To nie logika linii lotniczych tylko sposób obsługi na nie wdawanie się w głupie dyskusje i użeranie z wszystkoznającymi klientami którzy mają adwokatów w rodzinie i nikt im nie będzie mówił że mają coś źle bo oni znają swoje prawa xD
@duncan Najczęściej bagaż ręcznie jest przekładany raz przy układaniu bagażu w kontenerze załadunkowym, a i to nie zawsze. Poza tym reszta jest zautomatyzowana (chyba, że mówimy o małym lotnisku)
To jest nic. Masz podstawowy bagaż, który waży 15kg, limit to 23kg. Masz druga walizkę, za którą musisz zapłacić jakieś 340PLN. Druga walizka waży 25kg i niestety jest za ciężka. W sumie 46kg jest spoko a 40kg nie jest spoko. Obie walizki lecą w bagażniku, tego nie ogarniam.
@krickin masz ciężar zarezerwowany dla pasażerów i dla bagażu, nie możesz zważyć pasażerów (poufne dane/tajemnica lekarska, wybierz jedno) więc nie możesz zmieniać masy dopuszczalnej bagażu.
Chodzi o to żeby pracownicy na lotnisku mieli jak fizycznie przeładować walizki. Jeśli są zbyt ciężkie to przepisy BHP nie pozwalają na noszenie ich ręcznie
To nie logika linii lotniczych tylko sposób obsługi na nie wdawanie się w głupie dyskusje i użeranie z wszystkoznającymi klientami którzy mają adwokatów w rodzinie i nikt im nie będzie mówił że mają coś źle bo oni znają swoje prawa xD
Balans..
@antydemagog Tia rozumiem że jeszcze specjalnie rozsadzają ludzi po wadze na odpowiednich siedzeniach.
Bagaż nadany będzie musiał ileś razy przenieść, podnieść, przełożyć pracownik lotniska. Bagaż podręczny nosi pasażer.
@duncan praca ciągła to max 30kg. Chciał bym wierzyć, że jakiś pracodawca martwi się o to, że jego pracownik za dużo dźwiga w pracy za którą mu płaci.
@duncan Najczęściej bagaż ręcznie jest przekładany raz przy układaniu bagażu w kontenerze załadunkowym, a i to nie zawsze. Poza tym reszta jest zautomatyzowana (chyba, że mówimy o małym lotnisku)
Mam wrażenie, że napisał to jakiś fizyczny analfabeta, tylko skąd takie wrażenie?
To jest nic. Masz podstawowy bagaż, który waży 15kg, limit to 23kg. Masz druga walizkę, za którą musisz zapłacić jakieś 340PLN. Druga walizka waży 25kg i niestety jest za ciężka. W sumie 46kg jest spoko a 40kg nie jest spoko. Obie walizki lecą w bagażniku, tego nie ogarniam.
jest to też spowodowane tym że pakują to ludzie więc przepisy BHP muszą być spełnione, żeby mogli zapakować 200 walizek w 20 minut.
@EasyManXf ale jak dopłacisz, to i tak poleci, a ten co sobie kręgosłup uszkodził ładując/rozładowując nie obejrzy nawet centa dodatkowej opłaty
A to że koleś waży 150kg a ja 80 to juz nie trzeba dopłacać...
Rozkład ciężaru debilu.
@rybdnfyhrgtdmytrd 1 kilogram ciężaru bagażu robi problem, a zjazd strongmenów ważących 150+ kg nie robi problemu z rozkładem ciężaru?
@krickin masz ciężar zarezerwowany dla pasażerów i dla bagażu, nie możesz zważyć pasażerów (poufne dane/tajemnica lekarska, wybierz jedno) więc nie możesz zmieniać masy dopuszczalnej bagażu.
@rybdnfyhrgtdmytrd a jak część pasażerów nie decyduje się na dodatkowy bagaż to ładują worki z cementem aby dociążyć?
@Andrzej445
https://dlapilota.pl/wiadomosci/dlapilota/wywazenie-samolotu-na-sciezce-do-licencji-atpl
Masz doucz się i przestań robić z siebie idiotę.
to czemu nie pytają o wagę pasażerów?
Chodzi o to żeby pracownicy na lotnisku mieli jak fizycznie przeładować walizki. Jeśli są zbyt ciężkie to przepisy BHP nie pozwalają na noszenie ich ręcznie
To samo BHP już nie działa, jak się opłaci za nadbagaż. Wiadomo ze wtedy bagaż sam frunie do samolotu i sam się rozpakowuje na pas bagażowy.