@Obeznany To jest trzaśnięcie góra linijką po łapach. Autentyczny wojskowy granat odmłakowy co najmniej do głowy, i roz yerdolić gnoja w drzazgi. I tak zero pożytku z takiej kanalii, to pozbyć się jej na postrach podobnym.
@survive Powiedz mi, czy chciałbyś żeby ktoś Ci przyczepił do głowy granat i go zdetonował?
To teraz pomyśl co czuł ten kot któremu tak brutalnie i bestialsko odebrano życie.
I jakim pozbawionym empatii zwyrolem musiał być ten kto to zrobił.
Kara polegająca na sprawieniu żeby poczuł to samo, to jedyna możliwość żeby ktoś taki pojął co zrobił. I jedynie tak bezwzlędna kara może odstraszyć podobnych zwyrodnialców od wprowadzania w życie takich pomysłów. Krótko mówiąc, zabicie jednego zwyrodnialca spowodowałoby uratowanie wielu zwierząt, być może też ludzi.
Poza tym finanse państwowe to gra o sumie stałej. Powiedzmy że roczną karę pozbawienia wolności odbywa 100 osób które bestialsko zamordowały zwierzęta. Utrzymanie jednego więźnia kosztuje rocznie 370 tys. zł. Razy 100. to daje 3 mln 700 tys. zł. Oznacza to że"humanitarnie" traktując zwyrodnialców, państwo nie tylko przyczynia się do tego że czują się w zasadzie bezkarni, ale jeszcze skazuje na śmierć ludzi na których leczenie zabrakło tych prawie 4 milionów.
Dlatego między innymi tak nienawidzę tego drania Dudy, bo zamiast przeznaczyć pieniądze na ratowanie ludzi, przeznaczył je na propagandę.
Kara to nie napaść ani zemsta. Celem kary zawsze było zniechęcenie ludzi zdolnych do jakiegoś czynu, do jego popełnia
@survive Przez całą historię cywilizacji byli kaci, to i teraz by się znaleźli.
Czy bym się zgłosił? Raczej nie, mam ciekawsze rzeczy do roboty. Ale gdyby nie było nikogo zdolnego wykonać wyrok, to odpaliłbym granat bez mrugnięcia okiem.
@lublex, @rowtowon, Nie zgadzam się z Wami, uważam, ze kara powinna uczyć, nie likwidować. Proponuję rzeczoną petardę umieścić trzy cale poniżej pasa. Przeżyje, nie spłodzi podobnych debili i nauczkę będzie miał na całe życie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 stycznia 2021 o 20:33
@Fragglesik . Zorientowałem się, uszkodzenie jelit nie powoduje bezpłodności. Kluczowe organy są znacznie niżej. No chyba że ktoś ma poniżej metra wzrostu...
@Fragglesik Ja uważam, że "oko za oko" jest całkiem dobrym wyznacznikiem kary. Poza tym sam się zorientuj w anatomii. Pas przebiega w linii pępka, a nie na linii bioder...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 stycznia 2021 o 12:33
@AIkanaro A ja uważam, że zabicie kogoś jest złym pomysłem, lepiej go trwale okaleczyć i niech się męczy i do końca życia daje pamiętać co zrobił. Dlatego np. pedofili bym nie zabijał, czy izolował, a oślepiał, by nie stanowili zagrożenia, ale do końca życia cierpieli z powodu swoich czynów.
@AIkanaro Cóż, nie porozumiemy się, bo ja jestem przeciw zabijaniu, gdyż uważam, że śmierć nie pozwala sku...lowi cierpieć. Trochę się poboi i koniec. Dal mnie to za mało, niech żyje i 40 lat i co godzinę, przez te 40 lat rozpatruje to, że gdyby nie był takim ..... to by był w pełni sprawny. Pozdrawiam.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 stycznia 2021 o 15:46
@Fragglesik I tu jesteś w błędzie. Śmierć tego gościa byłaby jedynie efektem końcowym. Oko za oko to znaczy, że w tym przypadku śmierć za śmierć ale w taki sam sposób jak zginęła jego ofiara. Przyczepić gościowi achtung'a do głowy i tyle. Jeśli ktoś kogoś zgwałcił to dać go do więzienia i niech chłopaki tam go zgwałcą. Jeśli ktoś kogoś zabił to niech sprawca zginie w dokładnie taki sam sposób jak jego ofiara.
@MateuszCOMPANY A zrobił to humanitarnie i dla zdobycia pożywienia- przez co prosiak nie nie zmarnuje, czy pierw go straszył, potem torturował i dogorewajacego zostawił śmiejąc się, ze się zmarnuje? Jak dla mnie to istotne różnice
Czysto ekonomicznie dlaczego mam płacić za utrzymanie kretyna w Więzieniu ? który jest degeneratem i morderca lub czymś gorszym ? Osobiście Utylizacja jest najtańsza opcja i najlepszą .
koszt utrzymania dziecka w domu dziecka waha się w granicach od 660 zł do 2000 zł
16 700 dzieci przebywa w pieczy instytucjonalnej (domy dziecka, placówki interwencyjne, placówki specjalistyczno-terapeutyczne i inne) czyli w samych placówkach koszt jest (11 022 000 zł do 33 400 000 zł )
Utrzymanie jednego więźnia kosztuje 3150 zł miesięcznie
liczba osadzonych faktycznie przebywających w jednostkach penitencjarnych wynosi 74 449 osób
234 514 350 zł
Robisz casting na sadystów?
Stosowne kary przewiduje KK i wystarczy. Ze swej strony, przeciwny jestem więzieniu w takich przypadkach, bo przy jakości polskiej resocjalizacji, wsadzisz takiego głupola, co sobie za dużo popił, a otrzymasz na wyjściu regularnego bandytę. Prace społeczne, ale takie uczciwie przypilnowane, na "pełen etat", w jakimś hospicjum. Dobra lekcja pokory wobec życia.
@justtrespassing Poczucie krzywdy i pragnienienie zemsty nie są punktem wyjścia do sprawiedliwej, sensownej kary. Dlatego wymyślono sądownictwo.
Prymitywne podejście kodeksu Hammurabiego jest prostą realizacją sprawiedliwości w postaci zemsty. Najwidoczniej, nie sprawdziło się, bo nigdzie na świecie nie stosuje się od dawna tej doktryny.
@rational_male Generalnie jestem za karą śmierci, bo są na tym świecie zwyrodnialcy, którzy nie powinni żyć. Tu może kara śmierci jest nieadekwatna do czynu, ale litości dla tych skur...też bym nie miała.
Jedyny plus, jaki tu znajduję, to fakt, że kot nie przeżył. Nie wyobrażam sobie, jak bardzo by cierpiał, gdyby ocalał.
A tym patusom zrobiłabym to samo! Dzisiaj kot, a jutro człowiek.
@maggdalena18 Dokładnie, ja dzień jakoś wcześniej czytałam artykuł zanim tu się demot pojawił, i po prostu coś się w człowieku gotuje jak się czyta takie rzeczy, jak w ogóle tak można znęcać się nad żywymi istotami, co ktoś taki ma w głowie żeby coś takiego zrobić.
Wszyscy tu zamordyści i tacy sami sadyści jak sprawcy śmierci kota. No i tak się ta agresja w społeczeństwie nieustannie zwiększa... Praca społeczna przez wiele długich godzin w schroniskach dla zwierząt i gabinetach weterynaryjnych. Innej sensownej NAPRAWCZEJ a nie dewastacyjnej opcji nie widzę...
żadne oko za oko. Po prostu podać pełne dane oraz wizerunki tych śmieci na wszytkich portalach oraz w mediach głównego nurtu. Myślę, że to by wystarczyło i problem by się rozwiązał sam. To jest w tych czasach kara większa niż jakiekolwiek grzwny, srywny, prace społeczne i warunkowe zawieszenia. Zamazane oczka i napisanie Sławomir N., to tylko woda na młyn takiego barachła.
Tortury i dożywotnie kalectwo w stopniu uniemożliwiającym normalne funkcjonowanie . Tak żeby każdego dnia przez reszte swojego życia żałował tego co zrobił i każdy dzień byłby dla niego karą która nigdy nie minie
Przewidzianą przez kodeks karny, a zasądzoną przez sąd.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 stycznia 2021 o 18:09
@Obeznany To jest trzaśnięcie góra linijką po łapach. Autentyczny wojskowy granat odmłakowy co najmniej do głowy, i roz yerdolić gnoja w drzazgi. I tak zero pożytku z takiej kanalii, to pozbyć się jej na postrach podobnym.
@Prally Myślisz, że jesteś lepszy? Nawołując do czegoś takiego, jesteś równie niezrównoważony.
@survive Powiedz mi, czy chciałbyś żeby ktoś Ci przyczepił do głowy granat i go zdetonował?
To teraz pomyśl co czuł ten kot któremu tak brutalnie i bestialsko odebrano życie.
I jakim pozbawionym empatii zwyrolem musiał być ten kto to zrobił.
Kara polegająca na sprawieniu żeby poczuł to samo, to jedyna możliwość żeby ktoś taki pojął co zrobił. I jedynie tak bezwzlędna kara może odstraszyć podobnych zwyrodnialców od wprowadzania w życie takich pomysłów. Krótko mówiąc, zabicie jednego zwyrodnialca spowodowałoby uratowanie wielu zwierząt, być może też ludzi.
Poza tym finanse państwowe to gra o sumie stałej. Powiedzmy że roczną karę pozbawienia wolności odbywa 100 osób które bestialsko zamordowały zwierzęta. Utrzymanie jednego więźnia kosztuje rocznie 370 tys. zł. Razy 100. to daje 3 mln 700 tys. zł. Oznacza to że"humanitarnie" traktując zwyrodnialców, państwo nie tylko przyczynia się do tego że czują się w zasadzie bezkarni, ale jeszcze skazuje na śmierć ludzi na których leczenie zabrakło tych prawie 4 milionów.
Dlatego między innymi tak nienawidzę tego drania Dudy, bo zamiast przeznaczyć pieniądze na ratowanie ludzi, przeznaczył je na propagandę.
Kara to nie napaść ani zemsta. Celem kary zawsze było zniechęcenie ludzi zdolnych do jakiegoś czynu, do jego popełnia
@Prally Od popełnienia przestępstwa nie odstrasza brutalność a nieuchronność kary.
Tak z ciekawości zapytam, kto by te pokazowe egzekucje wykonywał? Zgłosiłbyś się na ochotnika?
@survive Przez całą historię cywilizacji byli kaci, to i teraz by się znaleźli.
Czy bym się zgłosił? Raczej nie, mam ciekawsze rzeczy do roboty. Ale gdyby nie było nikogo zdolnego wykonać wyrok, to odpaliłbym granat bez mrugnięcia okiem.
Oj tam zaraz karę. Przywiązać do głowy petardę, no może większą i odpalić. Tak dla zabawy tylko.
@lublex, @rowtowon, Nie zgadzam się z Wami, uważam, ze kara powinna uczyć, nie likwidować. Proponuję rzeczoną petardę umieścić trzy cale poniżej pasa. Przeżyje, nie spłodzi podobnych debili i nauczkę będzie miał na całe życie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 stycznia 2021 o 20:33
Jaka kara, to tylko tak dla zabawy, a Ty znęcać się chcesz goniąc do nauki w ferie.
@Fragglesik . Trzy cale? To on musiałby być o połowę niższy od prezesa.
@Banasik Wzrost nie ma tu nic do rzeczy. Zorientuj się w anatomii i zadzwoń.
@Fragglesik . Zorientowałem się, uszkodzenie jelit nie powoduje bezpłodności. Kluczowe organy są znacznie niżej. No chyba że ktoś ma poniżej metra wzrostu...
@Fragglesik Ja uważam, że "oko za oko" jest całkiem dobrym wyznacznikiem kary. Poza tym sam się zorientuj w anatomii. Pas przebiega w linii pępka, a nie na linii bioder...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2021 o 12:33
@AIkanaro A ja uważam, że zabicie kogoś jest złym pomysłem, lepiej go trwale okaleczyć i niech się męczy i do końca życia daje pamiętać co zrobił. Dlatego np. pedofili bym nie zabijał, czy izolował, a oślepiał, by nie stanowili zagrożenia, ale do końca życia cierpieli z powodu swoich czynów.
@Fragglesik Nie ponieważ takiego idiotę potem trzeba będzie utrzymywać z naszych podatków.
@AIkanaro Cóż, nie porozumiemy się, bo ja jestem przeciw zabijaniu, gdyż uważam, że śmierć nie pozwala sku...lowi cierpieć. Trochę się poboi i koniec. Dal mnie to za mało, niech żyje i 40 lat i co godzinę, przez te 40 lat rozpatruje to, że gdyby nie był takim ..... to by był w pełni sprawny. Pozdrawiam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2021 o 15:46
@Fragglesik I tu jesteś w błędzie. Śmierć tego gościa byłaby jedynie efektem końcowym. Oko za oko to znaczy, że w tym przypadku śmierć za śmierć ale w taki sam sposób jak zginęła jego ofiara. Przyczepić gościowi achtung'a do głowy i tyle. Jeśli ktoś kogoś zgwałcił to dać go do więzienia i niech chłopaki tam go zgwałcą. Jeśli ktoś kogoś zabił to niech sprawca zginie w dokładnie taki sam sposób jak jego ofiara.
@AIkanaro Tu się różnimy, bo ja nie jestem taki miłościwy, by tylko mu życie odebrać. Uważam, że powinienm ileśdziesiąt lat cierpieć, nim wykituje.
Zrobić im to samo, co oni kotu.
Jestem za. Jak już teraz mają takie pomysły, to później będzie gorzej. Utylizować bez znieczulenia, inaczej nie będzie się taka szuja bała kary.
Siedlce - bastion Pisowski, nie dziwi.
@gemini1234 Bo oni wiedcza, ze pujda do spowiedzi i b edzie im odpuszczone, jakby nigdy nic zlego nie zrobili ;)
Zrobić im dokładnie to samo! Jedyna różnica jaką proponuję, to przywiązanie petardy nieco niżej ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 stycznia 2021 o 21:31
Starotestamentową: oko za oko, ząb za ząb
@kunegunda19 Nie ja pisałem Biblię. Pretensje do autora.
Petarda w du*e i odpalamy :)
W ubojni pan rzeźnik zamordował prosiaka, jaką byście karę mu zaproponowali?
@MateuszCOMPANY a po ile ten prosiak?
@maxpaw możemy zamienić się za kota
@MateuszCOMPANY panie ja tu chce schabowe na niedziele a pan mie o jakimś kocie.. skąd ja panu kota wezmę... może jeszcze z centralnej polski?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2021 o 12:40
@MateuszCOMPANY A zrobił to humanitarnie i dla zdobycia pożywienia- przez co prosiak nie nie zmarnuje, czy pierw go straszył, potem torturował i dogorewajacego zostawił śmiejąc się, ze się zmarnuje? Jak dla mnie to istotne różnice
Odbycie kary więzienia.
Czysto ekonomicznie dlaczego mam płacić za utrzymanie kretyna w Więzieniu ? który jest degeneratem i morderca lub czymś gorszym ? Osobiście Utylizacja jest najtańsza opcja i najlepszą .
koszt utrzymania dziecka w domu dziecka waha się w granicach od 660 zł do 2000 zł
16 700 dzieci przebywa w pieczy instytucjonalnej (domy dziecka, placówki interwencyjne, placówki specjalistyczno-terapeutyczne i inne) czyli w samych placówkach koszt jest (11 022 000 zł do 33 400 000 zł )
Utrzymanie jednego więźnia kosztuje 3150 zł miesięcznie
liczba osadzonych faktycznie przebywających w jednostkach penitencjarnych wynosi 74 449 osób
234 514 350 zł
Robisz casting na sadystów?
Stosowne kary przewiduje KK i wystarczy. Ze swej strony, przeciwny jestem więzieniu w takich przypadkach, bo przy jakości polskiej resocjalizacji, wsadzisz takiego głupola, co sobie za dużo popił, a otrzymasz na wyjściu regularnego bandytę. Prace społeczne, ale takie uczciwie przypilnowane, na "pełen etat", w jakimś hospicjum. Dobra lekcja pokory wobec życia.
@daclaw Ciekawe co byś mówił gdyby to był twój kot, wychowywany od X lat.
@justtrespassing Poczucie krzywdy i pragnienienie zemsty nie są punktem wyjścia do sprawiedliwej, sensownej kary. Dlatego wymyślono sądownictwo.
Prymitywne podejście kodeksu Hammurabiego jest prostą realizacją sprawiedliwości w postaci zemsty. Najwidoczniej, nie sprawdziło się, bo nigdzie na świecie nie stosuje się od dawna tej doktryny.
Według kodeksu Hammurabiego "oko za oko..."
Tylko zamiast petardy proponuję granat.
mmm, jest różnica między morderstwem a zabójstwem, a odebraniem życia
@Kotowiec_ER jaka jest różnica między morderstwem a zabójstwem? O_o
@maggdalena18 Morderstwo jest podstępne i bezprawne. Na wojnie (w czasie bitwy) żołnierzy się zabija, a nie morduje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2021 o 21:43
czytając komentarze, mam wrażenie, jakby większość ludzi tutaj piszących była by za karą śmierci. ciekawe...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2021 o 14:57
@rational_male Generalnie jestem za karą śmierci, bo są na tym świecie zwyrodnialcy, którzy nie powinni żyć. Tu może kara śmierci jest nieadekwatna do czynu, ale litości dla tych skur...też bym nie miała.
Taką samą petardę i w tym samym miejscu, jak go nie zabije to trudno, a leczenie na własny koszt, to o taką odpowiedz chodzi?
Zgadzam się z propozycję odpalenia petardy przywiązanej do genitaliów, podwójna korzyść - i kara i selekcja naturalna.
Sprzątanie po kocie.
Jedyny plus, jaki tu znajduję, to fakt, że kot nie przeżył. Nie wyobrażam sobie, jak bardzo by cierpiał, gdyby ocalał.
A tym patusom zrobiłabym to samo! Dzisiaj kot, a jutro człowiek.
@Brygid Brawo. Żeby mieć pewność, że nigdy do żadnej roboty się nie weźmie.
@maggdalena18 Próbowali też podpalić drugiego kota, oblali go benzyną ale ten uciekł, mi to brak słów na coś takiego.
@ewilq83 O matko, jak dobrze, że mu się udało! W ramach wolontariatu mogłabym się zgłosić do wymierzania kar takim... bydlakom.
@maggdalena18 Dokładnie, ja dzień jakoś wcześniej czytałam artykuł zanim tu się demot pojawił, i po prostu coś się w człowieku gotuje jak się czyta takie rzeczy, jak w ogóle tak można znęcać się nad żywymi istotami, co ktoś taki ma w głowie żeby coś takiego zrobić.
Wszyscy tu zamordyści i tacy sami sadyści jak sprawcy śmierci kota. No i tak się ta agresja w społeczeństwie nieustannie zwiększa... Praca społeczna przez wiele długich godzin w schroniskach dla zwierząt i gabinetach weterynaryjnych. Innej sensownej NAPRAWCZEJ a nie dewastacyjnej opcji nie widzę...
Żeby przywiązali taką petardę do głowy psa sąsiada bo wyje i szczeka dniami i nocami co mnie doprowadza do szału.
@LocosPPG a dlaczego nie do głowy sąsiada ? co winien pies, że ma pana palanta ?
@rainboweyes80 Sąsiad palant-to fakt ale siedzi cicho w przeciwieństwie do jego psa.
żadne oko za oko. Po prostu podać pełne dane oraz wizerunki tych śmieci na wszytkich portalach oraz w mediach głównego nurtu. Myślę, że to by wystarczyło i problem by się rozwiązał sam. To jest w tych czasach kara większa niż jakiekolwiek grzwny, srywny, prace społeczne i warunkowe zawieszenia. Zamazane oczka i napisanie Sławomir N., to tylko woda na młyn takiego barachła.
Proponuję 50pln
Przymocować petardę do pindola i odpalić.
Dla takich scierw jak oni tez petarde. Nie musi byc ta bazooka czy katiusza przymocowana. Byle w leb. Pierwsi na Marsie bez uzycia rakiety.
Tortury i dożywotnie kalectwo w stopniu uniemożliwiającym normalne funkcjonowanie . Tak żeby każdego dnia przez reszte swojego życia żałował tego co zrobił i każdy dzień byłby dla niego karą która nigdy nie minie
Jak to jaka kara? Praktycznym trzeba być. I o tym polecam film poglądowy "Sęp" - premiera sty2013
Znęcanie się nad zwierzętami?