Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Kraków Azory, godzina 01:30. Z plebani wychodzą trzy dziewczyny. Ksiądz do człowieka "matka zrobiła cię na imprezie"

2:19

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N next_1
+48 / 66

"nie gadaj z plebsem" - ja jebe - posłańcy Boga - duszpasterze.
Zaorać to dziadostwo i hotel otworzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+13 / 21

@next_1 lepiej burdel, odpowiednie ssaki już by adres znały haha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+16 / 26

@Tibr ty tak poważnie bredzisz ? kto mówi o przestępstwie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2022 o 15:15

avatar BOFH
+23 / 33

@Tibr
A mógłbyś podać przepis prawa, który zabrania nagrywać księży?
Czy to już podpada pod obrazę uczyć religijnych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2022 o 15:18

N next_1
+15 / 23

@Tibr ale co ma być niezgodne z prawem? że ksiądz ma stosunki z kobietami? to nie jest niezgodne z prawem - chyba, że kanonicznym a do tego policja nie przyjedzie przecież. Ogarnij się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 30

@nielubiepisu @next_1 skoro pada tam oskarżenie "pedofile"?
Film jest dość dziwny, facet ich nagrywa, chce konfrontacji, ale tak naprawdę nie za wiele z tego urwanego filmiku wynika.

@BOFH nie wiem czy to księże. Nie mniej czy mogę cię nagrać i udostępnić twój wizerunek w necie? O ile nie jesteś funkcjonariuszem publicznym prowadzącym czynności służbowe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+12 / 14

@Tibr
1. Nie musisz być funkcjonariuszem publicznym, wystarczy, że jesteś osobą publiczną.
2. Ksiądz jest osobą publiczną.
3. Nawet jakby nie był osobą publiczną, to filmowanie jest dozwolone, zabronione jest samo rozpowszechnianie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-2 / 6

@BOFH ad 2 to trochę bardziej skąplkowane z tą osobą publiczną, funkcjonariuszem zdaje się że był już wyrok za ujawnienie danych policjantki, bo czym innym jest nawet krawężnik, a ktoś kto siedzi tylko za biurkiem i nie uczestniczy w dochodzeniach. I jak już drążymy to możesz być osobą powszechnie znaną (tylko to też nie jest takie proste z tą powrzechnie znaną)
Ad3 zdaje się, że tu doszło do upublicznienie i ja pisałem o upublicznieniu twojego wizerunku, a ty odwijasz kota ogonem o nagrywaniu lol

Jeżeli to są księża to raczej nie będą dochodzić w sądzie, aby raczej to wyciszyć. Mnie by bardziej interesowało co było dalej. Kiedy to jedna z kobiet włącza się do dyskusji i chce wzywać policję i film się urywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-4 / 8

@BOFH nagrywanie legalne. Rozpowszechnienie - nie. Teraz nagrywający [tzn. udostępniający] będzie miał pewnie spore problemy (i słusznie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+2 / 10

@Barelik
Jeżeli nagrywany obiekt jest, osobą publiczną i nagrywanie ma związek z pełnioną funkcją (tutaj warunek spełniony, ponieważ ksiądz jest osobą, a nagrywający nagrywa go, bo sprowadza sobie panienki na plebanie), to jak najbardziej jest dozwolone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-2 / 6

@BOFH Jedno zdanie a tyle błędów... Ksiądz jest osobą, ale nie jest osobą publiczną. Kim jest osoba publiczna jasno definiuje ustawa ( https://arslege.pl/pojecie-osob-pelniacych-funkcje-publiczne/k883/a62260/ ).
Dodatkowo - nawet gdyby był osobą publiczną, to w takiej sytuacji nie można publikować wizerunku. Publikacja wizerunku osoby publicznej jest legalna tylko w dwóch przypadkach:
1) osoba ta jest powszechnie znana
2) wizerunek wykonano w związku z pełnieniem przez tę osobę funkcji publicznych, w szczególności politycznych, społecznych lub zawodowych.
1 jest oczywiście niespełniona (do tej pory głównie ludzie z jego parafii ich znali, teraz pół Polski).
2 również jest niespełniona - nagrane jest życie prywatne a nie np. prowadzenia mszy. Tak samo wizerunku policjanta nie możesz publikować jeśli prywatnym samochodem przekroczył prędkość (nawet, gdyby policjanci byli osobami publicznymi a nie funkcjonariuszami publicznymi).
Ps. proszę, przypomnij sobie również lekcję gramatyki - wstawiasz te przecinki chyba na chybił trafił.
Ps2. gdyby burdel-mama była osobą publiczną to mógłbyś publikować jej wizerunek, gdy wysyła pracownice do pracy (bo byłoby to wykonywane w związku z pełnieniem przez tę osobę funkcji zawodowych).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2022 o 12:04

avatar BOFH
+2 / 6

@Barelik
Mylisz osoby pełniące funkcję publiczne, z osobami publicznymi.
PS. À propos przecinków, to gdzie jest źle? I tak dodatkowo, to przyganiał kocioł garnkowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2022 o 13:06

B Barelik
-2 / 2

@BOFH Z tego co wiem, co nie ma (w ustawie) nic o tym, kim jest osoba publiczna. Jest osoba pełniąca funkcje publiczne (o której pisałem) i jest osoba powszechnie znana (o tym też pisałem). Jeśli w ustawie jest coś o osobie publicznej to wskaż, która to ustawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+1 / 1

@Barelik
Tak ciężko wpisać w Google „osoba publiczna”?
Art. 81 pkt 1 ustawa Prawo autorskie i prawa pokrewne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-1 / 3

@BOFH a Tobie? Art. 81 pkt 1 ustawa Prawo autorskie i prawa pokrewne mówi: "Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej. W braku wyraźnego zastrzeżenia zezwolenie nie jest wymagane, jeżeli osoba ta otrzymała umówioną zapłatę za pozowanie.".
Gdzie Ty tu widzisz definicję osoby publicznej? Punkt drugi mówi zaś o osobie powszechnie znanej - a o tym już pisałem. Szukaj dalej definicje terminów do których się odnosisz. I proszę - sprawdź je.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
0 / 2

@Barelik
Pisałem z pamięci. Art 81 pkt 2 ppkt 1.
Mogłeś zresztą przeczytać dalej, to byś się dowiedział. Twoje lenistwo intelektualne jest przerażające.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-1 / 3

@BOFH moje? Przecież w poprzednim komentarzu piszę o tym punkcie... Ale dla jasności, jego brzemienie (razem z kontekstem) to "Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych, społecznych, zawodowych;".
Gdzie tu definicja osoby publicznej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MIKKOP
+7 / 9

Na stronie tej parafii jest reakcja na ten film

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+7 / 51

1. Na filmie widzę 3 facetów (plus jakieś dziewczyny) info, że 2 z nich to księża pochodzi wyłącznie od autora nagrania. Żaden z nich nie sprawia wrażenia pijanego.

2. Autor nagrania zachowuje się jak ostatni burak, bez powodu obraża ludzi (mam w nosie, czy to księża, czy nie), rzuca wulgaryzmami, prowokuje. Rzuca tekstami o pedofilii, w sytuacji, kiedy na filmie widać trzy najwyraźniej dorosłe kobiety.

3. Dwaj pozostali początkowo zachowują się zupełnie OK (mówiąc szczerze na ich miejscu chyba nie byłbym taki spokojny i opanowany, bo autor nagrania zachowuje się tak, jakby mu szczerze zależało, żeby dostać w pysk). Dopiero pod koniec trochę puszczają im nerwy - teksty o "zrobieniu na imprezie" baaardzo słabe, ale i tak spokojne w porównaniu z chamskim i agresywnym zachowaniem autora nagrania.

4. Ja rozumiem, że dla autora nagrania (i wszystkich piejących z zachwytu nad jego geniuszem) JEDYNYM powodem tego, że z budynku X wychodzą późnym wieczorem 3 kobiety jest to, że wcześniej uprawiały seks z mieszkańcami budynku X - ale uwierzcie mi, bywają też inne powody. Serio serio.

5. Last, but not least: publikowanie w sieci nagrań prywatnych osób bez ich zgody jest przestępstwem. RODO, prawo do ochrony wizerunku, coś dzwoni? Na miejscu tych dwóch mężczyzn (niezależnie od tego, czy są księżmi) złożyłbym zawiadomienie do prokuratury.

No, a teraz możecie mnie zaminusować na śmierć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2022 o 19:33

P pilipiuk8
+6 / 6

@13Puchatek Jedna osoba z nagrywanych wyraźnie mówi że to ona jest tu proboszczem czasz 1,58 potem drugi mówi nie rozmawiaj z plebsem. Czyli jeden na pewno jest księdzem nie tylko w domniemaniu autora tego nagrania.
Do reszty twoich punktów nie ma co się czepiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+3 / 7

@pilipiuk8

Zgadza się, masz rację, nie zauważyłem. Resztę podtrzymuję. Co ciekawe - w oficjalnym komunikacie tej parafii jest dość jasno powiedziane, że obok byli także mężowie tych pań, więc podstawowy "argument" o "orgii na plebanii" jakby lekko bierze w łeb.

Nie bronię księży, którzy się niespecjalnie zachowali - ale naprawdę na ich miejscu zareagowałbym chyba dużo mocniej…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+6 / 8

@pietrek84

Przeczytaj dwa powyższe komentarze. Uważnie. Kilka razy, może zrozumiesz.

I daruj sobie wycieczki osobiste, dziecko. Albo mówmy o FAKTACH, albo sobie odpuść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 4

@pietrek84 kolejny, który pisze, żeby pisać.
1. nie ma czegoś takiego jak osoby publiczne - są albo osoby powszechnie znane, albo osoby pełniące funkcje publiczne (do pierwszego zaraz wrócę, drugie odpada, bo ustawa dość jasno definiuje kim są takie osoby).
2. nie są osobami publicznie znanymi - do tej pory byli znani tylko w parafii i (o ile nie prowadzili kanałów na youtubie itp) to ich rozpoznawalność przed i po różnią się diametralnie. Albo inaczej - gdybyś przed publikacją spytał 1000 losowych Polaków kim są Ci ludzie (pokazując zdjęcia) to max 2 by było w stanie odpowiedzieć na to pytanie (a prawdopodobnie nikt by nie był w stanie). Teraz pewnie z 200-400 (szacunek trochę z d*py, ale skala powinna być zachowana) - to pokazuje, że jednak tak powszechnie znanymi nie byli.
3. rodo (wiem, że to nie Ty zacząłeś ten temat, ale błędnie się do tego odnosisz) nie ma kompletnie nic do rzeczy. RODO dotyczy przetwarzania danych przez firmy i instytucje a nie przez osoby prywatne
4. po tonie Twojej wypowiedzi to raczej Ty byłeś ministrantem. A prawda jest taka, że gdybyś był ministrantem, to byś sobie spokojnie żył i nic by Tobie nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StopLichwie
0 / 10

Mnóstwo razy odwiozilam swojego wujka księdza na plebanię po uroczystościach rodzinnych. Wtedy poszła fama że ksiądz proboszcz ma kochankę. Kiedy zaczęliśmy jeździć w kilka osób żeby nie było to podejrzane , zaczęli mówić że proboszcz odstawia orgie na plebanii....

Tacy jestescie poważni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+8 / 10

dwie godziny wcześniej :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2022 o 17:48

M Maja123456
-3 / 5

Jak ktos ma chwile wolnego czasu, moze mi wyjasnic o co tu wlasciwie chodzi? Co sie wlasciwie dzieje na tym filmiku? Z plebanii wychodza 3 dziewczyny, w srodku nocy i tyle zrozumialam. A kim sa ci 3 mezczyzni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilutek
+1 / 1

@Maja123456 - wszystko jest w komentarzach i linkach, poczytaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+2 / 6

Żałosne zachowanie autora nagrania. Uogólnianie i wysuwanie wniosków bez większych podstaw. Myślenie, że 2 księży i 3 kobiety w nocy to na pewno przed chwilą się ru*hali, jest na poziomie ograniczonego nastolatka, któremu tylko jedno w głowie. Rzucenie tekstem o pedofilii wynika tylko i wyłącznie z tego, że autor wie, że ci panowie to księża, no chyba, że wynika z tego, że te panie wydały mu się małymi dziewczynkami, ale wtedy to zapraszam do okulisty. Również dowód na ograniczenie umysłowe, polegające na tym, że całej grupie osób przypisuje się negatywne cechy występujące u ułamka osób w tej grupie, świadczy o poziomie nagrywającego. Jakby ich nazwał obrońcami pedofilii to by to miało jakiś sens, ale tak to?
No ale oczywiście, gimboateistyczna gawiedź przyklaśnie, tak samo jak mohery przyklaskują biskupowi, który mówi, że homoseksualizm się leczy. Jesteście dokładnie na tym samym poziomie, nie ważne co kto mówi, ważne, że obraża tę drugą stronę. To jest to, kwintesencja polskości. I to tak zachowuje się ta inteligentniejsza część Polaków? Bo przejrzeli na oczy i nie wierzą w to co mówią czarni agenci z Watykanu?

Zachowanie księży też słabe, grożenie i udawanie, że się dzwoni na policje to trochę słaby blef. Aczkolwiek i tak spokojnie zareagowali jak na takie zaczepki.

A dla ludzi, którzy powiedzą, że księża i seks, to niewłaściwe, niemoralne i jak to tak 2 facetów z 3 kobietami kto to widział? To pragnę przypomnieć, że nie ma w tym nic nielegalnego, a dla ateisty/niekatolika nie powinno mieć to żadnego znaczenia, bo z definicji ksiądz nie jest dla niego żadnym autorytetem, więc nie ma czego szargać. No chyba, że się martwicie o rodaków katolików, ale to dla was to chyba nie nowość, skoro uważa się, że religia == kłamstwo.

Jeszcze co do nagrywania i upubliczniania wizerunku. Tu w komentarzach są spory czy księży po cywilu można było nagrywać i udostępniać czy nie, ale wszyscy zapomnieli, że na nagraniu pojawiły się również, jak to autor określił, "dziewczynki", które osobami publicznymi/powszechnie znanymi raczej nie są.

Podsumowując, nagrywający zaczepia, wszczyna burdy, ubliża, awanturuje się i nagrywa (a później udostępnia nagranie), a masa osób mu przyklaskuje, tylko i wyłącznie dlatego, że adresatami są księża. Gdyby to były jakiekolwiek inne osoby, nagrywający zostałby zlinczowany w internecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-5 / 9

@nitaki Jestes dorosly, prawda? Powiedz mi, co robily 3 kobiety w plebanii, z 2 ksiezmi o 1:30 w nocy? Grali w bierki? Robili karaoke? Pytam serio. Bo impreza na plebanii to chyba nie uchodzi ksiezom robic, nieprawdaz? Widzisz, wszystko rozbija sie o fakt, ze ksieza wpi**dalaja sie z buciorami w zycie ludzi niewierzacych. Nikomu naprawde nie przeszkadzaloby, gdyby jeden z drugim swietoszka nie strugal, nie ganil z ambony "niewiernych", nie udzielal sie w mediach, nie mowil, ze antykoncepcja jest bee, ze trzeba zakazac, ze aborcja be, ze trzeba zakazac. Widzisz, ludzie reaguja, bo oni wpieprzaja sie w zycie innych, ktorzy o to nie prosza. Bardzo dobrze, ze powstal ten filmik, bo gdyby go nie bylo, nikt nie wiedzialby, ze od dwoch brzuchatych ksiezy, wychodza mlode, szczuplutkie, ladne dziewczynyw srodku nocy. Jezyk ksiezy jest rynsztokowy. I naprawde, zachowuje tu calkowity obiektywizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2022 o 21:44

N nitaki
+1 / 1

@Maja123456 "Jestes dorosly, prawda? Powiedz mi, co robily 3 kobiety w plebanii, z 2 ksiezmi o 1:30 w nocy?" tak jestem, dlatego nie zakładam, że odbywała się tam orgia. "Bo impreza na plebanii to chyba nie uchodzi ksiezom robic, nieprawdaz?" no trochę nie. W samej imprezie na plebani też nie widzę nic złego.

"Widzisz, ludzie reaguja, bo oni wpieprzaja sie w zycie innych, ktorzy o to nie prosza." I co robią ludzie w odwecie? To samo, czyli mentalność 3latka. Tak widzę jak ludzie reagują i ubolewam, że zniżają się do tego samego poziomu, do plucia jadem na wszystkich nieswoich, zamiast sięgać po merytoryczne środki. W ten sposób nikt nikogo nigdy nie przekona. A autor nagrania nie opowiadał o tym, że się wpieprzają w życie, tylko ich zwyzywał od pedofilii.

"Bardzo dobrze, ze powstal ten filmik, bo gdyby go nie bylo, nikt nie wiedzialby, ze od dwoch brzuchatych ksiezy, wychodza mlode, szczuplutkie, ladne dziewczynyw srodku nocy." tak, dobrze (po za upublicznianiem wizerunku pań), niech się wierni dowiedzą jak to wygląda i niech się tłumaczy parafia. Tu zgoda. Ja się czepiam tylko tego, jak zachował się nagrywający i co się odwaliło w komentarzach. Nie miał bym nic przeciwko gdyby po prostu nagrał sytuację i opisał tak jak jest to w pierwszych sekundach, ale lepiej było drzeć morde i wyzywać w efekcie czego zamiast ciekawostki dla wiernych wyszło bardziej jak prowokacja.

"nie udzielal sie w mediach, nie mowil, ze antykoncepcja jest bee, ze trzeba zakazac, ze aborcja be, ze trzeba zakazac." no tak, a ta niby inteligentniejsza część Polaków daje się wciągać w te ideologiczną wojenkę pozwalając raz jednym, raz drugim rozpieprzać państwo pod każdym innym względem niż światopoglądowym. LexTVN, aborcja to masowe protesty (przedtem to samo: miesięcznice, obrony krzyża etc), ale inflacja, rozpieprzona gospodarka, to nudne tematy, to już nikogo nie obchodzi więc nikt nie protestuje, nikt w mediach nie nawołuje czy to w jedną czy w drugą stronę (po za "wolnościową" częścią Konfy i komunistycznym skrzydłem Lewicy, które łącznie ledwo mają 5% poparcia). Nagłówki gazet zawsze mówią o skandalach obyczajowych, a to poseł pijany, a to ksiądz z dziewczynami, a to parlamentarzysta na gejowskiej orgii, tym żyje większość Polaków, niezależnie od tego czy to mohery głosujące na PiS, czy młodzi, wykształceni głosujący na PO, czy rolnicy dający się na zmianę to PiSowi to PSLowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-3 / 3

@nitaki Zgadzam sie, filmik jest patologiczny i malo czytelny, dlatego wyzej spytalam, co tam sie wlasciwie dzieje. Tyle, ze nadal uwazam, ze dobrze ze powstal. I oczywiscie zgadzam sie z Toba, ze kwestie seksualne sa wazne, kwestie aborcji itd sa bardzo wazne, kwestie wolnosciowe rowniez, ale kwestie gospodarcze chyba wazniejsze, bo co z tego ze bedziemy miec wolnosc, legalna aborcje na zyczenie itd, jak nie bedzie nas stac zatankowac, czy zjesc obiad codziennie. Ludzie jeszcze nie reaguja, bo maja jeszcze duzo do stracenia. Wola zaplacic, przemilczec, albo poagadac w domu niz isc protestowac. Dopoki ludzie bede mieli co do stracenia, doputy protestow na szeroka skale nie bedzie. Protesty przedsiebiorcow zaczely sie, jak oni naprawde nie mieli nic do stracenia, bo zaczeli bankrutowac, pamietasz? Tak to niestety dziala.
Prawda jest jednak taka, ze kosciol miesza sie w polityke, a polityka wyciera sobie gebe kosciolem, dlatego ludzie sa coraz bardziej wsciekli, ci niewierzacy, bo choc teoretycznie zyjemy w panstwie swieckim, z prawem swieckim, nie religijnym, to nie jest to takie oczywiste w praktyce. I oczywiscie, wladza swietnie tym potrafi manipulowac, sklocic nas, bo wierzacy zaczynaja wojowac z niewierzacymi. Jedni na drugich sa coraz bardziej wsciekli i jest jak jest. Winny jest najbardziej nasz rzad, bo powinni prokuratorzy wziac za lby kazdego, kto dopuscil sie przestepstwa, niewazne, czy to malarz pokojowy, lekarz, prawnik, znany aktor, czy ksiadz. Nasz obecny rzad jest antyteza prawa i sprawiedliwosci. Po prsotu ryba psuje sie od glowy i wiadomo co trzeba zrobic - zmienic rzad.
Po prostu wiesz co najbardziej wkurza w ksiezach? Ze jest to zawod zaufania spolecznego/publicznego, tak duzego, ze ludzie bez zastanowienia zostawiaja pod opieka ksiezy dzieci, a ksiedza traktuja jak osobe wrecz nieskalana, wiedzaca wiecej. Po czym okazuje sie, ze wcale tak nie jest, ze ksiadz to normalny czlowiek, ktory moze zgwalcic, schlac sie, nacpac, ukrasc, wiec zasadniczo nie ma prawa mowic ludziom jak maja zyc. Dodatkowo bulwersujacy jest fakt, ze ta cala swiatowa jednak, organizacja, nie ma w swoich strukturach zadnej sprawiedliwosci, dobra, potrzeby oczyszczania jej z ludzi zlych po prsotu. Oni to zlo ukrywaja, przez co ludzie sa zwyczajnie wsciekli. Frustracja narasta i stad takie filmiki, a bedzie ich wiecej. Kosciol chwieje sie w posadach i jak watykan nic z tym nie zrobi, to ludzie od kosciola odejda w wiekszosci. Juz to robia, ale nie na tak duza skale jednak - na swiecenie koszyka wielkanocnego tlumy pedza. Zatem problemy sa dwa - rzad, ktory wykorzystuje medium, ktorym jest kosciol i ktory ten kosciol chroni, aby wystapila wzajemnosc no i kosciol ktory wcale nie jest tym, czym chcialby byc. Ja jestem akurat ateistka, ale rozumiem, ze wielu ludzi zwyczajnie potrzebuje jakiejs religii. Zatem, co sie stanie jak religia katolicka upadnie? Ludzie potrzebuja wzorcow moralnosci, a natura nie lubi prozni. Czekaja nas ciekawe, ale ciezkie czasy, bo obecnie wszystko dzieje sie coraz szybciej, wiec zmiany beda wprowadzane szybciej, ale moze dzieki temu, mimo ze poki co te zmiany beda negatywne, przyjdzie czas na odbicie sie od dna i przyjda zmiany pozytywne.
O matko, ale sie rozpisalam. Nie musisz sie odnosic do kazdej informacji oddzielnie, wystarczy ogolnie, albo w ogole olej, jak nie masz sily nastroju, czy cokolwiek.
Dobrej nocy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+1 / 1

@Maja123456 no w sumie to nie mam się do czego odnosić, bo chyba doszliśmy do jakiegoś konsensusu i wyjaśniliśmy sobie co każde z nas miało na myśli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StopLichwie
0 / 2

@Maja123456
A co ? Księżom nie można grać w karty czy tak bierki jak wolisz ? Coś Ci podpowiem , to też są ludzie którzy mają rodziny/znajomych/przyjaciół. Co więcej nawet są wśród nich KOBIETY. Wiem że jesteś w szoku, ale dodam nawet że czasem młode i ładne. Takiego pecha mają księża mając takie osoby w swoim towarzystwie. Pierwsze słyszę żeby nie mogli obchodzić urodzin/imienin swoich czy bliskich, bądź mieli zakaz picia alkoholu (sic!)

Skoro tak obiektywnie oceniasz rynsztokowy język księży to jak oceniasz zachowanie tego młodego człowieka który próbuje sprowokować tych ludzi ? Full kulturka prawda ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-1 / 1

@StopLichwie Kogo ocenisz bardziej surowo, menela ktory mowi rynsztokowym jezykiem, czy lekarza od ktorego wlasnie wyszedles z gabinetu? Od autorytetu wymaga sie wiecej, a za to chyba podaja sie ksieza, prawda? Za autorytet moralny. Nie urodzilismy sie wczoraj, zeby nie wiedziec ze dorosle kobiety nie wychodza od mezczyzny w nocy, dodatkowo z jego miejsca pracy, po grze w bierki. Kobiety jak i mezczyzni maja zroznicowana urode i zwykle dopieraja sie jako znajomi z podobna uroda, badz przynajmniej zroznicowana. Te kobiety wszystkie sa ladna, szczuple zgrabne, na siostry nie wygladajaa, 3 kuzynki zebraly sie zeby brata ciotecznego odwiedzic? Powtarzam, nie zyjemy od wczoraj, zeby mowic glupoty o graniu w bierki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StopLichwie
0 / 0

@Maja123456
Skąd wiesz że to nie rodzina? Jak musiałyby wyglądać żeby wyglądały Ci na siostry ?

Tak się sieje propaganda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cavalier1125
0 / 2

juz odrazu ze to kur.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
-1 / 1

Dajcie spokój...
Nawet jeśli je ruchali to co w tym dziwnego? Chłop jak to chłop, podkreślam, Zdrowy, lubi dobrze pojeść, pożartować, złapać za cycka, a potem... Lubi także pójść na ryby, jeb*ąć przy tym flachę z kolegami, zagrać np. w tenisa, albo piłkę ze znajomymi itp itd. Może ruchali za kasę, a może z miłości. Nieważne!
Dobrze, że ruchają cichaczem zdrowe laski, a nie oglądają się za nieletnimi ministrantami. Natury nie oszukasz, a ci co próbują ją oszukać albo lądują w wariatkowie, albo pokątnie latami gwałcą dzieci w swoich czterech, plebanianych kątach. Najbardziej boli to, że tak się te kwy rozbestwiły, że myślą, że są panami na "swojej ziemi" czyli w obrębie zasięgu swego oddziału. Czują się bezkarni, bo było już tyłu co rządziło wójtami, burmistrzami i prezydentami że trudno policzyć. Mam nadzieję, że ta firma wkrótce zniknie z naszego kraju, ale do tego potrzeba odsunięcia pisuaru od władzy. Zamykanie semi.nariów to dopiero początek... Początek końca firmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-3 / 3

@SrogiKutafon 3 dziewczyny na 2 facetow, to byla milosc jak c*uj:D Chodzi o hipokryzje, po co zostali ksiezmi, skoro chca zyc jak normalni mezczyzni? Po co zostali ksiezmi, jak ani nad soba nie panuja (w rozmowie i wulgarnosci), ani nie zyja w zgodzie z tym co sami glosza. O patologicznym jezyku i zachowaniu rodem z budki z piwem juz chyba wspominac nie trzeba. Chodzi o hipokryzje, klamstwo. Oni nie sa w niczym lepsi od normalnego mezczyzny, co wiecej, sa mezczyzni duzo lepsi, od tych dwoch (no i tu mozna byc bardzo kreatywnym w okresleniach). Oni nie sa zadnym wzorem do naasladowani, a za ten wzor co niedziele chca uchodzic, a to cala afera. Z ambony beda krzyczec, ze antykoncepcja to grzech, a sami pie*rza sie raczej z zabezpieczeniem. Co do zamykania saminariow, braku chetnych, to masz racje, to sie skonczy samoistnie, ale do tego minie jeszcze wiele lat niestety. Sami sobie narobili w gacie, udajac swietych i nie robiac w swoich szeregach czystki z tymi, ktorzy swieci nie sa i nigdy nie beda. Po prostu, kosciol katolicki w prkatyce to antyteza teorii ktora glosza, wiec praktyka ulegnie samozniszczeniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Depeszcz
0 / 0

ksiądz????? musimy wymazać to słowo z naszego słownictwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Semiq
-2 / 4

ALe wiadomo w ogole czy to w ogole byli księża?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jutrzenka210488
+1 / 1

@Semiq byli. Wikariusz i ksiądz (czy tam brat zakonny, bo to franciszkanie). Zrobili sobie imprezkę, bo proboszcz wyjechał za granicę. Najśmieszniejsze jest to, że dali się nagrywającemu podejść jak dzieci, zamiast go olać. Jeszcze śmieszniejsze jest to, że później od takich księży wysłuchujesz kazania o czystości, ubóstwie itd. Jakie to szczęście, że nie chodzę do kościoła i nie muszę wysłuchiwać tego pitolenia. Bo należę właśnie do tej parafii na Azorach (w teorii oczywiście) :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Semiq
-3 / 5

@jutrzenka210488 To jest kwintesencja dzisiejszego kościoła i j**bani jeszcze zamiast ponosić konsekwencje to się kryją nawzajem.

Potem Płaczą, że brakuje młodych w seminariach. Jak ma się taką upośledzoną instytucję to lepiej by zdechła śmiercią naturalną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+1 / 1

W sumie lepiej, że z dziewczynami, niż z dziewczynkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stannn
0 / 0

A może to były zakonnice po cywilu, bez habitu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem