Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M mudia
+3 / 5

Kremacja odbywa się w temperaturze 850-1100 °C, temperatura topnienia tytanu (prawdopodobny materiał protezy) to 1668 °C. Pewnie nawet nie należała do jego babci.
Historię jednak sprzedał świetną. Trolling level master :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2020 o 7:02

J jonaszewski
+5 / 7

@mudia @mygyry87 Usuwa się je, ponieważ jakkolwiek nieładnie to brzmi, kremacja nie oznacza całkowitego spalenia ciała i resztki trzeba przepuścić przez młynek. Metalowe implanty by go zniszczyły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gstrzeg
+3 / 5

@mudia Nie wiem, czy czytałeś opis, ale kość miała zostać "wymontowana" PRZED kremacją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
0 / 0

@gstrzeg Właśnie to określiłem jako trollowanie - powiedzieć można wszystko, ale zgodnie z procedurą pali się z implantami, które potem się wydobywa (poza rozrusznikiem serca)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2020 o 7:31

M mudia
0 / 0

@jonaszewski Nie przed, ale po. Z niewielkimi wyjątkami.
"Z zasady wszystkie implanty pozostają w ciele zmarłego poddawanego kremacji. Zarówno stopy metali tworzące protezy, tworzywa sztuczne stosowane w stomatologii czy medycynie estetycznej nie mają wpływu na kremację. Tworzywa sztuczne ulegają spaleniu w wysokiej temperaturze (np. silikon, będący wypełniaczem różnych części ciała ߘ马 metale po kremacji pozostają jako odpad metalowy (o tym więcej w tym wpisie).

Przed obróbką prochów w kremulatorze (o tym więcej tutaj) duże elementy metalowe są wyjmowane specjalnymi szczypcami lub magnesem.

Przed procesem kremacji należy jednak, by usunąć z ciała zmarłego rozrusznik (więcej o tym w tym wpisie) oraz wszelkie elementy szklane (szkło w wysokiej temperaturze wtapia się w wymurówkę pieca kremacyjnego wpływając na jej szybsze zniszczenie). "

https://okremacji.blogspot.com/2020/03/implanty-kremacja.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2020 o 7:29

A andyk77
+8 / 10

Co za gimbaza tytułowała galerię. Serio ktoś przyjechał na warsztat z wózkiem sklepowym? Albo z zadbanym silnikiem w Toyocie jako najdziwniejszym problemem?

Połowa zdjęć nie ma nic wspólnego z problemami klientów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gstrzeg
+3 / 3

Pod silnikiem? Serio? A dziurawy od dołu silnik i wciągał tylko szmaty. Taki z niego był koneser...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+2 / 2

Tytuł galerii nie do końca adekwatny do treści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
0 / 2

Sporo z tych problemów pochodzi z krajów gdzie przegląd nie jest obowiązkowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zambimaru31
0 / 0

Dowiedzieć się o możliwość naprawy? Co

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
0 / 0

U nas to katalizator Janusz sam ze szwagrem sobie wytnie w swoim passerati w TDI zaraz po kupnie od niemca. Zawsze to dwa konie więcej, a na złomie parę groszy. A że dymi? Ma dymić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem