@Homza Po pierwsze, ten koleś nie jest pierwszy. Na polskim YT też jakiś koleś jeździ teslą i też musiał wzywać taxi, by pojechać do marketu budowlanego i potem na stację benzynową aby doładować swoją teslę.
Tylko co jest w tym najgłupsze. Że takie generatory prądotwórcze nie podlegają takim samym normom emisji spalin, co pojazdy. Byłoby to niezwykle trudne technicznie, ale też mało opłacalne.
A żeby było śmieszniej, motocykle mają bardzo często, bardzo zbliżone konstrukcyjnie silniki co właśnie takie generatory i motocykle już podlegają pod normy emisji, a generatory nie. A przynajmniej ja nie znalazłem wymogu takich norm. Znalazłem co prawda dyrektywę, ale nie ma tam żadnych konkretnych wartości, więc jest nic nie warta :/ .
@Demot249 a nie dostajesz smsa o przerwach w dost. Prądu a ma tego być więcej i częściej to gdzie sens. Prąd mamy z węgla a el. Bełchatów spala tonę na sekundę bardzo eko są auta na prąd pomijam Prod. I utylizacja akumulatorów
@lokutus Problem z ekologią aut elektrycznych to właśnie akumulatory i ich recykling (i wynikająca z tego krótka żywotność aut). To, że prąd jest z elektrowni wytwarzającej CO2 to nie jest akurat problem dla ekologii.
A w Kalifornii to myślisz, że jak się to odbywało w miejscach, gdzie było potrzebne, a nie było infrastruktury energetycznej? Albo jak komuś tesla zdechnie?
I wozi go w bagażniku
@Gicio I nie wiadomo po co. Słyszeliście o Oplu Ampera? Działa dokładnie tak jak lokomotywy spalinowe :)
))
No i jest "ekologiczny"
@Homza Po pierwsze, ten koleś nie jest pierwszy. Na polskim YT też jakiś koleś jeździ teslą i też musiał wzywać taxi, by pojechać do marketu budowlanego i potem na stację benzynową aby doładować swoją teslę.
Tylko co jest w tym najgłupsze. Że takie generatory prądotwórcze nie podlegają takim samym normom emisji spalin, co pojazdy. Byłoby to niezwykle trudne technicznie, ale też mało opłacalne.
A żeby było śmieszniej, motocykle mają bardzo często, bardzo zbliżone konstrukcyjnie silniki co właśnie takie generatory i motocykle już podlegają pod normy emisji, a generatory nie. A przynajmniej ja nie znalazłem wymogu takich norm. Znalazłem co prawda dyrektywę, ale nie ma tam żadnych konkretnych wartości, więc jest nic nie warta :/ .
@Homza Bo to jest nieekologiczne z punktu widzenia Europy. Cały świat ma to gdzieś.
@rafik54321 podobnie eko,był zjazd klimatyczny
https://wielkopolska24.info/biden-przyjechal-na-szczyt-klimatyczny-85-samochodami-wideo-internauci-bezlitosni/
Taki power bank..
Tak się kończą sny Morawieckich w turbanach o milionach aut elektrycznych ...
@Demot249 a nie dostajesz smsa o przerwach w dost. Prądu a ma tego być więcej i częściej to gdzie sens. Prąd mamy z węgla a el. Bełchatów spala tonę na sekundę bardzo eko są auta na prąd pomijam Prod. I utylizacja akumulatorów
@lokutus Problem z ekologią aut elektrycznych to właśnie akumulatory i ich recykling (i wynikająca z tego krótka żywotność aut). To, że prąd jest z elektrowni wytwarzającej CO2 to nie jest akurat problem dla ekologii.
Już gdzieś było że w Kalifornii jeżdżą elektryki z przyczepką z generatorem spalinowym
Kto bogatemu zabroni...
A w Kalifornii to myślisz, że jak się to odbywało w miejscach, gdzie było potrzebne, a nie było infrastruktury energetycznej? Albo jak komuś tesla zdechnie?
Auta elektryczne w dzisiejszych czasach to jakiś żart, zwłaszcza gdy mowa o ekologii. Może za kilka dekad, nie wcześniej.
https://youtu.be/SeE6S-rKb3g