2 dają teraz za wszystko i zawsze (mówię na koniec), dwa powinno być przyzwoleniem na słabości by skupić się na swoich atutach a w polskiej szkole (przed szkołą średnią, ) dla atutów ma się dwie alternatywy: 1.) atuty są pomija; 2.) atuty są ignorowane. (za gimnazjum ten trend był odwracany o czym mogę powiedzieć z własnego doświadczenia mimo, a trzecia alternatywa czyli ,,zamknij mordę kujonie/nerdzie mogła być obecna)
Problem zaczyna się w szkole średniej i o ile w liceum jak to uchodzi (z wyjątkiem szkół np. Prowadzonych całkowicie w obcych językach) a technikach w tedy trzeba nadrabiać a i tak nie zrobią grup zaawansowanych i podstokowych dla przedmiotów zawodowych czy matematyki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2022 o 13:09
Już był taki pilotażowy projekt - nazywał się "amnestią Giertycha".
W końcu wszyscy przestaliby się uczyć i nie byłoby czego dzielić a wtedy co? Oceny z przydziału, a sprawdzian pisany wspólnie?
@pejter zapytaj jak teraz wygląda edukacja
@SteveFoKS 15 lat temu poziom nauczania zależał od szkoły, chyba że coś teraz się zmieniło
@pejter teraz od demografii
2 dają teraz za wszystko i zawsze (mówię na koniec), dwa powinno być przyzwoleniem na słabości by skupić się na swoich atutach a w polskiej szkole (przed szkołą średnią, ) dla atutów ma się dwie alternatywy: 1.) atuty są pomija; 2.) atuty są ignorowane. (za gimnazjum ten trend był odwracany o czym mogę powiedzieć z własnego doświadczenia mimo, a trzecia alternatywa czyli ,,zamknij mordę kujonie/nerdzie mogła być obecna)
Problem zaczyna się w szkole średniej i o ile w liceum jak to uchodzi (z wyjątkiem szkół np. Prowadzonych całkowicie w obcych językach) a technikach w tedy trzeba nadrabiać a i tak nie zrobią grup zaawansowanych i podstokowych dla przedmiotów zawodowych czy matematyki.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2022 o 13:09
@SteveFoKS chyba bierzesz ten wpis zbyt dosłownie
@Bse ja go tylko wyprowadzam z żarciku