@Laviol myślę że zamysł reklamodawcy jest taki że dzięki takim rozwiązaniom reklama pozytywnie zakotwiczy się w podświadomośći czlowieka który akurat np. chcial sobie usiąść, chować się przed deszczem albo podjechać bagażem.
@emil_g92, to jasne, że chcą się dobrze kojarzyć. Nie trzeba mi tego tłumaczyć. Natomiast zarządzanie zasobami i energią leży i kwiczy co zobaczysz jak spojrzysz krytycznie na te projekty, a nie z sugestią zawartą w tagach.
Faktycznie, zużywanie dużo więcej materiału niż jest to rzeczywiście potrzebne jest taaaakie mądre.
@Laviol Tablice reklamowe w ogóle nie są do niczego potrzebne. Więc tu funkcjonalność jest gratis.
@Laviol myślę że zamysł reklamodawcy jest taki że dzięki takim rozwiązaniom reklama pozytywnie zakotwiczy się w podświadomośći czlowieka który akurat np. chcial sobie usiąść, chować się przed deszczem albo podjechać bagażem.
@Geoffrey, i na potrzeby tej funkcjonalności robią tablicę reklamową 4 razy większą niż tekst. To nadal nie jest mądre.
@emil_g92, to jasne, że chcą się dobrze kojarzyć. Nie trzeba mi tego tłumaczyć. Natomiast zarządzanie zasobami i energią leży i kwiczy co zobaczysz jak spojrzysz krytycznie na te projekty, a nie z sugestią zawartą w tagach.