Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
F Fim
+4 / 4

Ci ludzie nauczyli mnie jednego. Nigdy nie dam się na nic namówić, jeśli nie mam kilku dni czasu na zastanowienie i sprawdzenie rynku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 4

Jeśli tak Ci źle to zmień pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanBoss
+3 / 3

skoro to sekrety, których nikt nie zdradzi... czegoś tu nie rozumiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jacaato
+1 / 1

Byłem tam. Nienawidziłem tego. Nie polecam. Jedyny plus, to zmotywowało mnie do nauki i aktualnie jestem spełniony zawodowo. Ale do tej pory mam problem, żeby gdziekolwiek zadzwonić :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eren99
0 / 0

Wszystko to prawda, robię w call center i mam specjalny głos do rozmów. Jest wredno-miły z połączeniem jakby nie chciało mi się żyć. Działa idealnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+1 / 1

Moja rozmowa z call center to mniej więcej coś takiego:
-Dzień dobry, nazywam się...
-Proszę darować uprzejmości, bo nie bardzo mam czas. Proszę przejść do rzeczy.
-Dobrze, przypomnę tylko, że rozmowa nagrywana.
-Prosiłem, żeby było szybko
-To może zadzwonię w innym dogodnym terminie?
-Nie. Albo teraz albo wcale. Przypomnę tylko, że nie mam czasu.
-Dziękuję, do usłyszenia.

A gdy gość jest natarczywy, bez skrupułów się rozłączam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
0 / 0

Ja pozwalam się przedstawić, mówię swoje kwestie zaraz po tym. Jeśli dzwoni ktoryś z moich obecnych usługodawców, odpowiadam od razu, że nie jestem zainteresowana zmianą oferty. Jeśli ktoś z innej firmy, pytam, skąd mają moje dane i żądam ich wykreślenia. Jeśli mówią wtedy jeszcze coś, oprócz informacji o wykreśleniu i pożegnania się, to rozłączam się. To oni okazują w takim przypadku brak szacunku do mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem