Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M konto usunięte
+4 / 6

Mandatów nie podnosi się po to aby było bezpieczniej na drogach tylko po to aby były większe wpływy do budżetu. 100% pieniędzy z mandatów powinno iść na rehabilitację osób, które ucierpiały w wypadkach drogowych, na to czego nie obejmuje NFZ czyli często nawet długoletnią rehabilitację, i ani złotówka z mandatów nie powinna trafiać do budżetu wtedy starano by się łapać, np. przekraczających prędkość, tam gdzie jest faktycznie niebezpiecznie, a nie tam gdzie znak ograniczający prędkość jest ustawiony przez jakiegoś urzędasa, który o prowadzeniu auta nie ma pojęcia. Taki przykład z przedwczoraj: jadę nad morze, trasa dobrze mi znana, bo jeżdżę niż kilka razy w roku, łuk drogi na którym zawsze zwalniam do 80-90 km/h tak aby nie wchodzić w niego ostro, a tam znak 40. Dodam, że padał deszcz więc spokojnie aby nie narażać siebie, żony z którą jechałem i innych użytkowników drogi zwolniłem do 75. Znak 70 km/h w tym miejscu byłby wystarczającym ostrzeżeniem ale jest 40 więc można ustawić radar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+2 / 2

@MaksParadys zapomniałeś w jakim kraju żyjesz, u nas przychody z mandatów są zapisane w budżecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 5

@ubooot
:-) zgadza się, w sumie to powinni każdemu kierowcy który zapłaci minimum 3 mandaty w roku dać nagrodę za wspieranie budżetu: kierowca-patriota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+2 / 2

@MaksParadys Lepiej bym tego nie ujął :-)
PS. A podatek ''cukrowy'' jest po to, żebyśmy żywili się zdrowiej XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+3 / 7

@bartoszewiczkrzysztof

A akcyza na alkohol i papierosy abyśmy nie pili i nie palili :-)
A najśmieszniejsze jest to, że są tacy co na serio w to wierzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
0 / 4

@MaksParadys u mnie oddali drogę po remoncie (trochę bezsensownym w wykonaniu ale tu nie o tym), jest to tz. obwodnica. Wyjeżdżasz z drogi podporządkowanej i nie ma znaku z ograniczeniem prędkości, przejeżdżasz 500m i przed rondem masz ograniczenie do 50, za rondem brak znaku z ograniczeniem, po 500 m ograniczenie do 70 przez kolejne 500m i przed kolejnym rondem ograniczenie do 50. Między tym a kolejnym rondem ograniczenie do 70 i przed samym rondem ograniczenie do 50, a za rondem brak jakiegokolwiek znaku z ograniczeniem prędkości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 6

@Kamikadze10001
Nie znam konkretnego przykładu więc ciężko mi się odnieś na podstawie tego opisu ale miejsc gdzie znaki stoją bez ładu, składu i zwykłej logiki w Polsce cała masa. Od tego należałoby zacząć porządkowanie, a nie od wysokości mandatów, tym bardziej, że nie robi się nic po za tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
0 / 0

@Kamikadze10001 coś się nie zgadza... Od kiedy to na "obwodnicy" są ronda? A jeśli tak jest to nie jest to żadna droga szybkiego ruchu tylko co najwyżej droga z 2 pasami w jednym kierunku jazdy, gdzie i tak można jechać max 90km/h. A jak są ronda to właśnie po to aby się ludzie nie rozpędzali bo i tak przed rondem muszą hamować. Niedawno był taki filmik gdzie jakiś koleś autem przefrunął dosłownie nad rondem, bo pewnie nie zauważył znaku i ronda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
0 / 0

@antyfrajer napisałem że tak zwana obwodnica. Droga miała być 2+2, czyli dwie jezdnie po dwa pasy, a ze względu na koszty jest 1+1 z drogami dojazdowymi do posesji/firm. Co w razie awarii ciężarówki zablokuje całkowicie drogę, a w razie wypadku służby będą miały problem żeby przejechać obok ciężarówek. Na starej części drogi gdzie jest 2+2 jest zwiększone ograniczenie prędkości do 70 km/h, a w rejonie przejść jest 50 km/h i zwężka do jednego pasa ruchu.

@MaksParadys Większa część drogi jest w terenie zabudowanym, co nie zmienia faktu braków w oznakowaniu drogi, bo jeśli stosować na całości ograniczenie prędkości na terenie zabudowanym to po co znaki ograniczenia prędkości przed rondem, gdzie wcześniej nie ma znaku podnoszącego ograniczenie prędkości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-5 / 7

I bardzo dobrze, popieram. Polskie drogi są drugimi najniebezpieczniejszymi w całej Unii Europejskiej. Polactwo nauczy się jeździć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 stycznia 2022 o 8:48

T Tomasz1977
0 / 0

@kolorowatolerancja to może poprawić te drogi, tak, żeby jadąc pomiędzy dwoma miastami oddalonymi od siebie np. o 200 km, 90% pokonać ekspresówką lub autostradą, a nie 50% w terenie zabudowanym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar semy
+2 / 4

I ani sowa o pieszych którzy wtargają pod nadjeżdżające auto na pasy. Jak zwykle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marco_zg
+1 / 1

A czy to zdyscyplinuje wielu, samych tych pilnujących tego porządku? Bo jak wiem, prawo dotyczy wszystkich, a nie tylko wybranych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
0 / 0

"Wzrośnie liczba kradzieży"? Co za bzdura. To jest droga do zarabiania budżetu. A jak ma coś wzrosnąć to może liczba aut na auto złomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 stycznia 2022 o 14:04

D Dydek1418
0 / 0

z pewnością jest to droga po za terenem zabudowanym więc masz tam zwykłe 90km/h, po wyjeździe z każdego terenu zabudowanego też potrzebujesz znaku z ograniczeniem?
Przed rondami/skrzyżowaniami zawsze masz ograniczenie do 70 lub 50 które rondo anuluje i znów masz 90

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
0 / 0

Dlaczego kradzieży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem