Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1084 1094
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J jurand65
+1 / 21

@LowcaKomedii Dla ciebie to było ośmieszenie. Dla ciebie i śmiesznej grupy ludzi o mocno skrzywionych nie do końca zrozumiałych poglądach. Wiem iż nie dopuszczasz myśli do siebie, że większość ludzi mu przyklaskiwała. Nie, nie na lewitujących demotach ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
+1 / 13

@LowcaKomedii Jak kiedyś pisałem nie ze wszystkim z Braunem i Konfą się zgadzam a nawet wiele rzeczy mi się nie podoba ale w moich oczach Braun w wielu poczynaniach wychodzi na plus i odnośnie zgaszenia chanukowych świec w polskim sejmie w 100% się zgadzam iż lepiej by było z gaśnicą pianową.
Inaczej by to odebrano a nawiedzona baba nie musiała by go kopać. W sumie to się dziwię, że jej sprawy nie założył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+2 / 18

@jurand65 "ale w moich oczach Braun w wielu poczynaniach wychodzi na plus i odnośnie zgaszenia chanukowych świec w polskim sejmie w 100% się zgadzam" - to tylko w twoich, więc nie ma to większego znaczenia.
Teraz fakty:
- twój bohater ma zarzuty karne (trzymam kciuki)
- świeca była zapalana od kilkunastu lat i wcześniej jakoś nie reagował
- świeca dalej będzie zapalana i będzie jeszcze lepiej chroniona niż do tej pory
- świeca później i tak została ponownie zapalona
- żydzi mają kolejny powód by nam to wypominać i nawet już to robią
- ludzie musieli wdychać szkodliwy proszek i później ewakuowani.
Brawo, fantastyczne posunięcie...

"a nawiedzona baba nie musiała by go kopać" - tak, mogła pozwolić wariatowi gasić gaśnicą świeczki i truć ludzi. Żałuję, że nie było tam jakiegoś rosłego kolesia, który by skutecznie go spacyfikował, w kaftan i do szpitala.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+5 / 9

@jurand65 Ty jesteś, i doskonale potwierdzasz memy o gaśniczakach.

Nie potrafisz wymienić jakiejkolwiek korzyści z tej akcji z gaśnicą. Poza tym, że znowu zarobił na takich jak ty.
A skoro już jesteśmy przy tym temacie, to jak oceniasz dość stary film z 2019 - "GIETRZWAŁD 1877 Nieznane konteksty geopolityczne". Grześ zebrał na niego ponad 670 000 zł (z potrzebnych 650 000). Podobał się? A nie, czekaj...
https://www.gietrzwald1877.pl/pozostalo-7-miesiecy-do-premiery-filmu-gietrzwald-1877-nieznane-konteksty-geopolityczne/
Data premiery się chyba przesuwa. Niemal 5 lat minęło. Widocznie to będzie prawdziwa bomba, skoro tak długo ten film dopieszczają :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2024 o 22:37

J jurand65
-2 / 14

@LowcaKomedii Nie chce mi się wymieniać korzyści akcji z gaśnicą specjalnie tobie bo i tak odbijesz piłeczkę i będziesz negował wszystko co napiszę.W kwestii klimatu, medycyny ,polityki i czegokolwiek bądź. To w twoim przypadku nie ma sensu. Jak kiedyś przytaczałem odnośnie zdrowie i medycyny przykłady nawet osobiste to zacząłeś się z tego naigrywać i mnie obrażać. A ja dostałem bana bo ciśnienie mi się podniosło a w moim wieku to niewskazane. Wtedy właśnie dotarło do mnie iż twoja wiedza na temat otaczającego nas świata jest właściwie zerowa! To co można "wygooglac" w ciągu 10 sekund nie jest żadną wiedzą. Jak podawałem przykłady odnośnie klimatu iż wyniki badań bywają rózne to zarzucałeś, że sam sobie zaprzeczam wysyłając linki potwierdzające "oficjalną" wiedzę. Wszelka dyskusja z tobą nie ma sensu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+5 / 9

@LowcaKomedii Braun nas ośmieszył, natomiast Liwne potwierdził to, co Żydzi myślą o Polakach - że jesteśmy nazistami, którzy w czasie II wojny światowej kolaborowali z Hitlerem. Nie porównuj zatem czegoś, czego porównać się nie da. Nas i Żydów w tym względzie dzieli przepaść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edow112
+3 / 5

@jurand65 właśnie przegrałeś w moich oczach bo "wiem ale nie powiem" znaczy że nic nie wiesz. A skoro ta akcja była taka słuszna to czemu nie zrobił porządku z resztą przedmiotów kultu skoro narracja była, iż sejm jest instytucją świecką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
-4 / 6

@usiek1992 Pragnę tylko dodać, że poseł Braun osobiście się do tego odniósł i zanegował swoje zainteresowanie tym stanowiskiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-5 / 5

@edow112 Przegrałem. O czym ty w ogole piszesz? Miał to wysadzić w powietrze??? Ja p...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edow112
+3 / 3

@jurand65 np krzyże można zdjąć, inne rzeczy można wynieść. Rozumiem że ciężko zastosować proste rozwiązania ale chyba się zgodzisz że to jest lepsze rozwiązanie niż użycie materiałów wybuchowych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+1 / 7

@jurand65 Nie wymienisz "korzyści" z akcji z gaśnicą, bo takowych nie ma. Może poza tym, że Grzesiu, znowu, zorganizował zrzuteczkę, na którą wpłacaliście mu kasę i wyszedł na plus mimo kar. Doi was tak od lat, chyba tylko Socha i Płaczek go w tym przebijają.

"W kwestii klimatu, medycyny ,polityki i czegokolwiek bądź" - i w tych tematach Grzesiu też się mylił. Klimat - mylił się i negował zdanie większości klimatologów na tym świecie.
Medycyna - to samo. Leci dalej z przekazem autyzmu poszczepiennego.
Polityka - pierwszy przykład z brzegu - bunkier żydowski pod CPK lub wysiedlenie Polaków.

"Jak kiedyś przytaczałem odnośnie zdrowie" - jak pamiętam, to linkowałeś artykuł, który wskazywał na to, że się mylisz. Kiedy to wykazałem, dotarło do ciebie co zrobiłeś i zacząłeś mnie wyzywać.

Po prostu widzisz świat przez swoje różowe, przepraszam - brunatne okularki, i nic tego nie zmieni. Należysz do tych osób, dla których zachowanie Bauna było heroiczne i robił to dla Polaków.

@usiek1992 Niestety to da się porównać, bo taki Braun dostarcza paliwa, aby jechać nas i nazywać antysemitami. Mimo, że jak wspomniałem - sytuacja jest niewytłumaczalna - strzelali w pomoc humanitarną i zginął polski wolontariusz, to ambasador musi się jakoś głupio tłumaczyć. Nie będzie jechał po swoim kraju. Każdy raczej na jego miejscu robiłby to samo. Musiał jakoś postawić się w roli ofiary, więc walił jana i leciał z tym, co miał pod ręką - konfiarze dali mu argumenty by móc się jakoś wybronić. I będzie ich używał. Nie musiał sięgać do czasów II wojny, tylko mógł jechać do ostatnich wydarzeń. I tak dalej będzie robił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-2 / 6

@edow112 Ależ jestem za tym!!! Zlikwidować wszystkie gusła i symbole religijne w budynku sejmu państwa w którym ponoć istnieje rozdzielność od kościoła! Wszelakiego! To jest to co różni mnie od katoli w szczególności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 9

@LowcaKomedii Występek Brauna jest niczym w obliczu izraelskiej edukacji wpajającej żydowskim dzieciom od małego, że Polska to kraj antysemicki, który współdziałał w eksterminacji ich narodu. Braun jest tylko dla nich kolejnym przykładem tego samego, ale na pewno niczym przełomowym. Jeśli uważasz, że rolą ambasadora jest ślepe bronienie własnego kraju, to sugeruję doczytać na czym polega dyplomacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 4

@usiek1992 Zacznijmy od tego, że jestem niemal pewien, że nie masz pojęcia jak wygląda edukacja w Izraelu i czego ich tam uczą, więc nie powołujmy się może na osiedlowe plotki.
Druga sprawa, że jeżeli wielu z nich tak uważa, to taki Braun czy inny Bosak po prostu utwierdzają ich w tym przekonaniu. Uważasz, że to korzystne dla Polski?

"Jeśli uważasz, że rolą ambasadora jest ślepe bronienie własnego kraju" - rolą ambasadora jest bronienie własnego kraju i podejmowanie poprawnych działań politycznych, ale dla WŁASNEGO kraju, nie jakiegoś obcego.
https://www.infor.pl/slownik/prawo/6342893,ambasador.html
"Do głównych zadań ambasadora należy reprezentowanie i ochrona interesów SWOJEGO kraju za granicą, prowadzenie negocjacji, informowanie SWOJEGO rządu o sytuacji w kraju przyjmującym oraz promowanie kultury i wartości SWOJEGO kraju"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+4 / 4

@jurand65 Braun miał by ból du...y jakby zabrali krzyż z sali plenarnej... (zresztą nie tylko on) fanatyzm się leczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-2 / 2

@Pasqdnik82 Podejrzewam, że tak. Miałby. I w tym momencie jest nam nie po drodze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
0 / 0

@jurand65 tą większość wydać w ocenie twojego komentarza :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leopardowski
-1 / 1

Zacznijmy od tego, że chanukowe świece zapala Chabad z Lubawy (wygooglać proszę), który się ma do ortodoksyjnych wyznawców judaizmu jak organizacje typu Ordo Iuris do katolików. A wpuścił ich tam prezydent Lech Kaczyński zaraz po dojściu do władzy. Czyli jakieś 15 lat temu.
Po ustanowieniu ministerstwa równości kościół pewnego edytora, do którego należę, złożył podanie o dopuszczenie odprawiania święta wydania nowszej wersji, które wypada 20 maja. Odmówili. Liberalne ugrupowanie muzułmańskie, odłam szyitów, również złożyło i też dostało odmowę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

@LowcaKomedii 'Nie wymienisz "korzyści" z akcji z gaśnicą, bo takowych nie ma. '
Do świadomości ludzi doszło, że odprawia się mszę w niby świeckim państwie. Wcześniej mało kto posiadał taką wiedzę.

'to ambasador musi się jakoś głupio tłumaczyć. Nie będzie jechał po swoim kraju. '
Nie musi. Może twierdzić, że to pomyłka, która zostanie wyjaśniona.

'Niestety to da się porównać, bo taki Braun dostarcza paliwa, aby jechać nas i nazywać antysemitami'
Tylko taki ambasador zamiast ugasić pożar to dolewa paliwa.

'promowanie kultury i wartości SWOJEGO kraju'
w sensie chodzi o antypolonizm?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-4 / 4

@usiek1992 w internecie Braun nie ośmieszył komentarze na ogół były pozytywne, a dla wyznawców islamu stał się drugim Mahometem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-2 / 2

@Xerk Nie podniecaj się! Wszak wiadomo kogo od dawna na demotach jest najwięcej. To dla ciebie wyznacznik??? Jesteście jeszcze bardziej tępi niż sądziłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 2

@skromny "Do świadomości ludzi doszło, że odprawia się mszę w niby świeckim państwie. Wcześniej mało kto posiadał taką wiedzę." - czyli, że ludzie byli tacy ułomni, że nie mieli pojęcia o czymś, co dzieje się od kilkunastu lat?
Swoją drogą, gdyby to MĄDRZE rozegrał, to byłaby szansa, że te świece przestaną być całkowicie zapalane. Wybrał pajacowanie ze zbiórką i osiągnął tyle, że te świece nie dość, że dalej będą palone, to jeszcze zostaną znacznie lepiej chronione niż do tej pory. Brawo, spektakularny sukces... Jak na wyborach...

"Nie musi. Może twierdzić, że to pomyłka, która zostanie wyjaśniona." - ale dostarczyliśmy mu tyle argumentów, że mogą jeszcze robić z siebie ofiarę i płakać o antysemityzm w Polsce.

"Tylko taki ambasador zamiast ugasić pożar to dolewa paliwa." - paliwa, to dostarczał taki braun lub bosak. Zobacz, nawet ich wymieniano.

"w sensie chodzi o antypolonizm? " - no tak. On jest ambasadorem Izraela, a nie Polski. Będzie działał na korzyść Izraela a nie naszą. Myślałem, że to oczywiste. Jako że nasi inteligentni bezobjawowo politycy dostarczyli mu argumentów, to będzie nas smagał "antysemityzmem" wśród polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 1

@jurand65 Sklej, gaśniczak. Jeszcze w pierwszym komentarzu podniecałeś się większością, bo nie rozumiałeś, że większość go jednak krytykuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

@LowcaKomedii 'czyli, że ludzie byli tacy ułomni, że nie mieli pojęcia o czymś, co dzieje się od kilkunastu lat?'
Ludzie są też tak ułomni, że nie widzą iż od lat PO/PIS to niewielka zmiana, bo zmienia się ich rola. Jedna z nich gra rolę herosa na białym koniu, która zbawia świat przed złem ciemiężącym lud a druga rolę opozycji zatroskanej o stan demokracji. Z biegiem czasu role się odwracają, ale zasadniczo nic się na lepsze nie zmienia, wręcz przeciwnie.

'Swoją drogą, gdyby to MĄDRZE rozegrał, to byłaby szansa, że te świece przestaną być całkowicie zapalane'
Dokładnie tak, jak robi to ambasador Izraela. Jedyna różnica jest taka, że modne jest granie przez Izrael rolę ofiary i wiecznie oblężonej twierdzy ... do czasu.

'"Tylko taki ambasador zamiast ugasić pożar to dolewa paliwa." - paliwa, to dostarczał taki braun lub bosak. Zobacz, nawet ich wymieniano.'
A ambasador użył paliwa rakietowego. Braun zgasił świecznik, a w Izraelu zginął człowiek.

'On jest ambasadorem Izraela, a nie Polski. Będzie działał na korzyść Izraela a nie naszą'
Taka hipotetyczna sytuacja. Jesteś rodzicem i twój synek dostał uwagę w szkole. Rozumiem, że będziesz działał na korzyść dziecka i oskarżysz szkołę o znęcanie się psychiczne nad twoim synkiem? Bo nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Masz myślenie pewnego komendanta policji, który do tego stopnia chciał odsunąć od siebie 'atak', że się zbłaźnił, że nie odróżnia głośnika od granatnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 2

@skromny "Twojego toku rozumowania" - mówię ci jaka jest rola ambasadora.
W zasadzie miał 2 wyjścia - przeprosić za ten atak i powiedzieć, że sprawa zostanie gruntownie zbadana lub postawić się w roli ofiary, co bardzo często Izrael robi. Znając historię można się było spodziewać drugiej opcji i taką też wybrał. Nie trzeba mu pomagać w tym i podsuwać coraz więcej argumentów. Strzelajmy dalej do własnej bramki, wygłaszajmy hasełka, że nie chcemy żydów i później znowu bądźmy zdziwieni, że nam to wypominają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
-1 / 1

@LowcaKomedii 'mówię ci jaka jest rola ambasadora'
Źle mówisz. Oczywiście mój przykład pominąłeś, bo nie pasował Ci do narracji.
'ostawić się w roli ofiary, co bardzo często Izrael robi'
Czyli dokładnie to co zrobił Braun.
'Znając historię można się było spodziewać drugiej opcji i taką też wybrał'
Braun również.
'Strzelajmy dalej do własnej bramki'
Tak jak Izrael
'wygłaszajmy hasełka, że nie chcemy żydów'
Czym się różni to hasło od 'nie chcemy Polaków'?
'później znowu bądźmy zdziwieni, że nam to wypominają.'
Dokładnie tak, jak ambasador. Polska powinna mu podziękować z tej roli i domagać się przeprosin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 3

@skromny "Źle mówisz. Oczywiście mój przykład pominąłeś, bo nie pasował Ci do narracji" - co niby pominąłem? Podkolorował sytuację i wykorzystał wpisy niezbyt inteligentnych osobników. Robią tak od lat. Co za zdziwienie...
Wystarczy nie odwalać takich szopek, które i tak NIC nie dają, a nie będą mieli czym się podcierać w tego typu sytuacjach. To takie trudne do zrozumienia?

"Czyli dokładnie to co zrobił Braun" - że co?

"Czym się różni to hasło od 'nie chcemy Polaków'?" - a gdzie widziałeś takie hasła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2024 o 11:23

S skromny
-1 / 1

@LowcaKomedii Jesteś taki sam z siebie, czy ktoś Ci za to płaci?
'co niby pominąłem?'
'Taka hipotetyczna sytuacja. Jesteś rodzicem i twój synek dostał uwagę w szkole. Rozumiem, że będziesz działał na korzyść dziecka i oskarżysz szkołę o znęcanie się psychiczne nad twoim synkiem?'

'Wystarczy nie odwalać takich szopek, które i tak NIC nie dają'
A co z szopką ambasadora?

'"Czym się różni to hasło od 'nie chcemy Polaków'?" - a gdzie widziałeś takie hasła?'
Jak zinterpretujesz słowa ambasadora?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 3

@skromny "Jesteś taki sam z siebie, czy ktoś Ci za to płaci?" - ci płacący są teraz razem z tobą w pokoju?

"Rozumiem, że będziesz działał na korzyść dziecka i oskarżysz szkołę o znęcanie się psychiczne nad twoim synkiem?" - ja bym załatwił to inaczej, ale mogą znaleźć się tacy, którzy będą oskarżać szkołę - patrz: ambasador.

"A co z szopką ambasadora?" - on podkolorowuje na maxa wydarzenia i rzeczy, które rzeczywiście miały miejsce. Gdyby ktoś nie okazał się wariatem i nie gasił świeczek gaśnicą, a później mówił, że palenie chanuki to obrzęd satanistyczny, to niczego nie trzeba było podkolorowywać. Tak samo gdy jakiś idiota nie napisał na budynku
https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,27109962,antysemickie-napisy-piec-minut-od-gminy-zydowskiej-w-lodzi.html
To ambasador nie wypaliłby, że na co drugim budynku w Łodzi mamy antysemickie napisy.

"Jak zinterpretujesz słowa ambasadora?" - a on powiedział centralnie "nie chcemy Polaków"? Czy tak sobie tylko interpretujesz? Bo Mentzen powiedział to wprost. I jeszcze dodał MY, czyli że nie jest to jego prywatna opinia i że takich osób jest znacznie więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
-1 / 1

@LowcaKomedii "Jesteś taki sam z siebie, czy ktoś Ci za to płaci?" - ci płacący są teraz razem z tobą w pokoju?' Nie wiem jak w Twoim, w moim nie ma.

'"Rozumiem, że będziesz działał na korzyść dziecka i oskarżysz szkołę o znęcanie się psychiczne nad twoim synkiem?" - ja bym załatwił to inaczej, ale mogą znaleźć się tacy, którzy będą oskarżać szkołę - patrz: ambasador.'
Tzn. jak byś załatwił i na czyją korzyść?

'on podkolorowuje na maxa wydarzenia i rzeczy, które rzeczywiście miały miejsce. Gdyby ktoś nie okazał się wariatem i nie gasił świeczek gaśnicą, a później mówił, że palenie chanuki to obrzęd satanistyczny, to niczego nie trzeba było podkolorowywać.'
Ten wariat również kolorował wydarzenia. Różnica jest taka, że w Polsce ucierpiał świecznik, a w Izraelu stracił życie Polak. Jeśli uważasz, że to pierwsze usprawiedliwia to drugie, to chyba nie mamy o czym rozmawiać.

'Tak samo gdy jakiś idiota nie napisał na budynku(...)To ambasador nie wypaliłby, że na co drugim budynku w Łodzi mamy antysemickie napisy."Jak zinterpretujesz słowa ambasadora?" - a on powiedział centralnie "nie chcemy Polaków"?'
Jednocześnie ten sam ambasador nie widzi żadnych sprzeczności w polityce Izraela. A tego jest sporo chociażby twierdzenie o polskich obozach i domaganie się odszkodowania od Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 3

@skromny "Nie wiem jak w Twoim, w moim nie ma." - ale jednak mi to zarzucałeś, więc chyba musisz ich dostrzegać.

"Tzn. jak byś załatwił i na czyją korzyść?" - oczywiście, że załatwiłbym ze szkodą dla własnego dziecka. W końcu jestem odpowiedzialnym rodzicem.

"Ten wariat również kolorował wydarzenia" - tylko, że ambasador podkolorowywał istniejące wydarzenia. Braun robił z palenia chanuki obrzęd satanistyczny. W jego mózgu już całkowicie były tworzone argumenty przeciwko, nieistniejące.

"Różnica jest taka, że w Polsce ucierpiał świecznik" - nie, nie ucierpiał. Wszystkie osoby z korytarza musiały być ewakuowane, ten musiał być odcięty na czas wietrzenia, a lekarka trafił na bodajże ponad tydzień do szpitala... a wszystko po to, by zgasić kilka świeczek.

"Jednocześnie ten sam ambasador nie widzi żadnych sprzeczności w polityce Izraela. " - nie rób fikołków. Pytanie brzmiało - czy on powiedział centralnie "nie chcemy Polaków", tak jak Mentzen powiedział, że nie chcemy żydów? Proste pytanie. Tak lub nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

@LowcaKomedii '"Nie wiem jak w Twoim, w moim nie ma." - ale jednak mi to zarzucałeś, więc chyba musisz ich dostrzegać.' Dostrzegam Twoje braki w logice i rozumowaniu. Musi być tego jakaś przyczyna/

'oczywiście, że załatwiłbym ze szkodą dla własnego dziecka. W końcu jestem odpowiedzialnym rodzicem.'
Czy rolą rodzica nie jest działanie na korzyść swojego dziecka?

'Wszystkie osoby z korytarza musiały być ewakuowane(...)' vs 'Siedem osób - w tym Polak - zginęło w ataku wojsk izraelskich na konwój humanitarny w Strefie Gazy. '

'"Jednocześnie ten sam ambasador nie widzi żadnych sprzeczności w polityce Izraela. " - nie rób fikołków. '
Czemu tak bardzo przeszkadza Ci odpowiadanie na pytanie?

' Bo Mentzen powiedział (..)'
Pisze to osoba, która nie omija kompletnie zachowanie Izraela. No nie wiem, może ma to jakiś związek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 2

@skromny "ale jednak mi to zarzucałeś, więc chyba musisz ich dostrzegać" - jak przescrollujesz własne komentarze, to zobaczysz, że to TY mi to sugerowałeś. Czy ty nie rozumiesz co piszesz?

"Czy rolą rodzica nie jest działanie na korzyść swojego dziecka?" - jest, tak więc - czy ambasador działa na korzyść swojego kraju czy tego, w którym się znajduje?

"Czemu tak bardzo przeszkadza Ci odpowiadanie na pytanie?" - no właśnie tobie przeszkadza. Pytanie cały czas brzmi - czy on centralnie powiedział "nie chcemy Polaków", tak jak zrobił to Mentzen?

"Pisze to osoba, która nie omija kompletnie zachowanie Izraela. No nie wiem, może ma to jakiś związek?" - nie omijam. W dodatku Mentzen wypowiedział te słowa na długo przed tym zabójstwem wolontariusza. Barun robił patostreamy z gaśnicą również na długo przed tym zabójstwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

@LowcaKomedii Ewidentnie Ci ktoś płaci.

'"Czy rolą rodzica nie jest działanie na korzyść swojego dziecka?" - jest, tak więc - czy ambasador działa na korzyść swojego kraju czy tego, w którym się znajduje?
Przede wszystkim zdefiniuj korzyść. Bo jak na razie to działa na zasadzie: 'jak złapią Cię za rękę, to mów, że to nie Twoja ręka'

'Barun robił patostreamy z gaśnicą również na długo przed tym zabójstwem.'
Ty serio uważasz, że zabójstwo jest mniejszym przewinieniem od patostreamów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-4 / 6

Jako przeciwwaga??? Oj tak! Wskazane!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 8

@jurand65 Nie zawsze ma, ale pokazuję ci tylko, że jedynie odklejonemu marginesowi ten człowiek imponuje. Reszta wysłałaby go do psychiatryka.

PS a znaleźli już ten bunkier żydowski pod CPK?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+2 / 4

@jurand65 Reszta może być większością, lol. W twoim umyśle to się jakoś wyklucza?

"Ci, którzy chcieliby go wysłać do psychiatryka sami tam się nadają" - nie, nie nadają się. Gaśniczaki razem ze swoim "wodzem" się nadają.

A jak z tym bunkrem, bo nie odpowiedziałeś? Już znaleziony? Akurat audyt robią, więc okazja idealna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-3 / 7

@LowcaKomedii Wypowiedź wyciętą z kontekstu i kiedy Braun ironizował i nabijał się z słuchaczy takich jak ty wziąłeś za szczerą i poważną wypowiedź to nie mamy o czym dyskutować. Lecz ludzie twojego pokroju są bardzo potrzebni! Zwą ich pożytecznymi idiotami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Birk
-2 / 4

@LowcaKomedii Ta większość Polaków jest z tobą w pokoju. Nie wiem dlaczego ludzie piszą w imieniu innych. Zawsze wiedzą co chce ta mityczna większość. Ja osobiście wiem co ja chcę i po części rodzina ze znajomymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+2 / 4

@jurand65 xDDDD to teraz będziesz tłumaczył go tym, że żartował i ironizował i to nie było na poważnie? O ja...

To jak z tym autyzmem poszczepiennym i wprowadzaniem ludzi pokroju Socha do sejmu. Też pewnie ironizował, co? Teraz się będziesz tłumaczył jak typowy korwinista, że kiedy palnie z czymś głupim, to akurat żartował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2024 o 15:29

avatar LowcaKomedii
+1 / 3

@Birk Tak, jest ze mną w pokoju, co pokazały wybory i sondaż odnośnie tej akcji
https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/9389860,wiekszosc-wyborcow-zgodna-braun-nie-powinien-byc-juz-poslem-sondaz.html
"Aż 63 proc. badanych uważa, że Grzegorz Braun nie powinien być już posłem po zgaszeniu chanukowych świec gaśnicą w Sejmie."
63 procent - czyli większość, która jest ze mną w pokoju.

A może przypomnijmy sobie jak głosowano w sejmie, aby wariat odpowiedział w przypadku 7 zarzutów karnych?
https://www.rp.pl/polityka/art39708271-grzegorz-braun-z-konfederacji-stracil-immunitet
"Sejm bezwzględną większością głosów zdecydował o uchyleniu immunitetu Grzegorzowi Braunowi. Za wnioskiem głosowało 417 posłów. "Za" było 398, "przeciw" 15. 4 posłów wstrzymało się od głosu. Większość bezwzględna wynosiła 231 głosów. "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2024 o 15:28

J jurand65
-4 / 4

@LowcaKomedii Większośc poparła, większośc uważa - juz zaczyna mnie mdlić. Jeszcze raz: od kiedy większość ma rację???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 4

@jurand65 Mieszasz się więc w zeznaniach. Zacytujmy tu fragment pierwszego komentarza, który tu napisałeś:
"Wiem iż nie dopuszczasz myśli do siebie, że większość ludzi mu przyklaskiwała. Nie, nie na lewitujących demotach ;-)"

Skoro większość nie musi mieć racji, to czemu się powoływałeś właśnie na większość?
I nie, ja tylko wykazałem, że większość jednak mu nie przyklaskiwała, chyba tylko w twojej alternatywnej rzeczywistości :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
-3 / 3

@LowcaKomedii Niestety nie w naszym kraju przyklaskiwała. W kraju gdzie ludzie głosują raz na jednych raz na drugich tak jak by było tylko białe i czarne. Smutne to ale prawdziwe. Jaka była reakcja u nas na wcześniejszych kontrowersyjnych osobistości? Przypomnę tylko, że z Leppera i innych tez próbowano zrobić wariatów a tępa gawiedź się śmiała!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 4

@jurand65 W żadnym innym nikt mu nie przyklaskiwał.
Mógł załatwić sprawę jak człowiek i być może skończono by z tym paleniem świec na zawsze. On wolał jednak zrobić debilne show i dowalić zbiórkę, więc skończyło się na tym, że te nie dość, że dalej będą palone, to jeszcze będą lepiej chronione przed takimi... osobami. W dodatku żydzi będą nas smagać tym gaszeniem na lewo i prawo. Osiągnął cel zupełnie odwrotny od zamierzonego i zaszkodził własnemu krajowi. Ale chyba nie taki był cel tego błaznowania. Pewnie chciał znowu pobrylować w mediach i zrobić zrzutkę.

"Przypomnę tylko, że z Leppera i innych tez próbowano zrobić wariatów a tępa gawiedź się śmiała!" - z Brauna nie trzeba robić wariata. On to najlepiej robi sam. Nie trzeba mu dodatkowo w tym pomagać. Zobacz, z tego pajacowania z gaśnicą nie trzeba było dodawać jakiegoś komentarza czy dodawać kontekstu. Wystarczyło puścić fragment całej akcji. Tak samo z choinką itp.

A tak inne kraje popierają wybryki grigorija:
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/grzegorz-braun-w-swiatowych-mediach-komentarze-po-skandalu-z-gasnica-w-sejmie/p7qwtqc
https://wiadomosci.wp.pl/jestesmy-gleboko-zaniepokojeni-departament-stanu-reaguje-na-zachowanie-brauna-6973059776121376a
https://wyborcza.pl/7,75399,30501303,niemieckie-media-o-tusku-kaczynskim-i-braunie-rzad-pis-dzialal.html
innych mi się nie chce szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2024 o 18:33

J jurand65
-4 / 4

@LowcaKomedii "W żadnym innym niktu nie przyklaskiwał" i podajesz oficjalne media. No poprostu geniusz! A może byś tak poczytał komentarze zwykłych ludzi tam gdzie była możliwość komentowania. Sorry, ale oficjalne źródła to zwykłe śmieci. Duża część chwaliła ten wyczyn ale większość była zszokowana odprawianiem żydowskich guseł w polskim sejmie! Z choinką miał zdecydowaną rację! Zboczuchy w sądzie na choince??? Tu też poczytaj komentarze:
https://youtube.com/shorts/lqL0rhN91ak?si=uB1TrnwmhgJX6p9m
Wiem, to konfiarze i prawicowy katolicki beton oraz inni dziwni ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 3

@jurand65 Ty naprawdę reprezentujesz poziom przeciętnego gaśniczaka.
Czyli poważne artykuły są be, bo to media głównego nurtu, więc najlepiej jest... opierać się na komentarzach, na portalu, na którym każdy może bezpłatnie założyć niezliczoną ilość kont, i to jeszcze wejść na kanał, który oficjalnie promuje konfederosję, atakuje KO, lewicę itp.?
I który sprzedaje tego typu gadżety:


Ty normalny jesteś? To tak, jakbyś wlazł na stopnop i zaczął pisać, że w komentarzach masz tam opinię normalnych ludzi, że to reprezentatywna grupa i że taki jest stosunek Polaków do szczepień. Nie spodziewałem się po tobie wiele, jak to po gaśniczaku, ale i tak potrafiłeś zawieść moje niezwykle niskie oczekiwania wobec ciebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2024 o 20:39

L leopardowski
-1 / 3

@LowcaKomedii Prawda. Przesadził. Ja bym kupił bateryjną dmuchawę i zgasił je tą drogą. Albo zdmuchnął ustami.

Niestety najwyżsi rangą kapłani kościoła edytora pewnego, do którego należę, dostali odmowę na odprawianie nabożeństwa rocznicy powstania tegoż programu w Sejmie. Jak odmówią również tym: https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Chabad-Lubawicz to będą wszyscy równi. A tak to są równiejsi.

Wszystkie religie powinno się oddzielić od polityki. Wszyściutkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 3

@leopardowski Z tym się całkowicie zgadzam. Sejm powinien być neutralny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
+2 / 6

I to jest pomysł!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kmaker
+3 / 3

Może być, byle jak najdalej od Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
0 / 2

I tak to nic by nie dało, Braun jest specyficzną postacią robiącą "wydarzenia" i o ile dla niektórych wydaje się kontrowersyjny to mam wrażenie że większość tego co robi to zwykła gra aktorska i o ile popieram Konfederację w wielu aspektach (przede wszystkim ich poglądy gospodarcze i ekologiczne) to Braun powoli wyrasta na takiego drugiego Korwina który polaryzuje wyborców Konfy, a od strony czysto praktycznej i tak nie ma na wysłanie go do Izraela jako ambasadora ze względu że na bank nie zostałby przyjęty.
Za to ambasador Izraela powinien zostać uznany za personę non grata i wydalony z terenu Rzeczpospolitej Polskiej, a nasz rząd powinien stanowczo domagać się przeprosin i zadośćuczynienia dla rodziny poległego. Ale niestety nasi politycy w większości nie mają jaj żeby się postawić "narodowi wybranemu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razi
0 / 0

– Czy może Pan powiedzieć coś pozytywnego o Polsce?
– Tak, łączy nas długa historia i wielu waszych noblistów miało żydowskie pochodzenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem