Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
532 540
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M mamut3003
+6 / 6

Gdyby one były poniżej poziomu jezdni to pal licho ale dodatkowo są w miejscu w którym auto najeżdża lewym lub prawym kołem. I tu się ujawnia geniusz wszelkich projektantów inżynierów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sebastos
+2 / 2

@Nace92 Boczne to są studzienki burzowe, a te okrągłe to kanalizacyjne ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+8 / 8

Dla pewności, wpuścimy 4 cm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+1 / 1

Tą starą rurę zostawcie, bo terminu zakończenia musimy dotrzymać. W przyszłym roku zerwie się asfalt i poprawi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+4 / 4

Studzienki nie są wpuszczane poniżej poziomu asfaltu. Są wstawiane na równo, tylko szybko osiadają. A wynika to z faktu, że pod studzienki w Polsce nie daje się fundamentu betonowego jak robi się to w innych krajach. Efektem jest różnica zwartości gruntu pod drogą, gdzie znajduje się ubity podkład i studzienką, pod którą jest rura opierająca się na piasku. To się da zrobić dobrze, ale byłoby drożej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+1 / 1

@Quant Widzę że chyba specjalizujesz się w temacie. Mam pytanie, dlaczego nie robimy tak jak w innych krajach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BioNano
+1 / 1

Pół biedy że one są wyżej czy niżej, one są tak rozsiane po całej jezdni że nie da się ich ominąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem