Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar bartoszewiczkrzysztof
+10 / 30

Bo na własnej skórze przekonał się, jak wygląda sprawiedliwość i prawo, według PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+6 / 24

@bartoszewiczkrzysztof To teraz przekona się na własnej skórze, że PO wcale lepsze nie jest :) Poszedł ze skrajności w skrajność...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VenarNarco
+10 / 16

@bartoszewiczkrzysztof
Jeśli będziesz w Platformie, będę cię k... bronił jak niepodległości - mówi szef klubu PO-KO Sławomir Neumann do lokalnego działacza PO z Tczewa.
Tak mi się przypomniało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+3 / 7

@VenarNarco ''Kruk krukowi oka nie wykole'' (z tego samego ugrupowania) :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+2 / 12

@bartoszewiczkrzysztof https://www.youtube.com/watch?v=wsviUlqnJuU
Pani która miała kolizję z kolumną prezydencką w 2014 i pan z krzesłem na wiecu Komorowskiego, na własnej skórze przekonali się kto jest obywatelem, według PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+3 / 5

@bartoszewiczkrzysztof Jak pokazuje polska scena polityczna od 30 lat, nie ważne czy z tego samego ugrupowania czy nie. Popatrz na ten fragment: youtu.be/ljr_8CR2JGA?t=800 Gościu z PO przejęzycza się i mówi prawdę jakie stosunki panują między PO a PiSem, Spójrz na jego reakcję kiedy sobie uświadomił co powiedział. Mowa jego ciała po tej wpadce jest jednoznaczna i gościu po prostu przez pomyłkę powiedział prawdę. Polityk mówi prawdę tylko wtedy gdy się pomyli/przejęzyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+2 / 4

@AIkanaro Zgadzam się, zdążyłem to napisać, w tym samym momencie co Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 6

@tyswidziol No i teraz nasuwa się pytanie czy działania mające na celu podwyżkę cen prądu były już wtedy zaplanowane do wprowadzenia niezależnie od tego która parta będzie rządzić... @maksparadys i co Ty na to powiesz? Czy jak reszta będziesz powtarzać, że podwyżki cen prądu to wina PiS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tyswidziol
+1 / 3

@AIkanaro co mam napisać, dowodu nie mam że były zaplanowane, jednak w polityce nic nie dzieje się na jedną albo dwie kadencje, zwłaszcza jeśli są to ważne sprawy w kraju i polityki zagranicznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+3 / 5

@MaksParadys Jakie ma znaczenie źródło skoro jest to nagranie z wydarzenia "na żywo"? Bardziej wiarygodny zapis z tymi samymi słowami byłby z TVN czy POLSATU? Proszę Cię, nie rób dziwki z logiki... Nie masz żadnych argumentów to się przyczepiasz tylko do tego, że nagranie jest ze stacji która Ci się nie podoba...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2022 o 19:45

A konto usunięte
+2 / 2

@MaksParadys Bardzo wyrwane z kontekstu... Jesteś jeszcze bardziej zabetonowany niż polska scena polityczna. Ty naprawdę uważasz, że pada deszcz gdy Ci plują w twarz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@MaksParadys ja nie bronię PiSu, ja Ci tylko zwracam uwage, że Twoje umiłowane PO nie jest lepsze od PiSu. Ja nawet wyborcą PiSu nie jestem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2022 o 13:02

Z zasysacz999
-1 / 21

Platforma to jednak potrafi strzelać sobie w stopy w kolana a czasem nawet w głowę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar W_Y_B
+14 / 24

Mnie bardziej ciekawi co prócz słynnego incydentu z rządową limuzyną ma zamiar wnieść do polskiej polityki ten Pan. Jednym z powodów erozji polskiej sceny politycznej, jej gnicia są właśnie posłowie - celebryci jako przedstawiciele narodu. Są to ludzie którzy prócz nazwiska nie wnoszą nic merytorycznego. Jest wielu wartościowych ludzi, którzy widząc jak działa polityka w naszym kraju trzymają się od niej z daleka. Obawiam się, że ten Pan zabierze mandat poselski komuś bardziej wartościowemu z platformy. Mamy bardzo młodą demokrację, długa jeszcze droga przed nami, widać to szczególnie w takich momentach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+7 / 11

@W_Y_B PO zwyczajnie wykonało ruch na zebranie kapitału politycznego. Będą prowadzić narrację, że postanowili pomóc człowiekowi któremu PiS zniszczył życie i będą się określać jako zbawców polskiego narodu bo oni jako partia rządząca pomogą wszystkim polakom, a pomoc temu jegomościowi to tylko początek albo wierzchołek góry lodowej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-4 / 6

@W_Y_B
A co wnoszą do polskiej polityki tabuny posłów z drugiego i trzeciego szeregu, o których istnieniu dowiadujesz się dopiero, gdy z ich udziałem wydarzy się jakaś sytuacja nadzwyczajna? Co do polskiej polityki oprócz złodziejstwa i kombinatorstwa wniósł poseł Szumowski? Jedyne petycje jakie złożył wpłynęły po wygaszeniu jego mandatu poselskiego sic! Co wnosi do polityki poseł Macierewicz oprócz bajek z mchu i paproci, z których śmieją się nie tylko przeciwnicy polityczni ale i zwolennicy?
Bo w polityce, nie tylko polskiej, liczą się "szable" i jeśli można coś ugrać kosztem przeciwnika politycznego, to się w to gra. I tyle. Bo polityka to teatr. Widzów nie wpuszcza się za kulisy:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+2 / 12

W 2017 roku już pisałem, ciekawe co mu obiecali, że chce mu się ciągnąć tą gównoburzę i ciekawe kiedy dostanie jakiś stołek.
No cóż chyba nikt nie jest zaskoczony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-1 / 5

@mygyry87 No i nie masz racji. Bo stroną, która chce za wszelką cenę ukryć prawdę w tej sprawie jest właśnie pis, który jak może próbuje ukręcić jej łeb. Nie zapominaj, że zanim cokolwiek ustalono, to Błaszczak już zawyrokował, że winny jest kierowca seicento, a później w dziwny sposób ginęły dowody, świadkowie wycofywali zeznania, nie dało się odczytać komputera samochodu itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 4

@tema_lina gdyby nie chodziło o gównoburzę to by wziął mandat i miał to w dupie, co lepsze takich sytuacji to nawet w drogówce było kilka, że jeżeli ktoś skręca, gdy ktoś już jest w trakcie wyprzedania to wina skręcającego a wyprzedzający mandacik za miejsce niedozwolone.
A tu 3 czy 4 lata cyrku, myślisz, że bez politycznego szamba w okół ta sprawa by tak wyglądała?
Dowody to już w niezależnym sądzie zgubili a opinia Błaszczaka była tyle warta co schetyny mówiący o winie szydło, która była pasażerem to już w ogóle cyrk.

Jeszcze wielkie zaskoczenie, że władza chce dbać o swój wizerunek za wszelką cenę też mi nowość.

Bardziej bym chciał wiedzieć czy ten gość jest dobrym ekonomistą, prawnikiem, może chociaż działaczem społecznym, jakieś sukcesy w samorządzie, cokolwiek.
Natomiast jeżeli duże portale rozpisują się, że idzie do struktur PO i jedyne co o nim wiemy, to to że w złym miejscu i czasie jechał jakimś złomem to ja dziękuję za takiego kolejnego przyszłego światłego człowieka w Sejmie..
Chcecie zmian a dajecie się robić jak ci frajerzy co wpłacili na zbiórkę nowego sajszczęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

@mygyry87 "gdy ktoś już jest w trakcie wyprzedania to wina skręcającego" bzdura. Zgodnie z literą prawa czyli kodeksu prawa o ruchu drogowym, NIE MOŻESZ wyprzedzać gdy pojazd przed Tobą ma włączony kierunkowskaz. Zatem wina w pełni po stronie pojazdu który wykonuje manewr wyprzedzania choć prawo zabrania. Chyba, że miałbyś nagranie na którym będzie widać, że pojazd który wykonywał manewr skrętu (zmiany kierunku) robił to bez włączonego kierunkowskazu. Doczytaj kodeks.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@AIkanaro Co ma piernik do wiatraka? Udowodnisz, że miał kierunkowskaz? Ponadto kierunkowskaz nie daje ci pierwszeństwa a nie dasz rady stwierdzić czy pojazd który wyprzedzał był już na lewym pasie.
Taka głupia dywagacja na potrzeby politycznego szamba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 3

@mygyry87 umiesz czytać ze zrozumieniem czy próbujesz robić dziwkę z logiki? Czego nie zrozumiałeś w tym, że ustawa prawo o ruchu drogowym zabrania Ci wyprzedzania pojazdu który ma włączony kierunkowskaz? Więc wyobraź sobie, że kierunkowskaz daje Ci to pierwszeństwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@AIkanaro nie kierunkowskaz nie daje ci pierwszeństwa, idąc Twoim tokiem rozumowania przy każdym włączeniu się do ruchu, zmianie pasa mając kierunkowskaz zawsze byłaby wina pojazdu który jest z twojej lewej, głupie nie?
Jak chcesz się powoływać na przepisy to chociaż przemyśl o czym piszesz.
Gdy ktoś cię wyprzedza nie możesz zmienić pasa, a Twój kierunkowskaz odnosi się jedynie w sytuacji gdy osoba która cię chce wyprzedzić jedzie tym samym pasem i to już pisałem, chcesz wrzuć cytat z przepisów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

@mygyry87 No nie, mój tok rozumowania wcale tak nie kieruje. Masz przepisy warunkujące dołączanie się do ruchu. A my tutaj rozmawiamy tylko i wyłącznie o manewrze WYPRZEDZANIA. Powtórzę jeszcze raz ustawa prawo o ruchu drogowym zabrania Ci wyprzedzać pojazd który ma włączony kierunkowskaz, zatem pojazd z włączonym kierunkowskazem który jedzie przed Tobą ma PIERWSZEŃSTWO do wykonania swojego manewru. Może Ci się to nie podobać ale takie są fakty. Chciałeś błysnąć ale Ci nie wyszło. Co do kolejnej Twojej bzdury "zmianie pasa mając kierunkowskaz zawsze byłaby wina pojazdu który jest z twojej lewej" - na jezdni trójpasmowej pojazd ze skrajnego prawego pasa chce zmienić pas na środkowy i pojazd ze skrajnego lewego pasa chce zmienić pas na środkowy. Który wg Ciebie pierwszeństwo? Nim wpadniesz na jakieś głupie pomysły to powiem Ci, że ten na skrajnym prawym pasie ma pierwszeństwo, a więc tak pojazd z Twojej lewej byłby winny ewentualnej kolizji. Jeśli posiadasz prawo jazdy to oddaj je bo stwarzasz zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego. Pragnę przypomnieć, że dyskusja wyszła od sytuacji kolizji pojazdów rządowych wiozących panią premier. Pojazdy poruszały się po drodze dwujezdniowej jednopasmowej wiec pierwotnie do takiej sytuacji drogowej się odniosłem z tym, że piszesz bzdury, a Ty zaczynasz teoretyzować na dziesiątą stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2022 o 21:59

T konto usunięte
-1 / 1

@mygyry87 Nikt ci nie przeszkadza głosować na kalczenika, pinokia, antka świrowicza, czy Sasina lub innych pisdzielskich tytanów umysłu:) Przynajmniej wiem, że jesteś jednym z nich.
A co do przebiegu zdarzeń to powtarzasz pisowską narrację, która nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Lubisz wierzyć w bajki, też nie widzę przeszkód:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 2

@AIkanaro To była kolumna uprzywilejowana. Nie ustąpił kolumnie. Jego wina. Nie wiesz kto tam jedzie, czy Szydło, czy papież czy Mick Jagger. Jak jedzie kolumna to się jej ustępuje - takie jest prawo. Gość zasadę złamał, więc wg prawa jego wina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 1

@AIkanaro ty umiesz czytać? Jak jedziesz ZA pojazdem i sygnalizuje skręt to nie możesz wyprzedzać, natomiast jeżeli pojazd już jest w trakcie manewru a ty dopiero zaczniesz sygnalizować taki zamiar to go sobie możesz w dupę wsadzić. Prościej się nie da.
A gdzie były te pojazdy i co sygnalizował sejczek to możemy sobie dywagować tydzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2022 o 23:02

avatar mygyry87
-1 / 1

@tema_lina zawsze mnie to rozbraja, gówno burza na domniemania, słowo przeciw słowu, jak mówisz, że takie sytuacje się notorycznie zdarzają a kilku letni szit wokół tego jest polityczny to hurrr durrr głosujesz na pis.
Jak bardzo chcesz wiedzieć to nigdy ani na pis ani na po nie głosowałem a na następne wybory się nie wybieram bo w opcji jest pis i ko więc w dupie mam takie wybory.
A tacy fanatycy tylko mnie w tym utwierdzają żeby się od tego trzymać daleko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-1 / 1

@mamarok
Kolumna mogłaby być uprzywilejowana jeśliby miała włączone sygnały świetlne i dźwiękowe. Pewni jesteśmy, że co najmniej jeden z samochodów żadnych sygnałów włączonych nie miał, więc nie miał również przywilejów ergo powinien zachowywać się jak normalny pojazd poruszający się po drodze publicznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@mamarok Po pierwsze to nie była kolumna uprzywilejowana bo nie używali sygnałów dźwiękowych, a jedynie świetlnych. Po drugie nawet jeśli by używali to tak jak policja, pogotowie czy straż pożarna maja obowiązek zachować szczególną ostrożność i w razie spowodowania wypadku to ONI odpowiadają za jako sprawca, a nie kierowcy którzy poprawnie poruszali się po drodze. @tema_lina pojazd uprzywilejowany by był uznany za uprzywilejowany musi spełnić 3 warunki. 1. Mieć włączone sygnały dźwiękowe, 2. Mieć włączone sygnały świetlne i 3. mieć włączone światła mijana.
@mygyry87 I przez takich ludzi jak Ty PiS z PO naprzemiennie wygrywa wybory, bo jeden z drugim nie ruszy dupy po to żeby oddać głos nawet na jakąkolwiek inną partię albo głos nie ważny. Najwięcej szczekają o tym jak to w polsce źle i nie dobrze właśnie tacy jak Ty którzy nawet dupy nie ruszą na głosowanie. Tacy jak Ty nie powinni narzekać na rząd skoro pozwoliliście innym obywatelom zdecydować za Was.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2022 o 17:50

M konto usunięte
-1 / 1

@AIkanaro Na początku pisałeś o swoim punkcie widzenia, a potem zacząłeś coś bredzisz, że Pis to, PO tamto. Wydawało mi się, że rozmawiamy o kodeksie drogowym.

W kodeksie jest tak: pierwszy pojazd kolumny ma sygnały czerwono niebieskie, potem kolejne samochody mają tylko niebieskie lub wcale. Ostatni pojazd również czerwono niebieski zamyka kolumnę. Koleś w Sejczento chce skręcić w lewo. Widzi w lusterku PIERWSZY pojazd kolumny i mu ustępuje. Wg prawa powinien czekać tak długo, aż nie przejedzie OSTATNI pojazd kolumny. On nie czekał, po przejechaniu pierwszego auta kolumny ruszył i wtedy zderzył się z drugim. Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 2

@tema_lina Pojazd wewnątrz kolumny nie musi mieć sygnałów. Pierwszy i ostatni musi mieć czerwono-niebieskie koguty. Jak jedzie kolumna masz stać tak długo aż przejedzie ostatni pojazd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

@mamarok mogli sobie nawet laserami błyskać, ale jak nie mieli sygnałów dźwiękowych włączonych to nie może być mowy o pojazdach uprzywilejowanych. A obecnie wychodzi na to, że nie mieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-2 / 2

@mamarok Nie masz racji!!! Każdy pojazd kolumny, aby być uprzywilejowanym MUSI mieć odpowiednie sygnały dźwiękowe i świetlne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TarakaN
+1 / 7

tak rodzą się szmaty polityczne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
0 / 4

Wzięli go, bo idioci z jego regionu będą na niego głosować, bo taki biedny jest, poszkodowany przez Pis. To ta sama metoda co branie na listy wyborcze celebrytów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-2 / 2

A czy z tej zbiórki społecznej na nowe auto dla tego pana to coś się udało zakupić, czy e-tam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

@Lepic przecież zbiórka nie była organizowana przez tego pana tylko przez jakiegoś bliżej nieokreślonego jegomościa który po zebraniu kasę dla siebie przytulił. Przynajmniej oficjalna wersja tak wygląda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-2 / 2

@AIkanaro Aha... Czyli teraz to PO chce na tym człowieku coś ugrać? Czy on chce korzyści dla siebie z racji bycia PO-wcem? Pogmatwane to jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@Lepic No oczywiście, że PO chce zbić kapitał polityczny na nim. PO prawdopodobnie zagra role zbawcy, że niby pomagają człowiekowi któremu PiS zniszczył życie, a przecież PiS zniszczył życie nie tylko jemu ale i milionom polaków zwłaszcza przedsiębiorców. Przyjmą rolę rzekomego zbawcy, będą gadać, że tylko oni są w stanie naprawić błędy PiSu i pociągną ich do odpowiedzialności. Jest tylko jeden problem, PiS i PO to zwyczajni koledzy. Zobacz sobie tutaj jak polityk PO wypowiada się o PiS i jaka jest jego reakcja gdy sobie uświadomił co powiedział: youtu.be/ljr_8CR2JGA?t=800

Odpowiedz Komentuj obrazkiem