Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
4:10

Mocne przesłanie polskich kobiet i mężczyzn. Wyjawiają dlaczego protestują, dlaczego nie godzą się na to, co się obecnie dzieje

www.demotywatory.pl
+
373 440
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E endriu312
+5 / 31

A dla dziecka w brzuchu matki też masz tolerancję.Moze chce się urodzić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
-1 / 19

A może nie chce się urodzić aby żyć jako warzywo? Jakim prawem masz kogoś skazywać na coś takiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asdur
+7 / 15

@kripszt : jakim prawem wogole decydujesz o czyims byc albo nie byc? nawet nagorszych morderców nie zabijamy tylko trzymamy w zamknieciu. jak więc mozna zabic kogos niewinnego?
łzawy film o zabieranych prawach kobiet? a gdzie obrona kobiet nienarodzonych? a gdzie walka o prawa mniejszosci? tyle gadania a jak przychodzi do poważnych dylematów to liczy się tylko i wyłącznie hedonizm i wygoda podszyta płaszczykiem troski o potencjalnie niepełnosprawnych.

prawo kogokolwiek kończy się tam, gdzie zaczyna krzywdzić innych. nie krzywdźmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+1 / 1

Wg. Ciebie przerwanie ciąży we wczesnym etapie to morderstwo, wg. mnie nie. Żyj jak chcesz ale ode mnie się odpier*ol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UlaL
+8 / 30

Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna wolność nienarodzonego dziecka w twoim brzuchu. Zwłaszcza jeśli ma szanse na normalne życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 10:23

K kripszt
+1 / 13

A jeśli nie ma? Jeśli będzie skazane na smutne życie w domu dziecka i stoczy się na dno? Moze nie będzie.
chcialo takiego życia w nędzy i cierpieniu? Jakim prawem to ty masz decydować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
+3 / 11

@kripszt a kto nie cierpi? Moze dla bogacza, ktory zarabia w miesiac tyle co Ty w 10 lat jest cierpieniem nei do zniesienia zycie takie jak maja miliony ludzi w POlsce? ZAcznijcie ludzie MYSLEC, przeciez cierpienie to eni jest cos od czego mozna tu na Ziemi uciec, to znaczy mozna, ale wtedy traci sie dusze, bo sposoby ucieczki od cierpienia sa zawsze oszustwem i naginaja moralnosc. Kwintesencja czlowieczenstwa jest to jak reagujemy na to cierpienie, jak sobie z nim radzimy, ale nei uciekamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+1 / 1

Ładna filozofia ale nie masz prawa wciskać jej w gardło innym ludziom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+10 / 16

Ja toleruje każdego, kto nie łamie obowiązującego prawa, nawet jeśli mnie się to nie podoba, ale nie akceptuje każdego bezwarunkowo.
Szczególnie nie akceptuję terrorystów, morderców, złodziei, oszustów i wariatów ideologicznych. Przy czym tych ostatnich jednak muszę tolerować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 12:35

B Bergara308
+8 / 16

Powiem szczerze. Jestem bardzo dużą wannę, jak bardzo demotywatory stały się tubą propagandową strajku. Przecież ten strajk to jeden wielki Wał. Totalny oderwanie od rzeczywistości. Jest tak bardzo silnie nakręcany, że to szkoda. Trąbi się o nim ciągle na lewo i prawo, cały czas i cały czas. Ktoś cały czas podgrzewa emocje. I nie jest to partia rządząca, a przynajmniej nie bezpośrednio. Jeśli Korona wirus nie uspokoi strajku, to będziemy mieli krew na ulicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hoost
+3 / 7

Zamiast rozmawiać o gospodarce kłócimy się o aborcję, zamiast rozmawiać o bezpieczeństwie, służbie zdrowia czy systemie emerytalnym my wolimy spierać się o lgbt... Więc chyba jest jasne że te protesty są inspirowane i wspierane ba sam rząd je wspiera bo daje moralną podstawę bo jak można kazać komuś rodzic dziecko bez głowy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 1

@Bergara308 No podgrzewa ten, komu na tym zależy. Kto ma w tym interes. Zastanówmy się przez chwilę, któż by to mógł być...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 16:03

C casperkb
+8 / 14

Ja też mam wybór. Nie znoszę tej anarchii na ulicach i tych wulgarnych haseł. Nie popieram tego. Nie strajkuję.
Ciekawe, w jakiego boga ta pani ze spotu wierzy. Obawiam się (na podstawie tych słów w spocie), że ma zupełnie błędne spojrzenie na chrześcijaństwo i Kościół. Ale na tym polega jej wybór, że może sobie tworzyć swoją religię.
A wybory są co kilka lat i jak ta pani chce nowoczesnego państwa, niech dokonuje wyborów politycznych w wyborach, w sposób cywilizowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eilioss
-1 / 1

Wiara to idea która powstała do rozwijania większych grup spolecznych, nikt w dzisiejszych czasach, czasach technologii internetu nie potrzebuje wiary?
Kto chce niech wierzy ale nie ma co się oszukiwać że wiara jest po to by usprawiedliwiac swoje grzechy lub pedofilie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+7 / 13

Krytykuj rząd za wiek, do swojej rady konsultacyjnej zaproś 60 letnich dziadków i babcie XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
+15 / 19

A dlaczego finansować in vitro z moich pieniędzy?? Dlaczego finansować z moich pieniędzy aborcję i antykoncepcję? Skoro tego nie popieram to chyba mam prawo wyboru i nie chcę żeby finansowali to z moich pieniędzy, te postulaty to jakiś totalny absurd a pani Lempart, lampart czy jak jej tam próbuje zrobić z siebie Bolka( Wałęsę) naszych czasów tylko jej to nie idzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
+3 / 11

za chwile siie poplacze, moze nawet sie skrusze i pojde udawac glupa na te protesty? Oczywiscie dziewuszko ze masz wybor-mozesz zmienic kraj, mozesz wyjechac do Czech na nielegalne ubicie dziecka, nikt nei Cie nei pilnuje z przystawiona do skroni bronia. Nie wymagaj jedynie od wszystkich ludzi aby do kodeksu prawa, czyli wartosci wpisywali legalnosc odebrania zycia lub godnosci drugiemu czlowiekowi. Samo zycie czasami krzyzuje Ci plany, troche pokory i odpowiedzialnosci..I tak- do heroizmu czlowiek czasami jest zmuszany wbrew swojej woli (niepelnosprawnosc w w yniku wypadku np), ale jesli stawi tragedii czola, to wychodzi z tego tylko mocniejszy i staje sie inspiracja dla innych. Ten ktory unika walki z zyciem umiera od srodka i staje sie "zywym trupem"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RedWidow
+1 / 5

@alojzykluska Naprawdę łatwo jest sobie pisać o pokorze i wymuszonym heroizmie, kiedy nie jest się do niego zmuszanym. Mam kuzyna. Głęboko upośledzonego, dorosłego mężczyznę z zespołem Downa, który bardzo szybko przestał być uśmiechniętym dzieciaczkiem, jakie pokazuje propaganda, a szybko stał się mocnym, silnym, dorosłym facetem, który nawet nie potrafi sam się ubrać i podetrzeć sobie tyłka, a kiedy coś idzie nie tak, jakby chciał, załącza mu się agresor. Ma problemy ze wzrokiem, upośledzony słuch, problemy z sercem, zaburzoną tarczycę i wiecznie nawracające problemy z płucami i oskrzelami. To sto kilogramów dorosłego chłopa z umysłem małego dziecka, który potrafi być zagrożeniem dla siebie i innych. Jego matka, a moja ciotka, kisi się z nim w domu 24/7/365 dni w roku. Ojca "to przerosło" bardzo szybko. Drugi syn uciekł z domu tak szybko, jak się da. Ciotka jest zniszczona fizycznie i psychicznie - od dawna leczy się u psychiatry, od lat ciągnie tylko dzięki antydepresantom, bo nienawidzi swojego życia, swojego dziecka i siebie. Gdzie to stanie się mocniejszym i silniejszym? Kiedy? Po śmierci? Jest wykończona fizycznie i niedługo nie będzie już dalej w stanie robić wszystkiego przy dorosłym człowieku. To ją w końcu zabije. I co dalej? Wszystko spadnie na drugiego syna, który albo będzie musiał wydawać grube tysiące na sensowny ośrodek dla swojego brata i to do końca jego życia, bo jego rentą można co najwyżej podetrzeć nos, albo skazać swoją rodzinę na opiekę nad nim. Wspaniała perspektywa dla jego żony, która będzie musiała zrezygnować z pracy, żeby niańczyć dorosłego mężczyznę 24/7, zmieniać mu pieluchy i upominać, że nie wolno masturbować się przy obcych. Wspaniałe życie dla całej rodziny, dla ich dzieci, dla wszystkich, bo dzięki temu poświęceniu staną się mocną inspiracją dla innych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
-2 / 4

@RedWidow bardzo wspolczuje..ta sytuacja pokazuje, ze czlowiek pozbawiony wsparcia i milosci drugiego czlowieka, pozostawiony sam sobie (bo tak zrozumialam z zTwojego opisu) nie podola trudnym sytuacjom. To fakt, ale tu problemem jest naprawde brak milosci i wsparcia, a nie obecnosc chorej osoby. POwinnismy skupic sie na otaczaniu opieka takich rodzin. Ich trudna sytuacj apokazuje ze w naszym spoleczenstwie jest mnostwo zimna, obojetnosci i wygodnictwa i jest jakby wskaznikiem tego. Usuwajac neipelnosprawnych sprawisz ze ta rzeczywistosc nigdy nie ujrzy swiatla dziennego, nie bedziemy swidomi jak bardzo jestesmy obojetni i egoistyczni, kiedy nie bedzie sytuacji zeby to zweryfikowac. Wiec jeszcze raz-zabijanie niepelnosprawnych jest troche jak rozbijanie termometru bo pokazal wysoka goraczke. Jesli zbijemy to nadal ona bedzie tylko ze nie bedziemy sie leczyc, bo nie bedziemy wiedziec ze jestesmy chorzy. Znam rodziny gdzie sa chore, nie[elnosprawne dzieci, ale malzonkowie sa razem, rodzina i i nstytucje ich wspieraja i dzieki temu ich zycie nie jest tragedia, lecz wielkim swiadectwem milosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 1

@alojzykluska chciałbym tylko przekazać informację, że to to jest jedna z bardziej wartościowych wypowiedzi, z jakimi spotkałem się nie tylko w necie, ale chyba w ogóle. A dla mnie osobiście bardzo ważna i rozwijająca.

@RedWidow ja mogę powiedzieć ze swojej perspektywy o praktycznie identycznej sytuacji. Z tym, że wydźwięk byłby zupełnie inny. Też chodzi o dorosłą osobę z zespołem Downa. Ta rodzina, o której wspominam, ma autentyczne wsparcie najbliższego otoczenia i naprawdę nie ma tego typu problemów. Jasne, że ich życie wygląda inaczej niż typowe, jasne, że pewne wyrzeczenia mają miejsce. Ale zupełnie normalnie sobie z nimi radzą. Co prawda wielokrotnie wspominali, że gdyby zostali sami ze sobą w tej sytuacji, to byłaby to katastrofa. Ale nie są sami. Może to właśnie o to chodzi. Może @alojzykluska ma tu sporo racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
-2 / 2

@siditg bardzo dziekuje za te slowa. Umieszczam tu komentarze, wchodze czasem w -wydawaloby sie bezcelowe -dyskusje z osobami,ktore trolluja, ale po to zeby moje slowa i argumenty mogl przeczytac ktos komu pomoga, cos wyjasnia. juz bylam zmeczona tym ciaglym najezdzaniem na mnie, glupim odbijaniem pileczki i niezrozumieniem, a tu prosze, jakis taki jasniejszy promyczek w tym calym klamliwym syfie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eilioss
0 / 0

Beka. Czyli jak ktoś się z tobą nie zgadza jest syfem i trollem?
Życzę Ci z czystego serca żeby twoje dzieci lub wnuki miały downa:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+4 / 10

Ja myślę, że nastąpiło już poplątanie z pokręceniem. Ludzie się wkurzyli na rząd, bo sobie nie radzi i jest arogancki. Podpięli się pod strajk kobiet. A strajk kobiet wysunął takie postulaty, że ludziom szczęki poopadały. Po pierwsze - po co w tej całej Radzie ludzie związani z polityką? (np. Labuda, czy Boni). Po drugie - naprawdę, Polacy chcieliby dopłacać do czyjejś antykoncepcji? Emeryt powinien płacić podatki po to, żeby młodzi mogli się bezpiecznie chędożyć? Po trzecie - aborcja na życzenie już była i wiadomo jak to wyglądało - aborcja zastępowała antykoncepcję, bo po co myśleć przed, jak można się było wyskrobać. Albo postulat "zabezpieczenia emerytalnego nieodpłatnej pracy kobiet". Jestem kobietą, pracuję zawodowo 25 lat, wychowuję dzieci i pracuję w domu - gotuję, sprzątam. Jeżeli jakaś kobieta nie pracuje, bo tak się umówiła z mężem - to niech on ją ubezpiecza i z tego ma emeryturę! To była jej decyzja - tak wybrała! Dlaczego moje dzieci mają do niej dopłacać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+5 / 7

@Myslaca_istota żadne poplątanie. Skrajna lewica, od dobrych paru lat w kryzysie, szuka każdego nośnego hasła i pretekstu do tego, żeby przebić się ze swoim i postulatami. Niezadowoleni ludzie wyszli na ulicę i natychmiast przyjęła samozwańczo rolę przywódczą i kierowniczą. Nie może zmarnować takiej szansy.

Każda jedna rewolucja przeciwko zastanemu porządkowi tak wyglądała. Za każdym razem radykalna, postępowa mniejszość próbuje wykorzystać energię mas ludzkich do swoich celów. Mam nadzieję, że jest na tyle mądrości w tym narodzie, żeby się w tym zorientował i nie dał zmanipulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 16:14

M Myslaca_istota
+2 / 4

@siditg Ja też mam taką nadzieję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VTepesh
+4 / 6

Kto, ile i w jakiej walucie na produkcję tego spotu wyłożył?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
+2 / 2

@VTepesh Nie wiem, ale na przykład GW cały zysk z tego tygodnia ma przekazać na strajk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

@odie czyli parafrazujesz klasyka od 'nie wiem, ale się domyślam'? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
+1 / 1

@siditg Nie ma to znaczenia skoro kasa trafia do jednego wora.
Napisałem że strajk finansowany jest również przez GW, oprócz tego z innych źródeł. Nie wiem z czyich konkretnie pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2020 o 19:06

A Awokado_07
-2 / 10

Droga dziewczynko nikt was nie będzie zmuszał do heroizmu ale legalnej aborcji kiedy wam się zachce od tak zamordować małe dzieciątko mieć nie będziecie ponieważ Polacy jako naród chrześcijański nigdy się na to nie zgodzą i rząd tutaj nie ma nic do tego .Jeśli wam się to nie podoba zawsze możecie wyjechać granice otwarte. to tyle pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
0 / 4

Kłamliwy lewacka bełkot. Nikogo nie szanują, kto ma.inne poglądy. Tak samo jak ultraprawica. Ale oni to próbują ubierać w jakieś patetyczne strofy. Jajie świadectwo dają? W dupie byli i gówno widzieli. Nie wiedzą co to wojna, nie wiedzą też co to tolerancja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Radzio1995
-5 / 5

Skoro akceptujesz każdego, to może zaakceptuje aż ludzi, którzy nie są w stanie się obronić, bo potrzebują 9 miesięcy, żeby móc samodzielnie podtrzymywać swoje funkcje życiowe. Tego człowieka nie akceptujesz? O matko, odmawiasz mu prawa do życia? To jest straszne! Czemu? Przecież podobno akceptujesz każdego! Inną sprawa gdy taka osoba i tak umrze po porodzie. Wtedy decyzja byłoby zasadna. I tak będzie tragedia. Niech każdy ma wybór jaka tragedia byłaby mniej bolesna - aborcja czy śmierć zaraz po narodzinach. Ale aborcja jako prawo człowieka? Żadne prawo jednego człowieka nie powinno odbierać praw innemu człowiekowi. Gdzie jest ta granica, kiedy ktoś jest osobą, a gdzie nie jest.nie chcę żyć w świecie, w którym kwestia godności człowieka nie jest czymś co przysługuje każdemu tylko ludziom, którzy spełniają pewne warunki. Dziś jest to wytworzenie układu nerwowego, przeżycie do 4, 6 czy 10 tygodnia lub inne tego typu warunki. A jutro? Kto wie? Może ludzie w śpiączce nie będą osobami? Może osoby bez kontaktu po udarze nie będą osobami? Może ludzie z otępieniem lub zaawansowaną choroba Parkinsona nie są godni, żeby ich leczyć? Naprawdę uważasz, że nakładając jakiekolwiek warunki, żeby uznać kogoś za osobę akceptujesz każdego? Nie sądzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem