Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M michalSFS
+10 / 12

Nie wstrząsnęło.
Zresztą ludzie latają od sensacji do sensacji, a może raczej od sęsacji do sęsacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
+5 / 25

Jeszcze za wcześnie na otwieranie szampanów, przede wszystkim nikt z pisem nie wygrał, czy to się komuś podoba czy nie pis uzyskał najwięcej głosów. Owszem opozycja ma szansę na rządzenie ale czy to się uda? Tyle środowisk, tyle partii a do tego już pojawiające się rozbieżności w planach, jedni chcą
tego inni tamtego a trzeci jeszcze czegoś innego albo z tego nie zrezygnują - ciężko sie im będzie dogadać, oj ciężko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+6 / 24

@krzysio6666
Tyle lat niszczenia, afer, cyrków, kręcenia wałów, działalności sekciarskiej, hipokryzji, zwiększania długu publicznego, rozwalania gospodarki, absurdów (także w czasie pandemii), a PIS i tak zdobył najwięcej głosów. W dodatku przypuszczam, że zdecydowana większość tych, co głosowała na nich od początku, głosowała i teraz. Różnicę zrobili ci, którzy w końcu postanowili zagłosować.

To społeczeństwo jest chore. Osoby oddające głos na Pis (poza tymi, którzy faktycznie na tym skorzystają - czytaj rodzina polityków, trwale bezrobotne pasożyty z wielodzietnych rodzin) powinno się obowiązkowo skierować na badania psychiatryczne. Zresztą ostatnim razem PiS jeździł po zakładach psychiatrycznych i zbierał głosy, nie wiem jak teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2023 o 15:17

avatar krzysio6666
-2 / 4

@michalSFS Zgadzam się, pis musi stracić władzę tylko problem w tym że nic nie stało się na 100%, nic się definitywnie nie zmieniło czy wyjaśniło - jedni kombinują jak nie stracić władzy a drudzy niestety kombinują jak tę władzę przejąć (bo formalnie nie wygrali) - takie wnioski się mi nasuwają w obecnej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+3 / 5

@krzysio6666
Jestem podobnego zdania. Nie ma powodów do optymizmu. Zresztą szkód, które spowodowali nikt nie naprawi, ot tak, magiczną różdżką. Różnica - może będzie się mniejsze uczulenie na wydarzenia w kraju. Ci ostatni zachodzili już pod talibski fanatyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2023 o 15:30

P Prally
0 / 4

@michalSFS Obejrzyj reportaże w telewizji. Kto głosuje na PiS? Babusie i dziady które mówią; 'Tusk wszystko źle robił, a PiS dobrze, 13tki, 14tki, leki dla seniorów". Gdybyś tych dziadów z demencją zapytał o prawo popytu i podaży albo makroekonomiczne przyczyny inflacji to by zrobili wielkie oczy albo zaczęli krzyczeć "antychryst!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iasafaer
+2 / 2

@michalSFS Tu nie ma co przypuszczać. PiS stracił jedynie 400tys głosów w skali kraju, ale nadal ma blisko 7 milionowe poparcie, zbliżone do tego z 2019 roku... to nie przypuszczenia, tylko fakty.
Sam osobiście znam osoby, które zrezygnowały z głosowania na PiS, ale są jednak w mniejszości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
0 / 0

@Prally
To, że dziadki - to wiem. Nie wiem jak to wygląda z młodszymi.
Nie sprawdzałem jeszcze informacji poza wynikami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2023 o 18:27

M michalSFS
0 / 0

@Iasafaer
Z tego część odpadła z przyczyn naturalnych - umarła ze starości:)
Znam jedną osobę, która głosowała na Pis, a teraz przyznaje się wprost, że grubo pomyliła się. W moim wieku (przed 40-tką).

Reszta kiedyś afiszowała się Pisem, a teraz już jedynie ma parcie na ciśnięcie opozycji, bo w kraju są tylko dwie partie:) Wiadomo jednak na kogo głosowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
+1 / 5

@michalSFS ale wiesz, że to samo można powiedzieć o rządach po-psl? Czy nie pamiętasz? Głosujący na po i psl są tak samo chorzy, i nie widzą tego tak samo jak Ci głosujący na pis. Minusowanie i zaklinanie rzeczywistości na demotywatorach tego nie zmieni, ale śmiało, minusujcie, co wam pozstało…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+4 / 4

@mariuszem
Nie były aż tak ekstremalne i zidiociałe, ale zgadzam się, że były złe, nie brakowało też wałków. Myślę, że ci co głosowali za PO:
1 - uznali, że to mniejsze zło i jedyny sposób, by zabrać pełnię władzy jeszcze gorszemu Pisowi.
2 - zapomnieli jak było - bo wyborca ma krótką pamięć.
3 - byli od początku za PO i zdania nie zmienią choćby nie wiem co (tak jak żelazny elektorat PiS.

No i mimo wszystko PO zapłaciło za afery i przekręty utratą koryta. Pis stracił samodzielną władzę, być może straci przewagę (jak partie dogadają się - bo to różnie jest), ale mimo wszystko wygrał wybory. A skala zniszczeń konkretniejsza.
I to jest smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2023 o 19:06

P Prally
0 / 2

@michalSFS W każdych wyborach powtarza się ten sam schemat: im niższe wykształcenie, tym większe poparcie dla PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
+1 / 5

@michalSFS pozwolę sobie, nie zgodzić się. Wałki były grube. Gorzej, że pis wyznaczył nowy trend i idę o zakład, że po się z tego nie wycofa, tylko te wałki będą trwać i tylko dodadzą nowe. Jak z podatkami. Pis żadnych nie wycofał, vat nie wrócił do 22%, tylko dodali kilkanaście nowych podatków, obniżając realnie dochodowy jedynie.
Teraz PO obsadzi spółki, tvp (pamiętam, że tvp było tubą propagandową już za po i akcja widelec jest tego dowodem). Policja była również polityczna. Jestem kibicem i przedsiębiorcą. Pamiętam wiele złego z rządów PO. Problemem jest u nas narodowa pamięć złotej rybki. Potrafimy z pisu zmienić na po i odwrotnie. Realnie nie zmienia się nic. Obie te partie na większości głosowań, poza tymi kilkunastoma kontrowersyjnymi w pewnych kregach, głosowały tak samo.
Po zapłaciło utratą koryta, pis tak samo. To błąd. Powinni zapłacić wolnością. Tam niestety ręka rękę myje.
Zobacz jak sprawnie media, w tym demotywatory działały, żeby pokazać, że po to partia inteligentnych i nowoczesnych ludzi. To bzdura. Propaganda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@Prally
I taki był przekaz medialny od początku - od wypowiedzi polityków, prezydenta po TVP. My możemy się śmiać, że zwracają się do narodu jak do 10-latków i tak głupio/absurdalnie kłamią, że sami się z tego śmieją. Oni jednak celowali w swojego potencjalnego odbiorcę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@mariuszem
Ciężko to policzyć, bo faktycznie były wały, wydaje mi się jednak, że Pis zostawił ich daleko z tyłu. Nikt nie zapłaci wolnością, na to nie licz. Każdy kolejny polityk bałby się, że będzie następny.

Tak, finalnie są dwie partie, a reszta może liczyć tylko na współpracę. Mnie również to nie podoba się. A na kolejnych wyborach znowu niepodzielna władza Pis...

"Zobacz jak sprawnie media, w tym demotywatory działały, żeby pokazać, że po to partia inteligentnych i nowoczesnych ludzi" - ciężko określić "inteligencję" i "nowoczesność". Różnie można interpretować. Załóżmy, że zaliczają się do nich osoby po studiach. Tu mimo wszystko była większa rozbieżność w głosowaniu (głosowali na różne partie) niż w przypadku osób o wykształceniu najniższym, które tłumnie (ponad 60%) głosowały na Pis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2023 o 19:24

avatar Demotywator_1996
+2 / 2

@michalSFS

'To społeczeństwo jest chore. Osoby oddające głos na Pis powinno się obowiązkowo skierować na badania psychiatryczne. "

A tymi co głosowali na PO i PSL to nie?

Tak tylko przypomnę, że oni również rządzili. I po 8 latach gównianych rządów naród się wk*rwił i oddał gigantyczną władzę PiSowi pierwszy raz w historii III RP. - chodzi o skalę władzy

Ludzie mają krótką pamięć, za 4 lata lub za 8 lat PIS znów dojdzie do władzy, a to opozycja będzie tymi złymi :)

Rządzą nami Ci sami ludzie od 30 lat. Nikt nikogo nie rozlicza, tylko zamieniają się mieejscami przy stole :)
A Wy się gryziecie o dwie kaczki w swoim małym piekiełku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
0 / 0

@Demotywator_1996
Kaczka w sosie własnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
0 / 0

@krzysio6666 Wygra ten kto stworzy nowy rząd, opozycja musi to zrobić bo drugiej szansy na lepszy wynik w przyspieszonych wyborach w 2024 nie będzie, choć nie wiadomo czy przetrwają całe 4 lata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+4 / 16

Gość był niestabilny emocjonalnie. Jemu była ówcześnie potrzebna pomoc, a nie oddawanie hołdów obecnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
-1 / 5

@Ashardon
Tu nie chodzi o hołd, tylko o refleksję.
Był niestabilny, ale i mało pragmatyczny.
Nie przewidział, że większość ludzi zapomni po "5 minutach".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 2

@Ashardon Całkowicie się z Tobą zgadzam. Facet wymagał leczenia, a z leczeniem wiadomo jak u nas jest (zwłaszcza z leczeniem psychiatrycznym), więc on jest tylko jedną z licznych ofiar naszego systemu opieki medycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
-2 / 6

Pomijajac szczeg.ze ponad 7 i pół mln osob nadal glosowalo na pisIORY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarsjaninTK
+2 / 2

Przykro mi to pisać, ale by nie robić k..wy z logiki napiszę: nie wstrząsnęło to sumieniami milionów, ponieważ w międzyczasie były jeszcze jedne wybory, 4 lata temu a 2 po jego śmierci, których to rezultat właśnie i w tym kontekście mówi sam za siebie. Naród jest wku..iony na PiS o inne rzeczy, których przez ostatnie 4 lata wydarzyło się więcej, niż w poprzedniej kadencji i śmierć tego pana nijak na wynik wyborów nie wpłynęła – wpłynęłaby bardziej na wynik poprzednich wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zimnylech
+1 / 3

Samobójca bohaterem, zawsze myślałem że tacy ludzie są słabi i tchórzliwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+4 / 4

@zimnylech
Zastanawiam się, czy samobójca jest tchórzem, bo boi się żyć, czy jest odważny, bo ma odwagę odebrać sobie życie. Taki trochę paradoks. Ja bałbym się.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2023 o 18:29

O Ochrety
0 / 0

@zimnylech Mówi się, że samobójstwo to tchórzostwo, bo to duże obciążenie emocjonalne dla środowiska, kiedy ktoś odbiera sobie życie: kwestionuje to wartość i sens życia, w które dla własnego zdrowia potrzebujemy wierzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bio88
0 / 6

MichalSFS

Dług publiczny? Za PO go nie było? wzrósł z 524 mld zł do 917 mld zł. O czym Ty piszesz?!
Rozwalenie gospodarki w czasie pandemii? Przecież ta cala opozycja chciała dodrukowac jeszcze wiecej kasy, co spowodowalo inflacje. Sorry ale tylko znienawidzona Konfa głosowała przeciw dodrukowi
Zabierzcie kuwety? Wygłodniali od 8 lat czekaja..
https://twitter.com/PetasosCoins/status/1714919432965722581
Mamy coś takiego jakiego Polska Agencje Kosmiczną. Za rzadow PO, za agencje kosmiczną odpowiadał PSL-owiec zwiazany z branza samochodow
Wolne media z PO?
https://twitter.com/OsaMorska/status/1713639070432158107
Gość na latopie miał tasmy u Sowy,po których chłop uciekł do Brukseli


Bedzie to samo, tylko zmienią się ryje w tv i dupy w limuzynach.
Wracjąc do inflacji. Główne czynniki inflacji za ostatnuch lat to:
- dodruk pieniądza (opozycja głosowała jak PiS)
- wojna na Ukrainie
- rozdawnictwo. Opozycja tak jak PO (poza PSL). Nawet za laptop plus PO głosowała jak PiS!

Mozna walic w PIS za telewizje, nowy ład, ale za inflacje czy dług publiczny? Przeciez ci hipokryci głosowali dokładnie tak PiS


Sorry, ale sekciarza, to Ty szukaj też przed lustrem
Ale rozumiem, że młody jestes i nie pamietasz rzadow PO. Taka sama ferajna jak PiS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
0 / 0

@bio88
Nie wypowiadałem się na kogo powinno się głosować.
Pisałem tylko, że to przy tak zawszonych rządach zaskakujące jest, że ludzie nadal na nich głosują.
Co do rozdawnictwa to racja - tylko, że Pis to wprowadził na szerszą skalę, a teraz żadna władza nie zaryzykuje odebrania. I pod tym względem nic raczej nie zmieni się. "Dają". Widziałem niektóre wyniki głosowań.


Dług publiczny - wzrastał, ale czy % wyglądało to tak paskudnie jak później - za Pisu? I nie ,można drastycznego wzrostu zganiać tylko na sytuację w Europie czy świecie, bo gdy takowe zaistniały to Pis robił na przekór gospodarce i kręcił kolejne wałki. A to na respiratorach, to na wyborach, to na węglu. Tych wałów starczyłoby na całą książkę.

Oczywiście jak zawsze w takich przypadkach tłumaczący stawia się w pozycji starszego "mentora". Masz mleko pod nosem i nie pamiętasz - klusku. Człowieku, mam prawie 40 lat - i wierz mi, że pamiętam dobrze. Działałem już na rynku pracy. Nietrafione. I nie jestem za PO, właśnie dlatego. Chociaż zło trochę mniejsze niż PiS, to nadal zło.

Tak, pis to nie partia, tylko sekta. To stan umysłu. Pod znakiem nawoływania do faszyzmu i korupcji kościelnej. Z wycieraniem gęby patriotycznymi symbolami. I misją ogłupiania społeczeństwa przez tuby propagandowe. Z absurdami, które wyśmiewano za komuny. Zresztą widać po głosowaniu: żelazny elektorat to osoby po podstawówce (ponad 62%), zasadniczym zawodowym (ponad 61%), bezrobotni (45%) i osoby starsze (prawie 53%).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomaszdoper222
-2 / 2

Zwykły niedorozwiniety osobnik

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

13 lat temu 19 października 2010 roku w biurze poselskim europosła Janusza Wojciechowskiego oraz posła na Sejm RP Jarosława Jagiełły w Łodzi 62-letni polityk Prawa i Sprawiedliwości Marek Rosiak został zamordowany przez byłego członka Platformy Obywatelskiej Ryszarda Cybę. Manifestu Cyba nie przedstawił, jednak na podstawie opinii biegłych sąd stwierdził, że cechował się postawą silnie egoistyczną i egocentryczną, a inne osoby traktował przedmiotowo i nie akceptował odmiennych poglądów; jego procesy myślenia charakteryzowały się dużą dozą prymitywizmu.

I teraz jestem rozdarty - czy wynik wyborów może być również hołdem dla niego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
+2 / 2

@rowboat Nie myl mordercy z desperatem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
0 / 0

Niestety, jedynymi, którymi wstrząsnął to jego bliscy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
0 / 0

A czy żyjemy w autorytaryzmie czy dyktaturze?
Wystarczyło jedynie zwiększyć frekwencję o 15%, do bardziej typowego dla zachodu poziomu, a na ukrainie przez kilka miesięcy musieli okupować plac w stolicy żeby obalić rząd, niby sie udało ale na końcu ruskie im krym zabrali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
-1 / 1

Ten pan popełnił jeden zasadniczy błąd, zamiast któregoś polityka to podpalił samego siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
0 / 0

Gość był ciężko chory na depresje i uznał że jak się zabije w miejscu publicznym to będzie to nie wiem... lepsze niż powieszenie się w domu. To media zrobiły z tego cyrk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Asravaf
0 / 0

jakby wstrząsnęło to PiS niemiał by 2 kadensci a teraz niewiele brakło do 3 bo PiS miał jednak najwięcej głosów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem