Za moich czasów ekoterroryzm definiowało się jako „zniszczenie lub groźba zniszczenia środowiska przez państwa, grupy lub jednostki w celu zastraszania lub wymuszania rządów lub cywilów.”
Biorąc pod uwagę, że według ekspertów każdy z nas robi coś, co niszczy nasze naturalne środowisko z katastrofalnymi skutkami i zapewne chcesz zatrzymać zmiany, jakie chcemy wprowadzić, czy dzisiaj inaczej definiujesz ekoterroryzm bo nie chcesz żeby ta nazwa była kojarzona z tobą?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 grudnia 2023 o 14:33
@Sok__Jablkowy biorąc pod uwagę słowa mojego szefa: „Jak sie jeszcze raz spóźnisz to cię zabiję” oraz fakt, że mój samochód od 30 minut nie przejachał choćby centymetra bo jakiś „aktywista” siedzi mi przed maska, to owszem bo popijam wodę z butelki i oddycham
@bartoszewiczkrzysztof U nas profesor na wykładach z grzeczności nazywał ich ekoentuzjastami - osoby walczące o ekologię bez merytorycznej wiedzy na ten temat.
@pawvel ekoentuzjasta :) podoba mi się! Takie nieobraźliwe ale jednocześnie przymruża oko. Tak samo jadąc samochodem zamiast wyzywać kogoś od najgorszych lepiej pokiwać palcem - sprawdziłem, działa dużo lepiej niż agresja :)
Czyli jesteś hipokrytą, bo nie zawsze możesz zjechać.
Skoro jesteś za niszczeniem środowiska i chcesz aby władza zrezygnowała ze zmian pro ekologicznych. To termin ekoterroryzm jest bliższy tego co robisz. Czy dlatego nazywasz innych w taki sposób, bo nie chcesz żeby ta nazwa była kojarzona z tobą?
@Sok__Jablkowy Nie zdarzyło mi się (jeszcze) żeby nie zjechać, a na pewno nie zablokowałem pojazdu uprzywilejowanego na drodze. Dlaczego sądzisz że jestem za niszczeniem środowiska, skoro nawet nie wiesz czym poruszam się po drodze? Można dbać o ekosystem na własnym podwórku, nikomu nie wadząc.
1. Nie zawsze przepisy pozwalają Ci na zjazd.
2. Już sama obecność samochodów powodujących korek spowalnia karetkę i może doprowadzić do czyjejś śmierci.
3. Ilość korków na świecie być może codziennie powoduje przypadki gdzie karetka nie dojeżdża na czas i ktoś umiera. Nie masz z tym problemu. Nie nazywasz kierowców terrorystami. Nie chcesz likwidacji kierowców. Masz problem z jednym przypadkiem przy proteście.
Ekosystem i własne podwórko w jednym zdaniu. Najpierw dam tobie szansę skasowania tego lub wyjaśnienie czemu to nie jest głupie.
@Sok__Jablkowy
1. Wyjaśnij, bo nie znam takiego przepisu.
2. Spowalnianie, to nie to samo, co świadome blokowanie, w myśl jakiejś idei.
3. Tak planuję rozstrzelać wszystkich.
Ad 4. ''ekosystem i własne podwórko'' dziękuję wiem że nie mamy o czym rozmawiać, ale dam Ci szansę. https://pandawanda.pl/pl/n/10-wskazowek-jak-stworzyc-ekologiczny-ogrod-przydomowy/236
1. Nie znasz przepisów, które zakazują Ci się zatrzymania lub zjazdu? Nie wiem jak w Polsce, ale w Anglii nie wolno Ci zjeżdżać dla uprzywilejowanych pojazdów, jeśli zjazd łamie inne przepisy drogowe.
2. a. Każdy kierowca powinien być świadomy. Skutki mogą być podobne. Używam podobne, tylko dlatego, że samochody na drodze wielokrotnie częściej powodują korki, niż aktywiści. Wielokrotnie częściej powodują, że karetka nie dojeżdża na czas. b. Czyli nie masz problemu z tym, że ktoś umarł. Masz tylko problem z tym, że aktywista znalazł się gdzieś w tej całej historii.
3 i 4 jeśli nie traktujesz tematu poważnie i wypisujesz głupoty , dlaczego uważasz, że należy twoje opinie traktować poważnie?
Ten artykuł jest twoim wytłumaczeniem, że nie piszesz głupot. Wow. Masz rację, szkoda czasu na rozmowy z tobą.
@Sok__Jablkowy Wyobraź sobie jednak, że to właśnie jest ekosystem( definicję podał autor demota) i dbałość o niego, to nasz wkład w ochronę środowiska. Odbiegliśmy trochę od głównego hasła ''ekoterrorysta''. Powiedz więc mi, kim jest osoba która w imię dbałości o środowisko podpala park maszynowy pracowników leśnych? Albo wrzuca do rzeki barwnik
, zatruwając ją? Jak nazwać człowieka, który niszczy infrastrukturę w zakładach chemicznych czy platformie wiertniczej i naraża, albo doprowadza do zniszczenia środowiska?
Źródło: https://swiatwiedzy.pl/artykul/jak-walcza-ekoterrorysci,aid,28
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 grudnia 2023 o 20:04
„ Jak nazwać człowieka, który niszczy infrastrukturę w zakładach chemicznych czy platformie wiertniczej i naraża, albo doprowadza do zniszczenia środowiska?”
Ooo zaczynasz łapać. Zacznij zadawać więcej takich pytań. Może w końcu zrozumiesz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 grudnia 2023 o 23:28
@Melotte
Tak jakoś bardziej wierzę w definicję, która jest w oficjalnym słowniku PWN niż w jakimś anonimowym zbiorze słow, zwłaszcza, że w WPAN jest to samo: https://wsjp.pl/haslo/do_druku/6978/ekologia
Demot jest o używaniu określenia "ekolog", a nie o ekologii.
Jeśli uważasz, że można zrównać kogoś, kto poświęcił pięć lat życia na sumienną naukę teorii oraz praktyki po to, by uzyskać tytuł "ekologa", a w części przypadków nadal zajmuje się badaniami z zakresu swojej specjalizacji, z kimś kto mając wiedzę często podstawową kieruje się emocjami i "ratowaniem świata" według kryteriów swojego środowiska, to pomyśl, jak bardzo pikuje w dół wartość nauki i wiedzy. Co zresztą staje się powszechne. Dlatego tak ważne jest, żeby nie przypisywać aktywistom etykiety naukowców.
@Melotte
Myślałeś, myślałeś i nic nie wymyśliłeś. Ekolog wywodzi się od słowa ekologia, a nie na odwrót. To osoba zajmująca się ekologią.
Mam papier, że jestem informatykiem. Wraz ze mną pracują osoby, które są po socjologii, filozofii, mechanice, elektrotechnice. Świetnie wykonują swoją pracę. I co mam twierdzić, że tylko ja jestem informatykiem i robić focha, bo jakim prawem nazywają ich też informatykami?
Za moich czasów ekoterroryzm polegał na poważnym niszczeniu natury aby osiągnąć/wymusić swoje cele. Ekologiczny + terroryzm - stąd ekoterroryzm. Jak ktoś coś niszczył, nazywaliśmy ich wandalami. Jak ktoś się zajmował tradycyjną działalnością terrorystyczną, nazywaliśmy ich terrorystami.
@Sok__Jablkowy a akcje typu blokady dróg co robią oprócz nadmiernego spalania wachy przez stojących na zablokowanej przez debili drodze? nie wspominając o naprawie drogi po wycinaniu takich kretynów
albo akcje typu obrzucanie dzieł sztuki/witryn itp farbą co robią oprócz niepotrzebnego zużycia wody i środków czyszczących
itp itd
tak to są zwykli wandale, ekoterroryści i atencjonalne świry
Bardziej mi przeszkadza, kiedy ktoś na równi stawia terrorystów, którzy zabiją i powodują ogromne szkody z kimś, kto nieumiejętnie próbuje naprawić świat.
@Sok__Jablkowy oni nie chcą niczego naprawiać naiwniaku, zależy im tylko na tym żeby zwrócić NA SIEBIE uwagę/ zgarnąć kasę za "kładki dla jeży" za 100k czy inne bzdury za 100x więcej niż są warte
To jest twoja opinia, której w żaden sposób nie możesz udowodnić. Ale nawet gdybyś miał rację, to na równi stawiasz terrorystów, którzy zabiją i powodują ogromne szkody z kimś, komu „ tylko na tym żeby zwrócić NA SIEBIE uwagę/ zgarnąć kasę za "kładki dla jeży" za 100k czy inne bzdury za 100x więcej niż są warte”.
Jest jeszcze ekoterrorysta.
@bartoszewiczkrzysztof
Ekoterroryści zabiją Cię czystym powietrzem i czystą wodą?
@bartoszewiczkrzysztof To jest akurat pojęcie tożsame z ekoaktywistą :)
@yankers
Za moich czasów ekoterroryzm definiowało się jako „zniszczenie lub groźba zniszczenia środowiska przez państwa, grupy lub jednostki w celu zastraszania lub wymuszania rządów lub cywilów.”
Biorąc pod uwagę, że według ekspertów każdy z nas robi coś, co niszczy nasze naturalne środowisko z katastrofalnymi skutkami i zapewne chcesz zatrzymać zmiany, jakie chcemy wprowadzić, czy dzisiaj inaczej definiujesz ekoterroryzm bo nie chcesz żeby ta nazwa była kojarzona z tobą?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2023 o 14:33
@Sok__Jablkowy biorąc pod uwagę słowa mojego szefa: „Jak sie jeszcze raz spóźnisz to cię zabiję” oraz fakt, że mój samochód od 30 minut nie przejachał choćby centymetra bo jakiś „aktywista” siedzi mi przed maska, to owszem bo popijam wodę z butelki i oddycham
@Traehflow
Wiesz co najczęściej powoduje korki na ulicy? Samochody. Rozumiem, że każda osoba w aucie, które stoi w korku to terrorysta.
Ekologia to termin nadrzędny (i marketingowy). Ochrona środowiska zajmuje się dział ekologii, który nazywa się Sozologia
@bartoszewiczkrzysztof U nas profesor na wykładach z grzeczności nazywał ich ekoentuzjastami - osoby walczące o ekologię bez merytorycznej wiedzy na ten temat.
@pawvel ekoentuzjasta :) podoba mi się! Takie nieobraźliwe ale jednocześnie przymruża oko. Tak samo jadąc samochodem zamiast wyzywać kogoś od najgorszych lepiej pokiwać palcem - sprawdziłem, działa dużo lepiej niż agresja :)
@Sok__Jablkowy Jeśli przykleją się do asfaltu i zablokują przejazd karetki (były takie przypadki), to mogą doprowadzić do śmierci.
@bartoszewiczkrzysztof
Jeśli wsiądziesz za kierownicą, pojedziesz popularną trasą, możesz być częścią korku, zablokujesz karetkę i możesz spowodować czyjąś śmierć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2023 o 17:19
@Sok__Jablkowy Oczywiście możliwy jest taki przypadek, ale będę robił co w mojej mocy, aby stworzyć korytarz życia. Oni robią coś wprost odwrotnego.
''Eko-terroryści znów zablokowali karetkę. Tym razem pacjent nie przeżył''
Źródło: https://pch24.pl/eko-terrorysci-znow-zablokowali-karetke-tym-razem-pacjent-nie-przezyl/
@bartoszewiczkrzysztof
Czyli jesteś hipokrytą, bo nie zawsze możesz zjechać.
Skoro jesteś za niszczeniem środowiska i chcesz aby władza zrezygnowała ze zmian pro ekologicznych. To termin ekoterroryzm jest bliższy tego co robisz. Czy dlatego nazywasz innych w taki sposób, bo nie chcesz żeby ta nazwa była kojarzona z tobą?
@Sok__Jablkowy Nie zdarzyło mi się (jeszcze) żeby nie zjechać, a na pewno nie zablokowałem pojazdu uprzywilejowanego na drodze. Dlaczego sądzisz że jestem za niszczeniem środowiska, skoro nawet nie wiesz czym poruszam się po drodze? Można dbać o ekosystem na własnym podwórku, nikomu nie wadząc.
@bartoszewiczkrzysztof
1. Nie zawsze przepisy pozwalają Ci na zjazd.
2. Już sama obecność samochodów powodujących korek spowalnia karetkę i może doprowadzić do czyjejś śmierci.
3. Ilość korków na świecie być może codziennie powoduje przypadki gdzie karetka nie dojeżdża na czas i ktoś umiera. Nie masz z tym problemu. Nie nazywasz kierowców terrorystami. Nie chcesz likwidacji kierowców. Masz problem z jednym przypadkiem przy proteście.
Ekosystem i własne podwórko w jednym zdaniu. Najpierw dam tobie szansę skasowania tego lub wyjaśnienie czemu to nie jest głupie.
@Sok__Jablkowy
1. Wyjaśnij, bo nie znam takiego przepisu.
2. Spowalnianie, to nie to samo, co świadome blokowanie, w myśl jakiejś idei.
3. Tak planuję rozstrzelać wszystkich.
Ad 4. ''ekosystem i własne podwórko'' dziękuję wiem że nie mamy o czym rozmawiać, ale dam Ci szansę.
https://pandawanda.pl/pl/n/10-wskazowek-jak-stworzyc-ekologiczny-ogrod-przydomowy/236
@bartoszewiczkrzysztof
1. Nie znasz przepisów, które zakazują Ci się zatrzymania lub zjazdu? Nie wiem jak w Polsce, ale w Anglii nie wolno Ci zjeżdżać dla uprzywilejowanych pojazdów, jeśli zjazd łamie inne przepisy drogowe.
2. a. Każdy kierowca powinien być świadomy. Skutki mogą być podobne. Używam podobne, tylko dlatego, że samochody na drodze wielokrotnie częściej powodują korki, niż aktywiści. Wielokrotnie częściej powodują, że karetka nie dojeżdża na czas. b. Czyli nie masz problemu z tym, że ktoś umarł. Masz tylko problem z tym, że aktywista znalazł się gdzieś w tej całej historii.
3 i 4 jeśli nie traktujesz tematu poważnie i wypisujesz głupoty , dlaczego uważasz, że należy twoje opinie traktować poważnie?
Ten artykuł jest twoim wytłumaczeniem, że nie piszesz głupot. Wow. Masz rację, szkoda czasu na rozmowy z tobą.
@Sok__Jablkowy Wyobraź sobie jednak, że to właśnie jest ekosystem( definicję podał autor demota) i dbałość o niego, to nasz wkład w ochronę środowiska. Odbiegliśmy trochę od głównego hasła ''ekoterrorysta''. Powiedz więc mi, kim jest osoba która w imię dbałości o środowisko podpala park maszynowy pracowników leśnych? Albo wrzuca do rzeki barwnik
, zatruwając ją? Jak nazwać człowieka, który niszczy infrastrukturę w zakładach chemicznych czy platformie wiertniczej i naraża, albo doprowadza do zniszczenia środowiska?
Źródło: https://swiatwiedzy.pl/artykul/jak-walcza-ekoterrorysci,aid,28
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2023 o 20:04
@bartoszewiczkrzysztof
„ Jak nazwać człowieka, który niszczy infrastrukturę w zakładach chemicznych czy platformie wiertniczej i naraża, albo doprowadza do zniszczenia środowiska?”
Ooo zaczynasz łapać. Zacznij zadawać więcej takich pytań. Może w końcu zrozumiesz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2023 o 23:28
bo mylą z sozologią
ekologia
1. «dziedzina biologii badająca organizmy w ich środowiskach»
2. «działania propagujące ochronę środowiska»
https://sjp.pwn.pl/sjp/ekologia;2556152.html
@BOFH
"ekologia
nauka zajmująca się badaniem zależności między organizmami żywymi a środowiskiem żywym i nieożywionym"
https://sjp.pl/ekologia
"ekolog
specjalista w dziedzinie ekologii; ekologista"
https://sjp.pl/ekolog
"sozologia
nauka zajmująca się problemami ochrony przyrody i jej zasobów"
https://sjp.pl/sozologia
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2023 o 21:39
@Melotte
Tak jakoś bardziej wierzę w definicję, która jest w oficjalnym słowniku PWN niż w jakimś anonimowym zbiorze słow, zwłaszcza, że w WPAN jest to samo:
https://wsjp.pl/haslo/do_druku/6978/ekologia
Możesz też w Wikisłowniku:
https://wsjp.pl/haslo/do_druku/6978/ekologia
Także przykro mi, nie zdałeś.
@BOFH
Demot jest o używaniu określenia "ekolog", a nie o ekologii.
Jeśli uważasz, że można zrównać kogoś, kto poświęcił pięć lat życia na sumienną naukę teorii oraz praktyki po to, by uzyskać tytuł "ekologa", a w części przypadków nadal zajmuje się badaniami z zakresu swojej specjalizacji, z kimś kto mając wiedzę często podstawową kieruje się emocjami i "ratowaniem świata" według kryteriów swojego środowiska, to pomyśl, jak bardzo pikuje w dół wartość nauki i wiedzy. Co zresztą staje się powszechne. Dlatego tak ważne jest, żeby nie przypisywać aktywistom etykiety naukowców.
Oczywiście możesz bardziej wierzyć słownikowi PWN, który dla mnie stracił wysoką rangę, odkąd organizuje konkurs na "Młodzieżowe Słowo Roku", czyli słowo wymyślone przez kogoś z internautów doraźnie i rozpropagowane pośród jego subskrybentów.
https://i.pl/mlodziezowe-slowo-roku-2022-gilbert-czarnym-koniem-konkursu-co-znaczy-slowo-gilbert/ar/c1-17014413
Kompletnie nie wiem co miałam zdać/nie zdać, gdyż nie biorę udziału w żadnym egzaminie. Nie musi być Ci przykro.
@Melotte
Myślałeś, myślałeś i nic nie wymyśliłeś. Ekolog wywodzi się od słowa ekologia, a nie na odwrót. To osoba zajmująca się ekologią.
Mam papier, że jestem informatykiem. Wraz ze mną pracują osoby, które są po socjologii, filozofii, mechanice, elektrotechnice. Świetnie wykonują swoją pracę. I co mam twierdzić, że tylko ja jestem informatykiem i robić focha, bo jakim prawem nazywają ich też informatykami?
Przy czym ekologia jaki nauka to przede wszystkim matematyka i to dość zaawansowana. Wielu cenionych ekologów to matematycy z wykształcenia.
ekolog ekoterrorysta jedno zło
ekoaktywista sprząta świat itp
protestami zajmują się ekoterroryści, chcący wyłudzić kasę i atencjonalne zjeby, których rodzice nie kochali
@hokek
Za moich czasów ekoterroryzm polegał na poważnym niszczeniu natury aby osiągnąć/wymusić swoje cele. Ekologiczny + terroryzm - stąd ekoterroryzm. Jak ktoś coś niszczył, nazywaliśmy ich wandalami. Jak ktoś się zajmował tradycyjną działalnością terrorystyczną, nazywaliśmy ich terrorystami.
@Sok__Jablkowy a akcje typu blokady dróg co robią oprócz nadmiernego spalania wachy przez stojących na zablokowanej przez debili drodze? nie wspominając o naprawie drogi po wycinaniu takich kretynów
albo akcje typu obrzucanie dzieł sztuki/witryn itp farbą co robią oprócz niepotrzebnego zużycia wody i środków czyszczących
itp itd
tak to są zwykli wandale, ekoterroryści i atencjonalne świry
@hokek
Wybielasz prawdziwych ekoterrorystów bo pracujesz dla nich czy dlatego, że coś gdzieś przeczytałeś i dałeś się nabrać?
@Sok__Jablkowy no cóż tobie najwyraźniej kretyni utrudniający dla atencji/kasy innym życie nie przeszkadzają
@hokek
Bardziej mi przeszkadza, kiedy ktoś na równi stawia terrorystów, którzy zabiją i powodują ogromne szkody z kimś, kto nieumiejętnie próbuje naprawić świat.
@Sok__Jablkowy oni nie chcą niczego naprawiać naiwniaku, zależy im tylko na tym żeby zwrócić NA SIEBIE uwagę/ zgarnąć kasę za "kładki dla jeży" za 100k czy inne bzdury za 100x więcej niż są warte
@hokek
To jest twoja opinia, której w żaden sposób nie możesz udowodnić. Ale nawet gdybyś miał rację, to na równi stawiasz terrorystów, którzy zabiją i powodują ogromne szkody z kimś, komu „ tylko na tym żeby zwrócić NA SIEBIE uwagę/ zgarnąć kasę za "kładki dla jeży" za 100k czy inne bzdury za 100x więcej niż są warte”.