Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1566 1630
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I Iiyrryyr3iit
-4 / 34

A poparcie rośnie. Pogódźcie się z tym, ze PIS będzie rządził wiele, wiele lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+21 / 31

@Iiyrryyr3iit ciekawe za co? Naobiecywać to każdy głupi potrafi ale jak to zrealizować.
Nie zedrzesz z ludzi więcej niż się da bo dojdziesz do momentu gdy większość finansujących stwierdzi.
https://live.staticflickr.com/3002/2553941388_6955c79e70.jpg

I co wtedy? Jak tu finansować łapówki? Dodrukiem? To po chili nawet najbardziej zatwardziały elektorat się zorientuje że patologia+ nie starcza nawet na flaszkę.

Nowy ład to wygląda na taki punkt w którym płatnicy stwierdzili "dosyć". "Nie będę więcej dokładał i już". Szukają ewakuacji. Metody się mnożą jedna za drugą. Spółki kapitałowe, eksodus Czechy, Estonia. Rozwiązań jest wiele i wszystkie na chwilę obecną opłacalniejsze niż nowy ład.
Krzywa laffera się kłania w pełnej okazałości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2021 o 23:41

Y yoyo2123
+27 / 31

@raven000 problem w tym, że inflacja jest na rękę PIS bo:
1. utrzymanie 500+ będzie kosztować relatywnie mniej
2. Progi, które wprowadzili szybko zostaną osiągnięte więc de facto podatki dla najbiedniejszych wzrosną
3. Zawsze można obiecać podniesienie 500+ :)

A jako, że większość społeczeństwa to ekonomiczni analfabeci to to przejdzie... smutne..

Co do bogaczy, Ci siedzą w społkach akcyjnych i te zmiany praktycznie ich nie dotkną. Dotkną tych, którzy są na dorobku i próbują coś zrobić. Wszyscy się ciesza, że "bogaci" dostaną po tyłku ale te tysiace mniej to realnie mniej wydanych pieniędzy przez nich na usługi.

Pytanie kto więcej wydaje na usługi, tych co stać czy biednych? Biedni dostaną 150 zł na miesiąc i co z tym zrobią? Większe zakupy, a i tak inflacja to zje. A ten co stracił 1 500 to co by zrobił z tą kasą? Poszedł do kina, teatru, restauracji, escape room, sport, cokolwiek. Wydałby na usługi i dał zarobić innym. Ta zmiana spowoduje, że korporacje, sieci handlowe i duży biznes zyska, a mały biznes, ludzie obrotni, będą mieli pod górkę. Konkurencja dla korpo zniknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
+3 / 15

Co byś nie napisał to nadal pis ma poparcie i twojej zdanie tych wyborców nie interesuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+3 / 19

@Iiyrryyr3iit Dziwisz się, że rośnie?
Można z pisem się nie zgadzać, ale ma jakąś ofertę dla dużej grupy ludzi. A że w jej wyniku za 20 lat wszyscy będą mieli przerąbane? Co z tego? To będzie za lata, a zanim wszystko się zawali będzie im lżej.
Totalna opozycja za to od lat mówi to samo. Musimy pozbyć się PiSu bo to zło wcielone. Zapytani co potem odmawiają odpowiedzi bo jak powiedzą to PiS zrealizuje to za nich. Gdy jednak pojawia się szansa na odsunięcie PiSu od władzy to największe opozycyjne ugrupowanie stwierdza, że lepiej by wygrał kandydat PiS niż jego kandydatka miała przegrać z kandydatami opozycji dzięki czemu zapewnia kandydatowi PiS kolejną kadencję.
Mając więc do wyboru ugrupowanie, które ma plan i go realizuje, a ten plan poprawia w krótkim okresie ich byt, a ugrupowanie, które nie ma żadnego planu, a do tego jest niewiarygodne ludzie wybierają to pierwsze i nie ma w tym nic dziwnego. Zwykły interes.
Można to uprościć i powiedzieć tak. Jedni kradną i się dzielą, a drudzy tylko kradną więc wybiera się tych co się dzielą.

Powtórzę więc to co mówię od lat. Największą siłą PiS zapewniającą mu utrzymanie się przy władzy jest PO. Żeby PiS mógł stracić władzę najpierw musi pojawić się ugrupowanie, które da ludziom nadzieję, że poprawi ich byt. Dlatego obecnie jedyne na co mogą liczyć przeciwnicy PiS, to że po odejściu Prezesa PiS się rozpadnie. Tylko co z tego? Przy takiej alternatywie jaka jest i tak się nic nie zmieni, bo system dalej będzie taki sam jak teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
+9 / 11

@liyrryyr3iit Pycha kroczy przed upadkiem. Patologia zawsze upada ( ZSSR, Rzesza, Rzym).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
+7 / 9

To musi upuść tak jak Grecja czy niedługo Włochy. Ale taka agonia może trwać latami. W przypadku Polski i pisu może za 20 lat. Na razie pis(narodowi socjalisci) rządzi i nic nie wskazuje na to by ktoś inny władzę przejął. chyba, że lewicowi socjalisci tak jak na zachodzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+6 / 8

@yoyo2123

A do tego dzięki inflacji emitując obligacje płacą w oprocentowaniu za nie mniej niż pożyczyli bo zjadła to inflacja. Od lat stoimy w miejscu bo wzrost gospodarczy jest na poziomie inflacji..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 7

@Wolterianin Hołownia też ci nie odpowiada bo to pisowski układ- zgaduję . wszystko wiesz , tylko nie wiesz że najpierw trzeba zmienić społeczeństwo z tobą na czele a potem polityków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+2 / 6

@YszamanY Apropo Hołowni. Jak ci się podoba przyjęcie do ugrupowania róży thun?
Odnośnie zgadywania to tyle razy ci mówiłem co o tym myślę, że dziwię się, iż zgadując wciąż robisz to źle.
Zmienić społeczeństwo? Jak zamierzasz to zrobić? Wystrzelasz wszystkich którzy mają inne zdanie niż ty?
Ps
Ciekawi mnie czy tym razem odpowiesz czy znowu zaczniesz rzucać błotem i obrażać żeby zamaskować swój brak poglądów. Wydaje mi się, że znam odpowiedź, ale kto wie. Może dziś będzie ten dzień gdy mnie zaskoczysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yoyo2123
0 / 2

@killerxcartoon co do obligacji racja, co do wzrostu PKB, o ile się nie mylę jest skorygowany o inflację? Czy może jednak nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-2 / 6

@Wolterianin masz pretensje do wszystkich w koło a winne jest społeczeństwo. nie zmienisz społeczeństwa ? nie będzie zmian, wybieraj z tego co jest, nic innego nie będzie- dlaczego to aż tak trudno ogarnąć ? Róża Thun ? a kiedy ty znikniesz i ustąpisz innym młodszym ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 5

@Iiyrryyr3iit nie można akceptować zła. Podczas II WŚ też powiedziałbyś ludziom żeby nie walczyli, bo Niemcy są silniejsi i mają się z tym pogodzić? Wiesz jakby się to skończyło? Prawdopodobnie nie byłoby Polski, bo przecież "byliśmy podludźmi".
Jeśli przyzwolimy PISowi na dalsze niszczenie Polski i skłócanie nas z całym światem, to Polski też za parę lat nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
-1 / 5

@YszamanY Doceniam, że tak starasz się mnie nie rozczarować, ale nie musisz. Nie jesteś w stanie. Pogodziłem się z tym, że coś takiego jak własne poglądy u ciebie nie występuje i jedyne co jesteś w stanie zrobić to trollować. Co muszę przyznać całkiem nieźle ci wychodzi.
Jak już chcesz udawać, że zależy ci na jakichś faktycznych zmianach to miło by było jakbyś się trochę postarał, bo póki co udowadniasz coś całkiem przeciwnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-5 / 5

@Wolterianin nie odniosłeś się do faktów tylko robisz osobiste wycieczki z braku argumentów ,to ja mam rację ty bredzisz ,sytucaję polityczną urządziło ci polskie społeczeństwo i nic innego się nie urodzi,twoje mrzonki są tylko twoimi marzeniami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2021 o 20:14

A anibos
-1 / 3

Jak słyszę słowo inflacja w co drugim zdaniu to aż mnie ciarki przechodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
-1 / 1

@YszamanY Mam nadzieję, że dobrze ci płacą za ośmieszanie opozycji, bo wtedy chociaż byłoby jakieś wytłumaczenie dla tego co wypisujesz.
Przyznaję też, że zarzut o nieodnoszeniu się do faktów podnoszony przez trolla, który nigdy nie odpowiedział na żadne pytanie i żadnych faktów do których można by się odnieść nie podawał jest komiczny. No ale może to dlatego, że piszę za długie teksty. Spróbujmy więc jeszcze raz. Hołownia wygra wybory, PiS przechodzi do opozycji. Co dalej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 2

@Wolterianin Problem w tym, że nie da się naprawić tego systemu nie zabierając tego, co PiS naobiecywał. Ktokolwiek przejmie po nich ster, będzie albo musiał kontynuować to, co już nabroili, albo będzie musiał się narazić tnąc wydatki socjalne. Niestety dla większości ludzi liczy się tylko to, co odczuwają bezpośrednio. Wolą dostać kilka stówek i dużą inflację niż spowolnić inflację i zwiększyć wzrost gospodarczy bez żadnych dodatków. To tak, jak z gotowaniem żaby.
Ktokolwiek by teraz doszedł do władzy, nie może być w pełni uczciwy. Musiałby kręcić i mydlić oczy całemu elektoratowi PiS jednocześnie jasno dając do zrozumienia, że zamierza to faktycznie naprawić. Ot, program wyważony w taki sposób, aby ludzie na dorobku zrozumieli jego założenia, a beneficjenci socjalu nie widzieli w tym zagrożenia ich interesów. Odebrać dodatków socjalnych już za bardzo się nie da. Najlepszym mechanizmem byłoby poruszenie gospodarki, zmniejszenie obciążeń i znaczne usprawnienie kwestii urzędowych. Już na sam start przygotować plany rozbudowy miast, które mają największy popyt. Co tam, zaplanować budowę nowych miasteczek i przygotować wszystko pod poważny rozwój infrastruktury. Masa gruntu na sprzedaż, masa nowych nieruchomości, które można budować od ręki. Taki pierwszy, prosty krok. Wystarczy dobry plan i zdobycie zaufania. Robimy nowe dzielnice pod miastem, tworzymy nowe sektory przemysłowe, biurowe i handlowo-usługowe. Planujemy rozwój infrastruktury na przestrzeni najbliższych lat, zapewniamy media i organizujemy to tak, aby po powstaniu nie było jednym wielkim korkiem, a pełnoprawną częścią miasta. Przeprowadzić to na dużą skalę łącznie z przeznaczeniem dużych obszarów na zabudowę jednorodzinną. Przy obecnym popycie ruszy to z kopyta, będzie duże zapotrzebowanie na budowlańców i to też ładnie ruszy gospodarkę do przodu. Tak można zacząć walkę z kryzysem. Są ludzie, chcą pracować i jednocześnie ludzie chcą domów i chcą za nie płacić krocie. Idealna sytuacja, którą szkoda zmarnować. To by zajęło gospodarkę na chwilę, a w tym czasie zająć się innymi sektorami, prowadzić stopniową deregulację, upraszczać mechanizmy podatkowe i inne mechanizmy państwowe aby wszystko było prostsze, jaśniejsze i bardziej klarowne. Redukować obowiązki urzędów. Wszystko powinno iść w kierunku nowych inwestycji, szczególnie technologicznych. Więcej zaawansowanej produkcji, więcej zaawansowanych miejsc pracy, dogodne warunki do mieszkania i zakładania działalności. Razem z tym wszystkim rosłyby pensje i inflacja na rynku usług by mocno przyspieszała. To nie jest złe! Wzrost cen prostych usług by wynikał ze zmniejszenia liczby chętnych do takiej pracy i wzrostu ich zarobków, w końcu cena naszej pracy by wzrastała. Stopniowo należy prowadzić gospodarkę w samowystarczalnym kierunku abyśmy nie byli uzależnienie od konsumpcji Hansa. Póki co to Hans wydaje swoją kasę na dobra luksusowe, które produkują tu zachodnie koncerny. Bez nich byśmy upadli całkiem, ale wraz ze wzrostem płac spadnie nasza opłacalność. Wtedy już musimy nadrabiać krajową konsumpcją. Aby produkować własne samochody i zapewniać miejsce pracy dla wykwalifikowanej kadry musimy mieć rynek zbytu. Aby mieć rynek zbytu trzeba zwiększyć konsumpcję w tych sektorach, które zapewniają lepsze miejsca pracy, a nie na wykopkach i przy wypieku chleba w markecie. Ostatecznie można poprowadzić ten system tak, aby obecne wydatki socjalne stały się nieznaczną kwotą. W ten sposób można zabrać jednocześnie nie zabierając. Tylko kto byłby w stanie to tak poprowadzić? Żadnych kandydatów nie ma, wszyscy zdają się angażować w wojenki społeczne, LGBT, kościół i masę innych tematów, które aktualnie nie mają żadnego wpływu na ten kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
-1 / 1

@Iiyrryyr3iit To JUŻ UPADŁO! Tak jak PRL zakrywał bankructwo biorąc pożyczki z zachodu, tak 3RP ukrywa swoją upadłość masowo importując zagraniczną siłę roboczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@ZONTAR Szacun za wypowiedź. Jedyne co mogę na to powiedzieć, to pełna zgoda.
Skoro wiemy czego chcemy i wiemy, że nikt obecnie tego nie zrealizuje to mamy tylko jedno wyjście o jakim wspominam od dłuższego czasu. Poszukać ugrupowania, które jak najmniej oddali nas od tej drogi do czasu, aż uda się zbudować siłę, która będzie zdolna w tym kierunku pójść. Fajnie by też było jakby do tego ludzie przestali angażować się w te wojny społeczne, bo wtedy politycy musieli by się bardziej skupić na innych rzeczach. Niestety to łatwiej jest dać się ponieść emocjom niż zastanowić się nad rzeczywistością.
Żeby nie odejść za daleko od demota na zakończenie powiem tak:
Jasne, że PiS to szkodnik, ale ruch Hołowni nie jest niestety lepszy, co pokazuje chociażby przez przyjmowanie takich kwiatków jak nasza kochana różyczka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@Wolterianin "Poszukać ugrupowania, które jak najmniej oddali nas od tej drogi do czasu" człowieku wybory masz za 2,5 roku albo już za rok ,a ty będziesz szukał ugrupowania ? w pisie biją ci brawo i mówią dobry pożyteczny idiota ,już szukaliście w 2019 roku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2021 o 18:24

avatar ZONTAR
+1 / 1

@Wolterianin Ze wszystkich ugrupowań najbardziej podobały mi się wypowiedzi Żółtka i póki co jednak najlepszym podejściem do gospodarki jest Konfederacja. Nie zgadzam się z nimi w kwestiach światopoglądowych, ale tu znowu Lewica i PO by blokowały ich zapędy. No i mam wrażenie, że Konfederacja w większości skupia się na sprawach gospodarczych, a nie społecznych i nie będzie forsować ich tak, jak to robi PiS. Liczę jednak na to, że coś zdrowego wyrośnie z partii Libertarian i stworzą jakąś realną alternatywę.
Niestety problem w polityce jest zawsze ten sam. W biednym kraju polityka się nie opłaca i kto ma głowę na karku, ten znajdzie sobie dużo lepszy biznes. No i zawsze wychodzę z tego samego założenia - im mniej państwo ma narzędzi do manipulowania rynkiem, tym mniej jest powodów do korupcji i mniej opłąca się iść do polityki dla własnych korzyści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@YszamanY A ty dalej trollujesz. No chyba, że uważasz, że obrażając ludzi do czegoś ich przekonasz, ale wolę jednak wierzyć, że to zwykłe trollowanie. Lepiej to by o tobie świadczyło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@ZONTAR Myślę, że problem źle identyfikujesz. Opłacalność polityki nie jest głównym problemem. Współtworzenie lepszego państwa może być czymś co wystarcza. Zwłaszcza jak masz już tyle kasy, że nie potrzebujesz więcej. Bo dzięki polityce możesz pozostawić po sobie ślad robiąc coś za co ludzie będą chcieli Cię upamiętnić. Dzięki polityce możesz stworzyć warunki w których ludziom będzie łatwiej się bogacić dzięki czemu Twoim dzieciom i wnukom będzie łatwiej itp. Jasne, że często jest nią chęć wzbogacenia się, ale naprawdę nie jest to jedyna motywacja.
Moim zdaniem są dwa problemy, które mają tak naprawdę jedno źródło.
Pierwszy dobrze pokazuje troll wypowiadający się w tym wątku. Są to ludzie, dla których problemem nie jest system, a to że na czele są ludzie spoza ich kręgu. Ludzie tacy działają w myśl zasady, że nieważne, że kradną, byle robili to nasi. Żeby zamaskować swoje cele starają się rozbudzić nienawiść do wszystkich nieswoich wiedząc, że ludzie kierujący się silnymi emocjami nie myślą.
Drugim problemem są ludzie, którzy uważają, że polityka ich nie dotyczy ignorując to, że od polityków zależy ich jakość życia nawet jak pracują na czarno czy żyją z działalności przestępczej. Do tej grupy zaliczam też osoby, które uważają, że ich głos nic nie znaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Wolterianin obrażasz ? trolujesz ? za niecałe 3 lata wybory, a może szybciej i już w przyszłym roku, ty proponujesz - szukajmy nowej partii ? naprawdę ? masz pojęcie o życiu i polityce , od lat nic nowego nie powstaje, powstał Hołownia - nie odpowiada ci, czyli 3 kadencja dla mafii pisowskiej. nadal będziesz szukał nowej partii ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@Wolterianin Z tym jest jak z edukacją. Możesz płacić skromnie, ale wtedy będą tam szły głównie osoby, które nie mogą zrobić nic więcej. Nie możesz liczyć na to, że będzie tyle osób czujących powołanie, które albo będą miały niewspółmierne umiejętności do zarobków, albo będą bogate i będą pracować za półdarmo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
-1 / 1

@ZONTAR Jasna sprawa. Nie można jednak wszystkiego sprowadzać do kasy. To zbyt daleko idące uproszczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+22 / 48

Naród idiotów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
+6 / 10

@perskieoko społeczeństwo "dej mnie", a skąd? "Im zabierz!"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
0 / 2

@perskieoko

1. Obraziłeś swoich rodziców, nawiasem mówiąc.
2. Albo rybcia albo... Od 30 czy 40 lat opowiada się jak to cudownie jest na Zachodzie bo dają rodzinom dotacje na wszystko. Tego ludzie najbardziej byli głodni i to dostali. To musi ciut spóźniać inwestycje. A Przekop już pięknie wygląda.
3. Pamiętasz czasy deflacji? Była bida z nędzą. Żeby mieć omlet, trzeba rozbić kilka jajek.
4. To co nazywasz aferami ja nazywam aferzątkami. Kradli wszyscy poprzedni. PiS w przeciwieństwie do nich dzieli się.
5. Miliony Polaków nie chcą lewackiej zgnilizny i cześć. Czyli mnożeniu płci do czterdziestu nowych i małżeństw z krzesłami etc. A to, że plujecie na nich z tego powodu tylko bardziej ich złości. I dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2021 o 16:37

avatar perskieoko
-1 / 3

@Wandejczyk
Twoja wypowiedź potwierdza moja tezę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-1 / 1

@perskieoko

Zatem uściskaj mnie, Rodaku. Człowieku o cechach identycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
+1 / 3

@waldek0093
Kupił hełmy w Photoshopie i podobnie atrapy sprzętu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+1 / 5

@waldek0093 Nie dla wojska, tylko dla hobbystów z OTK, i nie karabiny tylko karabinki, trzymające się w kupie na lakier i trytytki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
-5 / 35

A może ktoś z sympatyków PiS wymieniłby jakieś inwestycje z ostatnich 6 lat wymyślone, zrealizowane i co najważniejsze sfinansowane bez większościowego udziału funduszy zewnętrznych.
Nie musi być całkiem skończona. Może być Przekop Mierzei (choć wygląda że to będzie atrakcja turystyczna a nie gospodarcza), ale niech będzie.
Ktoś coś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+6 / 10

@Inspiron nie no, jeszcze powiedzą, że przynajmniej PIS nienawidzi innych krajów i chce polexitu "a z peło to z UE mieliśmy sojusz, a co najgorsze- z Niemcami, krajami skandynawskimi, Rosją, Francją, Austrią, Holandią i Beligią, na szczęście PIS zerwało z nimi wszystkimi relacje".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
-2 / 10

@koszmarek66
Via carpatia; Baltic pipe; rozpi..rdol na styku autostrad w Piotrkowie Trybunalskim, nie wiem do tej pory co tam robią, ale zanim skończą za 2 lata (podobno) kierowcy z mojej pracy dostaną szału; tunel i estakada na zakopiance; trochę mostów i odwodnic; coś czytałam, że grzebią przy tororach, ale nie pamiętam gdzie; od zarąbania paneli fotowotaicznych, pokłosie Mój prąd, gdzie się nie obejrzysz to panele; w moim mieście powiatowym zaczęto rewitalizację miasta i miejskiego parku, kończy antypisowiec, ale czarno to widzę, betonoza jak w na Świętokrzystkiej w Warszawie. czekam aż skończą wreszcie "gierkówkę", która miała być gotowa na euro 2012, po czym odcinek Mszczonów_Warszawa chyba wyleciał komuś z pamięci, od jakiegoś czasu go robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VenarNarco
-1 / 3

@koszmarek66
Przedstaw jakąś inwestycje państwową bez udziału środków z EU, albo taką w 100% wykonaną za środki unijne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@koszmarek66 o, też fakt. "W końcu to lewacki i ateicki kraj", który zabrania nam truć środowisko i próbuje ratować nasze kobiety z tego piekła.

@Insipron no właśnie, poza tym musimy w końcu zrealizować obietnicę o odwecie za II WŚ/Potop/rozbiory/nieudzielenie nam pomocy w 1939/no i oczywiście za Smoleńsk. To oczywiście też sarkazm (niektórym to lepiej powiedzieć, bo wezmą to na serio).

A tak na poważnie- to przeraża mnie to. PIS zerwało relacje z każdym krajem oprócz Węgier i już nigdy nie uda nam się odbudować tych relacji sprzed nastania ich dyktatury. Wątpię, czy inne kraje nam to kiedykolwiek wybaczą. Może i my wybaczyliśmy o wiele więcej niektórym, ale już zawsze będziemy marginalnym krajem trzeciego świata. Potrzebujemy naprawdę wybitnych polityków żeby udało im się odbudować dawne sojusze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
+10 / 16

Prawdziwa magia pinceplusa i zasiłku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+7 / 9

Można by napisać o tym książkę. Temat rzeka. Nauczyli się sprawnie manipulować oraz oraz zniechęcać ludzi w ogóle do polityki. Przeciwnicy PiS-u stali się sami zniechęceni do jakiejkolwiek reakcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
-4 / 10

Ile lat rządzi Putin, Łukaszenko czy Orban. Pis będzie rządzi kolejne 40 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+5 / 7

@Iiyrryyr3iit
Wątpię .. PiS to Kaczyński .. po jego śmierci partię rozerwą ruchy wewnętrznych frakcji .... A ma przecież 72 czy 73 lata ... Średnia długość życia mężczyzn w Polsce to 74,5 roku ... Wątpię by pociągnął powyżej 80tki..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
-1 / 5

Kaczyński to tylko schorowany, starszy Pan, na którym skupia się wkurfienie narodu. Rządzi psychopata i bankstier Morawiecki, któremu rozkazują potężni ludzie zza granicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
0 / 12

EJ, jak nic... A rozpadające się karabiny ,,Grot''?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek26
-2 / 8

@lolo7 Co ty tam wiesz człowieczku, onet zrobił gówno nie raport z mnóstwem błędów. W 2020 w SZ RP było 38 398 sztuk tych karabinków, awaryjność za ten okres wyniosła 2,05 punktów procentowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robsta76
+3 / 9

To już 6 lat, a ludzie dalej myślą, że ich głosy ktoś liczy.
No bo przecież ten jeden dzień (wybory) PiS postanawia wyjątkowo nie łamać prawa. XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
+4 / 8

W ciągu 6 ostatnich lat dramatycznie spadał ogólny poziom intelektualny polskiego społeczeństwa. Udział w tym mają "rewolucyjne" zmiany w systemie kształcenia skutkujące produkcją rzeszy niedouczonych matołów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+2 / 2

@Ricochet69 To akurat zaczęło się znacznie wcześniej, od "reformy" Handkego. Drastyczne obniżenie wymagań w szkołach średnich( w tym na maturach), likwidacja szkół zawodowych, sukcesywne tworzenie świętych krów z uczniów, degradacja statusu nauczyciela - i mamy co mamy. Pokolenie półpiśmiennych, niekumatych, ale roszczeniowych, które też już wychowuje swoje "bombelki" wg tego samego schematu. Równia pochyła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
0 / 0

@LUPUS1962 Masz rację. Chciałem nawiązać jedynie do treści demota i napisać to w podobnym tonie. PiS jest jedynie skutecznym kontynuatorem dzieła zniszczenia w polskiej edukacji. Gdy widzę i słyszę jaki poziom reprezentują obecni studenci kierunków technicznych przychodzący na praktyki zawodowe do firmy w której pracuję to trudno mi uwierzyć, że można być takim totalnym głąbem. Trafiają się czasami tacy, którzy potrafią myśleć i zależy im na zdobyciu dodatkowej wiedzy ale są to nieliczne wyjątki potwierdzające regułę. Winę za taki stan rzeczy ponoszą moim zdaniem zarówno ci, którzy mają wpływ na kształtowanie systemu edukacji w naszym kraju jak i sami uczniowie, studenci i ich rodzice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2021 o 21:14

B Bongo123xyz
+4 / 8

Odpowiedź dostaniemy gdy przyjrzymy się przekrojowi elektoratu PiS: pod kątem wykształcenia głównie ludzie z wykształceniem podstawowym, zawodowym i część średniego. Jakiej wiedzy ekonomicznej od nich wymagać? Inflacji nie ogarnia a co dopiero nieco bardziej skomplikowanych mechanizmów.
Dwóch lumpów spod butki z piwem zawsze przegłosuje profesora z uczelni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S staryy
+1 / 3

wystarcz być przygłupem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
-2 / 2

Panie Pis daje pieniądze a inni tylko kradli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandalarz
0 / 0

tylko jakoś lufy im się wyginają. no ale ważne że do góry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
0 / 8

Źródło: Facebook.
Czyli źródło wiedzy 99% ignorantów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek26
-1 / 9

Jasne że MON nie robi żadnych inwestycji. Bo przecież taki zakup to nie zakup co nie

-Dywizjonowy moduł ogniowy- 24 egzemplarzy armatohaubic samobieżnych Krab i 18 towarzyszących wozów specjalnych (dwóch wozów dowódczo-sztabowych, dziewięciu wozów dowódczych, sześciu wozów amunicyjnych i jednego warsztatu remontu uzbrojenia i elektroniki).

-Granatniki jednostrzałowe podwieszane GPBO-40 kal. 40 mm

-Samoloty f-35A

-77 seryjnych egzemplarzy samobieżnego rakietowego zestawu przeciwlotniczego Poprad do końca 2021 (ponad 60 już na wyposażeniu)

-Ponad 23 tys. sztuk odłamkowo-burzących pocisków RAK-HE-1 (dostarczenie 2022-2024)

-2,3 tys. rakiet M-21 FHD Feniks (do końca 2023)

-Baterie Patriot

-Sześć baterii przeciwlotniczego systemu rakietowo-artyleryjskiego Pilica (do końca 2022)

- Kontrakt na HIMARS-y

- i mnóstwo innych kontraktów, na które miejsca by brakło.

Inwestycje w zbrojeniówce mają zawsze charakter długoterminowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2021 o 22:48

E Egghead
0 / 4

@maniek26
Tylko czemu hełmy muszą doklejać w Photoshopie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek26
-1 / 3

@Egghead Ciul wie, tylko błędy wytykam żeby fakenewsy się nie szerzyły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+3 / 5

@maniek26 Patriot: 2 baterie., F-35: jak se namalują 35 sztuk Kraby zdaje się od 2000 roku są na tapecie.

Reszta "inwestycji" klasy "dopisz jeszcze że kupiliśmy kanapki i paliwo" ponieważ to sprzęt eksploatacyjny...

Pilica: ty czaisz bazę jakie to cudo???: google > zestaw Pilica. Ja kojarzę straszący na okrętach zestaw "wróbel" z bodaj początku lat 90tych ub. wieku....

A gdzie nasze Blackhawki? No właśnie...


W ogóle armia w polsce to tak ponury temat... PiS tylko dokłada swoje wiadro. A zaczęło się od rozp.... naszego airforce one przez Jarka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clayton
0 / 2

Bo piniondze dajo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+1 / 3

Super, kolega poruszył tematy których nie obchodzi elektorat pisu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+2 / 4

A z czego mają inwestować jak wszystko idzie na korumpowanie suwerenow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2021 o 21:53

avatar d4rek
+3 / 5

Nie no, bez przesady. Skończył tą elektrownie :D Teraz tylko musi skończyć ją wyburzać. Będą 2 inwestycje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
+2 / 8

w 2009 roku mieliśmy 4,5% inflacji czyli o 0,9% wyższa niż teraz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 4

@globus24 a jaki wzrost PKB?I jaki wskaznik inwestycji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
-1 / 1

@Xar w 2009 czy 2010 roku paliwo kosztowało 6 zeta a zarabialiśmy połowę tego co teraz, Wzrost PKB w 2009 roku wynosił 2,9% przy 7% dwa lata wcześniej... więc w doopie mam to jaki jest wskaźnik inwestycji... Widocznie wskaźnik inwestycji nijak się ma o wzrostu gospodarczego... zwłaszcza jeśli te inwestycje realizują firmy z Chin, czy Irlandii a po przytuleniu kasy zwijają biznesy, nie wypłacają Polskich podwykonawców i tyle ich widzieli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 2

Dali 13 emeryturę i 500+, a że w Polsce debili nie brakuje to im się wydaje, że dzięki temu że zabiorą ludziom pracującym i dadzą im to będzie żyło się lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
-1 / 1

PiS rozpoczął inwestycje które daleko wykraczają poza jedną kadencję. Takie inwestycje to najgorsza rzecz jaką polski rząd mógł rozpocząć. Dlatego konieczna jest szybka zmiana PiS na wszechkoalicję tych którzy rządzili już wcześniej. PiSowskie projekty się utopi jako mrzonki, ludziom dokopie po kieszeni i powie że to oszczędności po rozdawnictwie socjalu i rozbuchanej gigantomanii PiSowskich pomysłów. PiS MUSI BYĆ ODSUNIĘTY OD WŁADZY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eridian
+1 / 1

Ja rozumiem, że można być ignorantem, który w dodatku ignoruje rzeczywistość, ale żeby "nie słyszeć" o zakupie F-35 oraz dodatkowych F-16, to już potrzebna jest celowa dezinformacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+2 / 2

@Eridian
Masz na myśli te F-35 które "mają być"... kiedyś. Albo o tych F-16 z których połowa jest uziemiona (brak części) a do latających brak wyposażenia (nawet flary się skończyły) - a wszystkie mają nieaktualną elektronikę i dla wszystkich innych armii NATO są widoczne jako "obcy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
+1 / 1

co mozna zrobic zeby to zmienic? probowac uswiadamiac starszych? ale wez tu przekonaj babcie czy rodzica ze zle robi(mission imposible) do tego propaganada pisuaru polaczona z klerowa niedzielna zryla baniaki do stopnia ze zjednoczone przyglupy sa rodzajem religi w kaczystanie mlodzi nie glosuja na pisuar, w wiekszosci maja dostep do alternatywnych zrodel info co za tym idzie tylko totalny debil zaglosuje za pisowska spierd0lina

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2021 o 9:23

avatar BrickOfTheWall
+1 / 1

Może nic nie umio i kradno ile mogo...
ALE PRZYNAJMNIEJ NA DZIECI DAJO

...a jak przyjdo inne to zabioro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem