Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

TIR-owcy dali popalić "urlopowiczowi"

1:41

Kierowca chciał ich ukarać za wyprzedzanie, więc TIR-owcy wzięli szeryfa z Peugeota w "kleszcze"

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M konto usunięte
+61 / 89

Ja tu widzę 5 idiotów którzy stworzyli zagrożenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+16 / 24

@Maverick98 Jakby ci wszyscy debile mieli 5 pasów to też by się poblokowali robiąc sobie na złość. Patolka i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+3 / 9

@Uhtred Jakby mieli po 20 to też by dali radę.:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+6 / 22

@Maverick98 swoją drogą zastanawiam się ile zaoszczędzi czasu taki kierowca tira jadąc nawet 10km/h szybciej od innego. Na trasie powiedzmy 500km bez zatrzymywania. Jadąc 100 km/h (łatwiej liczyć) przejedzie tą trasę w 5 godzin. Jadąc 110km na godzinę 4.5 godziny jeśli dobrze liczę :-) zakładając, że po drodze nie będzie korka i kolega którego wyprzedzał go nie dogoni i znów będzie musiał go wyprzedzać. Różnica prędkości przeważnie wynosi jakieś 5km na godzinę to nawet na trasie 1000 km zaoszczędzi nie wiele czasu. Nie rozumiem logiki tego fenomenu. Ale ja nigdy nie byłem i nie będę kierowcą tira. Na pewno nie w tym życiu. Za bardzo kocham swój dom. Jeśli się popoerdzielilem w obliczeniach to przepraszam ale zmęczony jestem po pracy i nie mam siły wysilać mózgownicy dziś już więcej. Generalnie chodzi mi to to, że życie mnie nauczyło, że wiekszosci przypadków ludzie więcej czasu marnują na pierdoły, mówiąc później, że się spieszą. Bo są rzeczy ważne i wazniejsze:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzejgola
+17 / 23

@Uhtred Już kilka lat nie pracuję jako kierowca ale kiedyś trochę jeździłem to już ci mówię jakie są róznice. Jeździłem takie kółka Polska-Anglia-Polska. Różnica o 2 km/h to często było dla mnie czy wrócę do domu w piątek czy w poniedziałek. Jak się znajdzie dwóch królów szos co się wyprzedzają po 2-3 minuty z różnicą o 0.5 km/h to inna inność ale w każdej grupie kierowców znajdziesz buractwo. Ja się starałem nie zajerzdrzać nikomu drogi a gdy mnie wyprzedzano z małą różnicą prędkości to zwyczajnie odpuszczałem na chwilę gazu i każdy z nas po chwili mógł jechać z taką prędkością jaką chciał.
Nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora bo to co wyprawiają 'niektórzy' kierowcy osobówek, motocykli czy rowerów nie jest wcale lepsze. Wystarczy sprawdzić statystyki wypadków i znajdziesz ile wypadków było spowodowane przez jaką grupę kierowców.
Uwierz mi że nie chciał byś zakazu wyprzedzania w Polsce. Im więcej zakazów tym ruch idzie wolniej i jest więcej korków a nasze drogi choć nie są najgorsze to tego nie udźwigną.
Poza tym czas pracy kierowcy jest bardzo rygorystycznie kontrolowany. Można dostać dotkliwy mandat nawet za przekroszenie czasu o parę minut kilka miesięcy wstecz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 5

@Uhtred Zgadza się. Ale instynkt kierowcy mówi że masz wyprzedzać, przynajmniej tak ma wielu. Część zaprzestaje wyprzedzania kiedy może przekroczyć dozwoloną prędkość , a część leci dalej. Inna część po prostu jedzie że tak powiem z prądem o ile nie jest on zbyt wolny. Tak też jest u tirowców tylko 5km/h szybciej , ale jednak szybciej. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beeveer
+1 / 15

@andrzejgola
Od kilkunastu lat połowa mojej pracy wypada za kółkiem. nie zgodzę się z tobą, prawie zawsze wyprzedzanie zestawów odbywa się przy różnicy 1-2km/h. Na trasie 300 km daje to ok 5 min. nie chrzań też o weekendzie, bo jak zostawisz zestaw 10 km wcześniej, za chwilę ktoś z radiem zgarnie cię w stronę bazy lub domu. NA Słowacji i w większości słowenii jest zakaz wyprzedzania >7,5 t. i pokaż mi tam jakieś korki. właśnie korków jest mniej, bo wszyscy jadą równo 80 z odtępami, nie hamując awaryjnie co chwilę z powodu zajeżdżania sobie drogi. i mimo teoretycznie mniejszej prędkości stałej, średnia jest większa niż w PL czy DE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krisiek44
-4 / 6

@Maverick98 a ja tu widzę poprawne wstrzymanie obywatelskie idioty i agresora drogowego. Jeśli wszystkich na tym filmie wrzucasz do jednego wora, to współczuję twoim bliskim. Obyś się spotkał z takim na drodze, zresztą prawka używasz tylko w niedzielę i ci nie wiele grozi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
-1 / 5

@beeveer Zawsze liczycie tylko przez matematykę, a czynników które decydują ile zyskamy jest więcej i tak naprawdę nie sposób oszacować czasu, ale zwykle jest on przynajmniej dwukrotnie większy niż matematyka mówi. Kształt terenu, masa pojazdu, moc silnika, to wszystko ma wpływ na długość zaoszczędzonego czasu. Jadę MANem, który ma 480 KM z ładunkiem 5 ton. Pod górkę doganiam Volvo o mocy 500 KM z ładunkiem 24t. Myślisz, ze go nie wyprzedzę? Na górce koło Świebodzina mogę w ten sposób jednym manewrem zyskać nawet 1,5 km przewagi, bo mnie zwolni o 5-7 km/h, a drugiego nawet o 20-25 km/h. Poza tym przypuśćmy, ze wyjechałem z załadunku, mam 4,5h do wyjechania, potem musze zrobić sobie przerwę. Patrzę na nawi i widzę, ze do jednego MOPa dojadę na 4:25. Niestety, zakaz wyprzedzania i małpiszon pyrkający osobówką 80 km/h spowodował, ze musiałem zjechać na przerwę MOP wcześniej, wyjeżdżając 4h i 10m. Jak myślisz, ile czasu przez to straciłem? To ok. 20 minut jazdy, których JUZ NIE ODZYSKAM. Przez głupka i zakaz wyprzedzania jestem w plecy minimum 20 minut.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
+1 / 5

@andrzejgola
No i właśnie tacy jak ty za kółkiem ciężarówki to ch*,jnia z grzybnią polskich dróg (z przewagą ch*jni)
Te 2000 km do Londynu zrobisz o pół godziny szybciej, jadąc ze średnią prędkością 90km/h niż gdybyś jechał 88km/h.
Gdzie ty tu widzisz takie różnice?! To są opowieści tirowców o tym jak przejechali z Warszawy do Poznania w 3jh i jeszcze po drodze tirówkę zaliczyli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 3

@Krisiek44 Nie dorabiaj do idiotyzmu ideologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glauthor
+1 / 1

@Maverick98 żaden instynkt kierowcy, o czym Ty piszesz ?? .... sporo firm ustawia swoje auta na jazdę "eko" czyli około 80-85 km/h max i kierowca nawet gdyby nie wiem jak się starał to tylko z górki może pojechać szybciej .... ale jest też dużo aut które nie mają takich ograniczeń prędkości i właśnie wtedy dochodzi do takich sytuacji .... sam prowadzę ciężarówkę która maksymalnie może na prostym odcinku osiągnąć 85 km/h ... ale za mną jadą inni którzy rozwijają prędkość maksymalną do 90-91 km/h i tu różnica wynosi 5-6 km/h ........... a skoro mój pojazd ma długość 15 m to można obliczyć ile zajmie wyprzedzanie ..... oczywiście często sam jeżdżę osobówką .......... i zdaję sobie sprawę z tego, że największym problemem jest gdy pojazd A z max speed 84 km/h wyprzedza pojazd B z max speed 85 km/h bo wtedy ............. kilka niemiłosiernych minut to potrwa ... cóż matematyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
-1 / 1

@beeveer "NA Słowacji i w większości słowenii jest zakaz wyprzedzania >7,5 t. i pokaż mi tam jakieś korki. właśnie korków jest mniej, bo wszyscy jadą równo 80 z odtępami"

Ej ale wiesz że na Słowacji jest ograniczenie do 90 km/h? Zresztą, Słowenia na autostradach też dopuszcza 90 km/h.
Więc coś Ci się mocno pomerdało.
No i już to widzę jak na górzystej Słowacji wszyscy trzymają równe odstępy, szczególnie na podjazdach i krętych drogach im się to udaje. Bo przecież każdy ciągnik siodłowy, niezależnie od tego ile ma na pace i ile ma KM, przyśpiesza tak samo.

Wiesz dlaczego większość tak jeździ? Bo grafik mają ułożony tak że jazda zgodnie z przepisami albo bez wyprzedzania itd. nie wchodzi w grę, bo przekroczyliby czas zapisany w grafiku.
Najgorzej jest jak jesteś na spedycji i jedziesz między centrami dystrybucji. Spóźnij się o 2 minuty, a poczekasz kilka godzin, bo cię nie rozładują, choćby w tym czasie nie mieli ani jednego pojazdu do rozładowania. Jesteś zdany tylko na ich łaskę.
Jak są inne pojazdy, trafiasz na sam koniec kolejki i terminowo przyjeżdżający mają przed tobą pierwszeństwo.

Aha, naczepy mają limity prędkości wahające się od 60 do 90 km/h.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2022 o 22:14

Y yankers
-1 / 1

@beeveer "NA Słowacji i w większości słowenii jest zakaz wyprzedzania >7,5 t. i pokaż mi tam jakieś korki. właśnie korków jest mniej, bo wszyscy jadą równo 80 z odtępami"

Ej ale wiesz że na Słowacji jest ograniczenie do 90 km/h? Zresztą, Słowenia na autostradach też dopuszcza 90 km/h.
Więc coś Ci się mocno pomerdało.
No i już to widzę jak na górzystej Słowacji wszyscy trzymają równe odstępy, szczególnie na podjazdach i krętych drogach im się to udaje. .

Wiesz dlaczego większość tak jeździ? Bo grafik mają ułożony tak że jazda zgodnie z przepisami albo bez wyprzedzania itd. nie wchodzi w grę, bo przekroczyliby czas zapisany w grafiku.
Najgorzej jest jak jesteś na spedycji i jedziesz między centrami dystrybucji. Spóźnij się o 2 minuty, a poczekasz kilka godzin, bo cię nie rozładują, choćby w tym czasie nie mieli ani jednego pojazdu do rozładowania. Jesteś zdany tylko na ich łaskę.
Jak są inne pojazdy, trafiasz na sam koniec kolejki i terminowo przyjeżdżający mają przed tobą pierwszeństwo.

Aha, naczepy mają limity prędkości wahające się od 60 do 90 km/h.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2022 o 22:15

L konto usunięte
+1 / 1

@Uhtred Teoretycznie sporo oszczędzą bo cwaniaki odblokowały sobie blokady. Na trasie Wrocław/Łódź w zeszłym tygodniu 3 tirowców jechało dobre 130km/h prawym pasem. W tym jedne gadał przez telefon i robił slalom przez odcinek 10 km. Tirowcy uważają się za strażników szos na zasadzie "Co wolno wojewodzie to nie Tobie smrodzie". I to co "zaoszczędzą" na trasie rozwalą na postoju przy papierosie więc argument "Byc, albo nie byc" w weekendy też jest z czapy. Ot musza się pobudzić na długiej trasie i znajdują milion wymówek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 4

@glauthor Człowieku mówiąc "instynkt" mam na myśli że każdy podświadomie chce wyprzedzić drugiego, choćby dla lepszej widoczności. Instynkt mam na myśli w przenośni. Czytaj ze zrozumieniem. Nie mam na myśli tylko tirowca, ale każdego kierowcę. Sam tak miewam ale nie wyprzedzam dla samego wyprzedzania, no chyba że ktoś na np:90km ślimaczy 70 pomimo warunków sprzyjających do jazdy 90. A że tu na tym filmie jest 5 debili to nie moja wina. Nie przeszkadza mi wyprzedzanie się tirów trwające nawet 15 minut. Ale nie raz miałem sytuację na drodze szybkiego ruchu że ze 100 metrów sygnalizowałem wyprzedzanie tira i lewym pasem, a ten geniusz musiał wyprzedzić kolegę zajeżdżając mi drogę. I musiałem hamować ze 120 do 80 kilku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 2

@andrzejgola Kilka lat temu wrzuciłem na YT filmik z autostrady, podobna sytuacja. Z daleka widzę dwie ciężarówki na prawym pasie i jedna wyprzedza lewym. Ustawiłem się na lewym pasie, żeby mnie widział i spokojnie zwolniłem jadąc za nim. Pierwszą wyprzedził w minutę i miał miejsce, żeby zjechać. Uparł się jednak, żeby wyprzedzić drugą i tak z 5 minut jechali po równo. W końcu kierowca na prawym pasie przyhamował żeby tego upartego wpuścić. Jak to udostępniłem, to tylko mnie zwyzywano za to, że cały czas jechałem lewym pasem czekając, aż skończą tą zabawę. Po liczbie głosów i komentarzach mogę stwierdzić, że jednak większość kierowców to takie buractwo i wyjątkami są raczej ci, którzy myślą. Tam ewidentnie zawinił wyprzedzający, który chciał wyprzedzić szybszego i nie dał rady. Z górki jeszcze jechał niewiele szybciej, ale pod górkę tracił i nie mógł skończyć wyprzedzania, a i tak uparcie siedział na lewym pasie widząc kolumnę samochodów za nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-1 / 1

@Maverick98 Dokładnie! Po minimum 5 tys. zł każdy powinien dostać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-3 / 3

@Uhtred kolego czasem zaoszczedzone 2 lub 3 minuty oznacza znalezienie miejsca na parkingu a nie przewalenie tacho i nie zasilanie budzetu na nierobow. Takze stawka jest wysoka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-5 / 5

@Maverick98 wszystkich kozaczących w osobówkach informuję ze przy bezposrednim starciu z ciezarowka nie macie szans, a po drugie kierowca posiada przynajmniej metrową przedluzke do klucza w postaci grubosciennej rurki stalowej ktorej nie zawaha sie uzyc by nauczyc was szacunku. A dodac nalezy ze tym narzędziem posluguje sie bardzo sprawnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-4 / 4

@timi14 odzyskasz jesli dodasz niewyjechany czas drugiej polowy i zrobisz przerwe, niewyjechane czasy poprzednich polowek dodaja sie do 10 godziny o ile masz czas pracy 15h. Co innego jesli nie masz juz 10 ale wtedy tez wyjedziesz te ostatnie minuty. Jesli bys mial stracone wczesniej 20 minut i w drugiej polowie 20 minut to robiąc 45m pauzy odzyskujesz 40 minut do pelnych 9 godzin. O ile wyrobisz sie w czasie pracy. Nie raz to cwiczylem i zawsze dzialalo. Podejrzewam ze jezdze dluzej niz ty. Mercedesem ktory jak wiemy do najszybszych nie nalezy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+1 / 1

@rapper3d ta, bo tylko tirowcy pracują reszta to nieroby haha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Memf
+1 / 1

@rapper3d
A sluzba wiezienna ma cele na takich wlasnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
0 / 4

@rapper3d Ty nie strasz, tylko powiedz co czeka kozaczących tirowców. Którzy w ostatniej chwili widząc przymierzającą się do wyprzedzania go osobówkę muszą natychmiast wyprzedzić co się da, najlepiej tira bo mu szkodza że ktoś może jechać szybciej ? Mam prawko od 33 lat i takiej maniany na drogach jak od 10 lat to nie widziałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 3

@rapper3d A co ja mam w osobówce i nie zawacham się użyć to nawet Ci nie powiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
+1 / 1

@rapper3d na takich kozaków wyrobiłem sobie pozwolenie na broń i jak jestem w trasie, nie zapominam jej ze sobą zabrać. Plus kamerka z przodu i z tylu, jako dowód w przypadku gdyby chciał szarżować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-3 / 3

@Gorgonek nie zdążysz kolego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-3 / 3

@Maverick98 gumową lalką jeszcze nikt nikomu krzywdy nie zrobil. A calową rurką owszem, ,98 a prawko 33 lata no kolego zakrzywiles czasoprzestrzen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 3

@rapper3d 98 to nie rok urodzenia tylko numer do Maverick inne były już zarezerwowane. Zresztą nie o to chodziło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
+1 / 1

@rapper3d tak tak, flash ze swoją mikro pałeczką mnie dopadnie zanim dostanie strzał w kolano ;) Tępi Ci tirowcy jak nie powiem co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-2 / 2

@Gorgonek zebys jeszcze trafil w jego a nie swoje to bedzie dobrze. Inna sprawa ze mozesz wyrwac w cymbal rurką rzuconą a kierowcy wzrok maja dobry. I celownik tez w koncu kto inny trafi w otwor butelki strumieniem moczu w trzęsącej sie rozpędzonej ciezarowce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beeveer
+1 / 1

@yankers
Co ciekawe, teraz cała A 12 w niemczech dostała zakaz wyprzedzania dla ciężarówek w kierunku zachód. I co? nawet w poniedziałek rano nie było ani jednego zatwardzenia do A10. wszystko szło jednym równym tempem, i na lewym i na prawym, bo bakterie też nie były w stanie sie wyprzedzać i szły wszystkie 110-120.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
0 / 0

@rapper3d Jak słusznie zauważyłeś. Jeśli starczy czasu pracy, a tego nie starcza jeśli masz rozładunek i załadunek raz dziennie. W takim trybie nie wyjeżdżam dziennie nawet 9h, średnio jest to od 6:30 do 7:45 wiec w tym przypadku czas tracę bezpowrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
0 / 0

@timi14 ja czesto rano zrzucam z poprzedniego dnia i laduje następne cokolwiek z podlotem i czasu mi w sumie wystarcza. Tylko ja nie mam glupiego nawyku jezdzenia i nocowania pod firmami na "zonie" zeby byc pierwszym w kolejce rano. Wstaje i podjezdzam brakujacy kawalek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzejgola
-1 / 1

@mustermann liczysz kalkulatorem a nie znasz rewaliów. Nawet 2-3 miuty niejednokrotnie decydowały czy przejadę jakiś newralgiczny punkt przed szczytem czy nie(np. tunel w Antwerpii ale dotyczy to wielu miejsc głównie w większych miastach) na którym w kilka minut może zrobić się taki korek że strata jest liczona w godzinach. Promy odpływają co kilka godzin więc jeśli nie dojedziesz to cały plan na przeprawę w dogodnym czasie idzie w krzaki. W rezultacie zamiast przepłynąć sobie popołudniu czy w nocy wbijesz się w londyn znowu w szycie i nie zdążysz tego dnia się rozładować. Już dzień w plecy a na powrocie może się zdarzyć to samo. Musisz jeszcze pamiętać że w Niemczech zakaz ruchu ciężarówek w niedzielę więc jak nie przejedziesz do soboty wieczorem to dupa.
Nie żalę się bo taką wtedy pracę wybrałem ale piszę jak to czasem wygląda. Teksty kierowców osobówek co więdzą jak jest bo kilka razy jechali na urlop z GB są bardziej polskie od Polski. "Niewiem ale się wypowiem"
Jeśli jest ktoś zainteresowany tematem to nie trzeba robić prawa jazdy, wystarczy wybrać się na wycieczkę ciężarówkowym autostopem.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2022 o 11:51

M mustermann
0 / 2

@andrzejgola
Szukaj dalej, bo na razie to próba usprawiedliwienia głupoty kolejnymi głupotami.
Przed szczytem czy nie, promy co kilka godzin, zakaz ruchu w niedzielę... Czy ty siebie słyszysz?
Twoje 15 minut zyskane przez wku*wienie po drodze setek samochodów na autostradzie nie ma żadnego znaczenia, bo czas przybycia na miejsce determinują korki na autostradach, czas stracony na dojeździe i zjeździe z autostrady i wreszcie czas oczekiwania na załadunek, rozładunek i pierdylion innych elementów.
Przestań więc robić z ludzi idiotów i nie usprawiedliwiaj swojego chamstwa na drodze zmyślonymi historyjkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+21 / 43

Takim kretynowm powinno się odbierać prawo jazdy. Mówię tu o całej 5tce kretynów, a w szczególności tej czwórce tirowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
-2 / 42

@AENDRJU
Gościu wyprzedajacy poboczemu mógł np. jechać do szpitala z kobietą w trakcie porodu albo dzieckiem, które czyms się zadławiło. Od pilowania przepisów ruchu drogowego jest policja a nie żadnen idiota z 40tonami na pace samochodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AENDRJU
+13 / 21

@MG02 po czym kierowca osobówki zjechał na lewy pas i wyhamował tira. Kierowca wyprzedzanego tira przecież mógł zasłabnąć i próbować zjechać na pobocze w celu uniknięcia wypadku ;) można się przepychać na wymówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
-1 / 19

@AENDRJU
Ja tam widzę, że hamuje bo przed nim jedzie następny ynteligent w ciężarówce blokujący lewy pas.

Oczywiście, że można się przepychać na wymówki, ale lepiej pilować swojego własnego zachowania a nie szeryfować na drodzę i szukać wymówiek dla usprawiedliwienia własnej głupoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+4 / 16

@MG02 pewnie dlatego, że wiózł dziecko do szpitala zjechał na lewy pas i wyhamował ciężarówkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+5 / 9

@kriseq1970
Mógła mu nawet wyskoczyć wiewiórka na lewy pas i zmusić do nagłego hamowania. Wytłumaczeniem głupiego zachowania nie jest głupie zachowanie kogoś innego. Jak pisałem wyżej od dochodzenia przyczyn takiego zachowania jest policja a nie szeryf drogowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+1 / 5

@MG02 wiem, wiem, pamiętam: "a gdyby tu wiewórka przebiegała razem z koleżankami... sprawdzić czy nie ksiądz", od milicji jakoś nigdy pomocy nie otrzymałem, wszelkie dochodzenia umarzali po 3 miesiącach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+4 / 10

@kriseq1970

Popatrz uważnie na film. Wyhamował, bo przed nim lewym pasem jechał kolejny tir.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+5 / 9

@kriseq1970
A niechby nawet 4 wiewórki przebiegały i stado dzików i różowy nosorożec w czapce z pomponem. Nie zmienia to faktu, że tirowcy są od rozwożenia towaru, a nie od pilnowania porządku na drodze. Zatrzymując się bez powodu na środku autostrady stworzyli większe zagrożenie dla ruchu niż kretyn w osobówce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
-3 / 9

@13Puchatek popatrz uważnie "kolejny TIR" zjechał na lewy pas dopiero jak kierowca osobówki wyhamował tego co go blokował. Koledzy w TIR'ach zgadali się na CB-Radiu i dali nauczkę "turyście". Powinni jeszcze wysiąść i trochę nim potrząsnąć, przeszłyby mu takie pomysły.
Chociaż ja osobiście trzasnąłbym raczej w tył hamującej przede mną osobówki, ale ja woziłem kamerkę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+7 / 13

@kriseq1970

Po pierwsze - nie, nie widzę tego. Tir przed osobówką widoczny jest od 0:51 i nie widać, żeby w tym momencie zmieniał pas. Oczywiście mógł go zmienić moment wcześniej.

Po drugie - nawet, jeśli tak było, to nie zmienia wszystkiego, co napisałem poza tym. Nawet jeśli gość w peugeocie zachował się nieodpowiedzialnie nie tylko wyprzedzając poboczem, ale i potem - to panowie tirowcy zachowali się równie głupio blokując go i bawiąc się w "szeryfów": prawie każdy tir ma kamerkę, wystarczyło gościa zgłosić na policję.

A już stawanie na obu pasach autostrady / ekspresówki to po prostu absolutny szczyt głupoty, chamstwa i nieodpowiedzialności. przy którym "wyczyny" pana w peugeocie bledną. Za taki numer zawodowi kierowcy powinni tracić prawo jazdy - przynajmniej na jakiś czas.

Aha, dodam: za :wysiąść i trochę potrząsnąć" można pójść siedzieć. Od tego jest policja, zabawa w szeryfa zawsze przynosi więcej szkody niż pożytku, zwłaszcza na ruchliwej dwupasmówce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2022 o 20:18

A AENDRJU
-3 / 5

@13Puchatek i ten tir przed osobówką co rzekomo jechał też cały czas lewym pasem zatrzymał się akurat w tym czasie całkowicie przypadkowo na siku (prawdopodobnie) i to nie miało nic wspólnego z blokowaniem umysłowego inwalidy co myśli że zatrzyma kilkanaście/ kilkadziesiąt ton(nie znam się) w 3 sekundy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+2 / 4

@AENDRJU

Spróbuj przeczytać uważnie i ze zrozumieniem wszystko, co napisałem wyżej.

Nie napisałem, że tur "jechał cały czas lewym pasem". Zapewne też wyprzedzał.

I nie, nie zatrzymał się "przypadkowo", tylko celowo, chcąc dać nauczkę facetowi w peugeocie, zatrzymał się na dwupasmówce, powodując poważne zagrożenie dla innych użytkowników drogi. Nawet jeśli wszystko, co piszecie o kierowcy peugeota jest prawdą - co oznacza, że jest on, jak słusznie napisałeś, "umysłowym inwalidą" - to W ŻADEN SPOSÓB nie usprawiedliwia debili w tirach stających na autostradzie / ekspresówce. I zapewniam Cię - jak mi nie wierzysz, pokaż te filmik instruktorowi nauki jazdy albo policjantowi z drogówki - że gdyby była tam policja, to ci debile z tirów zapłaciliby znacznie wyższe mandaty, niż głupek z peugeota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
-4 / 4

@MG02 Weź nie pie*dol głupot, bo się tylko kompromitujesz i ośmieszasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+1 / 5

@timi14
Wybacz ale co masz na myśli?
Z tego co widzę po komentarzach to nie tylko ja uważam, że tirowcy z filmu są tak samo głupi jak kierowca osobówki. Nie sądzę więc, żebym się ośmieszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glauthor
-4 / 4

@MG02 gdyby jechał w nagłym przypadku to potem, po jeździe poboczem nie wróciłby na lewy pas i nie blokowałby TIRa ....... zanim napiszesz -> włącz myślenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
-1 / 1

@13Puchatek "Zapewne też wyprzedzał."
Powietrze wyprzedzał?

Kierowca Peugeota doprowadził te niebieskie Volvo FH do hamowania awaryjnego, co widać po ruchach kabiny a raczej jej bujaniu przód-tył. Po taki hamowaniu, kierowcę żebra i szyja bolą przez kilka dni, to nic ciekawego jak zaczyna rzucać górą kabiny - tu przypominam że kabiny ciągników siodłowych są dzielone na dół i górę, góra jest zamontowana na pneumatyce dzięki której kabina się buja - a w środku jest kierowca, przypięty do fotela pneumatycznego który w tym momencie zachowuje się jak fotel na pieprzonej sprężynie.

Kiedyś (a dokładnie to jakieś 3 lata temu, albo i 4) jak jechałem żurawiem samojezdnym, dokładnie ponad 130 tonowym Liebherrem LTM 1500, z pilotem z przodu. To jeden kretyn wbił się między mnie i pilota i zaczął gwałtownie hamować. Żeby nie zgnieść go i nie zrobić z niego "Mielonki Tyrolskiej", musiałem gwałtowanie hamować, pas połamał mi 4 żebra, tak zaczęło trzęść kabiną i w rezultacie fotelem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2022 o 22:49

L konto usunięte
+2 / 2

@glauthor Ostatniej jesieni na korku "Pan" tirowiec przyblokowali skodę jadącą prawym bocznym pasem bawiąc się w szeryfów. Szkoda tylko, że ta osobą był chirurg jadący na zabieg na cito. Pacjent niestety nie przeżył bo te 30 minut leżenia na stole, pękło mu jelito i rozlało do środka, bo doktor musiał z pomocą innych samochodów, wysiąść i wytłumaczyć debilowi, który nie rozumiał po polsku co się dzieje i miał w dupie "machających mu etykietką siewców covidowej propagandy". Jak się to skończyło, pewnie nijak, ale cokolwiek by nie mówić to od pilnowania porządku są policjanci, a nie Zbyszek z tira numer X38.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
-1 / 1

@13Puchatek "Zapewne też wyprzedzał."
Powietrze wyprzedzał?

Kierowca Peugeota doprowadził te niebieskie Volvo FH do hamowania awaryjnego, co widać po ruchach kabiny a raczej jej bujaniu przód-tył. Po taki hamowaniu, kierowcę żebra i szyja bolą przez kilka dni, to nic ciekawego jak zaczyna rzucać górą kabiny - tu przypominam że kabiny ciągników siodłowych są dzielone na dół i górę, góra jest zamontowana na pneumatyce dzięki której kabina się buja - a w środku jest kierowca, przypięty do fotela pneumatycznego który w tym momencie zachowuje się jak fotel na pieprzonej sprężynie.

Kiedyś (a dokładnie to jakieś 3 lata temu, albo i 4) jak jechałem żurawiem samojezdnym, dokładnie ponad 130 tonowym Liebherrem LTM 1500, z pilotem z przodu. To jeden kretyn wbił się między mnie i pilota i zaczął gwałtownie hamować. Żeby nie zgnieść go i nie zrobić z niego "Mielonki Tyrolskiej", musiałem gwałtowanie hamować, pas połamał mi 4 żebra, tak zaczęło trzęść kabiną i w rezultacie fotelem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+2 / 2

@glauthor
Nie muszę włączać myslenia przed pisaniem, bo myslenie uxmnienjest zawsze właczone. Sugeruje Tobie jednak właczenie umiejetnosci czytania ze zrozumieniem zanim odpiszesz na jakis komentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-2 / 2

@MG02 kobietę w ciąży to bym zrozumiał ale dławiące sie dziecko? to by sie trzeba było na tym poboczu zatrzymać.... i ratować... no chyba że szpital jakiś czy inna placówka zdrowia byla za 200 metrów... ale sądząc po krajobrazie to raczej niekoniecznie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-3 / 3

@Loleth a skad masz takie sprawdzone info kim ów kierowca osobowki byl? I skad masz rownie sprawdzone info ze pacjent zmarl z takiej a takiej przyczyny? Nie za duzo tu opowiesci dziwnej tresci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
0 / 2

@yankers

Zapewne masz rację - nie przyjrzałem się tak dokładnie. Powtórzę jednak - ja nie bronię kierowcy peugeota (jeśli jest tak, jak mówisz, to on także jest wyjątkowym debilem), natomiast będę się upierał, że to, co zrobili tirowcy na tym filmiku jest nie do obrony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qw888888
+25 / 41

Banda kretynów w TIRach zablokowała kretyna w osobówce... Za robienie czegoś takiego na ekspresówce policja powinna się nimi wszystkimi zająć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+12 / 18

Czyli filmik o 5 kretynach na drodze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polkong
+3 / 9

To video to fejk. Żaden polski kierowca tira nie trzyma takiego odstępu jak na filmiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Assasinsninja
+14 / 14

Jak milo że to nagrali, można dać wszystkim mandaty. To jest wzorowa postawa obywatelska!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
-4 / 4

@AbsurdalnyJanek Przejeżdżając przez miasto robię dokładnie to samo względem osobowych. Wole zablokować skrzyżowanie czy rondo byleby tylko nie wpuścić żadnego kretyna w osobówce. Raz do mnie jeden zaczął fikać i trąbić, a nawet wyszedł. Gaz szybko ostudził jego zapędy. Drugi, który zaciągnął mi hamulec w naczepie w zemście, dostał takiego kopa w ryja, ze 20 minut dochodził do siebie na jezdni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
+1 / 3

@timi14
A kierowca autobusu klaskał?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+1 / 3

@mustermann wszyscy kierowcy w tym autobusie mu obciągnęli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
-1 / 1

@mustermann Jeszcze browara mi postawil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
0 / 2

@Adder Nie wszyscy, bo jestem hetero, wiec taki gowniarz jak Ty mi nie obciągnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
0 / 2

@timi14 smoki też tam były?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
0 / 0

@Gorgonek Nawet zionęły ogniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+6 / 20

JEDYNE, co źle zrobił kierowca peugeota, to wyprzedzanie poboczem - i za to powinie beknąć.

Ale potem? Ja nie widzę, żeby on "chciał ukarać" - widzę, że zjeżdża na lewy pas, gdzie MUSI zwolnić, bo przed nim jedzie kolejny tir - "miszcz kieroffnicy" przylepiony do lewego pasa, żeby z prędkością 91 km/h wyprzedzać przez 10 kilometrów kolegę jadącego 90,8 km/h.

A potem debile w tirach STAJĄ, na autostradzie / ekspresówce! Do jasnej cholery, czy ci debile - zawodowi kierowcy! - nie zdają sobie sprawy z tego, jak niebezpieczną sytuację właśnie spowodowali?! Zatrzymanie bez powodu i blokowanie pasa ruchu - może ktoś przypomnieć, ile za coś takiego jest punktów karnych i jaki mandat?

Jak jeżdżę do rodziny za Legnicą, to na A4 na docinku Wrocław - Legnica na prawie całej długości jest ZAKAZ WYPRZEDZANIA DLA CIĘŻARÓWEK. Autostrada dość wąska, dwa pasy ruchu, bez pobocza. I panowie tirowcy generalnie mają to w d… - wyprzedzają się z +/- takimi różnicami prędkości, jak napisałem wyżej. A po drodze - jak to na Dolnym Śląsku - górki i dołki, więc zdarza się, że ten "szybszy" pod górkę zwalnia i panowie jadą obok siebie przez 2 czy 3 kilometry. A za nimi sznur samochodów, cała autostrada zablokowana.

Jeśli ten kierowca peugeota z tego filmu wcześniej jechał tak przez kwadrans, to nie dziwię się jego frustracji. Co oczywiście nie usprawiedliwia wyprzedzania poboczem - ale on wyprzedzając poboczem narażał tylko własne życie, a debile stający tirami na autostradzie narażali także życie wielu innych ludzi.

Mam nadzieję, że ten filmik trafi na policję i panowie tirowcy ostro za to bekną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
+5 / 7

@13Puchatek jedna uwaga. Po wyprzedzeniu poboczem ładuje się na lewy i widzimy że od razu tir zaczyna przez niego hamować, nie po jakimś czasie co było by spowodowane tirem przed nim. Dlatego kierowca osobówki ma więcej za uszami niż to co przedstawiłeś. Ale tutaj wszyscy są debilami za takie zachowanie i wszyscy powinni za to beknąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 5

@pilipiuk8

Mnie się wydaje, że on po przeskoczeniu na te lewy pas zobaczył, że z przodu wlecze się kolejny tir - ale oczywiście mogę się mylić i mogło być tak, że kierowca z peugeota sam chciał się zabawić w "szeryfa"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-4 / 10

@13Puchatek Ciężarówka wyprzedzała prawidłowo, nie jesteś w swoim pierdzikółku królem szos, ciężarówki też mają prawo wyprzedzać a ty masz w takiej sytuacji czekać i nie sprawiać zagrożenia. Jak jeżdżę 30 lat, nigdy nie miałem z tym problemu żeby minutę poczekać aż ciężarówka wyprzedzi, jak kilka takich spotkam po drodze, to najwyżej dojadę do celu 5 minut później.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 9

@Rogger77

Po pierwsze - piszę przecież jednoznacznie, że wyprzedzanie poboczem było złamaniem przepisów, co do tego zdaje się jesteśmy zgodni.

Po drugie - ja też nie mam problemu, żeby poczekać. Mam natomiast problem z tym, że (jak napisałem wyżej) kierowcy tirów często absolutnie lekceważą przepisy, wyprzedzając się kilometrami w miejscach, gdzie stoją znaki zakazu - a więc w miejscach, gdzie właśnie NIE MAJĄ PRAWA wyprzedzać.

Po trzecie - skoro ja nie mam problemu, żeby poczekać, bo "najwyżej dojadę do celu 5 minut później" (tu się zgadzam w 100%), to oczekuję tego samego od kierowcy tira.

Po czwarte wreszcie - Wszystko co piszesz (powtarzam do znudzenia) W ŻADEN SPOSÓB NIE USPRAWIEDLIWIA zachowania debili w tirach, którzy na tym filmie bawią się w szeryfów i ZATRZYMUJĄ SIĘ na dwóch pasach autostrady / ekspresówki, stwarzając poważne zagrożenie dla innych uczestników ruchu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-4 / 4

@13Puchatek Usprawiedliwia, bo jakby nikt nie zareagował na psychopatę, to on zrobi to drugi raz przy innej okazji i być może kogoś zabije. Przez takie egoistyczne myślenie jak twoje ludzie nie reagują na ulicy jak kogoś biją albo okradają (po co robić zamieszanie, każdy niech pilnuje swoich spraw). Tir ma prawo wyprzedzać (no dobra, z wyjątkiem jak jest znak zakazu, wtedy nie może), nie łamie przez to żadnych przepisów, więc możesz sobie oczekiwać, nikogo to nie obchodzi. Poza tym tir nie może wyprzedzać szybciej bo ma ogranicznik prędkości, tu pretensje do ustawodawcy. A wyprzedzać musi, bo ma towar, który musi zawieźć do sklepu na czas, kierowca jest w pracy a nie na wycieczce. Zakupy w supermarkecie chce się robić żeby towaru było dużo na półkach, ale pomyśleć o ludziach dzięki którym to możliwe, to w żadnym przypadku, wszystko się tam pojawi samo, jajka i mleko są ze sklepu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 3

@timi14

1. Grzeczniej, ptysiu, nie jesteś u siebie w chlewie.

2. Tak, NIE NA CAŁEJ A4 jest zakaz. Ale ja mówię o KONKRETNYM ODCINKU A4, na którym JEST zakaz, a Twoi koledzy tirowcy mają go w dupie.

3. Tak, tak, 40 wjechałeś w bagażnik i dalej nie straciłeś uprawnień zawodowego kierowcy. Wiesz co, już lepiej pisz dalej te brednie na "Piekielnych", mitomanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 3

@Rogger77

1. NIC nie usprawiedliwia tego zachowania. Bajeczki o "reagowaniu na psychopatę" opowiadaj dzieciom, które nie maja pojęcia o ruchu drogowym. Debile w tirach z tego filmiku chcąc "wychować" debila z peugeota stworzyli na drodze sytuację ZNACZNIE BARDZIEJ NIEBEZPIECZNĄ niż on.

2. "Ludzie nie reagują na ulicy" - fajna mitomania. Jak reaguję na ulicy, to pomagam konkretnemu człowiekowi - to, co zrobili ci debile, przypomina raczej strzelanie z pistoletu maszynowego w stronę przestępcy mimo że ten przestępca ucieka w tłumie ludzi i można przy okazji kogoś zastrzelić.Nie usprawiedliwiaj na siłę chamów drogowych.

Chcesz "wychować" takiego chama? Telefon, policja, masz nagranie. A teraz nie możesz tego nagrania policji pokazać, bo sam zarobisz większy mandat niż ten cham. Kiepsko.

3. Skończ z tą durną demagogia. Bardzo szanuje kierowców tirów (znam kilku osobiście) i doskonale wiem, jak to ciężka, odpowiedzialna i potrzebna praca. Niestety w każdym zawodzie znajdą się czarne owce, którym się wydaje, że im wolno więcej i że skoro mają 30 ton na naczepie, to nie muszą przestrzegać przepisów. Tir nie może wyprzedzać szybciej z powodu ogranicznika? To niech NIE WYPRZEDZA w takim miejscu, w którym blokuje drogę na kwadrans. A już na pewno niech nie wyprzedza w takim miejscu, gdzie mu tego zgodnie z przepisami nie wolno robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2022 o 10:10

1 13Puchatek
-1 / 3

@tudrut

W sumie może masz rację: wtedy ich dorwałaby policja, zostaliby aresztowani, może straciliby zawodowe prawo jazdy i na drogach byłoby trochę bezpieczniej…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tudrut
-1 / 1

@13Puchatek Jeśli jesteś całkowicie ślepy to tak, jest szansa, że jest możliwość, że możesz mieć rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 3

@tudrut

Tak, jestem całkowicie ślepy - na pewno tylko sobie wyobrażam, że paru idiotów w 30-tonowych ciężarówkach zatrzymuje się na ekspresówce, powodując zagrożenie życia wielu ludzi. Masz rację, na pewno jestem ślepy, to po prostu nie może być prawda - nikt nie byłby przecież takim idiotą, zwłaszcza zawodowy kierowca, który ma świadomość zagrożeń na drodze. Tak, to na pewno moja ślepota, muszę iść do okulisty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 4

@13Puchatek Widzę że jesteś po stronie psychopaty, może sam się tak zachowujesz na drodze. Bajeczki że "szanujesz kierowców tirów" opowiadaj dzieciom na dobranoc. O ruchu drogowym trochę wiem, pracowałem 10 lat w wydziale ruchu drogowego. Psychopata stworzył śmiertelne zagrożenie nie dlatego że wyprzedzał poboczem, ale dlatego, że gwałtownie zahamował przed tirem, to on spowolnił ruch prawie do zera, a nie tirowcy (to że się na chwilę zatrzymali nie spowodowało żadnego większego zagrożenia, bo ruch już wcześniej za nimi był spowolniony przez wyprzedzanie, tir ma ogranicznik do 90 km/h i do takiej prędkości zwalnia ruch przy wyprzedzaniu). Właśnie dlatego że tir wiezie kilkadziesiąt ton, hamowanie bezpośrednio przed nim to jak rosyjska ruletka (przede wszystkim dla przygłupa w peugeocie), a jak jeszcze jedzie kilka tirów w grupie, to prosta droga do katastrofy w ruchu lądowym, z wieloma ofiarami śmiertelnymi. Tak jak ci już inni napisali, kup sobie okulary, zacznij myśleć i przestań bredzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2022 o 13:04

1 13Puchatek
-1 / 3

@Rogger77

Może spróbuj dyskutować z tym, co ja piszę, a nie z tym, co Ci się wydaje?

Nie, NIE JESTEM po stronie psychopaty. Napisałem jednoznacznie, że ten w Peugeocie też nabroił. Wydawało mi się, że hamował z powodu tira z przodu - zapewne się myliłem, w przeciwieństwie do Ciebie nie udaję nieomylnego.

Tal, doskonale zdaję sobie sprawę, że hamowanie tuż przed tirem to kompletna głupota i zabawa w rosyjską ruletkę. I jeśli rzeczywiście było tak, jak mówisz - że to hamowanie było złośliwe - to (uwaga, dużymi literami - ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ, że gość w peugeocie jest kompletnym idiotą.

Natomiast jeśli "pracowałeś 10 lat w WRD", to proszę Cię, nie pitol: zatrzymanie tirów na drodze szybkiego ruchu (nieważne, czy to była autostrada czy ekspresówka) to także zachowanie potencjalnych morderców. Od takich akcji (choć zwykle spowodowanych np. wypadkiem) zaczynają się karambole z udziałem wielu pojazdów.

Podsumowując: NIE USPRAWIEDLIWIAM idioty w peugeocie. Jeśli jest tak, jako mówisz (a pewnie masz rację) to należy mu się mandat jak stąd na Kamczatkę. Ale panom tirowcom za tę akcję należy się jeszcze większy mandat.

A jeśli uważasz, że zatrzymanie się na obu psach ruchu drogi ekspresowej / autostrady nie stwarza zagrożenia dla innych, to albo nie myślisz, albo tak bardzo chcesz panów tirowców usprawiedliwić, że rżniesz głupa. Prosta propozycja (już to pisałem): pokaż ten filmik policjantowi z drogówki albo inspektorowi z ITD i zapytaj go, jaki mandat dostaliby panowie tirowcy za tę akcję.

Nie żyjemy na Dzikim Zachodzie, do licha: zabawy w szeryfa na drodze są cholernie niebezpieczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2022 o 13:47

1 13Puchatek
-1 / 3

@tudrut

Ptysiu, nie umiesz trochę grzeczniej i bez wulgaryzmów?

Przecież napisałem (czytanie ze zrozumieniem to jak widać trudna sztuka…) że nie jestem pewien i że mogę się mylić. I że w przeciwieństwie do Ciebie nie udaję wszechwiedzącego.

A Ty robisz wszystko, co możesz, żeby nie odnieść się do mojego podstawowego zarzutu: że denile w tirach zachowali się co najmniej równie głupio i niebezpiecznie.

Więc po pierwsze grzeczniej proszę, po drugie - na temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 1

@13Puchatek Ja też nie udaję nieomylnego, opieram się na tym co widzę na filmie, na swoim 30-letnim doświadczeniu za kierownicą i na znajomości przepisów ruchu drogowego, którą mam. Gdybyś miał doświadczenie w trasie i widział różne sytuacje, to byś dobrze wiedział że facet w peugeocie po to zjechał przed ciężarówkę na lewym pasie żeby gwałtownie przed nią zahamować i "dać nauczkę", to właśnie on tutaj się zachował jak "szeryf". Idiota jak widać nie miał pojęcia, że w razie wypadku ciężarówka by miała zgnieciony zderzak, a z niego zostałaby ściśnięta harmonijka. Widziałem takie szeryfowe sytuacje wiele razy, a ty jeśli nie potrafisz właściwie ocenić, to od razu widać że nie masz żadnego lub prawie żadnego doświadczenia w jeździe samochodem na długich trasach, bo wypowiadasz się bez żadnej wiedzy na ten temat i nie potrafisz ocenić prostej sytuacji.

Policjant nie dałby żadnego mandatu kierowcy ciężarówki bo zatrzymywanie się na autostradzie nie jest zabronione, jak się robi korek albo coś się dzieje z przodu, to nawet trzeba się zatrzymać. Tirowiec w tej sytuacji z łatwością wytłumaczy że musiał się zatrzymać bo idiota w peugeocie naraził go na niebezpieczeństwo i nie wiedział co idiota jeszcze wykombinuje. Natomiast idiota z peugeota - prawo jazdy do zabrania i mandat 30 tys.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 1

@Rogger77

Oczywiście - kierowca ciężarówki PRZED peugeotem na pewno by się tak policji wytłumaczył. I ten na sąsiednim pasie też.

Obawiam się, że drogówka lekko by wyśmiała takie tłumaczenie.

OK, darujmy sobie - mam nadzieję, że nie zdarzy Ci się gdy trafić na autostradzie na takich debili - ani na takich, jak ten w peugeocie, ani tym bardziej na takich, jak ci w tirach. Miłego dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
0 / 0

@13Puchatek
1. Chlew to masz w domu rodzinnym smarkaczu.
2. Mówisz o KONKRETNYM odcinku na którym nie wszędzie jest zakaz. Zanim zaczniesz dalej pie*dolic swoje chore farmazony, zapoznaj się z przepisami, a one Ci powiedzą w jakim sytuacjach zakaz przestaje obowiązywać.
3. Kamera wszystko udowodni, ośle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-2 / 2

@timi14

1. Smarkaczem, dziecko, to byłem w czasach, kiedy Twoi rodzice chodzili do podstawówki. A jak nie chcesz, żeby ludzie myśleli, że mieszkasz w chlewie, to nie wyrażaj się, jakbyś się wychował w chlewie. To nie ja napisałem (cytuję) "Weź nie pie*dol głupot, bo się tylko kompromitujesz i ośmiesza"

2. Mówię o konkretnym odcinku na którym jest zakaz i o tirowcach, którzy wyprzedzają mimo zakazu. Nie jeżdżę tirem, ale prawo jazdy mam zapewne dłużej, niż Ty po świecie chodzisz. Zakaz przestaje obowiązywać w dwóch przypadkach: - kiedy jest znak informujący o zniesieniu zakazu, albo - kiedy jest skrzyżowanie / dołączenie nowej drogi. Więc przestań się mądrzyć, dziecko, bo mówię o KONKRETNYCH miejscach, w których OBOWIĄZUJE zakaz, a w których Twoi koledzy-tirowcy mimo to wyprzedzają. Czyli łamią przepisy. OCZYWIŚCIE - nie wszyscy, są i tacy, którzy jadą sensownie i respektują przepisy. I pewnie takich jest większość. Ale ta mniejszość pajaców takich jak Ty, którym się wydaje, że jak jadą "dużym" to im wszystko wolno, skutecznie psuje dobre imię prawdziwym kierowcom.

3. "Ośle" możesz mówić do swojej rodziny, dziecko, jeśli toleruje Twoje chamstwo, a nie do obcych ludzi w Internecie.

I przestań tu snuć swoje fantazje, chłopcze, bo jakbyś zrobił połowę tego, co opisujesz tu i na "Piekielnych", to dawno byś stracił prawi jazdy. Co zresztą zapewne byłoby z korzyścią dla pozostałych uczestników ruchu, ale to już inna historia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2022 o 1:02

T timi14
0 / 0

@13Puchatek
1. Nie dodawaj sobie lat.
2. Ta, uwielbiam te teksty. A ja przejeździłem na wstecznym więcej niż Ty do przodu.
3. To niech ten obcy okaże szacunek jeśli sam go wymaga.

Nie wiem o kim mówisz w kategorii "Piekielni". Nie jestem na tym portalu zarejestrowany, nawet go nie czytam. A teraz idź spać, bo bajki się już skończyły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-2 / 2

@timi14

Nawet go nie czytasz i zupełnie przypadkiem pisze tam gość o tym samym nicku, podający się za tirowca i pitolący takie same smuty, jak Ty tutaj :-)

Proszę Cię, miej odrobinę godności…

Starczy, na "rozmowy" na tym poziomie nie mam ani ochoty, ani czasu. Teraz koniecznie napisz coś jeszcze, żebyś miał poczucie, że "wygrałeś dyskusję" - i starczy.

Miłego dnia i rychłego spotkania z drogówką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
0 / 0

@13Puchatek Zbieżność nickow cos Ci mówi czy jesteś aż tak bardzo ograniczony. Zegnam, bo z idiotami się nie dyskutuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shomer
0 / 8

To zdarzenie ma miejsce na drodze, na wschód od Odry, to na pewno. Na zachód od Odry, jest prosty przepis drogowy, właściciwie identyczny jak po drugiej stronie rzeki, który brzmi: na autostradzie maksymalna prędkość dla pojazdów LKW to 80 km/h i odstęp pomiędzy tymi samochodami to minimum połowa prędkości wyrażona w metrach. Kierowcy ciężarówek nie musicie dziękować wiecie jak ja was lubię, niestety tylko na zachód od Odry, ale zawsze możecie to zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+2 / 6

Kretyni z positive ways podobnie jeżdżą jak ten na filmie. A panom "kierowcom zawodowym" również powinno się odebrać prawa jazdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+5 / 11

Oczekujecie inteligencji od ludzi rozrzucających po rowach butelki z moczem??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
-4 / 6

@SrogiKutafon A co, od samobójcy mam oczekiwać czegoś lepszego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
+5 / 11

Czego oczekujecie od kierowcy tira? Gość pewnie ledwo podstawówkę dał radę ukończyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timi14
-2 / 6

I bardzo dobrze zrobili temu szczylowi w peugeocie. Ma szczęście, ze to nie byłem ja, bo zrobiłbym mu z tego peugeota, malucha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+2 / 2

jak dla mnie to społeczeństwo jest chore i mściwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
-2 / 2

Uwielbiam CB radio :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adichasz120
+4 / 4

szlak mnie trafia kiedy wjeżdżam do Polski i nie idzie jechać normalnie bo ciężarówki blokują dwa pasy bo jeden jest szybszy od drugiego o 2km i wyprzedza 5min

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glauthor
-4 / 4

prosta sprawa ............ jeżeli nie ma zakazu wyprzedzania przez ciężarówki to ..... mogła wyprzedzać .... koniec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
+1 / 5

Po pierwsze powinni zrobić zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe na wszelkich trasach szybkiego ruchu, które mają tylko dwa pasy i egzekwować to z podwójną surowością. Po drugie takim debilom jak ten w osobówce należy odbierać prawko, bo ewidentnie styki przepalone. Tirowcy też nagle wielkie zgranie, ale jak się wyprzedzają i widzą, że to idzie żółwim tempem, to ten wyprzedzany jakoś ma ciężko lekko tempomat zbić. W tym kraju na drogach jest tyle debili, że człowieka dziwią życzliwe zachowania w trasie. O tym, że Polacy pewnie nawet 4-pasmową autostradę by zablokowali, bo prawy pas parzy, nawet nie ma co szerzej mówić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krisiek44
-3 / 3

@marekmarecki123 wyobraź sobie po takim zakazie 10km sznur ciężarowych jadących tak jak pierwsze auto może 75 km/h, bo takie się zdarzają. Oraz wyprzedzanie takiego pociągu z prędkością 80km/h, bo tyle na lewym będzie jechał pierwszy wyprzedzający dziadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
0 / 2

@Krisiek44 cóż, jak się nie potrafi jeździć jak człowiek, to trzeba cierpieć. Mówisz tak jakby teraz nie było sytuacji, że przez kilka kilometrów wleczesz się za tirem, a później jeszcze czekasz aż niedzielny na przodzie kolumny łaskawie odkryje redukcję biegu i mocniejsze wciśnięcie gazu.
Poza tym jak pierwsze pojedzie 75, to z pewnością inni powiedzą mu na CB żeby przyspieszył, jak widać na powyższym filmiku zawsze się siebie wzajemnie słuchają ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-3 / 3

@marekmarecki123 Nie sadź się tak jakbyś był królem asfaltu w swoim pyrkotku. 20 lat temu w Polsce prawie w ogóle nie było żadnych ekspresówek ani autostrad, jak jechał sznur tirów krajówką to mogłeś jechać nawet przez 100 kilometrów z zawrotną prędkością 50 na godzinę i nic na to nie mogłeś poradzić. Z południa nad morze jechało się cały dzień, kilkanaście godzin. Teraz jak wam unia trochę dróg zbudowała, to rżniecie wielkich panów januszy, którzy 2 minuty nie mogą poczekać aż człowiek wyprzedzi. A paszoł ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Rogger77 wspaniały pokaz buty. Zdaje się, że te drogi szybkiego ruchu i obwodnice to buduje się nie dla tych 'pyrkotkow', tylko głównie dla takich przeładowanych zawalidróg, żeby nie tamowali ruchu i nie niszczyli dróg. Może i można by poczekać 2 minuty "aż człowiek wyprzedzi", ale jak za kółkiem zestawu siedzi imbecyl pakujący się przed maskę, bo nie będzie "krul asfaltu" czekać aż sznur aut na lewym przejedzie, to nie mam najmniejszego zamiaru pobłażać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

@marekmarecki123 Ten "król asfaltu" jest w pracy i ma termin zawiezienia towaru, ma takie samo prawo wyprzedzać jak osobówki. Jajka i mleko w supermarkecie nie są "ze sklepu" jak uważają mieszczuchy, ale są tam dowożone właśnie przez tiry. Nigdy nie miałem problemu żeby poczekać te 2 minuty aż ciężarówka wyprzedzi, natomiast imbecyle pakujący się przed maskę to prawie zawsze są w osobówkach. Oni stwarzają zawsze największe zagrożenia, najwięcej wypadków i najbardziej tamują ruch. Możesz pobłażać czy nie pobłażać, podejrzewam że tirowcy mają na to wyjechane. Nie rób tylko takich numerów jak ten przygłup w peugeocie żeby hamować bezpośrednio przed ciężarówką, w razie czego ona będzie miała wgnieciony zderzak, a z ciebie zostanie ściśnięta harmonijka :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekmarecki123
-1 / 1

@Rogger77 oczywiście że mają wyjechane, tak jak na przepisy, zwłaszcza o ograniczeniu prędkości i dmc ;) któż Ci podyktował ten spis prawd objawionych? Potrafisz powiedzieć coś mądrego i wnoszącego do sprawy? Szkoda, że większość tirowców to takie chojraki tylko w gadce, a jak przychodzi zderzenie z logistykiem, który daje terminy na styk to nawet nie pisną słówka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+8 / 8

Jak ja kocham neandertali z tirów którzy myślą, że są fajni i sami na siebie wypuszczają nagrania :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tmaniek
+3 / 5

Kierowcy tirów wyprzedzający się wzajemnie kilka kilometrów na autostradzie czy drodze szybkiego ruchu(często na zakazie)to dla mnie dno i wodorosty.W ewolucji ludzkości małpy stoją wyżej niż te kreatury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyna50
+4 / 4

chamsko głupio i bez myślnik postąpili wszyscy kierowcy szczególnie ci ZAWIDOWI trzeba być skończonym idiotą żeby zatrzymywać się na autostradzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-1 / 5

i dlatego własnie nie hamuję kuweciarskich pojebów. Nie ma sensu się użerać z bydłem. Jak wyprzedzanie trwa dłużej niż 30 sekund, to informuję policję o pijanym kierowcy zestawu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gstrzeg
+1 / 1

I powinno być 5 mandatów: peugeot za wyprzedzanie prawą stroną po poboczy, a tirowcy za spowodowanie zagrożenia przez nieuzasadnione zatrzymanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem