Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Pasqdnik82
+4 / 40

No i fajnie że Wiktoria ma takich rodziców i bliskich, którzy nie odwaracają się od niej tylko dlatego że nie jest taka, jakie tylko akceptuje prezez i PiSowskie kanalie rządzące + Konfederackie i ich elektorat. Dla nich Wiktoria jest wynaturzeniem i osobą którą trzeba pogardzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G giwek
+2 / 38

@Pasqdnik82 Jeżeli Wiktoria jest obojniakiem, to wybór płci jest jak najbardziej konieczny. Jeżeli natomiast urodziła się chłopcem, do osiągnięcia pełnoletności nie ma prawa spełniać swoich zachcianek. To dziecko, a przede wszystkim rodzice, potrzebują pomocy specjalisty, jakim w takich sprawach jest psychiatra, nie psycholog. I proszę nie atakować przeciwników zmiany płci. Ktoś kto nie akceptuje siebie, nie ma prawa wymagać akceptacji od innych.
P.S. Boję się, że to dziecko skończy tragicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzeszkaV
-2 / 26

@giwek jedynym zagrożeniem dla niej są tacy jak Ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 15

@giwek czy to zachcianka czy nie.. tego nie wiemy... Nie wiem ile lat nawet ma ta Wiktoria.. być może jest też tak, że były wizyty u jakiegoś specjalisty, psychologa itd... Myślałem że dziś nie przeczytam niczego głupszego ale rozwaliłeś mnie tekstem "Ktoś kto nie akceptuje siebie, nie ma prawa wymagać akceptacji od innych" Ogólnie ktoś kto akceptuje siebie też nie ma prawa wymagać akceptacji od innych bo niby dlaczego np miałbym akceptować zachowania np Kaczyńskiego, Jędraszewskiego, Rydzyka, Spurek i wiele wiele innych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G giwek
0 / 16

@Pasqdnik82 Masz racje. Nie znamy tej osoby. Nie masz obowiązku akceptacji nienormalnych zachowań innych. Dlaczego więc wymaga się aby akceptować nienormalne zachowania LGBT+? Ogólnie pojęta tolerancja nie ma nic wspólnego z akceptacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+1 / 7

@giwek A co ma do tego psychiatra? On zajmuje się inną stroną - fizyczną. Co miał przepisać , paracetamol czy hormony? Zresztą gdybyś kiedykolwiek korzystał z usług takiego lekarza, to wiedź, że dobry specjalista bardzo będzie zalecał Tobie kontakt właśnie z psychologiem/psychoterapeutą (zależnie od problemu)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 7:42

M mudia
+4 / 6

@giwek Czy wyśmiewanie się z dziecka, brak reakcji przedszkolanki na przemoc fizyczną ze trony innych dzieci, podpada pod pojęcie tolerancji czy akceptacji? Wiesz, że dziecko to wrażliwa "istota" i łatwo możesz popsuć człowieka na całe życie? Dlatego nawet przemoc psychiczna jest w takim przypadku karygodna. My w Polsce podobno chronimy dzieci "od ich poczęcia" - o to walczy PiS, więc dlaczego niektóre z nich traktujemy (jako ogół) jak śmieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 7:46

K konto usunięte
+3 / 5

@Pasqdnik82
Kurde, kto Cię tak zminusował??? Naraziłeś sie jakiemuś pisiemu trollowi i kumpli ze stajni przyprowadził?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

@KatzenKratzen A nie wiem i jakoś mi ani na plusach ani na minusach nie zależy :) Każdy niech sobie robi jak uważa czy się komuś wypowiedź podoba czy nie :) Gdy ja do kogoś tam piszę, to raczej staram się odnosić do tego co kto napisał, zgadzam się lub nie... albo coś tam jeszcze innego... W sumie czy ma 20+ czy 20- ktoś w swojej wypowiedzi to mało istotne... ważne co taka osoba napisała i się własnie z taką zgodzę lub nie...lub częściowo... Rozwala mnie ten kot na Twoim avku, kiedy go nie zobaczę :DDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 20:02

K konto usunięte
+1 / 3

@Pasqdnik82
No właśnie odnoszę się do tego, co napisałeś: "No i fajnie że Wiktoria ma takich rodziców i bliskich, którzy nie odwaracają się od niej tylko dlatego że nie jest taka,"
Możemy wnioskować ze ci, co Cię zminusowali pierwsi zawlekliby swoje "takie" dziecko na stos. To jest straszne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 3

@giwek Ale co widzisz w nienormalnych zachowaniach tej Wiktorii bo o tym jest demot? Odniosłeś się że, to są jej zachcianki... i skąd to wiesz, że to jej zachcianki? Skąd wiesz, że nie było rozmów z psychologami? Bo w democie nie ma o tym informacji ... a Ty o tej osobie właśnie piszesz. Dla Ciebie może transeksualność, homoseksualność jest nienormalna i spoko.. jeśli nie napi...lasz pałą gejów i lesbijek czy innych, dlatego, że te osoby są takiej orientacji czy tak mają... to fajnie :) jeśli ich nie obrażasz za to że tacy są właśnie i nie robią Ci żadnej krzywdy i Ciebie nie obrażają... to w czym widzisz problem? Oni mają, tak, Ty masz tak... Ja się mam oburzać na jakieś kościelne pielgrzymki, drogi krzyżowe i inne takie które mi przeszkadzają czy to w wyopczynku czy w drodze do pracy? Pielgrzymki mi przeszkadzają mocno (szczególnie te częstochowskie bo gdy jestem u rodziców a temtędy często idą to sporo syfu za sobą zostawiają w postaci butelek. papierków papierowych, foliowych, petów... puszek... a potem gmina to musi sprzątnąć) a przejechać gdzieś wtedy to jest ciężko jak idzie kilkaset osób i nie zejdą na bok...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 20:22

P Pasqdnik82
+2 / 2

@KatzenKratzen To nalezy współczuć im braku miłości do własnych bliskich... w razie gdyby okazało się że naczelny "religiny" okazałoby się że ma syna geja... pewnie by go na elektrowstrząsy wysyłał jak to kiedyś bywało w ramach leczenia homoseksualizmu:P... a to chyba wymysł Kościoła (takie leczenie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+2 / 2

@giwek serio uwielbiam takie argumenty...
Czy ty sobie zdajesz sprawę że to brzmi tak jakbyś do kogoś kto właśnie wyszedł ze szpitala po tym jak był leczony na zawał - powiedział, że ojojoj miałeś zawał, to źle. A myślałeś żeby iść z tym do lekarza?

Serio myślisz że ktoś leczy dysmorfie płciową i transpłciowość u psychologa? Psycholodzy generalnie nie leczą - psycholog może prowadzić psychoterapię, element terapii; ale od leczenia to jest lekarz psychiatra. Są seksuolodzy - tak tutaj też raczej powinno się iść do lekarza a nie do psychologa. W Polsce żeby dobić do etapu zmiany danych - imienia, płci w dokumentach - to trzeba często przynajmniej ze 2-3 lat leczenia. Co akurat nie jest złe - aczkolwiek sama forma jest wciąż patologiczna - bo nie każda dysmorfia płciowa to od razu jest transpłciowość i bez dobrej diagnostyki może dojść do pomyłki.

Albo inaczej - czy ty w ogóle myślisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2022 o 5:50

E Eskim0s69
0 / 0

@giwek homoseksualizm jest normalny i naturalny tak jak heteroseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G giwek
-4 / 4

@WhiteD No wiesz, zdarza mi się myśleć. I bardzo podoba mi się powiedzenie, że tylko zdechłe ryby i śmieci płyną z prądem. Napisałem, że to głównie rodzice potrzebują pomocy psychologa, gdyż to oni niejako w imieniu dziecka, robią z niego kalekę. Tak kalekę, bo niszczą zdrowy organizm. Dlaczego każe się akceptować siebie osobom otyłym, upośledzonym czy kalekim? A jeśli ma się odchyły psychiczne związane z seksualnością, to akceptacja swojego ciała już nie wchodzi w rachubę? Bo to modne? Czy dlatego, że można mieć z tego korzyść (patrz sportowcy trans-płciowi, uważasz że to normalne i etyczne?)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G giwek
-3 / 3

@Eskim0s69 Tak, jest naturalny bo występuje w naturze. Czy jest normalny? Zoofilia też występuje. Nekrofilia również. Inne (jeszcze) zboczenia też. I nikt poza uprawiającymi je, nie nazywa tego normalnością. Złodziejstwo, zabójstwa, też są naturalne, ale zdrowy człowiek nie uważa tego za normę. Napiszesz, że przesadzam, ale czy na pewno?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G giwek
-3 / 3

@mudia Dzieci są wyśmiewane przez rówieśników za wszystko. Za wygląd, że jest chudy lub gruby.Za to, że uczy się za dobrze, jak również za to, że jest nieukiem. Za to, że nosi okulary, ma garbaty nos, ma ojca pijaka, lub matkę sprzątaczkę. Za to, że ma niemodne spodnie, albo stare buty. Ale oczywiście wtedy wrażliwość dziecka się nie liczy. Liczy się wtedy, kiedy nie może odnaleźć się w swojej płci. I wtedy znajdują się obrońcy jak Ty. Żałosny jest ten świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@giwek
,, Inne (jeszcze) zboczenia też." zoofilia i każda filia to zboczenie, ale nie homoseksualizm.

,,. Złodziejstwo, zabójstwa, też są naturalne, ale zdrowy człowiek nie uważa tego za normę."
Wszystko zależy od perspektywy.
Z perspektywy natury, wszystko co w niej powstało jest normalne i naturalne, bez względu na skutki i szanse wystąpienia.
Dla nas już tak nie musi być.
Leki, szczepionki, bandaże, internet, loty w kosmos, samochody są sprzeczne z naturą, nienaturalne i nienormalne w naturze, ale normalne jest to dla ludzi.
Katastrofy, zabójstwa, kanibalizm, gwałty, kradzieże, wirusy, choroby są naturalne i normalne w naturze, ale nie są normalne dla nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G giwek
-3 / 3

@Eskim0s69 Generalnie wszystko co nie jest normą jest nienormalne. Nie jest normą homoseksualizm. Kazirodztwo nie jest filią a nikt nie uzna tego za normę, chociaż często występuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@giwek homoseksualizm jest normą.
Kazirodztwo dotyczy ludzi, to samo z pedofilią, a to nie istnieje w naturze, więc jest nienaturalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@giwek Tylko że pies robiący z siostrą dzieci, nie spowoduje że ich dzieci będą upośledzone, tak jak to jest u ludzi.

Pedofilia to popęd seksualny osoby dorosłej do nieletniej.
Osobą może być tylko człowiek.
Pełnoletność osiąga też tylko człowiek, o danym wieku zależy w jakim państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humberto
+16 / 22

A Prezes jest otoczony klakierami, którzy znikną gdy tylko przestanie być Prezesem i będzie tylko starym dziadem z Żoliborza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
+3 / 21

I ja byłabym z Wami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+1 / 5

@GieniaK a prezes będzie sam, właściwie to już jest sam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 3

@GieniaK
Ja też. To chyba oczywiste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
0 / 2

@KatzenKratzen
Jakżeby inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kapseldooranzady
-1 / 21

Ok, ok. 9n tak często podkreśla jaki dumny jest ze swojego dziecka, że mam wrażenie robienia lansu na tym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nighthawk7
+24 / 30

A ja mogę mieć to gdzieś? Czy w obecnym czasach muszę być "za" albo "przeciw"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 7

@Nighthawk7

Gdyby było referendum w tej sprawie, to poczuwasz się do obowiązku głosować w ref?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 11

@Sok_Jablkowy Jakie miałoby być pytanie?
Czy może sobie zrobić operację? Czy wszyscy muszą akceptować jej zmianę?
Nie rozumiem co tutaj ludzie mieliby ustalać, jeszcze w tak nieodpowiedni sposób...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+1 / 9

@Nighthawk7 Nie musisz być "za" albo "przeciw". Równie dobrze możesz stać z boku i patrzeć jak inni decydują za ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 3:47

N Nighthawk7
+7 / 7

@polski_niewolnik
No ale o czym tu decydować? To jego/jej sprawa osobista i tyle. Dlaczego jacykolwiek postronni ludzie mają się wtrącać do tego tematu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
-4 / 14

XD Chwali się ten tvniarz czy żal? Może to wpływ jego chorego otoczenia ma udział w tym zaburzeniu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 7:10

M mudia
+2 / 6

Kampania wyborcza i dolewanie benzyny do własnego, prymitywnego elektoratu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+2 / 14

Wszystkie stworzenia na ziemi zawsze wiedzą, czy są samcami, czy samicami. Tylko durny człowiek nie wie, a "ponoć" najinteligentniejszy gatunek. Jak ktoś nie wie, co ma w gaciach, to jest debilem, a nie, że mu akceptacji potrzeba. Jak się gówniarzowi moda znudzi na udawanie baby to się ustabilizuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-1 / 3

@MagdalennaMagdalinska Czy ludzie są biologicznie bezpłciowi lub zmienni płciowo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+1 / 1

@DexterHollandRulez ale on powiedział "wszystkie stworzenia na ziemi".
Co oznacza że jest idiotą i nie ma pojęcia o tym że nie każde stworzenie na ziemi ma określoną płeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 2

@WhiteD Cóż, żadna z osób powyżej nie ma tutaj racji. Pierwsze stwierdzenie jest błędne, a ślimak nijak ma się do ludzi, o których w pierwszym komentarzu chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MagdalennaMagdalinska
+1 / 1

@DexterHollandRulez obojnactwo występuje też u ludzi - biologicznie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 0

@MagdalennaMagdalinska Tak, jako rzadka mutacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+3 / 5

A ile ta polka trans ma latek ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sharku111
+10 / 20

Chore. Jak ma 23 parę chromosomów XX to jest dziewczynką, a XY chłopakiem. To podstawy biologii, nauka. Chyba, że ma trisomię chromosomów. Tylko w takiej sytuacji mogą być jakieś wątpliwości. Reszta to zaburzenia umysłowe. A gdyby, powiedzmy, czuła się koniem? Albo bażantem? Każesz przeszczepić jej pióra i ogon? Czy zaczniesz w końcu leczyć na głowę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2022 o 8:01

E Eskim0s69
+1 / 1

@sharku111 Współcześnie do określenia płci człowieka stosuje się następujące kryteria:

płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci).
płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki).
płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy).
płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet.
płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika.
płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny).
płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych.
płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu.
płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej.
płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mario391978
+9 / 11

Naprawdę nie mam nic do LGBT. Ale dali z siebie zrobić widowisko polityczne, i teraz za to płacą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donpeytero
+1 / 1

A prezes wziął sobie to do serca i zrobił tłok w posadach rządowych. Tam też sama rodzina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-2 / 4

Czy to nie Syndrom Munchausena w nowych szatach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem