Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1132 1200
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Slawa238
+9 / 19

@Sonatis89 Po czym wnioskujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G golonkazmusztarda
+2 / 4

@Sonatis89 ale on nie będzie ścigał się z dudą, on będzie wraz z korwinem (o ile znów będzie startował) w lidze trzyprocentowców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
-1 / 1

Korwin nie startuje. Działanie startuje z Konfederacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X XHACKERX
+4 / 26

@JanMariaWyborow On może wygrać ponieważ ludzie już mają dość tych politycznych błaznów typu Duda, Kaczyński, Schetyna i inni więc zagłosują na niego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
+10 / 40

@XHACKERX On nie wygra bo ludzie to idioci. Nawet tu na tym portalu większość przyklaskuje wysokim podatkom, socjalizmowi, lewactwu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X XHACKERX
+4 / 8

@adraxer12 Tak samo było na Ukrainie i kto wygrał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArandillPL
+11 / 15

@XHACKERX To powiedz mi dlaczego partie takie jak PiS czy PO mają tak duże poparcie skoro ludzie mają ich dość? Smutna prawda jest taka, że choćby Hołownia był złotym człowiekiem i najlepszym kandydatem na prezydenta to trudno mu będzie przebić Dudę i resztę. Dlaczego? Bo oni mają już swoich stałych wyborców, którzy będą na nich głosować póki nie wymrą... W każdym razie czekam na więcej informacji i trzymam kciuki by Szymon Hołownia doszedł do drugiej tury. Choć wiele zależy od jego poglądów na różne tematy. Bo póki co niewiele jeszcze wiadomo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krickin
+2 / 2

@ArandillPL Cóż jest sznasza, ZUS i NFZ mocno się starają by wyborcy PIS/PO wymarli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2019 o 6:31

N nyar
+6 / 6

PO i PIS mają tak duże poparcie bo nie mają konkurencji, SLD jest tak podzielone i przedstawia sprzeczne interesy że nie byliby w stanie skutecznie rządzić, z kolei Konfederacja ... no cóż... program życzeniowy, skrajnie demolujacy system państwowy bez żadnych gwarancji powodzenia. Idea komunizmu też była szczytna, jak wyszło wszyscy wiedzą. No i mają swojego Kononowicza jako jednego z przywódców więc jeszcze bardziej podważają wiarygodność.
Z kolei PSL ... dopiero zaczyna powstawać jako partia, dotychczas byli koalicjantem każdego u władzy. Dotychczasowa gotowość porzucenia każdego programu dla utrzymania się "przy korycie" raczej nie porywa ludzi do głosowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
0 / 0

@adraxer12 - a on komuś obiecał niskie podatki? A może obiecał wyjść z lewackiej Unii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C crocidura
+3 / 5

Mimo wszystko sądzę, że ma większe szanse niż Kidawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
-1 / 27

Z Dudą wygra każdy kto wejdzie do 2 tury. Pytanie, kto wejdzie do 2 tury?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+1 / 9

@adawo mylisz się. Opozycja nie ma osoby, która nadawałaby się na prezydenta. Ze skur*****stwem pisowskim nie jest mi po drodze, więc życzyłbym sobie zmiany, ale NA KOGO ? Jakaś baba z lewicy ? Tam żadnej inteligencji nie ma. WKK ? On wygląda jak krzyżówka idioty i złodzieja. Kidawa-Błońska ? Pasowałaby do lewicy. Ktoś z konfederacji ? Jedynie Artur Dziambor by się nadawał, ale prawybory póki co wygrywa ścierwo z Ruchu Narodowego, więc też nie. Szymon Hołownia ? Buhehhe, toć to większy kretyn niż Duda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wentello
+1 / 1

Prawybory działają w systemie elektorskim, to, że Bosak obecnie prowadzi nie zmienia nic, bo ostatecznie i tak zdecydują wszyscy elektorzy, którzy zapewne podzielą się na niego i jednego kandydata z KORWIN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+10 / 12

Dlaczego miałby żartować? Ma tzw. bierne prawo wyborcze, więc... ma prawo. Po prostu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Finezja1977
+1 / 5

To sie robi bardzo ciekawe :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
+3 / 3

chmmmm, a na mambolinskiego kto zagłosuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+3 / 33

Hołownia- przy całej swojej sympatyczności- jest też człowiekiem "księdza" Bonieckiego i wiernym pracownikiem TVN-u. W dodatku wykazuje się ogromną ignorancją teologiczną, więc nawet w "swojej" dziedzinie nie jest żadnym autorytetem.

Gdyby Hołownia był sam sobie panem, to po prostu bym się pośmiał... problem polega na tym, że reprezentuje on bardzo ogromne zaplecze środowiska postubeckiego (TVN) i tej części Kościoła, która wyrzekła się Boga w imię kompromisu "chrześcijańsko-komunistycznego" (Tygodnik Powszechny). Bywał też dobrze przyjmowanym gościem Tomasza Lisa i Adama Michnika. Jeśli taka postać deklaruje na poważnie start w wyborach prezydenckich, to nie jest przesadą podejrzewać, że za jego plecami stoi parę szemranych bohaterów postkomuny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
+5 / 11

@Arbor No, to jest chyba typowy przedstawiciel tzw. kościoła otwartego. Myślę, że masz sporo racji. Aż mi się przypomniało nagranie (jest na YT) Cejrowski - Hołownia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+5 / 11

@dr_E_Konom , akurat w tamtej rozmowie całkowicie popierałem Hołownię. Nie dlatego, żebym się z nim w czymkolwiek zgadzał- Cejrowski jednak zachowywał się wtedy jak cham, nawet nie próbując jakkolwiek merytorycznie dyskutować. Z drugiej strony Hołownia był pokojowo nastawiony oraz był gotowy do prowadzenia normalnej, zdrowej dyskusji.

"No, to jest chyba typowy przedstawiciel tzw. kościoła otwartego"

Otwartego na przestrzał. Jest on kulturalną i miłą twarzą tej części Kościoła, która skupia takie persony, jak ksiądz Sowa, Lemański, Boniecki, czy śp. biskup Życiński. Z Chrystusem i katolicyzmem wiele wspólnego to nie ma...

Edit: znacznie bardziej podobała mi się jego dyskusja z (jeszcze wtedy nie) posłem Sośnierzem. :) Tam ładnie zostało pokazane z jakim rodzajem "katolicyzmu" mamy do czynienia w przypadku Hołowni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2019 o 23:23

D dr_E_Konom
+3 / 5

@Arbor Cejrowski ma "interfejs" jaki ma. Rozumiem, że nie każdemu to pasuje. Co mu trzeba przyznać to, że u Cejrowskiego występuje ewangeliczne tak - tak, nie - nie. Dzięki za tips z Sośnierzem. Nie znałem tego; zobaczę sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 9

@dr_E_Konom , oj, Cejrowski czasami potrafi bardzo ciekawie zdominować swoich rozmówców: ostro, nawet agresywnie, ale z klasą. Czasami jednak wychodzi z niego prostak. Cejrowski jest specyficzny i go jako takiego akceptuję- co nie znaczy, że popieram niektóre z jego zachowań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 3

Akurat "dyskusja" Hołowni z Sośnierzem to kiepski przykład, bo wówczas nastąpiło totalne samozaoranie tego drugiego. W tej chwili KRK w Polsce dzieli się na dwa obozy: Kościół Rydzyka i Kościół Tischnera - Hołownia zdecydowanie reprezentuje ten drugi. Nie ma co się łudzić, Kościół Rydzyka nie przetrwa próby czasu - zmiana pokoleniowa załatwi sprawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2019 o 0:25

avatar Arbor
+1 / 5

@usiek1992 ,

"Akurat "dyskusja" Hołowni z Sośnierzem to kiepski przykład, bo wówczas nastąpiło totalne samozaoranie tego drugiego."

Nie. Ten przykład pokazuje zdolności manipulacyjne Hołowni, który jest człowiekiem wyjątkowo inteligentnym, czego powiedzieć nie można o większości ludzi z jego środowiska. Sośnierz się nie "samozaorał", tylko wygłosił dość oczywiste i logiczne twierdzenia, nie mając potem szansy ich rozszerzyć. Z drugiej strony Hołownia zręcznie wyśmiał twierdzenia Sośnierza, które- jak wspomniałem- były wyjątkowo logiczne. Musiałbym to jeszcze raz obejrzeć, bo szczegółów nie pamiętam, ale teza Hołowni, jakoby człowiek nie miał prawa zabijać zwierząt, bo Bóg nie zabija ludzi... Dla ćwierćinteligentów nieznających podstaw logiki, ani Pisma Świętego brzmiał na pewno bardzo mądrze, ale w rzeczywistości był to pseudointelektualny bełkot.

"W tej chwili KRK w Polsce dzieli się na dwa obozy: Kościół Rydzyka i Kościół Tischnera - Hołownia zdecydowanie reprezentuje ten drugi. Nie ma co się łudzić, Kościół Rydzyka nie przetrwa próby czasu - zmiana pokoleniowa załatwi sprawę."

Zgadzam się, że ten "Kościół Rydzyka" powoli odchodzi, ale bynajmniej polski Kościół rzymskokatolicki nie sprowadza się do tych dwóch obozów. Jest spora część- nazwijmy ją- apolityczna oraz znacznie mniejsza, ale jednak, ideowo konserwatywna: tę część reprezentują takie postaci, jak ksiądz Isakowicz-Zaleski, śp. Franciszek Blachnicki, czy abp. Jan Paweł Lenga MIC.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
0 / 0

@Arbor Też mi się wydaje, że podział na Rydzyk / Tischner jest zbyt skąpy. Przyznam się, że zbyt mało znam filozofię i nauczanie Tischnera by móc go przypisać do jakiejś grupy. Grupa Rydzyka to grupa w dużej mierze naiwna, taki Kościół ludowy bez pogłębionej refleksji. Ja tego nie krytykuję - wielu osobom taka "jakość" wiary wystarczy. Na pewno możemy wyróżnić tzw. kościół otwarty, który według mnie składa się z ludzi celowo sabotujących zdrową wiarę i tzw. pożytecznych idiotów. Zgadzam się z Tobą, że jest jeszcze inna grupa, nie bawiąca się w politykę a raczej bardziej skupiona na tym wszystkim co dotyczy wiary, duchowości, itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtalo
+26 / 46

A ja myślę, że ktoś z mądrzejszych z bardzo dużymi pieniędzmi postanowił wystawić tego błazna, żeby odebrał głosy któremuś z głównych. Nie wiem tylko kto i któremu, ale wkrótce się dowiemy. Sądząc po wpisach typu "może wygra, bo ludzie mają dość polityków" pewnie ta manipulacja w jakimś stopniu się uda. Poczekamy, zobaczymy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
0 / 4

@kotilisek zaprzeczył by go Kulczyk wspierała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
-2 / 2

@kotilisek Dobre. :))))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+7 / 9

@Wojtalo - Hołownia jest takim samym projektem, jakim był Petru. Tyle, że Petru wyprodukowała finansjera bankowa, a Hołownię produkują koncerny medialne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
-2 / 8

@Wojtalo 2 rzeczy skandaliczne w twojej wypowiedzi. Pierwsza - "blazen" (sprobuj podejsc na ulicy do pana Holowni i tak go nazwac w twarz, w sumie mozesz sie uprzec, ale to tylko pokaze, jakim zaprzancem bylbys), a druga to "poczekamy, zobaczymy" w kontekscie uciekajacego zycia, na ktore kompletnie nie chcesz miec wplywu patrzac jedynie na nie z boku myslac, ze to jakis zaklad, zabawa, zagadka itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nawrotki
+2 / 2

@Wojtalo Coś w tym jest, myślę, że nie chodzi o to, by tak naprawdę liczył się grze o stołek, bardziej o to, by zabrać trochę elektoratu katolickiego i w drugiej turze ogłosić, że popiera się kandydata X. Chociaż po tym, co odstawili na prawyborach PO, to się może okazać, że taki Hołownia ma większe poparcie, niż kandydat prowincjonalny Jaśkowiak i nijaka Kidawa-Błońska.

@Slawa238
Ale hajs na kampanię skądś ma i nieładnie wygląda, że jakoś nie chce ujawnić źródła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Senites
0 / 2

@Wojtalo Czyli lepiej zagłosować na Dudę, który jest ślepo posłuszny swemu panu lub na kandydatów PO, którzy są nieudolnymi politykami nie potrafiącymi się nawet zjednoczyć by wygrać z PiS. Inni startujący polityczni kandydaci się nie liczą. Tak naprawdę Hołownia jest jedyną nie polityczną alternatywą w tych wyborach. Jako, że teoretycznie nie jest za i z żadnym ugrupowaniem politycznym może zachować neutralność, a nie ślepo podążać za nurtem działań i pod dyktando swojego ugrupowania politycznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtalo
-2 / 6

Skandalem jest, że większość sądzi że zagłosuje na kogoś takiego jak Hołownia i to znaczy dla nich, że mają na coś wpływ. Wpływać można na różne rzeczy, ale na pewno nie w taki sposób. A że dla Ciebie Pan Hołownia a dla mnie zwykły błazen? Cóż, na tym polega demokracja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+1 / 1

@Wojtalo Dokładnie tak. Udało się na Ukrainie, liczą, że może udać się w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtalo
0 / 4

Niestety ale dyktando politycznego ugrupowania jest narzucane dość często przez inne dyktanda. Innymi słowy, Hołownia, a raczej ugrupowania nim sterujące po prostu pomijają jedno ogniwo czyli partię polityczną. Przykre, że większość uważa to jedynie za wyssane z palca teorie spiskowe. Żeby było jasne - Duda czy inna Kidawa są równie złymi kandydatami co Hołownia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
+2 / 2

@Wojtalo Dokładnie. Pamiętam jak w Nowoczesnej mówili że są antysystemowi, niezależni od innych partii, a tymczasem jakoś twarze znane, później już każdy zapominał że Nowoczesna to jakaś osobna partia, każdy pamiętał tylko o tym, że to przybudówka PO. Później wyszedł Biedroń, że niby nowy, ktoś z poza układu politycznego, antysystemowiec, ale przecież Biedroń wcześniej też był, jakoś znane twarze wokół niego z SLD i PO. Nagle kolejna gwiazda, tym razem ktoś pomyślał zapewne, że trzeba wybrać na kogoś nowego osobę która rzeczywiście w żadnej partii oficjalnie nie była, aczkolwiek nie zdziwiłbym się jakby Hołownia reprezentował PO bo jakoś o nim najgłośniej jest w mediach niemieckich, tam rozdmuchują temat Hołowni jakby był jakimś vice Bogiem, więc strzelałbym w tę partię :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
+1 / 1

@Wojtalo Na Ukrainie błazen wygrał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
+1 / 1

@Wojtalo Na Ukrainie błazen wygrał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
+1 / 1

@Wojtalo - moim skromnym zdaniem bardzo słusznie podsumowałeś, pozwolę sobie jeno dodać własne przemyślenia, jeśli nic nie masz przeciwko.

Delikwent nie ma ŻADNYCH szans, że ktoś będzie głosował NA niego. Co najwyżej oddadzą w ten sposób swoje głosy PRZECIWKO innym kandydatom, bądź to z ramienia PiS, bądź to PO czy jeszcze jakiegoś ugrupowania - bez różnicy.

Tyle, że demokracja polega na głosowaniu NA kogoś, głosowanie zaś PRZECIWKO jest brzemienne takimi nonsensami jak kino-kowboj Regan czy "wzorcowy Murzyn" Obama prezydentami USA, "betonowy łeb" Schwarzenegger gubernatorem Kalifornii, porno-gwiazdka Cicciolina włoską parlamentarzystką, błazen Zełenski prezydentem Ukrainy.
Itp.

Chcecie czegoś takiego u nas?
No to głosujcie PRZECIWKO obecnemu Prezydentowi, droga wolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
+1 / 1

@Wojtalo - bardzo słusznie - moim skromnym zdaniem - to podsumowałeś.
Pozwolę sobie jeno dodać coś z własnych przemyśleń.

Delikwent nie ma ŻADNYCH szans, że ktoś będzie głosował NA niego. Co najwyżej oddadzą w ten sposób swoje głosy PRZECIWKO innym kandydatom, bądź to z ramienia PiS, bądź to PO czy jeszcze jakiegoś ugrupowania - bez różnicy.

Tyle, że demokracja polega na głosowaniu NA kogoś, głosowanie zaś PRZECIWKO jest brzemienne takimi nonsensami jak kino-kowboj Regan czy "wzorcowy Murzyn" Obama prezydentami USA, "betonowy łeb" Schwarzenegger gubernatorem Kalifornii, porno-gwiazdka Cicciolina włoską parlamentarzystką, błazen Zełenski prezydentem Ukrainy.
Itp.

Chcecie czegoś takiego u nas?
No to głosujcie PRZECIWKO obecnemu Prezydentowi, droga wolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
+1 / 1

@Wojtalo - bardzo słusznie - moim skromnym zdaniem - to podsumowałeś.
Pozwolę sobie jeno dodać coś z własnych przemyśleń.

Delikwent nie ma ŻADNYCH szans, że ktoś będzie głosował NA niego. Co najwyżej oddadzą w ten sposób swoje głosy PRZECIWKO innym kandydatom, bądź to z ramienia PiS, bądź to PO czy jeszcze jakiegoś ugrupowania - bez różnicy.

Tyle, że demokracja polega na głosowaniu NA kogoś, głosowanie zaś PRZECIWKO jest brzemienne takimi nonsensami jak kino-kowboj Regan czy "wzorcowy Murzyn" Obama prezydentami USA, "betonowy łeb" Schwarzenegger gubernatorem Kalifornii, porno-gwiazdka Cicciolina włoską parlamentarzystką, błazen Zełenski prezydentem Ukrainy.
Itp.

Chcecie czegoś takiego u nas?
No to głosujcie PRZECIWKO obecnemu Prezydentowi, droga wolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtalo
-2 / 2

@sergium i tak i nie. Tzn. znajdą się ludzie, co będą głosować na niego, bo to przecież taki kandydat "bez wad". Nie rozumieją oni jedynie, że to nie jest człowiek znikąd, o własnych poglądach, który to ma zamiar wejść do polityki i reprezentować tzw. głos ludu. Ten błazen to produkt mądrzejszych z dużym kapitałem, który jak tylko spróbuje zerwać się że sznurka swoim mocodawcom to zaraz tego popamięta. A że lud tego nie wie albo nie chce wiedzieć - tym lepiej dla tychże mocodawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
-1 / 5

Jest to pewna nowość. Swojego prezydenta miała już nomenklatura, miała prawica, miała lewica. Jeszcze tylko media nie miały swojego prezydenta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
+2 / 6

@Quant Dobra, zaryzykuję i zapytam, który to niby prezydent reprezentował prawicę? Jaruzelski z PZPR, Bolek z SB, Kwaśniewski z PZPR czy Kaczyński / Komorowski / Duda z lewicowego POPISu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2019 o 23:16

A argoska
-1 / 3

nie sądzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
0 / 2

Nie znam typa. Ale jeśli ma chyba 35 lat minimum, jest niekaranym obywatelem RP to chyba może kandydować? Ja też mogę i co z tego? Ale nie będę bo polityka to głupota ostateczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+6 / 6

@LocosPPG , ta głupota ostateczna decyduje o tym, ile pieniędzy zabierają ci z pensji, jakie produkty oglądasz na sklepowych półkach i za co możesz pójść do więzienia. Rzeczywiście głupota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
0 / 0

@Arbor będziesz starszy to zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 1

@LocosPPG , nie sądzę, żeby z wiekiem przybyło mi ignorancji, ale nigdy nie wiadomo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cavalier1125
-1 / 5

jakoś mu nie ufam !nic do niego nie mam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcin199343
-1 / 7

Polska racja, Konfederacja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-2 / 4

@marcin199343
Konfederacka to ruska racja.
To raczej Putina racja ta Konfederacja.
A Putin cieszy się ,ze ma rację,
że ma w Polsce swoją Konfederacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
0 / 0

@dncx Predzej twoja stara jest ruska. Co TY pitolisz człowieku? Ugotowałeś mózg w Wodzie posoloną TVPisem, czy kolega z IQ o 0,0001% wyższym od Ciebie Ci to wmowił?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 1

@Kowal86 O Jezu. Nie spinaj się tak bo ci żyłka na czole pęknie. Ja wiem, że faszyści putinowscy się bronią wzajemnie, ale jak to mówił JPII: "Prawda Was wyzwoli". A taka jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
0 / 0

@dncx po czym taki wniosek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

@dbgoku Po wpisie odnoszącym się do mnie i obrażającym mnie, mój rodzinę. Co ciekawe człowiek mnie nie zna, nic o mnie nie wie, ale potrafi arbitralnie stwierdzić, że ktoś jest kimś, kim nie jest, bo on tak uznał. Pierwszy wpis można uznać za żart, więc mój też był w tonie żartobliwym. Dziś jednak sarkazmu się nie wyczuwa i ludzie nie mają dystansu do siebie i do prawdy, która ich otacza. Szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
0 / 0

@dncx - nie tak do końca... Szukanie wroga za "płotem" na rzecz "przyjaciela za oceanem" nie wydaje mi się zbyt roztropnym... ale mocno podejrzewam, że cytuję w tym momencie generała W. Jaruzelskiego... przeciwko któremu słowa złego nie powiedziałbym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hgjhkjiljuyg
-2 / 12

Duda to marionetka kaczki. Ale Hołownia jest zbyt katolicki, a ja brzydzę się religią, głównie katolicką. Dlatego dał złoty przycisk metalowemu zespołowi, żeby ludzie trochę inaczej zaczęli go postrzegać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IwanBardzoGrozny
+2 / 12

Pan Szymon okazał się odważnym człowiekiem. Jeśli Pis uzna go za zagrożenie cała machina państwa zostanie uwikłana w niszczenie go, jego rodziny znajomych itd. Szczujnia p. Kurskiego zwana dowcipnie telewizją publiczną też nie omieszka zrobić felietonu o wspaniałym Dudzie i beznadziejnym Hołowni.

Takie to państwo nam powstało po kilku latach rządów partii o przewrotnej nazwie prawo i sprawiedliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 7

@IwanBardzoGrozny , ma po swojej stronie TVN, Tygodnik Powszechny, Gazetę Wyborczą i Newsweek. I pewnie jeszcze parę innych środowisk. Rzeczywiście odważny człowiek stający w pojedynkę w szranki z Goliatem pod nazwą PIS...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sukuremu
0 / 0

@IwanBardzoGrozny Oboje macie racje. Dlatego obie te formacje i ich ludzie nadają się tylko do wyrzucenia na śmietnik historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+1 / 3

A czy Szymka stać na kampanię wyborczą? Bo jeśli nie, to będzie miał dług wdzięczności wobec tego/tych co wyłoży na to kasę. Niestety, taka jest polityka że bez kasy nic nie ugrasz.
Tak więc może wzniośle pisać a i tak realia są z goła inne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
0 / 2

@edzsledz
A który z kandydatów daje swoją kasę i nie ma długu wdzięczności w srosunku do partii czy innych osób. Dlaczego PAD mówi jedno, a jak go przycisnęli to podpisywał wszystko jak chciał PiS i to samo z innymi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zozo97
+3 / 3

Zje go publiczna i religijna telewizja na czele z J.K i Ojcem z Torunia, którzy są zaopatrzeni w opluwających jadem mocherostworów. Żygać się chce obecnymi politykami i tym co sobą reprezentują. Dlatego życzę powodzenia Panie Szymonie, będę czekał co Pan zaprezentuje. Czy będzie to Państwo LGBT czy Państwo kościelne, czy coś pomiędzy. Ciekaw jestem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zozo97
+2 / 2

A tak poza tym, znając życie, Pan Prokurator Z.Z ( gdyby napisać i pokazać w lustrze - SS) zaraz to wsadzi do więźnia, bo kiedyś w kościele, gdy czytano list któregoś z jaśnie purpurowych, puścił bąka i znieważył tym samym sylwetkę owego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dialea
+1 / 3

A ja Wam powróżę. G z tego będzie. Jak chcecie zmian na lepsze, to może dla odmiany sami zainicjujmy i zróbmy sobie III wojnę, zrównajmy wszystko z ziemią i zacznijmy od nowa. Jak się nie weźmiemy w garść, to odwołuję do książek od historii. Wojna domowa niemal odhaczona, układ, komuna i protesty już są. Róbmy tak dalej! Kolejny raz z rzędu... Wszyscy wiemy jak to się skończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
0 / 2

Kolejny robiący politykę? Najpierw się bierze na cel jakąś grupę ludzi. Patrzy jakie są nastroje społeczne w tej grupie, potem mówi wszystko co ta grupa chce usłyszeć. Gdy się zostanie wybranym to przestaje się mieć cokolwiek wspólnego z obiecywanymi rzeczami.

Ktoś powiedział że z polityką jest jak z kiełbasą. Jak wiesz jak się ją robi to przestajesz mieć na nią ochotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2019 o 0:51

T konto usunięte
+1 / 1

Słuchając niedawno tego pana miałem wrażenie jakbym słuchał jednocześnie TVP Kurskiego i Kingi Rusin z TVN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
0 / 2

Znajdą się pewnie tacy którzy zagłosują na celebrysia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

I skończy się tak, że taki prezydent nic nie załatw i nic nie zrobii bo "partyjność" "nie?(...)? komunistycznych" (a może jednak?) współpracowników i rządów ograniczy mu pole działania bo nie działa z pojęciem "niepartyjności" jakie reprezentują te inne partie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+1 / 1

Nic tylko usiąść i płakać nad komentarzami pod tym newsem. Z jednej strony co chwilę czytam teksty typu "mamy pełno zawodowych polityków przyspawanych do koryta umoczonych na wszystkie sposoby. bez kogoś z zewnątrz w tym kraju nic się nie zmieni" a jak już się pojawi ktoś z zewnątrz to mamy "ktoś bogaty za tym stoi, obecne partie mają swój żelazny elektorat więc on nie ma szans, może góra 5% osiągnie, kto to w ogóle jest".
Tak, w tym kraju nic się nie zmieni bo jedni chcą betonu, który jest i zagłosują za betonem z przekonania, a drudzy, którzy betonu nie chcą zagłosują na beton bo "nikt z zewnątrz i tak nie ma szans". I tak się będzie kręcić karuzela PO-PISu i przydupasów... ech.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

Do wyborów jeszcze daleko. 5 lat temu wynik wyborczy ułożył się na miesiąc przed wyborami. To wtedy Duda przeskoczył Komorowskiego. Niby Komorowski nie miał z kim przegrać, a potem przegrał z kretesem. Czy Hołownia ma szanse? Takie same jak inne kandydaci. Wiele zależy od tego jak potoczą się losy PAD. Czy nie popełni błędów jak jego poprzednik? Czy PIS go w pełni poprze? Czy naczelnik pobłogosławi? Czy ojciec dyrektor przyklepie? Hołownia na pewno odbierze głosy kandydatom opozycji. Wielu ludzi nie zagłosuje na PO czy PSL, bo będzie wolała Hołownie. A PAD raczej utrzyma swoje głosy. W pewnym sensie sytuacja będzie podobna do październikowych wyborów, gdzie nie tylko PIS wygrał, ale opozycja zdobyła sporo głosów bo wielu ludzi poszło na wybory. Czy pójdą na wiosnę? Nie wiadomo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zawszedoprzodu92
-1 / 1

skoro bronek mial szanse i wygral to dlaczego nie ten z mam talent?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sukuremu
-2 / 2

No tak! :D Nic nie stanowi o kompetencjach polityka jak prowadzenie programu typu talent show! Jest to gwarancja umiejętności działania, zmysłu politycznego i świadomości prawnej i gospodarczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stypson
-3 / 3

Każdemu uda się wygrać z Maliniakiem. Ale z Kidawą Błońską polegnie sromotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
0 / 0

Każdy może zostać prezydentem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
+1 / 1

Jestem pewny, że zaleje go fala hejtu tak jak to zrobiono z Kukizem, jedyne co łączy te partie u koryta to zaciekłe bronienie przed kimś nowym z poza układu. Wtedy to nie ważne czy socjalista czy liberał, czy chadek czy antyklerykał, lewak czy skrajny prawicowiec wszyscy nagle mówią zjednoczeni jednym głosem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
0 / 0

Czyli zamiast konserwatywno-katolickiego, ale PiSowskiego Dudy, mam mieć konserwatywno-katolickiego, niePiSowskiego Hołownię.

Nie jestem przekonany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barabura
+1 / 1

Raczej nie wygra, ale dodatkowy kandydat, w dodatku dziennikarz, może przyczynić się do podniesienia świadomości wyborców. A to zawsze jest pożyteczne w demokracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2018
0 / 0

nastepna w kolejce bedzie woźna Pani Halynka, poza tym wiecie on tak gada z reszta jak wiekszosc kandydatów zawsze gadja ze zrobi to czy tamto i potem co? nie zrobił nic a dlaczego? bo prezydent nie ma zbyt wiele władzy postac prezydenta jest do reprezentowania nas za granicą i dobrze by było by znał sie na polityce, znał zasady, miał żone zawsze pierwsza dama jakos łagodzi obyczaje jedziesz do usa czy francji i kobitki sobie moga pogadac, znał jezyki i po prostu godnie reprezentował nas na arenie miedzynarodowej a nie przynosił nam wstyd. Podobno hołownia to dziennikarz, ma mnóstwo ksiązek na koncie, nigdy sie nim nie interesowałem i kojarzy mi sie tylko z wygłupów z mam talent który kiedys zdarzało mi sie ogladac, poczytam zainteresuje sie jego zyciem zeby zobaczyc ale nie zamierzam głosować na dziennikarza bo jakie on ma doświadczenie nie mowie ze zdania nie zmienie doczytam wyrobie opinie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
0 / 0

A ja mysle, ze po to mamy demokracje, zeby prezydent prezentowal interesy tej wiekszosci ktora go wybrala. Bo chyba po to sa wybory?? Gdyby to bylo nieistotne, to po co oddawalibysmy wladze osobie ktora wybrala wiekszosc ludzi?? Wtedy kazdy moglby byc prezydentem, i teoretycznie kandydat nie powinien swoich pogladow glosic, bo i tak to nie byloby istotne. Takie cieple kluchy to nikomu nie sa potrzebne..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daniellah
0 / 0

Co za różnica kto wygra. Wszyscy politycy to marionetki. Są sterowani przez kogoś z zewnątrz, niewidocznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janlew
0 / 0

Wygra? Chyba w Mam Talent

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sergium
0 / 0

Delikwent nie ma ŻADNYCH szans, że ktoś będzie głosował NA niego. Co najwyżej oddadzą w ten sposób swoje głosy PRZECIWKO innym kandydatom, bądź to z ramienia PiS, bądź to PO czy jeszcze jakiegoś ugrupowania - bez różnicy.

Tyle, że demokracja polega na głosowaniu NA kogoś, głosowanie zaś PRZECIWKO jest brzemienne takimi nonsensami jak kino-kowboj Regan czy "wzorcowy Murzyn" Obama prezydentami USA, "betonowy łeb" Schwarzenegger gubernatorem Kalifornii, porno-gwiazdka Cicciolina włoską parlamentarzystką, błazen Zełenski prezydentem Ukrainy.
Itp.

Chcecie czegoś takiego u nas?
No to głosujcie PRZECIWKO obecnemu Prezydentowi, droga wolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem