Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ZrytyRyj
+14 / 38

A i tak znajdzie się wielu malkontentów, którzy stwierdzą, że Owsiak mógłby kupić więcej gdyby nie kradł. Albo, że to i tak pikuś w stosunku do tego co wydaje rząd. Swoją drogą ciekawe, ile można by kupić różnego rodzaju środków przeciw koronawirusowi za 2 miliardy złotych, Chyba więcej niż na koronakrólów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lordmasakrator
+6 / 22

Tak samo jak jest wielu malkontentów mówiących że rząd więcej mógł by dać gdyby mniej kradł ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
+3 / 21

Tylko że w przypadku rządu jasno można powiedzieć ile ukradli, a Owsiak jakoś ciągle nie siedzi za branie dla siebie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-4 / 10

@herhor67 a kto miałby interes w tym żeby go posadzić? rząd? przecież on im dopłaca do interesu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D didja
-1 / 1

@herhor67

A co Owsiak ukradł dla siebie ze środków WOŚP?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
0 / 0

@didja No właśnie chciałbym wiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D didja
-1 / 1

@herhor67
Aha, czyli nie masz żadnej wiedzy, żeby Owsiak coś ukradł, natomiast popełniłeś przestępstwo z art. 212 k.k. Wiesz, że nie jesteś w sieci anonimowy?

Swoją drogą - ja prd..lę, pisowscy reżimowcy, skoro już zajeb...liście pieniądze chorym na raka i niepełnosprawnym dla opłacenia reżimowych szczekaczek, to chociaż zatrudniajcie trolli z IQ na przynajmniej dolnej granicy normy - bo takim debilem jak herhor67 po prostu nas obrażacie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
0 / 0

Czy ty śmieciu masz naprawdę IQ równe rozmiarowi buta, że nie byłeś w stanie wykryć najprostszego sarkazmu, i jeszcze mnie obrażasz? Takich to dopiero trzeba gazować, ja pizgam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JAXOPoznaniak
+10 / 30

@DAZHU34 Jeżeli dałeś, to właśnie po to żeby pomagać, a jak nie dałeś to zamknij japę i się nie wypowiadaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K K64
+6 / 20

@DAZHU34
No to w takim razie rząd też nie dał ani grosza, bo to też nasze pieniądze,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Justyna1988
-2 / 18

@K64 ano właśnie, tylu tu pisze o tym, że rząd na nic nie daje, bo to nasze pieniądze - sytuacja z Owsiakiem jest identyczna. Ani rząd ani Owsiak nie dali, tylko rozdysponowali pieniądze, które od nas zebrali. Ani rząd ani Owsiak nie są bohaterami. Ale i rząd i Owsiak bardzo dobrze sobie żyją z tych pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naimad
+6 / 10

@DAZHU34 Orkiestrze Polacy dawali pieniądze z własnej inicjatywy, nie musieli, chcieli. Rząd zabiera podatnikowi pieniądze przymusowo, nie ma tutaj dobrowolności. Także ja dałem pieniądze i jestem szczęśliwy, że fundacja Pana Owsiaka spożytkuje finanse pomagając w walce z epidemią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
+2 / 6

@Justyna1988 Między rządem a Owsiakiem jest jednak pewna "subtelna" różnica. Na WOŚP możesz dać lub nie tyle ile uważasz za stosowne. Rząd weźmie od Ciecie tyle ile wcześniej ustali, niezależnie czy tego chcesz czy nie. Porównywanie rządu z Owsiakiem i dobrowolną ofiarnością ludzi w tym kontekście nie ma więc sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-2 / 8

@Ricochet69 więc jeśli dawanie na Owsiaka było dobrowolne dostaje on automatyczne przyzwolenie aby dysponować tymi środkami w dowolny sposób? Bo o ile ludzie mogą wyrazić swoje niezadowolenie w przypadku rządu to co z WOŚP? Fajnie że Owsiak przeznaczył kilka baniek na walkę z koronawirusem. Problem polega na tym że powinien przynajmniej zapytać czy ludzie tego chcą. A tak widać gdzie Owsiak ma opinię wpłacających i pokazuje że może zrobić z zebranymi pieniędzmi co tylko chce :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Justyna1988
-1 / 3

@Ricochet69 a jakie ma znaczenie dobrowolność wpłat, jeśli ja porównuję tylko "bohaterstwo" Owsiaka z "bohaterstwem" rządu? i tu i tu pieniądze pochodzą od ludu, więc ani Owsiak łaski nam nie robi, że przeznacza te pieniądze na nas, ani rząd. I tyle. Spójrz na główny komentarz w tym wątku, odnosiłam się właśnie do "świętości" Owsiaka, porównując jego działalność z działalnością rządu, a dokładniej źródła finansowania obu działalności - są takie same, pochodzą od ludu. Gdyby źródło finansowania działalności Owsiaka pochodziło z jego prywatnego majątku, wtedy możemy uważać go za świętego i wybawcę ludu. Póki my na to łożymy, tak jak i na działania rządu, póty oni wszyscy są tylko dysponentami naszych pieniędzy, i nikt tu nie jest święty i wspaniałomyślny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
-1 / 5

@olmajti
No i tłumacz tu takiemu, że skoro datki dobrowolne i przeznaczone na wiadomy cel to nawet gdy bez pytania zmienia cel darowizn to jest to potrzeba chwili. Jest to całkowicie zrozumiałe. Wyżej napisano, że jakoś Owsiak nie siedzi mimo ciągłych nagonek na niego. Czytaj ze zrozumieniem albo zamilcz. i nie korzystaj ze sprzętu z serduszkiem WOŚP jeśli trafisz do szpitala

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2020 o 23:31

K kundta
0 / 2

Ale skazany został za machloje środkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 4

@Wisus62 potrzeba chwili nie tłumaczy jego zachowania. Zachował się arogancko i pokazał gdzie ma darczyńców bo WOŚP to nie jest prywatna firma która może w dowolnym momencie przeznaczyć część kapitału na fanaberie. Posty takie jak Twoje są świetnym przykładem usprawiedliwiania działania Owsiaka :)

Owsiak nie siedzi bo jest trutniem który wyciąga od ludzi dodatkowa kasę na sprzęt który nie musi być kupowany z budżetu NFZ. A skoro sprzęt jest kupowany do placówek NFZ to mam pełne prawo do korzystania z tego sprzętu bez względu na to jakie są moje poglądy na działalności Owsiaka bo płacę nie małe składki zdrowotne. Widać pewne rzeczy niektórym trzeba lopatologicznie tłumaczyć :)

A jeszcze jedno. Zakazywanie wypowiadania się na tematy które cię drażnią jednoznacznie wskazuje na to że twoje poglądy na działalności WOŚP i Owsiaka zmierzają w stronę sekciarskiegi uwielbienia guru :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 4

@olmajti
Po pierwsze. Obużasz się za wszystkich darczyńców ale pytanie czy Ty coś dałeś? Jakie masz prawo decydowania o tym czy to jest arogancja czy nie?

WOŚP nie jest prywatną firmą. Masz rację. Jest to fundacja założona w celu wspomożenia w działaniach szpitali bo niewydolne państwo nie może przeznaczyć odpowiednich środków na wyposażenie tychże. To nawet teraz widać jak państwo sobie radzi z problemem epidemii gdy brakuje najważniejszych środków ochrony lekarzy i pielęgniarek. Nie wspominając o testach.

Gratuluję poczucia humoru. Twoje stwierdzenie, że przeznaczenie na walkę z koronawirusem 20 mln zł to fanaberia jest naprawdę śmieszne. Aż się popłakałem ze śmiechu.

Owszem masz prawo do korzystania z tego sprzętu. ale czy nie dostaniesz np zawału serca gdy zobaczysz w szpitalu, że wiekszość sprzetu oznaczona jest serduszkiem WOŚP?

Piszesz, że płacisz NIEMAŁE składki zdrowotne. No pięknie. Tylko, że to nie jest sprzęt, którego NFZ nie musiał kupować. lecz jest to sprzęt na który samorządy nie miały pieniędzy, Bo to samorządy utrzymują szpitale i kupują potrzebny sprzęt. A jak jest każdy widzi.

A jeszcze jedno. Każdy ma takiego Guru na jakiego zasłużył, Zdecydowanie wolę Owsiaka niż Prezesa oderwanego całkowicie od rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2020 o 8:21

avatar olmajti
0 / 2

@Wisus62 po pierwsze. skąd wiesz że nic nie dałem? dałem wiele, jak choćby organizacja WOŚP przez 8 lat z rzędu. jednak jako myślący człowiek zacząłem zadawać pytania dlaczego taka organizacja działa na takich zasadach. także, gwoli informacji mam olbrzymie prawo do decydowania o tym czy jest o arogancja :)

dokładnie WOŚP nie jest prywatną firmą Owsiaka. w danym roku akcja zbierania pieniędzy dotyczyła konkretnego celu to psim obowiązkiem Owsiaka jest przeznaczyć te pieniądze na ten cel jeśli darczyńcy nie wyrażą zgody na inne przeznaczenie niż pierwotne. w przeciwnym wypadku jest to fanaberia :)

żadne państwo sobie nie radzi z epidemią. żadne państwo nie było na nią przygotowane. chiny poradziły sobie bo poddały kwarantannie ceły kraj wyprowadzając wojsko na ulice. w przypadku epidemii jakikolwiek efekt dają radykalne działania i obostrzenia względem społeczeństwa, bez względu na to czy dana służba zdrowia jest dobrze przygotowana czy nie :)

a Owsiak przeznaczył swoje czy fundacji? jak przeznaczy 20 mln z własnej kieszeni, tak jak to zrobiły firmy i osoby prywatne to porozmawiamy :)

nie interesuje mnie skąd jest ten sprzęt. płacąc składki wymagam od rządu aby szpitale były wyposażone odpowiednio. trybisz?

czekaj, czekaj, czekaj... a skąd samorządy mają hajs? a no tak! Z PODATKÓW! rozumiesz to że ludzie płacą 2 raz za to co powinni mieć zagwarantowane konstytucyjnie? i nawet nie próbuj wyskakiwać z argumentem że to obecna władza ma w dupie konstytucję. obecna konstytucja obowiązuje od 1997 roku. wośp rozpoczął działanie w 1993 :)

dobrze że przynajmniej jesteś świadomy tego iż Owsiak jest narzędziem politycznym i zaczął mocno wspierać konkretne polityczne ideologie :)

tak przy okazji. nie znam ani jednej osoby która krytykując Owsiaka stawia prezesa na piedestale. no ale jak świat się postrzega zerojedynkowo to tak już jest :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 2

@olmajti
Gratuluję, że dałeś tyle ile WOŚP przez 8 lat z rzędu :). W takim razie otwórz własną fundację :). Będzziesz mógł działać na swoich zasadach :).

ranma11napisał/a

"1. Nikt nigdzie (oprócz rzucających bezpodstawne oskarżenia) nie mówi że "Owsiak dał" tylko że "fundacja przeznaczyła", a to zasadnicza różnica.
2. Ludzie "dają" pieniądze fundacji,a potem fundacja nimi dysponuje. Po fakcie przekazania pieniędzy fundacji (przypominam że jest to organizacja pozarządowa/prywatna) pieniądze należą do tejże fundacji. Więc nie są to już "nasze" pieniądze."
Natomiast z Twoich słów wynika, że jeśli zepsuje Ci się lodówka to nie przeznaczysz pieniędzy przeznaczonych na coś innego bo to byłaby arogancja :)? A na tym właśnie polega zmiana celu zbiórki WOŚP

Masz rację. Żadne państwo sobie nie radzi z epidemią. To jest bardzo ciekawe bo epidemia w Chinach nie rozpoczęła się wczoraj i wszyscy MYŚLĄCY mieli sporo czasu by się do tego przygotować bo w czasach kiedy tylu ludzi lata samolotami wiadomym było to, że epidemia rozprzestrzeni się na cały świat. Ale to trzeba być myślącym.

Też jestem zdania, że potrzebne były od samego początku radykalne działania. W 1963 w czasie epidemii czarnej ospy we Wrocławiu odcięto szybko Wrocław, utworzono izolatoria w których zbierano zakażonych. Wtedy zachorowało 99 osób a zmarło tylko 7 osób. Teraz to co się dzieje (nie tylko u nas) to jest parodia kwarantanny ostatnio ktoś w TV poinformował, że nastąpiło 344 przypadków złamania kwarantanny.
Ale to psim obowiązkiem pańzstwa jest zabezpieczenie zdrowia społeczeństwa a skoro sobie nie radzi cieszmy się, że są takie fundacje jak WOŚP.
Gdyby państwo było wydolne to nie byłoby możliwe powstanie takiej fundacji jaką jest WOŚP.
Więc nie czepiaj się WOŚP, że robi to co powinno państwo zabezpieczyć obywatelom lecz rozliczaj władzę, która dysponuje zapłaconymi przez Ciebie podatkami.

A co do stawiania na piedestale to niestety ale to jedynie TEJ opcji politycznej fundacja Owsiaka stoi kością w gardle :)
I to do tego stopnia, że w TVP wymazywane są serduszka WOŚP :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2020 o 11:22

avatar olmajti
+1 / 1

@Wisus62 po raz kolejny. WOŚP nie daje ze swoich. argument o utworzeniu fundacji jest z dupy dla kogoś kto ma świadomość tego na jakich zasadach działają fundacje. nie wyskakuj mi zatem z argumentem 'to załóż' bo we wcześniejszym wpisie bagatelizowałeś podstawy mojej krytyki. genialne :)

no i ranma11 wyjaśniła o co w tym chodzi. skoro pieniądze nie należą już do darczyńców to fundacja której prezesem jest Owsiak może w dowolny sposób dysponować pieniędzmi i nawet jeśli ludzie będą protestować nie ma obowiązku ich słuchać. świetny sposób na robienie interesów :)

więc argument z niewydolnością służby zdrowia w przypadku epidemii jest kompletnie nietrafiony :)

wośp działą od 27 lat. skoro kolejne rządy nie wywiązują się ze swoich obowiązków to winę za zaistniałą sytuację ponosi SPOŁECZEŃSTWO które wybiera danych ludzi w demokrartycznych wyborach. posłowie są przedstawicielami narodu a jeśli nie spisują się tak jak powinni należy pozbawić ich jakiejkolwiek władzy. jednak w tym wszystkim ktoś robi duży interes. zamiast podnosić świadmość społeczną gra na empatii :)


czy aby napewno? nie wiem czy wiesz ale jeśli wielmożnie nam panujący chieliby dopie****ić WOŚP to zmieniliby ustawę o sposobie finansowanie organizacji pożytku publicznego i byłoby pozamiatane. korzystniej jednak jest prezentować kogoś jako wroga i czerpać z tego tytułu bonusy finansowe :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
-1 / 1

@olmajti
WOŚP przez 8 lat z rzędu :). "dałem wiele, jak choćby organizacja WOŚP przez 8 lat z rzędu." Rozumiem przez to, że dzięki Tobie WOŚP mogła przez 8 lat finansować polską służbę zdrowia :).

"no i ranma11 wyjaśniła o co w tym chodzi. skoro pieniądze nie należą już do darczyńców to fundacja której prezesem jest Owsiak może w dowolny sposób dysponować pieniędzmi i nawet jeśli ludzie będą protestować nie ma obowiązku ich słuchać. świetny sposób na robienie interesów :)"
I tu znowu powtórzę swoje porównanie.....jeśli zepsuje Ci się lodówka to
nie przeznaczysz pieniędzy, które zebrałeś na coś innego na kupno nowej lodówki? Bo właśnie przeznaczenie przez WOŚP pieniędzy zebranych w 28 Finale na nieprzewidziane przez rządzących okoliczności jaką jest wybuch epidemii jest włanie tym co krytykujesz pisząc, że to arogancja w stosunku do darczyńców. Sama procedura wyboru dostawcy trwa sporo czasu a Ty chcesz by pytać darczyńców czy się zgadzają na inne przeznaczenie zebranych pieniędzy. Czy rząd pyta Cię na co przeznaczyć Twoje podatki?

Nie trafiona jest moim skromnym zdaniem Twoja krytyka fundacji WOŚP. Zgadzam się, że to polityków trzeba rozliczyć zato, że nie robią nic by poprawić stan rzeczy gdy służba zdrowia nie działa tak jak powinna. Gdyby państwo spełniało swoją rolę to nie byłoby miejsca dla takich fundacji jak WOŚP. Więc zamiast się skupiać na krytyce fundacji sprawmy by rządzący wypełniali swoje obowiązki tak by nie potrzebne były zbiórki pieniędzy na brakujący sprzęt do ratowania życia i zdrowia społeczeństwa.

A co do zmiany ustawy.....mam to w głebokim poważaniu Tylko wtedy kto będzie wyręczać państwo? Może lepiej by zajęli się ustawami dzięki, którym będzie nam się żyło lepiej i dostatniej :). Wtedy nie będzie trzeba krytykować WOŚP bo WOŚP nie będzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+1 / 1

@Wisus62 ciekawe podejście do sprawy. widzę że to że WOŚP funkcjonuje tylko dzięki wolontariatowi i wpłatom ludzi dla Ciebie nie ma żadnego znaczenia. z argumentu dotyczącego podstaw krytykowania płynnie przeszedłeś do uzależnienia mojej działalności w WOŚP o czegokolwiek a wszczególności od prawa do krytykowania tej organizacji :)

"Sama procedura wyboru dostawcy trwa sporo czasu a Ty chcesz by pytać darczyńców czy się zgadzają na inne przeznaczenie zebranych pieniędzy. Czy rząd pyta Cię na co przeznaczyć Twoje podatki?" procedura wybierania dostawcy w sytuacji epidemii? co? fundacja postawiła darczyńców przed faktem dokonanym. pozbawiła ich możliwości decydowania o tym na co mają być przeznaczone ich pieniądze. przytyczka do rządu w tym wypadku jest bardzo nie na miejscu bo legitymizuje samowolkę fundacji :)

"Gdyby państwo spełniało swoją rolę to nie byłoby miejsca dla takich fundacji jak WOŚP" a tak i jedni i drudzy robią na tym interes ;)

"A co do zmiany ustawy.....mam to w głebokim poważaniu Tylko wtedy kto będzie wyręczać państwo?" no brawo! dotarło do Ciebie dlaczego WOŚP jest zależny od źle zarządzanego państwa a źle zarządzane państwo zależne od WOŚP. każda krytyka WOŚP zwraca uwagę na to że absurdalnie droga narodowa zrzutka to dokładanie do interesu i ludzie powinni wyjść na ulicę żeby ukrócić samowolkę rządu ale ludzie wolą wrzucić kilka złotych do puszki i mieć czyste sumienie. tak właśnie robi się interesy i z premedytacją wykorzystuje empatię i sytuację polityczną :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@olmajti
Ale dalej mi nie odpowiedziałeś czy pytałbyś się kogoś czy możesz kupić nową lodówkę i czy nie byłaby to arogancja z Twojej strony gdybyś przeznaczył na to zebrane na co innego środki :).
Chwała Owsiakowi, że w momencie braków niezbędnych środków dla ochrony lekarzy i pielęgniarek zdecydował się na zakup owych a na rozliczenie ludzi odpowiedzialnych za nieprzygotowanie kraju na takie wyzwanie przyjdzie jeszcze czas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 0

@Wisus62 Twoje pytanie zawiera błędy logicznie. Miałoby sens gdybyś zapytał czy pieniądze które zostały mi podarowane na konkretny cel mógłbym przeznaczyć na coś innego, w tym wypadku na naprawę pralki. Moja odpowiedź wtedy byłaby: nie, jeśli osoba która podarowała mi pieniądze nie życzyłaby sobie tego. Jeśli tak to niema problemu. Jeśli jednak wydałbym pieniądze w celu innym bez wiedzy obdarowującego to nadszarpnąłbym jego zaufanie do swojej osoby co mogłoby się zakończyć rozejściem się naszych dróg. Bo nie powiesz mi chyba że to są ciężko zarobione pieniądze samego Owsiaka :)

Czyli jednak to Owsiak przeznaczył te pieniądze. Nie WOŚP.
Nie fundacja. on przeznaczył pieniądze fundscji
Samm przyznajesz że jest to samowolka i arogancję obchodzenie się z darczyńcami :)

których ludzi? Służba zdrowia to okręt tonący od jej reformy z 1999 roku. Ktoś rozliczył tamtą władze? Ktoś rozliczył okrągły stół i Magdalenkę? Ludzie dalej będą psioczyć na rząd i dalej będą wrzucać do puszek bo jest to o wiele łatwiejsze niż zrobienie czegokolwiek ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2020 o 18:38

W Wisus62
0 / 0

@olmajti
To z Twojej strony nadinterpretacja moich słów bo w dalszym ciągu uważam, że słusznie zrobił a co do drozliczenia.. W Magdalence Był Prezes i pił z Kwaśniewskim ale tylko dla towarzystwa :)
Też pozwolę sobie na dowolną interpretację Twoich słów, ze służba zdrowia to tonący statek. Może warto by było opuścić jak najszybciej mówi,ąc do lekarzy....niech wyjeżdżają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2020 o 18:53

avatar olmajti
0 / 0

@Wisus62 ale Ty możesz sobie uważać że słusznie zrobił. Jest to Twoja prywatna opinia która legitymizuje samowolkę :)

Jaro był w Magdalence. I został z tego rozliczony? Nikt nikogo nie rozliczy tak jak nikt nie rozliczy obecnej władzy :)

Dyskusja dopuszcza dowolną interpretację.Ty np również interpretujesz samowolkę Owsiaka za działanie słuszne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@olmajti
Odpowiem Ci dowcipem:). Stary ale jakżę aktualny
Lucyfer w piekle przeprowadza inspekcję. Podchodzi do pierwszego kotła, którego pilnuje aż 10 diabłów i pyta:
- Dlaczego aż 10 diabłów pilnuje tego kotła?
- Bo w tym kotle gotują się Amerykanie, oni są ambitni i każdy co chwilę usiłuje wyskoczyć.
Lucyfer idzie dalej i zauważa kocioł, a przy nim 5 diabłów. Podchodzi i pyta:
- Czy tu tylko 5 diabłów wystarczy?
- Tak, w kotle gotują się Anglicy, są ambitni, ale przy tym trochę flegmatyczni, więc 5 wystarczy.
Następnie lucyfer podchodzi do kotła, przy którym stoi jeden diabeł i zadaje mu pytanie:
- Czy ty tu sam wystarczysz, aby przypilnować kotła?
- Tak, bo w kotle gotują się Niemcy, to zdyscyplinowany naród, więc jeden diabeł wystarczy.
Lucyfer idąc dalej zauważa kocioł, którego nikt nie pilnuje. Chodzi i szuka jakiegoś diabła, który by mu wyjaśnił zaistniałą sytuację, aż w końcu znajduje gdzieś odpoczywającego diabła, więc podchodzi i pyta:
- Dlaczego nikt nie pilnuje tego kotła?
- Bo w nim znajdują się Polacy.
- Czy ci ludzie nie chcą wydostać się z tego kotła?
- Ależ chcą, tylko jak już jeden próbuje się wydostać i wspina się na ściankę, to reszta go łapie i ściąga z powrotem na dół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2020 o 19:23

A Andrzejbe
0 / 4

Tylko przypomnę że to są nasze pieniądze a nie Owsiaka wiec myśmy sami dali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ranma11
+1 / 3

1. Nikt nigdzie (oprócz rzucających bezpodstawne oskarżenia) nie mówi że "Owsiak dał" tylko że "fundacja przeznaczyła", a to zasadnicza różnica.
2. Ludzie "dają" pieniądze fundacji,a potem fundacja nimi dysponuje. Po fakcie przekazania pieniędzy fundacji (przypominam że jest to organizacja pozarządowa/prywatna) pieniądze należą do tejże fundacji. Więc nie są to już "nasze" pieniądze. Różnica pomiędzy państwową służbą zdrowia a wośp jest taka, że wośp nie należy do obywateli, a państwo tak, wośp nie ma obowiązku pomagania, a państwo tak, wośp zbiera dobrowolne datki, a państwo wręcz przeciwnie, decyzje wośp nie mają wpływu na "przeciętnego kowalskiego", a decyzje instytucji rządowych często dotykają wszystkich obywateli. I pomimo wszystko to, oraz bez wątpienia mniejszego budżetu, raz za razem, wośp pokazuje że pieniądze da się wydawać efektywniej.
3. Nie podoba ci się jak dana fundacja dysponuje środkami? To jej nie wspieraj. Nikt ci przecież nie każe (w przeciwieństwie do państwowej służby zdrowia). Nie wspierasz? To zamknij p***, przecież nie ty "straciłeś". Nadal kłapiesz dziobem? To przynajmniej odmawiaj korzystania ze sprzętu i rzeczy zakupionych przez daną fundację. Inni pewnie chętnie skorzystają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kundta
0 / 2

Jaka orkiestra? Przekazała jakie pieniądze. Orkiestra nie ma żadnych pieniędzy. To są pieniądze zabrane ludziom z ich portfeli, na dodatek pomniejszone o haracz Owsika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@kundta
Dzięki za uświadomienie. Teraz wiem jak odbywa się zbiórka pieniędzy przez wolontariuszy WOŚP. Podchodzili pewnie w grupie i zmuszali pod groźbą śmierci delikwentów do wrzucania pieniędzy do puszek. Jaka ta TVN jest kłamliwa. Mówili, że to dobrowolne datki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2020 o 16:40

K kundta
0 / 0

@Wisus62
Wszystko zależy po której stronie się siedzi. Przecież nie musisz płacić podatków na rząd. Wystarczy, że założysz działalność i zarejestrujesz ją np. na Cyprze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@kundta
Może jestem za głupi ale ni w ząb nie rozumiem co do WOŚP ma to co napisałeś
"@Wisus62
Wszystko zależy po której stronie się siedzi. Przecież nie musisz płacić podatków na rząd. Wystarczy, że założysz działalność i zarejestrujesz ją np. na Cyprze" do mojego wpisu:
@kundta
Dzięki za uświadomienie. Teraz wiem jak odbywa się zbiórka pieniędzy przez wolontariuszy WOŚP. Podchodzili pewnie w grupie i zmuszali pod groźbą śmierci delikwentów do wrzucania pieniędzy do puszek. Jaka ta TVN jest kłamliwa. Mówili, że to dobrowolne datki"
Skoro uświadomiłeś mi że "To są pieniądze zabrane ludziom z ich portfeli" (Twoje słowa) to może i wyjaśnisz mi głupiemu jaka jest zależność Zbiórek Owsiaka z zalożeniem działalności na Cyprze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kundta
0 / 0

@Wisus62 Spróbuj otworzyć umysł. Musisz spojrzeć na sprawę szerzej. Za PO np. jakaś jednostka wojskowa (czytaj żołnierze) zbierali jako wolontariusze pieniążki do puszek. Zebrali 300 tys. zł. Są to pieniądze ludzi. Na paliwo wydali 120 tys. zł, na serduszka wydano 500 zł, a na scenę i fajerwerki wydano 150 tys. zł. Oczywiście dane są przybliżone - chodzi o skalę.
Czy nie ekonomiczniej byłoby gdyby Ci ludzie wydali swoich środków 300 tys. zł bezpośrednio na ochronę zdrowia - nawet prywatnie? Tak samo jest z rządem, nie ważne którym SLD, PO czy PIS. Zasada jest taka sama. I tak samo funkcjonują wszystkie fundacje. W tym WOŚP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@kundta
To jest normalne przy takich imprezach charytatywnych. A teraz Ty otwórz swój umysł i napisz jak sobie wyobrażasz "wpłacanie bezpośrednio na ochronę zdrowia"? Może włacać dodatkowo poza tymi pieniędzmy w formie przymusowego podatku na NFZ? Pomyśl zanim coś takiego zaproponujesz. Już i tak wpłacamy masę pieniędzy na NFZ i jaki jest tego efekt? Mamy niedofinansowaną służbę zdrowia co wychodzi właśnie teraz w czasie epidemii. Najpierw słyszeliśmy, że Rząd jest przygotowany a później jak się zaczęło to usłyszeliśmy, że nikt nie mógł się tego co się wydarzyło spodziewać.Wciąż słychać, że brakuje w szpitalach środków ochrony dla pracowników. Wynika z tego, że prze.....bimbane zostało co najmniej dwa miesiące by nakupować niezbędnych środków. Większość luudzi z szerszymi horyzontami widzi co dzieje się w służbie zdrowia i dlatego co roku WOŚP bije rekordy zebranych pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kundta
0 / 0

Nadal nie rozumiesz. Jeśli dla Ciebie jest normalne wydanie 350 tyś. żeby zebrać 300 tyś. to ok. Dla mnie nie jest to normalne. Dla mnie normalne są zasady ekonomicze: nie płacę składek obowiązkowych (lub w minimalnej wysokości) a płacę dobrowolne, wybierane ubezpieczenie lub płacę bezpośrednio za każdą usługę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kundta
0 / 0

Nadal nie rozumiesz. Jeśli dla Ciebie jest normalne wydanie 350 tyś. żeby zebrać 300 tyś. to ok. Dla mnie nie jest to normalne. Dla mnie normalne są zasady ekonomicze: nie płacę składek obowiązkowych (lub w minimalnej wysokości) a płacę dobrowolne, wybierane ubezpieczenie lub płacę bezpośrednio za każdą usługę. Dlaczego lekarz na kontrakcie zarabia 20 tyś.? Bo jest dobry, bo jest tego wart?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Forget_about_it
+1 / 3

Słowa uznania to za mało! Nie zapominajmy o małym procenciku dla "Jurasa", żeby było z czego wystawić faktury dla spółek-żonek, spółek-córek, Złotych Melonów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@Forget_about_it
Zgłoś doniesienie do prokuratury jak masz dowody. Ukrywanie dowodów przestępstwa jest również przestępstwem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Forget_about_it
0 / 0

@Wisus62
Obudź się z wygodnej drzemki ! "Juras" jest specjalistą od ukrywania przepływu pieniędzy w formie "częściowych rozliczeń" i "usług obcych", zlecanych najbliższej rodzinie. Na papierze wszystko jest w porządku, ale kiedy pojawia się wyrok albo postanowienie o ujawnieniu szczegółowych faktur - cisza, cisza ! Nie ma tematu !
https://www.kontrowersje.net/ponad_90_milion_w_w_us_ugach_obcych_rodzina_owsiak_w_na_swoim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

To Ty się obudź i leć do organów ścigania bo tak nie może być, że wszyscy wiedzą jak ale nikt nie reaguje. Możesz też napisać do programu pt "Sprawa dla reportera". TVP z pewnością nakręci wywiad z Tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem