Smierdzi mi to fejkiem. na czele składu jest jedna lokomotywa. nawet gdyby byłaby to słynna DDA40X, nie pociągnęłaby takiego zestawu. może źle widzę i na czele są dwie SD40 - ale ich moc jest taka jak jednej DDA. więc na jedno wychodzi
@rob_plk Ok, nie powiem, męczył mnie temat. masz rację. Taki jednorazowy reklamowy przejazd miał miejsce w styczniu 2010r. Długość składu 5,5km. w nim poutykane 9 lokomotyw. W normalnym ruchu takie coś jest zabronione. poza tym używanie lokomotyw w środku i na końcu składu jest wysoce nieefektywne - maszyniści mają dużo pracy z synchronizacją siły pociągowej i hamulców, która odbywa się przez krótkofalówki. (5,5km to za długi przewód na sterowanie pneumatyką z jednej lokomotywy) w normalnej pracy używa się tylko lokomotyw ciągnących, których moc jest sterowana specjalnym kablem sterowania wielokrotnego przez jedynego maszynistę z pierwszej lokomotywy, a na trudnych podjazdach można użyć lokomotyw popychających, ale przy popychaniu max dozwolona prędkość to chyba 25km/godz.
@MIKKOP
Może na filmie tego nie widać, ale teren w tym miejscu wydaje się być nachylony pod zbyt dużym kontem i taka serpentyna pozwala poprowadzić trasę tak, by lokomotywy nie miały większych problemów z wciągnięciem takich sporych składów. A w przypadku zjazdu w dół, pociągi nie przyspieszją aż tak mocno, jakby w tym miejscu tor był prosty.
Kręci się jak smród w gaciach. ;)
prawie jak Snake że starej noki 3310
Okropny widok, a to co za nim się kryje jest straszne.
Smierdzi mi to fejkiem. na czele składu jest jedna lokomotywa. nawet gdyby byłaby to słynna DDA40X, nie pociągnęłaby takiego zestawu. może źle widzę i na czele są dwie SD40 - ale ich moc jest taka jak jednej DDA. więc na jedno wychodzi
@beeveer z górki jedzie
@beeveer Potwierdzam - nie ma lokomotywy, która by to "dźwignęła".
@beeveer nawet jakby toto jechało na pusto? może nie ma ładunku.
Ale to prawda, wygląda raczej nierealnie.
@beeveer Słabo oglądałeś, na początku są dwie, może w środku też dwie i na końcu dwie :)
@rob_plk Ok, nie powiem, męczył mnie temat. masz rację. Taki jednorazowy reklamowy przejazd miał miejsce w styczniu 2010r. Długość składu 5,5km. w nim poutykane 9 lokomotyw. W normalnym ruchu takie coś jest zabronione. poza tym używanie lokomotyw w środku i na końcu składu jest wysoce nieefektywne - maszyniści mają dużo pracy z synchronizacją siły pociągowej i hamulców, która odbywa się przez krótkofalówki. (5,5km to za długi przewód na sterowanie pneumatyką z jednej lokomotywy) w normalnej pracy używa się tylko lokomotyw ciągnących, których moc jest sterowana specjalnym kablem sterowania wielokrotnego przez jedynego maszynistę z pierwszej lokomotywy, a na trudnych podjazdach można użyć lokomotyw popychających, ale przy popychaniu max dozwolona prędkość to chyba 25km/godz.
Dlaczego tor kręci? Bardziej opłacalne jest budowanie prosto. Więc co tam zaważyło?
@MIKKOP
Może na filmie tego nie widać, ale teren w tym miejscu wydaje się być nachylony pod zbyt dużym kontem i taka serpentyna pozwala poprowadzić trasę tak, by lokomotywy nie miały większych problemów z wciągnięciem takich sporych składów. A w przypadku zjazdu w dół, pociągi nie przyspieszją aż tak mocno, jakby w tym miejscu tor był prosty.
@joseluisdiez Dzięki, to faktycznie logiczne.
A teraz wyobraźcie sobie stać na przejeździe i czekać aż pociąg przejedzie.
Mechaniczne dżdżownica.
Wystarczy zajrzeć na oficjalnas tronę Union Pacific. Tak, tem pociąg tak wygląda. i ma więcej niż jedną lokomotywę.