Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
445 449
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Uhtred
+10 / 10

@czaknoris No nie do końca. Kiedyś mogłeś zostać mistrzem np html I kozak byłeś. Dziś żeby być kozak musisz znać kilka języków i to nie wszystko. Dobrze żebyś znał zasadę działania serwerów, baz danych itd itd. Nie wspomnę o tym,żeby wiedzieć jak to działa i wiedzieć jak to zabezpieczyć. I tak jest w większości dziedzin. Kiedyś musiałeś wiedzieć jak działa gaźnik a dziś? No cóż, jest tyle wiedzy do przyswojenia że głowa boli. W większości przypadków nie da się rozwijać w jeden dziedzinie. Trzeba jednocześnie uczyć się kilku rzeczy. Jak ktoś zna choćby podstawy programowania to wie, że nie ma szans aby jeden człowiek ogarnął to wszystko. Wie również że to co uczył się 30 lat temu w szkole w porównaniu do tego co dziś musi wiedzieć jest jak najprostsza matematyka. Jak 2+2. A na dodatek codziennie dochodzą nowe technologie. Kolejne techniki do opanowania. Miniaturyzacja itd. Kurde za tym się już nie da nadążyć szczerze mówiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
+4 / 6

@czacknoris jestes tylko 5 lat starszy niz ja a masz tak poryty beret jak 80 latkowie. Skoncz brac co bierzesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deathrider123
+2 / 2

@czacknoris w zasadzie to już dobrze odpisał Ci @Uhtred.
Rozwijając jego wypowiedź: przy szeroko rozumianym Web Developmencie przydaje się też coraz bardziej znajomość pewnych zagadnień prawnych. I nie chodzi tu tylko o Rodo-srodo, czy informacje o ciasteczkach, ale przy tworzeniu aplikacji e-commerce (choćby zwykły sklep internetowy) przydaje się choćby ogólna znajomość praw i obostrzeń w kraju w którym on ma działać (a że przeważnie działa w kilku, to stopień komplikacji rośnie).
"Młodzież ma łatwiejszą drogę bo bazuje na naszych doświadczeniach ,schody zaczynaja sie wtedy gdy trzeba coś samemu na podstawie nabytej wiedzy opracować" - tia, jasne. Choćby nie relacyjne bazy danych (cały ruch no-sql), programowanie funkcyjne, czy architektura oparta na mikro serwisach, czy hybrydowa (żeby jeden głupi DDOS nie rozwalił całej usługi) to podejścia relatywnie świeże. I stoją w zupełnej sprzeczności z podejściem i doświadczeniami sprzed 10 czy nawet 5 lat. Więc raczej obecnie odrzuca się i zastępuje "doświadczenia" poprzednich pokoleń (czasami z dobrym skutkiem, czasami ze złym).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KakaTomek
+1 / 1

@czacknoris Mówisz generalnie o młodzieży, i to jest prawda. Powiem więcej - system kształcenia w UK to system masowej produkcji debili. Jest dużo gorzej niż u nas, a i u nas szkoła zeszła na psy. Ale w UK, jeżeli już znajdzie się ktoś zdolny, taki jak na przykład ten koleś, to potrafią o niego zadbać. Natomiast reszta niech się wali, bo na przykład nie da się uwalić klasy w podstawówce. Czyli w teorii może tę szkołę opuścić kretyn, nieumiejący pisać. Jak ktoś nie wierzy, to wystarczy poprzebywać trochę z angielskim plebsem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
-2 / 2

@Uhtred i na samym wstepie przyznałeś mi racje kiedyś start od html ale zanim do html doszedłeś musiałeś przejsc dłuższa droge niż on teraz bo teraz to on ma juz najłatwiesza sprawdzona przez wielu .To czym sie wcześniejsze pokolenia zajmowły on poprostu pomija .( przy gazniku by zgasł )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
-1 / 1

@Gracek1135 widzisz ogarnij sie bo wiele słów a żadne na temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
0 / 2

@deathrider123 ale ja nigdzie nie napisałem że jest łatwo ale jak już też potwierdziłeś co napisał @Uhtred kiedyś html i byłeś debeściak teraz każdy nad html przechodzi do porzadku dziennego bo trzeba wiecej ,kiedyś aby dojsc do html musiałeś sporo od siebie dołożyć a teraz masz kogoś kto ci juz wszystko wytłumaczy ,dodam jeszcze że naprawde terudniej było wymyślec koncepcje łączenia serwerów niż samo tylko łączenie podane na tacy .Ta droga jest łatwiejsza ( przy odrobinie talentu to nawet fajna zabawa) natomiast to co oni bedą rozwijac o już oni sami musza wymyśleć tak aby nastepnemu pokoleniu zyło sie łatwiej .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
-1 / 1

@KakaTomek toż ja o tym właśnie pisze hehe Mam łanych kilka lat przebywania w UK sa jełopy i sa naprawde wykształceni a u nas byle ojciec na świni przyjechał .W UK nawet jak tatuś posmaruje a synalek debil to owszem beda go pchac ale w realnym świecie sam odpanie taka konkurencja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
-1 / 1

@czacknoris wybacz ale nie chce mi sie dyskutowac na tak denny temat, rownie dobrze moge napisac ze kiedys bylo lepiej bo wiecej prosciejszych rzeczy mozna bylo wymyslec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
-1 / 1

@Gracek1135 i nawet nie zrozumiałeś co napisałem spoko poczytaj choc co pozostali domnie napisali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+1 / 1

@czacknoris I znów muszę powiedzieć...nie do końca. Jeśli nie nauczysz się ile to 2+2 nie pójdziesz dalej. Więc nawet jeżeli rozwiązanie jest sprawdzone to wciąż musisz je przyswoić plus nowa wiedza. Nie będę się z tobą przegadywal kto ma rację. Niech będzie że ty ją masz. Ja tylko stwierdziłem fakt z własnego doświadczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+1 / 1

@deathrider123 potwierdzam ;-) nie rozwijałem się z bytnio bo z panem chackiem to ciężka sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
0 / 0

@Uhtred nie chodzi o sama np dodawanie ale metody uczenia i ważność składników nauki które ty musiałeś przyswajac bo nie było innej możliwości a terazniejsze poolenie ma wszystko podane na tacy np tablica Mendelejewa) .Pokolenia ida cały czas do przodu bo na nowo nie ttrzeba koła wymyślać .A i nie myśl że ja sugeruje że on jest głupi czy jakoś tak bo wcale tak nie myśle ale wychwalanie osiągnięc jakiegoś młokosa to sie nazywa myslenie wsteczne ,natomiast materiał na ponadprzecietnego pracownika z niego jest ale potrzeba dużo czasu aby to osiągnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2020 o 7:10

Z zyleekk
0 / 0

@czacknoris Myślę że nie masz racji w każdej dziedzinie jest tak że wszystko poszło do przodu jak np u mnie w geodezji ale co z tego że mamy wszystko na tacy: instrumenty które same mierzą, programy w które wklejasz tylko dane i sam oblicza jak bez powrotu do podstaw i nie nauczenia się od początku samemu co jak działa i co z czym się je nie zrobimy kroku do przodu i wynik będzie taki że będziemy dupą a nie fachowcem w swojej dziedzinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
-1 / 3

@czacknoris co ty pie*dolisz. Masz same minusy w czym nie dalem ci ani jednego a cos sie do mnie prujesz, tu widac czarno na bialym ze masz jakies kompleksy wiec skoncz prosze bo twoje myslenie mnie dobija

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
0 / 0

@zyleekk a kto dawał wszystkiemu początek ? przecież nie zawsze był.Tak właśnie to wszystko wygląda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zyleekk
0 / 0

@czacknoris Na pewno nie ty :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
0 / 0

@Uhtred czyli uczyłeś sie tworzenia koła o podstaw niemajac zielonego pojecia co ci z tego wyjdzie czy może miałeś już wszystkopodane na tacy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
0 / 0

@zyleekk no ani ty ale tu nie o to chodzi nas przy tym nie było a wiedze dostaliśmy na tacy z wszystkimi za i przeciw czyli poznawałeś wyniki a nie efekty swoich działań ,z tego też powodu twoj umyśł jest wolny od opracowywania tego zadania i przechodzi niezmącony do nastepnego .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 0

@czacknoris Są dwie opcje. Albo jesteś głupi albo musisz mieć rację bo inaczej szlak cię trafi. Więc uznajmy że masz rację. Jak wspomniałem, nie będę się z tobą przegadywał. Uznajmy że to ja jestem głupi a ty masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
0 / 0

nieogarnąłeś tego co napisałem i chcesz sie wyślizgać lisem hehe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zyleekk
0 / 0

@czacknoris Nie pal tyle ziomek ;) Nie chce mi się sprzeczać na temat tego kto musiał zaczynać od zera a kto nie bo to temat rzeka i ty masz swoje zdanie na ten temat a my swoje i tyle ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem