Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M multirosl
0 / 8

"Mój papuga to nie pies na baby, tylko pies Odyseusza
Jak zgarnia mnie pies, no to szybko dzwonię do papugi
A ty pewnie z płaczem dzwonisz do tatusia."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ktostamskadstam
+12 / 12

@multirosl No w tym wypadku ten papuga to jest akurat tatuś. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+8 / 22

Takie są przepisy i tyle.
O ewentualnej rozprawie zadecyduje prokurator.
O wyroku sąd.

Żeby była jasność - samo posiadanie i spożywanie na własny użytek mi nie przeszkadza. Byle później nie iść do roboty, nie prowadzić pojazdów itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
0 / 6

@Ashardon to tak samo jakbys napisal zeby nie pelno wypoczęte osoby wogole nie prowadzily ani nie pracowaly(co jest niemozliwe), znam z setke osob ktora pod wplywem jezdzi ostrozniej albo pracuje lepiej, wiadomo ze nie dla kazdego by to dobre bylo no ale tak kazdy jest inny i tak jest ze WSZYSTKIM, zielone to lekki narkotyk i nie musi wplywac na pogorszenie komus zmyslow, wiadomo ze moze ale nie musi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2022 o 23:56

K kenarf001
0 / 2

@Gracek1135 Z autopsji wiem że to prawda po marihuanie więc w pełni się zgadzam. Osoby niewyspane często są niemal do utylizacji bo nie są w stanie myśleć logicznie. Nie wspominam o szybkości w przetwarzaniu informacji. Wszystko zależy od indywidualnego przypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 2

Jak dla mnie, to nie powinno być w ogóle zakazu posiadania. Każdy niech sobie bierze co chce, niech wszyscy odpowiadają równo za szkodliwość zachowania. Jak bierzesz w żyłę w domu, to też spoko. Z legalnego źródła będzie tak oakcyzowane, że spłacisz leczenie z nawiązką.
Prowadzenie pojazdów powinno być bardziej jak w USA. Twarde limity wysokie i oczywiste - poziom, przy którym nie jesteś w stanie prowadzić sprawnie. Poniżej do oceny, jak coś odwalasz czy jedziesz nieprawidłowo, to dostaniesz karę. Jak jedziesz w pełni poprawnie i ostrożnie, to jedź.
Nie zgodzę się za to z pracą. Pracownika zatrudnia się na trzeźwo i pracodawca ma prawo wymagać trzeźwości. Nie musi, ale jeśli umowa ma takie wymogi, to nie widzę przeciwwskazań. Jak kogoś zatrudniam, to na podstawie jego umiejętności w trakcie rozmowy i początku zatrudnienia. Nie wiem, czy chce mi płacić za to, co robi pod wpływem. Jak będzie ok, to może robić. Jak nie będzie, to mam prawo go pogonić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F felek477
0 / 0

@kenarf001 A z tej autopsji wiesz, że są gatunki marihuany i po jednej człowiek jest bardziej kreatywny żywy a po innej zamulony i łapię większe zawiasy? Wszystko zależy jaki gatunek, sativa czy indica oraz odmiana i zawartość thc w niej, nie popieram sam prowadzania pojazdów czy pracy (zależy jaka) pod wpływem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
0 / 0

@Gracek1135 W przypadku kierowców zawodowych obowiązują tachografy. Za złamanie obowiązujących zasad Policja lub ITD nakłada potężne kary.

W przypadku szarego Kowalskiego sprawdzić tego nie sposób, ale tu pojawia się znaczenie magicznego słowa na "o" - ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Jestem zmęczony, odpuszczam lub nie dopuszczam do tego, by być zmęczonym, czytaj - nie baluję do rana, kiedy muszę wstać na 7 do roboty (a wielu takich ekspertów w życiu poznałem).

Dla mnie nie ma wytłumaczenia pt.: mogę jechać po piwku, po trawce, po amfie itd., bo się dobrze czuję.
Wszystko, co wpływa na ludzką percepcję, powinno skutkować zakazem podejmowania działalności, która może mieć wpływ na zdrowie i życie osób postronnych.

Wypiłeś, czy zapaliłeś - siądź na ganku przed domem i kontempluj rzeczywistość. Przejdzie ci - rób, co masz robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2022 o 11:30

S konto usunięte
+10 / 22

Czepianie się policji, a nie prawa.. To nie policja ustala sobie prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+12 / 20

@Saladyn1
Taaaaaaaa, ale ta sama policja bardzo wybiórczo potrafi podejść do „pilnowania” tego prawa.

Na całe szczęście do tej pory nikt na mnie nie musiał wzywać policji ani ja sam tez nie byłem do tego zmuszony.

Bo pamiętam jak wyglądała praca policji trochę z poprzedniej epoki tak końcówka lat 90 i na początku lat 2000.

Kolega z ze znajomymi prowadził dyskotekę pod miastem jakieś 3-4 km od miasta. Jak to na takiej dyskotece zawsze były jakieś bójki, najczęściej dali sobie po mordzie i albo się rozeszli albo wrócili dalej pić. Raz niestety miał akcje ze na parkingu lało się z 50 osób, oczywiście wcześniej gdy już wiedzieli co się zapowiada zadzwonił na policję. Nie wiadomo kiedy policja przyjechała na miejsce, jakoś godzinę po całej akcji zamknęli biznes i poszli do domu, policji nadal nie było widać ;).ale tego samego już dnia, niedziela 8 rano a do drzwi jego domu dobija się policja, opie.... go, powiedzieli że sobie żarty robi i wlepili mandat za bezpodstawne wezwanie policji ;) ku chwale ojczyzny ! ;)

Sam też miałem możliwość zobaczyć jak policja pracuje. Widziałem jak policja została wezwana do sąsiada w moim bloku, gość tak 1,6m wychudzony jak patyczek, dopiero po całej akcji dowiedziałem się ze był hory ( jakaś schizofrenia ), przestał brać leki i mu odwaliło. Zaczął demolować swoje mieszkanie, po policje zadzwonili sąsiedzi za jego ściany, na policje dzwonili 2 razy. Policja przyjechała dopiero po około godzinie ( dodam ze do najbliższego komisariatu było relaksacyjnym spacerkiem 20 min ), w miedzy czasie przyjechała też jego rodzina z zapasowymi kluczami. Jako pierwszy do mieszkania wchodził jego brat gość grubszy ale tez tak 1,6m w butach a zanim 3 policjantów skulonych w jego cieniu jak zbite psy, wchodzili do mieszkania ( policjanci ) jak by Indiana Jones wchodził do piramidy pełnej pułapek. Ich widok nie budził żadnego autorytetu ani szacunku do nich ! poważnie.

A najlepsze jest ze to były czasy masowego tępienia piratów komputerowych i wielkie sukcesy policji ;), jak pewnego razu czytam w lokalnej gazecie artykuł jak pojmali hakera ;), licealista 15 lat napobierał z netu filmów i muzyki. Na zdjęciach z jego mieszkania ( z wielkiej akcji ) naliczyłem 5 policjantów, wyprostowanych i dumnych jak dzieciakowi wynoszą komputer, monitor, jakieś pudło z płytami i nawet drukarkę mu zabrali. Wielki k..a sukces ! przestępcę pojmali.

I jak czytam takie informacje to mam wrażenie ze praca policji nic a nic nie uległa zmianie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2022 o 13:38

S konto usunięte
-4 / 8

@Eynest Gościu... w Policji służy ok 100 tys osób. Wiadomo że podejście będziesz miał różne. Wszystko zależy od człowieka, jego charakteru, samopoczucia i danej sytuacji. Dowód anegdotyczny to nie żaden dowód zwłaszcza że ja mogę podać policjantów którzy sobie zginęli na służbie w obronie cywili itp. Będzie to oznaczać że Policja to bohaterzy? No nie.


Policja nie ustala prawa tylko je egzekwuje, a to ze czasem dostaniesz mandat lub pouczenie zależy od policjanta który mandat wystawia. Jeśli mandat się należy to nie możesz mieć pretensji do policjanta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
0 / 8

@Eynest policja sluzy do gnebienia obywateli i chronienia interesow politykow i ich skarbonki, kto tego nie dostrzega jest wiekszym amebiakiem od ameb, szacunek za ten komentarz widac ze nie jestes jeleniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2022 o 23:59

avatar CP666
-2 / 10

@Gracek1135
Po co te minusy poczytaj sobie historię policji na świecie kiedy i po co powstała jej cel już podpowiem cel to była obrona rządzących. W Polsce najpierw policja działał na rzecz caratu, później sanacji gdzie, pałowała protestujących robotników, później pracowała Niemieckich nazistów, łapiąc żydów, gejów, socjalistów, partyzantów, później była to milicja, to wiadomo, później znów policja, ale w większości milicjanci zostali, polecam film psy. Popularne CHWDP nie bez powodu jest tak popularne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2022 o 5:51

F felek477
+1 / 1

@Saladyn1 a czemu nie? Czemu w Anglii, mimo tego, że też jest tam nielegalna zwykły użytkownik nie ma, żadnych problemów, nie ma też problemu z tym byś oparł się o komisariat policji i sobie palił, bo do póki zachowujesz się normalnie nic Ci nie zrobią, w Niemczech nawet poszło odgórne polecenie, by z użytkownikami trawy dać sobie spokój, bo mają ważniejsze sprawy na głowie, gdyby policja miała inną mentalność, inaczej by to wyglądało a tak biją sobie wyniki ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 1:44

S konto usunięte
-1 / 1

@felek477 Ponieważ policja jest od egzekwowania prawa, a nie od przymykania oka. Czemu policja ma wlepiać mandaty za przekroczenie prędkości lub jazdę po pijaku? Skoro nic się nie stanie to chyba nie problem? To samo przemoc W Indiach policja nie reaguje zbytnio na honorowe zabójstwa, a u nas jest z tym problem. Skoro coś jest prawnie zakazane to policjant jest od egzekwowania tego prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F felek477
0 / 0

@Saladyn1 czemu porównujesz przemoc w Indiach, czy jazdę po pijaku z trawą xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pergamin
+7 / 15

Widzę kolejny wielki sukces policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dinus84
-4 / 22

Znany? nie sądzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joker85
-2 / 10

to że Ty kogoś nie zna nie czyni go nieznanym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RemiX000
+3 / 9

jak każdy to każdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+10 / 16

Gdyby w końcu zalegalizować marihuanę, nałożyć akcyzę, koncesje i podatek, tak samo jak ma się to z papierosami i alkoholem. To okazało by się ze sukcesy policji w wykrywaniu i zwalczaniu narkotyków spadły by o 95% ;)

Bo to jest śmieszne, jesteś dorosły to może ze swoim życiem robić co chcesz, chlać , palić i jarać.
Informacja ujrzała światło dzienne tylko dlatego ze gość jest sławny, ale policji to zeszytów nie przynosi, bo raczej szefa mafii nie złapali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+2 / 6

@Eynest dokładnie, dodatkowo zamiast kosztów procesy, więzienie byłyby spore zyski dla państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
-3 / 3

@Eynest musieliby zabronic tez sadzenie w wlasnym uzytku bo to przeciez im pieniadze zabiera

@LordL ty serio myslisz ze oni licza na zyski "dla panstwa" a nie dla siebie? oni wszystko inne niz wlasny dorobek maja gleboko gdzies, przejzyj na oczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-2 / 2

@Eynest Jak ktoś jest dorosły to też sobie zdaje sprawę że nie żyje w próżni i każdy alkoholik, ćpun i inny kretyn to obciążenie dla państwa, trauma dla rodziny i szereg innych problemów. Ale pewnie, popierajcie legalizację+akcyzę czyli więcej upodlenia dla obywateli i więcej zarobku dla polityków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wonsz1922
+26 / 34

Spoko a bandyta Słowik sobie gale mma otwiera z najmanem. Typowa Polska xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M multirosl
-2 / 2

@wonsz1922 Słowik odsiedział swoje. Chyba 25 lat za kratami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lokutus
+1 / 5

Mc dolalds nieda mu zginac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+2 / 8

i git, nie trzeba bedzie teog słuchac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+10 / 14

Standard w polskiej policji. 1,5 grama zielska, potem "złapią" jakiegoś pryszczatego gówniarza co ściąga filmy z torrentów, a jak zadzwoni np facet któremu żona przywaliła żelazkiem w tył głowy to powiedzą żeby nie zawracał dupy i to zwyczajnie rozchodził. Skoro cyferka to cyferka to po co się męczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+3 / 11

A ile skrętów można z tego zrobić? Bo ja jestem w tym zielony.
A czy to chodzi o to zioło co w niektórych krajach całkiem legalnie można sobie palić? No to faktycznie ciężka zbrodnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShadowUser
0 / 0

1/2 zalezy jak grubego krecisz a jak z tytoniem to ze 4. Co do tego legalnego to w polsce tez masz cbd legalne, zwykłe tez jest legalne w niektórych panstwach ale domyslam sie chodzilo ci o cbd, które nie zawiera praktycznie thc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandal123
-1 / 9

Co to jest w ogóle za określenie "nielegalne posiadanie narkotyków"? To można legalnie posiadać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+12 / 12

@sandal123
tak, z apteki, niektóre leki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+3 / 3

@sandal123 Zależy jakie. Akurat marihuanę od jakiegoś czasu można kupić na receptę. A nawet te narkotyki, które zastosowań medycznych nie mają mogą posiadać osoby z odpowiednimi uprawnieniami np. do celów naukowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2022 o 17:41

A askes
+2 / 2

@sandal123 Alkohol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+3 / 7

"Ja wciąż oddycham na życie mam apetyt, powietrze tu nie pachnie mi zapachem kobiety, poczuj ten klimat, to skur**ały kryminał, tu czas przeważnie liczysz w latach nie w godzinach"

Posiedzi jakiś rok to może lepszą muzykę będzie robił, bo to co on robi to ciężko rapem nazwać xDDDDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ktostamskadstam
0 / 6

No i g. mu zrobią. Tatuś adwokat wybroni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazii
+1 / 5

Boję się, że mój 8 letni syn z kolegami z 2b roz... oli teraz posterunek policji za to, że zamknęli ich idola.
A tak serio to "wolisz mieć prze....ne czy wolisz nie mieć?
Jak się bujasz z jointami w kieszeni to miej pretensje do siebie." J. G.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+2 / 6

W latach 90-tych w obliczu szalejącej przestępczości, społeczeństwo wieszało psy na Policji z powodu nikłej wykrywalności przestępstw. Rząd miał więc zgryz jak zwiększyć tę wykrywalność. W normalnym kraju zwiększono by w tym celu finansowanie Policji, utworzono by nowe etaty, kupiono nowy sprzęt, wysłano funkcjonariuszy na szkolenia itp. Co zrobiono w Polsce? Zdelegalizowano posiadanie każdej ilości narkotyków. Rachunek był prosty: delegalizacja pozwoli skazywać tysiące zwykłych konsumentów, których złapać łatwo, którzy nie są niebezpieczni więc nie ma ryzyka dla Policji, których zazwyczaj nie stać na dobrych adwokatów. Statystyki wykrywalności przestępstw wystrzeliły w górę, a rząd mógł się pochwalić skuteczną walką z przestępczością. Oczywiście aby obnażyć to oszustwo wystarczyło sięgnąć do dokładniejszych statystyk z rozbiciem na poszczególne typy przestępstw. Tylko kto to robił? Przeciętny zjadacz chleba nie czyta takich statystyk i łyka rządową propagandę. Od tamtej pory minęło wiele lat, przestępczość została bardzo ograniczona, a przestępczość zorganizowana niemal całkowicie zduszona. Ale penalizacja posiadania niewielkich ilości narkotyków już została. Tak to jest z doraźnymi, tymczasowymi rozwiązaniami, że okazują się najtrwalsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
-1 / 9

Może i nie jest to narkotykowy diler ale nie rozumiem, dlaczego nagle próbuje się go bronić? A gdyby naćpał się tą marihuaną, wsiadł za kierownicę i zabił kogoś na przejściu dla pieszych? Ćpunów należy zwalczać zawsze i wszędzie i bez znaczenia jest, czy znaleziono przy nim 1,5g czy 1,5kg marihuany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+1 / 7

@rademenes_82 - to teraz odnieś te swoje rewelacje do alkoholu, który wedle badań naukowych jest znacznie groźniejszy niż maruhuana. Podpiszesz się pod pomysłem aby karać każdego, kto ma przy sobie choćby odrobinę alkoholu? Twój problem polega na niezrozumieniu istoty prawa karnego. Najwyraźniej nie wiesz po co one jest i czemu służy. A służy ochronie społeczeństwa. Penalizować należy te zachowania człowieka, które są groźne dla innych ludzi. Jeżeli ktoś posiada półtora grama miękkiego narkotyku na własny użytek, to w czym niby zagraża społeczeństwu? Jakie jest ratio legis przepisu zabraniającego posiadania takich ilości takiego środka? Czemu to służy? No właśnie, niczemu poza policyjnymi statystykami. Dokładnie to samo ćwiczono podczas prohibicji w USA. Idiotyczny zakaz motywowany czyimś widzimisię, bo "alkohol to zło". Jesteś za delegalizacją alkoholu? Nie? A dlaczego? Przecież moczymordy należy ścigać zawsze i wszędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
-2 / 4

@Quant_ Alkohol może być równie szkodliwy, zresztą mnóstwo jest przypadków, gdy ktoś się schlał i spowodował wypadek. Jeśli chcesz poznać moje prywatne zdanie, to uważam, że alkohol powinien być zakazany tak samo jak narkotyki, bo ludzie są najzwyczajniej za głupi, aby z niego korzystać. Nie ma czegoś takiego jak miękki narkotyk. To tak jakby mówić, że piwo to nie alkohol. Narkotyk to narkotyk a ćpun to ćpun, nazywajmy rzeczy po imieniu i nie pudrujmy ich pięknymi słowami, aby brzmiały mniej groźnie. Teraz sobie wypali skręta, następnym razie łyknie jakieś tablety a za trzecim nawali się heroiną i nie dość, że komuś zrobi krzywdę to jeszcze trzeba będzie ćpuna na koszt państwa leczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A askes
-3 / 5

A ja miałem złudną nadzieję, że taka akcja niepotrzebnie brutalnej władzy wyprowadzi młodzież na ulicę. Młody, znany, lubiany artysta szykanowany za skrzyżowanie działalności politycznej ojca z gramem powszechnie używanego zielska, które powinno być całkiem legalne. I cisza. Ja jestem stary boomer i wychodzę na ulicę kiedy władza nastaje na moje prawa (prawo do sądu, prawa kobiet, prawo do życia w cywilizowanej Europie). Nie zamierzam demonstrować o Wasze zielsko. Zwłaszcza jak sami macie to w dudzie. Właśnie przegapiacie swoją szansę na to, żeby było Was razem dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+1 / 3

@askes Młody, znany i lubiany..... Z tego wszystkiego to się jedynie młody zgadza. Artysta? Proszę Cię. Kolejny pato-celebryta, co właśnie sam pokazał, wożąc przy sobie narkotyki. Ciekawe czy sam pali, czy jeszcze wciąga w to innych. Teraz będzie pewnie jeszcze "szanowany".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A askes
+1 / 1

@rademenes_82 Zgoda. Nie mam wiedzy. Zastąpmy znany i lubiany słowem popularny. W końcu 40 tysięcy młodych ludzi z własnej nieprzymuszonej woli przyszło na jego koncert na wielką łąkę. Znaczna część z nich pewnie miała kiedyś w kieszeni gram zielska i mogła się (podobnie jak on) dać z tym złapać. Gdzie oni są dzisiaj? Śmieją się z niego, jaki to on nieudacznik? Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+2 / 4

Dziwię się że nie miał pół kilo, to by było coś, a półtora grama to znajdzie się w co drugim pokoju w akademiku. Słaby herbatnik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R romanowitch
0 / 0

Nie rozumiem tego Maty, przecież nie jest jakimś bezmózgim ćpunem, powinien wiedzieć, że nie wolno dać się złapać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amper80
+4 / 4

Raper i narkotyki, no kto by się spodziewał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
+1 / 5

państwo z dykty a najwięksi złodzieje którzy okradają codziennie miliony Polaków nie siedzą, znaczy siedzą ale w rządzie ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+2 / 4

Nieśmiało zapytam kto, to , ten mata - bo nazwa kojarzy się ze sportem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C casperkb
-3 / 5

Niby jak można byłoby posiadać coś, czego nie można legalnie nigdzie kupić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+3 / 3

To ten, co reklamował McDonalda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blank2
+2 / 2

@elefun teraz to i ja pamiętam że kolesia podobnego do Gracjana widziałem w reklamie. Nawet nie wiedziałem że to jakiś raper.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AUseGun
-2 / 4

Tak jest. W kamienicy mieszka sąsiad który siedział w kiciu. Kradnie dookoła jak szalony, okrada samochody z paliwa (zniszczone baki), sklepy spożywcze również (stokrotka itp) i co się z nim stało? Nic. Dalej kradnie. Jeździ z kijem bić ludzi. Mata jest większym przestępcą - zapomniałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ignus
-2 / 4

dobrze że nie jest kobietą bo by jeszcze go pałami pobili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ignus
+1 / 3

tak de facto każdy kto głosował w życiu na PiS, PO, PSL, Lewicę etc. jest za zakazem. Chyba tylko konfederacja popiera legalizacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-1 / 3

@Ignus Kolejny argument żeby nawet nie próbować na nich głosować, dzięki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ignus
+2 / 2

@DexterHollandRulez Głosuj jak chcesz, zobaczymy co będzie dalej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neomagnet
+1 / 3

Ani on znany, ani raper.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+4 / 4

Niech ktos to wreszcie powie.
Mlody, po jakiego *uja prowokujesz wladze do oczywistego dzialania w granicach prawa ? Jaraj se po katach (to g*wno), jak juz musisz, ale nie wychodz z tym na ulice. Tym bardziej, jak masz ojca bedacego tym, kim jest i sam jestes tym, kim jestes. Tlumaczenie takich rzeczy mnie boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar B00mba00001818
+1 / 3

Jakby nie nagrał głośnego kawałka na PIS to może by go nie złapali... teraz to nie wiem czy nawet tatuś pomoże...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yoshou
+3 / 3

Jak wyjdzie to nagra numer i będzie hit na wiosnę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
+2 / 2

Przepraszam, kto? Raper? Jaki? Znany?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 4

Och nie policja wykonuje swoje obowiązki i egzekwuje obowiązujące w kraju prawo. Zła policja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
0 / 2

@DexterHollandRulez Byli już kiedyś tacy, co to "tylko wykonywali rozkazy". Marne usprawiedliwienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-2 / 2

@saz06 Marne to jest używanie do wszystkiego tzw. argumentum ad hitlerum. Jeśli policja nie będzie egzekwować ustanowionego prawa to w ogóle traci ona rację bytu jako organizacja. Jak dentysta który nie leczy zębów albo sklepikarz, który niczego nie sprzedaje. To jest jej podstawowa rola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loganwwa
+1 / 1

jaki kraj taki Escobar

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamk18
+1 / 5

skoro popełnia przestępstwo to nieważne czy jest sławny czy nie kara musi być jak u każdego człowieka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar swietyczlowiek
0 / 4

Ten przypadek tylko potwierdza fakt, że psy robią wszystko na pokaz, dla odznaki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F felek477
0 / 0

Jemu nic nie zrobią, ma znanego tatusia, który mu uratuje dupę, przez to chore prawo, żal mi tych, którzy takiego szczęścia nie mieli i problemy ich były znacznie większe, niż informacje na serwisach informacyjnych, ale skoro prezesem partii jest pan Kaczyński, który przecież tak nie dawno powiedział '' Marihuana jest z konopii, chyba nie'' pokazuje dużo na temat wiedzy naszych władz na temat, tej używki, która jest dużo mniej szkodliwa niż popularny alkohol, który kupisz o każdej godzinie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem