Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar 0Kszysztof
-4 / 16

błagam, chłopie, naucz się w końcu po polsku mówić!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stary60
0 / 12

Dobra, ale będzie to pińćset?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZrytyRyj
-2 / 10

@0Kszysztof błagam, chłopie, nie ,,mówić" lecz ,,pisać" chyba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warczanek
-1 / 1

@Stary60 tak będzie piińset plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+22 / 38

no przecież skoro pracujecie, to nie jesteście elektoratem partii rządzącej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+16 / 22

Przez wiele lat Polacy woleli wydawac na socjal niz na potrzebne rzeczy i efekty sa takie, ze na poczatku epidemii medycy byli gorzej zabezpieczeni niz my teraz idac na zakupy. Ale chcieliscie panstwa z dykty i sprzedaliscie kraj za 120 euro? To macie co chcieliscie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wielkipies3
-2 / 6

@Xar
I dlatego mądre i myślące o sobie ludzia jak kaczory doszły do koryta wypier....ły z kraju.Pozdrawiam stary kraj.:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S snycesz89
-2 / 4

81, 90 ..zazwyczaj na początku dekady są w polsce przewroty, gospodarcze, polityczne. Jeśli wygra partia w przyszłych wyborach to powinniśmy pojechać na nowo....cką i zrobić jedną słuszną rzecz. Będzie co raz gorzej. Tylko jak obalimy rząd to co dalej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
0 / 4

@snycesz89 Oni się proszą o zamach stanu tylko trzeba mieć środki i sposobność. Pisząc o środkach nie mam na myśli tylko kasy, ale też kompetentnych ludzi potrzebnych do obsadzenia stanowisk, a po stronie sposobności zapisałbym poparcie resortów siłowych i tu jest pies pogrzebany...
ABW, CBA - w rękach pisu
prokuratura i sądy - w zasadzie całkowicie w rękach pisu
policja - w rękach pisu
wojsko - w rękach pisu
więc jesteśmy w zasadzie w czarnej dupie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+1 / 1

@kunegunda19 Wielkie mi rzeczy. Nasi kierowcy zapiera...ą 13 - 15 godzin dziennie a nieraz więcej. Są po 14 do 21 dni poza domem. Są zdani na siebie. Mogą się zarazić covidem. Nie robią z tego tragedii życiowej. Acha - gotują też sami sobie po godzinach pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ka28yetan
-1 / 1

@kunegunda19 Kulsony wielce się wysiliły przy epidemii. U mnie jeździły po obrzeżach miasta i wyłapywały samotnych spacerowiczów i biegaczy. Widac nie było nic bardziej pożytecznego do roboty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lajlajna
-1 / 1

A ktoś gdzieś dogrzebał się, że ma być to robione za free? Pracodawca nie ma obowiązku za to Ci zapłacić. Robić będą wolontariat dziewczyny i mężczyźni. Mam nadzieję, że reszta narodu też w ramach "za darmo" się zajedzie w imię Covida:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
-2 / 2

@kunegunda19
Ciekawe czy zgodziłabyś się pracować bez stroju ochronnego w DPSie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sir_greg
0 / 0

@kunegunda19 Przestań oglądać TVPiS i odpowiedz sobie na pytanie czy jest jakiś stan wyjątkowy czy go nie ma? Bo jeżeli jest to wprowadzić stan klęski żywiołowej a jeżeli nie ma to po co to łamanie praw pracownika?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sir_greg
0 / 0

@kunegunda19 Kilka faktów, na stanowiskach są lekarze i pielęgniarki a nie jakieś siostry, nie ma czegoś takiego jak służba zdrowia, jest ochrona zdrowia. Po trzecie otwórz oczy i poczytaj dane GUS-u nie oglądaj TVPis

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 3

A PIP leży i kwiczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+9 / 9

Po pandemii już widzę chętnych do pracy w służbie zdrowia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+10 / 14

@JohnsonFibonacci jakby mieli isc na wojne bez karabinow a kamizelki kuloodporne musieliby sobie kupic sami to chyba by mieli prawo plakac,co?
Poza tym, kodeks pracy mowi - max 10 godzin nadgodzin w ciagu tygodnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lajlajna
+1 / 1

W dodatku płatnych, te mają być za darmo w imię "służby zdrowia". Współczuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GDK666
0 / 2

taka praca, co sie podniecacie mało nie zarabiają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HikariOla
0 / 0

@GDK666 no właśnie jeśli nie nawalaja nadgodzin i nie pracują w kilku zakładach to wcale tak dobrze nie zarabiają ^^ pełen etat w szpitalu w Krakowie wychodził niewiele więcej niż praca ekspedientka w Biedrze w krakowskiej ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GDK666
0 / 0

pielegniarka kontraktowa 40PLN/h wiec nie pierdziel xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greska
0 / 10

Czytam te wszystkie komentarze i po prostu dochodzę do wniosku, że 99% tu piszących to nie douczone barany. Służba Zdrowia, to taka sama służba jak Wojsko, Policja, Straż Pożarna, WOT itd. itp.
We wszystkich tych służbach obowiązują te same restrykcje. W razie zagrożenia wszyscy do roboty i nie ma żadnego kodeksu pracy czy PIP. Wszyscy zgłaszający się do pracy w tych służbach podpisują zgodę na wszystkie wymienione wyżej "szykany". Moja żona po ukończeniu Liceum Pielęgniarskiego na drugi dzień po otrzymaniu dyplomu została wezwana do WKU (Wojskowa Komenda Uzupełnień) gdzie otrzymała Książeczkę Wojskową. Zamiast pluć tu jadem na rząd, to wziąć się do nauki, a przed podpisaniem umowy o pracę w Służbie Zdrowia - przeczytać do czego się zobowiązujecie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2020 o 16:43

K ka28yetan
+4 / 6

@greska Kulsony i inne mundury po 15-25 latach idą na emeryturę. Lekarz i pielęgniarka robi według zasad ogólnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@greska
Nie no:) cały świat nam zazdrości takiego.....rządu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HikariOla
+1 / 1

@greska proszę wziąć się do nauki ponieważ od 1999 roku nie istnieje coś takiego jak służba zdrowia jest za to ochrona zdrowia która nie jest taka sama służba jak wojsko czy policja. Nie ludzie nie podpisują zgody na wymienione wyżej "szykany". Nie mają również takich profitów jak służby A wręcz rząd próbuje im dowalic na wszystkie sposoby...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sir_greg
0 / 0

@greska Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak SŁUŻBA ZDROWIA, jest system ochrony zdrowia, po drugie Ani lekarze ani żadne zawody medyczne nie pełną służby a są zatrudniani na podstawie umów o pracę tudzież innych umów cywilno-prawnych, poczytaj różnice między służbą a pracą. Po trzecie sięganie po narzędzia przymusu w sytuacji kiedy rząd twierdzi, że przecież nic złego się nie dzieje i nie trzeba wprowadzać stanu klęski żywiołowej jest zwykłym bandytyzmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warczanek
0 / 4

Ja mam w domu mamę pielęgniarkę już dostali różne rozporządzenia w tym że nawet mogą im zakwaterowanie zrobić w pensjonacie . A wyobraźcie sobie jak by wszystkie zaczęły protestować wszystkich nie zamkną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
-2 / 2

@warczanek Wielkie mi rzeczy. Nasi kierowcy zapiera...ą 13 - 15 godzin dziennie a nieraz więcej. Są po 14 do 21 dni poza domem. Są zdani na siebie. Mogą się zarazić covidem. Nie robią z tego tragedii życiowej. Acha - gotują też sami sobie po godzinach pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 2

@Buka1976
Szkoda słów na takie wpisy jak Twoje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
-2 / 2

@Wisus62 Taki zawód wybrały / wybrali. Nikt ich na siłę nie uczył w kierunku medycznym. Nie rozumię Twojego wpisu. Każdy zawód ma jakieś mankamenty. Nasi kierowcy jeżdżą w takich temperaturach, w jakich górnik może pracować tylko 2 - 3 godziny. Za każdym wyjazdem żegnają się z rodziną jakby żegnali się ostatni raz. Wbrew obiegowym opiniom są to ludzie wykształceni. Mamy inżynierów, polonistę a nawet księdza i lekarza. I jakoś nie stoją z widłami pod Twoimi drzwiami. Nie podoba się? Wypad. Kto zabrania pielęgniarce czy tam lekarzom napisać wypowiedzenie i zmienić zawód? A to, że ktoś kiedyś ich nie oświecił na czym polega SŁUŻBA ZDROWIA i ratowanie życia nawet kosztem swojego. No cóż, życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 6:25

avatar Xar
0 / 2

@Buka1976 serio jestes tak slepy by w czasach gdy brakuje lekarzy mowic jak sie nie podoba to spier**cie? No i wyobraz sobie, ze 50% tak zrobilo i masz wypadek. Tez Ci powiedza spier***j bo nie ma obsady!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
-2 / 2

@Xar I uwierz lub nie, nikt nademną litował się nie będzie. Jeśli się nie podoba to tak. Spie...cie. Mówię tak nie tylko ze względów samolubnych ale też z innego punktu widzenia. Jeśli każą mi (albo Tobie) wbrew zasadom BHP, gdzie ewidentnie jest zagrożone Twoje życie, idziesz to zrobić? Nie. Kasa to nie wszystko. Jeśli masz powołanie i nie wyobrażasz sobie innego życia, to ok, rób co chcesz i nie płacz, ale jeśli każą ci się zabić a ty tego nie akceptujesz, to co robisz? Jeśli ci nie pasuje to wont. Chcieliście wolnego rynku pracy to też zaakceptujcie jego zasady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 7:52

W Wisus62
-1 / 1

@Buka1976
Ty się chyba powinnaś/eś leczyć na nogi bo na głowę to chyba za późno.
Po pierwsze "Nasi kierowcy jeżdżą w takich temperaturach, w jakich górnik może pracować tylko 2 - 3 godziny"
Kierowcuy mają teraz takie warunki pracy o jakich może często marzyć wielu pracowników. Kabiny sa klimatyzowane. Nie znasz realiów pracy kierowców więc się nie wypowiadaj i nie porównuj pracy lekarzy i pięlęgniarek z pracą kierowcy. A takie poieprzenie, że żegnają się z bliskimi jakby mieli się więcej nie zobaczyć to typowa manipulacja w stylu TVPiS czyli odwracanie kota ogonem bo w obecnej chwili to medycy żegnają się z rodziną jakby mieli się nie zobaczyć. To medycy przez 24 godziny nieraz pracują w kombinezonach (jeśli takowe są) dzięki którym chronią swoje zdrowie. Po kilku godzinach pracy czują się jak hutnicy przy piecu.
Po drugie " Mamy inżynierów, polonistę a nawet księdza i lekarza. I jakoś nie stoją z widłami pod Twoimi drzwiami.". Pod moimi drzwiami nie mają po co stać z widłami ale kto wie co będzie jak się to skończy. Czy nie staną pod drzwiami KPRMu i nie podsumują działań tego rządu, którego nam cały świat zazdrości (rzekomo). Stanę wtedy po ich stronie i mam nadzieję, że nie tylko ja.
Po trzecie "Nie podoba się? Wypad. Kto zabrania pielęgniarce czy tam lekarzom napisać wypowiedzenie i zmienić zawód?". Takie słowa już padly. Wypowiedziała je posłanka Hrynkiewicz. Ty je powtarzasz więc albo jesteś ignorantką /tem albo jesteś posłanką Hrynkiewicz ukrytą za nickiem.
Dla informacji. Pracownikom Służby zdrowia zabrania się obecnie pracować w kilku miejscach. Wszystko po to, by zmniejszyć ryzyko przenoszenia wirusa przez personel medyczny. Jednak taki zakaz może zburzyć setki szpitalnych grafików. Czyli w drugim miejscu zabraknie personelu. ale co tam......niech wyjeżdżają. Tylko obyś kiedyś nie potrzebował/ła kiedyś pomocy bo będziesz musiał/ła wyjechać za nimi za granice. Życzę baaaaardzo dużo zdrowia i zadowolenia z takich tekstów.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 15:52

avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Pieprzysz to ty. Po pierwsze jestem kierowcą zawodowym i znam realia. Teraz co prawda nie jeżdżę bo zdrowie siadło i przeniosłem się na dyspozytrnie. Chciałbym abyś przejechał się na Włochy (południe) z jednym z naszych kierowców. Klima tak ale tylko w czasie jazdy, postojowa gówno daje w temperaturze powyżej 35 stopni. Jedź w nocy (gdzie klima jest niepotrzebna) a śpij w dzień (gdzie klima nie działa). Latem więcej. W kabinie jest nieraz po 40 - 50 stopni. Więc ty chyba z choinki się urwałeś pouczając mnie o pracy kierowcy. To mit, że tylko otwierają drzwi w naczepie i już. Odrazu widać, że w dupie byłeś i gówno widziałeś. A pielęgniarki i lekarzy mam w rodzinie. Więc może nie z autopsji ale z relacji bezpośredniej wiem jak to wygląda. A ZDROWIA też ci życzę bo po roczniku widać, że jesteś w grupie ryzyka. A co do żegnania się z rodziną to nie jest głupi żart tylko prawda. Zobacz sobie na YouTube (jeśli ogarniasz) wypadki z udziałem ciężarówek. To nie osobówka w rowie. Jest o wiele więcej % śmiertelnych niż w przypadku aut osobowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 16:24

W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
No i zmieniłeś pracę :D pięknie ale co będzie jak i medycy pozmieniają pracę:D?
Zdrowie jak piszesz już nie to a co będzie dalej?
Owszem jestem w grupie ryzyka i dlatego staram się nie wychodzić beż potrzeby.:).
A tym swoim lekarzom i pielęgniarkom też mówisz by zmienili zawód?
Również mam wśród znajomych lekarzy i pielęgniarki i też wiem jak ich praca wygląda i jestem pełen podziwu dla ich pracy. Sam osobiście cieszę się, że nie pracuję w tym zawodzie. Ale nie wypisuję takich bredni jak ty, że jak się nie podoba to wypad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Tak. Mówię. Wobec ewidentnych zaniedbań że strony "pracodaFców" odnośnie BHP szczerze im polecam zmianę. Siostra już przeszła Covid, ciężko. Tym bardziej doradzam jej zmianę zawodu. A To, że piszę "nie podoba się to wypad" to tylko dlatego, że: 1 nikt ich na siłę tam nie trzyma, zwłaszcza wobec zaniedbania BHP. 2 Takie są zasady wolnego rynku pracy. 3 Sam sobie zawód wybierał i sam może go zmienić. 4 Szanuję każdego i każdą wykonywaną pracę ale nienawidzę jojczenia, jak mi to źle.
Co jeszcze ciekawiej z wykształcenia jestem programistą - automatykiem. Ale praca (w tamtych latach) była ograniczona i mało płatna. W transporcie znalazłem rozwiązanie ale zawsze ciągnęło mnie też morze. Tak więc jak widzisz "nie muszę" pracować w jednym miejscu. Ja wybieram co chcę robić w życiu. A Tobie jakoś ciężko zrozumieć, że teraz już się nie dziedziczy stanowisk i nie jest się przyspawanym do jednego stołka.
Ps. Mylisz się, że ich nie szanuję. Ich praca jest ciężką pracą ale to nie jest powód to życia w stagnacji. Nie podoba się - zmieniam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
To może nie trzeba pisać i mówić o tym by medycy zmienili zawód tylko wymagać by ta praca była zgodna z przepisami BHP, by była godnie opłacana? Bez jak to napisałeś "jojczenia" nic się nie zmieni na lepsze. Gdyby moje pokolenie nie "jojczyło" do tej pory byśmy mieli "jedynie słuszną partię". To dzięki "jojczeniu" mamy wolny rynek. Owszem pracę można zmienić tylko czy o to chodzi? Sam przekwalifikowywałem się wielokrotnie. Jednak uważam , że trwanie przy tym o czym się marzyło to nie jest stagnacja tylko stabilizacja. Należy zadbać o to by praca w każdym zawodzie była ceniona i by płaca za nią była adekwatna do poświęcenia i kwalifikacji. Dlatego wkurza mnie mowa o tym, że nie powinno się "jojczyć jak mi źle" trzeba dążyć do tego by to "jojcznie" doprowadziło do tego by nie trzeba było zmieniać pracy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Jest taka branża gdzie od zawsze jest zasada "Nie podoba się to wypad". I tak to działało. Efekt? Braki wśród kierowców spowodowały 1 podniesienie płacy, 2 Większy szacunek u pracodawców, 3 Lepsze warunki pracy i umów. 4 Mniej złodziei a więcej kwalifikowanej kadry. Sposobem (może to trochę dziwne) jest NIE PODOBA SIĘ TO WYPAD! Jeśli wypad zastosuje wystarczająco dużo personelu medycznego to zacznie się poprawiać. Taki paradoks. Będą musieli czymś zachęcić kadrę żeby wróciła a nowego narybku, jak na lekarstwo. Jeśli ma się poprawić to najpierw musi być gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
Można głosować nogami zmieniając zawód ale czy jest to dobre rozwiązanie w aspekcie medyków? Wątpię bo śmiertelność w Polsce dojdzie do niebotycznych rozmiarów gdy najlepsi odejdą z zawodu. Oczekiwanie na wizytę u lekarza specjalisty nie będą trwały miesiącami a latami i co jak nikt nie będzie "jojczył"?
No tak, wedle twoich zasad "jak się nie podoba wypad z kraju"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Gdzie napisałem, że z kraju. A nawet jeśli to służbie zdrowia nie wyjdzie to na gorsze. Co najwyżej my (jako pacjenci) się zesramy. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
Nie napisałeś ale poszedłem dalej twoim tokiem myślenia :)
Skoro namawiasz do zmiany zawodu jak się nie podoba to równie dobrze można wyjechać z kraju. Niemcy w 1989 głosowali nogami masowo wyjeżdżając do RFNu. To jest myśl!!!!
Pacjenci wyjadą za medykami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 17:56

W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
Kto ci powiedział, że niemiecka służba zdrowia jest w 90 % prywatna?????? Tak sobie sypnąłeś czy masz jakieś informacje z innego źródła czy też to wyssane z palca?

Podstawy systemu niemieckiego

Ustawowe ubezpieczenie w Niemczech to GKV (Gesetzliche Krankenversicherung), natomiast prywatne ubezpieczenie zdrowotne do PKV (Private Krankenversicherung) - z tej możliwości korzysta około 11% mieszkańców. Rolę NFZ (dla uproszczenia) spełniają w Niemczech kasy chorych.

We współczesnym niemieckim systemie opieki zdrowotnej kasy chorych zawiązują kontrakty z ośrodkami zdrowia na realizację usług zdrowotnych ubezpieczonych ludzi. System ten jest w Niemczech obowiązkowy, ale do pewnego stopnia autonomiczny. Obywatel może wybrać do której kasy chorych chce należeć, a poszczególne kasy chorych konkurują o pacjenta pakietem usług, jakością oraz cenami. Ponadto istnieją również branżowe kasy chorych.
Liczba niemieckich kas chorych z upływem lat maleje. W latach 90. było ich w Niemczech ponad 1200, na przełomie 2008/2009 r. działały już tylko 202 takie kasy, z czego 55 zrzeszało tylko jedną wybraną grupę zawodową (np. górników, kierowców itd.) Poszczególne kasy konkurują między sobą na dość trudnym rynku, dlatego obserwuje się tendencję do łączenia kas chorych. Eksperci prognozują, iż w ciągu kilku lat na niemieckim rynku nie będzie więcej niż 50 kas chorych. W połowie 2010 r. najsilniejszą i największą spośród nich była Barmer GEK, licząca 8,5 mln członków.
http://www.medinwestycje.pl/systemy-opieki-zdrowotnej-na-swiecie-1-niemcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 18:22

avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Przemyślałem wypowiedź. Zły przykład.W sumie to sprawa wolnego rynku. To tak jak z dentystami u nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
Teraz to nie bardzo rozumiem :). Sugerujesz, żeby służba zdrowia była prywatna jak stomatolodzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Nie. Sugeruję, że stomatolodzy wzięli sprawy w swoje ręce i zdali się na wolny rynek. Wygrali na tym, że zamiast za grosze na nędznym sprzęcie zainwestowali w siebie, sprzęt, jakość usług. Wolę iść prywatnie do dentysty niż z NFZtu. Jeśli służba zdrowia weszłaby na rynek jakością usług połączoną z pakietami ubezpieczeń to mogłoby to się opłacać jednej i drugiej stronie. U nas w regionie działa NZOZ i to całkiem prężnie. Podstawową opiekę mają z NFZ mają też usługi, które świadczą na własnym sprzęcie, laboratoryjne i zabiegi jednodniowe. Zamiast miałczeć, że mi się należy, wyszli do ludzi z ofertą rozszerzoną. Za czymś takim jestem, jak najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 19:14

W Wisus62
0 / 0

@Buka1976
Na NFZ możesz wyleczyć tylko zęby (bodajże) do czwórki. Więc dlatego nie jest to dobry przykład. No chyba, że jesteś za prywatyzacją służby zdrowia. bo stomatologia opiera się obecnie praktycznie na prywatnej praktyce. Na NFZ są tylko słabszej jakości materiały. Nawet nie wiem czy wyrwanie zęba jest na NFZ :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 20:08

avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Na NFZ jest wszystko marnej jakości, tylko specjaliści się marnują. Nie jestem za całkowitą prywatyzacją ale za konkurencją już tak. Nam firma (jako bonus) wykupiła część opieki w NZOZ i powiem tyle, nie skorzystam z NFZtu o ile nie będę zmuszony. Mamy tu traktowanie priority pass i ogólnie tak jak przychodzi klient do usługodawcy a nie jak w ZOZie - zło konieczne. Owszem, pewne rzeczy są jeszcze nieosiągalne ale też nie robię dymu o płacenie na NFZ bo wiem, że jest potrzebny. Nie blokuję za to np. kolejki do rezonansu lub do tomografu bo mam to w pakiecie a'vista. Zdrowa konkurencja jest więc potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
-1 / 1

@Buka1976
Więc stomatolodzy nie mają powodu "jojczyć" :).
Ale pielęgniarki i lekarze mają bo są traktowani jak ktoś kto bezzasadnie domaga się tego co mu się należy czyli pracy w godnych i bezpiecznych warunkach za odpowiednią płacę. Piszesz o zdrowej konkurencji. Owszem taki myślę był pewnie zamysł przy tworzeniu kas chorych i zapewne wzorowali się na niemieckich doświadczeniach ale u nas jest niestety tak, że wszystko co wymyśli konkurencja jest negowane i wszystko rozpłynęło się w niebycie. Pan Radziwiłł nawet chciał likwidacji NFZ zamiast rozwijaniu pomysłów opozycji. Dzięki temu cofnęliśmy się o dobrych kilkanaście lat mając jednych z lepszych lekarzy i pielęgniarek na świecie. Ale cały świat zazdrości nam takiego rządu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2020 o 20:47

avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 JA Tam nie zazdroszczę. Od 89 nie ma czego zazdrościć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
-1 / 1

@Buka1976
No pięknie :). Uważasz się za cały świat :)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HikariOla
0 / 0

@Buka1976 Z tego co wiem kierowcy sami zgadzają się na taką pracę ponadto mają ograniczenia czasu pracy podczas którego mają obowiązkowe postoje A jeśli się nie stosują do tego to ich problem(z tego co wiem to za jazdę 13-15h są kary A przynajmniej powinny być bo stwarzają idioci zagrozenie). Chce zarabiać więcej to jedzie za granicę na 14-21 dni a nie to bajlando zarobisz mniej Ale jeżdżąc po kraju i wrócisz po 2 dniach. Z drugiej strony nie wiem gdzie ktoś na 14-21 dni jeździ Ale to już chyba muszą być trasy poza Europę bo zazwyczaj wyjazdy do Włoch Francji itp wyrabiaja się w tydzień niecały ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@Wisus62 Nie wybieram więc nie mogę narzekać. Narzekać mają prawo wyborcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
0 / 0

@HikariOla Widzisz, jak bardzo malutką wiedzę masz na temat transportu. Wystarczy kółeczko Polska - Włochy - Hiszpania - Francja - UK - Niemcy - Polska. Rzadko się to stosuje obecnie ale jest taka opcja. Z jednym masz rację - zgadzają się. Ale ci co się nie zgadzają to Wypad! Od kiedy pracownik dyktuje szefowi jak firmę się prowadzi? Te czasy minęły. Owszem zarabia, bo nikt za darmo pracować nie może ale jak to przeliczysz to są jednak grosze. Weź pod uwagę, że jest w pracy 24 godziny na dobę. Nawet jak śpi to poniekąd pilnuje towaru i samochodu. Z reguły pracują po 13-15 godzin ale są wyjątki gdzie musi być w "gotowości" dłużej. Przykładem jest na. przeprawa promowa, rozładunek statku itp. Takie Bajlando to mają przed oczami najczęściej ludzie, którzy ciężarówkę widzą tylko na parkingach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mtelisz
-2 / 2

Służba Zdrowia. Wie ta Bożena co to jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
0 / 0

@mtelisz
Następny mundry :). Jeden już chciał brać medyków "w kamasze" :). Tylko gdzie on teraz jest?
Nasz jaśnie wielmożny Pan Radziwiłł szybko się wycofał z karania lekarzy i pielęgniarek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ruskm
+1 / 5

W tym wypadku niestety jest jak na wojnie. Wojskowi też na co dzień mają przyjemną pracę za nie najgorsze pieniądze, ale jak jest wojna to nie ma zmiłuj trzeba iść na front. Nie można być wojskowym w czasie pokoju,a wypisać się bo idzie wojna. Tak samo powinno być z białym personelem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisus62
+2 / 2

@ruskm
Z gołymi pięściami na czołgi?
" Bernardeta Krynicka, była posłanka Prawa i Sprawiedliwości, a obecnie zatrudniona w łomżyńskim szpitalu jako kierowniczka.

- Ten szpital nie jest przygotowany, by przekształcić go w jednoimienny zakaźny. To jest tak, jakbyśmy wysłali żołnierzy z pięściami na czołgi - mówi wprost była posłanka w nagraniu udostępnionym w mediach społecznościowych."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Longslaw
0 / 0

Cała Polska w kamasze w imię kulawego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
0 / 0

A wypowiedzenie mogą złożyć czy to też wbrew ustawy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem