Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
332 335
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar OP2000
0 / 8

Dlatego proponuje czytać tylko infopigułe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+14 / 16

Jedyny sposób na walkę z wszelkiego typu dziadostwem, to bojkotowanie go.
Jeśli np. tytuł jest clickbaitem, to nie czytać. Jeśli ktoś zbyt nachalnie reklamuje swoje produkty (jak mediaexpert), to nie kupować.
Głupie sztuczki muszą przestać działać.
Wiem, że w społeczeństwie będzie o to ciężko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+9 / 9

@kondon . Sposób nie działający. Podobnie jak bojkoty konsumenckie. Na początku weźmie udział mała grupa, potem jeszcze się zmniejszy i ostatecznie akcja upada. I tak ludzie kupują w LerłaMerła, kupują produkty Nestle czy Winiary itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@pokos Z działaniem wychodzi różnie. Niektóre firmy mocno dostały po takich akcjach.
Zależy też przeciw czemu jest protest, jak jest nagłośniony, jaką ludzie mają motywację...

Znasz inny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+4 / 4

A prym wiedzie Interia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zgredek8
-1 / 1

@PIStozwis
Ostatnio Wyborcza nie zostaje w tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MIKKOP
+2 / 2

Na początku to funkcjonowało jako "onecizn".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
+2 / 2

No i co cię tak zdziwiło? Większość memów i rewelacji w necie tak wygląda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem