@bartoszewiczkrzysztof podobne regulacje etatowców zwykłych 8 godzin pracy i nie może przyjść znów do pracy wcześniej niż za ileś tam godzin oczywiście w teorii i zgodnie z prawem :) np kończąc o 22 nie może przyjść na zmianę na 6 rano, nawet jak ma nienormowany czas pracy ale jak się tego nie wprowadzi w system to oczywiście może...
@bartoszewiczkrzysztof czyli znalazłeś że przez godzinę nie było tam nikogo z kontrolerów bo miał przerwę no i teraz wszystko się zgadza :) Żyjemy w kur.....ole :D
@Pasqdnik82 Lotnisko w Goleniowie jest male, wiec nie ma sensu, aby bylo tam dwoch kontrolerow. Przerwy sa zsynchronizowane z odlotami/przylotami samolotow. Gdyby odpowiednio wczesniej powiadomiono lotnisko i podano konkretna godzine, to z pewnoscia bylby tam kontroler.
Bo pozostali dwaj którzy mogli mieć dyżur poszli na L4.
Tak prawo skonstruowane. Większość samolotów z Goleniowa odlatuje rano, mieli wstrzymać wszystkie liniowe, czy dwa vipów?
I teraz kogo to wina.. Pisu czy Peło :D
@Obyczajowy Tfuska. Wszystko co złe to przecie Tfuska. :)))))
Przerwa to przerwa, ważna rzecz. ;-)
@islandor Oczywiście. Jakby kontroler od niej odstąpił,a w czasie lądowania doszłoby do jakiegoś incydentu, to miałby mocno przechlapane.
@bartoszewiczkrzysztof nie wiem ile pracuje kontroler... jeśli 8 godzin, to 15 minut przerwy i do roboty więc skąd ta godzina zamknięcia portu?
@Pasqdnik82 Też nie wiem :-) Ale z pewnością są odpowiednie regulacje, podobnie jak dla kierowców ciężarówek.
@bartoszewiczkrzysztof podobne regulacje etatowców zwykłych 8 godzin pracy i nie może przyjść znów do pracy wcześniej niż za ileś tam godzin oczywiście w teorii i zgodnie z prawem :) np kończąc o 22 nie może przyjść na zmianę na 6 rano, nawet jak ma nienormowany czas pracy ale jak się tego nie wprowadzi w system to oczywiście może...
@Pasqdnik82 Kurcze dajesz do myślenia. Sprawdzam :-)
''Jak informuje PAŻP dyżur kontrolera ruchu lotniczego trwa 7,5 godziny, z czego 5,5 godziny pracownik spędza na stanowisku operacyjnym. Wynika to z obowiązkowych 1-godzinnych przerw po każdych dwóch godzinach pracy operacyjnej.''
Źródło: https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/8400797,kontroler-ruchu-lotniczego-zarobki-rekrutacja-praca.html
@bartoszewiczkrzysztof czyli znalazłeś że przez godzinę nie było tam nikogo z kontrolerów bo miał przerwę no i teraz wszystko się zgadza :) Żyjemy w kur.....ole :D
@Pasqdnik82 Lotnisko w Goleniowie jest male, wiec nie ma sensu, aby bylo tam dwoch kontrolerow. Przerwy sa zsynchronizowane z odlotami/przylotami samolotow. Gdyby odpowiednio wczesniej powiadomiono lotnisko i podano konkretna godzine, to z pewnoscia bylby tam kontroler.
Coś nie pykło organizacyjnie. Ale ścisłe przestrzeganie prawa i regulaminu pracy to, mimo wszystko, krok we właściwą stronę.
Bo pozostali dwaj którzy mogli mieć dyżur poszli na L4.
Tak prawo skonstruowane. Większość samolotów z Goleniowa odlatuje rano, mieli wstrzymać wszystkie liniowe, czy dwa vipów?
To chyba na lotni krążył nad tym Szczecinem