Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A acotam43
+31 / 79

Zabrakło Trumpa i Putin odleciał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia107
+20 / 40

Czytając dzisiejsze newsy zastanawiałam się czy do wojny by doszło gdyby Trump był prezydentem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+8 / 48

@acotam43 akurat Trump to mu przyklaskiwał i w tyłek wchodził bo chciał go przeciw Chińczykom nastawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+15 / 21

@kasia107 Myślę, że nie. To stara ruska strategia - Chruszczow też zrobił kryzys kubański licząc, że młody, niedoświadczony Kennedy nie ogarnie. "Atutem" Trumpa było to, że był nieprzewidywalnym wariatem bez większych skrupułów. Tymczasem - linię ruskich widać choćby w TikTokowej propagandzie, zawsze przedstawiajacej Bidena jako stetryczałego safandułę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+19 / 27

@Elathir Nie jestem fanem Trumpa, ale tak czy owak fakt że chciał go napuścić na Chiny a nie Europę oraz to, że był skłonny do bardziej agresywnych ruchów od Bidena raczej pomagały niż przeszkadzały. A teraz to cholera wie co będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+10 / 18

@Elathir Trump wiedział, że Rosja plus Chiny to zagrożenie dla całego świata i doskonale wiedział co robi chcąc rozbić ten sojusz. Dopóki Putin wiedział, że Stanami rządzi większy szaleniec od niego to siedział cicho, teraz już nikt i nic go nie zatrzyma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+2 / 12

@kasia107 dopóki Putin wiedział, że za oceanem rządzi większy szaleniec od niego siedział cicho, teraz nikt i nic mu już na drodze nie stoi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+6 / 8

@DexterHollandRulez A jak myślisz, co było by ceną za "zawarcie paktu" Rosji z USA?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+4 / 8

@mudia
I tu właśnie trafiłeś w sedno. USA potrzebuje przynajmniej neutralności Rosji w konfikcie z Chinami, a najlepiej Rosji po swojej stronie. A jak chcesz kogoś przeciągnąć na swoją stronę, to oferujesz coś w zamian. Dlatego nie łudźmy się, że Putin by się przestraszył Trumpa, bo ten bez wahania sprzedałby Polskę i całą Europę Środkową i Wschodnią, jeśli dzięki temu Rosja miałaby pomóc Ameryce w pokonaniu Chin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 6

@mawik12 dwóch szaleńców nie rozpętało by wojny, jeden bał by się drugiego, że go zdradzi. Myślę, że Trump dawał właśnie taką równowagę. Nie twierdzę, że nie był populistą czy że nie był sojusznikiem Putina, twierdzę, że był doskonałą przeciwwagą dla szaleństwa Putina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 2

@El_Polaco wśród szaleńców nie ma sojuszników, zbyt duże ryzyko zdrady. Dlatego nie sądzę aby było to w ogóle możliwe. W przypadku tych dwóch panów byli oni dla siebie idealną przeciwwagą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
-1 / 9

@acotam43
Tump by nic nie zrobił, bo tak samo jak Biden - to nie jego rewir. Każdy kto ma jakiekolwiek, choćby minimalne pojęcie (czyli mało kto z demotywatorów) o tym doskonale wie.
Co by zrobił ten was święty Trump którego frajersko wierzycie? Wykorzystał jako nacisk na Europę by ta zwiększyła budżet NATO. Trump to biznesmen, a nie polityk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
+6 / 14

@Zabory966 no właśnie biznesmen. Czyli ktoś kto umie zarabiać i operować pieniądzem, a nie polityk myślący jak tylko wygrać kolejne wybory. jakoś Trump nakładał sankcję na ruskie projekty, a Biden je zdejmował. Kto jest pro Rosyjski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 7

@Zabory966 Trump by wywarł nacisk na zwiększenie budżetu w nato jak sam się wycofywał z tego cyrku? I Ty twierdzisz, że jako jeden z nielicznych masz pojęcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
+1 / 1

@AIkanaro
Ależ oczywiście że tak. USA potrzebuje Europy jako sojusznika, choćby nie wiem jak blefowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+2 / 2

@AIkanaro Z jednej strony wycofywał, z drugiej narzekał ciągle na Niemców którzy nie dają odpowiednio dużo kasy na zbrojenia oraz NATO, stąd też przerzucenie wojsk z Niemiec do Polski. Bo to niewiele miało wspólnego z tym że Polska chciała ich tu mieć albo że Amerykanie tacy święci i chcieli być na flance NATO. To był ruch który miał pokazać Niemcom że jak nie będą odpowiednio dużo dawać, to nie mają mieć nawet złudzeń. Co tam że to my płacimy za te wojska. To czysta dyplomacja i polityka gestów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dombas1978
+2 / 2

@acotam43 Jakoś nie kojarzę, żeby Trump w czymkolwiek i kiedykolwiek powstrzymał Putina. Z tego co pamiętam, to raczej go wychwalał, był zwolennikiem zmniejszenia ilości wojsk USA w Europie a nawet rozwiązania NATO. Na 100%Trump wyznawał zasadę "wolnoć Tomku w Swoim domku" ... a Europę Wschodnią postrzegał jako domek Putina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dombas1978
+2 / 2

@kasia107 A czemu miałoby nie dojść? Trump Europę miał w czterech literach i otwarcie o tym mówił. "America first" i tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
+2 / 4

@daclaw poniekąd Bidon jest takim stetryczałym fajtłapą...
jakbyś śledził, chociaż trochę jego poczynania, to wiedziałbyś, że jest to najbardziej nierozgarnięty, zacofany i zadufany w sobie prezydent, jakiego miały Stany Zjednoczone...
no i jest najbardziej prorosyjski jakiego widział świat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemusXL
-2 / 4

@PitBull9010
sledze dosyc intensywnie i nic takiego nie widze, napewno jest lepszy niz socjopata Trump

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
+1 / 3

@przemusXL Trump miał jaja, twardo stąpał po ziemi, a ten lata tam, gdzie mocniej powieje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+2 / 2

@acotam43
Hitler ze Stalinem świetnie się dogadywali przez jakiś czas. Poza tym Putin nie jest szaleńcem. To świetny gracz. Dobrze wie, co robi.

A ci, których wymieniłem powyżej, wcale nie byli aż takimi szaleńcami, za jakich się ich uważa. Jeśli chodzi o politykę międzynarodową, to Stalin myślał bardzo trzeźwo. Hitler do czasu. Potem się przeliczył, przecenił potęgę III-ciej Rzeszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 1

@El_Polaco myślę, że każdy, kto ma minimalną świadomość historyczną i posiadając takie zaplecze militarne decyduje się na wojnę jest w moim przekonaniu szaleńcem. Ta wojna będzie wojną nuklearna, następna odbędzie się znowu na dzidy i kusze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 2

@acotam43
A kto miałby użyć broni nuklearnej w obronie Europy Wschodniej i Środkowej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+2 / 2

@mawik12 @El_Polaco wiecie jaka jest największa zaleta internetu? Że każdy może się swobodnie wypowiadać. A wiecie jaka jest największa wada internetu? Że każdy może się swobodnie wypowiadać, nawet największe głupki. Ogółem sytuacja geopolityczna na świecie nie jest trudna do zaobserwowania, spójrzmy na pewne fakty: Trump był pierwszy prezydentem USA który dogadał się z przywódcą Korei Płn. Obama tego nie potrafił. Kiedy Trump chciał łagodzić stosunku z Rosją, jego kontrkandydatka Clinton straszyła wojną atomową z Rosją. Kiedy Rosja zaatakowała Ukrainę w Donbasie? Kto wtedy rządził w USA? Potem wybory, Trump wygrywa. Nakłada sankcję na NS2, na Ukrainie WZGLĘDNY spokój. Kolejny wybory, Trump przegrywa, Bidon wygrywa. Robi dobrze Putinowi i Merkolwej rezygnując z sankcji na NS2. Kilka miesięcy później Putin jest na Ukrainie. Wystarczy przyjrzeć się kilku faktom, np kiedy Putin głupieje, a kiedy nic nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
0 / 0

@CP666 dodaj dalszą część wypowiedzi "za moich rządów nigdy by do tego nie doszło".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
-1 / 1

@dbgoku
Trump pod koniec swojej kadencji zdał sobie sprawę, że przecenił potęgę USA i że potrzebuje sojuszników do pokonania Chin, w tym Europy, a najsilniejsze w Europie Zachodniej są Niemcy. Także prawdopodobnie w końcu podjąłby dokładnie tę samą decyzję co Biden.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+10 / 24

No i wuj bombki strzelił - tyle mieliśmy spokoju. Na dodatek mamy "zacną" ekipę przy władzy która nas obroni albo równie "zacną" opozycję na wypadek kiedy trzeba byłoby tę pierwszą podmienić... Do tej pory działania wojenne oglądaliśmy przed TV z piwskiem i czipsami w ręku. Teraz zasłużyliśmy na miejsce w pierwszym rzędzie.
P.S. Radzio Sikorski już wypucował buty żeby kopać Putka po j@j@ch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
+27 / 35

Trzeba nie mieć Boga w sercu by zaczynać wojnę w tłusty czwartek!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mala1989
-1 / 5

Czy on jest normalny?
Chyba idiota już zupełnie odleciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+5 / 5

@mala1989 2 różne sprawy. Czy Putin jest normalny ? Nie. Czy jest idiotą - też nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
0 / 0

@Rimcem Oczywiście, że nie jest idiotą. To tylko mały sfrustrowany człowieczek, który posiadł olbrzymią władzę w swoim kraju i przyśniło mu się, że wstrząśnie światem. Po części mu się to udaje, a tylko dlatego, że przed wielką Rosją srają w gacie wszyscy, a nie ma żadnej wielkiej Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tmaniek
+25 / 27

Jaki początek wojny.Ta wojna trwa od aneksji Krymu.Będzie już parę lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izka8520
+6 / 12

więc weszliśmy w drugi etap. Jakie to ma znaczenie? Tak czy siak mamy przesrane jak Putin rozprawia się z Ukrainą i przyjdzie po nas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
+5 / 17

@izka8520 Nie przyjdzie po nas, co najwyżej postraszy samolotami nad granicą. Z Ukrainą może sobie pogrywać - od czasu majdanu kraj rozbity na dwa fronty, po cichu wspierane przez zachód i wschód. Ukraina nie ma żadnych sojuszników, a to co robi zachód to podobna gra pod publiczkę jak w 2014 roku - nic nie zrobią oprócz czczej gadki i wysłania starego złomu z magazynów wojskowych, o czym Putin doskonale wie i ma to w nosie bo i tak nie zrobi to różnicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Schneemil
+3 / 3

@Painkiler1 Potrafię sobie wyobrazić scenariusz, w którym Putin twierdzi, że Polska finansuje i szkoli ukraińskich terrorystów atakujących cele na terenie Rosji (po wcieleniu Ukrainy w jej granice). Co potem? Łatwo sobie wyobrazić.
Obym był fałszywym prorokiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
-2 / 24

@Czarny_motyl Popieram! Z dwojga złego to już naprawdę lepiej żeby były same zazdrosne narody nie odzywające się do siebie niż destrukcyjne wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ilex
+5 / 7

@Czarny_motyl
Nikt nie zrobił tyle dobrego dla Putina co kobieta Merkel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+22 / 28

@Czarny_motyl Mało było wojen czy bitew prowadzonych przez kobiety? Boudika, Kleopatra, Joanna D'Arc, caryca Katarzyna, brytyjskie królowe... Tak to jest jak się ma seksizm zamiast mózgu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2022 o 10:50

T tomek697
+5 / 5

@Czarny_motyl No niestety nie masz racji. Kobiety też bywały u władzy i wcale nie stroniły od wszczynania wojen...często też nie będąc u władzy ale mając wpływy również przyczyniały się do wielu z nich. Płeć nie ma tu większego znaczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arcykretyn
+8 / 10

@Czarny_motyl Musisz się stanowczo podciągnąć z historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arcykretyn
+7 / 7

@Czarny_motyl Nie,za to władczynie były według statystyk dużo bardziej skłonne do prowadzenia wojen, według Chicago University o 39%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+6 / 6

@Czarny_motyl A od kiedy to wojsko wywołuje wojnę? Tak samo jesteś w błędzie jeśli uważasz że testosteron jest za to odpowiedzialny to jesteś w błędzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arcykretyn
+9 / 11

@Czarny_motyl To jak to ma się do Twojego postulatu ,żeby kobiety rządziły?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arcykretyn
+10 / 14

@Czarny_motyl i dlatego baby w Polsce są w większości za przywruceniem obowiązkowej służby wojskowej,taa,to ma sens

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+4 / 6

@Czarny_motyl No możemy to zawsze naprawić. Zróbmy pobór kobiet do woja a zwolnijmy z tego obowiązku mężczyzn. Nadal chętna?

Edit: Ogólnie zresztą takie bzdury i fikołki logiczne produkujesz, że oczy bolą od czytania. Co w czymkolwiek zmienia płciowy skład armii? Nic. "Ale ważna jest armia,która to fizycznie przeprowadza." Ponieważ? Nie wiadomo. Coś chciałaś na przekór powiedzieć, a że sens w tym żaden, to trudno. "W ogóle nie byłoby wojska." - raz jeszcze, ponieważ? Jakie są dowody czy przesłanki żeby tak twierdzić? Znów - żadne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2022 o 13:30

J konto usunięte
+4 / 6

@Czarny_motyl I przyszłyby gangi i inne zbrojne bandy i podzieliłyby się światem raz jeszcze.Tyle by z rozwiązania wojsk by wyszło, ze powstały by nowe, a starzy władcy na pale ponabijani by byli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2022 o 15:40

W konto usunięte
+1 / 3

@Czarny_motyl glownie z przymusu... od kiedy żołnierze sa odpowiedzialni za konflikty zbrojne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 2

@Czarny_motyl Dzisiaj już nie byłbym taki pewny, ale fakt, kobiety dowodzące takimi bandami też preferują silnych i sprawnych chłopów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+2 / 6

@Czarny_motyl Poczytaj sobie o kobietach walczących po czerwonej stronie historii w epoce bolszewizmu, np. w Finlandii. Czerwoni brali wszystkich, bo ważniejsza klasa niż płeć. I chociaż kobiet było procentowo mniej, to złożonych z nich jednostek cywile bali się najbardziej, bo miały opinie najbrutalniejszych, najbardziej bezwzględnych i bezlitosnych. Ale żeby mieć jakieś pojęcie o takich rzeczach to trzeba znać historię, a tego Ci ewidentnie brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@Czarny_motyl Ale to nie znaczy, że żadna nigdy żadnym nie przewodziła. A jak wyżej zauważyli kobiety u władzy są bardziej skłonne do walk i są też bardziej okrutne bo chcą pokazać, że lepiej się nadają do stanowiska które piastują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-2 / 2

@J_R Przeciwnie. wolą uległych, bo nie chcą konkurencji. To takie oczywiste, a tu mnie jak zawsze demolują minusami mężczyźni. To tylko pokazuje tylko poziom ich agresji i mojej jako kobiety. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

@Czarny_motyl Silny i sprawny nie znaczy ambitny. Ehh, to właśnie pokazuje, jakie masz pojęcie o przemocy i władzy. Jesteś jak baranek, który biega po rzeźni i jeszcze nie zrozumiał, w co się władował.

Minusy dostajesz, bo gadasz o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia. Nawet o tym, jak kobiety zazwyczaj sprawują władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-1 / 1

@J_R Kobiety jeśli sprawują władzę, to i tak jest to w warunkach powszechnej władzy mężczyzn. Tutaj każda forma sprzeciwu nawet wobec mizoginizmu jest koszona minusami. Zaś hejt po kobietach, plusowany. Właśnie ten hejt jest domeną agresji. Skoro mówisz, że kobiety są jak baranki, to właśnie dowód, że gdyby rządziły światem, nie byłoby wojen. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

@Czarny_motyl Władza zawsze sprowadza się do nagiej siły.

Kobiety zazwyczaj sprawują władzę poprzez mężczyzn. Facet dla kobiety z władzą to taka wygodna tarcza mięsna i zdalnie sterowane kończyny siłowe.

Chciałabyś sprawować władzę w świecie z mężczyznami, ale nie masz ich siły, i nie masz umiejętności manipulowania facetami, więc gadasz właśnie takie głupoty o mizoginii i jak to kobiecy świat byłby rajem, choć każdy facet wie, że jak w jednym miejscu jest sporo bab, to nazywa się to miejsce żmijowiskiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-1 / 1

@J_R Tylko, że w badaniach np. Raport McKinsey & Company – „Delivering through diversity” pokazują, że konkurencyjność firmy wzrasta o 35% jeśli zespół jest mieszany. Tak samo by było w polityce i ograniczyłoby konflikty zbrojne, bo kobiety dwa razy się zastanowią zanim narażą się na brak możliwości codziennego prysznica. ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2022 o 10:52

J konto usunięte
+1 / 1

@Czarny_motyl Co ma mieszany zespół wykonawczy do sprawowania władzy? Losowo wybierasz niezwiązane fakty, by udowadniać swoje racje?

Obama miał diversity i wszczął kupę wojen, miał nawet Hilary Clinton, która tak uroczo się śmiała opowiadając o Kadafim, "przybyliśmy, zobaczyliśmy, umarł, hahaha". Trump nie miał diversity i nawet jednej nowej wojenki nie wszczął.

Postaraj się skonfrontować swoje tezy ze znaną historią świata, nim je opublikujesz. Kobiety z władzą, tak samo jak faceci z władzą nie narażają siebie na nic, dzisiaj nawet karnie za swoje zbrodnie nie odpowiadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-1 / 1

@J_R 50% kobiet w parlamencie, tyle samo prezydentek co prezydentów. To mam na myśli. Czepiasz się dla zasady, żeby "udowadniać swoje racje"? ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

@Czarny_motyl Ja jestem merytokratą i nie jestem seksistą. Nie obchodzi mnie płeć, tylko to, czy dana osoba sama dochrapała się swojego miejsca.

Zabawa w parytety gwarantuje, że po jednej ze stron będzie masa niedojd, które by się zwyczajnie nie dostały, gdyby nie limit miejsc.

I też niczego nie zmieni, bo niedojdy nic osiągną i niczemu nie zapobieżą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-1 / 1

@J_R Wyniki badań temu przeczą, bo te firmy stosują właśnie parytety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 2

@Czarny_motyl Wyniki badań nad kandydatami na uczelnie w Skandynawii popierają moje wywody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-1 / 1

@J_R Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi, skoro rozmawiamy o firmach i podałam przykład, które to badania. Po prostu bronisz "mojszej prawdy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 2

@Czarny_motyl Aby poważniej podyskutować na temat badań, którymi się podpieramy, trzeba by było poświęcić więcej czasu i energii niż mi się opłaca.

Tak więc zakończymy tym, że się zgadzamy co do tego, że dalej się nie zgadzamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+14 / 16

Więcej biznesów z Rosją, więcej kasy pompować w ich siłę militarną, reset stosunków, może niech znowu zaproponują odznaczenie kilku ruskich?
Start tetryk biden jak doszedł władzy to zaraz zniósł sankcje na ns2, teraz od rana znowu myślą nad sankcjami, bo się w UE nie umieją dogadać, żeby czasem za dużej krzywdy finansowej Putinowi nie wyrządzić m, bo gazprom premii swietecznych nie zrobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzlowiekZkamienia
+2 / 10

Nie ma się czego bać. Putin nie chce okupować Ukrainy. On chce ją tylko zdemilitaryzować i zdenazyfikować. Podobno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+10 / 12

@CzlowiekZkamienia Putin już jest w odwrocie i nie trzeba się go w ogóle bać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Asravaf
+4 / 12

@Czarny_motyl teraz już sobie wyobrażam jak takie 2 Panie "prezydentki" przychodzą na spotkanie w takich samych sukienkach i jeb dopiero była by krwawa wojna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2022 o 10:42

avatar BlueAlien
-3 / 17

@Asravaf @Czarny_motyl @Wolfi1485

Ale wy lecicie zdziadziałymi stereotypami na temat płci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+2 / 4

@BlueAlien O rany, to był żart! Naprawdę nie masz za grosz dystansu do siebie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@Czarny_motyl Kobiety, najbardziej emocjonalne stworzenia stąpające po planecie nie kierują się emocjami? Większej bzdury to nie czytałem. Kobietom nie można ufać bo pod wpływem emocji potrafią człowieka zdradzić, a potem będą jeszcze wmawiały, że chciały dobrze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
0 / 0

@AIkanaro Mimo to w zdradach przodują faceci i uważają, że mają prawo (haremy itp., poligamia). Wręcz forsują pogląd jakoby poligamia mężczyzn była czymś naturalnym, więc o czym tu mówimy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@Czarny_motyl No bo jakby poligamia jest czymś naturalnym. Gdyby nie była to nie trzeba by było jej zakazywać prawnie żeby nie miała miejsca... Ale to nie o tym temat. Zdrada ze strony kobiety była tylko przykładem, a tematem jest fakt, że kobiety są emocjonalne i działają głownie pod wpływem emocji, a nie jak twierdzisz, że nie kierują się emocjami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+18 / 22

Za chwilę pokojowo wejdą do Polski, a NATO będzie dyskutować tygodniami nad sankcjami, z kolei UE wyda rezolucję, że "jest zaniepokojona incydentem, a także stanem praworządności w Polsce".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sylweriusz83
+2 / 4

@BecouseLife A później w obawie o mieszkańców Niemiec o korzeniach rosyjskich -czyli przynajmniej 1/3 obecnie (bo rosyjska mniejszość to największa obecnie mniejszość w Niemczech) obywateli, postanowi zadbać o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Mało tego, większość z nich jest świecie o tym przekonana, że do tego dojdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-3 / 9

"Z jakimi się nie spotkaliśmy",jeśli już tak powinien powiedzieć. III WŚ zniszczy życie na Ziemi. Ale może im to nie przeszkadza? Może homo sapiens postanowił pobawić się "przyciskiem samozniszczena", jak mały dzidziuś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geog
+2 / 2

Mógł poczekać do 4.45 - byłaby pełna analogia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sylweriusz83
0 / 2

@Geog Lub do 17 września, by być w pełni zgodnym. Chyba że ta data zarezerwowana - nie daj Boże - na "powtórkę" z 1939...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+3 / 3

@Sylweriusz83 Stan wojska taki, że od dawna się prosimy. Nawet Niemców nie potrzebowaliby dzisiaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
-5 / 9

Tak się zastanawiam co takiego mają w głowach ci wszyscy żołnierze? Tak naprawdę, gdyby nie było nigdzie siły militarnej, nie byłoby wojen. Żołnierze sami pomagają tworzyć taki scenariusz pod przykrywką obrony narodu. Naród należy chronić przed własnym gospodarzem, niestety...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+6 / 8

@szteker chcesz pokoju, gotuj się na wojnę. To, że jedni by zrezygnowali z armii, nie znaczy, że wrogowie zrobią to samo. A co żołnierze w tym widzą, a różne rzeczy, jedni pieniądze, inni dumę, inni po prostu patriotyczny obowiązek, a jeszcze inni po prostu nadal chcą się bawić w wojne jak w dzieciństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nefterain
+1 / 17

No to za moment będą u nas.Dłużej im zeszło niż myślałem ale no faktycznie - przygotowanie wojska i odpowiedniej narracji musiały trochę potrwać. A przygotowani są bardzo dobrze, szybko pójdzie.
Konfliktu u nas bym się nie obawiał, każdy kraj, który miał z naszym jakieś manewry dobrze wie, że nasze siły zbrojne nie są zdolne... w sumie do niczego. Zbombardują parę jednostek, jakieś lotnisko, ostrzelają dla hecy kilka punktów cywilnych, pozakłócają całą łączność przez parę dni dla lepszego efektu i wystarczy - polszy nie ma. Dzięki brawurowej polityce zagranicznej niedługo też nas nad ranem obudzą syreny bo i jako kraj jesteśmy bezradni, ani też nikt nam nie pomoże, bo i dlaczego.
Pozostaje trzymać kciuki, że kiedy UE przyjdzie z "pomocą" to znajdziemy się pod zaborem niemieckim, gospodarka i przemysł odżyją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopehead
+3 / 11

@Nefterain Trochę kolego odleciałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nefterain
+1 / 5

@dopehead Oby... znaczy - dużo gorzkiej ironii i wyolbrzymiania. Chociaż znów - oby ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopehead
+5 / 5

@Nefterain Nikt nie ma szklanej kuli, ale Polska jest jednak w NATO i UE. Chyba, że sytuacja będzie analogiczna jak z naszymi sojusznikami kilka dziesięcioleci wstecz. Wtedy jesteśmy w czarnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nefterain
0 / 2

@dopehead Tego się cały czas boję. Stąd gorycz w humorze i snucie najczarniejszych scenariuszy. Chciałbym po prostu za rok wrócić do tego komentarza i złapać się za głowę z radością: hahah! Ależ ja głupoty plotłem, bardziej mylić się nie mogłem! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sylweriusz83
+1 / 1

@dopehead Taki scenariusz nie jest niemożliwy. Siły rosyjskie obecnie prowadzące działania na Ukrainie liczebnie i sprzętowo przewyższają możliwości militarne Polski. A to tylko relatywnie mała grupa jak na rosyjskie możliwości. Dodatkowo ich rakiety nawet z konwencjonalnymi materiałami wybuchowymi są w stanie bez większych problemów dolecieć do Polski, niestety :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
+3 / 5

@Sylweriusz83 Ruskie wojsko stopy w naszym kraju nie postawi, Putinowi nie zależy na bitce z NATO, on tylko zaanektuje te kraje które w NATO nie są. Przecież od 1945 sąsiadujemy z Rosją i jakoś żadnej awantury na granicy nie ma, pomimo tego że w Obwodzie Kaliningradzkim stacjonuje więcej wojska niż ma do dyspozycji cały nasz kraj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+2 / 2

@Nefterain jak to nasze siły zbrojne nie sá zdolne do niczego? Są bardzo dobrze przygotowani do każdej parady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopehead
0 / 2

@Sylweriusz83 Siły rosyjskie i białoruskie przewyższają polskie, ale nie polskie i NATO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nefterain
0 / 0

@szteker Hahahah słusznie, słusznie! Dobrze mnie tu poprawiłeś i przy okazji zrobiłeś mi tym dzień ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@dopehead Nie liczyłbym na NATO. Przewiduję, że wojska USA zostaną wycofane z Polski jeśli sytuacjia na upainie się pogorszy, pytanie czy jakiekolwiek media podadzą o tym informację do wiadomości publicznej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopehead
0 / 0

@AIkanaro Niczego nie można wykluczyć. NATO jest już jednak formalnym sojuszem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@dopehead który wciąż nie podjął żadnej akcji by wesprzeć swoimi siłami Ukrainę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopehead
0 / 0

@AIkanaro Nie jest do tego zobligowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@dopehead no to na chooy być członkiem nato skoro nato nie pomaga? Za wikipedią:
Głównym celem istnienia NATO w chwili utworzenia była obrona militarna przed atakiem ze strony ZSRR i jego państw satelickich, od 1955 zorganizowanych w strukturę Układu Warszawskiego. Po rozpadzie ZSRR i rozwiązaniu Układu Warszawskiego w 1991 roku, pełni rolę stabilizacyjną, podejmując działania zapobiegające rozprzestrzenianiu konfliktów regionalnych. PEŁNI ROLĘ GWARANTA BEZPIECZEŃSTWA zewnętrznego państw członkowskich. Sojusz opiera się na zasadzie kolektywnej obrony, zgodnie z jego podstawowym założeniem, że NAPAŚĆ ZBROJNA NA JEDNEGO Z CZŁONKÓW uważana jest za atak przeciw wszystkim członkom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2022 o 13:19

D dopehead
0 / 0

@AIkanaro Ale Ukraina nie jest w NATO i NATO nie ma obowiązku pomocy bezpośredniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+6 / 12

"I my też wiemy świetnie, że dziś Gruzja, jutro Ukraina, pojutrze państwa bałtyckie, a później może i czas na mój kraj, na Polskę - przestrzegał prezydent Rzeczypospolitej. - Wierzymy, że Europa zrozumie wasze prawo do wolności i zrozumie też swoje interesy. Zrozumie, że bez Gruzji Rosja przywróci swoje imperium, a to nie jest w niczyim interesie. Dlatego jesteśmy tutaj - dodał Lech Kaczyński."

Rok 2008.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 2

@mygyry87
W sumie to Kaczyński miał z tym rację, ale widzę 3 problemy.

Po pierwsze, powiedział to uniesiony emocjami, gadał bardziej o wartościach typu dobro, zło itp, a nie o twardej polityce, o geopolityce, strefach wpływów. A że geopolityki niestety się w Polsce nie uczy, to wielu takich jak ja nie wzięło sobie tych słów do serca, bo idee i moralność nie mają znaczenia w wielkiej polityce. Moga być potraktowane jako uzasadnienie, ale nie są główną przyczyną decyzji polityków. Także jak zaczął wygłaszać płomienne przemówienie, ale właśnie bez konkretów odnośnie interesów i stref wpływów, to nie brałem tego na poważnie.

Po drugie, prezydent Gruzji co prawda został sprowokowany, ale jednak rozkazał otworzyć ogień w Osetii, dając Rosji pretekst do otwartej inwazji. Powiedzmy, że na Białoruś nie jest pod kontrolą Rosji i Łukaszenka zaczyna strzelać do Polaków. Oczywiście że powinniśmy zareagować.

Po trzecie, to nie Kaczyński zapewnił wtedy pokój, tylko Sarkozy, który dogadał się z Putinem. Także z punktu widzenia skuteczności jego wystąpienie nie miało żadnego znaczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2022 o 0:27

C chmieluNS
-2 / 2

martwi głosu nie mają samobójco!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 0

@mygyry87 Gruzja, Ukraina, państwa bałtyckie - to rozumiem, bo to były Sojuz, o którego odbudowie Putin marzy. Ale Polska nie była w CCCP. Myślę, że Stalin w 45 byłby w stanie to sobie załatwić, ale jednak nie zrobił tego i nie wiem nawet, czy miał takie plany. Tu rusek nie ma się na czym oprzeć - nie ma żadnej prorosyjskiej mniejszości, nawet rusofilów nie ma zbyt wielu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+4 / 4

@El_Polaco nie kwestia skuteczności, ale zwrócenia uwagi, że mobilizacja Putinowskich dążeń do władzy nie zaczęła się wczoraj, tylko jest to wiele lat konsekwentnie realizowanej polityki destabilizacji i odrywania części krajów ościennych, już wtedy powinna to być przestroga przeciw pompowaniu kasy na rynek ruski i uzależnienia europejskich gospodarek od ruskich surowców.
Jak widać dobrze płatne synekury w Gazpromie przynoszą efekty i europejscy politycy wolą siedzieć cicho.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+1 / 1

@daclaw a co powiedział lech? "później MOŻE i czas na mój kraj"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 0

@mygyry87

Tyle że to zwrócenie uwagi na drugorzędny problem z punktu widzenia globalnej polityki. Rosja dlatego podnosi głowę, że Chiny rosną w siłę, a USA słabnie. Także Putin próbuje wykorzystać moment i testuje siłę NATO, czyli głównie Amerykanów. Do tego dochodzi ryzyko, że jak za mocno przycisną Rosję, to ta może próbować sojuszu z Chinami, co byłoby dla USA bardzo poważnym problemem.

Także powinien przede wszystkim zwracać uwagę na problem Chin i Rosji jako naczyń połączonych. Trzeba było powstrzymać Chiny bez pomocy Rosji, a ta nie odważyłaby się na to, co robi teraz.

Poza tym to zwrócenie uwagi powinno się odbyć w inny sposób, jak już wcześniej pisałem. Przez konkretną analizę geopolityczną, a nie płomienne, pełne emocji przemówienie. W ogóle powinno się uczyć w Polsce geopolityki, żebyśmy lepiej rozumieli położenie Polski i to, co się dzieje na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emaruda
-1 / 1

@mygyry87 Mnie bardziej uderzyło słowo MÓJ. Nie nasz, nie naszego narodu, tylko MÓJ!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 0

@emaruda "mój kraj" co Cię uderzyło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@daclaw Jak to nie była? Oczywiście, że Polska była republiką CCCP. Mi dziadkowie opowiadali o tym jak ludzie którzy otwarcie o tym mówili znikali. Nawet nie oszczędzali nastolatków w szkołach jeśli tylko jakiś odważył się to na głos powiedzieć, że Polska jest 16 republiką CCCP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

Ciekawe, bo Białorusini podobno też wleźli, może Ukraina wykonała to co proponowali niektórzy "celebryci" ? Wpuśćmy, później się ustali kim są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
+4 / 4

Putin rozegrał z pomocą Niemiec całą Europę i USA. A UE dalej zastanawia się co zrobić, co ważniejsze interes ( na krótką metę) czy wolność. " Wolny " świat jpr, ale zrobią marsz, porysują kredkami i będzie ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+2 / 6

początek wojny był w 2014

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
-1 / 3

Warto przyglądać się Ukrainie i uczyć bo jeśli chodzi o zdolności obronne jesteśmy na podobnym poziomie. Szczególnie widać na ile zdadzą się nasze jaszczępie gdy na lotniska zaczną spadać ruskie rakiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logray
+2 / 2

@ConnectionTerminated
My nie mamy obrony plot, a jak się czyta maile jakie wypływaja to lepiej nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lestar
0 / 0

Doklatnieb,miał być Narew i co?Ukraina ma lepszą armia e niż my.My opieramy się o NATO ,a oni sami opór stawiają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zmorawiecki
-3 / 9

Na szczęście Rosjanie chodzą bez masek więc covid ich wykończy przecież :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@Zmorawiecki Covid19: Pierw rozprawię się z wami ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zmorawiecki
-4 / 4

@Losstarott ja już 2 lata czekam i nic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@Zmorawiecki Bo nie zdajesz sobie sprawy że w moim terminarzu jesteś na końcu, na każdego przyjdzie kolej, niespodziewanie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zmorawiecki
-4 / 4

@Losstarott no tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenonbak
-3 / 5

Przykre, że zachodem rządzą leszcze, bo zamiast pierniczyć farmazony o sankcjach, to powinni wydać oświadczenie, że rekomendują swoim obywatelom opuszczenie rosji i ewakuować placówki dyplomatyczne. To byłby zawoalowany ale jasny sygnał o zagrożeniu na terytorium rosji i wtedy sami ruscy ze strachu odstrzeliliby Putina (swoją drogą ciekawe, że kobieta lekkich obyczajów po francusku to putain i francuzi wymawiają Putin bardzo podobnie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jah2
-1 / 5

21 wiek jak to jest w ogóle mozliwe lol, w kaftan gościa i do wariatkowa; jeszcze wojsko grzecznie wykonuje egzekucje na niewinnych ludziach, ludzie którzy sami maja rodziny, to nie hitlerjugend ze im wyprali mózgi; trace wiare w ludzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+4 / 4

@jah2 u nas ludzie wierzą, że Niemcy nam zazdroszczą gospodarki, to czemu w Rosji, rosyjscy żołnierze, nie mieli by wierzyć w to, że robią dobrze, a ludzie, których atakują to zbrodniarze lub ich potomkowie. U nas też nie problem znaleźć ludzi, którzy strzelali by do Ukraińców, bo Bandera, bo Wołyń. Do tego potęguje to fakt, że to są żołnierze, oni są szkoleni do bycia posłusznym, wobec dowodzących, tego się od nich wymaga i do tego są szkoleni, bo myślący żołnierz, to zły żołnierz. I oni wiedzą, że to nie oni są tam od myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@jah2 No normalnie, tak jak za Busha czy Obamy USA najeżdżało bliski wschód i nikt nic nie gadał... Wręcz przeciwnie, ludzie się cieszyli jak barany. Nikt złego słowa nie powiedział bo USA atakowało ludzi z "całkiem innego świata", innej kultury więc mieli wywalone. Jak Izrael strzela do Palestyńczyków, wysiedlają ich z ich własnych domów to też jest w porządku i nikt nic nie mówi. Ale Putin wjechał na Ukrainę i jest gónwo burza, zbrodniarz wojenny (mimo, że zbrodni wojennych jeszcze nie popełnił, a przynajmniej nie został za nie skazany) hurr durr...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jah2
0 / 0

nie no sory faktycznie wyprali im mózgi, że jada na ćwiczenia a dzieci to kartonowe cele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tosavi
+1 / 3

Cholerne kacapy wojny im mało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomekOKM
+3 / 5

Gdyby u władzy w Europie czy USA byli odpowiedni ludzie z jajami, bez powiązań biznesowych z Rosją to spacyfikowaliby Putina i jego współpracowników. Jak to jest możliwe, że garstka ludzi jest w stanie w biały dzień wydać polecenia ataku na inny kraj praktycznie bezkarnie? Ciężko uwierzyć, że w dzisiejszych czasach i przy obecnej technologii nie jest możliwe dorwanie kilku gości i zrobienie porządku przy zaangażowaniu większej części świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+4 / 6

@TomekOKM
Rozumiem, że jesteś gotów przyjąć u siebie na podwórku spadającą „atomówkę”?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+6 / 6

@TomekOKM Gdyby Zachód chciał realnie odpowiedzieć, to nie musiałby wcale wchodzić nigdzie z wojskiem. 90% rosyjskich oligarchów i ich rodzin siedzi i pracuje w Stanach i Europie Zachodniej. Najprościej byłoby w odpowiedzi zamrozić im oraz ich rodzinom środki w bankach, zaanektować firmy, wyrzucić z pracy (kto tam nieliczny jest na zatrudnieniu a nie na swoim), dzieci bogaczy usunąć z prestiżowych szkół, w skrajnym przypadku internować. Odcięci od hajsu i ze sparaliżowanymi elitami mieliby srogi problem. Ale po co, skoro to tylko Ukraina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2022 o 18:53

avatar Ashera01
+1 / 1

To jest straszne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
0 / 6

Nie wierzyłem, że będzie wojna, kolega właśnie ściąga rodzinę z Ukrainy. Nie lubię Ukraińców, ale powinniśmy odpowiedzieć siłą, wszystkie państwa, które mają wiecznie problemy z Rosją powinny odpowiedzieć siłą. Ten debil nie poprzestanie na Ukrainie, potem pójdą Bałkany, państwa Bałtyckie i Polska, lepiej walczyć na obcym terenie. My w Polsce nie znamy pojęcia pokoju za wszelką cenę. Człowiek który chce pokoju za wszelką cenę będzie walczył przez całe życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+5 / 5

@kiraftw Abstrahując od tego, że mówimy o drugiej armii świata, dysponującej pierwszym lub drugim arsenałem nuklearnym świata... USA i Rosję (w spadku po ZSRR), czy np. KRLD łączy wspólna cecha - to są kraje zmilitaryzowane, ciągle przygotowujące się do wojny. Militaryzm jest tam wpajany od najmłodszych lat, połowa wszystkiego się wokół tego kręci. Pójście na wojnę z takim państwem... to tak, jakby couch potato ruszył się z kanapy i poszedł się bić z Sebą z siłki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+1 / 1

@daclaw Masz w 100% rację, ale to, że będziemy pasywni nie sprawi, że unikniemy konfliktu... Po prostu Putin może zajmować sobie państwo po państwie i ten couch patato będzie liczył, że jego Seba z siłki nie dotknie, a zachód będzie ćwierkać na twiterze i kolejnych oligarchów banować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@daclaw Couch potato prawdopodobnie by Cię zabił gdyby chciało mu się wstać! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@kiraftw A co do Seby z siłki... Seba nie potrafi się tak naprawdę bić, wchodzi cielskiem napompowanym wodą i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Losstarott gdyby dał radę wstać* Potem musiałby wykonać bardzo trudne obliczenia by wiedzieć jak i gdzie upaść by zabić ciężarem własnego ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@AIkanaro Albo potknąwszy się o własną nogę akurat by trafił. Prawdziwy Critical bazujący na szczęściu! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Losstarott Ta, critical xD Zależy ile by na kościach wyrzucił, bo jak by wyrzucił tzw upsa to byłby critical, ale samobójczy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@AIkanaro Criticale wchodzą tylko w przeciwników. Final Fantasy się kłania xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Losstarott To, że w FF jest taka zasada, nie znaczy, że w innych RPG, a zwłaszcza czytanych (książkowych) jest taka sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Losstarott
-2 / 2

@AIkanaro Oczywiście, nie twierdze że nie, ale to ja pierwszy wspomniałem o criticalu a pisząc miałem na myśli właśnie to uniwersum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
+1 / 3

w 2014 po ataku na krym bylo sie zjednoczyc dac lajzie pozadnie po lapkach i nie byloby teraz takiej sytuacji ale wyrazy oburzenia powodowaly jedynie smiech putina jak i jego przydudasow , Teraz chyba bedzie trzeba zainwestowac w lekcje ruskiego bo jak lajzy ktos nie odstrzeli to jestesmy nastepni niestety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
+1 / 1

I co to da ... tu powinna być jedna i prosta reakcja czyli wszystkie państwa które tak piszą o sankcjach powinny przeprowadzić zmasowany atak na agresora ... wtedy założę się że Putin by się zastanowił albo po porostu nie byłoby już co zbierać z jego kraju i przy okazji dałoby to mocny znak ze jeżeli coś takiego znowu nastąpi to 0 pobłażania ... a tak to on ma w nosie sankcje i reprymendy on sobie będzie powoli szedł do przodu państwo po państwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niezapominajk931
0 / 0

@Kriziol Też się zastanawiam. Skoro wojują nad Ukraina to pyknąć ich od tej strony. Tylko Rosja ma za sobą Chiny i to dopiero piekło byłoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-2 / 2

@Kriziol w momencie, kiedy Rosjanie, Chińczycy i Koreańczycy z północy siedzą na atomie, ty chcesz zmasowanego ataku? Może jeszcze ma to nastąpić w kilka godzin, bo przecież wszyscy z NATO mają teleporty do przerzucania wojsk i organizowania zaopatrzenia? I to jeszcze wszystko w imię obrony kraju, który do dziś nie uregulował kwestii swoich granic w ONZ, ani od 8 lat nie potrafi poradzić sobie z rebeliantami we własnych granicach. Nie no, jesteś nieźle oderwany od świata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 ... a czy oni się dziś obudzili że na wschodzie coś się dzieje? Tak choćby nie wiedzieli tego od dawna ... nie mają wywiadu? .. sorry kolego ale jak tego też nie widziałeś już od co najmniej kilku miesięcy to jesteś jak te wszystkie tzw. "kraje wspierające", tak Chiny i Korea siedzą na atomie ... ale kto do tego dopuścił i nie zrobił z tym nic już wcześniej ... a teraz co mamy siedzieć i patrzeć jak po Ukrainie wjadą na nas lub na inny kraj? ;) Jestem wtedy ciekaw czy też będziesz pisał że "sojusznicy" nie mają teleportu i nie wiedzieli co się dzieje ... takie siedzenie i nic nie robienie to tylko ciche przyzwolenia dla Putina i innych że mogą robić co chcą bo i tak nikt się nie zbierze by coś im zrobić. Więc jak będą najeżdżać dalej to coś mi się zdaje że będziesz pierwszy który wywiesi białą flagę bo przecież oni mają atom ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@Niezapominajk931 no mają Chiny ... i tutaj jest błąd że większość krajów przeniosła znaczną ilość produkcji tam "bo przecież taniej" tylko teraz mogą mieć problemy ... ale z drugiej strony jak będą siedzieć i nic nie robić to już możemy zacząć uczyć się ruskiego czy chińskiego. Jest jeszcze kwestia czy Chiny by wkroczyły do akcji czy tylko tak jak teraz państwa nakładały sankcje i potępiały to w "swoich" mediach ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-2 / 2

@Kriziol a czy Ukraina miała z którymś państwem zachodu umowy sojusznicze? Nie. Czy tylko Rosja i USA mają wyłączność w świecie na broń nuklearną? Nie. A ty nie tylko chcesz wysyłać ludzi na śmierć za kraj, który jest politycznie jak chorągiewka, ale też pacyfikowac narody za rozwój broni jądrowej. Widzę, że większość Polaków nagle się przebudziła, bo tuz za granicą walnęły bomby, że na świecie wciąż są konflikty zbrojne. Ale pociesza nas fakt, że nie będziesz siedział z białą flagą, tylko już pewnie pakujesz sprzęt i jedziesz na linię frontu żeby walczyć ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 a czy ty nie rozumiesz że jak każdy kraj tak będzie tylko spoglądał na swój tyłek to za chwilę Rosja czy inny agresor wszystkich wchłonie ;) bo "po co pomagać innym nam jest dobrze teraz" ... a później będzie "czemu nam nikt nie pomaga" ... Tak ja bym walczył za swój kraj i im bym też pomógł ... nie tak jak ty który wywiesiłbym od razu białą flagę ;)
P.Ss I o ile wiem Ukraina chciała wstąpić do NATO ale nie spełniła jakichś warunków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Kriziol no to na co czekasz, dawaj pod Kijów, tam z pewnością cie uzbroją Jackowski-juniorze ;)
Rosja nie wchłonie wszystkich bo nie ma tyle sil i środków, jak również wątpliwe, żeby ryzykowała wojnę atomową z NATO. Ale taki Rambo-stratego-myslicielo-przywodca jak ty może tego nie rozumieć, bo ty byś poszedł w szarżę na każdego.
PS ja chciałem wstąpić do klubu milionerów, ale nie spełniłem jakichś warunków, dlatego wciąż nie jestem jednym z nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2022 o 18:52

K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 Ty chyba dalej nie rozumiesz ;) ... więc niema co gadać, sorry ale powiem w prost po tym co piszesz uważam cię za człowieka który dba tylko o własne sprawy i gada dużo ale jeśli przyjdzie co do czego to nie zrobi nic i ucieknie z podkulonym ogonem :) przynajmniej tyle wnioskuję z twoich wypowiedzi. A co do Rosji ... myślisz że nie spróbują ataku lub prowokacji na NATO? Białoruś już próbowała na naszych granicach z tzw. uchodźcami ;) jak tylko wyczują że nie będą mieli z tego większych konsekwencji to co sądzisz ze zrobią? Nie jestem jakimś rambo ale że tak kolokwialnie powiem "w kupie siła i kupy nikt nie ruszy" ... a co do "klubu milionerów" czasami małe rzeczy też są ważne ... jeśli chcesz takich porównań to napisze tak (chociaż to trochę obraźliwe moim zdaniem) ciekawe który milioner obył by się bez papieru toaletowego ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Kriziol no więc nadal pytam - co jeszcze robisz z dupą na krześle przy kompie, czemu nie ma cie pod Kijowem czy Odessą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 jeśli dasz mi broń to pojadę ... niestety broń dostają w Ukrainie tylko ludzie z ukraińskim paszportem a w Polsce nie można kupić żadnej broni. A chętnie bym taką kupił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 a po 2 teraz jest taka technologia ze nie trzeba komputera i siedzieć w mieszkaniu żeby można obserwować internet ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Kriziol No tak, bo ukraina jako państwo nie istnieje. Od grudnia 1991 nie ma wytyczonych granic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Kriziol no to działaj z koktajlami Mołotowa, pomagaj rannym, rób cokolwiek. Być na froncie nie zawsze jest równoznaczne z noszeniem karabinu. Tylko co ktoś, kto wojnę zna z gier komputerowych może o tym wiedzieć. Potrafisz tylko dużo gadać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 to się zdecyduje ja tylko konkretnie odpowiadam na twoje pytania ;)
"dawaj pod Kijów, tam z pewnością cie uzbroją" - więc napisałem że nie uzbroją.
Teraz piszesz "no to działaj z koktajlami Mołotowa, pomagaj rannym, rób cokolwiek" zdecyduj się wreszcie ... jakbyś zarządzał ludźmi to nie chaiłbym być pod twoimi rozkazami ;) z drugiej strony skąd wiesz ze nie działa? Tak jak piszesz pomoc można też inaczej jedzenie ubrania przewóz osób .... ale ty tylko uważasz ze siedzę przed kompem i gram w gry. Inna sprawa koktajle mołotowa to mało efektywna broń i sporo naraża użytkownika na pokazanie swojej pozycji ... jak się walczy to trzeba też z głową to robić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Kriziol mieszkańcy Kijowa jakoś sobie z tymi koktajlami radzą, a ty nadal tylko szczekasz w necie. No ale, przecież to bezpieczne i nic nie kosztuje ;) polecam jeszcze bardziej się napinać bez pokrycia w faktach i używać jeszcze więcej bezsensownych wielokropków, będziesz bardzo wiarygodny, polski Rambo (internetowy) ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriziol
0 / 0

@marekmarecki123 a skąd wiesz .... że jednak nie jestem na granicy już i nie pomagam ;) ale spoko Ty wiesz wszystko i potrafisz wszystko ... ale pierwszy byś uciekał ;) i na tym koniec mojego pisania bo się nie opłaca ;) miłego dnia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Kriziol ogarnij najpierw trochę interpunkcję, a zarzut "ty wiesz wszystko i potrafisz wszystko" rozumiem, że odnosi się do ciebie, bo od samego początku przewidujesz co to ja nie zrobię i napinasz się co to byś nie zrobił, a okazuje się, że ta pomoc Ukrainie w walce polega co najwyżej na (wątpliwym) staniu na granicy. Gratuluję konsekwencji i pojęcia o sprawach geopolityki, wojny i gospodarki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lestar
+1 / 1

A tak zapytam -kto broni naszego kraju,a kto wyjeżdża?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+1 / 1

@BANza321 A ja sobie spokojnie wyparuję. Lepsze to niż męczarnie choroby popromiennej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R romanowitch
0 / 0

Putin robi grozna mine i sie odgraza, bo najwyrazniej obawia sie interwencji NATO, ktore mogloby pokrzyzowac jego plany odnosnie Ukrainy. To tylko blef, pies, ktory glosno szczeka, nie gryzie. Niestety NATO, to papierowy tygrys, ktory jest mistrzem deklaracji solidarnosci, moralnego wsparcia i zdecydowanych protestow dyplomatycznych, ale ktory w obawie przed konsekwencjami i ewentualna eskalacja jest calkowicie niezdolny do dzialania. Putin nie zaprzestanie swoich dazen do ekspansji, zanim ktos nie zasadzi mu kopa i ostro mu sie nie postawi. Historia pokazuje, ze dazenie do utrzymania pokoju za wszelka cene nie konczy sie dobrze i prowadzi do niewyobrazalnej eskalacji konfliktow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
0 / 0

Widać że koleś szuka guza, sam z całym światem nie wygrasz, pamiętaj o tym. Putiek ma się chyba za cara co, nie takich się obalało a ty nie będziesz wyjątkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem