Widzę że kolega z tych co nie dorośli jeszcze do czytania instrukcji i wysyłania raportów z błędów. No cóż... Wiele jeszcze przed Tobą. Może wydać Ci się to nieprawdopodobne, ale jeśli jesteś użytkownikiem wersji Profesional lub Ultimate po wysłaniu raportu błędu możesz dostać dedykowaną poprawkę. Pamiętam taką akcję z win 7 i oprogramowaniem AutoDesk. Problem dotyczył obsługi drukarek. M$ wysyłał wtedy mnóstwo dedykowanych poprawek.
Ja zawsze wysyłam. Nie mam pojęcia po co i do kogo, ale skoro chcą, to niech mają.
U mnie też były wysyłane...
Czyli to legenda o mnie...
Raz wysłałem raport o błędach, ale wystąpił błąd przy wysyłaniu.
Widzę że kolega z tych co nie dorośli jeszcze do czytania instrukcji i wysyłania raportów z błędów. No cóż... Wiele jeszcze przed Tobą. Może wydać Ci się to nieprawdopodobne, ale jeśli jesteś użytkownikiem wersji Profesional lub Ultimate po wysłaniu raportu błędu możesz dostać dedykowaną poprawkę. Pamiętam taką akcję z win 7 i oprogramowaniem AutoDesk. Problem dotyczył obsługi drukarek. M$ wysyłał wtedy mnóstwo dedykowanych poprawek.