@klimech to daj mi kasę/samochód zero emisyjny który przejedzie w trasie bez problemu 600 km i naładujesz go w zasadzie od zera do 100% w 5-10 min, oraz pobuduj w Polsce elektrownie dające czystą energię, bo w tej chwili u nas emisja CO2/km dla samochodu elektrycznego to jakieś 120 g (obliczenia jak dobrze pamiętam były robione dla Tesli model S), gdzie w bodajże Norwegii wynosi to 30 czy 40g.
@klimech ty narzekasz na to, że jeździ się samochodem spalinowym nie elektrykiem, mi wystarcza taki spalinowy jaki mam, a po drugie nie ma na rynku samochodu elektrycznego spełniającego moje warunki czyli zasięg w trasie 600km+ i ładowanie od zera do 100% w 5-10 min więc w tej chwili elektryk to samochód nie dla mnie :P
Takie to zero emisyjne jak ja jestem królem Polski.
I ładujesz elektryki prądem pochodzącym ze spalania węgla
https://www.cleanenergyfuels.com/wp-content/uploads/2018/05/Driving-a-Diesel-Car.jpg
@klimech to daj mi kasę/samochód zero emisyjny który przejedzie w trasie bez problemu 600 km i naładujesz go w zasadzie od zera do 100% w 5-10 min, oraz pobuduj w Polsce elektrownie dające czystą energię, bo w tej chwili u nas emisja CO2/km dla samochodu elektrycznego to jakieś 120 g (obliczenia jak dobrze pamiętam były robione dla Tesli model S), gdzie w bodajże Norwegii wynosi to 30 czy 40g.
O takie coś jeszcze znalazłem: https://elektrowoz.pl/auta/nowy-raport-tu-eindhoven-elektryki-emituja-znacznie-mniej-co2-nawet-po-doliczeniu-produkcji-baterii/
tylko szkoda że nie ma nic o utylizacji baterii, ani o innych działaniach związanych z wydobyciem surowców potrzebnych do produkcji baterii
@Kamikadze10001 ....dej, dej i dej tylko - a zarób sobie
@klimech ty narzekasz na to, że jeździ się samochodem spalinowym nie elektrykiem, mi wystarcza taki spalinowy jaki mam, a po drugie nie ma na rynku samochodu elektrycznego spełniającego moje warunki czyli zasięg w trasie 600km+ i ładowanie od zera do 100% w 5-10 min więc w tej chwili elektryk to samochód nie dla mnie :P