tak właśnie objawia się globalne ocieplenie! Nie ociepleniem całego kontynentu ale coraz częstszymi anomaliami pogodowymi! Czyli właśnie np tym, że w meksyku spadł śnieg
właśnie !
czy wyście ogłupieli ludzie ?
ja mam 14 lat i wiem, że globalne ocieplenie to nie tylko jak mówi nam nazwa ocieplenie klimatu lecz coraz częstsze niespodziewane i gwałtowne zmiany atmosferyczne - a jestem pewna ze 3/4 z Was jest ode mnie starsza.
ESPMS, inciaa - Taaa, normalna mroźna zima, taka jaka nawiedzała nasz kraj od setek lat. Cokolwiek się nie stanie to zgonicie na globalne ocieplenie? Może i średnia temperatura globu się minimalnie podnosi ale to nie wina człowieka! Ocieplenia występowały wiele razy w jakże długiej historii naszej planety, a część emitowanego do atmosfety CO2, która pochodzi od człowieka to (nie pamiętak dokładnie) coś rzędu 0,01 %
A i jeszcze jedno ... jakiego gazu cieplarnianego jest najwięcej w atmosferze? ... pary wodnej ... a pseudonaukowcy i inne zielone ludki czepiają się COs, który jest pożywieniem roślin. Pozdrawiam ludzi, którzy nie dali się ogłupić tą ściemą o ociepleniu (chodzi o kasę i spowolnienie rozwoju krajów nierozwiniętych 0 jakim prawem?)
Ja pier*ole jak ja nie lubie takiego gadania że jak jest zimno to nie ma globalnego ocieplenia!! Cz jak u cb w miescie jest 25'C to w powiedzmy w Berlinie jest tyle samo ?? NIE ! Popatrz na topniejące lodowce, tak naprawde nidlugo bedziemy mieli mini epokoe lodowa ktora zmieni temperature w zime pewnie o okolo 5'C
Natura zawsze znajdzie sposób by utrzymać równowagę. Cały czas ziemia się zmienia, od czasów jej powstania, a wraz z nią cała biosfera. Wydaje mi się, że wszystko się do siebie dostosowywuje. A jak my mateczce ziemi CO2, to ona nam śnieżycą doj...bie +
Pirko - tak masz racje ocieplenie klimatu na ziemi jest cykliczne co jakiś tam okres czasu. Ale to nie zmienia faktu że normalnie ocieplanie klimatu trwało kilka tysięcy lat( no chyba że była jakaś katastrofa ekologiczna ) a teraz trwa 100lat. I o to chodzi w globalnym ociepleniu nie o to że klimat się ociepla ale o to w jakim czasie się to dzieje. A co do Twojego że 0,01% CO2, że tyle jest emitowane przez działalność człowieka, to źle zrozumiałeś informację które przeczytałeś. Naturalne stężenie CO2 w atmosferze to 0,03% a człowiek do tego dokłada 0,01% w dużych miastach stężenie CO2 z samych spalin okresowo może wzrosnąć nawet do 0,07%. Czyli w skali globu człowiek emituje do atmosfery 1/3 CO2 33,333(3)%. No i na koniec to sprawa roślin i CO2, masz racje rośliny potrzebują dwutlenku węgla do fotosyntezy, ale nie zapominaj że na ziemi jest coraz mniej lasów głównych "odbiorców" dwutlenku węgla, a co za tym idzie popyt na ten związek jest coraz mniejszy, więc podaż też powinna być coraz mniejsza. :)
pomijajac juz sprawe globalnego ocieplenia (ktore JEST i w lecie odczujemy jego skutki), taka zima jest po prostu NORMALNA dla naszej strefy klimatycznej ;p
SDMarit - a mogę prosić o podanie źródła tych jakże zaskakujących informacji ?? i jakie to owoce tak mocno oddychają te zerwane czy te na drzewach a może te plastikowe ?? Jeśli chodzi Ci o drzewa owocowe to nie zapominaj że drzewa podczas oddychania wydalają CO2 ale podczas fotosyntezy pobierają CO2 z atmosfery w większej ilości niż wydzieliły tego dwutlenku węgla... Jestem Ciekaw skąd masz tą informacje...
antraxcdt - owce nie owoce... chociaz i tak uwazam ze to bzdura ;] Prawda jest taka, ze czlowiek zmienia swoj klimat, nie bede marudzil o tym czy to zle czy dobrze, klade na to laske, ale prawda jest taka ze go zmienia i juz. Jak ktos chce udawac ze tak nie jest to jego sprawa, ale te kretynskie demoty sa juz zalosne...
@antraxcdt czytaj dokladnie chodzi mi o OWCE nie OWOCE czytaj dokładniej zanim kogoś krytykujesz
populacja owiec w Australii jest znacznie większa od ludzi tam żyjących wniosek narzuca się sam =)
W roku 1996 liczba owiec wynosiła ponad 100 milionów! Obecnie w Australii mieszka 22 mln ludzi.
a to przepraszam chyba byłem niedobudzony jeszcze :P. ale co do owiec to one produkują więcej CO2 od ludzi w wydychanym powietrzu, ale chyba nie produkują więcej niż gospodarka Australii.
To jest skutek ocieplania się klimatu inteligencie. Co do naszego wkładu w ocieplanie się klimatu to jest znikomy, bo to normalne cykliczne zjawisko. Wywiad rosyjski wykradł akta rządu brytyjskiego, które mówią o tym, iż walka z globalnym ociepleniem ma na celu pokazanie jak to rząd nie stara się o planetę i, że coś robią, a dobrze wiedzą, że nie mają na to wpływu. Polecam się douczyć. Pozdro
zacznijcie sie uczyć geogrfii.
słyszeliści może o ciepłym prądzie? "kaloryferze Europy"?
to dzięki niemu jest u nad ciepło.
teraz, kiedy topnieją lodowce, owy prąd zaczyna zanikać i podobno za ok. 10 lat, ma u nas być jak w Kanadzie.
Jak zwykle mylne przekonanie że jak Globalne Ocieplenie, to powinno robic się ciepło. Tymczasem jest dokładnie na odwrót, bowiem Maelstrom zakryty takimi zwałami wody, coraz mniej ociepla. Co do gazów - pamiętajcie że nie tylko Co2 ale również metan jest tu istotnym składnikiem. Ktoś wyżej mówił ze jak my mateczce gazami, to ona nam zimą. Święta racja, z jednym zastrzeżeniem - nasza kochana mateczka przy okazji umiera. Jakby to trwało z ttypową dla przyrody prędkścią (milion lat?) to by sobie poradziła. Ale ludzie są szybsi... Swoją droga powinni to wreszcie przemianowac na globalne oziębienie :D.
Ha! Takie anomalia pogodowe właśnie prowadzą do Globalnego Ocieplenia Drogie Dziatki :) Ocieplenie nie nastąpi w 2012 bo kończący się kalendarz nic do tego nie ma, ale nadejdzie w ciągu jeszcze kilku tysięcy lat :) Chyba, że cościk w nas pierdyknie kiedyś
Nie rozumiecie, ze globalne ocieplenie trwa juz od dawna i powoli zaczynaja sie jego skutki? To nie jest tak ze bedziemy mieli tutaj 50 stopni na plusie, tylko wlasnie bedzie zimno. Zwiazane jest to z plywami morskimi ktore podwyzszaja temperature w europie o jakies 10 stopni, duzo lodowcow sie stopiło, plywy morskie nie sa tak 'skuteczne' jak kiedys, bo jest za duzo słodkiej wody ktora jest ciezsza i opada na dno, przez co ruchy plywow są utrudnione przez ów słodką wode z lodowcow. Ale plywy morskie to tylko jeden przyklad z wielu. Ogolnie chodzi o to, ze im cieplej, tym w pozniejszym czasie zimniej. No ale srac na to i tak umrzemy ;D
Niby normalna zima w Polsce, ale globalne ocieplenie to nie mroźne zimy! Debilu wracaj do szkoły! Globalne ocieplenie to zmiany klimatu, anomalie pogodowe jak na przykład trąby powietrzne w Polsce i gwałtowne burze (-)!!
Ludzie wasza niewiedza mnie demotywuje do czytania komentarzy, globalne ocieplenie polega na ociepleniu biegunów ziemi. W okolicy zwrotnika Raka ma nastąpić drastyczne ochłodzenie klimatu, druga epoka lodowcowa... [-]
Jak zwykle radośnie miesza się rózne kwestie. Globalne ocieplenie jest faktem - temperatura powoli rośnie. Związek człowieka z tym zjawiskiem nie jest jeszcze udowodniony, więc jeżeli faktycznie istnieje, to jest znikomy (inaczej byłoby to oczywiste). Poza tym, nieuzasadnionym twierdzeniem jest odgórne założenie o szkodliwości tego zjawiska. W wielu rejonach ocieplenie przekłada się na np.: dłuższy okres wegetacji. A żeby było śmieszniej - bardzo sensowną teorią jest uznanie wzrostu stężenia CO2 za efekt, nie przyczynę ocieplenia (wzrost średnich temperatur oznacza zmniejszenie rozpuszczalności CO2 w wodzie).
Dalej - wbrew nazwie, ocieplenie/ochłodzenie nie obejmuje całego świata. Zmiany w jednym rejonie mogą wywołać odwrotne zmiany gdzie indziej (np.: poprzez zmianę prądów morskich). No i jeszcze jedno - zmiany nie zachodziły co "tysiące lat", ale co kilkaset. W XII wieku na Grenlandii można było hodować zboże, w wieku XVII Bałtyk w styczniu całkowicie zamarzał. Teraz mamy początek wieku XXI, więc klimat się ociepla (ale do stanu ze średniowiecza brakuje nam całkiem sporo).
Oczywiście brednie ludzi Greenpeace o tym, jak to Manhattan zmieni się w pustynię albo znajdzie się pod wodą (już samo to odbiera jakąkolwiek wiarygodność) są zabawne i tylko szkodzą sensownej dyskusji na ten temat. Zwłaszcza że emisja CO2 jest nieistotna w porównaniu z rabunkową wycinką lasów w Ameryce Południowej czy zatruciem środowiska odpadami toksycznymi.
Bla bla bla . w Globanym ociepleniu chodzi o to by Polska zamiast używać własnych surowców (węgla) których ma po dostatkiem . Kupowała od Francji elektrownie atomowe .
Mnie najbardziej demotywuje wasza wiedza o naszej planecie ludzie. Takie pogody są właśnie wynikiem globalnego ocieplenia. Jego najbardziej widocznym skutkiem będzie właśnie coraz częstsze występowanie tych skrajnych pogód, w tym i mrozów czy śnieżyc... najpierw się pouczcie ... a potem wypowiadajcie...
A CO DO DEMOTYWATORA, TO LUDZIE, CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM! AUTOROWI CHODZI O TO, ŻE WSZYSTKO PIERDZIEL.Ą O GLOBALNYM OCIEPLENIU, A TU TAKA ZIMA, WIĘC DRWI Z EKOLOGÓW, ŻE TAK WALCZYLI Z OCIEPLENIEM, AŻ SPADŁ ŚNIEG, CZY IM SIĘ, NIBY, UDAŁO...
Tumany, dowiedzcie sie czym skutkuje "globalne ocieplenie" paradoksalnie skutek za 'n' lat bedzie taki ze nastanie kolejna epoka lodowcowa. Zatem zapraszam do lektury.
Ta cała fala demotów o zimie pochodzi z faktu, iż ostatnie 3 zimy były ch*** warte. Średnia temperatura była wyższa od normy wieloletniej nawet o 5 stopni, w meteorologii to już ekstremalne odchylenie. Teraz mamy normalną zimę ze śniegiem i mrozem a nie żadną zimę stulecia. Średnia tempertaura dla stycznia w Polsce waha się od -1 do -5 stopni więc nikogo nie powinny dziwić mrozy.
Czy wiecie co to jest globalne ocieplenie?? To było pytanie retoryczne ponieważ widac że nie. Zgadzam się z 69Kakarotto69. Edukujcie się ludzie bo aż żal...
potwierdzam komentarz powyżej XD To jest największe powiązanie z globalnym ociepleniem :P zlodowacenie XD Demot słaby prawdopodobnie zrobiony przez jakieś dziecko z podstawówki[-]
Uslyszycie w wiadomosciach, ze bedzie globalne ocieplenie, wszyscy mysla, ze nie bedzie zimy... spadnie snieg, powiedza wam, ze to wlasnie takie skutki... nie dziwi was to, ze mowia, ze np. tyle sniegu od xxx lat, tak temperatura tez byla ostatnio xxx lat temu? Wiec wczesniej to bylo normalne, a teraz juz nie jest. Wlaczcie myslenie:)
dzieci wy naprawde nic niewiecie o globalnym ociepleniu nie?... dzieci neo..
chodzi o to ze przez to ze topnieja bieguny to zimno musi gdzies przejsc, ociepla sie na biegunach i przez to reszta swiata ma coraz zimniejsze zimy.
polecam zagłebić sie w temat globalnego ocieplenia , ono nie polega tylko na wzroscie sredniej temp na swiecie ale rowniez na coraz wiekszych amplitudach tempteratur
Mam przeczytać wypociny Ala Gora albo innych "naukowców" ? Czemu ekoterroryści siedzieli cicho gdy wyszły na jaw e-maile czołowych baranów? W świecie nauki największym przestępstwem nie jest pomalowanie myszy na czarno, ale sfałszowanie badań. Czemu nie mówi się, że lodowce w Himalajach cały rosną, czemu śmieszny rząd Malediwów straszy cały świat ich zatonięciem (NIEZALEŻNE od idiotów, złodziei i ekoterrorystów badania wykazały, że wody w tamtym rejonie ZMNIEJSZYŁY się). Czemu nie mówi się o "kradzieży" miliardów dolarów na "walkę" z zwykłymi zmianami, które zachodziły, zachodzą i będą zachodzić na świecie. Chore pomysły lewaków, aby zmniejszyć populacje ludzi, ponieważ wytwarzają za dużo CO2 to farsa. Czemu nikt nie mówi, że kilkaset lat temu na Grenlandii rosły pomarańcze? Wole dać moje podatki na np. biedne dzieci w Polsce i Afryce niż na naukowców złodziei w UE
Powoli, powoli. Ciepły prąd (golfsztrom) jest odpowiedzialny za ogrzewanie europy ale nie w Polsce tylko rejonach:Norwegii , Wielkiej Brytanii i Zachodniej Francji. W Polsce mamy klimat kontynentalny, ten prąd nie ma w zasadzie znaczenia dla nas, większe znaczenie mają masy powietrza znad Rosji i Skandynawii. Kolejna rzecz to zasypane Stany Zjednoczone. Czy na prawdę myślicie że tam za klimat jest odpowiedzialne są prądy morskie? Może na wybrzeżach i 100km w głąb lądu tak ale dalej nie. Kolejny paradoks ekologiczny jest w porzuceniu plastiku bo się długo rozkłada i tworzenie różnych rzeczy z drewna czy szkła. Ja się pytam kto wpadł na pomysł, że używając drewna do budowy np samochodów( kiedyś na Discovery oglądałem jak jakiś pseudo ekolog budował karoserie z drewna "była ekologiczna"). I wy mi wmawiacie, że klimat się ociepla?
Teoria jest taka. Jest globalne ocieplenie, a co a tym idzie. zmiana klimatu. Czego następstwem są takie mroźne i śnieżne zimy. Trzeba trochę poczytać o tym ociepleniu. Ale kto wie czy ans w karola nie robią z tym ociepleniem. Wszystko można ludziom wmówić. Przecież ostatnio byłą afera że wyciekły dokumenty z których wynika że naukowcy celowo zawyżali wyniki badań żeby wyglądało to ocieplenie groźniej. I mieli z tego korzyści finansowe od firm które arabiają na tym globalnym ociepleniu.
co za idiota, przeciez, to wlasnie tego typu anomalie sa wynikiem globalnego ocieplenia ! a poza tym, chodzi o to, ze wzrasta srednia temperatura dla danego miesiaca, kontynentu etc. szkoda, ze nie mozna dawac wiecej niz 1 minus. autor i admnin po jednych pieniadzach....
Fajnie ale czy ktoś z was zauważył,że autor napisał że w angli coś tam coś tam a pkazął tam ruch prawostronny a jak każdy wie w angli jest lewostronny...
Gówno prawda z tym ociepleniem. Globalne ocieplenie pojawia się cyklicznie i człowiek niema na to najmniejszego wpływu... Wszystko się kręci wokół pieniędzy... Tak samo było z freonami, które rzekomo miały niszczyć ozon, a to była tylko amerykańska bajka aby zarobić miliardy...
No widać że podstawówka jest na demotach, wszyscy myślą że globalne ocieplenie nastąpi w dwa tygodnie. A to trwa "troszkę" dłużej, nikt nie jest w stanie tego dokładnie powiedzieć. Ale być może wasze dzieci to będą odczuwać. Jak byłem w waszym wieku to śniegu było trzy razy więcej niż w dzisiejszych czasach i nikt nie płakał że klęska żywiołowa.
nie czytałem wszystkiego bo mi sie nie chciało... ale w polsce takie zimy powinny być całkowicie normalne... POCZYTAJCIE O ZIMIE 1978 I 1979!!! i nie mówcie że teraz jest źle ;d a i tak jak napisał kolega wyżej ocieplenie klimatu nie polega tylko na wzroście temperatur, to zostało tylko tak nazwane... tak naprawde będzie w lata coraz goręcej w zimy coraz mroźniej, przede wszystkim coraz gwałtowniejsze zjawiska meteorologiczne... gwałtowne długie burze... silne wiatry... gwałtowne opady deszczu, śniegu gradu... tyle ja wiem na ten temat, i nie mówię że się NIE mylę... ;] Pozdrawiam ;]
Heh ludzie myślą, że jak jest bardzo zimno to jest to efekt anomalii przez globalne oceiplenie ;/ jak mawiał Goebbels:
"Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą."
globalne ocieplenie nie polega tylko na podnoszeniu sie temperatury... Pozatym teraz klima jest duzo cielpelszy niz dawniej a wedlug globalnego ocieplenia zimy sa ktorki ale ostre. I to tyle
Jestem w technikum Ochrony środowiska ... i informacja iż w niektórych państwach spadł śnieg nie wypycha faktu, że jest ocieplenie klimatu! To prawda.... ocieplenie klimatu moze spowodowac oziebienie! a jak ktos powyżej dodał iż grozi nam mała epoka lodowcowa to jest to prawda! BO GROZI ! wielcy znawcy meteorologi, ekologii i innych nauk się znaleźli co nie wierzą w globalne ocieplenie ;/
Ludzie w ogóle logicznie nie myślicie... Może i zima w Polsce od zawsze była mroźna a tak ogólnei rok temu, 2 lata temu nie było zimy jak spadł śnieg to najwyżej na tydzień... Ale czy były kiedyś tornada w Polsce?! Nie było gdyż nie było anomalii pogodowych... Ocieplenie klimatu to nie oznacza ze w zimę będziemy mieli ciągle +10'C tylko ze są anomalie pogodowe czy to normalne ze w USA jest -50'C? Narzekacie ze na święta i na ferie nie ma śniegu, bo w tedy jest wzmożony ruch aut i jest więcej wydzielanego CO2 i się podwyższa temperatura i topnieje śnieg.
@dziewczyna92 Uzupełniając, globalne ocieplenie może spowodować że lodowce na biegunach zaczną topnieć przez co masy chłodnej wody znajdą się w oceanach przekształcając ciepłe prądy na chłodne co w efekcie spowoduje ochłodzenie klimatu i da nam małą epokę lodowcową. Przy odrobinie szczęścia będziemy mogli przejść sobie bałtyk na piechotę tak jak to było w średniowieczu. A co do walki z globalnym ociepleniem, to jest wielka ściema, politycy posługują się tym i kłamią że CO2 powoduje ocieplenie by nakładać na państwa podatek dzięki czemu będą mogli zbić kupę kasy. Proste jak konstrukcja cepa.
Zasrani ekoidioci w komentarzach, aż strach, że to WIĘKSZOŚĆ komentujących nie potrafi myśleć. Jak może globalne ocieplenie oznaczać, że w zimę jest zimniej? Na biegunie północnym jest wieczna zima, więc jak mogą stopnieć lodowce, skoro ma być tam ponoć zimniej? Retards...
Jeden łoś produkuje tyle metanu który odpowiada rocznemu CO2 wyprodukowanemu przez samochód średniej klasy przejeżdżające 20 tys. km.
Naukowcy zawsze maja rację? bez jaj. np na przełomie 19 i 20 wieku amerykańscy naukowcy byli za sterylizacja ludzi z wadami, by oczyścić ludzkie geny, eugenika była w modzie, reklamy, ulotki, zachęta, naukowcy mieli rację, nazistowskie niemcy dopiero po 43 latach wprowadziły to u siebie.
Szkodliwe to są związki siarki ze spalin, a nie jakieś CO2.
Wracając do badań wahań temperaturowych na których opiera sie 'global warming' chyba 2 miesiące temu wyciekły wewnętrzne emaile organizacji, która się tym zajmuje i jasno wynikało z nich, że dane są naginane. Ta sama organizacja odmawia upublicznienia wszystkich danych o zmianach klimatycznych.
Co do zmian temperaturowych, rozumiem, że epoko lodowcowa za czasów neandertalczyków była spowodowana przez CO2 z pochodni i ognisk ;]
W XII wieku temperatura na Ziemi była tak wysoka, że Grenlandia była zielona wyspą, a we wczesnym wieku XVII było już tak zimno, że Bałtyk zamarzł i to nie tylko w zimę, bo były budowane na płycie lodowej karczmy, a do Szwecji jechało się na saniach.
Naturalnym jest, że temperatura na globie się zmienia tak było zawsze. Szacuje się, że wybuch Krakatau w 1883 roku wyrzucił do atmosfery więcej gazów cieplarnianych nich człowiek przez półtorej tysiąca lat swojej działalności, a to był tylko jeden wulkan, ogromna ilość mniejszych wybucha co roku.
Mam na studiach kilka przedmiotów ogólnie z gospodarką energetyczną, elektrowniami i wpływem ich działalności na klimat. Zajęcia mam w większości z pewnym profesorem dr hab. którego zdanie jest takie:
-wpływ działalności człowieka na zmiany w klimacie jest marginalny
-ponad 70% CO2 emitowanego do atmosfery pochodzi z oceanów i nikt nie ma na to wpływu
-bardzo duży wpływ mają na niego zwierzęta oraz np wybuchy wulkanów
-działalność człowieka to tylko kilka % i jest w zasadzie pomijalna
-cały cyrk z 'walką z globalnym ociepleniem' to fikcja stworzona w krajach wysokorozwiniętych, by doić całą resztę biedniejszych krajów - tu chodzi o to żeby rozwijać swoją gospodarkę kosztem biedniejszych krajów i sprzedawanie swoich 'ekoproduktów'
-non stop klimat się zmienia jak sinusoida i raz jest ocieplenie, a raz oziębienie, człowiek tutaj nic nie zmieni w żadną stronę nawet gdyby bardzo chciał
Ocieplenie klimatu powoduje ANOMALIE pogodowe, a powyższe w większości przypadków nimi są, więc niechcący udowodniłeś, że ocieplenie klimatu to nie "bójdy dla idiotów" jak piszą ignoranci Tobie podobni
@SirGuti
ty też się do nich zaliczasz.
Jak już to "Demotywatory: jest nimi większość użytkowników". Obraża innych, a sam poprawnego zdania po polsku sklecić nie umie.
Mieliśmy wykład o ociepleniu jakiś czas temu i właśnie było o tym że to ściema z tym ociepleniem, ludzkość emituje za mało CO2 a zmiany klimatu zawsze były i będą
Otóż kto plusuje ten demot, jest zwyczajnym idiotą który NIC nie wie o globalnym ociepleniu. Tak samo administrator jest debilem, co juz nie pierwszy raz nam udowodnil. To wlasnie jest globalne ocieplenie, a skutki beda widoczne z biegiem czasu.
nie ma czegos takiego jak globalne ocieplenie klimat zmienia sie co ok 400 lat w XI/XII wieku byl podobny okres kiedy klimat byl cieplejszy natomiast XVI/XVII w t z kolei okres w ktorym klimat byl chlodniejszy. Nie trzeba byc klimatologiem zeby to zrozumiec wystarczy znac sie troche na historii. Globalne ocieplenie to najwieksze klamstwo naszych czasow i sciema dla debili.
Hehe, mnie bawią demoty tego typu, jeszcze bardziej zabawni są ludzie, którzy je dają. Nie będę się powtarzał, bo już było napisane, że to jest właśnie jeden ze skutków globalnego ocieplenia. Globalne ocieplenie to nie mit. Mimo tego, że człowiek faktycznie nie produkuje takiej ilości dwutlenku węgla, żeby spowodować takie zmiany, ale tak się składa, że globalne ocieplenie to efekt cykliczny. Po ostatnim zostały nam np. piękne góry i inne twory natury. Poza tym nie rozumiem co szkodzą wszystkim sceptykom kampanie mające na celu zmniejszenie wydzielania szkodliwych substancji do atmosfery. Na pewno nam to nie zaszkodzi.
Człowiek czasami może załamać się czytając komentarze pseudointeligentów wyhodowanych w ICH szkołach, nauczonych myśleć tak jak ONI tego chcieli, słuchających panów Durczoków, Lisów, Sianeckich i innych jak jakichś proroków.
W XI wieku na Grenlandii było tak ciepło, że można było hodować tam owoce takie jak cytryny. To była zielona kraina, green land, stąd nazwa. Jakoś lodowce wtedy nie stopniały i nie zalały świata.
Otwórzcie oczy ludzie! Nie dajcie sobie wciskać kitu! Wy tego nie odczujecie specjalnie (miejmy nadzieję), ale banda złodziei zarobi na tym wszystkim grube miliardy dolarów.
Dziej się tak dlatego, że z powodu "globalnego ocieplenia" zanika prąd północnoatlantycki kury przez stulecia ogrzewa Europę. I to powoli stanie się normą...
zgadzam sie z niektoeymi z was, globalne ocieplenie to głupota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wulkany wytwarzaja wiecej tego jeb*nego CO2 niz czlowiek
Ci którzy mówią, że globalne ocieplenie to głupota sami chyba są jacyś nie ten. Globalne ocieplenie jest. Moim zdaniem nie z winy człowieka, tylko naturalnie jako element pewnego cyklu. Ale jest! A te obrazki to trochę głupie są, tania propaganda dla idiotów.
naprawdę ktoś z was twierdzi że ocieplenie globalne to jest zjawisko które trwa 4 lata? Że najpierw przez 4 lata się ociepla, potem przez 4 się ochładza? :D Przecież to jest zjawisko na setki lat, GLOBALNE zmiany klimatu, a wy mówicie że dwie cieplejsze zimy są w stanie spowodować zmiany prądów morskich i oziębienie klimatu!
przebiegunowanie ziemi pewnie też szacujecie na jakieś 20 minut, co? :D
spiskowcy z bożej łaski... kiedy organizacje między narodowe nie robiły nic w kierunku walki z globalnym ociepleniem mówiło się że zatają problem bo tworząc go zarabiają więcej jak walcząc z nim, teraz kiedy podejmują próby jego rozwiązania słyszę komentarze,że hamują rozwój innych państw. no fakt że proponowanie wykorzystania energii jądrowej zamiast węglowej to hamowanie rozwoju (no kur*a!)a termin globalne odnosi się do tego ze ocieplenie na biegunach ma wpływ na klimat całej planety (czyt. globalny)
Skutkiem globalnego ocieplenia jest ochłodzenie klimatu. Jest spowodowane tym, że topnieje lód, a woda powstała z tego lodu wpływa w ciepłe prądy morskie (np. Golfsztrom), powodując ich zatrzymanie, a tym samym ochłodzenie.
Poczytajcie trochę o tym, zanim się wypowiecie.
Przepraszam, ale jaki jest ciepły prąd, ogrzewający Chiny, Rosję, Hiszpanię, USA i Wielką Brytanię? Okej, ochładzamy Golfstrom, więc w Europie. Ale on obmywa wybrzeże Chin? Albo Rosji?
Albo inny argument, skoro globalne ocieplenie powoduje oziębienie, to czemu ta temperatura globalna "rosła"?
I tak naprawdę zagrożeniem jest gospodarka rabunkowa i zatruwanie środowiska.
rozpier.dala mnie to po prostu. jak nie było śniegu w zimie i było cieplo, to mówicie ze to globalne ocieplenie, jak za dwa lata piździ jak skur.wysyn w zime to tedż mówicie że to globalne ocieplenie. śmiać mi się chce :D
Ciekawostka: Na szczyt klimatyczny w Kopenhadze (na którym omawiano walkę z globciem) zostało wynajętych 1200 limuzym i 140 prywatnych samolotów. Wytworzyło to tyle dwutlenku węgla co średniej wielkości miasto.
Emisja CO2 do atmosfery:
(w mld ton węgla)
Naturalna:
oceany - 106
lądy i wulkany - 69
Ludzki:
przemysł i rolnictwo - 7,6
samochody - 0,57
oddychanie ludzi - 0,65
Sumując to wychodzi nam 183,82 mld ton węgla, z czego ludzki stanowi 8,82 mld ton węgla. Jest to zaledwie 4,8% całości emitowanego CO2. Jest to bardzo niewiele. Należy także dodać, że większość z tej emisji pochodzi z przemysłu i rolnictwa. A rolnictwo to przecież natura!
.___.' Przeslanie tego demota calkowicie mija sie z prawda. Niestety, ludzie nawet juz nie wiedza jakie skutki moze przyniesc postepujace tzw. globalne ocieplenie. mccollay napisales madra rzecz. Wyjasnil o co mniej wiecej chodzi w tym calym zjawiku :]
dziewczyna92 może i grozi nam mała epoka lodowcowa ale nie ma to nic wspólnego z działalnością człowieka. Skoro liznęłaś trochę klimatologi i zagadnień z nią związanych to powinnaś też wiedzieć że największy wpływ na klimat na Ziemi ma aktywność Słońca a działalność ludzka to tylko mały procent. Nawet jakbyśmy przestali zanieczyszczać srodowisko i przestali uwalniać do atmosfery CO2 i inne gazy, co jest niemożliwe to klimat i tak będzie się zmieniał bo jest to po prostu nieuniknione. Klimat zmiania się cyklicznie co ileś tam tysięcy lat. Kiedyś u nas w kraju był lodowiec i taka sytuacja może się kiedyś powtórzyc nale na pewno nie nastąpi to zbyt szybko. A co do zimy, to taka zima jak jest u nas teraz to jest mały pikuś. To że kolej jest sparaliżowana to wina niekompetentnych pracowników PKP. Mieszkam na południu Polski i pamiętam zimy kiedy temperatura spadała do -30 stopni a śniegu było tyle że jazda po drogach wyglądała jak jazda w tunelu. 25 tysięcy domów bez światła na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej to też można by powiedzieć wina człowieka a nie pogody. Wystarczyło by dbać o linie energetyczne, wycinając lub przycinając drzewa które znajdują się w ich pobliżu i do ich pozrywania nigdy by nie doszło. Poczytajcie sobie o takim zagadnieniu jak "Rok bez lata", kiedy to po ogromnym wybuchu jednego z wulkanów do atmosfery została wyrzucona ogromna ilość pyłów i gazów. Na półkuli północnej klimat zmienił się na klika lat. Latem temperatury w nocy spadały poniżej zera i padał śnieg. Zima to jest zima, jeżeli latem dojdzie do takich anomalii to można zacząc się przejmować ale na razie spokojna głowa
To właśnie jest efekt globalnego ocieplenia, moi drodzy wykształceni inaczej. Topnieją lodowce, i oziębia się prąd morski, który ma duży wpływ na temperaturę powietrza na pobliskim lądzie. Dlaczego to znalazło się na głównej? Podejrzewam, że admin nie jest idiotą, tylko nie chciał żeby powstał kolejny demot typu "1500 plusów, a demot do archiwum..." Jak ktoś już wspominał, człowiek nie emituje do atmosfery wcale tak dużo zanieczyszczeń, chociaż można by zmniejszyć emisję CO2. Totalną głupotą było stwierdzenie "[...]więcej wydziela się z krowiego gówna" chyba, że był to sarkazm, to przepraszam. Najwięcej moi kochani do atmosfery gazów cieplarnianych emitują morza, oceany, wybuchy wulkanów itd. Ale ja jestem tylko głupim 14-latkiem, który wie tyle ile to krowie gówno które tak niszczy naszą matkę ziemię i wypala o taaaaaką dziurę w ozonie nad naszymi pięknymi, coraz bardziej opalonymi ciałami.
Ale jaki prąd obmywa równocześnie Chiny, Europę i USA? Przypomnę, że wybrzeże Chin jest obmywane przez prąd z południa, który nie mija nawet żadnego lodowca. Chyba, że jakiś jest na Filipinach.
Drogi autorze uczony inaczej, właśnie to jest efektem globalnego ocieplenia. Być może kiedy pójdziesz do gimnazjum i będziesz miał lekcje geografii zrozumiesz to...
Po tym jak szybko demot trafił na główną i waszych komentach wnioskuje że nie macie zielonego pojecia o globalny ociepleniu.Radze wam matoły przynajmniej na wikipedie sprawdzi jezeli nie macie do czynienia z inna literatura.
Tym, którzy twierdzą, że obecna zima jest dowodem na to, że nie ma globalnego ocieplenia, chciałbym przypomnieć, że mierzy się je amplitudami rocznymi, a nie jednorazowo najniższą temperaturą w trakcie zimy.
To, że mamy ostrą zimę nie oznacza, że globalne ocieplenie to bzdura ;/ Zastanówcie się , skoro człowiek nie ma nic z tym wspólnego to dlaczego np. w sredniowieczu, kiedy nie istnialy fabryki, samochody itp , nie było podobnych problemów ? Widocznie człowiek ma w tym swoja rolę i to niemałą. To że temperatura na Ziemi wzrasta nie znaczy tez ,że będziemy mieli cieplejsze lato oO Przeciwnie, zamiast mieć 30 stopni i słońce, będą zachodziły różne gwaltowne zjawiska, tj. burze, tornada, wichury.
USA - Labradorski i jest jeszcze Kalifornijski(też zimny, ale nie ma kontaktu z lodowcami), jakis jest obok grenlandii, nie pamietam juz nazwy i on zawiera w sobie wode z topniejacego ldowca tudzież lądolodu i tenże prąd oziębia prądy północnoatlantycki i norweski które oziębiają naszą kochaną europę. Co do Chin, to płynie tam Zimny Oja Siwo, ale on na chiny nie ma raczej żadnego wpływu.
Co drugie zdanie to prawda, co drugie to "ocieplenie-musi-być-więc-gorąco-bo-tak-mówię-ja"
Ale się zmieni - jak pójdą do gimnazjum, potem może niektórzy do liceum to usłyszą o tym że to działa w dwie trony. Latem jest temepratura na poziomie 35 stopni tak jak była na poziomie 28, zimą na poziomie minus 15 tam, gdzie było minus 5. I to w przeciągu ledwie 15 lat.
Ale nie, oczywiście, ocieplenie oznacza że ma być ciepło ;)
Artein czy ty seri jestes taki głupi czy sie zgrywasz??To że w nazwie jest "OCIEPLENIE" nie znaczy ze wszedzie bedzie coraz cieplej przez 365 dni w roku
Globalne ocieplenie jest cykliczne - to 1. Jaki jest wpływ człowieka? Nie wiemy - na pewno jest. Czy jest on jednak wystarczająco duży aby mógł ZNACZĄCO wpływać? - nie wiemy...
Globalne ocieplenie a zima? 1: Takie zimy to normalka i jeszcze ok 15 lat temu było tak co zimę. 2: Zimno a ocieplenie? To naturalny kontr-efekt, ziemia reguluje się sama. Im bardziej rośnie temperatura tym więcej lodu się topi, im więcej lodu się topi tym więcej wpływa go do oceanów. I tu należało by spojrzeć na 3: Prąd zatokowy. Ogrzewa północne obszary Atlantyku. Gdy zbyt duża masa zimnej wody go schłodzi wtedy jego wpływ maleje. Klimat nagle schładza się, następuje epoka lodowcowa - i tak w kółko co ileś-dziesiąt tysięcy lat. To jest naturalny cykl. Ocieplenie jest normą. Pytanie jest jaki mamy wpływ i kiedy się to powtórzy? Jest wiele czynników na to wpływających. Według niektórych badań nagłe zmiany klimatu mogą nastąpić w każdej chwili. Ich prędkość? Od razu. Może lądolód nie posunie się w ciągu roku czy dwóch ale jak uderzą mrozy i będą się utrzymywać to nastąpi 'moment'. Na razie nie wiemy jeszcze ile nam brakuje i czy możemy to zmienić ale jesteśmy w końcowej fazie cyklu.
PS: anomalie pogodowe? Taka zima to standard w naszej strefie klimatycznej po prostu nie było takiej od dawna więc się odzwyczailiśmy. Sam pamiętam jak za młodu zamykali szkoły regularnie co roku z powodu mrozów i bawiliśmy się w śniegu po pachy. Ostatni brak zim był dla mnie raczej zaskoczeniem i powodem do przemyśleń. PS2: pomijając to faktem jest, że zmiana temp. Golfsztromu może również wywoływać anomalie.
dla niekumatych :] zeczywiscie klimat sie ociepla ale wplywa to glownie na antarktyde wiec lodowce tam polozone zaczynaja topniec uwalniaja zimno ktore zamienia sie w masy powietrza arktycznego(bardzo zimnego)ktore nie zawsze (chodzi tu o[kazdego roku]) naplywaja do europy/innnych kontynentow z bardzo zimna temperatura :)
A pod spodem powinno być - lodowce topnieją w zastraszającym tempie. I do wszystkich tych, którzy mówią, że globalne ocieplenie ( Czyli między innymi ANOMALIE POGODOWE) to ściema i nie wina człowieka - Popatrzcie sobie na historię, jak się biedna Ziemia zmieniała przez człowieka, to może was olśni...
bardzo dobry demot!!!!!!! zmiana klimatu z zimnego na ciepły to normalne, juz wielokrotnie w przeszłości zdażały się takie rzeczy i nie było alarmu że ojej globalne ocieplenie, kolejna bajeczka ekologów:/
Globalne ocieplenie to ściema, by móc leganie kraść pieniądze. Np. Polska musi odkupywać od Niemców itp. racje na emisję dwutlenku węgla.
Demotywator ten jednak wcale nie jest trafny - według zwolenników globalnego ocieplenia, ocieplenie powoduje topnienie lodowców, co za tym idzie - zimne prądy morskie oraz ogólnie mówiąc zimno.
skonczcie pier.dolic o 'globalnym ociepleniu' ktorego nie ma, bo macie mordy pelne frazesow, ktore z kolei wciskaja wam komunisci z ue, a wy jak zwykle we wszystko wierzycie i dajecie robic z siebie debili. a do tych co twierdza, ze poziom wody podniesie sie po stopnieniu lodowcow - BUAHAHA. lod ma wieksza objetosc niz woda, wiec jakim cudem ma sie podniesc? banda kretynow i nieukow.
Czytałem, że globalne ocieplenie to manipulacja faktami naukowców, tak na prawdę go nie ma, zostało "stworzone" w celu robienia kasy.
Ktoś wykradł maile tych naukowców podobno.
'Globalne ocieplenie to ściema, by móc leganie kraść pieniądze. Np. Polska musi odkupywać od Niemców itp. racje na emisję dwutlenku węgla.' 100% prawdy. na przykladzie platnych siatek widac, ze ktos po prostu trzepie sobie niezla kase na ludzkiej naiwnosci. nikt nie zrezygnuje z wydatku rzedu 5 gr, ktory ulatwia znacznie zycie, wiec oplaty za reklamowki wcale nie wplyna na zmiejszenie ich sprzedazy.
Globalne ocieplenie z winy człowieka, NIE JEST teorią naukową. Tyle w temacie. (Oczywiście, zgadzam sie co do tego, ze klimat sie ociepla, ale mniemanie, że to wina działalności człowieka, to po prostu megalomania)
Ludzie wierzą w to co chcą, lub w to, co wydaje im się wygodnie, prawdopodobne według ICH wiedzy i zawsze chcą by było lepiej niż jest, przez co nie zauważają prawdy albo robią to za późno by ją poznać i zapobiec fatalnym skutkom.
Jeśli będzie Wam się chciało poszukać w internecie to wszystko składa się w całość i jest całkowicie logiczne, korzystając z jednego lub nawet dwóch źródeł informacji możesz przegapić wiele kluczowych informacji. Ale mimo wszystko nie dziwię Wam się. Ja sam, zanim nie zainteresowałem się tym bardziej, uważałem, że gadanie o globalnym ociepleniu nie ma sensu. Jestem ciekaw, jaki procent ludzi wie, iż w niektórych szerokościach geograficznych efekt będzie odwrotny od ocieplenia? Ale póki co jeszcze na to za wcześnie.
Pozdrawiam.
Ja studiuje meteorologie i wiem ze taka zima jest regularna co kilkadziesiat lat i jest to normalne. Klimat się nadal ociepla z powodu gazów cieplarnianych. Taka zima jest normalna co paredziesiąt lat. Słyszeliście pewnie że jeszcze 250 lat temu zamarzał Bałtyk i do Szwecji podrużowano konno. Wtedy to musiała być zima :)
ludzie znacie powiedzenie że jedna jaskółka wiosny nie czyni ? poza tym akurat ta zima jest spowodowana rzadkim zjawiskiem tzw blokadą klimatyczną ;] co oznacza że na pewnym obszarze utrzymuje się stała pogoda np przez 5 tyg. a Ocieplenie klimatu jest widoczne nie widzieliście ostatnich 4 czy 5 zim ? co to było prawie nic śniegu zimno czasem.. z tym że w ociepleniu klimatu człowiek bierze mniejszy udział niż o tym się mówi ale jest faktem że mamy na to wpływ!! wycieliśmy pół obszarów leśnych to jak ma się zmniejszać ilość CO2 ??
głowna ;D [+]
tak właśnie objawia się globalne ocieplenie! Nie ociepleniem całego kontynentu ale coraz częstszymi anomaliami pogodowymi! Czyli właśnie np tym, że w meksyku spadł śnieg
pan na górze i dole:
przywracacie mi wiarę w inteligencję człowieka...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2010 o 23:44
Co za idioci! To właśnie JEST efekt globalnego ocieplenia!
właśnie !
czy wyście ogłupieli ludzie ?
ja mam 14 lat i wiem, że globalne ocieplenie to nie tylko jak mówi nam nazwa ocieplenie klimatu lecz coraz częstsze niespodziewane i gwałtowne zmiany atmosferyczne - a jestem pewna ze 3/4 z Was jest ode mnie starsza.
to, że w "Pojutrze" tak było to nie znaczy, że to prawda;/ mózgi..używać mózgów!
ESPMS, inciaa - Taaa, normalna mroźna zima, taka jaka nawiedzała nasz kraj od setek lat. Cokolwiek się nie stanie to zgonicie na globalne ocieplenie? Może i średnia temperatura globu się minimalnie podnosi ale to nie wina człowieka! Ocieplenia występowały wiele razy w jakże długiej historii naszej planety, a część emitowanego do atmosfety CO2, która pochodzi od człowieka to (nie pamiętak dokładnie) coś rzędu 0,01 %
A i jeszcze jedno ... jakiego gazu cieplarnianego jest najwięcej w atmosferze? ... pary wodnej ... a pseudonaukowcy i inne zielone ludki czepiają się COs, który jest pożywieniem roślin. Pozdrawiam ludzi, którzy nie dali się ogłupić tą ściemą o ociepleniu (chodzi o kasę i spowolnienie rozwoju krajów nierozwiniętych 0 jakim prawem?)
Nie wiedziałem że jak jest zima od 30 lat w USA, śnieg w Meksyku itp to jest to normalne
Fucking brilliant! +
drogie dziecko jest zima to logiczne że jest zimno:)
Ja pier*ole jak ja nie lubie takiego gadania że jak jest zimno to nie ma globalnego ocieplenia!! Cz jak u cb w miescie jest 25'C to w powiedzmy w Berlinie jest tyle samo ?? NIE ! Popatrz na topniejące lodowce, tak naprawde nidlugo bedziemy mieli mini epokoe lodowa ktora zmieni temperature w zime pewnie o okolo 5'C
Natura zawsze znajdzie sposób by utrzymać równowagę. Cały czas ziemia się zmienia, od czasów jej powstania, a wraz z nią cała biosfera. Wydaje mi się, że wszystko się do siebie dostosowywuje. A jak my mateczce ziemi CO2, to ona nam śnieżycą doj...bie +
Mateczka Ziemia jednym wybuchem wulkanu daje tyle co2 co ludzkoś prze 100 lat.
a mateczka rosja może rozj**ać twój dom w 5 sek.
Wy chyba nie wiecie na czym polega "globalne ocieplenie" pozdro. Demot dobry [+] dzisiaj wieczorem będzie na głównej...
Zajebiaszczy Demot :D Wreszcie coś Dobrego :D
Pirko - tak masz racje ocieplenie klimatu na ziemi jest cykliczne co jakiś tam okres czasu. Ale to nie zmienia faktu że normalnie ocieplanie klimatu trwało kilka tysięcy lat( no chyba że była jakaś katastrofa ekologiczna ) a teraz trwa 100lat. I o to chodzi w globalnym ociepleniu nie o to że klimat się ociepla ale o to w jakim czasie się to dzieje. A co do Twojego że 0,01% CO2, że tyle jest emitowane przez działalność człowieka, to źle zrozumiałeś informację które przeczytałeś. Naturalne stężenie CO2 w atmosferze to 0,03% a człowiek do tego dokłada 0,01% w dużych miastach stężenie CO2 z samych spalin okresowo może wzrosnąć nawet do 0,07%. Czyli w skali globu człowiek emituje do atmosfery 1/3 CO2 33,333(3)%. No i na koniec to sprawa roślin i CO2, masz racje rośliny potrzebują dwutlenku węgla do fotosyntezy, ale nie zapominaj że na ziemi jest coraz mniej lasów głównych "odbiorców" dwutlenku węgla, a co za tym idzie popyt na ten związek jest coraz mniejszy, więc podaż też powinna być coraz mniejsza. :)
W Australii owce po przez swoje odchody emitują więcej CO2 do atmosfery niż ludzie tam żyjący co wy na to Ekoterroryści??
pomijajac juz sprawe globalnego ocieplenia (ktore JEST i w lecie odczujemy jego skutki), taka zima jest po prostu NORMALNA dla naszej strefy klimatycznej ;p
SDMarit - a mogę prosić o podanie źródła tych jakże zaskakujących informacji ?? i jakie to owoce tak mocno oddychają te zerwane czy te na drzewach a może te plastikowe ?? Jeśli chodzi Ci o drzewa owocowe to nie zapominaj że drzewa podczas oddychania wydalają CO2 ale podczas fotosyntezy pobierają CO2 z atmosfery w większej ilości niż wydzieliły tego dwutlenku węgla... Jestem Ciekaw skąd masz tą informacje...
antraxcdt - owce nie owoce... chociaz i tak uwazam ze to bzdura ;] Prawda jest taka, ze czlowiek zmienia swoj klimat, nie bede marudzil o tym czy to zle czy dobrze, klade na to laske, ale prawda jest taka ze go zmienia i juz. Jak ktos chce udawac ze tak nie jest to jego sprawa, ale te kretynskie demoty sa juz zalosne...
@antraxcdt czytaj dokladnie chodzi mi o OWCE nie OWOCE czytaj dokładniej zanim kogoś krytykujesz
populacja owiec w Australii jest znacznie większa od ludzi tam żyjących wniosek narzuca się sam =)
W roku 1996 liczba owiec wynosiła ponad 100 milionów! Obecnie w Australii mieszka 22 mln ludzi.
a to przepraszam chyba byłem niedobudzony jeszcze :P. ale co do owiec to one produkują więcej CO2 od ludzi w wydychanym powietrzu, ale chyba nie produkują więcej niż gospodarka Australii.
było było... bardzo podobne... trochę zerżnięte ;/ -
sparaliżowana komunikacja w Polsce, jest zawsze, niezależnie od pory roku.
@1g0r taki mamy klimat
dokładnie to jest skutek ocieplenia się teraz będzie zimno a potem ma być gorąco !!!
TAKA ZIMA JEST WŁAŚNIE EFEKTEM GLOBALNEGO OCIEPLENIA!!! -.-
Dlatego wszyscy powinnismy konsekwentnie zasmiecac i niszczyc Ziemie. Wowczas naprawde bedzie ocieplenie i nie bedziemy mieli zimy. :D
chyba nie wszyscy wiedzą, że w historii Ziemi, kazde globalne ocieplenie poprzedzala epoka lodowcowa...
To jest skutek ocieplania się klimatu inteligencie. Co do naszego wkładu w ocieplanie się klimatu to jest znikomy, bo to normalne cykliczne zjawisko. Wywiad rosyjski wykradł akta rządu brytyjskiego, które mówią o tym, iż walka z globalnym ociepleniem ma na celu pokazanie jak to rząd nie stara się o planetę i, że coś robią, a dobrze wiedzą, że nie mają na to wpływu. Polecam się douczyć. Pozdro
Ludzie, wracajcie do szkoły. To właśnie jest globalne ocieplenie!
zacznijcie sie uczyć geogrfii.
słyszeliści może o ciepłym prądzie? "kaloryferze Europy"?
to dzięki niemu jest u nad ciepło.
teraz, kiedy topnieją lodowce, owy prąd zaczyna zanikać i podobno za ok. 10 lat, ma u nas być jak w Kanadzie.
oligator699, co ma biotechnologia do klimatu?...
No ale w Polsce pociągi i bez zimy się spóźniają...
żal...skutkiem ocieplenia się klimatu jest właśnie ochłodzenie (-)
1g0r
nie wiesz to nie pie***l
Demot:Ocieplenie Klimatu:Zapraszamy na wikipedie...
Wlk. Brytania a ruch jakby
...prawostronny
[-] To tekst z radia RMF fm.
Jak zwykle mylne przekonanie że jak Globalne Ocieplenie, to powinno robic się ciepło. Tymczasem jest dokładnie na odwrót, bowiem Maelstrom zakryty takimi zwałami wody, coraz mniej ociepla. Co do gazów - pamiętajcie że nie tylko Co2 ale również metan jest tu istotnym składnikiem. Ktoś wyżej mówił ze jak my mateczce gazami, to ona nam zimą. Święta racja, z jednym zastrzeżeniem - nasza kochana mateczka przy okazji umiera. Jakby to trwało z ttypową dla przyrody prędkścią (milion lat?) to by sobie poradziła. Ale ludzie są szybsi... Swoją droga powinni to wreszcie przemianowac na globalne oziębienie :D.
Ha! Takie anomalia pogodowe właśnie prowadzą do Globalnego Ocieplenia Drogie Dziatki :) Ocieplenie nie nastąpi w 2012 bo kończący się kalendarz nic do tego nie ma, ale nadejdzie w ciągu jeszcze kilku tysięcy lat :) Chyba, że cościk w nas pierdyknie kiedyś
Nie rozumiecie, ze globalne ocieplenie trwa juz od dawna i powoli zaczynaja sie jego skutki? To nie jest tak ze bedziemy mieli tutaj 50 stopni na plusie, tylko wlasnie bedzie zimno. Zwiazane jest to z plywami morskimi ktore podwyzszaja temperature w europie o jakies 10 stopni, duzo lodowcow sie stopiło, plywy morskie nie sa tak 'skuteczne' jak kiedys, bo jest za duzo słodkiej wody ktora jest ciezsza i opada na dno, przez co ruchy plywow są utrudnione przez ów słodką wode z lodowcow. Ale plywy morskie to tylko jeden przyklad z wielu. Ogolnie chodzi o to, ze im cieplej, tym w pozniejszym czasie zimniej. No ale srac na to i tak umrzemy ;D
było coś w tym stylu ale dobra
a ten efekt to pojawia sie co jakis czas a zreszta nie chce mi sie o tym pisac :)
Niby normalna zima w Polsce, ale globalne ocieplenie to nie mroźne zimy! Debilu wracaj do szkoły! Globalne ocieplenie to zmiany klimatu, anomalie pogodowe jak na przykład trąby powietrzne w Polsce i gwałtowne burze (-)!!
cieszcie się, że jest zimno bo może już tak nigdy nie być, później będą demoty " za moich czasów było coś takiego jak śnieg"
eh dzieci, dzieci ...
Ludzie wasza niewiedza mnie demotywuje do czytania komentarzy, globalne ocieplenie polega na ociepleniu biegunów ziemi. W okolicy zwrotnika Raka ma nastąpić drastyczne ochłodzenie klimatu, druga epoka lodowcowa... [-]
A niech was zamrozi. >:D
Jak zwykle radośnie miesza się rózne kwestie. Globalne ocieplenie jest faktem - temperatura powoli rośnie. Związek człowieka z tym zjawiskiem nie jest jeszcze udowodniony, więc jeżeli faktycznie istnieje, to jest znikomy (inaczej byłoby to oczywiste). Poza tym, nieuzasadnionym twierdzeniem jest odgórne założenie o szkodliwości tego zjawiska. W wielu rejonach ocieplenie przekłada się na np.: dłuższy okres wegetacji. A żeby było śmieszniej - bardzo sensowną teorią jest uznanie wzrostu stężenia CO2 za efekt, nie przyczynę ocieplenia (wzrost średnich temperatur oznacza zmniejszenie rozpuszczalności CO2 w wodzie).
Dalej - wbrew nazwie, ocieplenie/ochłodzenie nie obejmuje całego świata. Zmiany w jednym rejonie mogą wywołać odwrotne zmiany gdzie indziej (np.: poprzez zmianę prądów morskich). No i jeszcze jedno - zmiany nie zachodziły co "tysiące lat", ale co kilkaset. W XII wieku na Grenlandii można było hodować zboże, w wieku XVII Bałtyk w styczniu całkowicie zamarzał. Teraz mamy początek wieku XXI, więc klimat się ociepla (ale do stanu ze średniowiecza brakuje nam całkiem sporo).
Oczywiście brednie ludzi Greenpeace o tym, jak to Manhattan zmieni się w pustynię albo znajdzie się pod wodą (już samo to odbiera jakąkolwiek wiarygodność) są zabawne i tylko szkodzą sensownej dyskusji na ten temat. Zwłaszcza że emisja CO2 jest nieistotna w porównaniu z rabunkową wycinką lasów w Ameryce Południowej czy zatruciem środowiska odpadami toksycznymi.
jaka by nie była ta dziura ozonowa to zima każdego roku może zaskoczyc bo jej nachylenie nigdy nie jest takie samo. Warunki ustala kosmos
Bla bla bla . w Globanym ociepleniu chodzi o to by Polska zamiast używać własnych surowców (węgla) których ma po dostatkiem . Kupowała od Francji elektrownie atomowe .
Admin nie ma pojecia co to Globalne ocieplenie!!
To chyba żart ,ze to na glównej jest.
to sa wlasnie te anomalia pogodowe spowodowane powiekszeniem dziury ozonowej. brawa dla autora za swiadomosc
Moim zdaniem ocieplenie klimatu to ściema żeby bogate i rozwinięte kraje sprzedały reszcie swoje "przyjazne środowisku" technologie
Mnie najbardziej demotywuje wasza wiedza o naszej planecie ludzie. Takie pogody są właśnie wynikiem globalnego ocieplenia. Jego najbardziej widocznym skutkiem będzie właśnie coraz częstsze występowanie tych skrajnych pogód, w tym i mrozów czy śnieżyc... najpierw się pouczcie ... a potem wypowiadajcie...
A CO DO DEMOTYWATORA, TO LUDZIE, CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM! AUTOROWI CHODZI O TO, ŻE WSZYSTKO PIERDZIEL.Ą O GLOBALNYM OCIEPLENIU, A TU TAKA ZIMA, WIĘC DRWI Z EKOLOGÓW, ŻE TAK WALCZYLI Z OCIEPLENIEM, AŻ SPADŁ ŚNIEG, CZY IM SIĘ, NIBY, UDAŁO...
ah te globalne ocieplenie, dobija nas :D teraz by sie przydalo ;d
Tumany, dowiedzcie sie czym skutkuje "globalne ocieplenie" paradoksalnie skutek za 'n' lat bedzie taki ze nastanie kolejna epoka lodowcowa. Zatem zapraszam do lektury.
/stanley
kolejny pajac z ideologią "e tam ocieplanie klimatu, dzisiaj mi było zimno w nos jak szedłem z psem", minus za ignorancję
Dałbym plus za komentarze pod tym demotem. Są bardziej demotywujące swoją głupotą niż ten cieńki demot...
Panom "specjalistom" polecam film pojutrze. Skoro nie wierzą książkom, może uwierzą Hollywood :).
http://www.youtube.com/watch?v=Gtszpk9zLL4 polecam i przestancie biadolic.
Global Warming is FAKE
Ta cała fala demotów o zimie pochodzi z faktu, iż ostatnie 3 zimy były ch*** warte. Średnia temperatura była wyższa od normy wieloletniej nawet o 5 stopni, w meteorologii to już ekstremalne odchylenie. Teraz mamy normalną zimę ze śniegiem i mrozem a nie żadną zimę stulecia. Średnia tempertaura dla stycznia w Polsce waha się od -1 do -5 stopni więc nikogo nie powinny dziwić mrozy.
Czy wiecie co to jest globalne ocieplenie?? To było pytanie retoryczne ponieważ widac że nie. Zgadzam się z 69Kakarotto69. Edukujcie się ludzie bo aż żal...
potwierdzam komentarz powyżej XD To jest największe powiązanie z globalnym ociepleniem :P zlodowacenie XD Demot słaby prawdopodobnie zrobiony przez jakieś dziecko z podstawówki[-]
Renault 19!
a fotka z Anglii to z pewnością prawdziwa, w sumie nic nie słyszałem o zmianie kierunku jazdy na Wyspach :)
Uslyszycie w wiadomosciach, ze bedzie globalne ocieplenie, wszyscy mysla, ze nie bedzie zimy... spadnie snieg, powiedza wam, ze to wlasnie takie skutki... nie dziwi was to, ze mowia, ze np. tyle sniegu od xxx lat, tak temperatura tez byla ostatnio xxx lat temu? Wiec wczesniej to bylo normalne, a teraz juz nie jest. Wlaczcie myslenie:)
wow, w angli od tego śniegu zaczęli jeździć prawą stroną
dzieci wy naprawde nic niewiecie o globalnym ociepleniu nie?... dzieci neo..
chodzi o to ze przez to ze topnieja bieguny to zimno musi gdzies przejsc, ociepla sie na biegunach i przez to reszta swiata ma coraz zimniejsze zimy.
w Polsce ciągle pociągi się spóźniają żadna nowość ... tyle że śnieg to jakaś wymówka.
polecam zagłebić sie w temat globalnego ocieplenia , ono nie polega tylko na wzroscie sredniej temp na swiecie ale rowniez na coraz wiekszych amplitudach tempteratur
Admin zamiast do szkoły chodzić, to demotywatory przegląda i takie kaszanki wpuszcza, czegoś takiego to spodziewałem się tylko w fakcie.
wolicie ocieplenie klimatu, czy kolejną epokę lodowcową, która przypada właśnie na nasze lata?
doczepie sie do 3 obrazka ;D od kiedy w Wlk. Brytani mamy ruch prawostronny?;D heh. ale ogólnie demot git! +
Stereotypy... efekt globalnego ocieplenia nie polega na tym, że jest ciągle ciepło. Polega na tym, że co jaki.ś czas gwałtownie wzrasta temperatura.
Ciekawe od kiedy w Anglii jest ruch prawostronny? I tak dla informacji samochody w Anglii mają żółte tablice rejestracyjne...
Mam przeczytać wypociny Ala Gora albo innych "naukowców" ? Czemu ekoterroryści siedzieli cicho gdy wyszły na jaw e-maile czołowych baranów? W świecie nauki największym przestępstwem nie jest pomalowanie myszy na czarno, ale sfałszowanie badań. Czemu nie mówi się, że lodowce w Himalajach cały rosną, czemu śmieszny rząd Malediwów straszy cały świat ich zatonięciem (NIEZALEŻNE od idiotów, złodziei i ekoterrorystów badania wykazały, że wody w tamtym rejonie ZMNIEJSZYŁY się). Czemu nie mówi się o "kradzieży" miliardów dolarów na "walkę" z zwykłymi zmianami, które zachodziły, zachodzą i będą zachodzić na świecie. Chore pomysły lewaków, aby zmniejszyć populacje ludzi, ponieważ wytwarzają za dużo CO2 to farsa. Czemu nikt nie mówi, że kilkaset lat temu na Grenlandii rosły pomarańcze? Wole dać moje podatki na np. biedne dzieci w Polsce i Afryce niż na naukowców złodziei w UE
Powoli, powoli. Ciepły prąd (golfsztrom) jest odpowiedzialny za ogrzewanie europy ale nie w Polsce tylko rejonach:Norwegii , Wielkiej Brytanii i Zachodniej Francji. W Polsce mamy klimat kontynentalny, ten prąd nie ma w zasadzie znaczenia dla nas, większe znaczenie mają masy powietrza znad Rosji i Skandynawii. Kolejna rzecz to zasypane Stany Zjednoczone. Czy na prawdę myślicie że tam za klimat jest odpowiedzialne są prądy morskie? Może na wybrzeżach i 100km w głąb lądu tak ale dalej nie. Kolejny paradoks ekologiczny jest w porzuceniu plastiku bo się długo rozkłada i tworzenie różnych rzeczy z drewna czy szkła. Ja się pytam kto wpadł na pomysł, że używając drewna do budowy np samochodów( kiedyś na Discovery oglądałem jak jakiś pseudo ekolog budował karoserie z drewna "była ekologiczna"). I wy mi wmawiacie, że klimat się ociepla?
Oni chyba nie czają że, ten śnieg i mróz to skutki ocieplania klimatu - anomalie pogodowe ;/ I to jest na główniej?! ;/
WIESZ ŻE GLOBALNE OCIEPLENIE POPRZEDZJĄ DUŻE ZIMY I ANOMALIA POGODOWE :*
jak widac globalne ocieplenie zmienia nie tylko temperature , lecz kierunek jazdy na drogach w W. Brytani
Demotywuje mnie wiedza autora tego demota :/ no ale cóż dzieci neo wiedzą lepiej.
Teoria jest taka. Jest globalne ocieplenie, a co a tym idzie. zmiana klimatu. Czego następstwem są takie mroźne i śnieżne zimy. Trzeba trochę poczytać o tym ociepleniu. Ale kto wie czy ans w karola nie robią z tym ociepleniem. Wszystko można ludziom wmówić. Przecież ostatnio byłą afera że wyciekły dokumenty z których wynika że naukowcy celowo zawyżali wyniki badań żeby wyglądało to ocieplenie groźniej. I mieli z tego korzyści finansowe od firm które arabiają na tym globalnym ociepleniu.
co za idiota, przeciez, to wlasnie tego typu anomalie sa wynikiem globalnego ocieplenia ! a poza tym, chodzi o to, ze wzrasta srednia temperatura dla danego miesiaca, kontynentu etc. szkoda, ze nie mozna dawac wiecej niz 1 minus. autor i admnin po jednych pieniadzach....
Co to robi na głownej !!??!! Admin i twórca tego demota niech sie doucza! Globalne ocieplenie moze spowodowac oziebienie!!
idiotyzm, debilizm, kretynstwo. TO JEST jeden z efektow globalnego ocieplenia, skonczony pacanie. JAKIM CUDEM TO SIE ZNALAZLO NA GLOWNEJ?!
Fajnie ale czy ktoś z was zauważył,że autor napisał że w angli coś tam coś tam a pkazął tam ruch prawostronny a jak każdy wie w angli jest lewostronny...
Gówno prawda z tym ociepleniem. Globalne ocieplenie pojawia się cyklicznie i człowiek niema na to najmniejszego wpływu... Wszystko się kręci wokół pieniędzy... Tak samo było z freonami, które rzekomo miały niszczyć ozon, a to była tylko amerykańska bajka aby zarobić miliardy...
demot: Zima wciąż coraz chłodniejsza: A Dekoral wciąż biały.
No widać że podstawówka jest na demotach, wszyscy myślą że globalne ocieplenie nastąpi w dwa tygodnie. A to trwa "troszkę" dłużej, nikt nie jest w stanie tego dokładnie powiedzieć. Ale być może wasze dzieci to będą odczuwać. Jak byłem w waszym wieku to śniegu było trzy razy więcej niż w dzisiejszych czasach i nikt nie płakał że klęska żywiołowa.
nie czytałem wszystkiego bo mi sie nie chciało... ale w polsce takie zimy powinny być całkowicie normalne... POCZYTAJCIE O ZIMIE 1978 I 1979!!! i nie mówcie że teraz jest źle ;d a i tak jak napisał kolega wyżej ocieplenie klimatu nie polega tylko na wzroście temperatur, to zostało tylko tak nazwane... tak naprawde będzie w lata coraz goręcej w zimy coraz mroźniej, przede wszystkim coraz gwałtowniejsze zjawiska meteorologiczne... gwałtowne długie burze... silne wiatry... gwałtowne opady deszczu, śniegu gradu... tyle ja wiem na ten temat, i nie mówię że się NIE mylę... ;] Pozdrawiam ;]
Heh ludzie myślą, że jak jest bardzo zimno to jest to efekt anomalii przez globalne oceiplenie ;/ jak mawiał Goebbels:
"Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą."
W Anglii jest ruch lewostronny x)
demot:Globalne ocieplenie nie następuje:z dnia na dzień, więc wyłącz demoty i odśnież podjazd za matkę.
A mnie jebie to globalne ocieplenie :O Jak się podwyższy temperatura lub obniży - trudno... Już mnie dawno na tym swiecie nie będzie :P
globalne ocieplenie nie polega tylko na podnoszeniu sie temperatury... Pozatym teraz klima jest duzo cielpelszy niz dawniej a wedlug globalnego ocieplenia zimy sa ktorki ale ostre. I to tyle
Jestem w technikum Ochrony środowiska ... i informacja iż w niektórych państwach spadł śnieg nie wypycha faktu, że jest ocieplenie klimatu! To prawda.... ocieplenie klimatu moze spowodowac oziebienie! a jak ktos powyżej dodał iż grozi nam mała epoka lodowcowa to jest to prawda! BO GROZI ! wielcy znawcy meteorologi, ekologii i innych nauk się znaleźli co nie wierzą w globalne ocieplenie ;/
Wybaczcie, ale tylko naprawdę niedouczony człowiek może stwierdzić, że efekt cieplarniany oznacza, że nie będzie już nigdy zimy :D
JAK DLA MNIE ADMINISTRATORZY DEMOTYWATORÓW DEMOTYWUJĄ MNIE SWOJA INTELIGENCJĄ
Ludzie w ogóle logicznie nie myślicie... Może i zima w Polsce od zawsze była mroźna a tak ogólnei rok temu, 2 lata temu nie było zimy jak spadł śnieg to najwyżej na tydzień... Ale czy były kiedyś tornada w Polsce?! Nie było gdyż nie było anomalii pogodowych... Ocieplenie klimatu to nie oznacza ze w zimę będziemy mieli ciągle +10'C tylko ze są anomalie pogodowe czy to normalne ze w USA jest -50'C? Narzekacie ze na święta i na ferie nie ma śniegu, bo w tedy jest wzmożony ruch aut i jest więcej wydzielanego CO2 i się podwyższa temperatura i topnieje śnieg.
tylko, że globalne ocieplenie działa w dwie strony, czyli lato staje się cieplejsze i i zima chłodniejsza.
@zakopiec
Mnie tez... i to juz kolejny raz
Boże, ale z was wszystkich idioci.
Przecież to właśnie jest efekt globalnego ocieplenia!
@dziewczyna92 Uzupełniając, globalne ocieplenie może spowodować że lodowce na biegunach zaczną topnieć przez co masy chłodnej wody znajdą się w oceanach przekształcając ciepłe prądy na chłodne co w efekcie spowoduje ochłodzenie klimatu i da nam małą epokę lodowcową. Przy odrobinie szczęścia będziemy mogli przejść sobie bałtyk na piechotę tak jak to było w średniowieczu. A co do walki z globalnym ociepleniem, to jest wielka ściema, politycy posługują się tym i kłamią że CO2 powoduje ocieplenie by nakładać na państwa podatek dzięki czemu będą mogli zbić kupę kasy. Proste jak konstrukcja cepa.
Zasrani ekoidioci w komentarzach, aż strach, że to WIĘKSZOŚĆ komentujących nie potrafi myśleć. Jak może globalne ocieplenie oznaczać, że w zimę jest zimniej? Na biegunie północnym jest wieczna zima, więc jak mogą stopnieć lodowce, skoro ma być tam ponoć zimniej? Retards...
Jeden łoś produkuje tyle metanu który odpowiada rocznemu CO2 wyprodukowanemu przez samochód średniej klasy przejeżdżające 20 tys. km.
Naukowcy zawsze maja rację? bez jaj. np na przełomie 19 i 20 wieku amerykańscy naukowcy byli za sterylizacja ludzi z wadami, by oczyścić ludzkie geny, eugenika była w modzie, reklamy, ulotki, zachęta, naukowcy mieli rację, nazistowskie niemcy dopiero po 43 latach wprowadziły to u siebie.
Szkodliwe to są związki siarki ze spalin, a nie jakieś CO2.
Wracając do badań wahań temperaturowych na których opiera sie 'global warming' chyba 2 miesiące temu wyciekły wewnętrzne emaile organizacji, która się tym zajmuje i jasno wynikało z nich, że dane są naginane. Ta sama organizacja odmawia upublicznienia wszystkich danych o zmianach klimatycznych.
Co do zmian temperaturowych, rozumiem, że epoko lodowcowa za czasów neandertalczyków była spowodowana przez CO2 z pochodni i ognisk ;]
W XII wieku temperatura na Ziemi była tak wysoka, że Grenlandia była zielona wyspą, a we wczesnym wieku XVII było już tak zimno, że Bałtyk zamarzł i to nie tylko w zimę, bo były budowane na płycie lodowej karczmy, a do Szwecji jechało się na saniach.
Naturalnym jest, że temperatura na globie się zmienia tak było zawsze. Szacuje się, że wybuch Krakatau w 1883 roku wyrzucił do atmosfery więcej gazów cieplarnianych nich człowiek przez półtorej tysiąca lat swojej działalności, a to był tylko jeden wulkan, ogromna ilość mniejszych wybucha co roku.
Wiedzy nikomu nikt nie broni, więc warto poczytać opinie sceptyków, którzy nie są w mediach dopuszczani do głosu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Sceptycy_globalnego_ocieplenia
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrowersje_wok%C3%B3%C5%82_globalnego_ocieplenia
demot:autor tego demota to idiota:A admin jeszcze go na główną wstawił
No u teraz proszę sprawdzić jaka jest temp. na biegunach i o ile zmniejszyła się pokrywa lodowa...
Szkoda tylko że przy podpisanej Wielkiej Brytanii zdjęcie nie jest z Wielkiej Brytanii, no chyba, że nagle zaczęli jeździć po prawej stronie
demot:Taka zima jak kiedyś:Ale ekooszołomy mówią, że to efekt "globalnego ocieplenia"
A na drugiej półkuli upale lato ;D
Mam na studiach kilka przedmiotów ogólnie z gospodarką energetyczną, elektrowniami i wpływem ich działalności na klimat. Zajęcia mam w większości z pewnym profesorem dr hab. którego zdanie jest takie:
-wpływ działalności człowieka na zmiany w klimacie jest marginalny
-ponad 70% CO2 emitowanego do atmosfery pochodzi z oceanów i nikt nie ma na to wpływu
-bardzo duży wpływ mają na niego zwierzęta oraz np wybuchy wulkanów
-działalność człowieka to tylko kilka % i jest w zasadzie pomijalna
-cały cyrk z 'walką z globalnym ociepleniem' to fikcja stworzona w krajach wysokorozwiniętych, by doić całą resztę biedniejszych krajów - tu chodzi o to żeby rozwijać swoją gospodarkę kosztem biedniejszych krajów i sprzedawanie swoich 'ekoproduktów'
-non stop klimat się zmienia jak sinusoida i raz jest ocieplenie, a raz oziębienie, człowiek tutaj nic nie zmieni w żadną stronę nawet gdyby bardzo chciał
demot:Demotywatory...:Są nimi większość użytkownikó
Ocieplenie klimatu powoduje ANOMALIE pogodowe, a powyższe w większości przypadków nimi są, więc niechcący udowodniłeś, że ocieplenie klimatu to nie "bójdy dla idiotów" jak piszą ignoranci Tobie podobni
@SirGuti
ty też się do nich zaliczasz.
Jak już to "Demotywatory: jest nimi większość użytkowników". Obraża innych, a sam poprawnego zdania po polsku sklecić nie umie.
Mieliśmy wykład o ociepleniu jakiś czas temu i właśnie było o tym że to ściema z tym ociepleniem, ludzkość emituje za mało CO2 a zmiany klimatu zawsze były i będą
Otóż kto plusuje ten demot, jest zwyczajnym idiotą który NIC nie wie o globalnym ociepleniu. Tak samo administrator jest debilem, co juz nie pierwszy raz nam udowodnil. To wlasnie jest globalne ocieplenie, a skutki beda widoczne z biegiem czasu.
oddychając też emitujemy dwutlenek węgla, przestańmy oddychać:)
Demot:Walka z globalnym ociepleniem???proszę bardzo!!: Tylko czemu za naszą KASĘ??
demot:Administrator:Też umie demotywować swoją głupotą jeśli nie zna się na rzeczy...
Jednym ze skutków globalnego ocieplenia jest właśnie odwrotność tego. Oglądaliście Pojutrze? To jest fakt!
Ktoś podał ten link kilkadziesiąt komentarzy wcześniej, ale pozwolę go sobie przypomnieć: http://pilaster.blog.onet.pl/2,ID353884520,DA2008-12-16,index.html
Przeczytajcie to, ekofaszyści!
taaa tylko dziwne, że w Warszawie jest więcej śniegu niż na Podhalu i Tatrach :D
nie ma czegos takiego jak globalne ocieplenie klimat zmienia sie co ok 400 lat w XI/XII wieku byl podobny okres kiedy klimat byl cieplejszy natomiast XVI/XVII w t z kolei okres w ktorym klimat byl chlodniejszy. Nie trzeba byc klimatologiem zeby to zrozumiec wystarczy znac sie troche na historii. Globalne ocieplenie to najwieksze klamstwo naszych czasow i sciema dla debili.
I "demot" kolejnego idioty, który klimat ocenia przez pryzmat jednej zimy. Po co nam klimatolodzy skoro mamy tylu speców.
Hehe, mnie bawią demoty tego typu, jeszcze bardziej zabawni są ludzie, którzy je dają. Nie będę się powtarzał, bo już było napisane, że to jest właśnie jeden ze skutków globalnego ocieplenia. Globalne ocieplenie to nie mit. Mimo tego, że człowiek faktycznie nie produkuje takiej ilości dwutlenku węgla, żeby spowodować takie zmiany, ale tak się składa, że globalne ocieplenie to efekt cykliczny. Po ostatnim zostały nam np. piękne góry i inne twory natury. Poza tym nie rozumiem co szkodzą wszystkim sceptykom kampanie mające na celu zmniejszenie wydzielania szkodliwych substancji do atmosfery. Na pewno nam to nie zaszkodzi.
Człowiek czasami może załamać się czytając komentarze pseudointeligentów wyhodowanych w ICH szkołach, nauczonych myśleć tak jak ONI tego chcieli, słuchających panów Durczoków, Lisów, Sianeckich i innych jak jakichś proroków.
W XI wieku na Grenlandii było tak ciepło, że można było hodować tam owoce takie jak cytryny. To była zielona kraina, green land, stąd nazwa. Jakoś lodowce wtedy nie stopniały i nie zalały świata.
Otwórzcie oczy ludzie! Nie dajcie sobie wciskać kitu! Wy tego nie odczujecie specjalnie (miejmy nadzieję), ale banda złodziei zarobi na tym wszystkim grube miliardy dolarów.
Dziej się tak dlatego, że z powodu "globalnego ocieplenia" zanika prąd północnoatlantycki kury przez stulecia ogrzewa Europę. I to powoli stanie się normą...
Ocieplenie klimatu wywołuje anomalie pogodowe takie jak na załączonych obrazkach i nie koniecznie muszą to być zmiany wzrostowe temperatury
zgadzam sie z niektoeymi z was, globalne ocieplenie to głupota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wulkany wytwarzaja wiecej tego jeb*nego CO2 niz czlowiek
A później wszystko stopnieje.
powielany temat
Ci którzy mówią, że globalne ocieplenie to głupota sami chyba są jacyś nie ten. Globalne ocieplenie jest. Moim zdaniem nie z winy człowieka, tylko naturalnie jako element pewnego cyklu. Ale jest! A te obrazki to trochę głupie są, tania propaganda dla idiotów.
naprawdę ktoś z was twierdzi że ocieplenie globalne to jest zjawisko które trwa 4 lata? Że najpierw przez 4 lata się ociepla, potem przez 4 się ochładza? :D Przecież to jest zjawisko na setki lat, GLOBALNE zmiany klimatu, a wy mówicie że dwie cieplejsze zimy są w stanie spowodować zmiany prądów morskich i oziębienie klimatu!
przebiegunowanie ziemi pewnie też szacujecie na jakieś 20 minut, co? :D
spiskowcy z bożej łaski... kiedy organizacje między narodowe nie robiły nic w kierunku walki z globalnym ociepleniem mówiło się że zatają problem bo tworząc go zarabiają więcej jak walcząc z nim, teraz kiedy podejmują próby jego rozwiązania słyszę komentarze,że hamują rozwój innych państw. no fakt że proponowanie wykorzystania energii jądrowej zamiast węglowej to hamowanie rozwoju (no kur*a!)a termin globalne odnosi się do tego ze ocieplenie na biegunach ma wpływ na klimat całej planety (czyt. globalny)
demot:Globalne Ocieplenie:Gdzie jest kiedy jest naprawdę potrzebne?
Skutkiem globalnego ocieplenia jest ochłodzenie klimatu. Jest spowodowane tym, że topnieje lód, a woda powstała z tego lodu wpływa w ciepłe prądy morskie (np. Golfsztrom), powodując ich zatrzymanie, a tym samym ochłodzenie.
Poczytajcie trochę o tym, zanim się wypowiecie.
Ocieplenie klimatu - mit obalony
http://www.eioba.pl/a102199/ocieplenie_klimatu_mit_obalony
Wielka Brytania - to czemu ruch prawostronny ? ! ?
Przepraszam, ale jaki jest ciepły prąd, ogrzewający Chiny, Rosję, Hiszpanię, USA i Wielką Brytanię? Okej, ochładzamy Golfstrom, więc w Europie. Ale on obmywa wybrzeże Chin? Albo Rosji?
Albo inny argument, skoro globalne ocieplenie powoduje oziębienie, to czemu ta temperatura globalna "rosła"?
I tak naprawdę zagrożeniem jest gospodarka rabunkowa i zatruwanie środowiska.
rozpier.dala mnie to po prostu. jak nie było śniegu w zimie i było cieplo, to mówicie ze to globalne ocieplenie, jak za dwa lata piździ jak skur.wysyn w zime to tedż mówicie że to globalne ocieplenie. śmiać mi się chce :D
demot:1984:Ocieplenie jest ochłodzeniem
Ciekawostka: Na szczyt klimatyczny w Kopenhadze (na którym omawiano walkę z globciem) zostało wynajętych 1200 limuzym i 140 prywatnych samolotów. Wytworzyło to tyle dwutlenku węgla co średniej wielkości miasto.
A tutaj drugi link
http://www.eioba.pl/a89527/niewygodna_prawda_o_globalnym_ociepleniu
Emisja CO2 do atmosfery:
(w mld ton węgla)
Naturalna:
oceany - 106
lądy i wulkany - 69
Ludzki:
przemysł i rolnictwo - 7,6
samochody - 0,57
oddychanie ludzi - 0,65
Sumując to wychodzi nam 183,82 mld ton węgla, z czego ludzki stanowi 8,82 mld ton węgla. Jest to zaledwie 4,8% całości emitowanego CO2. Jest to bardzo niewiele. Należy także dodać, że większość z tej emisji pochodzi z przemysłu i rolnictwa. A rolnictwo to przecież natura!
.___.' Przeslanie tego demota calkowicie mija sie z prawda. Niestety, ludzie nawet juz nie wiedza jakie skutki moze przyniesc postepujace tzw. globalne ocieplenie. mccollay napisales madra rzecz. Wyjasnil o co mniej wiecej chodzi w tym calym zjawiku :]
to jest tak ze w zime jest zimniej a w lato cieplej za okolo 5000 lat bedzie w lato 50 stopmni a w zime 40
demot:Globalne ocieplenie:Pokazało poziom edukacji użytkowników demotów
za 5000 lat nas nie będzie, bo w 2012 koniec świata
szczególnie ze na zdjeciu z anglią nie jest anglia bo to jest na zdjeciu ruch prawostronny (tak na marginesie) a demot bez oceny
Jak popsuli klimat to niech teraz zamarzają :)
17 godzin spóźnienia jak na polske to rzeczywiście mało
dziewczyna92 może i grozi nam mała epoka lodowcowa ale nie ma to nic wspólnego z działalnością człowieka. Skoro liznęłaś trochę klimatologi i zagadnień z nią związanych to powinnaś też wiedzieć że największy wpływ na klimat na Ziemi ma aktywność Słońca a działalność ludzka to tylko mały procent. Nawet jakbyśmy przestali zanieczyszczać srodowisko i przestali uwalniać do atmosfery CO2 i inne gazy, co jest niemożliwe to klimat i tak będzie się zmieniał bo jest to po prostu nieuniknione. Klimat zmiania się cyklicznie co ileś tam tysięcy lat. Kiedyś u nas w kraju był lodowiec i taka sytuacja może się kiedyś powtórzyc nale na pewno nie nastąpi to zbyt szybko. A co do zimy, to taka zima jak jest u nas teraz to jest mały pikuś. To że kolej jest sparaliżowana to wina niekompetentnych pracowników PKP. Mieszkam na południu Polski i pamiętam zimy kiedy temperatura spadała do -30 stopni a śniegu było tyle że jazda po drogach wyglądała jak jazda w tunelu. 25 tysięcy domów bez światła na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej to też można by powiedzieć wina człowieka a nie pogody. Wystarczyło by dbać o linie energetyczne, wycinając lub przycinając drzewa które znajdują się w ich pobliżu i do ich pozrywania nigdy by nie doszło. Poczytajcie sobie o takim zagadnieniu jak "Rok bez lata", kiedy to po ogromnym wybuchu jednego z wulkanów do atmosfery została wyrzucona ogromna ilość pyłów i gazów. Na półkuli północnej klimat zmienił się na klika lat. Latem temperatury w nocy spadały poniżej zera i padał śnieg. Zima to jest zima, jeżeli latem dojdzie do takich anomalii to można zacząc się przejmować ale na razie spokojna głowa
demot:Globalne oziębienie:idzie w parze z ociepleniem!
Dlatego w Anglii zaczeli jezdzic po prawej stronie ;)
To właśnie jest efekt globalnego ocieplenia, moi drodzy wykształceni inaczej. Topnieją lodowce, i oziębia się prąd morski, który ma duży wpływ na temperaturę powietrza na pobliskim lądzie. Dlaczego to znalazło się na głównej? Podejrzewam, że admin nie jest idiotą, tylko nie chciał żeby powstał kolejny demot typu "1500 plusów, a demot do archiwum..." Jak ktoś już wspominał, człowiek nie emituje do atmosfery wcale tak dużo zanieczyszczeń, chociaż można by zmniejszyć emisję CO2. Totalną głupotą było stwierdzenie "[...]więcej wydziela się z krowiego gówna" chyba, że był to sarkazm, to przepraszam. Najwięcej moi kochani do atmosfery gazów cieplarnianych emitują morza, oceany, wybuchy wulkanów itd. Ale ja jestem tylko głupim 14-latkiem, który wie tyle ile to krowie gówno które tak niszczy naszą matkę ziemię i wypala o taaaaaką dziurę w ozonie nad naszymi pięknymi, coraz bardziej opalonymi ciałami.
Ale jaki prąd obmywa równocześnie Chiny, Europę i USA? Przypomnę, że wybrzeże Chin jest obmywane przez prąd z południa, który nie mija nawet żadnego lodowca. Chyba, że jakiś jest na Filipinach.
Demot dobry...dla bezmózgiego plebsu.
demot:Kto by pomyślał: że wycofanie żarówek 100w tak szybko przyniesie efekty
to, że pociągi o 17 godzin się spóźniają to nic nowego hehe :-) +
bezsens .
przecież w Angi nie jeździ się ruchem prawostronnym , lecz lewostronnym .
-
Drogi autorze uczony inaczej, właśnie to jest efektem globalnego ocieplenia. Być może kiedy pójdziesz do gimnazjum i będziesz miał lekcje geografii zrozumiesz to...
Po tym jak szybko demot trafił na główną i waszych komentach wnioskuje że nie macie zielonego pojecia o globalny ociepleniu.Radze wam matoły przynajmniej na wikipedie sprawdzi jezeli nie macie do czynienia z inna literatura.
Czy naprawde NIKT nie uwaza na geografii ??????????
ZIMA jest efektem GLOBALNEGO OCIEPLENIA! ndo kuźwy nedzy co za głupi naró :/:/:/:/:/
Tym, którzy twierdzą, że obecna zima jest dowodem na to, że nie ma globalnego ocieplenia, chciałbym przypomnieć, że mierzy się je amplitudami rocznymi, a nie jednorazowo najniższą temperaturą w trakcie zimy.
To, że mamy ostrą zimę nie oznacza, że globalne ocieplenie to bzdura ;/ Zastanówcie się , skoro człowiek nie ma nic z tym wspólnego to dlaczego np. w sredniowieczu, kiedy nie istnialy fabryki, samochody itp , nie było podobnych problemów ? Widocznie człowiek ma w tym swoja rolę i to niemałą. To że temperatura na Ziemi wzrasta nie znaczy tez ,że będziemy mieli cieplejsze lato oO Przeciwnie, zamiast mieć 30 stopni i słońce, będą zachodziły różne gwaltowne zjawiska, tj. burze, tornada, wichury.
Zima jest efektem globalnego ocieplenia? Gdyby nie globalne ocieplenie to co, nie były by zimy? No proszę Was....
USA - Labradorski i jest jeszcze Kalifornijski(też zimny, ale nie ma kontaktu z lodowcami), jakis jest obok grenlandii, nie pamietam juz nazwy i on zawiera w sobie wode z topniejacego ldowca tudzież lądolodu i tenże prąd oziębia prądy północnoatlantycki i norweski które oziębiają naszą kochaną europę. Co do Chin, to płynie tam Zimny Oja Siwo, ale on na chiny nie ma raczej żadnego wpływu.
Co drugie zdanie to prawda, co drugie to "ocieplenie-musi-być-więc-gorąco-bo-tak-mówię-ja"
Ale się zmieni - jak pójdą do gimnazjum, potem może niektórzy do liceum to usłyszą o tym że to działa w dwie trony. Latem jest temepratura na poziomie 35 stopni tak jak była na poziomie 28, zimą na poziomie minus 15 tam, gdzie było minus 5. I to w przeciągu ledwie 15 lat.
Ale nie, oczywiście, ocieplenie oznacza że ma być ciepło ;)
fotografia wielkiej brytanii a auta jadą ruchem prawostronnym. Lekki fail ;)
Artein czy ty seri jestes taki głupi czy sie zgrywasz??To że w nazwie jest "OCIEPLENIE" nie znaczy ze wszedzie bedzie coraz cieplej przez 365 dni w roku
Jakbyś chociaż trochę wiedział o czym piszesz to wiedziałbyś, że ociepelenie klimatu działa we dwie strony
No i mają swój efekt cieplarniany...
Globalne ocieplenie jest cykliczne - to 1. Jaki jest wpływ człowieka? Nie wiemy - na pewno jest. Czy jest on jednak wystarczająco duży aby mógł ZNACZĄCO wpływać? - nie wiemy...
Globalne ocieplenie a zima? 1: Takie zimy to normalka i jeszcze ok 15 lat temu było tak co zimę. 2: Zimno a ocieplenie? To naturalny kontr-efekt, ziemia reguluje się sama. Im bardziej rośnie temperatura tym więcej lodu się topi, im więcej lodu się topi tym więcej wpływa go do oceanów. I tu należało by spojrzeć na 3: Prąd zatokowy. Ogrzewa północne obszary Atlantyku. Gdy zbyt duża masa zimnej wody go schłodzi wtedy jego wpływ maleje. Klimat nagle schładza się, następuje epoka lodowcowa - i tak w kółko co ileś-dziesiąt tysięcy lat. To jest naturalny cykl. Ocieplenie jest normą. Pytanie jest jaki mamy wpływ i kiedy się to powtórzy? Jest wiele czynników na to wpływających. Według niektórych badań nagłe zmiany klimatu mogą nastąpić w każdej chwili. Ich prędkość? Od razu. Może lądolód nie posunie się w ciągu roku czy dwóch ale jak uderzą mrozy i będą się utrzymywać to nastąpi 'moment'. Na razie nie wiemy jeszcze ile nam brakuje i czy możemy to zmienić ale jesteśmy w końcowej fazie cyklu.
sami jesteście jak efekt cieplarniany, kiedyś na Mazurach i w Norwegii były winnice -.-'
PS: anomalie pogodowe? Taka zima to standard w naszej strefie klimatycznej po prostu nie było takiej od dawna więc się odzwyczailiśmy. Sam pamiętam jak za młodu zamykali szkoły regularnie co roku z powodu mrozów i bawiliśmy się w śniegu po pachy. Ostatni brak zim był dla mnie raczej zaskoczeniem i powodem do przemyśleń. PS2: pomijając to faktem jest, że zmiana temp. Golfsztromu może również wywoływać anomalie.
dla niekumatych :] zeczywiscie klimat sie ociepla ale wplywa to glownie na antarktyde wiec lodowce tam polozone zaczynaja topniec uwalniaja zimno ktore zamienia sie w masy powietrza arktycznego(bardzo zimnego)ktore nie zawsze (chodzi tu o[kazdego roku]) naplywaja do europy/innnych kontynentow z bardzo zimna temperatura :)
A pod spodem powinno być - lodowce topnieją w zastraszającym tempie. I do wszystkich tych, którzy mówią, że globalne ocieplenie ( Czyli między innymi ANOMALIE POGODOWE) to ściema i nie wina człowieka - Popatrzcie sobie na historię, jak się biedna Ziemia zmieniała przez człowieka, to może was olśni...
globalne ocieplenie zaostrza pogode w obie strony... nie wiesz nie wypowadaj sie...
demot:zanikający Golfsztrom:skutkiem naturalnego globalnego ocieplenia
demot:Globalne ocieplenie:Od niego w anglii zaczęli jeździć prawą stroną
demot: Jesteście idiotami,:
zacznijcie dbać sami z siebie o środowisko zamiast czekać aż rzeczywiście będzie za późno na zmartwienia.
bardzo dobry demot!!!!!!! zmiana klimatu z zimnego na ciepły to normalne, juz wielokrotnie w przeszłości zdażały się takie rzeczy i nie było alarmu że ojej globalne ocieplenie, kolejna bajeczka ekologów:/
Globalne ocieplenie to ściema, by móc leganie kraść pieniądze. Np. Polska musi odkupywać od Niemców itp. racje na emisję dwutlenku węgla.
Demotywator ten jednak wcale nie jest trafny - według zwolenników globalnego ocieplenia, ocieplenie powoduje topnienie lodowców, co za tym idzie - zimne prądy morskie oraz ogólnie mówiąc zimno.
skonczcie pier.dolic o 'globalnym ociepleniu' ktorego nie ma, bo macie mordy pelne frazesow, ktore z kolei wciskaja wam komunisci z ue, a wy jak zwykle we wszystko wierzycie i dajecie robic z siebie debili. a do tych co twierdza, ze poziom wody podniesie sie po stopnieniu lodowcow - BUAHAHA. lod ma wieksza objetosc niz woda, wiec jakim cudem ma sie podniesc? banda kretynow i nieukow.
Demot: Globalne pier**lenie.
Czytałem, że globalne ocieplenie to manipulacja faktami naukowców, tak na prawdę go nie ma, zostało "stworzone" w celu robienia kasy.
Ktoś wykradł maile tych naukowców podobno.
'Globalne ocieplenie to ściema, by móc leganie kraść pieniądze. Np. Polska musi odkupywać od Niemców itp. racje na emisję dwutlenku węgla.' 100% prawdy. na przykladzie platnych siatek widac, ze ktos po prostu trzepie sobie niezla kase na ludzkiej naiwnosci. nikt nie zrezygnuje z wydatku rzedu 5 gr, ktory ulatwia znacznie zycie, wiec oplaty za reklamowki wcale nie wplyna na zmiejszenie ich sprzedazy.
Jakim trzeba być debilem, żeby dać to na główną?
demot:Ciepla Europa:sama jest klimatyczną anomalią
Globalne ocieplenie z winy człowieka, NIE JEST teorią naukową. Tyle w temacie. (Oczywiście, zgadzam sie co do tego, ze klimat sie ociepla, ale mniemanie, że to wina działalności człowieka, to po prostu megalomania)
Demot:Globalne ocieplenie:już było - 1000 lat temu
demot:Ruch prawostronny:w Anglii
Ludzie wierzą w to co chcą, lub w to, co wydaje im się wygodnie, prawdopodobne według ICH wiedzy i zawsze chcą by było lepiej niż jest, przez co nie zauważają prawdy albo robią to za późno by ją poznać i zapobiec fatalnym skutkom.
Jeśli będzie Wam się chciało poszukać w internecie to wszystko składa się w całość i jest całkowicie logiczne, korzystając z jednego lub nawet dwóch źródeł informacji możesz przegapić wiele kluczowych informacji. Ale mimo wszystko nie dziwię Wam się. Ja sam, zanim nie zainteresowałem się tym bardziej, uważałem, że gadanie o globalnym ociepleniu nie ma sensu. Jestem ciekaw, jaki procent ludzi wie, iż w niektórych szerokościach geograficznych efekt będzie odwrotny od ocieplenia? Ale póki co jeszcze na to za wcześnie.
Pozdrawiam.
nie wiedzialem ze w Wielkiej Brytanii zaczeli jezdzic prawą stroną tak jak my
Ja studiuje meteorologie i wiem ze taka zima jest regularna co kilkadziesiat lat i jest to normalne. Klimat się nadal ociepla z powodu gazów cieplarnianych. Taka zima jest normalna co paredziesiąt lat. Słyszeliście pewnie że jeszcze 250 lat temu zamarzał Bałtyk i do Szwecji podrużowano konno. Wtedy to musiała być zima :)
ludzie znacie powiedzenie że jedna jaskółka wiosny nie czyni ? poza tym akurat ta zima jest spowodowana rzadkim zjawiskiem tzw blokadą klimatyczną ;] co oznacza że na pewnym obszarze utrzymuje się stała pogoda np przez 5 tyg. a Ocieplenie klimatu jest widoczne nie widzieliście ostatnich 4 czy 5 zim ? co to było prawie nic śniegu zimno czasem.. z tym że w ociepleniu klimatu człowiek bierze mniejszy udział niż o tym się mówi ale jest faktem że mamy na to wpływ!! wycieliśmy pół obszarów leśnych to jak ma się zmniejszać ilość CO2 ??
Zimna zima oznacza ciepłe lato. A skoro ta zima jest tak przeraźliwie zimna na całym świecie to...?
jestes kretynem