@valdizet Bo pewnie tak było, nie wierzę, że nauczycielka nie wie jak się pisze słowo "żółw". Jest jeszcze trzecia możliwość - mogło chodzić o połączenie liter - dzieci uczą się to robić w określony sposób, tutaj przynajmniej jedno łączenie (ł-w) jest zrobione źle. Obrazek typowo wyrwany z kontekstu i mający na celu wywołać gównoburzę.
Niestety, zawód nauczyciela jest systematycznie degradowany (zwłaszcza przez ostatnie 8 lat, choć wcześniej też nie było dobrze). Będą uczyli nasze dzieci coraz gorsi nauczyciele. Ten trend można odwrócić, ale potrzebne są do tego duże pieniądze. Można by pieniądze wrzucane w 500+ (800+) przeznaczyć na edukację, ale kto to zrobi? NIKT!
a jaka była treść zadania? może trzeba było odmienić? moze trzeba było napisać ile żółwi jest na obrazku i prawidłowo byłoby "jeden"?
A moze to test pisania zgodnie do linii?
Może problem tkwi nie w słowie, tylko w tym, że to słowo zostało napisane ołówkiem. Uczeń zwłaszcza na egzaminach musi używać konkretnych narzędzi, długopis nieścieralny w kolorze czarnym na egzaminie ósmoklasisty. Więc może nauczyciel powiedział, że dzieci mają to dyktando mają napisać nieścieralnym długopisem (w ramach przyzwyczajania, że na kartkówkach, klasówkach, dyktandach, sprawdzianach, egzaminach używamy nie ołówka tylko długopisu). A dziecko użyło ołówka. Wtedy faktycznie to ma jakiś sens, a nauczyciel powinien dostać plusa bo tak napisany egzamin byłby nie ważny, a tutaj tylko minus, bo dzieciak nie dosłyszał, nie zrozumiał, był zestresowany.
Ale równie mogę się mylić bo sprawdzian był z języka innego niż polski i dziecko zamiast po niemiecku/rosyjsku/włosku uj wie jakiemu napisało po polsku. Lub też jak sugeruje autor demota to nauczyciel powinien napisać ten sprawdzian.
Nie widać polecenia (może ktoś ma do tego dostęp), więc pozostaje nam się tylko domyślać. Ja myślę, że może należało odpowiedzieć pełnym zdaniem, na co w szkole jest kładziony nacisk, bo zdecydowana większość społeczeństwa ma z tym ewidentny problem.
"Którego zwierzęcia z opowiadania nie ma na obrazku?""
"WHAT ANIMAL IS THAT?'
"Czy to jest zwierzę wodne czy lądowe?"
"jakiego koloru jest zwierzę?'
...itd
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 grudnia 2023 o 17:00
W tym miejscu wyszedł za linię.
Za kaligrafię. ó i ł są poniżej dolnej linii.
Biedna, pewnie zawsze pisała żłuw.
mosze w żoncie smienili pszepisy ortograwiczne :D
Dwie możliwości - wydaje się, że tam było u i zostało poprawione.
Druga możliwość to to, że literki nie są w liniach
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2023 o 9:19
@valdizet Widziałeś w życiu u? Z żadnej strony nie da się u przerobić na ó w ten sposób, żeby wyglądało jak na zdjęciu.
@valdizet Bo pewnie tak było, nie wierzę, że nauczycielka nie wie jak się pisze słowo "żółw". Jest jeszcze trzecia możliwość - mogło chodzić o połączenie liter - dzieci uczą się to robić w określony sposób, tutaj przynajmniej jedno łączenie (ł-w) jest zrobione źle. Obrazek typowo wyrwany z kontekstu i mający na celu wywołać gównoburzę.
@valdizet
Trzecia możliwość, - ktoś podkreślił i sfotografował "dla beki' i teraz ma ubaw z naiwnych
@valdizet trzecia mozliwosc, nie znamy tresci zadania i rownie dobrze moglo to byc zadanie z podaniem nazwy zwierzecia i liczby mnogiej
Najbardziej prawdopodobne, @BrickOfTheWall.
@Neodot
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2023 o 21:17
Niestety, zawód nauczyciela jest systematycznie degradowany (zwłaszcza przez ostatnie 8 lat, choć wcześniej też nie było dobrze). Będą uczyli nasze dzieci coraz gorsi nauczyciele. Ten trend można odwrócić, ale potrzebne są do tego duże pieniądze. Można by pieniądze wrzucane w 500+ (800+) przeznaczyć na edukację, ale kto to zrobi? NIKT!
Literki nie są w kolejności
@Awienda Czekaj, co? XDDDDD
a jaka była treść zadania? może trzeba było odmienić? moze trzeba było napisać ile żółwi jest na obrazku i prawidłowo byłoby "jeden"?
A moze to test pisania zgodnie do linii?
Może problem tkwi nie w słowie, tylko w tym, że to słowo zostało napisane ołówkiem. Uczeń zwłaszcza na egzaminach musi używać konkretnych narzędzi, długopis nieścieralny w kolorze czarnym na egzaminie ósmoklasisty. Więc może nauczyciel powiedział, że dzieci mają to dyktando mają napisać nieścieralnym długopisem (w ramach przyzwyczajania, że na kartkówkach, klasówkach, dyktandach, sprawdzianach, egzaminach używamy nie ołówka tylko długopisu). A dziecko użyło ołówka. Wtedy faktycznie to ma jakiś sens, a nauczyciel powinien dostać plusa bo tak napisany egzamin byłby nie ważny, a tutaj tylko minus, bo dzieciak nie dosłyszał, nie zrozumiał, był zestresowany.
Ale równie mogę się mylić bo sprawdzian był z języka innego niż polski i dziecko zamiast po niemiecku/rosyjsku/włosku uj wie jakiemu napisało po polsku. Lub też jak sugeruje autor demota to nauczyciel powinien napisać ten sprawdzian.
Nie widać polecenia (może ktoś ma do tego dostęp), więc pozostaje nam się tylko domyślać. Ja myślę, że może należało odpowiedzieć pełnym zdaniem, na co w szkole jest kładziony nacisk, bo zdecydowana większość społeczeństwa ma z tym ewidentny problem.
Jaka jest treść zadania?
@pawvel ano właśnie. Może obrazek nie jest związany z pytaniem.
rzuf to rzuf, po co drążyć?
Jeśli kaligrafia była istotna to mogło tak być. Łączenia liter, litery krzywe, nad z kółko zamiast kropki.
A może to był np. j. angielski i podpisanie obrazka po polsku nie mogło być punktowane?
I nie powiedziała za co, tylko internauci muszą chłopcu pomagać?
"Którego zwierzęcia z opowiadania nie ma na obrazku?""
"WHAT ANIMAL IS THAT?'
"Czy to jest zwierzę wodne czy lądowe?"
"jakiego koloru jest zwierzę?'
...itd
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2023 o 17:00
ł powinno mieć lekko skośną linię w środku a nie prostą na górze
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2023 o 18:49
@KniazDreptak dawno to było ale z tego co pamiętam małe ł to zawsze było l z daszkiem
@edow112 tak "misie" skojarzyło, że to jak pisało się małe ł zależało od tego w której klasie się było :-)
rzułf