bartoszewiczkrzysztof 30 czerwca 2023 o 12:23 0 / 0 Zepsuł mi się kiedyś telewizor (padło częściowo podświetlenie matrycy) dzwonię zgłosić problem ubezpieczycielowi, no i jedno z pierwszych pytań (pewnie formułka jakaś) "próbował pan wyłączyć i uruchomić ponownie''? Padłem XDS Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon 30 czerwca 2023 o 12:49 +2 / 2 @bartoszewiczkrzysztof Kto robił w help desku ten się z tego pytania nie śmieje. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Asravaf 30 czerwca 2023 o 14:17 0 / 0 @Ashardon kto kiedykolwiek próbował coś naprawić ten się nie śmieję, to naprawdę czasem potrafi zdziałać cuda Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Zepsuł mi się kiedyś telewizor (padło częściowo podświetlenie matrycy) dzwonię zgłosić problem ubezpieczycielowi, no i jedno z pierwszych pytań (pewnie formułka jakaś) "próbował pan wyłączyć i uruchomić ponownie''? Padłem XDS
@bartoszewiczkrzysztof Kto robił w help desku ten się z tego pytania nie śmieje.
@Ashardon kto kiedykolwiek próbował coś naprawić ten się nie śmieję, to naprawdę czasem potrafi zdziałać cuda