Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Z TVP trzeba krótko

0:14

Borys Budka po usłyszeniu pytania od reportera TVP Miłosza Kłeczka zapytał, czy są jeszcze jakieś pytania, gdyż nie widzi więcej dziennikarzy

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tibr
+19 / 41

Z jednej strony jaka jest TVP każdy widzi (no może nie każdy) ale z drugiej strony to podkreśla tragizm naszej sytuacji (jako społeczeństwa)gdzie to wygląda tak, że są dziennikarze nasi o wasi, a gdzie jest prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+5 / 19

@kondon tych zorientowanych na PiS raczej nie przekonają i vice versa ale dają tym zachowaniem jak piszesz paliwo oraz zniechęcają tych niezdecydowanych do polityki jeszcze bardziej. Czyli doprowadzają do sytuacji gdzie liczyć się będzie przy wyborach twardy elektorat, które zdania nie zmieni. O tych niezdecydowanych już dawno przestali się bić (nie ukrywają tego bo jedni powtarzają starą bajkę co dali, a drudzy nawet programu nie mają co chcieliby zrobić).
Ci niezdecydowani zamiast pójść i pokazać im środkowy palec choćby nie głosując na jedynki to tylko dają się dymać myśląc (podkreślam myśląc) o wyjeździe, bo tkwią w status quo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+21 / 25

@Tibr
Szacunek to jest taka zabawa oparta na wzajemności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+10 / 12

@Tibr Kłeczek nie jest pracownikiem TVP i nie ma podpisanej umowy, co oznacza, że nie jest nawet współpracownikiem. Prywatny biznesmen o niejasnych interesach, który przyszedł zadawać pytania, nawet nie dziennikarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
+11 / 13

@Tibr
tu nie chodzi o dziennikarze "nasi a wasi" a o poziom pytan, manipulatorstwa i kontekst. jestem pewien ze jak by pytanie bylo merytoryczne to odpowiedz by padla. natomiast tutaj juz kombinowali jak dopisac kolejna "wine Tuska" i zaraz odpowiedz zostala by elegancko zmanipulowana. nie widziales jak TVP juz obarcza Tuska za agresje Putina? jakim trzeba byc bezmozgiem zeby to lykac? 7 lat rzadi PIS a ciagle "wina Tuska, wina Tuska" to jezeli ten rzad przez 7 lat nie potrafi podjac zadnej odpowiedzialnosci za swoje dzialania to jak to o nich swiadczy i o ich wyborcach? to najgorszy oboz rzadzacy od 89 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 3

@jonaszewski oj ty chyba nie zdajesz sobie sprawy jak zdewaluowało się w Polsce słowo dziennikarz i jak łatwo mieć plakietkę "press" z drugie strony nie widzę powodów by państwo jak za komuny restrykcyjne reglamentowało zawody jak za PRL gdzie nie każdy pisarz mógł być pisarzem oficjalnie;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 3

@BrickOfTheWall ty to mówisz poważnie w kontekście polityków? Polityka, któremu używając eufemizmu zdążyło się nie raz zmienić zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumstg
-2 / 2

@Tibr Tylko ile to razy bylo widac jak PISowcy pytani przez dziennikarzy TVN tez mieli w dupie i nie odpowiadali. Bo nie uwazaja TVNu za telewizje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 2

@kondon twardego elektoratu PiSu się nie da przekonać i nawet jak Prezes na nich nasra to i tak będą na niego głosować... ale jak napisał @Tibr, zniechęcają tych niezdecydowanych... którzy nie mają jakiejś swojej partii... zdecydowanego kandydata i nie wiedzą na kogo jeszcze oddadzą swój głos...czy w ogóle go oddadzą... takie zachowanie może ich zrazić, chociaż z jednej strony rozumiem to, widząc jak zachowują się dziennikarze TVP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 1

@Tibr
Polityk to polityk. W idealnym świecie przedstawia swój pomysł na świat - a ludzie jeżeli taki pomysł odpowiada to na niego głosują. Im więcej ludzi polityka poprze tym ma więcej mocy kształtowania rzeczywistości.

Ale nie trzeba być geniuszem by wiedzieć, że TO TYLKO JEGO PRACA.
Polityk wcale nie musi wyznawać poglądów które wdraża w czyn; wcale nie musi prywatnie nienawidzić tych na których wiesza psy w sejmowej debacie. etc. etc.

To dokładnie tak jak z adwokatem. Możesz być osobiście przekonany, że twój klient to prdolony patol - ale bronisz go najlepiej jak umiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@BrickOfTheWall Rozumiem o co Ci chodzi, jednak będzie to fałszywy polityk, któremu nie można ufać i który kieruje się polityczną koniunkturą. Coś takiego właśnie robi obecnie PiS. Jak rozumiem podoba Ci się to? To tylko ich praca...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 0

@kondon
Wolę by ktoś to traktował jak TYLKO PRACĘ. By patrzył jakie są nastroje społeczne, trendy kulturowe, co się dzieje w gospodarcze etc i na podstawie tego przedstawiał program odpowiadający jakiejś grupie społecznej, na której głosy liczy. A następnie żeby wdrażał to co ma w programie - oczywiście biorąc poprawki na zmieniającą się sytuację.
Nie chciałbym przy władzy jakiegoś fanatyka-"ojca narodu" który ma jakąś swoją idee-fix i będzie parł do niej choćby musiał kraj w gruzy obrócić.

czyli TECHNOKRACJA ponad IDEOWOŚCIĄ

PS. Nie pisałem nic o tych dla których ostatecznym celem jest tylko dorwanie się do koryta i trzymanie się go jak najdłużej - bo to są chwasty. Ale słabo wykształcone politycznie i ekonomicznie społeczeństwo łapie się na ich słodkie pierdzenie obiecujące gruszki na wierzbie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2022 o 19:44

avatar kondon
0 / 0

@BrickOfTheWall A ja wolę, by miał swoje poglądy i je realizował. By wierzył, że to co robi ma sens, a nie chciał się jedynie przypodobać wyborcom, których wiedza o polityce jest najczęściej żadna.
Idea ma być dobra dla kraju, a nie dla polityka. Ludzie też wybierają idee dobre dla siebie, nie ogółu.
Nie zgadzam się z Twoją myślą populistycznych programów. Tak to teraz wygląda i to nie działa.

No i u góry masz takiego chwasta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@gumstg czy jeżeli złodziej kradnie, a ja uważam się za lepszego i ponad to to uprawnia mnie bym ja kradł? Bo do takich wniosków prowadzi twój tok myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@BrickOfTheWall oczywiście, ze tak więc ciężko mówić o szacunku gdy ktoś tapla się w błocie i to jest jego zawód :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaqb1
0 / 0

@El_Pawulon Paradoksalnie to jest wina Tuska. Mógł w porę "wyrżnąć watahę"...a tak z goonwa jakie zgotował nam PIS nie wygrzebiemy się przez dziesięciolecia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
0 / 0

@jaqb1
no wlasnie nie mogl bo na tym polega demokracja ze dopuszcza sie inne punkty widzeina itp... to nie monarchia czy dyktatura. nie jest to idealny ustroj ale jednak najbardziej powszechny. minusem i porazka Tuska bylo to ze sadzil ze ludzie mysla i uprawial malo propagandy, malo promowal sukcesy czy UE...malo cisnal przeciwnika... teraz PIS pokazuje ze wystarczy to: pogardzanie innymi i dzielenie i nic wiecej nie trzeba by odniesc sukces na polskiej scenie politycznej :( gospodarka i rozwoj sie nie licza, licza sie emocje (glownie negatywne) i mowienie tego co ludzie chca uslyszec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+4 / 26

Borys, jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+3 / 27

Pan w krótkich gaciach znowu pokazał klasę i szacunek a później przerzucanie się kto dzieli Polaków.

Dlatego właśnie ani pis ani po nie zasługują na wygranie wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PeterGabriel44
+5 / 7

A ktoś zasługuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aqq300
+4 / 4

Pewnie konfa... Albo to drugie na k... Tfuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+4 / 6

@PeterGabriel44 każdy kto nie był przy korycie zasługuje 5 razy bardziej niż oni, etatowi politycy którzy nic więcej w swoim życiu nie potrafią i jak widać niektórym taki poziom jeszcze imponuje, żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2022 o 18:45

H heniooslaw
-2 / 2

@PeterGabriel44 ktoś mądry kiedyś powiedział ze szaleństwem jest robienie ciągle tego samego i oczekiwanie innych wyników. Głosujecie cały czas na te same osoby to nie stękajcie że źle w kraju, bo jak ma się zmienić jak rządzą ciągle CI sami ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-3 / 19

Jak pokraśko i tadla w tvp trzymali stronę PO to było dobrze... dla nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mr_spook
-1 / 25

Kłótnia o TVP albo TVN ma taki sens, jak kłótnia o tym czym lepiej dostać w ryj, czerwonym, czy niebieskim młotkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrkac
+4 / 14

@mr_spook Nieprawda.
TVN jest prywatną stacją i można jej po prostu nieoglądać, a tym samym nie przykładać się do finansowania. TVP jest utrzymywana z naszych podatków i robienie z niej partyjnej szczujni jest skandaliczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 8

@mr_spook przypomnij mi sprawę banasia wyciągnoał dziennikarz tvpis ? pissatu ? rmfpis ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
-1 / 7

@mr_spook
Jest taki "drobny niuans", że TVN jest stacją prywatną i prezentuje to co właścicielowi się kalkuluje. Jak zechce to może głosić, że ziemia jest płaska. TVP natomiast jest utrzymywane z podatków płaconych przez wszystkich i powinna zachowywać bezstronność polityczną - albo przynajmniej nie być tubą propagandową jednej partii.
Przecież PRYWATNYM biznesmenom (nie, to nie dotyczy mianowańców w Spółkach Skarbu Państwa) nikt nie zabrania założenia publikatora utrzymywanego z reklam i/lub dobrowolnego abonamentu i prezentującego program PiS. Niech wezmą przykład z katolików; mają TV Trwam i RadioMaryja - oba publikatory mają się dobrze a i wiernych widzów im nie brakuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2022 o 19:16

V Vonhenryrejluka
-2 / 2

@mr_spook Czy Ty ogarniasz że na utrzymanie TVP są zabierane olbrzymie pieniądze z innych resortów? i że jest ona utrzymywana głównie z budżetu państwa na który zrzucamy się wszyscy, przynajmniej ci pracujący? a oni za te pieniądze zatrudniają jakimowicza który otwarcie mówi że cieszy się że inni ludzie cierpią z powodu choroby ich najbliższych, ja nie zapraszałbym ich do żadnej debaty, powinni być traktowani jak powietrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanCyklon
-1 / 1

@andrkac co nie zmienia faktu, że obie stacje to taki sam syf

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrkac
0 / 0

@VanCyklon Ale TVP syfiąc łamie zasady praworządności, a TVN nie. Ale nadal - TVN to nie jest wcale taki syf.
Przypominam, że TVN ujawnił taśmy od Sowy i uwalił rząd PO. Oni po prostu walą w każdy bieżący rząd, jaki by nie był, I BARDZO DOBRZE - od tego są niezależne od rządu media. Robią swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B basas
-4 / 26

Nie łatwo być takim burakiem jak Borys Budka, skoro PO ma być w odróżnieniu od PiS partią nowoczesną i na poziomie to niech zacznie to prezentować. Budka psuje mocno wizerunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 1

@basas
Nie to tak nie działa. To tylko w opowieściach o Jezusie zachęca się do nadstawiania policzka w reakcji na mordobicie. W realnym świecie bardziej sprawdza się na cios ręką odpowiadać bejzbolem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C casperkb
+1 / 11

Ciekawa postawa: jak pytanie słuszne w punkt, choć nie wygodne, to wystarczy uznać, że skoro zadała je osoba, której nie szanuję, to na to pytanie dlatego nie odpowiem.
Postawa (wy)godna dla buraków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-5 / 9

@casperkb stanąłeś przed lustrem i go zobaczyłeś ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+2 / 8

@casperkb mam nawet kilka takich pytań "w punkt"

- CZY PRZESTAŁ JUŻ PAN GWAŁCIĆ KOZY?

- CZY PUTIN ZABRONIŁ PANU MÓWIĆ O TYM ILE PAN DOSTAŁ ŁAPÓWKI?

- ZA ILE $$ SPRZEDAŁ PAN POLSKĘ ?

- CZY TO PRAWDA, ŻE TUSK PRZESZEDŁ Z EKIPY MERKEL DO EKIPY PUTINA ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2022 o 19:28

avatar borekpp
+3 / 5

Krótko to trzeba było z żydokomuną, po obaleniu komunizmu, a nie porozumienia okrągłostołowe ..Żylibyśmy o wiele lepiej niż teraz żyjemy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
-2 / 4

@borekpp Ale zalecialo cebulą. I przy okazji niewiedzą i myśleniem życzeniowym, ale tłumaczyć mi się nie chce, dlaczego NIE masz racji (i mieć nie możesz), bo i tak nie uwierzysz. Ale popróbuj sam - dla rozgrzewki potrenuj "eksperyment myślowy" na temat "jak po przejęciu władzy przez robotników i intelektualistów obsadzić stanowiska specjalistyczne". Jakbyś miał z tym jakiś problem, to polecam analogię do obecnej władzy (tylko tutaj zamiast intelektualistów wstaw pseudointelektualistów).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2022 o 2:59

F fsubi
-1 / 5

Buc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
+1 / 7

To wcale nie jest dyskryminacja. Człowiek się zastanawia, czy po dojściu do władzy taka opozycja nie uzna przypadkiem części obywateli za nie-obywateli czyli zwykłych pod-ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-3 / 3

@Morda_Lewiatana Lepsza opozycja, która może to zrobi, czy PiS który już robi od lat i jest z tego dumny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+2 / 4

@Morda_Lewiatana Ta opozycja rządziła prawie dekadę. Jakieś liczne przykłady takiego działania???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
0 / 0

@BrickOfTheWall Rządzili prawie dekadę i nabrali przekonania że to się już nie zmieni. Teraz powinni być już mądrzejsi i w imię praworządności oraz wartości europejskich (pompujących ruski gaz) podejmą odpowiednie kroki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MxAxT22
-2 / 2

prosto i na temat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arniar
-2 / 6

Żałosne zachowanie Budki. Dostał proste konkretne o zachowanie Tuska w obecnej trudnej sytuacji i uciekł zamiast odpowiedzieć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 7

tylko że byli przy władzy przez 8 lat i nic nie robili.. a teraz tacy wielcy.. multum pomysłów.. żeby tylko na kolanach przed UE.. tragiczna scena polityczna że nie ma opozycji.. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar glasser
+1 / 1

Szkoda, że za czasów Partii Oszustów nikt tak się nie zwracał do pracowników TVP :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damazykordialek
-1 / 1

Nie lubię Budki, ale szacun za ten publiczny ostracyzm. Oby znalazł naśladowców. Najskuteczniejsza elegancka metoda na trola, a pan Kłeczek i tak pisze co chce więc brak odpowiedzi w tym wypadku merytorycznie nic nie zmienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem