Dobry i zły. Dużo SUV jest hybrydami, więc w trosce o jakość powietrza to są zielone pojazdy.
Miejsce parkingowe jest zwykle wyznaczone i pojazd się musi w nie zmieścić. Więc w czym problem?
Czyli jak mam za duży samochód to płacę więcej, ale jak sam jestem wielki mogę zrobić gównoburzę, że mi się w samolocie miejce należy w cenie pierwszego?
Pewno tak jak w Japonii małe Kei car'y staną się modne. A że Paryż jest mocno zakorkowany może to pomoże że zamiast 5 m autem, będą jeździć taki co ma 3,4 m po mieście. Czy dobre? To trzeba by się zapytać pracujących mieszkańców tego miasta (nie aktywistów).
Dobry i zły. Dużo SUV jest hybrydami, więc w trosce o jakość powietrza to są zielone pojazdy.
Miejsce parkingowe jest zwykle wyznaczone i pojazd się musi w nie zmieścić. Więc w czym problem?
Bardzo dobry, to nie jest samochód miejski. Największa parodia to elektryczny SUV. Nie jest ani ekonomiczny, a do tego zajmuje 2x więcej miejsca.
Czyli jak mam za duży samochód to płacę więcej, ale jak sam jestem wielki mogę zrobić gównoburzę, że mi się w samolocie miejce należy w cenie pierwszego?
proszę o definicję SUVa.
Mój samochód jest SUVem a zużywa mniej paliwa od osobówki.
Rozmiarami również jest mniejszy np od passerati.
@ubooot W przepisach raczej nie będzie napisane że dotyczy to SUV, tylko z tego co wiadomo będą podane wymiary i masa jako kryteria opłat.
dobry pomysł. bo suv jest większy, więc jak go podpalą to emituje więcej co2 i trzeba zuzyć więcej wody żeby go ugasić
No to elektryki we Francji powinny być nielegalne z powodu trudności z ich ugaszeniem.
Pewno tak jak w Japonii małe Kei car'y staną się modne. A że Paryż jest mocno zakorkowany może to pomoże że zamiast 5 m autem, będą jeździć taki co ma 3,4 m po mieście. Czy dobre? To trzeba by się zapytać pracujących mieszkańców tego miasta (nie aktywistów).
SUV-y staną się autami kombi i po problemie.
Żart? Nie. Skoda Yeti kupiona 10 lat temu była SUV-em. Taka sama z "lekkim makijażem" 6 lat temu była już kombi. :)