystał sytuacje do zyskania swojego wiekszego dochodu z różnych źródeł. I to jest fakt! Na koniec to za stwierdzenie "polaczek cebulaczek" w dyskusji ktoś powinien Ci oczy pokolorować na ciemny fiolet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
-1 / 1

@VaniaVirgo Widzisz, o to właśnie chodzi. Koncept jaki przedstawiam to spełnianie określonych pragnień na podstawie opinii publicznej. Oglądasz taki program, widzisz kim jest dana osoba, co robi, co próbuje osiągnąć i wiesz co według niej jest potrzebne. Sam decydujesz, czy warto tej osobie pomóc datkiem na ten konkretny cel. Stąd musi być moderator, który będzie zarządzał tymi pieniędzmi. Jak ludzie uznają, że konsola jest dobrym pomysłem i dadzą kasę, to nie ma problemu. Jedynie trzeba uważać, żeby nie przerodziło się to w jakieś patostreamy. Ludzie czasem lubią obserwować dzikie zwierzęta i ich reakcje na niecodzienne sytuacje, ale nie o to w tym chodzi. Zbiórka na Mietka na telewizor, obok zbiórka dla Jasia na wyrobienie papierów spawacza. Dalej zbiórka na coś innego. Kwoty oparte o ewentualnych sponsorów czy dobre oferty wybrane przez moderatora aby nie naciągać. To moderator wykorzysta te pieniądze i kupi daną usługę czy rzecz aby obdarowany nie wydał pieniędzy na coś innego niż mówił. Ludzie zdecydują na co je dają.

@Tomekkruk Piszesz o tym jakby gość się jakoś poświęcił. Co on zrobił takiego niezwykłego? Stworzył zbiórkę na jakiejś stronie i rzucił hasło na swoim kanale. Gdyby była zbiórka 4k na babunię, skończyła się i dał jej kasę, to temat byłby skończony. Może będzie kolejna na inną osobę. Nie podoba mi się podejście "tak szybko zebraliśmy na babcie to podbiłem cel". Po kiego grzyba? Już lepiej by było "tak szybko zebraliście i chcecie pomagać, macie tu drugą zbiórkę na dom opieki, dom dziecka, czy cokolwiek innego". To wygląda dokładnie tak samo jak nasze rządy. Coś się zrobiło, wpłynęła kasa z VAT, OFE czy podniesienia podatków i zamiast ją wydać na to, co potrzebuje naprawy, to zachłysnęli się sukcesem i wywalają nie tam, gdzie jest potrzeba. Zrobił pierwszą zbiórkę i to się chwali. Jego kolejny krok był zły. Albo robić coś porządnie, wykorzystać dobrą wolę widzów, znaleźć odpowiedni cel zbiórki i kontynuować dzieło, albo skończyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheLuckyOne
+4 / 18

Nie wiem czy zauwazyliscie, ale osoby takie jak Lukasz Jakobiak sa juz wystarczajaco popularne i taka zbiorka nic nie zmieni w kwestii zwiekszenia fejmu.
Wkurza mnie, gdy ludzie zamiast wyciagania pozytywow z takiej akcji, od razu doszukujá sié drugiego dnia. To szczyt cebulactwa osadzac ludzi pokroju Lukasza o niecne zamiary i plytkie powódki. Nienawidze tej polaczkowatej mentalnosci zawistnych ludzi, ktorzy nie potrafia dostrzec dobrego serca w innym czlowieku! Ludzie ogarnijcie sie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2019 o 18:40

Z zbyszki
+2 / 4

Dokładnie, od tego są wlaśnie celebryci a nie tylko do zdjec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niki232
+2 / 6

Czy rzeczywiście potrzebne było 70.000 zł, skoro dług tej pani wynosił 4.000 zł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aariadna
+8 / 8

@niki232 Jeśli ludzie poczuli chęć dołożenia się do zbiórki to naprawdę nie jest to istotne czy jest to potrzebne czy nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+2 / 8

E! Dobre! Moją babcię też okradli. Gdzie zgłosić, gdzie ta zbiórka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
-1 / 1

@Irvis300 Rydzyk nie daje, tylko bierze, nie opłaca się. Jeszcze znowu babcie okradnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D da7iel2
-1 / 3

Ale na pewno siebie tego nie zwizualizował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-1 / 3

TVN i jakaś fundacja zebrali ponad 0,5 mln zł, zaraz babcia zostanie milionerką. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2019 o 19:24

T TheLuckyOne
+3 / 3

@BecouseLife
I niech zostanie! Za to co ja spotkalo ze strony tych skur%%synow nalezy jej sié. Kobieta przezyla dwie wojny, niech sobie wiedzie godne, spokojne zycie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+1 / 5

@TheLuckyOne dla starego człowieka, otrzymanie nagle tak dużej kwoty może przynieść tylko problemy, ponieważ zaraz zlecą się chętni na te pieniądze. Po co kobietę narażają na kolejne stresy i problemy, wystarczyłoby aby odzyskała równowartość skradzionej kwoty i już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzysiekmat1991
+2 / 2

Jest już powiedziane, że z tych pieniędzy wyremontują jej mieszkanie, postawią altankę na działce. Opłaca aparat słuchowy leki czynsz etc. Czyli Pani raczej tak dużych pieniędzy nie dostanie. Zresztą chyba się wypowiadała nawet że nie chce ( ale w pozytywny sposób, w sensie bez pretensji)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hazard8
0 / 2

@TheLuckyOne Kobieta ma 99 lat więc wytłumacz mi jak mogła przeżyć 2 wojny skoro urodziła sie w 1920 roku!!! Kur.. nie łapcie sie na wszystkie hasła rzucane z dupy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zimny1311
-5 / 5

fajny patent na kasę. ściemnić że okradli ci babcie, zrobić zbiórkę pieniędzy, zawinąć wszystko dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
+1 / 1

rodzina sobie o Babci przypomni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
0 / 0

A w tym czasie zorganizowany aparat przymusu zajmował się dalszym koordynowaniem działań w sprawie Amber Gold.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ravenfive
+1 / 1

Był wywiad z tą Panią i powiedziała ze pal licho te pieniądze bo jej nie potrzebne i mają je wpłacić potrzebującym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar taki_tam_tam
-1 / 1

Tylko czekać jak przyjdzie "niewyraźny" wnuczek z panem od gazu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agata_grab
0 / 2

To jest nowa forma wyłudzenia "na babcię"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 1

Mam nadzieję, że przy przekazywaniu tej kwoty, babcia nie wyjmie legitymacji pracownika Urzędu Skarbowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar B00mba00001818
0 / 2

Ale cebula wyżej przemawia... Moje zdanie jest takie - zajebiscie ze pomogl babci, zajeboscie że ogarnąl jej kase, Babcia poza przykrym incydentem i tak jest przez pąństwo okradana. Jutuber nawet niech sie z babcią dogada i sobie uszczknie 10, 20k... i i tak piona jutuberowi jesli to prawda co w opisie. Ja nie pomoglem, ja sie tym nie zainteresowalem ba! ja nawet nie wplacilem nic bo nie wiedzialem o akcji. Ku*wa Panie i Panowie wezcie sie za rozwój i za empatie bo za 20 lat bedziemy wszyscy skluceni, i głupi liczący kazdy swoj grosz. Mokry sen politykow sie spelni. Bedą mieli prosty glupi sklucony naród do manipulowania...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luiza568
0 / 0

Ja na nią patrzę przypomina mi się moja babcia... /cry/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem