Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
275 288
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar samodzielny68
+11 / 13

Coś dziwnie patrzyłeś: mniejsze zmiany są raczej Kongresówce i w Galicji niż w zaborze pruskim (tak to się nazywa). Dzięki temu dokonało się ujednolicenie Najukochańszej Ojczyzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
-1 / 7

Proszę jeszcze o porównanie sieci autostrad, dróg krajowych i lokalnych, które są wyasfaltowane. To chyba zakończy wybiórcze operowanie faktami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2020 o 11:39

J jaroslaw1999
0 / 4

Słabe porównanie. Nie liczy się ilość tylko jakość. Duża sieć linii kolejowych nie zastąpi spójnego systemu transportowego. Nie potrzebujemy ogromnej ilości torów, jeśli nie ma nimi gdzie dojechać. No a rządzący patrzą jak by lokalnie, zamiast globalnie. I powstają wtedy demoty o tym, że zwiększono siatkę torów w Polsce zachodniej zaniedbując stronę wschodnią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asdf34
+2 / 2

@jaroslaw1999
Więc porównaj sieć kolejową w Niemczech. Albo jeszcze lepiej w Czechach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zlatko23
-5 / 13

Autor chyba źle widzi, lub celowo wprowadza w błąd... Może nikt nie zauważy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar offset
0 / 2

@zlatko23 "...i nikt nam nie wmówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe" xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
-2 / 2

Fajnie, że zniknęła na przykład LK30, która jest dość silnie eksploatowana i zapewniam, ISTNIEJE. Zmieniły się też potrzeby transportowe, widziałeś kiedyś wagon-chłodnię? Nie ma już takich, ponieważ transport żywności przejął rynek samochodowy. Bocznice musza mieć zakłady obsługujące towary masowe jak kopalnie, elektrownie, cukrownie, kombinaty chemiczne, terminale paliw, także zakłady obsługujące transport kontenerowy, czyli porty, duże centra przeładunkowe, lotniska i na końcu jednostki wojskowe. Ruch pasażerski też ustał w wielu miejscach, busy stały się silną konkurencją dla PKS i PKP. Ekonomia, najdroższą rzeczą na kolei są torowiska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 1

Autor do okulisty, różnica jest baaardzo wyraźna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beeveer
+1 / 3

Wg raportów światowego forum ekonomicznego, 10 lat rządów przygłupów i złodziei z solidarności było dla polskiej kolei gorsze niż obydwie wojny razem wzięte.. znowóż okres rządów platformy (zbiegnięty z uwolnieniem rynku pracy) dla społeczeństwa wygenerował efekty gorsze niż wojna - więcej rozbitych rodzin i miliony pracujących, czesto tych inteligentnych znika z kraju.
Jak to mówił bismarck: chcecie wykończyć polaków - dajcie im władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem