Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
1:29

W Brazylii się nie jeb*ą z bandytami

Podoba mi się takie podejście

www.demotywatory.pl
+
1229 1234
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G Gekon86
+31 / 35

Odje#ać każdego przestępcę na miejscu i mniej z nimi problemu będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
+4 / 8

@tomek_s
Poważnie? Jeżeli stawiasz znak równości pomiędzy paleniem zielska czy też wciąganiem prochów i robieniem szkody tylko sobie a przestępcą który krzywdzi innych to trochę dziwne podejście. W moim rozumowaniu przestępca to taki ktoś kto np. kradnie, krzywdzi ludzi, zagraża zdrowiu i życiu innych a nie ktoś kto sobie dyma pociągnie. Jak policja goni bandytę który ukradł samochód (chocby nawet dlatego bo karał) i na wyraźne znaki nakazujące zatrzymanie tego nie robi to cały magazynek w niego wpakować i rachunek za akcję i amunicję wysłać rodzinie. Chyba nikt go do tego nie zmuszał a skoro nie panuje nad sobą to utylizować wadliwy materiał genetyczny.
Kara powinna odstraszać od danego czynu a nie już po fakcie być wymierzona no bo tyle jest w kodeksie. Co komu po 25 latach gdy zabije? Gdyby wiedział, że za takie coś jest kula w łeb bez procesu to by może przemyślał syruacje. Gdybyś wiedział, że za jazdę po pijaku stracisz dożywotnio prawko, np 5 lat paki, konfiskata auta i rozwieszanie twojego wizerunku że jesteś kryminalistą to byś mocno się zastanowił czy warto. Jak ktoś tego nie rozumie i jeździ na gazie to eliminować ze społeczeństwa taką patologię.
Ogólnie to temat kar, wymiaru sprawiedliwości jest trudny. Tu nie ma złotego środka bo już dawno by ktoś mądrzejszy ode mnie to wymyślił. Jest cała MASA różnych historii gdy człowiek siedzi za niewinność a ten który POWINIEN SIEDZIEĆ to sobie korzysta z życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-5 / 13

@Gekon86 Czyli wg ciebie "każdy przestępca" to nie każdy przestępca. I pokazanie tego, to stawianie znaku równości przez pokazującego. Co za debile na tych demotach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
+1 / 9

@tomek_s
Dobrze, że siebie określiłeś skoro nie potrafisz pojąć, iż przestępstwo przestępstwu nie jest równe. Pal sobie zielsko a jak zgwałcą tobie żonę, matkę, córkę, siostrę to zrozumiesz co to jest przestępstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-3 / 9

@Gekon86
1. Palenie trawy to przestępstwo.
2. Ty twierdzisz "każdego przestępce odjd@$ na miejscu
3. Twierdzisz, że nie dotyczy to palących trawy?
4. Znaczy palenie trawy wg ciebie to nie przestępstwo? Czy to ty ustalasz co jest przestępstwem a nie kodeks karny?
Nie oczekuje odpowiedzi, bo przez swój brak logiki zakopałbyś się jeszcze bardziej a ja nie będę tracił czasu dla debila.
Ja jestem przeciwko zabijaniu ludzi za palenie trawy pomimo, że jest to przestępstwo( a moim zdaniem być nie powinno)
Żegnam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2019 o 20:15

T konto usunięte
-3 / 11

@tomek_s nie zesraj sie juz tym prawniczym belkotem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-1 / 7

@theredi Nie ma co być wulgarnym tylko dlatego, że pierwszy raz spotkałeś się z logiką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 5

@theredi Ogarnij się... w systemie prawnym żyjesz.. lepiej ciut więcej się dowiesz bo by ci się przydało ... możesz mnóstwo razy popełniać przestępstwo lub wykroczenie i nie być tego świadomy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2019 o 18:47

T konto usunięte
0 / 8

@tomek_s logiki to ja szukam codziennie na tym świecie pełnym pajaców którzy myślą, że są mądrzejsi jeden od drugiego, pogadałbym, ale szkoda mi czasu na aroganckich internetowych mędrców...

P.S. Masz czelność powoływać się na logikę nawiązując do kodeksu karnego? Toż to totalna abstrakcja, logika w kodeksie karnym to kompletny oksymoron... Temida jest ślepa, a rację ma ten kto ma znajomości i pieniądze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2019 o 20:10

T konto usunięte
-3 / 5

@killerxcartoon O mój stan wiedzy się nie martw, lepiej popracuj nad znajomością języka w którym się wypowiadasz. Przez te żałosne przepisy muszę stąd wyjechać do normalnego kraju, ale cóż, zawsze mogło być gorzej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-4 / 6

@theredi Brak znajomości logiki to nie to samo co brak wiedzy. Jednak rzeczywiście pokazałeś poziom jednego i drugiego (oraz kultury)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@tomek_s Chyba mnie nie zrozumiałeś, co mnie kompletnie nie dziwi. Jeśli obraziłem to przykro mi, ale jestem uczulony na arogancję... To Ty pierwszy wyzwałeś kogoś bezpodstawnie od debila więc o czym my tu rozmawiamy? Bądź sobie dalej mistrzem logiki w swojej główce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aariadna
+2 / 4

O boże...

Prawdą jest, że kolega Gekon86 nie przemyślał w ogóle swojej wypowiedzi i strzelił taką głupotę, że szkoda gadać. No zdarza się każdemu ;)

Tomek_s zwrócił na to uwagę i zamiast przyznać, że rzeczywiście - palnąłem głupotę (tak, wiem, że to boli, ale po tym m.in. rozpoznaje się dojrzałego człowieka) - kolega Gekon86 postanowił popełnić wywód, przez który to wywód jedynie udowodnił jak bardzo pobieżnie podszedł do tematu gdyż zaprzeczał sam sobie :)

Tu naprawdę nie chodzi o to że ludzie mają inny punkt widzenia, ale o to, że ktoś po prostu sam nie rozumie co mówi. Te same zasady logiki, które poznaliśmy na matematyce tyczą się języka, a kolega Gekon86 uznał (prawdopodobnie nieświadomie), że może sobie je zmieniać wedle uznania, na co tomek_s jedynie zwrócił uwagę.

Zarówno Gekon86 jak i theredi muszą się jeszcze wiele nauczyć. W szczególnie jak prowadzić spory na poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-2 / 4

@aariadna

Śmieszna jesteś, mówisz coś o niezmienności, a sądy jednym umarzają sprawy za potrącenie kogoś po pijaku, a innym zabierają prawo jazdy za przejazd 10 metrów po pustej ulicy.

Tomek_s wyzywa sobie bezkarnie ludzi od debili, a Ty mówisz, że to ja nie umiem prowadzić sporu na poziomie? Co za bezczelność...

Nauczyć się jeszcze wiele to musisz Ty, Gekon86 wyjaśnił dokładnie o co mu chodzi i zaprzeczył sam sobie tylko w Twojej kiepskiej interpretacji... Ja nie mam problemu żeby rozróżnić prawdziwe przestępstwo od tego które jest przestępstwem w chorym systemie karnym. Naziści też działali zgodnie z prawem... Ich też będziesz bronić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
0 / 0

@tomek_s skoro to przestepstwo, to sam sobie odpowiedziales

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
-1 / 3

@theredi @Gekon86 Niektórym idiotom to trzeba tłumaczyć dosłownie bo inaczej albo nie zrozumie albo będzie udawał że nie rozumie tylko po to aby pokazać w internetach że jest MONDRZEJSZY... Szkoda tracić na takich debili swojego czasu. Dziwne jest to że ja i pewnie wielu normalnych ludzi skumało od razu o co chodzi a takie dzbany jak @tomek_s dalej będzie uparcie trwało przy swoim bo dla niego albo coś jest białe albo czarne. Nie mieści mu się w tym pustym łbie że jest jeszcze coś pomiędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-1 / 1

@jankowalski6969 Ach co za argument, większość ludzi nie kuma logiki, zatem logika nie ma sensu.
@theredi "Tomek_s wyzywa sobie bezkarnie ludzi od debili,"
Darmowa diagnoza to nie wyzywanie. (debilizm to lekki stopień upośledzenia, więc w sumie byłem zbyt miły)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2019 o 22:10

avatar Aries87
0 / 0

@aariadna tu nie ma sensu nikomu niczego tłumaczyć ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@jankowalski6969 masz rację, szkoda na niego czasu, naczytał się jakichś pierdół i teraz na siłę próbuje zainteresować tym innych...

@tomek_s o jakiej logice Ty mówisz człowieku? Czepiasz się słówek i wyzywasz innych od debili bo akurat w naszym kraju palenie trawy to przestępstwo, a może Gekon86 mieszka w Holandii i już zapomniał, że dla kogoś palenie trawy to może być przestępstwo?
Potem Ci wytłumaczył, że akurat palenia trawy nie miał na myśli, tylko poważne przestępstwa, a Ty zaczynasz się rzucać i wyzywać od debili, a potem zarzucasz innym brak kultury i logiki...

Żałosny przypadek przerostu ego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
-1 / 1

@tomek_s dalej nie czytałam, masz plusa za logiczne podejście. Nie wiem czemu oni uważają, że traktujesz każdą zbrodnie tak samo, skoro tobie chodzi tylko i wyłącznie o użycie określenia przestępca i właśnie o to, że nie każdy przestępca (Czyli osoba, która łamie prawo) powinien być traktowany tak samo. Też czasem brakuje mi cierpliwości :)
ps. Doczytałam resztę rozmowy, aktualnie nie używa się terminu debil jako diagnozy, przez jej negatywny wydźwięk. Niedługo określenie upośledzony też tak pewnie skończy i będzie kolejne i kolejne i tak w kółko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2019 o 1:23

T konto usunięte
0 / 0

Wasz problem polega na tym, ze nie jesteście w stanie pojąć, ze dla kogoś palenie trawy moze nie być przestępstwem. Owszem w naszym chorym kraju jest, ale trzeba być kompletnym gnojem bez kręgosłupa moralnego zeby to prawo egzekwować. Na szeście wyprowadzam sie do Holandii i nie będę musiał myślec o takich pierdołach bo tam zajmują sie prawdziwymi przestepstwami, a nie ganianiem małolatów i strzelaniem do nich za plastikowy worek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@VaniaVirgo

Za logiczne podejście? Kolejny przemądrzały internetowy ekspert...
Logiczne to jest, że palenie trawy nie powinno być przestępstwem i całej tej idiotycznej debaty powinno w ogóle nie być bo zaczęła się od czepiania za słówka i właśnie od błędu logicznego który popełnił tomek bo postawił palenie trawy na równi z prawdziwymi przestępstwami co jest kompletnym brakiem logiki jeśli potrafi się myśleć bardziej konstruktywnie niż typowy leming.
Gekon dokładnie wyjaśnił co miał na myśli, ale internetowe mecenasy dalej brną w ślepą uliczkę i próbują wiedzieć lepiej co autor miał na myśli...

Na szczęście są takie kraje jak Holandia gdzie ludzie nie mają takich problemów z dupy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@theredi ty nadal nie rozumiesz o co chodziło... w ogóle nie chodziło o tą trawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
0 / 0

@aariadna
Dawaj konkrety gdzie ta głupota?
Białe jest białe a czarne jest czarne tak? Ok. Zatem przestępcą jest wielokrotny morderca i palący trawę. Super. Jeden dostanie dożywocie a drugi zawiasy? Jak tak może być żeby za przestępstwo różnie karać? Dziwne co?
Zrozum babsztylu, że ja nie neguję tego że to są czyny zakazane. Zrozum to, że SKALA słowa "przestępca" nie jest czarno-biała. Jest na niej ogrom barw a pisząc w moim pierwszym poście o odj#baniu przestępców z całą pewnością nie odniosłem tego do palenia zielska bo filmik jest o złodziejach którzy mieli wyje#ane na cudzą własność. Tak cię bulwersuje, że wg twojej psychozy może bronie palących? Nie bronie tylko jak przejdzie obok ciebie na ulicy ujarany człowiek to pójdziesz dalej. Zesrasz się że strachu, że to przestępca? Za to jak będzie cię gonił gość bez gaci, albo okradną ci chatę jak będziesz na wakacjach to wtedy na nowo odkryjesz słowo klucz w tej dyskusji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
0 / 0

@tomek_s
Weź tabletki, wypij melisę i się zrelaksuj.
Do ciebie i kilku innych osób trzeba się dostosować bo z takim debilem jak ty to ciężko pisać.
Wróć do szkoły i poćwicz czytanie ze zrozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
0 / 0

@tomek_s Nie no jasne. Idąc Twoim tokiem rozumowania, pisanie i czytanie też nie ma sensu bo każdy człowiek przecież kiedyś nie kumał tych wszystkich literek i cyferek.
Najlepiej to cofnijmy się do średniowiecza albo nie wiem, jakiejś epoki kamienia łupanego bo wszystko czego nie potrafisz skumać nie ma sensu wiec po co tego używać co nie? :D :D oj wielu dzbanów chodzi po tym świecie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2019 o 23:13

A aariadna
0 / 0

@Gekon86
Mój drogi, tomek_s ci już wszystko łopatologicznie wyjaśnił. To, że nadal nie rozumiesz oznacza, że masz pewne braki w podstawowych informacjach (to się da z czasem nadrobić, więc żadna wielka tragedia). Niemniej jednak dalsze próby wyjaśnienia ci czegokolwiek przypominałyby próby wyjaśnienia działania kwazarów komuś, kto nie jest świadomy, że istnieje kosmos. Byłyby stratą czasu, a po twoim nastawieniu od razu widać, że nie jesteś skłonny rozważyć innego punktu widzenia. Uparłeś się, że masz rację i będziesz szedł w zaparte bez względu na to co powiem. Może i byłabym nawet skłonna się z tobą pobawić mimo wszystko, ale twoje braki w kulturze osobistej sprawiają, że wolę jednak spożytkować swój czas inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rozkins
+23 / 23

O murwa kać, niemal natychmiastowe wyrwanie chwasta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
+21 / 21

Niezły monitoring, bardzo ułatwia sprawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2019 o 16:03

avatar zgrit22
+3 / 3

Tak się zastanawiałem "co do ch*ja, wyreżyserowali to?", ja rozumiem monitoring wszędzie ale żeby tak na każdym kroku za każdym podążał? O.o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyszaks
+5 / 5

@zgrit22 wiesz że są kamery mające 180° kąt widzenia a potem można to edytować czyli np przybliżać i zmieniać punkt obserwacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zgrit22
+2 / 2

@szyszaks
Aaaaaaaa, takie buty, nie pomyślałem ;p
Po to wchodzę w komentarze na demotywatorach, by gromadzić taką wiedzę ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bakus1995
-1 / 3

To znaczy w Brazylii akurat w niektórych miastach maja specjalnych ludzi którzy obserwują monitoring. Akurat w tym wypadku musiał ten ktoś zauważyć dana sytuację i śledzić sprawców za pomocą monitoringu. Dlatego wlasnie policja tak szybko ich nanierzyla i zajechala im drogę, nie było by to możliwe bez śledzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+11 / 11

Piękny lot nad kukułczym gniazdem :)))
Brawo ! Tak powinno się robić z bandziorami !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2019 o 17:34

avatar samodzielny68
+8 / 12

Dlatego w Brazylii jest tak bezpiecznie, nie to co w jakiejś zdegenerowanej Finlandii albo Szwajcarii...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsch
0 / 4

@samodzielny68 Brazylia jest jednym z najniebezpieczniejszych krajów. Padł tam rekord dziennej liczby zabójstw...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
+9 / 11

@bsch Co Pan powie, co Pan powie - w życiu bym nie pomyślał!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AMason
+3 / 5

@Niliger - mam wrażenie, że nie zrozumiałeś aronii :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
0 / 2

@AMason A mi się wydaje że to Ty kompletnie nie zrozumiałeś odpowiedzi. ,,Samodzielny" w sposób ironiczny daje do zrozumienia, że uważa, że to przez takie zachowanie policji, jest tam tak ,,bezpiecznie" Natomiast Niliger, mało tego, że nie daje się kompletnie sprowokować, to jeszcze wyprowadza gościa z błędu. Tutaj ironia nie ma nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorongol
+1 / 1

@AMason Nie aronii, tylko pigwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+6 / 6

uuuuu soczyście :) aż mi się miło na duszy zrobiło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+8 / 8

U nas już by było wyjaśnienia, protesty, prokuratur, armia JP, Tv...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar darek1423
+8 / 8

Moja ocena sytuacji( od tego co miał najkrótszy lot do tego co miał najdłuższy):
- pierwszy 2 punkty za lot , 1 za styl i 2 za lądowanie
-drugi 4 punkty za lot , 3 punkty za styl i 3 za lądowanie
- trzeci 9 za lot , 8 za styl i 4 za lądowanie
Jak oceniacie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
+5 / 5

@darek1423
Gdyby w czterech jechali to drużynowo by wygrali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
+1 / 1

@darek1423 Ja bym temu drugiemu podwyższył do 6 punktów za lot. Ewidentnie miał boczny wiatr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tlmundi
+4 / 4

I takie filmiki instuktazowe powinny byc w calej Europie. Bandyci powinni byc traktowani po bandycku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nyar
+4 / 4

@tlmundi Przecież u nas skończyłoby się płaczem rodziny przed kamerami, krzykiem o niebieskich mordercach i zamieszkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dorotex
0 / 2

Nie wiem czym tu się zachwycać. Brazylia ma największą liczbę zabójstw że wszystkich krajów świata!!! (Więcej niż Meksyk czy Indie). Średnio 25 na 100 tyś mieszkańców zostanie zamordowanych! Kradzieże i włamania też są na porządku dziennym a ludność jest z tym oswojona (o ile można w ogóle tak powiedzieć) !

Założę się że Ci sami komentujący, którzy chwalą takie zachowanie, pod postami o emigrantach piszą jak nie chcą "złej arabskiej kultury w Europie".... I nie widzą w tym żadnej sprzeczności.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
-1 / 3

@Dorotex
Jak ktoś pisze o "złej arabskiej kulturze w Europie" to radzę mu poczytać o tym jak to rozwój arabskiej medycyny w dużym stopniu ratował Europę i czerpało z tego wielu uczonych. Co tu o medycynie pisać jak wystarczy a astronomi. Gdy w Europie ludność bała się zaćmienia słońca/księżyca to świat arabski doskonale radził sobie z tym co działo się na nieboskłonie. Jak ktoś uważa, że nasza europejska kultura, dziedzictwo itp dyrdymały są takie super to faktycznie inkwizycja i palenie na stosie było świetne.
Pozdrawiam wszystkich idiotów jedzących "kebsy" jednocześnie będących wrogiem "ciapatych", "turasów", arabów. Kretyni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eurekaxxl
+1 / 3

Po prostu uczta dla oczu. Tak powinno załatwiać sie sprawę z każdym przestępcą. Krótko i na miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czajaxd95
+2 / 2

Jeszcze bym na do widzenia parę kopów sprzedał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyj
-1 / 3

Trzeba być niezłym cymbałem, żeby pisać o Brazylii, a przedstawiać Argentynę na filmiku. Sam filmik ok, autor demota dno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bakus1995
-3 / 3

Jestem zwolennikiem kary śmierci za zabójstwo, ale takie coś za głupia kradzież.. Goście to jakieś malolaty a jak nie umra ta będą jeździć na wózku po tej akcji. Można ich było spokojnie zatrzymać bez zjeżdżalnia drogi w ostatniej chwili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lamp79
0 / 2

To Argentyna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
+1 / 1

pewnie było można, goście z poza karteli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bwieczorek
+1 / 1

Nie sądzę, żeby to było zamierzone. Ale i tak mi się podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
-1 / 1

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony mi się to podoba, a z drugiej mam poważne wątpliwości.

Zacznijmy od tego, że to miało miejsce w Argentynie, a nie w Brazylii, a dokładniej w dzielnicy Buenos Aires, stolicy kraju. Nie byłem tam, więc nie wiem, jak tam działa policja i miejski monitoring. Ale w Argentynie jako takiej byłem i jest czyściej niż w innych krajach Ameryki Południowej, ale policji na ulicach jakoś sobie nie przypominam. W Chile tak, ale w pozostałych krajach tego kontynentu, które widziałem, policji nie było wcale albo bardzo niewiele. Być może w Buenos Aires jest inaczej. Jeśli nie, to prawdopodobieństwo przeprowadzenia tak sprawnej i skoordynowanej akcji jest niskie. Innymi słowy bardzo możliwe, że gliniarze zatrzymają kogoś na chybił trafił, bez upewnienia się, czy zatrzymują właściwą osobę. Ale przed kamerami odtrąbią sukces i świat może się zachwycać, jak sprawnie działa tam policja.

P.S. w Brazylii spotkałem dwóch bardzo przyjaznych policjantów, ale to było na dworcu w niewielkim mieście. Pytałem ich o drogę. Gdzie indziej nie pamiętam policji. Może i byli, ale niewielu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 0

Musimy wszakże pamiętać, że Brazylia ma jeden z najwyższych wskaźników przestępczości na świecie, a wskaźnik morderstw wyższy jest tylko w Kolumbii i Wenezueli. Przekłada się to na postępowanie policji, która może stosować metody, które w cywilizowanych krajach byłby uznane za zbrodnicze. Ciekawostka - w Brazylii znane są działania tak zwanych "szwadronów śmierci" czyli grup składających się z policjantów działających po służbie, którzy mordują osoby zidentyfikowane jako przestępcy, w tym np. bezdomne dzieci. Trudno realia tego kraju odnosić do znanej nam rzeczywistości, więc wszelkie analogie są nieuprawnione. To jest kraj trzeciego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roszakm_7
0 / 0

Piękne. Oglądam piętnasty raz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreevo
+1 / 1

nawet mi powieka nie drgnęła jak ich rozwalili tym autem. ładna akcja policji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barnaba778
0 / 0

jestem ciekawy czy było im przykro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
+1 / 1

A ile było w Polsce głosów broniących tych pojebów, co wleźli na teren emerytowanego oficera, w Trójmieście, skakali komuś po samochodzie... ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kotoj78
+1 / 1

Strzał z przyłożenia w potylicę. Zwłoki zbiera służba oczyszczania miasta - Tak powinna zakończyć się ta akcja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+1 / 1

"Bóg stworzył ludzi, Samuel Colt uczynił ich równym".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+1 / 1

Dobić kulą w łeb, a ścierwo wrzucić do jakiegoś rowu. Bezdomne psy będą miały wyżerkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem