Kupujesz okulary z funkcja drive i sie nie przejmujesz - nawet zwykla ciezarowka Cie nie oslepi, jak masz dobrej jakosci. A na bezpieczenstwie nie warto oszczedzac
I przez takich "debili którzy chcą uczyć" to strach większym (wyższym z wyżej zamontowanymi lampami niż przeciętne passeratti) autem wyjechać o zmroku. Jak ostatnio mi w stacji diagnostycznej ustawili (za dodatkową opłatą) to co chwilę jakiś pajac mrugał bo myślał że na długich jadę, jeden z naprzeciwka tak się uwziął że stwierdził że będzie jechać na mnie cały czas na długich, dopiero jak mu odpowiedziałem właściwymi długimi to się kretyn ogarnął. Dla świętego spokoju muszę jadąc pustym autem opuszczać światła, to że ja wtedy widzę dużo mniej to dla jaśnie oświeconych edukatorów nie ma znaczenia, szkoda tylko że mało który kretyn potrafi przyjąć do rozumu że wyhamować ponad dwutonową terenówkę jest trudniej niż niż ważącego 1,3 tony opla...
Wydaje mi się że największą patologią są ci którzy chcieli by innych w kółko pouczać a często sami guzik umieją.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 grudnia 2019 o 18:57
@TheYoghurt No to ci świetnie wyregulował te światła, zgłoś się do reklamacji. W przeciwnym wypadku ktoś kijem bejsbolowym je poprawi i następnym razem zlecisz ustawienie ich zgodnie z przepisami. Prawidłowo wyregulowane światła mijania nawet w dużych autach nie oślepiają. Jak jakiś domorosły dureń je wyreguluje wyżej, to potem oślepiasz jak na długich.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 grudnia 2019 o 11:13
@fiorehencerbin @J_R
Wbrew temu co wam się wydaje światła są ustawione poprawnie. I Drogi panie J_R - myli się pan, jeśli światła zamieszczone są wyżej to nawet dobrze ustawione też potrafią oślepić (pośrednio był to jeden z powodów przesiadki z bory na l200).
@TheYoghurt Pańskie światła nie są ustawione poprawnie. Prawidłowo ustawione światła w wyższych autach nie oślepiają. Koniec kropka. Dotyczy to zarówno dostawczaków, jak i pickupów i suvów, mogę o tym ręczyć własnymi obserwacjami, masa takich pojazdów na drogach jest i mnie nie oślepia, ani przy wymijaniu, ani wisząc na zderzaku. Prawidłowo ustawione światła oślepiają ludzi z naprzeciwka tylko wtedy, kiedy takie auto wjeżdża na wzniesienie i przez krótką chwilę strumień świetlny jest skierowany do góry.
Te samochody są budowane zgodnie z obowiązującymi normami i nie byłyby homologowane, gdyby oślepiały z tytuły bycia wyższymi. Producenci odpowiednio projektują reflektory, by strumień świetlny był właściwie skierowany.
Tak więc proszę ponownie, popraw pan te światła, bo możesz pan nawet do tragedii doprowadzić, jak oślepiony przez pana kierowca z naprzeciwka na przykład pieszego nie zauważy, albo za późno zorientuje się, gdzie zaczynał się zakręt. Oczywiście może też pan kierowcę przed sobą tak oślepić. Jeden kierowca po przejechaniu (na śmierć) dziewczynki i potrąceniu jej matki (z poważnymi obrażeniami) obwiniał właśnie kierowcę jadącego za nim z nieprawidłowo ustawionymi światłami.
@J_R
Większej bzdury jak połowa pierwszego akapitu dawno nie widziałem. Schowaj proszę swoje obserwację do swojej kieszeni bo dotyczą tylko Ciebie, ale skoro chcesz dyskusji n obserwację to proszę: dopóki jeździłem niższym samochodem to oślepiało (a przynajmniej utrudniało prawidłową obserwację bo o oślepienie przy którym się nic nie widzi zdarzało się rzadko) prawie każde auto wyższe od przeciętnej osobówki, przez co unikałem jazdy po zmroku jak ognia, w wyższym samochodzie problem zmalał do poziomu marginalnego.
Powiedz mi proszę, dlaczego wydaje Ci się że twoje obserwację są więcej warte? Bo jak dla mnie to tylko słowo przeciwko słowu.
Jak napisałem: Światła są ustawione poprawnie! I były już sprawdzane z tego powodu, więc proszę więcej z tym faktem nie dyskutować.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 grudnia 2019 o 0:12
@TheYoghurt Nie chcesz pan, nie będę, ale jak padniesz pan ofiarą agresji drogowej z tego tytułu, to miej pan pretensje do siebie. Swoich obserwacji jestem pewien. Swojej wiedzy na temat procesu homologacji samochodów i wymogów odnośnie ich oświetlenia też.
@TheYoghurt Spoko, ja tam nie spinam się o te światła, chodziło mi tylko o to, że trzeba za to płacić :) Z własnego doświadczenia, częściej oślepiają mnie właśnie osobówki niż ciężarówki - bo te maja najczęściej dobrze ustawione światła. Może jestem dziwny, ale ja 2-3 razy w roku sprawdzam światła, jeszcze nikt mi nie mrugał światłami oznajmiając że go oślepiam :)
Jak należy oduczyć tych idiotów i debili pisania kapitalikiem? Toż to chamstwo i buractwo (wiem, pleonazm)! Jak taki dureń chce kogokolwiek edukować, skoro sam jest głupszy od lewego buta?
Kupujesz okulary z funkcja drive i sie nie przejmujesz - nawet zwykla ciezarowka Cie nie oslepi, jak masz dobrej jakosci. A na bezpieczenstwie nie warto oszczedzac
Ten uczuć, kiedy jesteś tak kulturalny, że aż cenzurujesz idiotę i debila. Chociaż czasem by się przydało, choć w nieco innym sensie.
Punkt B jest nawet niegłupi
@siditg Pod warunkiem, że nie wozisz pasażerów.
Okleić przód i tył auta folią odblaskową.
I przez takich "debili którzy chcą uczyć" to strach większym (wyższym z wyżej zamontowanymi lampami niż przeciętne passeratti) autem wyjechać o zmroku. Jak ostatnio mi w stacji diagnostycznej ustawili (za dodatkową opłatą) to co chwilę jakiś pajac mrugał bo myślał że na długich jadę, jeden z naprzeciwka tak się uwziął że stwierdził że będzie jechać na mnie cały czas na długich, dopiero jak mu odpowiedziałem właściwymi długimi to się kretyn ogarnął. Dla świętego spokoju muszę jadąc pustym autem opuszczać światła, to że ja wtedy widzę dużo mniej to dla jaśnie oświeconych edukatorów nie ma znaczenia, szkoda tylko że mało który kretyn potrafi przyjąć do rozumu że wyhamować ponad dwutonową terenówkę jest trudniej niż niż ważącego 1,3 tony opla...
Wydaje mi się że największą patologią są ci którzy chcieli by innych w kółko pouczać a często sami guzik umieją.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2019 o 18:57
@TheYoghurt No to ci świetnie wyregulował te światła, zgłoś się do reklamacji. W przeciwnym wypadku ktoś kijem bejsbolowym je poprawi i następnym razem zlecisz ustawienie ich zgodnie z przepisami. Prawidłowo wyregulowane światła mijania nawet w dużych autach nie oślepiają. Jak jakiś domorosły dureń je wyreguluje wyżej, to potem oślepiasz jak na długich.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2019 o 11:13
@TheYoghurt Kurcze, w moim miasteczku światła ustawiają "dobrze", i nie biorą za to ani złotówki na stacji diagnostycznej :)
@fiorehencerbin @J_R
Wbrew temu co wam się wydaje światła są ustawione poprawnie. I Drogi panie J_R - myli się pan, jeśli światła zamieszczone są wyżej to nawet dobrze ustawione też potrafią oślepić (pośrednio był to jeden z powodów przesiadki z bory na l200).
@TheYoghurt Pańskie światła nie są ustawione poprawnie. Prawidłowo ustawione światła w wyższych autach nie oślepiają. Koniec kropka. Dotyczy to zarówno dostawczaków, jak i pickupów i suvów, mogę o tym ręczyć własnymi obserwacjami, masa takich pojazdów na drogach jest i mnie nie oślepia, ani przy wymijaniu, ani wisząc na zderzaku. Prawidłowo ustawione światła oślepiają ludzi z naprzeciwka tylko wtedy, kiedy takie auto wjeżdża na wzniesienie i przez krótką chwilę strumień świetlny jest skierowany do góry.
Te samochody są budowane zgodnie z obowiązującymi normami i nie byłyby homologowane, gdyby oślepiały z tytuły bycia wyższymi. Producenci odpowiednio projektują reflektory, by strumień świetlny był właściwie skierowany.
Tak więc proszę ponownie, popraw pan te światła, bo możesz pan nawet do tragedii doprowadzić, jak oślepiony przez pana kierowca z naprzeciwka na przykład pieszego nie zauważy, albo za późno zorientuje się, gdzie zaczynał się zakręt. Oczywiście może też pan kierowcę przed sobą tak oślepić. Jeden kierowca po przejechaniu (na śmierć) dziewczynki i potrąceniu jej matki (z poważnymi obrażeniami) obwiniał właśnie kierowcę jadącego za nim z nieprawidłowo ustawionymi światłami.
@J_R
Większej bzdury jak połowa pierwszego akapitu dawno nie widziałem. Schowaj proszę swoje obserwację do swojej kieszeni bo dotyczą tylko Ciebie, ale skoro chcesz dyskusji n obserwację to proszę: dopóki jeździłem niższym samochodem to oślepiało (a przynajmniej utrudniało prawidłową obserwację bo o oślepienie przy którym się nic nie widzi zdarzało się rzadko) prawie każde auto wyższe od przeciętnej osobówki, przez co unikałem jazdy po zmroku jak ognia, w wyższym samochodzie problem zmalał do poziomu marginalnego.
Powiedz mi proszę, dlaczego wydaje Ci się że twoje obserwację są więcej warte? Bo jak dla mnie to tylko słowo przeciwko słowu.
Jak napisałem: Światła są ustawione poprawnie! I były już sprawdzane z tego powodu, więc proszę więcej z tym faktem nie dyskutować.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 grudnia 2019 o 0:12
@TheYoghurt Nie chcesz pan, nie będę, ale jak padniesz pan ofiarą agresji drogowej z tego tytułu, to miej pan pretensje do siebie. Swoich obserwacji jestem pewien. Swojej wiedzy na temat procesu homologacji samochodów i wymogów odnośnie ich oświetlenia też.
@TheYoghurt Spoko, ja tam nie spinam się o te światła, chodziło mi tylko o to, że trzeba za to płacić :) Z własnego doświadczenia, częściej oślepiają mnie właśnie osobówki niż ciężarówki - bo te maja najczęściej dobrze ustawione światła. Może jestem dziwny, ale ja 2-3 razy w roku sprawdzam światła, jeszcze nikt mi nie mrugał światłami oznajmiając że go oślepiam :)
Punkt D z dupy, jak bedzie ci swiecil swiatlami w ten twoj czujnik zmierzchu to na pewno ci ten LED zaswieci
Za punkt D policja dowód może zabrać. Ale też już mam dosyć rozregulowanych świateł.
I właśnie po to masz ta regulację, żeby jej używać w zależności od obciążenia tej Twojej terenówki
Inteligentne światła działają doskonale, jeżeli jest inaczej to radzę wizytę w serwisie.
Na początek, przetłumaczyłbym ten bełkot (pierwsze "zdanie") na język polski...
D ale nie włączane automatycznie tylko jak ktoś razi
Jak należy oduczyć tych idiotów i debili pisania kapitalikiem? Toż to chamstwo i buractwo (wiem, pleonazm)! Jak taki dureń chce kogokolwiek edukować, skoro sam jest głupszy od lewego buta?