Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K konto usunięte
+14 / 16

W USA takie spawy wygrywa pozywający i dostaje grubą kasę więc firmy w reklamach nie mogą kłamać w Polsce to niestety tak nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+17 / 17

@kibishi No i właśnie tak też powinno być u nas. Ktoś udowodni, że dany lek nie działa tak jak w reklamie - odszkodowanie oraz konkretne kary. A nie, że plotą w reklamach co chcą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+15 / 15

@kondon Nie przy naszym prawie i sądach. Też uważam że w reklamach nie powinni móc kłamać a robią to często.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+12 / 12

@kondon Co prawda to się nigdy nie zmieni bo to telewizja ale poszedłbym o krok dalej. Jak w reklamie statysta bo aktorem go nie nazwę, przedstawia się jako lekarz to powinien albo być lekarzem albo nie mówić o sobie lekarz. Wiem, dość idealistyczne ale pomarzyć zawsze można. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@Uhtred To też w końcu kłamstwo. A sami lekarze chyba występować w reklamach nie mogą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+4 / 6

@BecouseLife Nie chodzę do apteki, tak więc reklamy lekarstw nie mają na mnie wpływu, natomiast są denerwujące i ogólnie nie podoba mi się oszukiwanie ludzi - z zasady. Jeśli coś mi się nie podoba to nie znaczy, że dotyczy mnie bezpośrednio.
W USA chodzi o pozwy sądowe, nie o głupotę. A idioci są wszędzie, nie tylko w USA, jednak mają oni mały wpływ na losy świata. O tym decydują ci najlepsi, a tych w USA jest nieporównywalnie więcej niż w Polsce (wśród nich też są Polacy, którzy stąd wyjechali).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
0 / 0

@kibishi W USA takie sprawy są zazwyczaj pozwami grupowymi (tzw. class action lawsuit), gdzie pozwany niby dostanie po kieszeni, ale pozywający zobaczą z tego najwyżej kilka dolców, a większość i tak zgarnie adwokat reprezentujący grupę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

@kibishi i tak najlepsze to sa reklamy biur turystycznych, ktore nie pokazuja autentycznych miejsc...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
+8 / 8

I bardzo dobrze. Dosyc klamstwa w reklamie. To co teraz sie wyprawia to przechodzi ludzkie pojecie. Niech wlepia jakas solidna kare, a najlepiej pozew zbiorowy. Niech w koncu wezma odpowiedzialnosc koncerny za wmawianie ludziom kitu i naciaganie ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
0 / 0

Tego typu kwestie od ponad 7 lat są materiałem dla Marka Hofmanna - Adbuster.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem