Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
427 438
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar BrickOfTheWall
0 / 0

@konto usunięte
Nie, żebym się wymądrzał. ale oni to ZDOBYLI JAKO ŁUP WOJENNY - mogliśmy się nie dać albo najechać ich odwetowo.

VAE VICTIS!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antydemagog
-3 / 11

Czyli jaki wkład? Surowce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jur4578
+12 / 14

@antydemagog - Silna, dobrze wyposażona i wyszkolona armia, mocne lotnictwo i marynarka. Istotna przeciwwaga dla ruskich wojsk z Królewca na Bałtyku. Akurat dla Polski i Bałtów bardzo korzystne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
+5 / 7

@Cammax Widać niczego nie rozumiesz, II wojana światowa do NATO, ja pierdl!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abaddon81
+1 / 3

@Cammax Za to całym sercem jestes po stronie Nazistów. Słusznie. Swój wróg lepszy niż obcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@abaddon81 ja po stronie nazistów?!
1. (Współcześni) naziści to są w PIS
2. Po stronie nazistów to byli Szwedzi w czasie II WŚ.
Ja ani PISu, ani Szwedów nie popieram. Więc jakim cudem jestem po stronie nazistów?

Szwecja to jest być wróg. Rosja (?), Bo chyba ich przedstawiasz jako obcych, też. Czy raczej Putin, bo zwykli Rosjanie to do nas nic nie mają. Jesteśmy im obojętni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P parafia1
+1 / 7

Tylko niedch się nie wybierają na Ukrainę. Tam jest Połtawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vascode
-5 / 9

tfuu... Szwedzi ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax a wejscie Finlandii popierasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@Pierdzideuko z jednej strony tak, bo z punktu widzenia ich racji stanu im się opłaci. Mają pełne prawo czuć się zagrożeni, bo mają granicę z Rosją. Choć obecnie może nie mają złych relacji, ale niewiadomo, do Putinowi odwali. Obecność danego kraju graniczącego z Rosją w NATO go trochę powstrzymuje. Przez to on i jego przydupasy poprzestają jedynie na krzyku, że zdobędą i zbombardują Warszawę i Rzeszów (o istnieniu takiego miasta dowiedzieli się 2 lata temu, podobnie jak reszta świata). Jakbyśmy nie byli w NATO, to kto wie.
Poza tym Finowie są jednak normalni na tle narodów skandynawskich. Może to dlatego, że jak wielu uwaza- Skandynawami wcale nie są, bo o ile dobrze pamiętam wywodzą się z grupy ludów ugrofińskich, a nie nordyckich (jak m.in Szwedzi).
Z drugiej strony, właśnie wyszło, że Finowie sprzedawali broń Rosji. Szwedzi też mają tradycje w sprzedawaniu zbrodniarzom broni. Obra kraje nie są też naszymi sojusznikami.
Co do Finów, to gdyby nie ta broń, która sprzedawali, to mogłabym nawet napisać po prostu "tak".

A Ty popierasz (z ciekawości pytam)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 marca 2024 o 1:30

avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax popieram wszystko co osłabia kacapów, a włączenie całej Skandynawii to prawdziwy strzał w stopę z-faszystow na Kremlu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2024 o 23:43

avatar Cammax
0 / 0

@Pierdzideuko oby tylko to nie by strzał w naszą stopę i taktyka typu koń trojański.
Szwecja ma bardzo dobre relacje z Rosją, w każdym razie na pewno lepsze niż z nami. Finlandia chyba zarówno z Polską, jak i z Rosją ma złe relacje.

Szwecja w NATO może więc działać na naszą szkodę, a co za tym idzie- na korzyść Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax o czym ty mówisz, ostatnie działanie przeciw Polsce to potop, oświeć mnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Pierdzideuko ich najazdy w XVIII wieku? Pełne poparcie i wręcz pochwalanie rozbiorów? Wydawanie uciekających powstańców listopadowych i styczniowych? Sprzedawanie broni nazistom? Kolaboracja z Hitlerem i pełne poparcie jego najazdu na Polskę? To oni nauczyli Niemców ludobójstwa. Wydawanie polskich uchodźców Niemcom/ZSRR? Wydawanie uchodźców z PRL komuchom?

No ale za to jakie wtedy mieliśmy straty...nawet Hitler by się takiej statystyki nie powstydził. 50% Polaków zabili. Ponad 5 mln na ok.10 mln całej ludności. + Zmarli w wyniku głodu, który Szwedzi specjalnie wywoływali i epidemii, które również specjalnie wywołali wiedząc, że jesteśmy wyniszczeni wojną, głodem, więc organizmy słabe, a opieka medyczna nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax no to masz raczej coś z głową skoro przywołujesz potop i WW2, Szwecja jest producentem nowoczesnej broni w tym myśliwców świetnie że dołączyli do NATO oby nasi politycy skorzystali z okazji i nauczyli się od Szwedów jak budować nowoczesny przemysł obronny, zamiast latania na drugą stronę świata na zakupy do Seulu lub Waszyngtonu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Pierdzideuko nie żeby coś, ale pierwszy powołałeś się na historię. Ja mówię, że Szwecją w NATO współcześnie będzie działać na naszą szkodę. Ty mówisz, że ich ostatnie działanie na naszą szkodę było w czasach potopu, więc ja odpowiadam, że nie tylko.

Cóż, wolę żebyśmy jednak od bardziej wiarygodnych sojuszników kupowali broń. Jaka mamy pewność, że nam wadliwego sprzętu nie dadzą w ramach sabotażu? Zmiana rządów w relacjach między oboma narodami niewiele zmienia. Fakt, PO chce odnowić relacje. Ale tego muszą też chcieć Szwedzi.
Osobiście też wolę żebyśmy sami umieli wytwarzać broń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax ja serio myślałem że pokażesz jakieś adekwatne przykłady wrogości Szwecji, w 39 Polskę zaatakowali Niemcy i Rosjanie, Szwecja uratowały sporą liczbę Żydów a ty piszesz o ich współudziale w ludobójstwie. Brednie. Tak czy inaczej to się ma nijak do współczesności faszyzm jest w Rosji nie w Szwecji. Broń mają wyśmienita NLAW które rozdupcyły ruskie kolumny pancerne wokół Kijowa przekazane przez Brytyjczyków są szwedzkiej produkcji. O tej wadliwej broni że Szwecji opowiadasz jak pisowiec o niemieckim spisku - absurd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@Pierdzideuko ale Polakom nie pomagali. Powiem wiecej- wydawali nas Niemcom lub ZSRR. Brali udział, ale w mordowaniu Polaków, nie mających innego pochodzenia. Jak się do Szweda trafiło na roboty, to gorzej niż do Niemca.

Ma być współczesny przykład? Ok, nie ma problemu:
-oba kraje mają fatalne relacje polityczne,
-Polacy są tam bardzo źle traktowani,
-xobacz, co Szwedzi o nas piszą w internecie,
-wiesz, że oni nawet nam nie podziękują za ewentualną pomoc?
-są dumni z tego, ilu Polaków zabili (sami o tym piszą)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax a z kim pis nie miał fatalnych relacji dyplomatycznych - na koniec nawet z Węgrami, jaki ma związek to co wyczytałeś w internecie o Polakach i Szwecji ze znaczeniem militarnym przystąpienia Szwecji do NATO, a może ktoś cię skrzywdził w tej Szwecji? W opinii wszystkich komentatorów - ludzi którzy się na tym znają, Szwecja w NATO to świetna wiadomość dla NATO i Europy centralnej. Osobiste uprzedzenia, czy nawet gdyby to miało miejsce złe traktowanie imigrantów z Polski, są po prostu nieistotne. Gdyby ktoś reklamował emigrację do Szwecji powiedzmy, twoje uwagi miałyby jakiś sens a tak to jest jakiś absurd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 marca 2024 o 14:09

avatar Cammax
0 / 0

@Pierdzideuko mnie? Jak ja tam nawet nigdy nie byłam, ani nie mam zamiaru tam jechać. No i też nie miałam nigdy styczności z tym wrednym narodem. Za to wiem i widzę, co Szwedzi o nas piszą.

PIS to partia dla której nienawiść za przeszłość jest święta. Oczywiście, że taka partia będzie mieć z Szwedami fatalne relacje. Ale PIS to też debile, których obchodzą tylko niemieckie najazdy, więc chyba dlatego zagłosowali za, bo by musieli wyborcom powiedzieć, przez kogo tak naprawdę Polska miała najgorsze straty.

Żadna partia, która dba o interes swoich obywateli nie zagłosowałaby za akcesją kogoś, kto tych obywateli tak źle traktuje. Niekoniecznie musieliby całkowicie być przeciw, ale mogliby postawić warunek "albo zagwarantujecie naszym takie same prawa, jakie mają inni imigranci i mechanizmy chroniące ich przed dyskryminacją,albo nie ma o czym rozmawiać".

Ich armia to banda słabeuszy z najnowowcześniejszym uzbrojeniem. Wszystko pięknie, ładnie, ale nawet dziś czasem walczy się jeszcze na froncie, czy w okopach. Nie tylko rakietami dalekiego zasięgu, czy bezzałogowcami. A czy taki słabeusz nie nauczony do ekstremalnych warunków da radę wytrzymać choć chwilę w okopie?

Po co im to NATO? Szwecja z Rosją ma dobre relacje, lepsze niż z nami. No i Rosja nie ma jak ich zaatakować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax co za piramidalne bzdury wypisujesz, wstąpienie do NATO jest jak danie Putinowi w pysk i to ma być dobra relacja? Szwecja rozważała ten ruch od aneksji Krymu polecam rozmowę z doświadczonym dyplomatą natowskim Romanem Pszczelem kliknij sobie na szwecję w mapie dzisiejszej audycji Raport o stanie świata

https://raportostanieswiata.pl/odcinki/raport-o-stanie-swiata-9-marca-2024/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Pierdzideuko czyli ważniejsze jest robienie na złość Putinowi niż nasz interes? Cóż, wielu ma takie podejście. Kiedyś (do wojny) w moim regionie najbardziej znienawidzonym krajem były o dziwo nie Niemcy (choć PIS ma tu +90%), a Szwecja i pogląd ten podzielali też wyborcy innych partii. A teraz znienawidzona jest Rosja i nawet ci sami najbardziej zagorzali ... (Nie wiem jak się mówi na kogoś nienawidzącego krajów skandynawskich) w twarz potrafili mi powiedzieć, że trzeba być za tym, by Szwecja była w NATO, bo na wschodzie jest gorszy wróg... Tu widać, co propaganda zrobiła.
Ale nie zmienia to faktu, że my z Szwecja nie mamy dobrych relacji. W sumie to nawet za PO (w latach 2007-2015) też nie mieliśmy jakiegos sojuszu, w sensie PO bardzo chciała, ale Szwedzi nas mają za nic. Serio warto popierać kogoś takiego?

No i Szwecji ze strony Rosji nic nie grozi. Jak Rosja ma ich zaatakować, jak Szwedów dosłownie otacza NATO?

Dzięki za podanie źródła, bo większość nie podaje, a jedynie krzyczy, że nie mam racji i tyle (nawet nie uzasadniają czemu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 marca 2024 o 20:28

avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Cammax gdzie ty mieszkasz że tak was szwecja interesuje, ja nawet tam na weekend nigdy nie pojechałem, mało mnie szwedzi interesują, i myślę że mi ich też wcale i co z tego ich akcesja do NATO to świetna wiadomość, a skoro przystępują do paktu to widocznie widzą w tym swój interes, są blisko związani od 30 lat, uczestniczyli w ćwiczeniach itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Pierdzideuko południowy wschód. Choć obecnie bardziej nienawidzą to Rosji, jak mówię. Pewnie przez wojnę, choć zmiany było widać już po Smoleńsku. No i osobiście też nigdy nie byłam w Szwecji i z mojego regionu to na palcach mogę policzyć ludzi, którzy tam byli. Cóż, jednak wojna "zweryfikowała" ten region (i po części Smoleńsk).

Bardziej obawiam się, że Rosja ma w tym interes. Bo widzisz, PIS- prorosyjska partia, dla której nienawiść za przeszłość jest zawsze najważniejsza, o ile nie chodzi o Rosję (a to że zajmują się głównie niemieckimi najazdami, to inna sprawa)
Orban- jeszcze bardziej prorosyjski, niby na początku był przeciwko, aż szok, że PISowcy nie stanęli z nim, no i też nienawidzi Ukrainy
No i ci też byli za. Więc jest spora szansa, że Putin im tak kazał.

Bo w NATO są ich sojusznicy (Niemcy, Dania, Norwegia, Belgia, Holandia), no i z tymi sojusznikami byli blisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vascode
0 / 0

@Pierdzideuko masz jakiś syndrom "sztokholmski" czy jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+1 / 1

@vascode haha no właśnie wcale, za to coś tam na Podhalu niekaman ze Sztokholmem i to dość obsesyjnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar peeq
-1 / 3

Będzie kolejny potop

Odpowiedz Komentuj obrazkiem