Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

W Hanowerze spalono samochody, które brały udział w wiecu poparcia dla Rosjan

1:13

www.demotywatory.pl
+
1603 1619
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
H konto usunięte
+25 / 37

Władza się boi wydalić z kraju ale jednak ludzie mają łeb na karku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+9 / 21

Prowokacja rosyjska, sami zniszczyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+26 / 52

Mam nadzieję, że mimo "najlepszych chęci" niemiecka policja nie będzie mogła ustalić sprawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+26 / 42

@Alasmel Ja popieram odbieranie takim ludziom jak ty obywatelstwa i deportacji do Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2022 o 16:13

R rademenes_82
+11 / 11

@Alasmel Nikt nie ma prawa popierać nazistów. Jeśli ktoś to robi, sam jest nazistą. A nazista jedyna do czego ma prawo, to pluton egzekucyjny,.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alasmel
-2 / 2

@rysz666 Dlaczego? Bo uważam, że każdy ma prawo posiadać inne poglądy od większości i informować o tym? Tak dla twojej wiadomości to nie popieram ludobójstwa w Ukrainie. Rosja przegięła, ale to nie znaczy, że będę przyklaskiwał łamaniu prawa jakim jest niszczenie cudzej własności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alasmel
-2 / 2

@rademenes_82 Trochę za mocno uogólniłeś. Bo czy osoba wyznająca idee komunistyczne to komunista? A muszę przyznać, że komuchy więcej przelały ludzkiej krwi niż Hitler i Mussolini razem wzięci.
Co do nazistów to należy się im stryczek (szkoda kul), ale to nie znaczy, że tak samo mamy traktować ich wyborców. A to dlatego, że każdy z nich ma prawo swoich poglądów. Ich należy edukować i pokazywać do czego prowadzi wyznawana przez nich ideologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+2 / 2

@Alasmel Nie zgadzam się. Edukować, to można dzieci w przedszkolu, względnie w szkole. Po to tam chodzą, żeby się uczyć. Ale edukować ludzi w wieku 30, 40 i więcej lat to strata czasu, to już nic nie da. Szczególnie, jeśli mówimy o bydle popierającym ludobójstwo, a taka sytuacja właśnie ma miejsce. Własne zdanie można mieć w sprawie wiary, preferencji seksualnych czy koloru skarpetek. W pewnych kwestiach (jak poruszona przykładowo w tej dyskusji kwestia poparcia dla rosyjskich nazistów którzy dopuszczają się ludobójstwa) jest tylko jedna prawda, nie ma półprawd ani innych wersji tejże prawdy. Prawda jest zawsze jedna, a w obecnej sytuacji mówi ona, że w Rosji odrodził się nazizm i należy go powstrzymać wszelkimi możliwymi metodami. A jedynym sposobem na wytrzebienie nazizmu jest likwidacja samych nazistów jak i ich wszystkich zwolenników. Bo czy zwolennik nazisty nie jest sam nazistą? Oczywiście, że jest. Jeśli pozwolimy nazistom popierać innych nazistów i głośno wyrażać swoje zdanie, ani się obejrzymy, a powstanie kolejna Rzesza. Tym razem o dziwo nie niemiecka, a radziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2022 o 12:01

R konto usunięte
+2 / 2

@Alasmel Dlaczego? Bo mam taki kaprys i dlatego, że mogę. Nie podoba Ci się coś w moim poglądzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profesorvico
0 / 0

@rysz666 sorki dałem minusa przypadkiem, miał być plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alasmel
0 / 0

@rysz666 Tak jak tobie w moim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jan0sik
+5 / 11

RussianFake!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+23 / 37

No cóż, kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Byleby tylko nie spalili auta jakiegoś przypadkowego człowieka. Samochody ruskich aktywistów wojennych palić jak najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xargs
+27 / 41

Takie w sumie demo skutków wojny, którą popierają. Wątpię jednak, żeby załapali przekaz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nicemen1
+5 / 15

Znakomicie tego nawet handlarz cebularz Mirek nie nareperuje:) Film mi się zaciął bo już oglądam 5 raz z uśmiechem na twarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rety13
+11 / 25

Ciekawe czy wiec poparcia dla Hitlera pozwolili by zrobić? Dobrze kacapom!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+15 / 23

Oj! Jakie nieszczęście...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zelalem
+4 / 12

No nie wiem...
Moim zdaniem lepszą odpowiedzią byłoby zorganizowanie demonstracji poparcia dla Ukrainy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+17 / 29

I bardzo dobrze, niech kolaboranci i ruscy popierający putina wiedzą, że nie ma dla nich akceptacji. Niech poczują co to wykluczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+7 / 9

Oops...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mati102001
+6 / 12

Git

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+6 / 14

@GramDaniel Jak jest wojna to niestety prawo idzie w odstawkę. Czy kacapy odpowiedzą karnie za zabójstwa i zniszczenia na Ukrainie? PS Osobiście uważam że lepiej powinni ich wysłać z powrotem do rosji, niż niszczyć auta, ale tego raczej nie zrobią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+5 / 11

@GramDaniel powiedz to ruskom na ukrainie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GramDaniel
-1 / 7

@Kar4 W Niemczech z tego co mi wiadomo to wojny nie ma, a więc prawo powinno nadal być na pierwszym miejscu Także sprawcy powinni zostać złapani i oskarżeni.

Ogółem proszę sobie nie myśleć, że ja tu ruskich popieram, bo tak nie jest. Uważam po prostu, iż jeśli nie żyjesz w jakimś najgorszym zadupiu Afryki, to samosądy nie powinny mieć miejsca, ponieważ żyjemy w cywilizowanym świecie gdzie prawo i wszelkiej maści organy, które to prawo wymierzają istnieją oraz funkcjonują i to one powinny się zajmować wydawaniem wyroków, jeśli jest taka potrzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2022 o 22:02

K Kar4
+1 / 5

@GramDaniel Piękna idea dobrego prawa. Jedna oni popierają wojnę i jej ofiary oraz zniszczenia, z które - zapewne niestety - nikt nie odpowie, a nawet jak to i tak tego się nie cofnie. Aby takim sytuacją zapobiegać trzeba deportować tych co popierają rosję i jej walkę z zachodem - bo to już tak jest prezentowane przez Putlera.
"ponieważ żyjemy w cywilizowanym świecie" to co kacapy robią na Ukrainie odbiega od cywilizacji, do tego spalenie aut tym co to popierają to tylko mała namiastka.
Zgadzam się że prawa trzeba przestrzegać i je egzekwować, tylko szkoda że kara się tego co ukradnie batonik, a tych co kradną miliony, czy są odpowiedzialni za ludobójstwo, już nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madass07
0 / 2

@GramDaniel demontrując poparcie dla działań wojennych i rosji załamali prawo w niemczech więc kto powinien zostać osądzony? to co powyżej to sprawiedliwość w minimalnym wymiarze. Każdy rusek popierający rosjkę powinien być z Niemiec wydalony do rosji w trybie natychmiastowym. Skor rosja taka cudowna i bosko to co do cholery robią w niemczech? Zasada wydalenia powinna dotyczyć każdego ruchola popierającego zbrodnicze działania swojego kraju. Bo ruska można zabrać z rosji ale rosji z ruskiego nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GramDaniel
-1 / 1

@madass07 To żadna sprawiedliwość, a zwykły samosąd.
Mój drogi, jeśli faktycznie złamali prawo to tym się powinien zająć sąd, który jest upoważniony do wydawania wyroków i wymierzania kary
Także spoko, jeśli złamali prawo to do sądu ich, ale tych wandali również, bo oni nie mieli prawa zrobić tego co zrobili i również powinni zostać ukarani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2022 o 12:33

M minityrael
+12 / 20

I bardzo k***a dobrze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
-4 / 24

Bez sensu, można było nałożyć karę pieniężną zamiast palić auta. Marnotrawstwo w czystej postaci. Można było zabrać auta i je komuś innemu oddać. A teraz spalili przydatne rzeczy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+6 / 14

@jakisgoscanonim Powiedz to kacapom co mordują i robią roz***erdol na Ukrainie. Ile tam aut spłonęło. Zgadza się jest to marnotrawstwo, ale na Twoje zabieranie nie ma raczej podstawy prawnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jablon1000
0 / 2

@Kar4 A palenie samochodow ma podstawe prawna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
+1 / 3

@Kar4 A spalanie to już ma podstawy prawne? O_o
Jak zabranie miałoby nie mieć podstawy prawne, a spalenie już ma??
Przecież to nie dość, że 0 użytku z spalonych, to jeszcze zanieczyszczenie. A zabrać i oddać je komuś innemu albo sprzedać to już gorzej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2022 o 22:48

K Kar4
+1 / 1

@jakisgoscanonim Przepadek mienia musiała by dokonać instytucja państwowa jak sąd, a że na to marne szanse, to ukarane zostały te osoby poza prawnym systemem restrykcji, przez osoby prywatne - bez podstaw prawnych, a nawet je naruszając.
"to jeszcze zanieczyszczenie" te zanieczyszczenia w porównaniu do tego niszczy, pali Putler na Ukrainie to nic, a oni to popierali więc mają namiastkę tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
0 / 2

@jakisgoscanonim Jak żyjesz w demokratycznym kraju, to masz prawo demonstrować nawet swoje uwielbienie do komunizmu, ultra-prawicowe poglądy, miłość do szatana czy co tam sobie chcesz. Rzecz jasna póki komuś nie wyrządzasz tym krzywdy albo nie nawołujesz do nienawiści wobec innych.

Tak czy siak doszliśmy do momentu gdzie masz w społeczeństwie ludzi którzy mają prawdo mieć gówniane poglądy, a jedyną formą walki z ich gównem w głowie niestety jest nielegalne działanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
-1 / 1

@Kar4
@mazona
No, to można było ukraść lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
0 / 0

@jakisgoscanonim Można powiedzieć że było by to rozsądniejsze pod względem nie marnotrawienia, a i auto przecież nic złego nie zrobiło - tu się zgadza. Dla mnie w ogólnie nie powinni palić, kraść czy nawet prawnie zabierać aut, tylko powinni prostu deportować osoby popierające działania rosji putina - ale niestety na to raczej szans nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Depeszcz
+6 / 12

do tej pory nie było żadnej reakcji na wiec kacapów, w końcu ktoś się zdecydował i bardzo dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embees1
0 / 14

A może to ukrainskie samochody?A moze spalili islamisci tak jak w Szwecji?Auta stoja równo zaparkowane,a budynek na wprost wyglada na kościół.A ze ktos cos szwargocze po rusku(ukraińsku) to tylko szwargocze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+5 / 11

A moim zdaniem zbędne działanie. Tych co opierają działania "wspaniałego wschodu", deportować z tego "zgniłego zachodu". Nie potrafię zrozumieć dlaczego oni z tego raju wschodniego uciekają na ten zgniły zachód. Obywatele, oligarchowie, politycy. Jak to jest mnie zastanawia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+2 / 4

@SkrajnieCentrowy
Trochę jak Polacy narzekający na kraj, do którego wyjechali, ale do Polski mimo wszystko nie wracali. Część imigrantów tak ma. Trochę takich poznałem. Oczywiście trzymałem się z dala na tyle, na ile mogłem.

Wybory parlamentarne w 2007 to były pierwsze wybory, w których skrajnie katolicka prawica (choć gospodarczo to bardziej skrajna lewica) przegrała za granicą. Wcześniej zawsze wygrywali głosami amerykańskiej Polonii. Wielcy patrioci, antykomuniści, którzy Polski nigdy albo przez co najmniej kilkanaście lat na oczy nie widzieli, nie mówiąc już o tym, żeby w Polsce żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+3 / 5

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony popieram, bo całym sercem jestem przeciwko temu, co oni popierają, czyli inwazję i zbrodnie wojenne, ale z drugiej strony, czy powinniśmy popierać stosowanie takich metod?

Ale jednego jestem pewien. Służby wywiadowcze, czy też kontrwywiadowcze, powinny mieć ich akta i na bieżąco monitorować ich aktywność, dopilnować, żeby żaden z nich nie miał dostępu do poufnych informacji ani kontaktów, przez które mogliby takie informacje zdobyć. Innymi słowy, powinni przypomnieć sobie, jak to wyglądało w czasach Zimnej Wojny.

Niby najlepiej byłoby deportować, ale nie można stworzyć prawa, na mocy którego tylko zwolennicy Putina mogą być deportowani. Żaden z krajów NATO oficjalnie nie jest w stanie wojny z Rosją, więc nie mogą zastosować prawa wojennego. Stworzenie prawa, na mocy którego tylko zwolennicy Putina mogą zostać deportowani albo w ogóle bezprawna deportacja, to byłby bardzo niebezpieczny precedens. Ale można prowadzić dokładną infiltrację i jak znajdą się odpowiednie dowody, deportować na mocy istniejącego prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
0 / 0

@El_Polaco Są wprowadzone sankcje w krajach, które nie wypowiedziały wojny, na osoby wspierające Putina (np. na Abramowicza). Więc trzeba by to pod taką działalność podciągnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+4 / 4

„Najpewniejszym sposobem zorganizowania krucjaty na rzecz jakiejś dobrej sprawy jest obiecanie ludziom, że będą mieli szansę maltretować kogoś. Być zdolnym niszczyć z czystym sumieniem, móc źle się zachowywać i nazywać swoje złe zachowanie »słusznym oburzeniem« - to szczyt psychologicznego luksusu, najsmaczniejszy z moralnych poczęstunków”.

Nie wierzę w dobre intencje, a jedynie w chęć zaszkodzenia komuś i dania upustu emocjom.

„Pytaniem jest co tak naprawdę uzależnia. Uzależniać może myślenie „jestem dobrą osobą”. Może i tak. Jednak ktoś o umyśle psychoanalitycznym mógłby powiedzieć, że to nie to jest narkotykiem. Narkotykiem jest nienawiść, usprawiedliwienie do użycia siły, pragnienie totalitarnej kontroli i tyranicznych rządów. Maska dobroci jedynie to przykrywa. (...)
Mam ujście dla moich najgorszych impulsów. Nie muszę ich nawet świadomie zauważać, bo mam tę maskę dobroci, więc mogę pozwolić ”demonicznym siłom”, będącym częścią ludzkiej psychiki, na swobodne działanie, jednocześnie mówiąc, że jestem dobry.”

Nie wiemy też czyje naprawdę były te samochody i czy zaszkodzono tylko popierającym Rosjan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
0 / 0

@kondon skąd te 2 cytaty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@krys89 1 z Huxleya, 2 Peterson.
https://www.youtube.com/watch?v=Pw0cvzBwM8Q
Na przykładzie socjalizmu, ale jak widzisz takie myślenie i ta nienawiść jest o wiele częściej spotykana i powiedziałbym, że każdy czasami coś takiego odczuwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kotilisek
-2 / 14

No tak, skoro ktoś ma inne poglądy to trzeba go zniszczyć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shambler
+4 / 8

@kotilisek
Mówisz o ruskich niszczących ukraińskich cywilów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
-1 / 1

@kotilisek Bo chyba o to chodzi, żeby skakać sobie do gardeł, kto nie ze mną ten przeciwko mnie, trzeba namówić, że ci z widłami są przeciw tym z pochodniami. Kryzys energetyczny wywołał świat zachodni swoimi opłatami emisyjnymi do wszystkiego co się da. Europa gaz, węgiel kupujemy głównie z Rosji. Na drogim gazie/ropie/węglu zarabiała przede wszystkim Rosja i cyk mamy wojnę. Głównym czynnikiem inflacji na świecie nie jest PiS jak się, niektórym wydaję, a Chiny, które po raz kolejny wprowadzają lockdowny. Z tak zidiociałym społeczeństwem, którym manipuluję się bardzo łatwo, III wojna światowa wydaję się nieunikniona.
Na każdej wojnie od dawien dawna największym przegranym są cywile, a kobiety to już w ogóle mają przeyebane @Shambler.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelusa74
+3 / 5

O jaka szkoda :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+2 / 2

Zależy czy ruscy mieli wykupione AC, jeśli tak to nie ich problem niech się niemiecki ubezpieczyciel martwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+1 / 7

Popierają ideę napadania na innych więc chyba też popierają napaść na ich mienie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2022 o 18:34

S Skar2k19
0 / 2

bardzo dobrze popieram jeśli komuś się przez przypadek nie oberwało tak jak to miało miejsce podczas śmiechu warte black live matters co okradali palili wszystko nawet jak ktoś ich popierał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karmel1922
-2 / 4

Rozumiem ze z kacapami..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZHel
+3 / 3

NIEMCY, pierwszy raz w życiu jestem z Was dumny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+3 / 3

Ten kacapski naród zamyka sobie drzwi na najbliższe dziesięciolecia ! Swoją biernością leniwie intelektualnym pseudo elitom, oni lubią być zniewoleni i ogłupiani, tak mają w DNA.
Tylko cały cywilizowany świat dał się uśpić od ponad 70 - ciu lat.
Nie ma dla nich miejsca w wolnym, cywilizowanym świecie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Axel3232
0 / 0

Zajebiscie. Spalone wyglądają o wiele lepiej ! Tak się kończy paradowanie pod rosyjska szmatą na ulicach. Bravo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grzegorzkonopacki1
0 / 0

Pracuję w niemczech (produkujemy koparki) przez 30 lat pracował tam taki miły Rosjanin. Żona,dzieciaki,dom wydawało się,że facet już doczeka tam emerytury. Tydzień po tym jak wybuchła wojna facet rzucił pracę,wystawił dom na sprzedaż i zawinął się spowrotem do Rosji. Wersja oficjalna to chora stara matka,kiedy zapytałem dlaczego nie może jej sprowadzić do siebie stwierdził coś w stylu,że starych drzew się nie przesadza... może i to zbieg okoliczności ale mi to do dzisiaj nie daje spokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dell_e5500
+3 / 3

To jakiś fejk. Nie znalazłem informacji na ten temat. Link?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
0 / 0

O jak mi przykro!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
0 / 0

Czy wydano komunikat: "sprawców nie znaleziono, sprawę umorzono" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psiekrwia
+1 / 1

Nikogo nie dziwi, że zaparkowano je wszystkie obok siebie? W jakim mieście można znaleźć miejsce parkingowe dla tylu samochodów? Moim zdaniem te samochody wcale nie należą do żadnych manifestantów, podpalił je jakiś pacan a ktoś inny dorobił do tego swoją propagandę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem