He he he. Proszę nie obrażać biednego gitarzysty, który tak bardzo chciał być szpanerski, że odział na siebie czerwoną czapeczkę. Popatrzcie tylko - wśród dzisiejszego chamstwa ludzkiego czasem można napotkać radosnego, uśmiechniętego człowieczka. Czy od razu trzeba się go czepiać?
Drogi DeadRavenie - tak, masz rację - istnieje coś takiego jak bezprzewodowa gitara. Na tym klipie jest ukazany odbiornik w gitarze http://www.youtube.com/watch?v=-4ommk2uX2g na zdjęciu nad podpisem widać, że nic podobnego do wejścia na jack nie jest podłączone :) natomiast tu masz ukazany playback w całej mierze :) http://www.youtube.com/watch?v=IaLNJp5MJTk
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 11 May 2010 2010 16:56
@kaprisz a po co ci baterie w gitarze? gitara działa bez dostarczenia prądu ona go wytwarza a właściwie cewki wytwarzają słabe impulsy elektryczne które mają częstotliwość drgających strun a potem są wzmacniane i zamieniane na dźwięk, tak jakbyś chciał wiedzieć
Coś w tym jet...
Są teraz takie "kable", że chowasz nadajnik do kieszeni w spodniach i podpinasz odbiornik do wzmacniacza...
Ale takie cacko jest w ch*j drogie i działa na podczerwień chyba...
omg ludzie! nie ma czegos takiego jak bezprzewodowa gitara o.O jak juz to odbiornik sygnalu! ale i tak jack z odbiornikiem musi byc wpiety w gitare... tutaj go nie widac. Les paule maja wejscie na dole a tam nic nie ma...
w systemie bezprzewodowym jest nie wielki kabel podpięty do nadajnika który znajduje się na pasku pozwalający na swobodę ruchów gitarzysty a u tego gościa jakoś tego nie ma
Tak, oczywiście, piec może sam zagada na zasadzie przesyłu fali telepatycznie??!!?? Do pieca, czy też do głowy wzmacniającej coś wpięte być MUSI, a to coś to kabel którym idzie sygnał z odbiornika umieszczonego w sąsiedztwie tego cacka które emituje gitarowy łomocik:). Jak artysta nie chce by to było widoczne, to nie stoi na widoku tylko inteligentnie za piecem. Gitarzysta może mieć system przypięty do paska spodni (takie starsze co mają trochę większe pudełka, np Peter z VADERa takowe stosował jeszcze w 2001r, nie wiem jak to teraz wygląda), lub takie malutkie przypięte do paska gitarowego (mniejsze, ulepszone technologicznie i oczywiście droższe hehe, co bardzo lubi używać Alexi Laiho z Children of Bodom i wykorzystuje to z powodzeniem przy np wyrzucaniu gitary wysoko w górę). Obojętnie które by nie było, kabel być musi podpięty, samo siłą eteryczną z kosmosu nie zagra.
Polecam przyjrzeć się: http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Masters_of_Rock_2007_-_Children_of_Bodom_-_Alexi_Laiho_-_02.jpg&filetimestamp=20070821183301
Jak nie użreć to bez kabla nie da rady. Jedyna różnica jest taka, że niektórzy lubią mieć kabel "przytulony" do gitary i widać go znacznie mniej. Niestety na democie kabel jest nieobecny:D
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 11 May 2010 2010 18:11
Uwierz mi, że nie. Mój znajomy był uczestnikiem - wszystko nagrywają na żywo i tyle razy aż im wyjdzie, nie wiem jak jest z gitarkami, ale na pewno nie wszystko jest z playbacku a już na pewno nie śpiew.
śmiejcie się śmiejcie:D
ja osobiście słyszałem że ta gitarą która ma ten koleś jest jedną z 3 gitar które wyprodukował jakiś koleś, i Carlos Santana ma gitare numer 2 a ten łysy numer 1 :D
no nie do konca zwykly Gibson. bo to model les poul custom, wykonywany ręcznie w custom shopie. cena customow zaczyna sie od 11 tys zl. widac to po charakterystycznym oznaczeniu miedzy kluczami
Tu szczęśliwy posiadacz przystawki aktywnej EMG 81:). Jak bateria wmontowana w środku zdechła to się cieszyłem, że stroik działał na taką samą 9V, bo było skąd ukraść na 4 minuty przed koncertem:). Lango, basiki aktywne fajnie gadają, muszę przyznać:)
Hehe i ten uśmiech genialka ;) jestem ciekaw czy w ogóle umię grać czy tylko udaję, zresztą nie ważne :) Jedyne co mnie boli to, to że ma zajefajny sprzęt który nie kosztuję 1000zł a nie potrafi/chcę grać na żywo przecież takie wiosło (Gibson) ma genialne brzmienie już nie powiem o wygodzie grania a tu jeszcze oszustwo - wiadomo że nie zawsze decyzja grania Live należy do nas ale porawdziwy gitarzysta nie szmacił by się w taki sposób. :) Pozdrawiam uczciwych graczy na o wiele tańszych wiosłach :D
W sumie mógłby tak grać. Jest taki gitarzysta-Frank Iero. Do tego stopnia nie może ustać w miejscu na scenie, że ma 'bezkablowe' połączenie. Są takie. Chociaż wątpię, żeby zwykła stacja jaką jest TVP zaopatrzyła swoich muzyków w takie coś :D :)
kaczoryj, 500-700 zł? Może i ludzie uznają mnie za snoba, ale z nadajnikiem za taką cenę grałem i niestety w połowie koncertu poprosiłem o kabel, w tym wypadku cena i jakość idą w parze
Ale za to Jaki Gibson :) . Zauważyłem to już bardzo dawno temu . Ale to chyba nie nowość że nawet ten program nie jest nagrywany w całości tylko , piosenki sobie , a grający sobie .
W tym programie wszystko leci z playbacku. Nawet kiedyś się zdziwiłem, jak zespół Europe zagrał na żywo, okazało się jednak, iż dźwięk był podłożony z nagrania z jakiegoś koncertu...A tak poza tym to ten pan na zdjęciu (Zbigniew Kaute) to bardzo dobry gitarzysta, mój kolega zna go nawet osobiście i jest to bardzo miły człowiek:)
Niestety twórco demota ,chciałbym Cię poinformować iż są gitary elektryczne bezprzewodowe więc ten demot jest raczej niewypałem, ale powstrzymam się od oceny ;)
Nie ma gitary bezprzewodowej. Nie można bezprzewodowo prądu przesłać. Można mieć co najwyżej
nadajnik bezprzewodowy wpinany w gniazdo jack, tu gniazdo jest wolne.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:45
A tak abstrahując od tego demota, zauważyłem, że niemaszgłowy stał się idolem dla wielu z użytkowników demotywatorów co z resztą widać po komentach... Weźcie wymyślcie własny styl!
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:28
W jtm wszystko leci z playbacku ;/ piosenkarze sie wyginają, ustatmi ruszają dla picu - zresztą, jak się dobrze przyjrzycie podczas oglądania odcinka to nawet widać, że usta inaczej się układają niż powinny wg słów piosenki...
Maciejbartek, może i jest dobrym gitarzystą ale nigdy nie będzie "prawdziwym" gitarzystą :). Dla mnie jako gitarzysta jest spalony że idzie na kase, I może wymiatać po za programem jak Jimi Hendrix, Joe Satriani, ale przez to co robi w tym programie nie jest godny miana "uczciwego wioślarza". Nic nie mam do niego nawiasem mówiąc tylko nie uznaję takich ludzi robiących z populacji telewizyjnej osłów :) Pozdrawiam
A aktor w reklamie to też jest "nie prawdziwy"?
Powiedz mi jeszcze kto to jest "uczciwy wioślarz", bo nagrywanie programu z playbacku jest rozwiązaniem czysto finansowym (ew. czasowym-oszczędność czasu), a jeśli gitarzysta ten degustuje twój iście wysublimowany gust to po co oglądasz ten program? "ale porawdziwy gitarzysta nie szmacił by się w taki sposób."-żadna praca nie hańbi. Pozatym koncerpcja "prawdziwego gitarzysty" to koncepcja rodem z gimnazjum...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 19:11
uczciwy gitarzysta gra muzykę, którą kocha. nie sprzedaje się w takim programie. Poza tym możesz być pewien, że dla niego występowanie w tym programie to największe poniżenie, które mogło go spotkać.
dumel995 nie jestes w temacie wiec nie pisz takich gowien. nie ma czegos takiego jak gitary bezprzewodowe sa tylko nadajniki, ktore moga zastapic kabel (np. http://www.nokaut.pl/mikrofony/shure-eut-14-zestaw-bezprzewodowy-do-gitary.html). Gdyby ten mily pan uzywal czegos takiego z wyjscia jack wystawal by krotki kabelek prowadzacy do nadajnika (zazwyczaj zaczepiony do paska,albo znajdujacy sie tylnej kieszeni gitarzysty). dziekuje i pozdrawiam.
Zanadka, a co to jest sygnał ? To jest prąd indukcyjny wytwarzany przez przetwornik. Jeśli nie wierzysz, to weź miliamperomierz i podłącz do masy i sygnału, za wyjściu gitary.
Ale z was idioci, jak taki syf mógłbyć na głównej?
Sam mam gitarę bezprzewodową Gibsona nawet takiego jak on, z tym że kolorinny.. Połączenie bezprzewodowe wkładasz w miejsce kabla i już..
Cóż za ciemnota. Nie ma żadnych pasków ani nic. Dzisiaj w czasach miniatryzacji wszystko jest możliwe. Nadajnik GPS zegarku nawet, Bardzo słabe..
Fajnie, tylko najpierw sobie poczytaj to się dowiesz że jest coś takiego jak system bezprzewodowy. Ciekawe jak na wielkich koncertach gitarzyści mieli by się plątać w tych kablach? :D
Nie wiem kto to dał na główną..
tylko ze mikroport jest polaczony z gitara przewodowo i ma w sobie bateryjke. a to ze jest mozliwosc przeslania sygnalu bezprzewodowo to oczywista oczywistosc bo to one sa ;D na piecu znajduje sie odbiornik.
A wracając do playback'u, wyobrażacie sobie, że oni wszyscy jednocześnie przestają grać w momencie kiedy ktoś z uczestników programu naciska guzik? Trochę realiów do waszych rozważań o bezprzewodowym sygnale i wszystko staje się jasne ;)
Nie no padłem ;D Dla noobów nie znających się na rzeczy: Nie da sie przesłać energii elektrycznej powietrzem ;] Angus Young z AC/DC np tak gra, ale on to jasnej cholery ma kabel w wejsciu Jack ;]
Dokładnie, a kto nie wierzy, niech sobie wejdzie w google i wpisze Angus Young. Na zdjęciach widać kabel idący za plecy. Stamtąd jest sygnał przesyłany do odbiornika itd...
Btw. ,,Jaka to melodia" jest kręcona w częściach, osobno partie tańca, występy z playbacku i sam teleturniej. Wiem to bo byłem kiedyś w studiu i widziałem.
To nie kabel tylko pasek. Kabel powinien być dokładnie w najniższym na tym zdjęciu punkcie gitary, gdzie widać kawałek krawędzi gdzie jest złota blaszka. Między tym miejscem (gniazdem) a czerwonym paskiem jest cień, a z gniazda i tak musiałby wystawać jack, nawet jeśli kabel by się chował. Nie wmówisz mi że jest inaczej, bo sam gram na takim Les Paulu. Na marginesie, szkoda że takie piękne Gibsony się marnują :(
ten koleś z gitarką jest spoko ;P jako jedyny zachował się ze starej ekipy "Jaka to melodia" (oprócz Janowskiego oczywiście) ;P osobiście naprawdę wporzo człowiek ;P
boney ma racje, to system wire-less podczepiony do pieca. na koncertach juz od 20 lat stosuje się coś takiego. no ale w tych czasach ludzie słuchają lejdi gagi ew. innego chłamu,i nie potrafią wychaczyc ze wszystko leci z playbacku. pozdro-.-
A Wy kretyni nie słyszeliście o systemach bezprzewodowych? Proponuję zaczerpnąć trochę wiedzy, zanim zacznie się chrzanić pierdoły. W dodatku ten gitarzysta to świetny muzyk :)Demot nie zasługuje na taką ocenę
Co do jaskiniowców i kabli - jak nie ma sensu się ich pozbywać to po co to robić? Nie będę sobie kupował wirelessa za około 2000, skoro i tak gram max w odległości 4m od pieca, a mam Monstera 8m za 100 złych :P
OJ LUDZIE.... JAK SIE NIE ZNACZIE TO NIE WYPOWIADAJCIE SIĘ NA JEGO TEMAT. TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH POLSKICH GITARZYSTÓW A GITARA KTÓRĄ TRZYMA JEST 1 Z 5 EGZEMPLARZY KTÓRE SĄ NA RYNKU JEDNĄ Z NICH MA carlos santana.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 18:53
bartoszek11 właśnie widać kto tu się nie zna... Chłopie to jest jeden z droższych gibów. Nic więcej. Na dodatek to nie jest żaden z lepszych polskich gitarzystów, bo widzę, że mało wiesz w tej dziedzinie. Jeśli słuchasz i oglądasz tylko Jaka to melodia?, to się nie dziwię, że uważasz go za jednego z najlepszych...
Są systemy bezprzewodowe. Są kątowe wtyczki które nie muszą wystawiać z gniazda na 5 cm. Są kolorowe kable. Trochę techniki i społeczność demotów się gubi?
skoro ma Gibsona Les paul który w podstawowej wersji kosztuje (o ile sie nie myle) koło 6 kafli to myśle że w wi fi też zainwestowali, a jeżeli nie to pozostaje szpan xD
Wiesz jak by to wytłumaczyć....
Gram już trochę na gitarze elektrycznej i wytłumaczę Ci, że do gniazda można wpiąć specjalny odbiornik, dzięki któremu wyłapywany jest sygnał, później przetwarzany jak przez kabel i słyszany w piecu, czyli Wi-Fi....
Chciał bym powiedzieć, że ten Pan tu akurat nie jest wpięty, ale normalnie używa PRS'a chyba Custom 24(tak mi się wydaje) z bezprzewodowym systemem gitarowym, więc ten demot jest do śmietnika. Tylko jest jeden szczegół, że grają z playbacku więc po części to prawda. Dziękuje
Bądź co bądź na gitarze elektrycznej można grać bez kabla ;) wiem z doświaczenia,ale wiem też,że ten pan to tylko dla picu tam stoi i trąca struny jak popadnie xD
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 19:28
haha ja czytam wasze komentarze tomi się śmiać chce :D
niedzwiedz310 napisał:
"Chciał bym powiedzieć, że ten Pan tu akurat nie jest wpięty, ale normalnie używa PRS'a chyba Custom 24(tak mi się
wydaje) z bezprzewodowym systemem gitarowym, więc ten demot jest do śmietnika. Tylko jest jeden szczegół, że grają
z playbacku więc po części to prawda. Dziękuje"
i ma świętą rację. Okej, może na tym zdjeciu nie ma kabla, ale istnieje coś takiego jak sysytem bezprzewodowy do gitar. Każdy, kto ma do czynienia z tym wspaniałym instrumentem, wie o co chodzi i o czym mówię. Gitarzyśći górą!! ;)
Ja jebie, takie coś i główna? Przecież każdy kto ma pojęcie wie, że na profesjonalnych występach sygnał z gitary przesyłany jest BEZPRZEWODOWO!!
Admin, może wypadałoby czasem na wikipedie zajrzeć?
W dzisiejszych czasach, idioto, można grać na gitarze BEZPRZEWODOWO, czyli bez użycia kabla, zrozumiałeś? A swoją drogą to nie rozumiem jak trafiło to na główną:/
NIEDOROBY I DEBILE
TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że demot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super, tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
ludzie, jestem gitarzysta, wejscia bezprzewodowe maja rozne wielkosci, jedne z lepszych sa niewidoczne z boku - czemu? bo sa plaskie, koncowki sa wielkosci guzika... a co do playbacku... to oczywiste ze muzyka z tego programu leci z playbacku, gdyby sie przyjrzec, nie raz zauwazylibyscie jak gitarzysta nie nadaza z zmiana riffu.
Protecteur - No nie mogę się z Tobą zgodzić, są takie gitary bezprzewodowe, których nie odróżnisz od "zwykłej" oprócz tego że nie ma kabla, jest 21 wiek, ocknij się, to nie lata siedemdziesiąte.
Dźwięk do "Jakiej melodii" jest nagrywany oddzielnie, ponieważ w studiu, w którym nagrywany jest program występują zbyt duże pogłosy, dlatego potem nagrywają, dźwięk w innym studiu i montują go z wizją ;)
Systemy bezprzewodowe w zespołach metalowych stosowane są już od lat 80 XX wieku, inaczej kto by skakał z gitarą po scenie? Rozwaliłby gitarę. Żal, autor nie wie, a się śmieje.
NIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
demot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
Profesjonalni gitarzyści nie używają kabli bo istnieją systemy bezprzewodowe są cholernie drogie skuteczne i fajne, nie ograniczają ruchów scenicznych, nie ma kabla o który można się wyj***ć generalnie pomysł na demotywator nietrafiony. I w rzeczy samej telewizyjny gitarzysta jest szpanerem bez kabla ^^
1. Ten Pan nie ma nadajnika wpiętego.
2. Część profesjonalnych gitarzystów. Większość, dalej używa kabli, ze względu na to, że taki system wprowadza cyfrowe obcięcie składowych harmonicznych i po przepuszczeniu przez pętle efektów, otrzymamy nieprzyjemny dla ucha, sztuczny dźwięk a nawet, przy tańszych systemach efekt przesterowania, często niepożądany np. przy graniu na CryWahu. Jeśli gramy na dużych lampach, taki system, może nam zniszczyć dźwięk lampy.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 23:31
NIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
demot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
NIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
demot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
NIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
demot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
Wcale że nie wszystko z playbacku. Da się rozpoznać kiedy jest playback, a kiedy nie. Jak jest to wtedy pod koniec piosenki wyciszają muzykę. Okropnie.
Ale tego pana bardzo lubię, jest wesoły, jak również pan, który gra na keyboardzie :) Uwielbiam ich a pan Jarek fajnie śpiewa (i nie z playbacku!) ^^
i zawsze, kiedy oglądam "Jaka to melodia?" zastanawiam się dlaczego gitarzyści grają bez kabla, a wokaliści śpiewają nie ruszając ustami. to moja zagadka dzieciństwa.
Dokładnie, ludzie, ogarnijcie się - do wszystkich twierdzących, że gitarzysta na zdjęciu ma system
bezprzewodowy:
taki RÓWNIEŻ WPINA SIĘ DO GNIAZDA - wtedy kabel biegnie do nadajnika umieszczonego gdzieś
na plecach gitarzysty (na
przykład na pasku), a pan z demotywatora NIE MA
TAKIEGO.
TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL
Ogarnijcie się. Większosc tych piosenek jest granych z playbacku, ale czy naprawdę uważacie, że dali by gitarę, komuś, kto nie ma pojęcia o grze na niej? Wydaję mi się, że ten gitarzysta jest o wiele lepszy nie tylko ode mnie, ale od większości z was. Trochę szacunku, a to nie jest koncert na stadionie, tylko program, zwykły program w małym (jak na grę na żywo) pomieszczeniu.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 22:23
jakim cudem to jest na głównej...?!
Jak większość ludzi powiem : Istnieje coś takiego jak system bezprzewodowy... Oddział Zamknięty napewno tego używa z polskich artysów... Silver Samurai też.
Bo to gitara Wi-Fi... ;>
OdpowiedzHe he he. Proszę nie obrażać biednego gitarzysty, który tak bardzo chciał być szpanerski, że odział na siebie czerwoną czapeczkę. Popatrzcie tylko - wśród dzisiejszego chamstwa ludzkiego czasem można napotkać radosnego, uśmiechniętego człowieczka. Czy od razu trzeba się go czepiać?
pierwsze co mi sie skojarzyło to to że gitara na Wi fi ;D jednak społeczność demotywatorów mnie ubiegła z ów komentarzem :D
To już było!! Tylko zamiast "telewizyjny gitarzysta" był "Robert (jakiśtam)"
A o systemach bezprzewodowych słyszeli? Używane od lat 80-tych. Jego na pewno stać na takie cacko
Jeśli nawet udaje, to udaje na prawdziwym Gibsonie :D
Może i ma nadajnik, ale w tym programie wszystko jest z playbacku więc nawet z nadajnikiem nie grałby na żywo.
I gosciu gra prawie zawsze na chwycie F:)
apropo bezprzewodowych bezprzewodnikow:) Angus z wlasnie takim bajerkiem. widac roznice?? http://demotywatory.pl /1047453/Angus-Young
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 20:34
dokładnie. koles jak sie na tym nie znasz to nie wstawiaj kurde demotow o tym...
pomysl o bezprzewodowych technologiach :)
demot dodany przez kogos kto cale zycie gra na gitarze? ;] nadajniki sie stosuje bardzo czesto na koncertach dobrych kapel..
Następnym razem jak ktoś nie chce się wygłupić radze dokładniej poszukać, bezprzewodowe nadajniki do gitary nie są nawet aż tak drogie :/
Bo to wersja na baterie ;D
... istnieje takie cos jak bezprzewodowa gitara.. inteligencie.
Drogi DeadRavenie - tak, masz rację - istnieje coś takiego jak bezprzewodowa gitara. Na tym klipie jest ukazany odbiornik w gitarze http://www.youtube.com/watch?v=-4ommk2uX2g na zdjęciu nad podpisem widać, że nic podobnego do wejścia na jack nie jest podłączone :) natomiast tu masz ukazany playback w całej mierze :) http://www.youtube.com/watch?v=IaLNJp5MJTk
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 11 May 2010 2010 16:56
@kaprisz a po co ci baterie w gitarze? gitara działa bez dostarczenia prądu ona go wytwarza a właściwie cewki wytwarzają słabe impulsy elektryczne które mają częstotliwość drgających strun a potem są wzmacniane i zamieniane na dźwięk, tak jakbyś chciał wiedzieć
Coś w tym jet...
Są teraz takie "kable", że chowasz nadajnik do kieszeni w spodniach i podpinasz odbiornik do wzmacniacza...
Ale takie cacko jest w ch*j drogie i działa na podczerwień chyba...
Bez kitu to bez przewodowka jest, no ale sam motyw demotywujacy ;) +
OdpowiedzMiałby nadajnik podłączony, a w gnieździe nic nie ma. Więc nie cudujcie z bezprzewodówką.
omg ludzie! nie ma czegos takiego jak bezprzewodowa gitara o.O jak juz to odbiornik sygnalu! ale i tak jack z odbiornikiem musi byc wpiety w gitare... tutaj go nie widac. Les paule maja wejscie na dole a tam nic nie ma...
Jeżeli byście grali na gitarach tak jak ja i byście sięzajmowali tym to byście wiedzieli jak on to robi a tak to zostawiam zagdkę dla was ;)
Bo sa wtyczki do piecy gitarowych bezprzewodowe ;)) Na koncertach tez graja bez kabli ;)) Więc - ;)
OdpowiedzAle on gra nawet bez wtyczki, wystarczy się kiedyś przypatrzyć.
http://www.stroeja.com/images/news/2008/07/26/metallica/metallica_88.jpg tak wygląda gitara z systemem bezprzewodowym - widać różnicę.
w systemie bezprzewodowym jest nie wielki kabel podpięty do nadajnika który znajduje się na pasku pozwalający na swobodę ruchów gitarzysty a u tego gościa jakoś tego nie ma
Juzeeek - tak jak mówisz - dla ciebie minus
SirNick - na zdjęciu do którego dałeś link chyba "Fuel" grają :D
Tak, oczywiście, piec może sam zagada na zasadzie przesyłu fali telepatycznie??!!?? Do pieca, czy też do głowy wzmacniającej coś wpięte być MUSI, a to coś to kabel którym idzie sygnał z odbiornika umieszczonego w sąsiedztwie tego cacka które emituje gitarowy łomocik:). Jak artysta nie chce by to było widoczne, to nie stoi na widoku tylko inteligentnie za piecem. Gitarzysta może mieć system przypięty do paska spodni (takie starsze co mają trochę większe pudełka, np Peter z VADERa takowe stosował jeszcze w 2001r, nie wiem jak to teraz wygląda), lub takie malutkie przypięte do paska gitarowego (mniejsze, ulepszone technologicznie i oczywiście droższe hehe, co bardzo lubi używać Alexi Laiho z Children of Bodom i wykorzystuje to z powodzeniem przy np wyrzucaniu gitary wysoko w górę). Obojętnie które by nie było, kabel być musi podpięty, samo siłą eteryczną z kosmosu nie zagra.
Polecam przyjrzeć się:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Masters_of_Rock_2007_-_Children_of_Bodom_-_Alexi_Laiho_-_02.jpg&filetimestamp=20070821183301
http://www.vader.pl/foto.html
Jak nie użreć to bez kabla nie da rady. Jedyna różnica jest taka, że niektórzy lubią mieć kabel "przytulony" do gitary i widać go znacznie mniej. Niestety na democie kabel jest nieobecny:D
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 11 May 2010 2010 18:11
W tym programie to wszystko z playbacku leci... [+]
OdpowiedzUwierz mi, że nie. Mój znajomy był uczestnikiem - wszystko nagrywają na żywo i tyle razy aż im wyjdzie, nie wiem jak jest z gitarkami, ale na pewno nie wszystko jest z playbacku a już na pewno nie śpiew.
Też kiedyś złapałem tego kapucyna na tym, że nie ma kabla w gitarze elektrycznej ;p ten cały program jest z plejbeku psss...
OdpowiedzI Ty możesz zostać gitarzystą!
OdpowiedzTo jest wiosło na bluetooth :D
Odpowiedz[ironia mode]Co Ty opowiadasz :| Irda człowieku irda !![/ironia mode]
przecież są gitary bezprzewodowe, tylko gorsza jakość jest niż po kablu!
Odpowiedzśmiejcie się śmiejcie:D
Odpowiedzja osobiście słyszałem że ta gitarą która ma ten koleś jest jedną z 3 gitar które wyprodukował jakiś koleś, i Carlos Santana ma gitare numer 2 a ten łysy numer 1 :D
To jest "zwykły" Gibson. Trochę kosztuje, ale nie jest żadnym lutniczym arcydziełem...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:32
Chodzi mu pewnie o tego PRSa czerwonego. Tylko to jest model taki sam, jakiego używa Jacek Krzaklewski. Nie jest to żadne dzieło lutnicze.
no nie do konca zwykly Gibson. bo to model les poul custom, wykonywany ręcznie w custom shopie. cena customow zaczyna sie od 11 tys zl. widac to po charakterystycznym oznaczeniu miedzy kluczami
demot:to óczóće Nowy: kjedy ierz iaika
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:04
Odpowiedzkniodo dobrze, że żal Ci samego siebie, to dobrze o Tobie świadczy:)
OdpowiedzOn ma bezprzewodowy prąd. Też muszę sobie taki sprawić.
Odpowiedza i jak nie, jak mój basik jest aktywny i musi mieć baterię ;p
to zapewne masz gitarę z wbudowanym przedwzmacniaczem (tak jak ja - masz może taką? - http://www.e-musicshop.pl/_var/gfx/db83116a69d483e322b4d5cd958521e9.jpg) a prąd i ciągnie jeżeli jesteś podłączony do wzmacniacza, który jest do prądu podłączony
Tu szczęśliwy posiadacz przystawki aktywnej EMG 81:). Jak bateria wmontowana w środku zdechła to się cieszyłem, że stroik działał na taką samą 9V, bo było skąd ukraść na 4 minuty przed koncertem:). Lango, basiki aktywne fajnie gadają, muszę przyznać:)
Hehe i ten uśmiech genialka ;) jestem ciekaw czy w ogóle umię grać czy tylko udaję, zresztą nie ważne :) Jedyne co mnie boli to, to że ma zajefajny sprzęt który nie kosztuję 1000zł a nie potrafi/chcę grać na żywo przecież takie wiosło (Gibson) ma genialne brzmienie już nie powiem o wygodzie grania a tu jeszcze oszustwo - wiadomo że nie zawsze decyzja grania Live należy do nas ale porawdziwy gitarzysta nie szmacił by się w taki sposób. :) Pozdrawiam uczciwych graczy na o wiele tańszych wiosłach :D
Odpowiedzdzięki ^^ też Cię pozdrawiam ;)
I od mojego gibsona!
ja i moj Epi rowniez pozdrawiamy :))
pozdro pozdro ;D ja i moja basia xD
Mój OLP się uśmiecha serdecznie do Ciebie:)
Ja i Zuzia(washburn x10)pozdrawiamy:D
Ja z mym Epi pozdrawiamy i dziękujemy.
Moja kopia STRATA squier by indonezja również śle pozdrowionka ;)
Ja wraz z moim Acidem (Cort X2) podobnie jak powyżej pozdrawiamy ;]
I ja z moją Yamaszką:)
Technika pozdrawia (zadziwia) czarnuchow...
OdpowiedzEee kali wyjdz z jaskini i zobacz na czym mozna grac jak stac kogos na dobry sprzet... :D:D
W sumie mógłby tak grać. Jest taki gitarzysta-Frank Iero. Do tego stopnia nie może ustać w miejscu na scenie, że ma 'bezkablowe' połączenie. Są takie. Chociaż wątpię, żeby zwykła stacja jaką jest TVP zaopatrzyła swoich muzyków w takie coś :D :)
Odpowiedzale ma nadajnik, wczepiony w gniazdo, tu gniazdo jest puste.
kaczoryj, 500-700 zł? Może i ludzie uznają mnie za snoba, ale z nadajnikiem za taką cenę grałem i niestety w połowie koncertu poprosiłem o kabel, w tym wypadku cena i jakość idą w parze
Z playbacku to Ci matula zupe po stole puszcza jednemu i drugiemu wielcy filozofowie ... Dzieci neo(debilizmu)
Odpowiedzsą jeszcze systemy bezprzewodowe ;]
OdpowiedzKilka komentarzy wyżej masz to wyjaśnione. On nawet z tym systemem nie gra.
Swoją drogą, taki Gibson się marnuje ;
Ale za to Jaki Gibson :) . Zauważyłem to już bardzo dawno temu . Ale to chyba nie nowość że nawet ten program nie jest nagrywany w całości tylko , piosenki sobie , a grający sobie .
OdpowiedzNie wiem czy słyszeliście o podłączeniu bezprzewodowym do pieca ;]
OdpowiedzA gdzie tam masz podpięty do gitary nadajnik? ;)
W tym programie wszystko leci z playbacku. Nawet kiedyś się zdziwiłem, jak zespół Europe zagrał na żywo, okazało się jednak, iż dźwięk był podłożony z nagrania z jakiegoś koncertu...A tak poza tym to ten pan na zdjęciu (Zbigniew Kaute) to bardzo dobry gitarzysta, mój kolega zna go nawet osobiście i jest to bardzo miły człowiek:)
OdpowiedzNie zgadzam się ;D
Mój kolega tam pracuje jako osoba, która klaszcze na widowni za kasę i jego klaskanie akurat nie jest puszczane z playbacku ;D
Niestety twórco demota ,chciałbym Cię poinformować iż są gitary elektryczne bezprzewodowe więc ten demot jest raczej niewypałem, ale powstrzymam się od oceny ;)
OdpowiedzNie ma gitary bezprzewodowej. Nie można bezprzewodowo prądu przesłać. Można mieć co najwyżej
nadajnik bezprzewodowy wpinany w gniazdo jack, tu gniazdo jest wolne.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:45
Dlaczego do tego Jacka mieszacie?
On nic złego nikomu nie zrobił.
A tak abstrahując od tego demota, zauważyłem, że niemaszgłowy stał się idolem dla wielu z użytkowników demotywatorów co z resztą widać po komentach... Weźcie wymyślcie własny styl!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:28
Odpowiedzco prawda, to prawda, ale niemaszgłowy przestał się udzielać - chyba ma bana xD
W jtm wszystko leci z playbacku ;/ piosenkarze sie wyginają, ustatmi ruszają dla picu - zresztą, jak się dobrze przyjrzycie podczas oglądania odcinka to nawet widać, że usta inaczej się układają niż powinny wg słów piosenki...
Odpowiedzgitara Wireless^^
OdpowiedzMaciejbartek, może i jest dobrym gitarzystą ale nigdy nie będzie "prawdziwym" gitarzystą :). Dla mnie jako gitarzysta jest spalony że idzie na kase, I może wymiatać po za programem jak Jimi Hendrix, Joe Satriani, ale przez to co robi w tym programie nie jest godny miana "uczciwego wioślarza". Nic nie mam do niego nawiasem mówiąc tylko nie uznaję takich ludzi robiących z populacji telewizyjnej osłów :) Pozdrawiam
OdpowiedzA aktor w reklamie to też jest "nie prawdziwy"?
Powiedz mi jeszcze kto to jest "uczciwy wioślarz", bo nagrywanie programu z playbacku jest rozwiązaniem czysto finansowym (ew. czasowym-oszczędność czasu), a jeśli gitarzysta ten degustuje twój iście wysublimowany gust to po co oglądasz ten program? "ale porawdziwy gitarzysta nie szmacił by się w taki sposób."-żadna praca nie hańbi. Pozatym koncerpcja "prawdziwego gitarzysty" to koncepcja rodem z gimnazjum...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 19:11
uczciwy gitarzysta gra muzykę, którą kocha. nie sprzedaje się w takim programie. Poza tym możesz być pewien, że dla niego występowanie w tym programie to największe poniżenie, które mogło go spotkać.
łączę się w bólu z upadłymi artystami.
Ma bezprzewodowy kabel !
Odpowiedzdumel995 nie jestes w temacie wiec nie pisz takich gowien. nie ma czegos takiego jak gitary bezprzewodowe sa tylko nadajniki, ktore moga zastapic kabel (np. http://www.nokaut.pl/mikrofony/shure-eut-14-zestaw-bezprzewodowy-do-gitary.html). Gdyby ten mily pan uzywal czegos takiego z wyjscia jack wystawal by krotki kabelek prowadzacy do nadajnika (zazwyczaj zaczepiony do paska,albo znajdujacy sie tylnej kieszeni gitarzysty). dziekuje i pozdrawiam.
Odpowiedznawet z normalnej mozna zrobic bezprzewodowa... wystarczy kupic taki gadzet... drogi gadzet :P przejdz siena koncert to zobaczysz
OdpowiedzNie ma gitary bezprzewodowej. NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZESŁANIA PRĄDU BEZ PRZEWODOWO.
telecaster jakiego kuzwa pradu? to jest sygnal a nie prad
Zanadka, a co to jest sygnał ? To jest prąd indukcyjny wytwarzany przez przetwornik. Jeśli nie wierzysz, to weź miliamperomierz i podłącz do masy i sygnału, za wyjściu gitary.
Ale z was idioci, jak taki syf mógłbyć na głównej?
OdpowiedzSam mam gitarę bezprzewodową Gibsona nawet takiego jak on, z tym że kolorinny.. Połączenie bezprzewodowe wkładasz w miejsce kabla i już..
Cóż za ciemnota. Nie ma żadnych pasków ani nic. Dzisiaj w czasach miniatryzacji wszystko jest możliwe. Nadajnik GPS zegarku nawet, Bardzo słabe..
"Połączenie bezprzewodowe wkładasz w miejsce kabla i już." A gdzie masz włożone ? Bo ja widzę puste gniazdo.
w miejsce mózgu też sobie wkładasz takie coś i czasem działa? tu ci wypadlo
Bo ma pewnie radiówkę ;d
OdpowiedzKensey jesteś kolejnym dzieckiem neo które robi debilne, bez sensu demoty...Pomyśl zanim następnym razem będziesz wstawiał kolejnego demota...
Odpowiedzspoko spoko :)
Odpowiedztylko, ze oni wszyscy spiewają z playbacku
OdpowiedzFajnie, tylko najpierw sobie poczytaj to się dowiesz że jest coś takiego jak system bezprzewodowy. Ciekawe jak na wielkich koncertach gitarzyści mieli by się plątać w tych kablach? :D
OdpowiedzNie wiem kto to dał na główną..
A gdzie tu masz podpięty do gitary system bezprzewodowy?
IcyHot wytlumacz nam na czym polega system bezprzewody odnoszac sie do tej fotografii gdzie gniazdo jack jest puste ;D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:52
OdpowiedzChciałbym nadmienić, że nie "kabla" tylko przewodu... Kable energetyczne ułożone są w ziemi...
Odpowiedzniezłego ma gibsona
OdpowiedzA słyszałeś o mikroporcie ?
...
"Nie ma gitary bezprzewodowej. NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZESŁANIA PRĄDU BEZ PRZEWODOWO."
Ale jest możliwość przesłania sygnału :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 17:51
OdpowiedzMahbish, jest możliwość, ale na niewielkie odległości, poprzez iskrę, prąd, to elektrony, a elektron musi, mieć w czym "płynąć"
Słyszałeś może o wi fi ? ;p
Odpowiedztylko ze mikroport jest polaczony z gitara przewodowo i ma w sobie bateryjke. a to ze jest mozliwosc przeslania sygnalu bezprzewodowo to oczywista oczywistosc bo to one sa ;D na piecu znajduje sie odbiornik.
Odpowiedzguitar hero! :D
Odpowiedzmoze i gra z plejbeku, na bezprzewowodym kablu a gitary ma drozsze niz nasze samochody :P
Odpowiedznie, wy się wszyscy nie znacie on bluetooth w gitarze :)
OdpowiedzA wracając do playback'u, wyobrażacie sobie, że oni wszyscy jednocześnie przestają grać w momencie kiedy ktoś z uczestników programu naciska guzik? Trochę realiów do waszych rozważań o bezprzewodowym sygnale i wszystko staje się jasne ;)
OdpowiedzNie no padłem ;D Dla noobów nie znających się na rzeczy: Nie da sie przesłać energii elektrycznej powietrzem ;] Angus Young z AC/DC np tak gra, ale on to jasnej cholery ma kabel w wejsciu Jack ;]
OdpowiedzDokładnie, a kto nie wierzy, niech sobie wejdzie w google i wpisze Angus Young. Na zdjęciach widać kabel idący za plecy. Stamtąd jest sygnał przesyłany do odbiornika itd...
ale 12 lat temu nie było gitar wi fi :)
Odpowiedzbo mądrzy elektronicy wymyślili coś takiego jak transmiter:D
OdpowiedzBtw. ,,Jaka to melodia" jest kręcona w częściach, osobno partie tańca, występy z playbacku i sam teleturniej. Wiem to bo byłem kiedyś w studiu i widziałem.
Odpowiedzludzie, którzy nie mają zielonego pojęcia udają mądrych:-) jak wielu już napisało : wi-fi
Odpowiedznie wiem czy zrozumiałeś, ale to był żart...
Matko! Angus Young oszukuje mnie od lat na koncertach!
OdpowiedzTyle lat już gra że doszedł do takiej wprawy że nie potrzebuje kabla! a wy mu zazdrościcie talentu.
Odpowiedzdemot:Mam dwa kable w domu:Chodź pożyczę Ci jeden...
OdpowiedzOj tam,dla mnie wszyscy za bardzo kombinujecie.Może on ma po prostu gitarę na baterie? :)
OdpowiedzJa się niestety sprzeciwię ;)
OdpowiedzJakby się dobrze przyjrzeć, widać kabel, który uchodzi do tyłu. Kwestia dobrego oka, moi drodzy. ;)
To nie kabel tylko pasek. Kabel powinien być dokładnie w najniższym na tym zdjęciu punkcie gitary, gdzie widać kawałek krawędzi gdzie jest złota blaszka. Między tym miejscem (gniazdem) a czerwonym paskiem jest cień, a z gniazda i tak musiałby wystawać jack, nawet jeśli kabel by się chował. Nie wmówisz mi że jest inaczej, bo sam gram na takim Les Paulu. Na marginesie, szkoda że takie piękne Gibsony się marnują :(
talk talk, you fools.
OdpowiedzGŁOMBY - poogladajcie clipy live na youtube np. guuns n roses (slasha) tez gra bez kabla...
Odpowiedzsa to zwykle bezprzewodowe systemy... dajcie spokkoj
'głomby'? hahahah :D Dobre kolego, dobre :D
ten koleś z gitarką jest spoko ;P jako jedyny zachował się ze starej ekipy "Jaka to melodia" (oprócz Janowskiego oczywiście) ;P osobiście naprawdę wporzo człowiek ;P
Odpowiedzboney ma racje, to system wire-less podczepiony do pieca. na koncertach juz od 20 lat stosuje się coś takiego. no ale w tych czasach ludzie słuchają lejdi gagi ew. innego chłamu,i nie potrafią wychaczyc ze wszystko leci z playbacku. pozdro-.-
Odpowiedzpodczepiany do pieca i gitary. Nadajnik musi być podłączony przewodem do gitary, widzisz go ?
dokładnie. Niektórzy są jak jaskiniowcy i nigdy nie zrezygnują z kabli ;D
OdpowiedzA Wy kretyni nie słyszeliście o systemach bezprzewodowych? Proponuję zaczerpnąć trochę wiedzy, zanim zacznie się chrzanić pierdoły. W dodatku ten gitarzysta to świetny muzyk :)Demot nie zasługuje na taką ocenę
OdpowiedzCo do jaskiniowców i kabli - jak nie ma sensu się ich pozbywać to po co to robić? Nie będę sobie kupował wirelessa za około 2000, skoro i tak gram max w odległości 4m od pieca, a mam Monstera 8m za 100 złych :P
OJ LUDZIE.... JAK SIE NIE ZNACZIE TO NIE WYPOWIADAJCIE SIĘ NA JEGO TEMAT. TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH POLSKICH GITARZYSTÓW A GITARA KTÓRĄ TRZYMA JEST 1 Z 5 EGZEMPLARZY KTÓRE SĄ NA RYNKU JEDNĄ Z NICH MA carlos santana.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 18:53
Odpowiedzbartoszek11 właśnie widać kto tu się nie zna... Chłopie to jest jeden z droższych gibów. Nic więcej. Na dodatek to nie jest żaden z lepszych polskich gitarzystów, bo widzę, że mało wiesz w tej dziedzinie. Jeśli słuchasz i oglądasz tylko Jaka to melodia?, to się nie dziwię, że uważasz go za jednego z najlepszych...
jest tak zajebisty ze nie potrzebuje ;p
Odpowiedz:DD
OdpowiedzOna ma połączenie bluetoth ;p
OdpowiedzSą systemy bezprzewodowe. Są kątowe wtyczki które nie muszą wystawiać z gniazda na 5 cm. Są kolorowe kable. Trochę techniki i społeczność demotów się gubi?
OdpowiedzBezprzewodowa.
Odpowiedzw "Jaka to melodia" od zawsze lecą podkłady z playbacku
OdpowiedzA systemy bezprzewodowe...
OdpowiedzWlasnie...systemy bezprzewodowe
Ja tu systemów bezprzewodowych nigdzie nie widzę...
skoro ma Gibsona Les paul który w podstawowej wersji kosztuje (o ile sie nie myle) koło 6 kafli to myśle że w wi fi też zainwestowali, a jeżeli nie to pozostaje szpan xD
OdpowiedzGibson Les Paul Custom widoczny na zdjęciu jest o wiele więcej wart niż 6tys.
no jeśli to jest custom to faktycznie masz racje, ja mówiąc 6 tyś. miałem na myśli podstawowy model, nie custom
Wiesz jak by to wytłumaczyć....
OdpowiedzGram już trochę na gitarze elektrycznej i wytłumaczę Ci, że do gniazda można wpiąć specjalny odbiornik, dzięki któremu wyłapywany jest sygnał, później przetwarzany jak przez kabel i słyszany w piecu, czyli Wi-Fi....
a gdzie jest wtyczka w gnieździe ?
Chciał bym powiedzieć, że ten Pan tu akurat nie jest wpięty, ale normalnie używa PRS'a chyba Custom 24(tak mi się wydaje) z bezprzewodowym systemem gitarowym, więc ten demot jest do śmietnika. Tylko jest jeden szczegół, że grają z playbacku więc po części to prawda. Dziękuje
OdpowiedzBądź co bądź na gitarze elektrycznej można grać bez kabla ;) wiem z doświaczenia,ale wiem też,że ten pan to tylko dla picu tam stoi i trąca struny jak popadnie xD
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 19:28
Odpowiedzhaha ja czytam wasze komentarze tomi się śmiać chce :D
Odpowiedzniedzwiedz310 napisał:
"Chciał bym powiedzieć, że ten Pan tu akurat nie jest wpięty, ale normalnie używa PRS'a chyba Custom 24(tak mi się
wydaje) z bezprzewodowym systemem gitarowym, więc ten demot jest do śmietnika. Tylko jest jeden szczegół, że grają
z playbacku więc po części to prawda. Dziękuje"
i ma świętą rację. Okej, może na tym zdjeciu nie ma kabla, ale istnieje coś takiego jak sysytem bezprzewodowy do gitar. Każdy, kto ma do czynienia z tym wspaniałym instrumentem, wie o co chodzi i o czym mówię. Gitarzyśći górą!! ;)
a swoją drogą to piękny jest ten Gibson Les Paul Custom, widać już trochę vintage ;)
OdpowiedzDzięki lalaladupadupa. A tak swoją drogą to pierwszy raz widzę tego pana z Les Paulem
OdpowiedzCo za idiota z tego gościa, gitarę można podłączyć do pieca bezprzewodowo ;] kretyni są na demotach :)
OdpowiedzChciałbym Cię uświadomić, iż są systemy bezprzewodowe do gitar. FAIL admina!!
OdpowiedzSą, ale musisz podłączyć je do gniazda. Powtarzam to chyba setny raz, ale naprawdę warto poczytać, żeby wiedzieć o co chodzi.
Ja jebie, takie coś i główna? Przecież każdy kto ma pojęcie wie, że na profesjonalnych występach sygnał z gitary przesyłany jest BEZPRZEWODOWO!!
OdpowiedzAdmin, może wypadałoby czasem na wikipedie zajrzeć?
demot:Bezprzewodowy system gitarowy:i mamisynki zrobią z profesjonalnego gitarzysty nieumiejacego grac manekina
OdpowiedzBo tam nie powinno byc kable... Bezprzewodowy system...
OdpowiedzTen pan od 12 lat układa zestawy melodii do odgadnięcia w tym programie ;)
OdpowiedzJakim cudem to trafiło na główna?! Żałosne. Jak chcesz się wylansować to pierwsze sprawdź co chcesz zamieścić deklu!!
OdpowiedzW dzisiejszych czasach, idioto, można grać na gitarze BEZPRZEWODOWO, czyli bez użycia kabla, zrozumiałeś? A swoją drogą to nie rozumiem jak trafiło to na główną:/
OdpowiedzNie wiem czy wiecie, ale są bezprzewodowe gitary... Zresztą, po co mu kabel, jak i tak tylko stoi i się kiwa? (playback :d)
OdpowiedzNie ma bezprzewodowych gitar. Chyba że akustyczne.
yebać kabel... Gibson
Odpowiedzbo oni mu przesyłają kosmicznymi falami prond do wypaśnej gitary marki gitara!
OdpowiedzW tym programie rządzi playback. Mam wrażenie, że niedługo prowadzący będzie mówił z playbacku...
Odpowiedzbo to z Playbeack-u leci oni muszą sie tylko dobrze ruszc
OdpowiedzA ja kiedyś rozmawiałem z takim jednym specjalistą od instrumentów itp., który powiedział mi, że cała muzyka w "Jaka to melodia" idzie z playbacku. :P
OdpowiedzNIEDOROBY I DEBILE
OdpowiedzTAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że demot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super, tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
ludzie, jestem gitarzysta, wejscia bezprzewodowe maja rozne wielkosci, jedne z lepszych sa niewidoczne z boku - czemu? bo sa plaskie, koncowki sa wielkosci guzika... a co do playbacku... to oczywiste ze muzyka z tego programu leci z playbacku, gdyby sie przyjrzec, nie raz zauwazylibyscie jak gitarzysta nie nadaza z zmiana riffu.
OdpowiedzProtecteur - No nie mogę się z Tobą zgodzić, są takie gitary bezprzewodowe, których nie odróżnisz od "zwykłej" oprócz tego że nie ma kabla, jest 21 wiek, ocknij się, to nie lata siedemdziesiąte.
OdpowiedzKensey mam pytanie. Czy słyszałeś o bezprzewodówce?
Odpowiedzdemot: Mikroport gitarowy:urządzenie znane od dawna... jednak nie wszystkim...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 20:35
OdpowiedzDźwięk do "Jakiej melodii" jest nagrywany oddzielnie, ponieważ w studiu, w którym nagrywany jest program występują zbyt duże pogłosy, dlatego potem nagrywają, dźwięk w innym studiu i montują go z wizją ;)
OdpowiedzHeHeHe dobre :)
Odpowiedzsystem bezprzewodowy... ehh...
Odpowiedza może...to ma bluetooth?
OdpowiedzA ja tam widzę kabel noramlnie;p
OdpowiedzSystemy bezprzewodowe w zespołach metalowych stosowane są już od lat 80 XX wieku, inaczej kto by skakał z gitarą po scenie? Rozwaliłby gitarę. Żal, autor nie wie, a się śmieje.
Odpowiedzma moduł bezprzewodowy
OdpowiedzTam lecie playback cały czas, najciekawsze jest jednak to ze w tym programie wystąpiły takie gwiazdy jak Scorpionsi :)
OdpowiedzI ta sama gitara od 12 lat :D
Odpowiedztrue !
OdpowiedzOn jest PRO, nie potrzebuje kabla...
Odpowiedza tam ...:) po żadne wi-fi czy jakieś systemy -kabel jest puszczony nogawką :D
OdpowiedzNIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
Odpowiedzdemot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
Profesjonalni gitarzyści nie używają kabli bo istnieją systemy bezprzewodowe są cholernie drogie skuteczne i fajne, nie ograniczają ruchów scenicznych, nie ma kabla o który można się wyj***ć generalnie pomysł na demotywator nietrafiony. I w rzeczy samej telewizyjny gitarzysta jest szpanerem bez kabla ^^
Odpowiedz1. Ten Pan nie ma nadajnika wpiętego.
2. Część profesjonalnych gitarzystów. Większość, dalej używa kabli, ze względu na to, że taki system wprowadza cyfrowe obcięcie składowych harmonicznych i po przepuszczeniu przez pętle efektów, otrzymamy nieprzyjemny dla ucha, sztuczny dźwięk a nawet, przy tańszych systemach efekt przesterowania, często niepożądany np. przy graniu na CryWahu. Jeśli gramy na dużych lampach, taki system, może nam zniszczyć dźwięk lampy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 23:31
NIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
Odpowiedzdemot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
Dobry gitarzysta do i bez kabla zagra:D
OdpowiedzNIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
Odpowiedzdemot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
NIEDOROBY I DEBILE TAK ISTNIEJE SYSTEM BEZPRZEWODOWY, ALE TEN PAN TUTAJ GO NIE MA! Dzieci, najpierw drzecie morde, że
Odpowiedzdemot jest "bee" bo "jezd takie cóós jak system bluetodtrnbd i on ze se pżżesyła sygnał do kompótera". Super,
tylko dzieci, kindermetale i pseugogitarzyści ze Skywayami za 200 zł ta gitara tutaj nie ma podpiętgo nawet systemu
bezprzewodowego. Po za tym pieprzenie, normalny Custom Gibsona za 12,5 (mój tyle kosztował tylko custom black z
okleiną a la Hammett). Żadej "1 z 5". Niczym się nie różni od standardowego LP z customa. Bez przesady. Gitara nie
jest wyjatkowa, ale ktoś kto lubi Les Paule byłby wniebowzięty.
Systemy bezprzewodowe istenieja, ale akurat on gra z playbacku :D
Odpowiedzdałem - bo autorowi brakuje wiedzy
Odpowiedzale w tv i tak wszytko z playbacku...
Wcale że nie wszystko z playbacku. Da się rozpoznać kiedy jest playback, a kiedy nie. Jak jest to wtedy pod koniec piosenki wyciszają muzykę. Okropnie.
Ale tego pana bardzo lubię, jest wesoły, jak również pan, który gra na keyboardzie :) Uwielbiam ich a pan Jarek fajnie śpiewa (i nie z playbacku!) ^^
i zawsze, kiedy oglądam "Jaka to melodia?" zastanawiam się dlaczego gitarzyści grają bez kabla, a wokaliści śpiewają nie ruszając ustami. to moja zagadka dzieciństwa.
OdpowiedzDokładnie, ludzie, ogarnijcie się - do wszystkich twierdzących, że gitarzysta na zdjęciu ma system
bezprzewodowy:
taki RÓWNIEŻ WPINA SIĘ DO GNIAZDA - wtedy kabel biegnie do nadajnika umieszczonego gdzieś
na plecach gitarzysty (na
przykład na pasku), a pan z demotywatora NIE MA
TAKIEGO.
http://img697.imageshack.us/img697/1557/32995214.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/778/71235187.jpg
Myślę, że teraz widać różnicę ;)
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 December 2011 2011 21:49
Odpowiedzpodpiął się do dupy nie widzicie ?
OdpowiedzPrzeciez sa gitary elektryczne bezprzewodowe....
OdpowiedzHa! Nigdy tego nie zauważyłem... chociaż... może to dlatego, że nigdy nie oglądam tego programu...
OdpowiedzTo jest gitara na baterie ;D
OdpowiedzTAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL TAM JEST KABEL
OdpowiedzNajbardziej boli mnie to, ze ten piekny Les Paul sie tak marnuje :(
OdpowiedzOgarnijcie się. Większosc tych piosenek jest granych z playbacku, ale czy naprawdę uważacie, że dali by gitarę, komuś, kto nie ma pojęcia o grze na niej? Wydaję mi się, że ten gitarzysta jest o wiele lepszy nie tylko ode mnie, ale od większości z was. Trochę szacunku, a to nie jest koncert na stadionie, tylko program, zwykły program w małym (jak na grę na żywo) pomieszczeniu.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 May 2010 2010 22:23
Odpowiedzjakim cudem to jest na głównej...?!
OdpowiedzJak większość ludzi powiem : Istnieje coś takiego jak system bezprzewodowy... Oddział Zamknięty napewno tego używa z polskich artysów... Silver Samurai też.