Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
158 201
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D Dabronik
-1 / 15

A tam 5 dawka pomożę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
-2 / 30

Tak konkretnie to na jakim kłamstwie? Szczepionki miały na celu wzmocnienie odporności na wirusa, przez co osoba zaszczepiona nie zachoruje albo będzie to przechodzić lżej niż gdyby się nie zaszczepiła. W tym artykule jako wielką sensację podano, że szczepionki przeciwko covid nie zostaly przetestowane pod kątem zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa.

A czy kiedykolwiek w jakichś oficjalnych mediach podano informację, że temu służą? Jeśli tak, to proszę o linki, bo sobie nie przypominam.

Tu jest artykuł, z którego pochodzi ten nagłówek:
https://wolnosc.tv/pfizer-potwierdza-szczepienia-przeciwko-covid-byly-oparte-na-wielkim-klamstwie/

A tu bardziej szczegółowy z jednej z największych agencji informacyjnych na świecie:
https://www.reuters.com/article/factcheck-pfizer-vaccine-transmission-idUSL1N31F20E

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xobit
+8 / 30

@El_Polaco gówno prawda. Dość mocno obserwowałem uwczesne domiesienia i oraz informacje. Szczepionka miała zapewnić zatrzymanie transmisji wirusa. Pozniej okazało się, ze nie zatrzymuje i wtedy wlasnie zaczęto dorabiac rozne usprawiedliwienia. Jak sobie nie przympominasz to jestes kretynem ktory ignoruje fakty. Profesor Gut, Simon wielokrotnie o tym mowili zachecajac do szczepien. Tyle w temacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-5 / 27

@xobit Powstrzymywanie transmisji nie było wymaganiem w stosunku do szczepionki, a jednak okazało się, że szczepionka powstrzymywała transmisję pierwszych wariantów wirusa (co potwierdziły badania).

Masz to dokładnie opisane w ostatnim odnośniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xobit
+2 / 26

@Goretex bzdura jakich mało. Tak wspaniale hamowały transmisjię wirusa, że np. U mnie w pracy na danym stanowisku na 10 osób 8 bylo wówczas zaszczepionych. NIE zachorowali niezaszczepieni. Więc o czym to świadczy? Dla jasności 6 x Pfizer, 1 x moderna 1 x J&J. Mało tego zaszczepieni właśnie pfizerem chorują do dziś. MAMY 3 przypadki ponownego covid. Co świadczy o niskiej skuteczności preparatu. A już na pewno nie o tym, że cokolwiek hamuje. Z resztą ciekawsze kwiatki są na ulotce szczepionki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-5 / 25

@xobit "dowody anegdotyczne" działają na wyobraźnię, ale nie dają odpowiedzi na to jak skuteczna jest szczepionka. Nie, żebym podważał Twoją prawdomówność, ale ktoś kto odpisuje "gówno prawda" na konkretną odpowiedź obnażającą wszystkie kłamstwa tego fake demota ma u mnie wiarygodność gdzieś w granicach zera.

Szczepionka nie chroni w 100%, nie działa przez lata, a przez kilka miesięcy i ma za zadanie obniżyć ryzyko, niestety nie eliminuje go całkowicie. A każde porównanie grup osób zaszczepionych i niezaszczepionych wskazuje, że to w tej drugiej grupie jest większe ryzyko zgonu i ciężkiego przebiegu choroby, co wprost dowodzi, że szczepionka ma działanie ochronne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xobit
+1 / 17

@Goretex ale jakie dowody? To się dzieje, chcesz lub nie. I można sobie wmawiać, że badania z watpliwą jakością i metodologią sa bez wartosci. Jak widac maja tylko medialną. Daleki jestem od różnych teorii a tym bardziej spiskowych , jednakże słaba skutecznosc preparatów jest faktem. Mógłbym wypisać mnóstwo przypadków, gdzie szczepienia niespelily swojej roli tj. I tak wystąpiły zakażenia, ale przecież masz przeczące temu badania. W sumie to coś mi przypomina tą sytuacja. Podobne zachwyty były z Radem i lobotomią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 23

@xobit żeby Ci może jakoś dokładniej wyjaśnić co jest nie tak z Twoim przypadkiem, pozwól że dokonam krótkiej jego analizy

1. Sytuacja niekoniecznie musi być prawdziwa ( to internet, możesz ordynarnie kłamać)
2. Osoby podające się za zaszczepione, niekoniecznie musiały się faktycznie zaszczepić.
3. Osoby mówiące, że się nie szczepiły, mogły nie mówić prawdy
4. Zachorowania mogły nastąpić po okresie, w którym szczepionka działa
5. Osoby które "zachorowały" na COVID niekoniecznie faktycznie musiały chorować. W tej kwestii było sporo nadużyć
6. Osoby które mówiły, że nie chorowały na COVID mogły go przejść akurat lekko. Sam znam jednego idiotę, który chodził do pracy z kaszlem palacza ("to na pewno nie COVID") a skończył pod respiratorem

Sporo tych niewiadomych, prawda ? Dlatego sam nie dzielę się swoimi dowodami anegdotycznymi, choć one akurat potwierdzają skuteczność szczepień.

Po drugiej stronie "dowodów anegdotycznych" jest badanie, które analizuje faktycznie zaszczepionych (z dowodem na zaszczepienie, ale nie takim sprzed roku.. a aktualnym) i faktycznie chorych na COVID (wynik testu). Za badaniem stoją naukowcy, dane są zweryfikowane. Badanie jest o wiele bardziej wiarygodne od każdej ckliwej historii którą wymyślisz.

I takie badanie jasno pokazuje, że aktualna szczepionka daje dużą redukcję ryzyka ciężkiego przebiegu choroby lub zgonu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2022 o 14:31

G Goretex
-4 / 12

@xobit Jakie badania z wątpliwą jakością ?

Zdajesz sobie sprawę, że czym innym jest badanie ochrony.. a czym innym badanie transmisji ? To dwa odrębne wątki. Badania dotyczące bezpieczeństwa szczepionki i ochrony jaką daje przed zgonem lub ciężkim przebiegiem były przeprowadzone.

A tu masz proste porównanie ilości zgonów wśród niezaszczepionych i zaszczepionych
Żadne tam badanie na królikach, czyste dane wprost z kart zgonu z końca zeszłego roku.

https://twitter.com/alutk_a/status/1469613976623497219

O jakich zachwytach piszesz ? Porównujesz dziwne kuracje wymyślane przez szarlatanów w zeszłym wieku z obecnymi testami szczepionki ? Chciałbyś podważyć któreś z badań ? Napisać, że stworzyli je oszuści na podstawie wymyślonych danych ? Zarzucasz komuś nierzetelność ?

"szczepienia nie spełniły swojej roli"
Czyli, jak szczepienia redukują ciężkie przypadki o powiedzmy 50% i do szpitali trafia tym samym mniej ciężko chorych to szczepienia nie spełniły swojej roli ? Nie ochroniły tej połowy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xobit
0 / 10

@Goretex co za bzdury wypisujesz... Po pierwsze po co miałbym kłamać? Ja ciebie nie przekonam i doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Chcę dać jedynie przyczynek do poszukiwania nieprawidłowości, które niewątpliwie są. Co do kłamstw ludzi... jedni zaszczepili się ze strachu przed covid, drudzy aby wejść na poród rodzinny. U wszystkich zaszczepionych widziałem certyfikat wiec o czym ty do cholery piszesz? Skąd ja wiem czy ty nie jeste opłaconym trolem koncernu, któremu zależy na sprzedaży? Fajnie mierzyć twoja miarą. Jednakże nie możesz znieść myśli: okłamano mnie tyle razy? Przecież to absurd. Przykład: Waldemar kraska '' nikt nie umarł po szczepieniu przeciw covid". Gdzie w tym czasie gis opublikował raport o 27 zgonach BEZPOSREDNIO po szczepieniu. Czyli 27 osób to jest nikt?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-2 / 8

@xobit
Eeeee... Z tą lobotomią to weź im nie podpowiadaj. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-3 / 11

@xobit Nie wiem kto Cię okłamał. Może wierzysz w każdą rzecz którą przeczytasz a później, kiedy dowiadujesz się, że to bzdury, to odreagowujesz i już nikomu nie ufasz ? A może nie rozumiesz prostych komunikatów i nie wiesz, że nie każdy zgon zarejestrowany po szczepieniu to skutek szczepienia ? W takich statystykach rejestruje się nawet osoby które np. uległy wypadkowi w okresie 30 dni po szczepieniu.

https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/co-oznacza-zgon-zgloszony-w-raporcie-o-niepozadanych-odczynach-poszczepiennych-po-szczepieniach-przeciw-covid-19/

Jest taki mroczny żart.. że wszystkie osoby które przyjęły pierwszą szczepionkę na ospę już umarły. Trzeba wiedzieć, że to było grubo ponad 200 lat temu.. i trzeba się domyśleć, że umarli ze starości a nie z powodu szczepionki.

A statystyki śmiertelności podałem Ci wyżej. Wychodzi na to, że lepiej było być zaszczepionym, bo miało się i 10 razy większe szanse na uniknięcie śmierci niż niezaszczepieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 8

@Goretex
"...Szczepionka nie chroni w 100%, nie działa przez lata, a przez kilka miesięcy i ma za zadanie obniżyć ryzyko, niestety nie eliminuje go całkowicie. ..."
tyle że pierwsze zapowiedzi mówiły wyraźnie coś innego niż piszesz. miała chronić przez długi okres czasu nawet kilku lat. jak ludzie zaszczepieni zaczęli chorować to narracja się zmieniła i zaczęto bajdurzyć o kilku miesiącach. mało tego ten preparat, przypominam ci, miał być 2-dawkowy i właśnie po drugiej dawce miałeś nabywać wystarczającej odporności. i co się okazało?? wielkie G...o, mało że po drugiej dawce ludzie lądowali w szpitalach nawet pod respiratorami to teraz szczepią już 4 dawką tej super 2-dawkowej szczepionki. a żeby było jeszcze zabawniej to ci sami eksperci, którzy nawiali do szczepień teraz twierdza że nowe warianty tego wirusa uodporniły się na te szczepionki ale jednocześnie zachęcają do dalszego kłucia się tą właśnie nieskuteczną odmiana szczepionki. chłopie zacznij łączyć kropki i przestań wybiórczo cytować tych wszystkich specjalistów typu Simon i reszta.
a co do anegdotycznych opowieści to u mnie w pracy przede wszystkim L4 co rusz to biorą właśnie ci zaszczepieni. a z jakiego powodu? właśnie z powodu kolejnego zakażenia covid. zabawne nie??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-3 / 11

@adamIM pokaż mi te pierwsze zapowiedzi. Konkrety, jakieś odnośniki. Bo mam wrażenie że oglądaliśmy inne media. Ewentualnie, tu muszę brać poprawkę, nigdy nie słucham na poważnie tego co mówią politycy - wolę przeczytać badania na jakie się powołują

Preparat był 2 dawkowy bo taki był typ szczepionki (była i jedno dawkowa) ale jasne było że nie będzie działał lata.

Ryzyko wylądowania pod respiratorem bez szczepienia było kilkukrotnie wyższe niż po szczepieniu, czemu więc piszesz, że szczepionka nie chroniła ? Uchroniła wielu ludzi przed respiratorem, ciężkim przebiegiem choroby czy śmiercią. Polecam statystyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+1 / 9

@Goretex
kiedyś ktoś powiedział że istnieją kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki.
kto inny mówił że istnieje prowda, tys porowda i gówno prowda :) :)
gdybym wiedział że po dwóch latach będę musiał ludziom przypominać te brednie jakie, po pojawieniu się szczepionek, opowiadali wasi idole to bym sobie robił zrzuty ekranowe. no niestety nie robiłem :( tyle że ja nie mam pamięci złotej rybki a do tego dość dokładnie śledziłem co się wokół dzieje i już po pierwszy zmianach zeznań przez szczepionkowych marketerów, zapaliła mi się czerwona lampka że coś śmierdzi i to bardzo. w ten sposób zostałem foljarzem, który nie przyjął szczepionki, covid (jeśli to w ogóle był on) wyleczył amantadyną (w 24h) :):)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-3 / 11

@adamIM

Może i nie masz pamięci złotej rybki, ale skąd pewność, że odróżniasz rzeczywistość od fantazji ? Mówisz, że "nasi idole coś opowiadali" ale to coś poznikało z internetu zaraz po tym jak wyleczyłeś covid amantadyną ? Swoją drogą, nie być pewnym że ma się COVID i leczyć się amantadyną ? Dobrze w sumie że nie pozbawiłeś o północy jakiegoś koguta głowy...

W internecie mało co ginie bez śladu, szczególnie jeśli są to ogólnodostępne i powszechnie znane informacje. Są cytowane, dołączane, powielane.. nie ma szans by później "zniknęły". Jeśli więc coś CI zniknęło, to serio zastanów się, czy Ci się to nie śniło.

Możesz też przeszukać https://web.archive.org/

Swoją drogą, ja nie mam "idoli", nie powoływałem się zresztą na żadnego w trakcie tej jednostronnej dyskusji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-4 / 12

@adamIM a nie masz czasem drugiego nicka @janekbro ? Jemu też pousuwali rzeczy z internetu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xobit
-4 / 6

@Goretex jak już pisałem, wiem że nie przekonam cie podanymi przykładami. Chcę tylko abyś rozejrzał się na to co dzieje się wokół a okaze się, że dzieją się dziwne rzeczy. Sondażom i statystykom również bym nie wierzył. Zbyt duże pieniądze są w grze. Co udowodniła już UVDL. Przykładów zafałszowań statystyk jest mnóstwo i to niekoniecznie celowych. Np. Pewien zaklad produkcyjny AGD około radomska. Czy myslisz, że zgłoszono chocby 1 przypadek c19? Ano nie a pracuje tam z 200 osób. Choć napewno przychodziły osoby chore do pracy. Sądzi się że wszystkie osoby były zakażone i gdzie to jest w twoich pięknych statystykach? A to tylko 1 miejsce... Mało tego jakiś miesiąc temu, u mnie w pracy gość przyszedł z temperaturą 39 stopni. 8h siedzieliśmy w jednym pomieszczeniu witaliśmy się normalnie rozmawialiśmy. Szkoda ze o gorączce poinformował mnie pod koniec dniówki, na moje pytanie dlaczego tak dziwnie wygląda. Gość zaszczepiony 3 dawkami Pfizer. Jeszcze raz powtórzę 3 dawkami. Na drugi dzień L4 na covid 19. Ja od początku zarazy ani razu nie byłem chory. O czym.to świadczy, ano o tym, że te statystyki możesz sobie włożyć miedzy bajki. BTW ciekawe czy przychodnie odnotowują takie osoby jako chore zaszczepione czy poprostu nic nie piszą. Ot satystyki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 7

@xobit statystyka mówi o pewnej średniej. Są osoby z wyższą odpornością które nie potrzebują szczepionek bo ich organizm naturalnie zwalczy wirusa, są takie którym i szczepionka nie pomoże, ale średnio w grupie X zaszczepionych umrze 100 osób, a w tak samo licznej grupie niezaszczepionych umrze 500 osób. Szczepionka uratuje życie 400 osób.

Statystyki w zakładzie pracy można sfałszować, podobnie jak choćby liczbę wykrytych przypadków, w końcu można nie robić testów to i nowych przypadków się nie wykryje. Ale po co fałszować statystyki zgonów ? I czemu kraje takie jak Izrael, USA czy Wielka Brytania miałyby fałszować statystyki ? I jak miałyby to zrobić ? Skoro statystyki dotyczą poszczególnych miast, gmin, powiatów.. stanów, czy hrabstw i każdy może porównać, czy te cząstkowe statystyki się zgadzają z centralną. Wiele krajów dostarcza szczegółowych danych o zgonach z podziałem na swoje jednostki administracyjne.

To już musiałby być globalny spisek... z gatunku tych "nie do wykrycia"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artu73
-2 / 2

@Goretex

Smutek mnie ogarnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 5

@Artu73 a jakiś kontekst ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 16

@adamIM "kiedyś ktoś powiedział że istnieją kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki." - wiesz co jest najzabawniejsze? Że piszesz tak dlatego, że żadne rzetelne statystyki nie potwierdzają tego, o czym wy piszecie. Gdyby tak było, to pierwsi byście się nimi posługiwali :)

A co do amantadyny, to biorąc pod uwagę jej rewelacyjne kilka % skuteczności, to podejrzewam, że gdybyś nie wziął nic, to skończyłoby się tak samo. Najzabawniejsze jest jednak to, że szczepionki to zuo, nieprzebadane, bo tak ci randomy w internecie mówiły, a sam poleciałeś po amantadynę, chociaż nie było ŻADNYCH naukowych potwierdzeń odnośnie jej skuteczności w leczeniu covid. Nie dostrzegasz tu małego zgrzytu? :)

Jednak reklamowanie amantadyny jest swojego rodzaju marketingowym hitem i kto miał na niej zarobić, to zarobił. Polecam poczytać ile zarobiła pewna klinika, w której główny lekarz zajmował się niemal wyłącznie wystawianiem recept na amantadynę. Zresztą, jak to wygląda z boku - sprzedajesz lek, który niezbyt działa i który nie ma JAKIEJKOLWIEK udokumentowanej skuteczności w leczeniu covid w postaci badań klinicznych. Jedynym "dowodem" są wpisy w internecie, z randomowych kont, mówiące o tym, że działa, i zero jakichkolwiek innych, poważniejszych dowodów. Nic, null. A ty poleciałeś ją kupować, chociaż stosowana jest głównie jako lek na Parkinsona i brałeś jak cukierki. Czy naprawdę wtedy ci się ta czerwona lampka nie zapaliła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 16

@xobit "gówno prawda. Dość mocno obserwowałem uwczesne domiesienia i oraz informacje. Szczepionka miała zapewnić zatrzymanie transmisji wirusa. " - widzę, że naprawdę rewelacyjnie obserwowałeś ten temat, ewentualnie rzeczywiście masz pamięć złotej rybki :)

Tutaj tak tylko zostawię artykuł z Nature z grudnia 2020, w którym otwarcie piszą, że jeszcze nie wiadomo jak wpłynie na transmisję wirusa
https://www.nature.com/articles/d41586-020-03441-8 (z 3 grudnia 2020)
Tutaj najlepszy fragment:
"Pfizer has said that its scientists are looking at ways to assess virus transmission in future studies. For now, AstraZeneca and the University of Oxford might be able to provide the first hints as to whether a vaccine can protect against such transmission. "

A nawet nasze polskie portale fact-checkingowe to potwierdzały:
https://demagog.org.pl/wypowiedzi/brak-dowodow-na-to-ze-szczepionka-wstrzymuje-transmisje-sars-cov-2/ (z 23.12.2020)
"Nawet producenci szczepionek mówią, że nie ma dowodów na to, czy wstrzymuje ona transmisję wirusa. - PRAWDA"

Także ten...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-5 / 21

@telewizjaklamie No i jeszcze odnosząc się do tezy z demota

Pfizer na początku nie deklarował że szczepionka powstrzymuje transmisję bo nie miał na to badań.
Później pojawiły się badania które dowiodły, że faktycznie przy pierwszych szczepach (przed deltą) szczepionka faktycznie powstrzymywała też transmisję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2022 o 13:05

T trusitr
-1 / 9

@Goretex To w jakim celu były wg. Ciebie wprowadzane paszporty covidove ?? Skoro i tak rozprzestrzenia się dokładnie tak samo u osób które przyjęły preparat i tych które nie . Wychodzi na to że albo rządy baaaardzo martwią się o zdrowie obywateli , albo paszport covid w którym zawarte docelowo mają być wszystkie ( dokładnie wszystkie ) info o obywatelu jest priorytetem. Jak połączysz to z pieniędzmi wirtualnymi ( czyli w niektórych krajach 90% obrotu bezgotówkowego ) to masz kontrolę nad ludźmi , nad ich życiem codziennym . Ale to tylko teoria spiskowa kolejnego foliarza ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 8

@Goretex nie używaj słowa "powstrzymywała" bo zaraz Ci znowu ktoś z czymś wyskoczy, że gó... o prawda i poda przykłady ze swojego otoczenia.. Ja bym raczej użył słowa, że ograniczała. Poza tym wolność.tv to chyba konfederacka strona, a oni jak wiadomo "twardo w swoich racjach"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2022 o 14:12

P Pasqdnik82
+4 / 6

@Goretex Oczywiście, że warto :) No i jak napisałem... nie powstrzymywała(co można odczytać, jako całkowite powstrzymanie) .. a ograniczała transmisję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janekbro
0 / 8

@Goretex Co Ty bredzisz? Na początku wszyscy w tym i oni zachwalali to w ten sposób że uchroni ciebie i osoby w około przed śmiercią ( w skrócie mówiąc).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-3 / 11

@Pasqdnik82 Ok, teraz załapałem. Jasne, ograniczała a nie całkiem powstrzymywała

@trusitr tu jest mowa tylko o efektywności szczepionki. Wolałbym nie wypowiadać się na temat rozwiązań proponowanych przez polityków, część z nich nie miała kompletnie sensu, część miała ale nie były przestrzegane.. w części chodziło tylko o dodatkową kasę i władzę (lub bezkarność władzy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 9

@janekbro Podaj proszę odnośniki gdzie producenci szczepionek zachwalali szczepionki w ten sposób.

Wypowiedzi PiS mnie mało interesują, oni na pandemii zbijali własne kokosy, a za ich nieudolność zapłaciliśmy olbrzymią liczbą nadmiarowych zgonów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janekbro
-2 / 6

@Goretex Pytasz się o źródła do wiadomości które są usuwane po tym ja stają się niewygodne.
Te wpisy też zostaną usunięte w przeciągu pół roku jak już większość o nich zapomni.
Tak samo też nie są do odszukania pierwsze ulotki ze szczepionek Pfizera, gdzie było pełno przeciwskazań min. jeśli jesteś palaczem lub przyjmujesz jakiekolwiek leki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
0 / 8

@janekbro czyli nie masz dowodów ? W internecie mało co ginie bez śladu, szczególnie jeśli są to ogólnodostępne i powszechnie znane informacje. Są cytowane, dołączane, powielane.. nie ma szans by później "zniknęły"

Jeśli nie potrafisz podać żadnych źródeł to skąd mam mieć pewność, że to o czym mówisz miało miejsce ?

Poszukaj może na https://web.archive.org/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-3 / 5

@Goretex
"...Szczepionka ma głównie chronić przed ciężkim przebiegiem choroby i śmiercią i tego dotyczyły badania. I to jest bezsprzecznie potwierdzone..."
i znowu opowiadasz zwykłe brednie. narracja o tym że ma chronić przed ciężkim przebiegiem pojawiła się w momencie gdy okazało się że zaszczepienie zaczynają chorować z pełnymi objawami. pierwotnie głoszono że maa chronić przed zakażeniami. człowieku ty masz strasznie krótką pamięć albo wypierasz z niej niewygodne dla ciebie fakty. no tak, dałeś z siebie zrobić idiotę i przyjąłeś zapewne 4 dawkę (2-dawkowej) szczepionki więc jakoś te swoja naiwność musisz usprawiedliwiać :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
0 / 8

@adamIM szczepionka chroni i przed zakażeniem (potrzeba większego ładunku wirusa abyś został zarażony) i przed ciężkim przebiegiem, jeśli nastąpi już przełamanie ochrony, zmniejsza też ryzyko zgonu. Szczepionka nie działa wieki, jeśli chcesz mieć ochronę to trzeba brać dawki przypominające, jeśli nie chcesz, to nie musisz niczego brać ani się szczepić.

A jak chroniły szczepionki przed omicronem, zestawienie poniżej.

https://twitter.com/alutk_a/status/1469613976623497219

Zakładam, że nie opuszczałeś lekcji z dzielenia, procentów i dysponujesz podstawową wiedzą na temat statystyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2022 o 17:52

A adamIM
-4 / 6

@Goretex
o statystykach napisałem ci w innym komentarzu. nie mam zamiaru prowadzić dyskusji z betonowym blokiem więc daruj sobie ale jest to moja ostatnia odpowiedź skierowana do ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
0 / 8

@adamIM żeby dyskutować potrzeba argumentów.

Moje argumenty znasz, to statystyki.
Twoich argumentów nie widziałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
-4 / 6

@Goretex
Mam nadzieję, że rozumiesz, że wszystko co ci prasa podawała na temat szczepionek to jedna wielka ściema i jakbyś sobie tego nie wytłumaczył, jakim artykułem tego nie podparł, to wszystko to jest stekiem bzdur. Kowidy został stworzony tylko po to, żeby nachapaly się firmy farmaceutyczne i miliarderzy, którzy posiadają ich akcje.
... Ale zawsze możesz sobie to tłumaczyć kolejnymi gniotami prasowymi. Jeśli lepiej się z tym czujesz.
Ps. Sąd najwyższy nakazał właśnie niedzielskiemu na okazanie wszelkiej dokumentacji dot. szczepień, zasadności, testów, skutków ubocznych itd.
Ministerstwo miga się od odpowiedzi póki co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 9

@RavenMT ale o jakieś prasie mówisz ? Wybacz, czytam tylko

https://www.nejm.org/
https://www.cdc.gov/
https://www.bmj.com/
https://www.nature.com/
https://www.thelancet.com

Jeśli uważasz, że coś tam jest "stekiem bzdur" to śmiało, zapodaj odnośnik.

Z ciekawości podeślij może te artykuły które uważasz za bzdury, może przyznam CI rację, ale ja z pewnością się na nie nie powoływałem. Dziś już dwóch Twoich kolegów pisało tu podobne rzeczy, a poproszeni o odnośniki tłumaczyli, że ktoś je usunął z internetu.

To co wyprawiał ten rząd podczas pandemii nadaje się pod sąd, ale co to ma wspólnego z efektywnością szczepionek ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
-3 / 5

@Goretex
Fajne te pisma co czytasz. Poszukałem właścicieli tego ostatniego.
https://pl.frwiki.wiki/wiki/RELX_Group
Nie wiem, czy ci coś mówi nazwisko Rothschild?
W skrócie rodzina Rotshildów, razem z Rockefellerami to wg tzw "teorii spiskowych", główni pomysłodawcy pandemii. Tzw " szare eminencje".
W skrócie - the lancet to medialna tuba Rotshildów, czyli ściek medialny. Napiszą wszystko co chcą, pod hasłem "fachowej gazety"
Reszty nie sprawdzałem, ale to zrobię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 7

@RavenMT brawo, odkryłeś właśnie kolejny światowy spisek. Nie zapomnij proszę, kto zgarnął większość nagród Nobla..

Czy jeśli Soros ufundował Orbanowi studia na Oxfordzie, to oznacza, że Soros, Orban i Oxford są częścią globalnego spisku ?

Pozwól że wyjaśnię .. Lancet to pismo które drukuje info o badaniach czy odkryciach, samo ich nie robi, a każdy artykuł zawiera odnośniki do badań, czy analiz, które można sobie przeczytać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
-2 / 4

@Goretex oczywiście, że masz rację. Takie jest założenie pisma Lancet. Jednak jeśli wirus c19 został sztucznie stworzony, a panowie Soros i rotshild itp. dysponują pierwszy mediami masowymi, a drugi mediami specjalistycznymi, to spróbuj znaleźć w nich jakąkolwiek negatywna informacje na temat szczepionek, produkowanych przez firmy, w których mają olbrzymie udziały.
The lancet ,ostał właśnie po to kupiony przez Rotshildów. Ludzie mieli do niego zaufanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@RavenMT Łoo panie, solidna odklejka z tym Lancetem :)

Czyli czekaj, jedno z najbardziej prestiżowych czasopism naukowych powinniśmy olać? Masz jakąś alternatywę? O, wiem, może skorzystajmy z tego samego źródełka, co autor demota - wolnosc tv. Żadnego "o nas" nie ma, szkoda... Zobaczmy może co piszą:
- tu masz autyzm poszczepienny https://wolnosc.tv/lekarz-czy-funkcjonariusz-ludobojczej-dyktatury-dr-anna-furmaniuk-u-miry-pilaszewicz-wideo/
- tu "szprycowanie" i znowu autyzm poszczepienny https://wolnosc.tv/wyszczepieni-dokument-ukazujacy-historie-rodzin-skrzywdzonych-przez-szrpcyowanie-ochronne-czesc-1/
- Jerzy Zięba i "przemysł szprycowy" https://wolnosc.tv/jerzy-zieba-o-przemysle-szprycowym-prawda-wychodzi-na-jaw-wideo/
- Korwin o tym, że to US sprowokowały wojnę na Ukrainie https://wolnosc.tv/janusz-korwin-mikke-rosja-sie-boi-ukraina-dala-sie-podpuscic-to-amerykanie-chcieli-tej-wojny-wideo/

Rewelacja. Chcesz, to korzystaj z takich źródeł. Na pewno dobrze na tym wyjdziesz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2022 o 14:27

R RavenMT
-3 / 3

@LowcaKomedii
No i co z tego?
Tytuły z błędami napisane?
Tytuły na wp Onet Interia dokładnie w drugą stronę. Ruscy przegrywy, Ukraińcy bohaterowie. Żadnych odcieni szarości.
A co do autyzmu to mam trójkę znajomych po szczepionkach ( nie kowidowych) i dzieci z autyzmem. Więc wiem coś na ten temat. Ale wg ciebie lepiej przyjąć wersję medialną i nic nie robić tylko wierzyć w "ekspertów"
Tak the lancet kupił Rotshild. Więc gazeta stała się tubaą propagandową pod kowid. Inne artykuły być może są logiczne, ale nie te.
Zresztą i tak betonu nie przebiję.




Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-2 / 6

@RavenMT Znalazłem. Lancet publikował, jak każde pismo, badania o efektach ubocznych szczepionek

COVID-19 mRNA vaccination and myocarditis or pericarditis
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(22)00842-X/fulltext

Lancet tylko pisze o badaniach prowadzonych na świecie, nie jest też jedynym źródłem które śledzę. Spisek musiałby objąć cały naukowy świat.... No ale to chyba cały "urok" teorii spiskowych, że są z czapy i nie do wykrycia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 16

@RavenMT To z tego:
https://www.youtube.com/watch?v=-PQHZuAusBo
https://www.youtube.com/watch?v=ABTns4J5iQs
To właśnie jeden z "ekspertów", na których powołuje się portal.

"Więc gazeta stała się tubaą propagandową pod kowid." - i jak właśnie pokazał ci goretex, ta "tuba propagandowa" publikowała nawet badania dot. skutków ubocznych po przyjęciu szczepionek.

"Zresztą i tak betonu nie przebiję." - dokładnie tak, ponieważ u ciebie widzę jest już bardzo mocna odklejka. Nawet nie próbuję wchodzić w dyskusję i tłumaczyć ci co jest nie tak z tym waszym "autyzmem poszczepiennym", który sobie uroiliście. Wam nauka nie jest do niczego potrzebna. Wy wiecie lepiej i już znacie winnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 7

Zatem dorzućmy Twoje foliarskie źródło: https://wolnosc.tv/pfizer-potwierdza-szczepienia-przeciwko-covid-byly-oparte-na-wielkim-klamstwie/

Innymi słowy Pani z Pfizera powiedziała, że bardzo się śpieszyli wrzucając swoją szczepionkę na rynek przez co nie mieli pewności czy szczepionka zatrzymuje transmisję wirusa. Foliarska gazetka dorobiła nagłówek i otoczkę. Rolą szczepionki nie było zatrzymanie transmisji wirusa ale nauczenie organizmu jego szybkiego zwalczenia oraz zmniejszenie powikłań. Przykładowo, jak zaszczepisz się na ospę to dalej tę ospę łapiesz i przechodzisz ale szybciej, łatwiej i bezpieczniej niż bez wcześniejszego zaszczepienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 6

@lolo7 Ale próbujesz to tłumaczyć foliarzom? Nie załapią... całość podsumują "szczepionka nia działa, a wręcz prowadzi do autyzmu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LukooS
-3 / 5

@Pasqdnik82 Dziękuje, że wyjaśniłeś mi, że nic nie załapie. Twoja inteligencja i wiedza sprawia, że mam ochotę ukłonić się intelektualiście, co zjawił się na "Demotywatory".

Podaj mi, proszę jeszcze źródła badań (wszak muszę tyle nadrobić do Ciebie), w których to w pełni przebadano szczepionkę. Wykluczając tym samym, aby powodowała wcześniej wspomnianą chorobę autyzm. Ps. Badanie przez firmę produkującą specyfik, nastawioną na zyski -- również nie do końca mnie przekonuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 7

@LukooS
Szczepionka przeszły przez wszystkie fazy wymagane do tego aby wejść na rynek. W trakcie wejścia była w fazie badań, która polega na... Wypuszczeniu szczepionki o potwierdzonym działu na rynek i obserwowaniu tego jak funkcjonuje w naturalnym środowisku (przykładowo jak wpływa na mutacje, transmisję itp) i na bardzo, bardzo dużej grupie kontrolnej (NOPy występujące na tyle rzadko -jedna milionowa- przypadków) aby być nieuchwytne w trakcie badań laboratoryjnych). Ta szczepionka nie różni się zasadniczo od żadnej innej...Druga sprawa, że po co dawać Ci badania jakieś badania skoro z góry zakładasz, że ich nie uznasz. ,,Jak Stalin mówi, że 2+2=4 to mnie to nie przekona, że 2+2=4 bo to Stalin mówi a ja go nie lubię''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LukooS
-2 / 6

@lolo7
dlaczego z góry zakładasz, że nie przyjmę dowodu ? Dowodem dla mnie nie są słowa Stalina. Dowodem dla mnie jest takie podejście: 1+1 = 2 powołując się na Principia Mathematica, written by Alfred North Whitehead and Bertrand Russell - teraz mam dowód i nie ma dyskusji. Od początku pandemii wmawiano mi, że mam się zaszczepić, bo nie będę przenosił wirusa. Zaszczepię się to dostane paszport Covida i mogę jechać w świat, a inni nie zostaną zarażeni.

"Ta szczepionka nie różni się zasadniczo od żadnej innej" - ? Mowa tu o Comirnaty ?? hehe no technologia mRNA jest powszechnie stosowana, z tego, co się orientuje, to szczepionki wektorowe na Covid już nie są stosowane (może się mylę). mRNA testuję się od 20lat i jest bardzo mało szczepionek dopuszczonych do obrotu na tej "platformie". Nie kwestionuje innowacyjności tej metody - a jeśli zmuszanie ludzi do szczepień i jak nazwałeś "obserwowaniu tego, jak funkcjonuje w naturalnym środowisku" została wprowadzona w celu rozwoju tej metody - to może i ma to sens. Jednak szczepienie dzieci, które praktycznie nie chorują, jak i szczepienie kobiet w ciąży to lekka przesada. Bardzo mało szczepionek jest dopuszczonych do szczepień kobiet będących przy nadziei.

"Szczepionka przeszły przez wszystkie fazy wymagane do tego, aby wejść na rynek." - no nie. Szczepionki są testowane min. 5lat. Obecne szczepionki weszły na rynek w procedurze warunkowego dopuszczenia do obrotu (decyzja Komisji Europejskiej) - natomiast "demot" jest o transmisji wirusa. Skoro nie zapobiegało to transmisji wirusa (nie ratuje społeczeństwa) to, czemu mam się szczepić jak nie chce. Powinien być wybór - chcesz, to się szczepisz - nie chcesz, to się nie szczepisz. Sam przeszedłem już kilkukrotnie Covida bez większych objawów-tak więc mam się iść zaszczepić ?? Natomiast znajomi przeszli ciężko chorobę więc wybierają mniejsze zło dla nich i się szczepią. Tak więc każdy ma wybór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 3

@LukooS sprostuję może... bo grono antyszepionkowców (takich ogólnych) twierdzi że szczepienia dzieci powodują autyzm u dzieci (ja tam się nie znam ale pewnie byłem szczepiony nie raz w dzieciństwie - tym najmłodszym i tego nie pamiętam nawet... pamiętam szkolne szczepienia przeciwgruźlicze) i cholera....nie jestem autystyczną osobą..... Co do źródeł badań masz w powyższych rozmowach, tam podane są źródła różnego rodzaju :) @Goratex kilka podał, sądziłem że nie muszę powtarzać, przewiń sobie wszystko i poczytaj :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 4

@LukooS przymusu szczepień przecież nie było "Powinien być wybór - chcesz, to się szczepisz - nie chcesz, to się nie szczepisz." więc o co bijesz pianę tak naprawdę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 3

@LukooS przeszedłeś kilkakrotnie Covida.. znaczy robiłeś sobie testy? No patrz, a ja nie miałem ani razu (chyba że tego bezobjawowego)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
0 / 8

@LukooS demot jest o transmisji i sugeruje, że Pfizer kłamał w tej kwestii.

A jaka jest prawda ? Pfizer nie twierdził, że szczepionka powstrzymuje transmisję. To potwierdziły późniejsze badania. Moment wprowadzenia szczepionki przypadł na szczep alfa i beta. Na tych wariantach redukcja transmisji wynosiła około 70%. Więc szczepienia jak najbardziej powstrzymywały rozprzestrzenianie się wirusa.

https://academic.oup.com/ofid/article/9/5/ofac124/6546320
https://en.wikipedia.org/wiki/Variants_of_SARS-CoV-2

Załóżmy, że współczynnik zarażeń R = 2 (co oznacza, że jedna osoba zaraża dwie kolejne.. ), W przypadku redukcji R o 70% (gdyby nagle zaszczepili się wszyscy) wynosi ono tylko R = 0.6.. co oznacza, że nowych zarażeń jest coraz mniej i epidemia się zwija.

Sytuację zmienił wariant delta, który stał się dominującym w czerwcu 2021 roku
https://www.ecdc.europa.eu/en/news-events/sars-cov-2-delta-variant-now-dominant-european-region

Co do szczepień, to przecież nie są obowiązkowe, nie wiem więc skąd te opowieści o zmuszaniu do szczepień. Ktoś chciał Cię zaszczepić siłą ? Jeśli czujesz, że ktoś łamie twoje prawa, zmusza Cię do czegokolwiek, to trzeba walczyć o swoje choćby w sądzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LukooS
-1 / 1

@Goretex
Co do wypowiedzi zgadzam się - nie przeczyłem, że tak jest.

Latam w tygodniu: Francja, Włochy, Malta, Turcja - za każdym razem mam robić test PCR lub ART?? Nie stać mnie. Dodatkowo rozporządzeniem ministra zdrowia z dn. 22.12.2021 r., osoby wykonujące zawód medyczny, farmaceuci, studenci medycznych i pracujący w podmiotach leczniczych, zostali zobowiązani do posiadania certyfikatu potwierdzającego przyjęcie kompletu szczepień przeciwko COVID-19.
Na basen zostałem kilkukrotnie nie wpuszczony, kina i restauracji ...
Przymus niebezpośredni również jest przymusem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
0 / 6

@LukooS ale to już jest kwestia prawodawstwa a nie Pfizera.

Nikt nie ukrywał informacji że szczepionki nie hamują delty. Pierwsze badania w tym temacie pojawiły się już w sierpniu 2021 roku
https://www.bmj.com/content/374/bmj.n2074

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+1 / 9

Bez sensu sie znowu o to klocic ludzie.. kto wzi ten wzial a kto nie wzial ten nie wzial i tyle. Kazdy kowalem swojego losu. Jednym mowili wez bo umrzesz jak nie wezmiesz a drugim ze jak wezma to umra.. i tak ze wszystkim prawo lewo prawo lewo prawo lewo... ludzie ktos na tym robi hajs gdy my sie klocimy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 19

@Obyczajowy Kłócenie się to jedno, ale forsowanie i powielanie fake newsów czy kłamstw, to inna para kaloszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-4 / 12

@Obyczajowy a kto tu się kłóci ?

Jakiś portal zamieścił kłamliwy artykuł. Ludziom trzeba wyjaśnić, że to nie jest prawda, bo niektórzy, zwiedzeni profesjonalnym wyglądem strony, są gotowi uwierzyć w każdą bzdurę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 5

@LowcaKomedii takasz racje ale tak mozna mowic o wszystkim. Ludzie zawsze sie kloca. Jedni maja racje drudzy nie.. albo wszyscy maja racje albo wszyscy sa w bledzie.. zalezy od sytuacji. Spor to spor. Nic tak na prawde tutaj nie wnosi. I tak nie przekonasz ani jednych ani drugich. Moze juz czas to zostawic a zajac sie wazniejszymi sprawami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 19

Foliarze to jednak stan umysłu...

Przecież od początku było mówione, że PRZED wprowadzeniem do obrotu tych szczepionek nie dysponowano pełnymi badaniami, jak np. dokładnie odnośnie hamowania transmisji wirusa, ale zdecydowano się je wprowadzić WARUNKOWO. PÓŹNIEJ takie badania już się pojawiły i okazało się, że transmisję wirusa również hamują. Czy u was zatrybiło dopiero po 2 latach?

Ale nie dziwię się, że autor aż nie podał źródła, z którego pochodzi ten "artykuł". Ja też bym się trochę wstydził.
A cóż to za źródło? Wolnosc tv. Znajdziemy tam liczne artykuły i wypowiedzi Justyny Sochy, Grzegorza Brauna, Grzegorza Płaczka, Rafała Piecha, Marcina Roli. Znajdziemy powiązania covid i 5G. Znajdziemy promowanie antyszczepionkowego filmiku "Wyszczepieni", autorstwa Andrew Wakefielda, w którym mocno forsowana jest teza, że szczepienia powodują autyzm. Oczywiście nie może zabraknąć również NWO, a nawet naszego Jerzego Zięby.
Tak więc to, że nie podano źródła, wcale mnie nie dziwi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-4 / 8

@LowcaKomedii wedlug Ciebie NWO to jakas bajka? Pytam z ciekawosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 17

@Obyczajowy W wersji szurów zdecydowanie jest to bajka.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowy_porz%C4%85dek_%C5%9Bwiata

Oni każdą pandemię, czy jakiekolwiek globalne zjawisko traktują jako sposób do wprowadzenia nowego porządku świata. Covid miał spowodować, że na całym świecie wprowadzony zostanie WYŁĄCZNIE pieniądz elektroniczny. Nie pykło. Przy małpiej ospie miało być podobnie. Nie pykło.

W ich urojonej wersji jest kilka osób, bliżej nieokreślonych elit, które wszystkim sterują i mówią rządom wszystkich krajów na ziemi co mają robić.

Więc tak, NWO w wersji foliarzy to zdecydowanie bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-4 / 6

@LowcaKomedii ale naginasz bajki tych bajkarzy :) po raz kolejny. Pandemia miala byc poczatkiem pewnych poczynan ktorych celem jest pieniadz cyfrowy. Z tego co Ja czytalem to okolo 2025 ma byc kryzys i wtedy bedzie forsowane wyzbycie sie gotowki.. ile w tym prawdy? To sie dopiero okaze. Rozumiem ze jestes tutaj straznikiem prawdy. Szanuje i doceniam twoj wklad i twoj czas temu poswiecony. Jednak nawet Ty nie jestes w stanie znac pezyszlosci. ;) minka na poprawe humoru :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-3 / 7

@LowcaKomedii czyli o jakim nowym porzadku swiata mowil morawiecki w rzadzie? Przy pandemi? I dlaczego w jednym krotkim okresie tak wiele rzadzacych na swiecie powtarzalo to samo ? Takie stezenie jednego zdania w ustach tak wielu osob rzadzacych w jednym czasie? Troche to prawdziwe jak na teorie spiskowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 16

@Obyczajowy "I dlaczego w jednym krotkim okresie tak wiele rzadzacych na swiecie powtarzalo to samo ?" - bo tak nakazywał rozum. To trochę tak, jakbyś zastanawiał się dlaczego wiele krajów zachowuje się podobnie podczas okresowych powodzi. W tym nie ma żadnego spisku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-3 / 7

@LowcaKomedii hahahaha teraz to chyba dales najglupsza odpowiedz jaka tutaj czytalem z pod twojego piora :D serio..? Rozum nakazywal? Haha dobre :) myslalem ze morawiecki nie ma rozumu :) chyba sam nie wierzysz w to co napisales..
Rozumiem ze to ten sam zdrowy rozsadek ktory kazal zamknac lasy orzy 300 incydentach.. a jak byly tysiace to mozna chodzic gdzie sie chce hehe

Nie wiedzieli co to za wirus
Nie wiedzieli czy szczepionka dziala
Nie wiedzieli nic..

Ale wiedzieli ze zdrowym rozsadkiem jest w jednym okresie zakomunikowac calemu swiatu ze nadchodzi nowy porzadek.
Czy ktorys z pryncypalow ktory to mowil.. wyjasnil ludziom na czym polega nowy porzadek? Czy nowy porzadek jest poprostu wszystkim tylko nie tym czym ludzie go nazwali..
Raczej powiedzieli co im kazano powiedziec by swiatu zakomunikowac.
Ten nowy porzadek nie mial nic wspolnego z pandemia. Poprostu zostal oznajmiony przy pandemi. Jedno zakrywa drugie.

A co z biednymi krajami? Gdzie szczepienie wynosi 2-3% i zyja? W syfie bez sluzby zdrowia, lekow, wody, kibla i jak zwierzeta. Tam nie ma pandemi? A w EU gdzie mamy najlepsze standardy, szpitale, lekarzy, cale systemy opieki zdrowotnej, sanitarne warunki itd. To mamy najbardziej przeje.. bane. Cos tu chyba nie gra kolega :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-4 / 6

@LowcaKomedii
"...PÓŹNIEJ takie badania już się pojawiły i okazało się, że transmisję wirusa również hamują..."
ciekawe rzeczy prawisz :) znasz jeszcze jakieś dowcipy z tej serii?? :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@adamIM Jeżeli przestaniesz się skupiać jedynie na filmikach z żółtymi napisami, to dowiedziałbyś się wielu ciekawych rzeczy :)

Taki pierwszy przykład z brzegu:
https://www.science.org/doi/10.1126/science.abl4292
Weź wyszukaj autorów i napisz im, że się nie znają, że ty wiesz lepiej, bo pewnie widziałeś taki filmik w necie i że science publikuje gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2022 o 20:52

avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@Obyczajowy Chyba nie zrozumiałeś mojego komentarza. CHodziło mi o to, że wszystkie kraje, gdzie covid dotarł, stosowały w miarę podobne podejście - kwarantanna, testowanie, szczepienia, maseczki, ograniczanie imprez masowych itp. Po prostu stosowano takie rzeczy, bo to logiczne, że dzięki temu można ograniczyć ilość zakażeń i rozłożyć je w czasie.
CHodzi o główne podejście, a nie o zamykanie lasów itp. Skupiasz się na idiotycznych szczegółach, które były prawdopodobnie tylko w Polsce wprowadzone. Ja piszę o globalnym podejściu.

"Nie wiedzieli co to za wirus" - i twierdzisz, że gdy panuje nie do końca poznany wirus, lepiej jest ludziom pozwolić chorować na żywioł? Gdyby takie podejście zastosowano przy hiszpance, to pewnie planeta nie byłaby tak przeludniona.

"Nie wiedzieli czy szczepionka dziala" - i dlatego przeprowadza się badania przed wprowadzeniem do obrotu i każda szczepionka dopuszczona do użytku je przeszła?

A o tych "nowych porządkach świata", to już od kilkudziesięciu lat słyszymy. Już tyle tych NWO mieliśmy...

"A co z biednymi krajami? Gdzie szczepienie wynosi 2-3% i zyja?" - trochę strzał w stopę. A zgadnij jaka jest główna przyczyna zgonów w tych "biednych krajach", np. w Afryce. Nie uwierzysz. Choroby zakaźne :)
W EU, "gdzie mamy najlepsze standardy, szpitale, lekarzy, cale systemy opieki zdrowotnej, sanitarne warunki itd" nie. Dodaj dwa do dwóch. W Polsce np. główną przyczyną zgonów są choroby układy krążenia, później nowotwory itp., więc może nie warto się uwsteczniać i brać przykład z tych biednych krajów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 1

@LowcaKomedii :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lokutus
+2 / 8

“Czy szczepionka przeciwko COVID-19 przed wypuszczeniem na rynek była poddawana testom, które potwierdziłyby jej skuteczność w powstrzymywaniu transmisji wirusa?”

Odpowiedź przedstawicielki Pfizera jest szokująca:
– “Nie, haha. […] Musieliśmy naprawdę poruszać się z prędkością nauki, żeby zrozumieć, co dzieje się na rynku.”

Wypowiadając powyższe słowa kobieta przyznała, że badaniami nad szczepionką Pfizera kierował ogromny pośpiech i zatrudnieni naukowcy nie byli w stanie wszystkiego dokładnie przebadać. Oznacza to, że nikt nie wie, czy wprowadzane na całym świecie w zatrważającym tempie preparaty hamują w jakimkolwiek stopniu rozprzestrzenianie się wirusa. A przecież dokładnie to nam mówiono, gdy w obrzydliwy sposób “zachęcano” nas do przyjęcia coraz większej liczby dawek tego specyfiku.

To przekreśla całą postawę prawną, na której mocy wprowadzono paszporty covidowe!

Po tej wypowiedzi obserwujemy, jak Robert Roos wypowiedział się na jednym z filmów wrzuconych do sieci. Podkreślił, że wypowiedź przedstawicielki Pfizera podważa całą podstawę prawną, której używano do wprowadzenia paszportów covidowych.

“Jeśli się nie zaszczepisz, jesteś antyspołeczny. To mówili nam holenderski premier i minister zdrowia. Nie szczepisz się tylko dla siebie, lecz także dla innych – robisz to dla całego społeczeństwa. […] Dziś to okazało się być kompletną bzdurą.” – powiedział.

“Paszporty covidowe, które prowadziły do masowej instytucjonalnej dyskryminacji, jako że ludzie utracili dostęp do istotnego udziału w społeczeństwie. Uważam to za szokujące, nawet zbrodnicze.” – dodał polityk.

Ludzie czuli się przymuszeni do zaszczepienia nieznanym preparatem!

“To jest skandaliczne. Miliony ludzi na całym świecie czuli się przymuszeni do przyjęcia tej szczepionki z powodu mitu głoszącego, że przecież robią to dla innych. Teraz okazało się to być tanim kłamstwem.” – podsumował R. Roos.

Zachęcamy do obejrzenia poniższego filmu i zobaczenia na własne oczy, na czym opierało się pośpieszne wprowadzanie na rynek nieprzebadanych do końca preparatów.













Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
+3 / 19

A to jeszcze ktoś wierzy w ten szajs z tymi szczepionkami? Ludzie będą wychodzić takie fakty, że będziecie dopiero mieć zonka. Obecnie nikogo nie dziwi fakt, że w czasie II Wojny Światowej pewne amerykanskie banki wspierały i jedna i druga stronę podobnie jak pewne koncerny. Za X lat wyjdzie, że chodziło tylko o kasę a nie o jakieś tam zrobienie odporności itp pierdu pierdu. Nie czarujcie się, światem rządzi pieniądz i d#pa. Tylko naiwniacy myślą że pieniądze nie są ważne:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 7

@Gekon86 dokladnie. Teraz w ogien by sie rzucili a potem sie okazuje ze po co.. zawsze chodzi o hajs i wladze. By byc nr1 TOP za wszelka cene. Jakby to bylo rzeczywiscie do ratowania swiata to by byla jedna szczepionka dla wszystkich a jie jak z kazdym produkten iles tam rodzaju..
Jeb.. ac to gowno. Zaraz i tak powroci.. i znowu beda szczepic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
0 / 2

@Obyczajowy tak, kolejna fala głupoty przed nami. Nie pamiętam tytułu filmu, ale Więckiewicz (jako ksiadz) mówił taka kwestię, że nie chodzi o to aby uzbierać na remont kościoła tylko żeby zbierać i nie uzbierać. Analogicznie nie chodzi o to aby skutecznie zaszczepić tylko żeby szczepić i nie zaszczepić:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 3

@Gekon86 tak dziala wiele rzeczy niestety. Najlepszy klient to taki ktory ciagle wraca :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
0 / 2

@Gekon86 Film " Kler".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
0 / 2

@Gekon86 tytul filmu to byl chyba Kler o ile pamietam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
+1 / 1

@Dipol dzięki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aniechcemisie
+2 / 6

No tak. Opierający się na twitach "artykuł" na portalu, do którego nawet nikt nie raczy się przyznać z nazwiska. Faktycznie, wiarygodne źródło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
-1 / 7

Pomogły, nie pomogły. Kolejna afera Pfizera, ale najważniejsze jest to że kasa się zgadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LukooS
-3 / 3

Witam, odnośnie do źródła to Rob Roos (Member of the European Parliament) zadał pytanie przedstawicielowi Pfizer J.Small w Parlamencie Europejski. Pytanie znane i już poruszane tutaj.

Nie chodziło o to, czy szczepionka działa, czy nie. Chodzi o paszporty covidove, nastawienie rządu do ludzi. Wmawiano nam: masz się szczepić, bo zabijasz innych. Osoba niezaczepiona jest poza systemem — nie wejdzie na basen, kina itd.... Profesor Andrzej Horban – "Zaszczepieni przeciwko COVID-19 nie będą zarażali, bo nie będą zakażeni" – mówił swego czasu główny doradca premiera ds. Covid-19. Pytanie brzmi: dlaczego zmuszano ludzi do szczepień, skoro nie ratowano całego społeczeństwa (tylko wtedy masowe szczepienia są usprawiedliwione — ratowanie społeczeństwa kosztem jednostki). A tak - jest to sprawa indywidualna, oceniasz sam ryzyko i wybierasz co dla ciebie lepsze. Dlaczego zmuszano ludzi co przeszli chorobę do szczepienia?

https://multimedia.europarl.europa.eu/da/video/ep-special-committee-on-the-covid-19-pandemic-lessons-learned-and-recommendations-for-the-future-extracts-from-the-exchange-of-views_I231213

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier123
-1 / 5

No i co admini kto miał rację odblokować mi stare konto ale biegiem!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demolka27
0 / 0

Czytając wpisy mam namiastkę tego co czuł Galileusz na swoim procesie gdy usłyszał "twierdzenie, że Ziemia kreci się wokół Słońca jest równie niedorzeczne jak twierdzenie, że Jezus nie narodził się z dziewicy" jemu groziła kara śmierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem