Skoro 23 latek posiada co posiada i prowadzi sieć takich sklepów to znaczy że jest
inteligentny a jeśli twoje dziecko również jest mądre to czego się boisz ?! Więcej zaufania dla
własnego potomstwa :) Chyba osobą sięgająca po ''Dopalacz'' wie co robi i jest świadoma tego że to nie jest Rumianek czy Panadol i może wywołać uboczny skutek. Jest luka prawna która zezwala na to by owe ''dopalacze dla kolekcjonerów'' były sprzedawane to musimy się z tym pogodzić a nie winić jednego chłopa za to. Zazdrość zżera pewne osoby to tyle, bo ilu 23 latków może się poszczycić tego typu osiągnięciem ?!
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 21:59
Phenomenon ma racje. Facet działa w świetle prawa. Szukacie winnego za "ofiary" dopalaczy? Gdyby
sejm zalegalizował miękkie narkotyki, problemu by nie było, do tego doszłaby akcyza (pewnie
jakąś zajebistą by strzelili) i poszłoby trochę więcej pieniążków do budżetu (mogliby
troszkę Vat spuścić), a tak łoży się ciężko zarobione pieniądze podatników na "walkę" z
dopalaczami... Dochodzi jeszcze sprawa: dlaczego miękkie narkotyki nie są zalegalizowane. Partie
boją reakcji ciemnogrodu (czyli notabene ponad połowy polskiego społeczeństwa).
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:12
Obić ryło? Z zazdrości? Koleś się dorobił na głupocie innych i tyle. To że ktoś ćpa to nie jego wina. To wina rodziców którzy nie umieją wychować własnych dzieci a winę tego widzą u wszystkich tylko nie u siebie.
Jednym słowem - co za sku*wiel. Jakim człowiekiem trzeba być, żeby zarabiać na nieszczęściu (tak, bo te "dopalacze" to prawie jak narkotyki) innych ?! Bezkarnie sobie teraz śpi na pieniądzach, a czym on się różni od zwykłego dilera narkotyków, bądź jakiegoś kolumbijskiego narkotykowego bossa?
Według mnie autora na prawdę demotywują właśnie te "2 porshe", bo ktoś miał pomysł na biznes, którego wszyscy mu teraz zazdroszczą, a nie Twoje dzieci.
interes jak każdy inny, więc w czym problem? a co do dzieci, nie można im wszystkiego zabraniać,
bo zakazany owoc najlepiej smakuje i na złość będą robić.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:35
jak czytam wasze komentarze, to jestem przekonany w 100%, ze wasze dzieci beda pic, palic i beda klientami tego goscia. jak widze tekst ze moje dziecko jest swiete, lub moje dziecko nie interesuje sie takimi rzeczami. 1 zasada rodzica. jesli nie ma sie problemow z dziecmi, to oznacza, ze sa zbyt wielkie by o nich wiedziec. wszyskie dzieci klamia. ciekawe ktory z was sie chwilil rodzicom, ze 1 raz pil lub palil.
Po prostu zarabianie na młodych ludziach jest teraz bardziej opłacalne dla takich osób ci młodzi głupi chcą spróbować życia i sięgają po dopalacze(nie mówię,że wszyscy więc się nie czepiać).
To nie jest wina wychowania... Nawet najbardziej ułożony koleś, jeżeli jest odpowiednio długo namawiany do, np. dopalaczy, ulegnie. Taka już jest kolej rzeczy. I tutaj obrażanie dzieci też jest bezpodstawne. Często ciężko jest się oprzeć presji szkolnej.
musiałem się zalogować, bo nie moge czytać tych bredni..
`moje dziecko ma/będzie miało na tyle rozumu by tego nie brać`.
ludzie otwórzcie oczy. tak naprawdę nie macie wpływu jakie będą wasze dzieci. bo jak? skoro w wieku 5 lat idzie do szkoły i uwierzcie, że jest 100 razy bardziej podatne na to co wpajają im rówieśnicy niż na to co rodzice im mówią. dziecko można tylko nakierować a i tak pójdzie swoją drogą i chcąc nie chcąc nie ma tu nic do rzeczy reżim nałożony przez rodziców. ludzie ocknijcie się. a na dodatek massmedia, które w dzisiejszych czasach kreują naszą rzeczywistość.
Ostatnio w internecie(chyba na onecie) był wywiad z tym panem. Na pytanie "Czy sam Pan korzysta z dopalaczy?" odpowiedział: "A widział/a Pan/Pani dealera narkomana?". Sorry za capsa, ale NIC DODAĆ NIC UJĄĆ. WSZYSTKO JASNE.
Dopalacze sprzedawane są dla ludzi , którzy ukończyli 18 rok życia , za okazaniem dokumentu potwierdzającego wiek. Więc według prawa to nie dzieci korzystają z tych specyfików. Minus !
Prawa nie łamie, więc zarabia uczciwie. Podatki płaci... A Dopalacze są bękartem wolności. Jeśli chcesz mieć wolność gospodarczą, zawsze coś takiego się urodzi. Prawo próbuje walczyć z tym przedsiębiorstwem, ale nigdy nie wygra. Żeby zlikwidować to gówno z obrotu, potrzeba totalitarnego systemu. W Związku Radzieckim przyszłaby dyrektywa, że Dopalacze są zamykane i wszyscy właściciele by się zmyli, bo nikt nie chce mieć spalonego domu z rodziną w środku.
Tak już jest, coś za coś. Żaden system nie jest idealny, inaczej już dawno byłby jedynym obowiązującym na świecie.
Twoje dzieci powinny miec wlasny rozum, nie wymawiaj sie tym ze to przeciez nieletni i ty jestes za nie odpowiedzialny, albo traktujesz je jak system, czyli cwierc obywatele bez praw i za ktorych wszystkie czyny odpowiada ktos inny, albo jak ludzi, jesli traktujesz je jak ludzi to albo im ufasz albo nie, same zadecyduja a jak nie dopalacze to ziolo od miejscowego dilerka. 2ga sprawa, jestes zazdrosny ze charujesz w robocie iles lat, a on ledwo liceum skonczyl pewnie i wpadl na pomysl i cos zrobil, zapracowal, wlozyl w to siebie, ale teraz ma cos z tego i jest ustawiony. Zastanow sie nad tym.
Selekcja naturalna. Każdy swój rozum ma i tyle :) Osobiście nic nie biorę, za wyjątkiem alkoholu pitego bardzo okazyjnie (Polskiej tradycji musi stać się zadość), mimo, iż praktycznie całe moje otocznie coś wdupia. Jedni zioło inny większą chemie, co kto lubi i tyle. Ich organizmy ich sprawa. Co do dopalaczy przynajmniej ludzie wiedzą, że nikt im nie dosypał większego gówna niż sami chcieli sobie wciągnąć/połknąć/wypalić. Po za tym nie czarujmy się: nielegalne używki są tak samo łatwo dostępne jak dopalacze albo i jeszcze łatwiej. Po za tym są tańsze i powszechniejsze. Także nie ma się do czego przydupiać.
Ludzieee. Gdyby zalegalizowali np. mj to myslicie ze dzisiejszy nielegalny sprzedawca który by uslyszal ze akcyze mial by placic za swoj towar, by sie na legal przezucił?:DD
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 12:59
Może mieć nawet 3 porsche, 2 astony martiny i ferrari w sypialni, ale sukcesu mu nie zazdroszczę. Wolałbym zdecydowanie zarabiać mniejsze pieniądze, ale na czymś co pchnęłoby ten świat naprzód, a nie cofało żerując na powszechnej głupocie społeczeństwa.
@Flushingflash szczerzę wątpię, że rozwinięcie takiego interesu świadczy o inteligencji. Raczej typek jest chytry i sprytny, a to różnica między inteligencją. Chłopak potrafi znaleźć lukę w prawie i to sprytnie wykorzystuje. Niby szkodzi ludziom, którzy to kupują, ale w sumie kto im każe? Tak samo jest z alkoholem i papierosami - one też szkodzą, a nawet zabijają, a i tak ludzie mają to gdzieś. "Biznes is biznes". Jednak to nie usprawiedliwia go w żadnym procencie, bo według mnie gdyby miał chociaż trochę rozumu to zabrałby się za coś innego. Najlepiej złapać się czegoś najłatwiejszego i zbijać na tym hajs. To tak, jakby zamiast nauki wybrał kradzieże samochodów. Jakby nie było kasę też na tym zbija, z tą różnicą, że (na razie) dopalacze są legalne, a kradzież nie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 16:07
jeżeli pozwalasz dzieciom się tym gównem faszerować, to jesteś idiotą - facet jest geniuszem - zwęszył okazję i zrobił biznes. To, że ludzie są idiotami i to kupują - ich sprawa. Ja się tym gównem nie faszeruję i jakoś spokojnie żyję i równie dobrze bawię się na imprezach.
to sobie ich k*rwa pilnuj, czemu się nie przyczepisz do koncernów tytnoniowych, albo alkoholowych?? bo to nie "narkotyki" a jak człowiek jet dorosły, nawet jak zawsze jest dzieckiem dla matki, to jego życie. -
Podoba mi się większość Waszych komentarzy.
Te środki nieważne jak działają ale są dla osób pełnoletnich.
Więc każdy kto chce sięgnąć po jakąkolwiek używkę musi być świadomy i dorosły.
Jeśli chesz sie najarać fajek bądź nachlać wódki idziesz do monopolu.
Chcesz sobie przyćpać idziesz do tego typu sklepów.
Nikt Wam tego nie wciska na ulicy na siłe.
Skoro jest legalne tak samo jak alko i papierosy to niech sobie to będzie.
Dla mnie rodzi się w pewien stereotyp jeśli chodzi o dopalacze. Weźcie się za wychowaniu swoich dzieci i pilnujcie ich, a nie coś o czym nie macie pojęcia z góry krytykujecie i robicie nagonke !!
@Medival: 1. Jestem dziewczyną. 2. Nie mówię tutaj o rządzie, tylko o kradzieży samochodu i tego typu. Co ma w ogóle piernik do wiatraka? Nie rozmawiamy tutaj o polityce.
Cwany nie znaczy inteligentny. Chłopak wiedział, jak obejść prawo i jak na tym zarobić. Ale fakt, że ludzie po jego wynalazkach wariują i wychodzą przez okno na ósmym piętrze już go nie rusza.
@Ashardon, producent pił tarczowych które poucinały palce paru nieostrożnym idiotom właśnie
rozdziera na sobie szaty. Nauczcie się w końcu że nie ma czegoś takiego jak "zły przedmiot".
Nawet Cyjanek (znany jako bardzo silna trucizna) jest wykorzystywany m.in w przemyślne chemicznym
do odzyskiwania złota z części komputerowych. Mamy zakazać cyjanku bo parę (ba, choćby i to
były setki tysięcy) osób użyło go w złym celu?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:12
A marihuana? Łagodzi silne bóle, ponoć leczy stwardnienie rozsiane, od zawsze była używana przez plemiona ameryki południowej... czemu ją zakazali, skoro tylko parę milionów osób używa jej w złym celu?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:20
@Artex Piły tarczowe przydają się do cięcia, cyjanek podobno też do czegoś w chemii, ale do czego dobrego przydaje się dopalacz? Aha, zapomniałem, przecież jest czadowy "odjazd" po nim.
Po prostu koleś jest geniuszem, zamiast dilować wymyślił sposób żeby sprzedawać substancje odurzające legalnie. 23 lata... to jest dowód na to że żyłka do interesów > studia, nie jeden koleś w jego wieku gniecie się w akademiku i nie dojada a on w tak młodym wieku zarobił tyle kasy o jakiej wielu ludzi może pomarzyć. Życzę następnych 105 sklepów i dalszego trzepania kasiory na debilach, naprawdę podziwiam takich przedsiębiorczych ludzi.
@Buntpl, pierwszy przykład z brzegu, wiele wspaniałych wynalazków narodziło się w umysłach ich twórców podczas gdy ci byli pod wpływem amfetaminy. Oczywiście gdyby to był inne środek o podobnym działaniu (pod warunkiem że by ci się od tego bebechy na lewą stronę nie wywróciły) to efekt byłby podobny. Nie masz prawa zakazać komuś robienia czegoś co nie szkodzi INNYM ludziom, to jedna z podstaw pojęcia jakim jest wolność. Jeżeli zaczynasz manipulować przy prawie, zakazujesz ludziom używania soli (New York), palenia trawki (połowa krajów "cywilizowanych"), czy sprzedaży takich-a-takich żarówek (UE) to jest Tyranem i nikim innym.
`ludzie po jego wynalazkach skaczą z okna` - głupota, ludzie po alkoholu też skaczą, ba, `skaczą` rozpędzonymi 2 tonowymi bryłami metalu w innych, ludzie oglądający bajki o supermanie skaczą z okna, bo myślą że mogą latać, zabijają dla kasy. w czym to się różni od innych rzeczy ? wszystko źle stosowane może spowodować śmierć, a to że w mediach pokazano tylko tą mroczną stronę `dopalaczy` nie znaczy że tylko taką mają
Producent pił tarczowych nie obchodzi prawa, produkując narzędzia. To są narkotyki, i tyle. Są legalne tylko dla tego że nie można wszystkich jednoznacznie zdefiniować i sklasyfikować (wg. prawa). Trawka trawką, to wyniszcza na prawdę układ nerwowy. Niektóre te "wynalazki" bardziej od samych narkotyków.
@kapec A jaką "świetlistą" stronę wg. Ciebie mają dopalacze? Pro publico bono to to wg. mnie bynajmniej nie jest.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 2:06
Czemu porównujecie to do alkoholu, który spokojnie w małych ilościach służy dobrej zabawie, podczas gdy dopalacze w podobnych ilościach mogą wam jedynie zjechać zdrowie? "Trawka trawką, to wyniszcza na prawdę układ nerwowy." - pod warunkiem, że wcześniej hodowana na Domestosie.
Czy narkotyki to dobry pomysł na biznes? Ja bym nie mógł żyć ze świadomością, że cały swój dorobek zawdzięczam ludzkiej krzywdzie, bo czym innym jest niszczenie psychiki dzieci(w sumie nie tylko, ale to są główni odbiorcy) i wmawianie im, że dopalacze to nie narkotyki i są kul.
kamiljot przciez to wybor tych osob... nikt im do geby na sile nie wklada dopalaczy... sa idiotami to biora. Takie jest moje zdanie. A jesli ktos ma troszke oleju w glowie ten wie, ze takie rzeczy wyniszczaja organizm...
P.S. Rowniez to nie wina rodzicow, ze dzieciaki biora sie za uzywki... Rodzice moga dobrze wychowac dziecko ale o tym, jak bedzie sie zachowywalo rowniez swiadczy grupa w jakiej taki dzieciak przebywa (czyt. znajomi, "przyjaciele")
Bo może sytuacje w których ludzie tracą po tych "cukierkach" kontrolę nad sobą, nie jest spowodowany tym, że te gówna zawierają materiały wpływające na świadomość? Pi.erdolone gimbusy, wydaje im się, że są cool, bo po dwóch browarach i dopalaczu potrafią krzyknąć "KY.RWA" na ulicy, o 3 nad ranem....
Ale robienie dzieciom wody z mózgu kolorowymi reklamami, na które są bardzo podatne chyba ma największy wpływ na to czy kupią czy nie. Dzieci chcą się czuć dorosłe, szukają akceptacji u rówieśników i dlatego sięgają po takie ścierwo nieświadome zagrożeń jakie im niosą dopalacze.
kamiljot: Jakiej ludzkiej krzywdzie, to diaska?! Co on ludziom te "dopalacze" na siłę wciska, czy jak?! Traktuj człowieka jak odpowiedzialną istotę, a nie jak dziecko, ja Cię proszę.
EDIT: A dzieci są takie, jak wychowują je rodzice. Jakoś ja jeszcze parę lat temu dzieckiem bywałem, a od żadnej używki się nie uzależniłem - kwestia wychowania, naprawdę. Jeśli boisz się o to, że Twoje dzieci np. będą podatne na takie reklamy, to boisz się raczej o siebie - że będziesz kiepskim rodzicem...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:25
@Lypa wsadzę do ziemi materiały wybuchowe, tak żeby wiatraczek wystawał. Porozrzucam po lesie
kilka granatów. Jak nadzieje się na to głupi dzieciak, "z ciekawości" mu wybuchnie, to co z tego, w końcu mu nie wciskałem, nie? :) [i nie, to nie było
inspirowane filmem Lord Of War]
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 2:33
Jakim filmem? :>
Natomiast sprzedawanie tego scheissu to jednak co innego niż stawianie pola minowego - jeśli Ty nie widzisz różnicy, to przykro mi, ale nie mamy o czym dyskutować. :)
Przeczytajcie lepiej ten wywiad, i nie piszcie po raz setny o tym że niszczą dzieci, bo jak sam podkreślił W JEGO SKLEPACH NIE SPRZEDAJE SIĘ NARKOTYKÓW NIELETNIM! Co prawda może je zdobędą tak jak piwo czy papierosy. Ale wy chyba nie zdajecie sobie sprawy jakie krzywdy dzieją się od alkoholu, pijany kierowca jest nieobliczalny, nie mówię już o innych problemach przez niego związanych. Oczywiście nie chwale używek bo tak samo jak: alkohol , papierosy i inne duperele szkodzą zdrowiu a co z tym idzie po trochu zabija nas samych. Przy okazji! Słowa rodzica NIC ALE TO TOTALNIE NIC NIE ZNACZĄ jeśli niema przykładu!
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 18:49
Koleś ma sposób na życie. Sprzedaje produkt, który oficjalnie nie nadaje się do spożycia przez ludzi. A fakt, że idioci i tak to ćpają już problem tych idiotów. On nie robi nic złego, sprzedając tą chemię. Równie dobrze można atakować producentów papierosów i rozlewnie alkoholu za wywoływanie raka płuc i problemów z alkoholizmem w społeczeństwie. Tyle, że nikt nikomu nie każe palić, pić i ćpać bez umiaru...
Dokładnie. Mądry koleś, bo zarabia na ludzkiej głupocie. Moją przyszłość także mam zamiar oprzeć na robieniu interesów z idiotami, dobry zarobek, a przy okazji tępi się najsłabsze ogniwa - w sumie to same się wyniszczają.
Co do "czy ktoś każe?" zapomnieliście chyba jak wygląda szkoła... presja otoczenia i okres dojrzewania wiele zmienia... ja osobiście mam 16 lat, na browara zawsze chętnie pójdę, ale otwarcie mówię tym debilom, że szkoda mi kasy i zdrowia na palenie papierosów i jeszcze mi nie odwaliło, żeby brać te syfne dopalacze. Ja również się dziwię, że Dopalacze wciąż są legalne... marihuana jest o wiele mniej szkodliwa, ale jak widać komuś się nie kalkulują interesy.
@Adekgol10
Wiem jak wygląda szkoła, gdyż ledwie ponad rok temu pisałem maturę. Asertywność to podstawa! Pierwsze piwo piłem ze znajomymi mając 17 lat, bo chciałem. Drwiłem otwarcie z osób, które paliły nałogowo od piętnastego roku życia, lub też umawiały się na taniego browca w tajemnicy przed rodzicami. A już szczególnie dobijali mnie ludzie palący i pijący "bo znajomi też". To świadczyło o kompletnej uległości grupie i potrzebie udowadniania swojej pozycji przed kumplami. Jak w jakimś stadzie.
A co do marihuany. Nie ma od niej akcyzy, ani żadnych innych podatków. Przecież żaden diler nie rozliczy się z fiskusem za sprzedaż każdego grama. Państwo na tym nie zarabia, więc jej nie popiera.
szacun? Ludzie.... Przez to iż on ma chęć zarobić naraża młodzież, która teraz jest bardzo podatna na presję grupy na bardzo wielkie niebezpieczeństwo a nawet śmierć... Sprawia, że czują się złudnie szczęśliwi, gdy tak naprawdę niszczą samych siebie nie tylko pod względem fizycznym, ale też psychicznie... Pieniądze to naprawdę nie wszystko, raz są raz nie ma a zdrowie bardzo trudno jest odzyskać...
ten koles i cala reszta dopsiarzy to zakała społeczeństwa, polska- kraj gdzie twarde narkotyki sa legalne a
posiadanie znikomych ilosci marihuany (substancji mniej szkodliwej od tytoniu) dostajesz zawiasy, gdzie tu
sprawiedliwosc ? kraty dla typów z dopalaczy. podobnie jak kamiljot nie moglbym zyc ze swiadomoscia ze dorobilem sie bedąc szarlatanem.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 13 September 2010 2010 16:22
Koleś był na tyle inteligentny by wykorzystać ludzką głupotę i upośledzenie... Gdyby społeczeństwo było w miarę rozumne, nie paliło by, ani papierosów, ani żadnych dopalaczy, ani żadnych innych mózgojebów.
No nie! Jak on śmiał, zakładać legalny biznes i zarabiać dużo pieniędzy! Nie po to harujemy od pierwszego do pierwszego, żeby byle młody, przedsiębiorczy koleś miał więcej, niż my zarobimy przez swoje życie. Zgnoić, zniszczyć!
nie prawda. nie maja legalnej marihuany tylko program redukowania szkód, który tak swoją drogą nie przyniósł zamierzonego skutku, a odwrotny. Ludzi uzaleznionych jest co raz wiecej. wystarczy poczytać z wiarygodnych źródeł, popartych badaniami.
co to sa twarde i miekkie narkotyki bo nie bardzo czaje jaka jest różnica - mowie zupełnie serio. nie wiem.
Podziwiam gościa za jego majątek , zarabia na rodzicach nie na dzieciach , bo to oni "rodzice" finansują legalne ćpanie.
Mam 25 lat nigdy w życiu nie ćpałem , jak rodzice się kapneli , że palę cofneli mi pieniądze.
Powinni zrobić więcej takich sklepów , żeby te debile się powykańczały , Natura oczyszcza się sama.
Stawiam 100 zł przeciw 100 Euro , że ten gość nigdy nie próbował tego co sprzedaje.
demot do dupy adminie wywal to własną wola jak ktoś chce to bierze jak ktoś nie chce to nikt go do tego nie zmusza przecież to jasne i powinni jeszcze zalegalizować marihuanę bo człowiek ją weźmie z własnej woli tak jak alkohol i papierosy a nie powoduje ona śmierci rozpadu rodziny i chorób typu rak płuc jak papierosy i alkohol
Dopalacze są przereklamowane. Nie ma po nich halucynacji, a lepsze efekty są po zwykłych kilku piwach. Bardziej powinny się nazywać "zamulacze". Wiem bo próbowałem i się nie uzależniłem. Strata kasy. Już bardziej opłaca się alkoholizm. Media robią sensację wokół niczego.
może na ciebie nie zadziałało ;p różnie to bywa ja zapaliłem też się nie uzależniłem paliłem coś co sie nazywa mega buch 20 min śmiechu i to konkretnego a potem i to najgorsze drugie 20 min zajście kompletne na nic nie miałem siły jak sie położyłem tak leżałem 20 min bez ruchu ;(
popieram ogarnijcie sie ludzie biznes to biznes a ten gosc mial super pomysl no a mniejsza z tym ze tez wolalbym legalna trawke ale to jest niestety polska wiec jak ktos chce twarde brac to moze sobie kultralnie do dopalaczy pojsc i kupic to zamiast zanieczyszczony syf na ulicy kupowac.
Nikt nie każe, nie namawia ani nie zmusza dzieciaków do przyjmowania dopalaczy. Jak ktoś swojego dzieciaka nie umie normalnie ustawić, nie umie wpoić mu do głowy tego co jest dobre, a co złe to może być sobie samemu wdzięczny. Ja osobiście nie korzystam z tego typu używek, ale nie widzę nic złego w tych sklepach. Moim zdaniem wszystko (prawie) jest dla ludzi. Oczywiście ludzi posiadających mózgi. Swoją drogą łebski koleś musi być z tego co to wymyślił. W tak młodym wieku, tak dobrze się ustawić? Nieźle;)
Brak mi słów , co za bzdury, jeżeli dziecko będzie chciało się uzależnić to znajdzie sobie zawsze dojście, sklep z takimi zamulaczami napewno go w to nie wciągnie. Czy tego typu sklepy istniały czy nie narkomani zawsze byli.
Ale za to ,jaka mina w odbiciu stolika jest xD Dopalacze? Nie palilem ale smieszne jest ,nigdy nie przebije MJ.To cos jak Philips'a nigdy nie przegoni podrobka chinska z nazwa Phlips. Byle jaka podrobka nie bedzie lepsza od oryginalu .Tak Ja uwazam...Ze Dopalacze to podrobka MJ
Widać że tego demota robił jakiś nieznający się na tym kompletnie typ. Dopalacze nie uzależniają, chyba że ktoś jest taki ambitny że dosypuje tytoniu do mieszania (żeby starczyło na więcej i się lepiej rozpalało). Ja paliłem dopalacze przez ok. 5 tygodni dzień w dzień, i z dnia na dzień bez problemu przestałem palić, tylko że jeśli ktoś chce palić/brać dopalacze to i tak to będzie robił, a jak ktoś nie chce to poprostu nie będzie. To nie jest żaden nałóg. Wy z dopalaczy zaraz zrobicie narkotyki. To nie jest żadna "chemia" tylko mieszanka wielu ziół, które połączone razem powodują euforię. Jak dla mnie niech zalegalizują marihuanę - nie będzie dopalaczy, nikt się nie będzie truł (bo wiadomo że takie mieszanki napewno mają jakieś szkodliwe substancje) i każdy będzie zadowolony, a tacy frajerzy jak ten z demota, nie będą trzepali kasy na dzieciakach.
Po pierwsze, to wszystko może uzależnić nawet kawa. A w tych mieszankach ziołowych są syntetyczne kannabinoidy, czyli tzw. "chemia". Próbowałem nie raz tego g**wna za przeproszeniem, i nie mów mi, że to nie są narkotyki. Moim zdaniem każda substancja, która odurza jest narkotykiem, nawet powszechnie stosowany i akceptowany przez społeczeństwo alkohol. Dziękuję, Dobranoc.
Jak nie umiesz wychować to będziesz miał uzależnione niezależnie od tego czy ktoś sprzedaje to gówno legalnie czy nie. A że koleś znalazł dobry sposób na zarabianie na kretynach to tylko dobrze o nim świadczy.
Problem całych dopalaczy i narkotyków polega na tym że nie mają legalnego monopolu bo powstały w latach 60-70(doprecyzujmy wtedy rozpowszechniono) oprócz naturalnych zioła itd które zóją palą od x lat. narkotyki brali na potęge w latach 70-80 kompot i te sprawy to był punk brudny śmierdzący puancur wzywający do anarchii, takie było przekonanie a alkohol, i tytoń weszły do kultury dużo wcześniej i sama Biblia nie zabrania alkoholu a jedynie namawia do wstrzemirźliwości. Prawo nie działa wstecz ale na miejscu kolesia bym się nie obnosił pierwszy raz jest świadomy później może być gorzej. Wszystko jest dla ludzi ale to my wyznaczamy sobie granice w miare możliwości naszej woli
Zacznijcie rozmawiac z swoimi dziecmi ludzie, a nie zrzuciacie na innych winnę swoich bledow wychowawczych. Druga kwestia to czemu najezdzacie na tego typa. Czemu nikt nic nie gada o wlascicielach gorzelni ktorzy hajs zdobywaja na tragedi tak wielu rodzin w Polsce.
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! ludzie ale wy ułomni,, nie wpadliście na to że to nie on za tym wszystkim stoi ?? On jest tylko 'figurantem' wynajętym przez jakieś mafie albo gangi.. no przecież jak można dużo zarobić na takich rzeczach no to przecież że za tym stoją bandyci...
Ejjj Ten człowiek sprzedaje to gównooo !! W CELU KOLEKCJONERSKICH A NIE DO PALENIA!!!!!!!! I Chyba ze masz głupie dziecko które nie umie czytać na opakowaniu to Już twoja wina ze dziecko czytać nie nauczyłeś
Mi wystarczyła jedna przygoda z dopalaczem (w wyniku której sttaciłem przytomność przyje**** przy tym o umywalkę mordą). Cholera wie co tam naprawdę jest, władze po kolei zakazują danej substancji, to pojawia się produkt zastępczy, dający niby taką samą 'banię'. Na każdego to inaczej działa. Z 'zwykłymi' narkotykami jest tyle dobrze ze wiadomo czego się spodziewać. To gówno jest nie do przewidzenia.
To kto Ci każe to kupować?! Aha, Ty już jesteś nauczony smutnym (swoim) doświadczeniem. No cóż - na tym właśnie polega ważna edukacyjna rola podobnych substancyj. ;)
To ja nie wiem jak wy to bierzecie jak macie takie akcje Nigdy mi się nic złego nie przydarzyło, ani moim znajomym. Zresztą tam się kupuje tylko zioła, żadnych proszków, tabsów itp.. Piszecie że debile kupują dopalacze, a spójrzcie na siebie ! Jaracie szlugi, z roku na rok drożeją, są trujące, jesteście uzależnieni itp. ale zbyt dużo ludzi je pali by mówić że tylko debile palą, a sami jesteście uzależnionymi frajerami, tak samo zatruwanie się jak Ci co palą dopalacze czyli w tym ja.
He googi dobre. Ale na dobry ład, to nie jest do spożycia przez ludzi, więc do kogo pretensje? Gdyby autentycznie, było tak, że dowód osobisty byłby potrzebny do zakupu zmniejszyła by się też liczba sprzedawanych produktów. A, że żyjemy w czasach gdzie w co 2 sklepie sprzedają alkohol czy papierosy nieletnim.. nie mówiąc już o dopalaczach to już idzie tylko na jego korzyść.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:57
Żenujące. Dopalacze nie są dla dzieci - to po pierwsze. Zdaje sobie sprawę, że może dochodzić do nadużyć, ale to samo dotyczy legalnie dostępnych papierosów i alkoholu - spora część dorosłych palaczy uzależniła się przecież przed osiemnastką. To po drugie. Po trzecie: Nawet gdybyśmy to wszystko zdelegalizowali, to nie ma się co łudzić - i tak będzie dostępne na czarnym rynku. I "dzieciaki" też będą mogły kupić jeśli tylko będą chciały - już poza wszelką kontrolą.
Jedyne wyjście to legalizacja miękkich narkotyków, co do których przynajmniej wiadomo, jakie mają działanie. O wielu dopalaczach nie można tego powiedzieć. Nie są to (jak niektórzy sądzą) mniej szkodliwe substancje. To nie siła działania decyduje o tym, że są legalne, ale luki w prawie. Szkody wyrządzane przez dopalacze są odpowiednikami zatruć metanolem w warunkach pełnej prohibicji.
Kacperxy: Ty się zastanów: Jak - "przez nich"?! Przecież oni nie są winni tego, że ktoś kupił u nich fajki! A poza tym, między wcześniejszym umieraniem a fajkami jest związek jedynie statystyczny, a nie przyczynowy. Informuję Cię, że ja na przykład zejdę wcześniej przez obżeranie się kebabami (choć ku mojemu utrapieniu wciąż nie mogę od tego przytyć). I co - wg. Ciebie za moją śmierć będą odpowiedzialni producenci kebabów?! Pomyśl naprawde, zanim napiszesz coś równie błyskotliwego.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 20:39
Eeee a gdzie zasady, a gdzie zasady. Pier*olić zasady. Idę o zakład że 90% z wytykających temu człowiekowi jego "niemoralność" itd. to życiowy nieudacznicy którzy w życiu nawet nie otrą się o możliwość ustawienia się na równie wysokim poziomie życiowym. Facet prowadzi legalny biznes i na tym zarabia, respekt dla takich ludzi, to się nazywa przedsiębiorczość.
Specjalne porównanie dla ćwierćinteligentów. Ten 23 latek dorobił się na sklepach z dopalaczami. Czym więc się różni od osoby która założyła szereg multikin, gdzie puszczane są wyłącznie komedie romantyczne i inne tego rodzaju gnioty, nie wnoszące nic do sztuki filmowej? Otóż niczym. Jest to zwyczajne zarabianie na ludziach, szukających rozrywki na budzącym kontrowersje poziomie. Cóż, jeden woli przeznaczać środki na dopalacze, drugi na pornosy, a trzeci na jakieś konkretne hobby - np. malarstwo. Oczywiście - gratuluje temu 23 latkowi drogi do spełnienia swoich marzeń(bo jak inaczej nazwać dzisiaj w kapitalizmie dorobienie się szybko majątku?). Z makroekonomicznego punktu widzenia im więcej takich osób, tym lepiej dla społeczeństwa. Zmniejsza się bezrobocie, chłopak inwestuje w nowe branże - kolejne inwestycje itd. Co prawda w tym przypadku zostaje efekt uboczny, ale nie łudźcie się, że z ludzi którzy przesadzają z używkami byłby kiedyś jakiś pożytek..
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 14:05
Tak czytam te wszystkie wypowiedzi i nadziwić się nie mogę ilu naiwnych ludzi można spotkać w jednym miejscu, Przecież od razu widać, że ten koleś to totalny burak. Toż to zwykły "słup". Nie łudźcie się, taki interes nie miałby szans bez błogosławieństwa "ludzi z miasta". W Polsce bez tzw. ochrony nie można spokojnie prowadzić warzywniaka a co dopiero ponad 100 dochodowych sklepów. Ktoś musi firmować to przedsięwzięcie swoją głupawą gębą, aby inni mogli na tym spokojnie zarabiać. Ten jego majątek jest tylko na pokaz i dla zamydlenia oczu, aby naiwniacy mieli się czym jarać. Auta i apartamenty to nic innego jak pranie kaski. Jak dojdzie co do czego będą miały już innego właściciela. Najprawdopodobniej za chwilę koleś spyli cały interes i albo zniknie z powierzchni ziemi albo da się ku uciesze gawiedzi zapuszkować. A prawdziwi „właściciele” już zapewne kombinują nad następnym super-interesem, bo przecież jest, co inwestować.
brawo JacekN bardzo mądre spostrzeżenie a ty Strikte chyba nie myślisz że 23 latek otworzył
sieć sklepów za swoje pieniądze, to jest oczywiste że jest "słupkiem" mafia miała dobry
pomysł tylko potrzebowała figuranta który dostanie ochłapy a jak cos nie tak to pójdzie na
niego, ale naród głupi i wychwalają ciołka jaki to on zaradny i inteligentny, czasy przełomu i
lat 90 gdzie można było zaradnością z "szczęk" na bazarku dorobić się sieci sklepów już
minęły, ale nawet wtedy trwało to dobrych parę lat
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 1:09
Oczywiście. Tylko Ci ludzie z miasta to często są takimi pośrednikami dla całej maści spuścizny początków naszej III RP. W tym jakże doborowym towarzystwie można wymieniać : polityków, znanych przedsiębiorców, byłych funkcjonariuszy policji, służb specjalnych i wielu wielu innych. Gdzieniegdzie wmieszają się "ludzie z miasta", ale powiadam wam tu i teraz: ci ludzie są tylko pionkami w biznesach tych wyżej wymienionych. Bo kto o zdrowych zmysłach głosowałby na polityka, który dorabia się majątku na sprzedaży dopalaczy?
Na stos z nim! Jak mógł to zrobić!
Na stos razem z producentami noży (bo przecież ludzie od noży giną) i bagietek (wczoraj bym sie udławił).
*Jakby ktoś się nie zorientował to powyższa wypowiedź ma charakter prześmiewczy oraz ma na celu podkreślenie głupoty tego demota. Bo oczywiście lepiej zakazać i "oddać" interes dilerom/mafia itd.
W Afrykanskiej dzungli jaka jest polska instytucja prawna, chlopak trzepie kase i ma ku***wa racje i moje poparcie, mimo iz nie jestem za idea aby gnoje mialy legalne dojscie do dragow... lecz za to winny jest jedynie ustawodawca.
Przecież dopalacze to predmioty kolekcjonerskie :D To tak jakby ktoś połykał znaczki albo monety i by ktos miał pretensje do producentow znaczków ze ktos umarł od tego :D:D
Koles bije gruby hajs na debilach i tyle :)pozdro dla normalnych
to juz Twoj problem ze nie potrafisz wychowac dzieci
OdpowiedzMasz głupie dzieci które palą to gówno to twój problem już.
zarabia na głupich bachorach, co w tym dziwnego?
Skoro 23 latek posiada co posiada i prowadzi sieć takich sklepów to znaczy że jest
inteligentny a jeśli twoje dziecko również jest mądre to czego się boisz ?! Więcej zaufania dla
własnego potomstwa :) Chyba osobą sięgająca po ''Dopalacz'' wie co robi i jest świadoma tego że to nie jest Rumianek czy Panadol i może wywołać uboczny skutek. Jest luka prawna która zezwala na to by owe ''dopalacze dla kolekcjonerów'' były sprzedawane to musimy się z tym pogodzić a nie winić jednego chłopa za to. Zazdrość zżera pewne osoby to tyle, bo ilu 23 latków może się poszczycić tego typu osiągnięciem ?!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 21:59
Justin Bieber też zarabia na głupich bachorach ... w dzisiejszych czasach taki sposób jest coraz bardziej popularny
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:07
ilikemypeople- ale z ciebie kutanoid.
Nie boj sie za pare alat te wszystkie dopalacze beda zwane narkotykami.
Phenomenon ma racje. Facet działa w świetle prawa. Szukacie winnego za "ofiary" dopalaczy? Gdyby
sejm zalegalizował miękkie narkotyki, problemu by nie było, do tego doszłaby akcyza (pewnie
jakąś zajebistą by strzelili) i poszłoby trochę więcej pieniążków do budżetu (mogliby
troszkę Vat spuścić), a tak łoży się ciężko zarobione pieniądze podatników na "walkę" z
dopalaczami... Dochodzi jeszcze sprawa: dlaczego miękkie narkotyki nie są zalegalizowane. Partie
boją reakcji ciemnogrodu (czyli notabene ponad połowy polskiego społeczeństwa).
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:12
ale mam ochotę mu obić to ryło...
Nie słyszałem w ogóle o dopalaczach dopóki nie zaczęła się nagonka przez rząd. Brawo yeti.
Obić ryło? Z zazdrości? Koleś się dorobił na głupocie innych i tyle. To że ktoś ćpa to nie jego wina. To wina rodziców którzy nie umieją wychować własnych dzieci a winę tego widzą u wszystkich tylko nie u siebie.
Jednym słowem - co za sku*wiel. Jakim człowiekiem trzeba być, żeby zarabiać na nieszczęściu (tak, bo te "dopalacze" to prawie jak narkotyki) innych ?! Bezkarnie sobie teraz śpi na pieniądzach, a czym on się różni od zwykłego dilera narkotyków, bądź jakiegoś kolumbijskiego narkotykowego bossa?
Według mnie autora na prawdę demotywują właśnie te "2 porshe", bo ktoś miał pomysł na biznes, którego wszyscy mu teraz zazdroszczą, a nie Twoje dzieci.
interes jak każdy inny, więc w czym problem? a co do dzieci, nie można im wszystkiego zabraniać,
bo zakazany owoc najlepiej smakuje i na złość będą robić.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:35
jak czytam wasze komentarze, to jestem przekonany w 100%, ze wasze dzieci beda pic, palic i beda klientami tego goscia. jak widze tekst ze moje dziecko jest swiete, lub moje dziecko nie interesuje sie takimi rzeczami. 1 zasada rodzica. jesli nie ma sie problemow z dziecmi, to oznacza, ze sa zbyt wielkie by o nich wiedziec. wszyskie dzieci klamia. ciekawe ktory z was sie chwilil rodzicom, ze 1 raz pil lub palil.
nawet firma zarabia na dzieciach to najłatwiejsze pieniądze:)
a ktoś inny zarabia na papierosach czy alkoholu które tak samo użależniają i dlatego mam mieć pretensje do tych osób? takie jest życie
lol, to jest po prostu biznes jak każdy inny
Po prostu zarabianie na młodych ludziach jest teraz bardziej opłacalne dla takich osób ci młodzi głupi chcą spróbować życia i sięgają po dopalacze(nie mówię,że wszyscy więc się nie czepiać).
To nie jest wina wychowania... Nawet najbardziej ułożony koleś, jeżeli jest odpowiednio długo namawiany do, np. dopalaczy, ulegnie. Taka już jest kolej rzeczy. I tutaj obrażanie dzieci też jest bezpodstawne. Często ciężko jest się oprzeć presji szkolnej.
musiałem się zalogować, bo nie moge czytać tych bredni..
`moje dziecko ma/będzie miało na tyle rozumu by tego nie brać`.
ludzie otwórzcie oczy. tak naprawdę nie macie wpływu jakie będą wasze dzieci. bo jak? skoro w wieku 5 lat idzie do szkoły i uwierzcie, że jest 100 razy bardziej podatne na to co wpajają im rówieśnicy niż na to co rodzice im mówią. dziecko można tylko nakierować a i tak pójdzie swoją drogą i chcąc nie chcąc nie ma tu nic do rzeczy reżim nałożony przez rodziców. ludzie ocknijcie się. a na dodatek massmedia, które w dzisiejszych czasach kreują naszą rzeczywistość.
nikt ich nei zmusza do brania. Slabe
A najlepsze jest to że ten koleś to tak jakby seryjny morderca.
Ostatnio w internecie(chyba na onecie) był wywiad z tym panem. Na pytanie "Czy sam Pan korzysta z dopalaczy?" odpowiedział: "A widział/a Pan/Pani dealera narkomana?". Sorry za capsa, ale NIC DODAĆ NIC UJĄĆ. WSZYSTKO JASNE.
ja nie mam dzieci:)
Dopalacze sprzedawane są dla ludzi , którzy ukończyli 18 rok życia , za okazaniem dokumentu potwierdzającego wiek. Więc według prawa to nie dzieci korzystają z tych specyfików. Minus !
Prawa nie łamie, więc zarabia uczciwie. Podatki płaci... A Dopalacze są bękartem wolności. Jeśli chcesz mieć wolność gospodarczą, zawsze coś takiego się urodzi. Prawo próbuje walczyć z tym przedsiębiorstwem, ale nigdy nie wygra. Żeby zlikwidować to gówno z obrotu, potrzeba totalitarnego systemu. W Związku Radzieckim przyszłaby dyrektywa, że Dopalacze są zamykane i wszyscy właściciele by się zmyli, bo nikt nie chce mieć spalonego domu z rodziną w środku.
Tak już jest, coś za coś. Żaden system nie jest idealny, inaczej już dawno byłby jedynym obowiązującym na świecie.
Dokladnie(phenomenon)! Dla niego to biznes jak kazdy inny. Kazdy powinien myslec za siebie. Na sile nikomu tego przeciez nie daja.
kozak!
Dzięki niemu społeczeństwo jest mądrzejsze. Ci głupsi umierają(;.
Twoje dzieci powinny miec wlasny rozum, nie wymawiaj sie tym ze to przeciez nieletni i ty jestes za nie odpowiedzialny, albo traktujesz je jak system, czyli cwierc obywatele bez praw i za ktorych wszystkie czyny odpowiada ktos inny, albo jak ludzi, jesli traktujesz je jak ludzi to albo im ufasz albo nie, same zadecyduja a jak nie dopalacze to ziolo od miejscowego dilerka. 2ga sprawa, jestes zazdrosny ze charujesz w robocie iles lat, a on ledwo liceum skonczyl pewnie i wpadl na pomysl i cos zrobil, zapracowal, wlozyl w to siebie, ale teraz ma cos z tego i jest ustawiony. Zastanow sie nad tym.
Selekcja naturalna. Każdy swój rozum ma i tyle :) Osobiście nic nie biorę, za wyjątkiem alkoholu pitego bardzo okazyjnie (Polskiej tradycji musi stać się zadość), mimo, iż praktycznie całe moje otocznie coś wdupia. Jedni zioło inny większą chemie, co kto lubi i tyle. Ich organizmy ich sprawa. Co do dopalaczy przynajmniej ludzie wiedzą, że nikt im nie dosypał większego gówna niż sami chcieli sobie wciągnąć/połknąć/wypalić. Po za tym nie czarujmy się: nielegalne używki są tak samo łatwo dostępne jak dopalacze albo i jeszcze łatwiej. Po za tym są tańsze i powszechniejsze. Także nie ma się do czego przydupiać.
phenomenon, Oleks123: racja. reynolds: i Gaga też. Podziwiam kolesia za pomysł i realizację mimo przeciwności losu.
'[...]a to, ze ktos jest tepy i glupi na tyle, zeby
szprycowac sie tym gownem to juz nie jego sprawa.'
handlarzy bronią tez się ściga. mimo, ze to nie bron zabija, tylko ludzie.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 0:37
Podstawiony.
Ludzieee. Gdyby zalegalizowali np. mj to myslicie ze dzisiejszy nielegalny sprzedawca który by uslyszal ze akcyze mial by placic za swoj towar, by sie na legal przezucił?:DD
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 12:59
Może mieć nawet 3 porsche, 2 astony martiny i ferrari w sypialni, ale sukcesu mu nie zazdroszczę. Wolałbym zdecydowanie zarabiać mniejsze pieniądze, ale na czymś co pchnęłoby ten świat naprzód, a nie cofało żerując na powszechnej głupocie społeczeństwa.
Ile dzieci wychowałeś/łaś, że tak się mądrzysz?
ja pier*ole:D
@Flushingflash szczerzę wątpię, że rozwinięcie takiego interesu świadczy o inteligencji. Raczej typek jest chytry i sprytny, a to różnica między inteligencją. Chłopak potrafi znaleźć lukę w prawie i to sprytnie wykorzystuje. Niby szkodzi ludziom, którzy to kupują, ale w sumie kto im każe? Tak samo jest z alkoholem i papierosami - one też szkodzą, a nawet zabijają, a i tak ludzie mają to gdzieś. "Biznes is biznes". Jednak to nie usprawiedliwia go w żadnym procencie, bo według mnie gdyby miał chociaż trochę rozumu to zabrałby się za coś innego. Najlepiej złapać się czegoś najłatwiejszego i zbijać na tym hajs. To tak, jakby zamiast nauki wybrał kradzieże samochodów. Jakby nie było kasę też na tym zbija, z tą różnicą, że (na razie) dopalacze są legalne, a kradzież nie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 16:07
Gdyby czysta Marihuana byłaby legalna, nikt nie truł by się tymi chemicznymi świństwami. =) Je bać Dopalacze !
na fajkach i alkoholu też się dorabiają a nikt o to nie płacze
jeżeli pozwalasz dzieciom się tym gównem faszerować, to jesteś idiotą - facet jest geniuszem - zwęszył okazję i zrobił biznes. To, że ludzie są idiotami i to kupują - ich sprawa. Ja się tym gównem nie faszeruję i jakoś spokojnie żyję i równie dobrze bawię się na imprezach.
to sobie ich k*rwa pilnuj, czemu się nie przyczepisz do koncernów tytnoniowych, albo alkoholowych?? bo to nie "narkotyki" a jak człowiek jet dorosły, nawet jak zawsze jest dzieckiem dla matki, to jego życie. -
Podoba mi się większość Waszych komentarzy.
Te środki nieważne jak działają ale są dla osób pełnoletnich.
Więc każdy kto chce sięgnąć po jakąkolwiek używkę musi być świadomy i dorosły.
Jeśli chesz sie najarać fajek bądź nachlać wódki idziesz do monopolu.
Chcesz sobie przyćpać idziesz do tego typu sklepów.
Nikt Wam tego nie wciska na ulicy na siłe.
Skoro jest legalne tak samo jak alko i papierosy to niech sobie to będzie.
Dla mnie rodzi się w pewien stereotyp jeśli chodzi o dopalacze. Weźcie się za wychowaniu swoich dzieci i pilnujcie ich, a nie coś o czym nie macie pojęcia z góry krytykujecie i robicie nagonke !!
@pandicao kradzież nielegalna? A zabieranie nam przez rząd 80% naszych dochodów jak byś nazwał jeśli nie zalegalizowaną kradzieżą?
@Medival: 1. Jestem dziewczyną. 2. Nie mówię tutaj o rządzie, tylko o kradzieży samochodu i tego typu. Co ma w ogóle piernik do wiatraka? Nie rozmawiamy tutaj o polityce.
no, przez właścicieli sklepów monopolowych tez będziesz miał uzależnione dzieci, bo sprzedają alkohol
df
Prawo w Polsce na to pozwala. Czytałem z nim wywiad w DB.. Bardzo inteligenty chłopak ;]
Pozdro
Demot do dupy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 September 2010 2010 15:24
OdpowiedzCwany nie znaczy inteligentny. Chłopak wiedział, jak obejść prawo i jak na tym zarobić. Ale fakt, że ludzie po jego wynalazkach wariują i wychodzą przez okno na ósmym piętrze już go nie rusza.
@Ashardon, producent pił tarczowych które poucinały palce paru nieostrożnym idiotom właśnie
rozdziera na sobie szaty. Nauczcie się w końcu że nie ma czegoś takiego jak "zły przedmiot".
Nawet Cyjanek (znany jako bardzo silna trucizna) jest wykorzystywany m.in w przemyślne chemicznym
do odzyskiwania złota z części komputerowych. Mamy zakazać cyjanku bo parę (ba, choćby i to
były setki tysięcy) osób użyło go w złym celu?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:12
A marihuana? Łagodzi silne bóle, ponoć leczy stwardnienie rozsiane, od zawsze była używana przez plemiona ameryki południowej... czemu ją zakazali, skoro tylko parę milionów osób używa jej w złym celu?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:20
@Artex Piły tarczowe przydają się do cięcia, cyjanek podobno też do czegoś w chemii, ale do czego dobrego przydaje się dopalacz? Aha, zapomniałem, przecież jest czadowy "odjazd" po nim.
Po prostu koleś jest geniuszem, zamiast dilować wymyślił sposób żeby sprzedawać substancje odurzające legalnie. 23 lata... to jest dowód na to że żyłka do interesów > studia, nie jeden koleś w jego wieku gniecie się w akademiku i nie dojada a on w tak młodym wieku zarobił tyle kasy o jakiej wielu ludzi może pomarzyć. Życzę następnych 105 sklepów i dalszego trzepania kasiory na debilach, naprawdę podziwiam takich przedsiębiorczych ludzi.
@Buntpl, pierwszy przykład z brzegu, wiele wspaniałych wynalazków narodziło się w umysłach ich twórców podczas gdy ci byli pod wpływem amfetaminy. Oczywiście gdyby to był inne środek o podobnym działaniu (pod warunkiem że by ci się od tego bebechy na lewą stronę nie wywróciły) to efekt byłby podobny. Nie masz prawa zakazać komuś robienia czegoś co nie szkodzi INNYM ludziom, to jedna z podstaw pojęcia jakim jest wolność. Jeżeli zaczynasz manipulować przy prawie, zakazujesz ludziom używania soli (New York), palenia trawki (połowa krajów "cywilizowanych"), czy sprzedaży takich-a-takich żarówek (UE) to jest Tyranem i nikim innym.
`ludzie po jego wynalazkach skaczą z okna` - głupota, ludzie po alkoholu też skaczą, ba, `skaczą` rozpędzonymi 2 tonowymi bryłami metalu w innych, ludzie oglądający bajki o supermanie skaczą z okna, bo myślą że mogą latać, zabijają dla kasy. w czym to się różni od innych rzeczy ? wszystko źle stosowane może spowodować śmierć, a to że w mediach pokazano tylko tą mroczną stronę `dopalaczy` nie znaczy że tylko taką mają
Producent pił tarczowych nie obchodzi prawa, produkując narzędzia. To są narkotyki, i tyle. Są legalne tylko dla tego że nie można wszystkich jednoznacznie zdefiniować i sklasyfikować (wg. prawa). Trawka trawką, to wyniszcza na prawdę układ nerwowy. Niektóre te "wynalazki" bardziej od samych narkotyków.
@kapec A jaką "świetlistą" stronę wg. Ciebie mają dopalacze? Pro publico bono to to wg. mnie bynajmniej nie jest.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 2:06
Czemu porównujecie to do alkoholu, który spokojnie w małych ilościach służy dobrej zabawie, podczas gdy dopalacze w podobnych ilościach mogą wam jedynie zjechać zdrowie? "Trawka trawką, to wyniszcza na prawdę układ nerwowy." - pod warunkiem, że wcześniej hodowana na Domestosie.
Szacun dla tego kolesia za pomysł na biznes!
OdpowiedzCzy narkotyki to dobry pomysł na biznes? Ja bym nie mógł żyć ze świadomością, że cały swój dorobek zawdzięczam ludzkiej krzywdzie, bo czym innym jest niszczenie psychiki dzieci(w sumie nie tylko, ale to są główni odbiorcy) i wmawianie im, że dopalacze to nie narkotyki i są kul.
kamiljot przciez to wybor tych osob... nikt im do geby na sile nie wklada dopalaczy... sa idiotami to biora. Takie jest moje zdanie. A jesli ktos ma troszke oleju w glowie ten wie, ze takie rzeczy wyniszczaja organizm...
P.S. Rowniez to nie wina rodzicow, ze dzieciaki biora sie za uzywki... Rodzice moga dobrze wychowac dziecko ale o tym, jak bedzie sie zachowywalo rowniez swiadczy grupa w jakiej taki dzieciak przebywa (czyt. znajomi, "przyjaciele")
kamiljot - narkotyki ? hahahaha to dopalacze , nie wiesz co to jest to się nie odzywaj, albo przeczytaj wywiad z tym kolesiem to się dowiesz;/
Bo może sytuacje w których ludzie tracą po tych "cukierkach" kontrolę nad sobą, nie jest spowodowany tym, że te gówna zawierają materiały wpływające na świadomość? Pi.erdolone gimbusy, wydaje im się, że są cool, bo po dwóch browarach i dopalaczu potrafią krzyknąć "KY.RWA" na ulicy, o 3 nad ranem....
Ale robienie dzieciom wody z mózgu kolorowymi reklamami, na które są bardzo podatne chyba ma największy wpływ na to czy kupią czy nie. Dzieci chcą się czuć dorosłe, szukają akceptacji u rówieśników i dlatego sięgają po takie ścierwo nieświadome zagrożeń jakie im niosą dopalacze.
kamiljot: Jakiej ludzkiej krzywdzie, to diaska?! Co on ludziom te "dopalacze" na siłę wciska, czy jak?! Traktuj człowieka jak odpowiedzialną istotę, a nie jak dziecko, ja Cię proszę.
EDIT: A dzieci są takie, jak wychowują je rodzice. Jakoś ja jeszcze parę lat temu dzieckiem bywałem, a od żadnej używki się nie uzależniłem - kwestia wychowania, naprawdę. Jeśli boisz się o to, że Twoje dzieci np. będą podatne na takie reklamy, to boisz się raczej o siebie - że będziesz kiepskim rodzicem...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:25
@Lypa wsadzę do ziemi materiały wybuchowe, tak żeby wiatraczek wystawał. Porozrzucam po lesie
kilka granatów. Jak nadzieje się na to głupi dzieciak, "z ciekawości" mu wybuchnie, to co z tego, w końcu mu nie wciskałem, nie? :) [i nie, to nie było
inspirowane filmem Lord Of War]
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 2:33
Jakim filmem? :>
Natomiast sprzedawanie tego scheissu to jednak co innego niż stawianie pola minowego - jeśli Ty nie widzisz różnicy, to przykro mi, ale nie mamy o czym dyskutować. :)
Przeczytajcie lepiej ten wywiad, i nie piszcie po raz setny o tym że niszczą dzieci, bo jak sam podkreślił W JEGO SKLEPACH NIE SPRZEDAJE SIĘ NARKOTYKÓW NIELETNIM! Co prawda może je zdobędą tak jak piwo czy papierosy. Ale wy chyba nie zdajecie sobie sprawy jakie krzywdy dzieją się od alkoholu, pijany kierowca jest nieobliczalny, nie mówię już o innych problemach przez niego związanych. Oczywiście nie chwale używek bo tak samo jak: alkohol , papierosy i inne duperele szkodzą zdrowiu a co z tym idzie po trochu zabija nas samych. Przy okazji! Słowa rodzica NIC ALE TO TOTALNIE NIC NIE ZNACZĄ jeśli niema przykładu!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 18:49
Ja nie mam uzależnionych dzieci - grunt to porządne wychowanie.
OdpowiedzTy dzieci pewnie nie masz -.-
Albo mało wiesz
Koleś ma sposób na życie. Sprzedaje produkt, który oficjalnie nie nadaje się do spożycia przez ludzi. A fakt, że idioci i tak to ćpają już problem tych idiotów. On nie robi nic złego, sprzedając tą chemię. Równie dobrze można atakować producentów papierosów i rozlewnie alkoholu za wywoływanie raka płuc i problemów z alkoholizmem w społeczeństwie. Tyle, że nikt nikomu nie każe palić, pić i ćpać bez umiaru...
OdpowiedzDokładnie. Mądry koleś, bo zarabia na ludzkiej głupocie. Moją przyszłość także mam zamiar oprzeć na robieniu interesów z idiotami, dobry zarobek, a przy okazji tępi się najsłabsze ogniwa - w sumie to same się wyniszczają.
Co do "czy ktoś każe?" zapomnieliście chyba jak wygląda szkoła... presja otoczenia i okres dojrzewania wiele zmienia... ja osobiście mam 16 lat, na browara zawsze chętnie pójdę, ale otwarcie mówię tym debilom, że szkoda mi kasy i zdrowia na palenie papierosów i jeszcze mi nie odwaliło, żeby brać te syfne dopalacze. Ja również się dziwię, że Dopalacze wciąż są legalne... marihuana jest o wiele mniej szkodliwa, ale jak widać komuś się nie kalkulują interesy.
A co ma szkodliwość do legalności?! Każdy dorosły człowiek powinien mieć prawo truć się czym chce. W ten sposób społeczeństwo pozbywa się idiotów.
Ty nade mną - dostajesz + za nick!
@Adekgol10
Wiem jak wygląda szkoła, gdyż ledwie ponad rok temu pisałem maturę. Asertywność to podstawa! Pierwsze piwo piłem ze znajomymi mając 17 lat, bo chciałem. Drwiłem otwarcie z osób, które paliły nałogowo od piętnastego roku życia, lub też umawiały się na taniego browca w tajemnicy przed rodzicami. A już szczególnie dobijali mnie ludzie palący i pijący "bo znajomi też". To świadczyło o kompletnej uległości grupie i potrzebie udowadniania swojej pozycji przed kumplami. Jak w jakimś stadzie.
A co do marihuany. Nie ma od niej akcyzy, ani żadnych innych podatków. Przecież żaden diler nie rozliczy się z fiskusem za sprzedaż każdego grama. Państwo na tym nie zarabia, więc jej nie popiera.
@teraztomniewku.rwiliscie (cenzura)
gdyby się dało, to masz dwa plusy - jeden za treść komentarza, drugi za nick.
szacun? Ludzie.... Przez to iż on ma chęć zarobić naraża młodzież, która teraz jest bardzo podatna na presję grupy na bardzo wielkie niebezpieczeństwo a nawet śmierć... Sprawia, że czują się złudnie szczęśliwi, gdy tak naprawdę niszczą samych siebie nie tylko pod względem fizycznym, ale też psychicznie... Pieniądze to naprawdę nie wszystko, raz są raz nie ma a zdrowie bardzo trudno jest odzyskać...
Odpowiedzchciałabym za niego wyjść:)
OdpowiedzDebil do debila ciagnie, stanowilibyscie dobrana pare;]
równie dobrze możecie mieć pretensje do producentów alkoholu i papierosów... zazdrościcie mu kasy?
Odpowiedza marihuanę powinni zalegalizować, i by jeszcze państwo miało z tego zysk.
widac, jakiś zjarany siedzi :D
Odpowiedz10 do 1 że nawet nie próbował swoich produktów ;)
ten koles i cala reszta dopsiarzy to zakała społeczeństwa, polska- kraj gdzie twarde narkotyki sa legalne a
posiadanie znikomych ilosci marihuany (substancji mniej szkodliwej od tytoniu) dostajesz zawiasy, gdzie tu
sprawiedliwosc ? kraty dla typów z dopalaczy. podobnie jak kamiljot nie moglbym zyc ze swiadomoscia ze dorobilem sie bedąc szarlatanem.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 September 2010 2010 16:22
OdpowiedzKoleś był na tyle inteligentny by wykorzystać ludzką głupotę i upośledzenie... Gdyby społeczeństwo było w miarę rozumne, nie paliło by, ani papierosów, ani żadnych dopalaczy, ani żadnych innych mózgojebów.
OdpowiedzZgadzam sie z Toba w 100%!!
Ani nie było by wojen, brudnych kibli i globalnego ocieplenia (choć osobiście uważam że nigdy go nie było :) ). No błagam.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 2:17
No nie! Jak on śmiał, zakładać legalny biznes i zarabiać dużo pieniędzy! Nie po to harujemy od pierwszego do pierwszego, żeby byle młody, przedsiębiorczy koleś miał więcej, niż my zarobimy przez swoje życie. Zgnoić, zniszczyć!
OdpowiedzUdajesz idiote...prawda? powiedz ze udajesz....
to byl sarkazm baranie
@abruzzi to co powiedział nocnik także o_o
Przede wszystkim to Holandia ma najmniejszy odsetek osób uzależnionych od "twardych" narkotyków. Więc może jednak?...
OdpowiedzDopalacze - TAK, heoina - NIE.
nie prawda. nie maja legalnej marihuany tylko program redukowania szkód, który tak swoją drogą nie przyniósł zamierzonego skutku, a odwrotny. Ludzi uzaleznionych jest co raz wiecej. wystarczy poczytać z wiarygodnych źródeł, popartych badaniami.
co to sa twarde i miekkie narkotyki bo nie bardzo czaje jaka jest różnica - mowie zupełnie serio. nie wiem.
to jakaś nowość, że na debilach się zarabia? nie miał by tych porszaków, gdyby nie znaleźli się tacy idioci, którzy kupują tam te środki
OdpowiedzOgarnijcie sie !!!
OdpowiedzChwackim adminem go zrobić!
K*rwi to syn i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej.
Odpowiedzwy wiecie co wy piszecie wgl? on sprzedaje sama chemie ... ktora jest szkodliwa... widac ze jestescie ogarnieci -.- pozdro 5g
OdpowiedzGdy zapytano największego handlarza broni, czy nie ma wyrzutów sumienia, odpowiedział: 'Przecież ja nie strzelam'. Tutaj jest podobnie.
OdpowiedzPodziwiam gościa za jego majątek , zarabia na rodzicach nie na dzieciach , bo to oni "rodzice" finansują legalne ćpanie.
OdpowiedzMam 25 lat nigdy w życiu nie ćpałem , jak rodzice się kapneli , że palę cofneli mi pieniądze.
Powinni zrobić więcej takich sklepów , żeby te debile się powykańczały , Natura oczyszcza się sama.
Stawiam 100 zł przeciw 100 Euro , że ten gość nigdy nie próbował tego co sprzedaje.
demot do dupy adminie wywal to własną wola jak ktoś chce to bierze jak ktoś nie chce to nikt go do tego nie zmusza przecież to jasne i powinni jeszcze zalegalizować marihuanę bo człowiek ją weźmie z własnej woli tak jak alkohol i papierosy a nie powoduje ona śmierci rozpadu rodziny i chorób typu rak płuc jak papierosy i alkohol
OdpowiedzDopalacze są przereklamowane. Nie ma po nich halucynacji, a lepsze efekty są po zwykłych kilku piwach. Bardziej powinny się nazywać "zamulacze". Wiem bo próbowałem i się nie uzależniłem. Strata kasy. Już bardziej opłaca się alkoholizm. Media robią sensację wokół niczego.
Odpowiedzmoże na ciebie nie zadziałało ;p różnie to bywa ja zapaliłem też się nie uzależniłem paliłem coś co sie nazywa mega buch 20 min śmiechu i to konkretnego a potem i to najgorsze drugie 20 min zajście kompletne na nic nie miałem siły jak sie położyłem tak leżałem 20 min bez ruchu ;(
Nareszcie ktoś, kto świetnie to ujął i zaproponował jedyną właściwą nazwę.
Tyle że nie na każdy organizm dopalacze działają tak samo
Gumijagode sproboj to zmienisz zdanie ...
popieram ogarnijcie sie ludzie biznes to biznes a ten gosc mial super pomysl no a mniejsza z tym ze tez wolalbym legalna trawke ale to jest niestety polska wiec jak ktos chce twarde brac to moze sobie kultralnie do dopalaczy pojsc i kupic to zamiast zanieczyszczony syf na ulicy kupowac.
OdpowiedzNikt nie każe, nie namawia ani nie zmusza dzieciaków do przyjmowania dopalaczy. Jak ktoś swojego dzieciaka nie umie normalnie ustawić, nie umie wpoić mu do głowy tego co jest dobre, a co złe to może być sobie samemu wdzięczny. Ja osobiście nie korzystam z tego typu używek, ale nie widzę nic złego w tych sklepach. Moim zdaniem wszystko (prawie) jest dla ludzi. Oczywiście ludzi posiadających mózgi. Swoją drogą łebski koleś musi być z tego co to wymyślił. W tak młodym wieku, tak dobrze się ustawić? Nieźle;)
Odpowiedzpolecam przeczytac cały artykuł .
OdpowiedzDorobił się chłopak na narkotykach, jeśli to gówno jest legalne to nie wiem dlaczego zabraniają sprzedaży dealerom.
OdpowiedzPhaet ma racje - dopalacze są przereklamowane, a poza tym nie mają substancji uzależniających. Media jak zwykle sprawę rozdmuchują.
OdpowiedzBrak mi słów , co za bzdury, jeżeli dziecko będzie chciało się uzależnić to znajdzie sobie zawsze dojście, sklep z takimi zamulaczami napewno go w to nie wciągnie. Czy tego typu sklepy istniały czy nie narkomani zawsze byli.
OdpowiedzPewnie, to syf, nikt tego nie kupuje, a tego co sie dorobil ten gosc to spadlo mu z nieba,...jaaaaaasne.
Ale za to ,jaka mina w odbiciu stolika jest xD Dopalacze? Nie palilem ale smieszne jest ,nigdy nie przebije MJ.To cos jak Philips'a nigdy nie przegoni podrobka chinska z nazwa Phlips. Byle jaka podrobka nie bedzie lepsza od oryginalu .Tak Ja uwazam...Ze Dopalacze to podrobka MJ
OdpowiedzPo prostu wie jak zarobic na idiotach...
OdpowiedzWidać że tego demota robił jakiś nieznający się na tym kompletnie typ. Dopalacze nie uzależniają, chyba że ktoś jest taki ambitny że dosypuje tytoniu do mieszania (żeby starczyło na więcej i się lepiej rozpalało). Ja paliłem dopalacze przez ok. 5 tygodni dzień w dzień, i z dnia na dzień bez problemu przestałem palić, tylko że jeśli ktoś chce palić/brać dopalacze to i tak to będzie robił, a jak ktoś nie chce to poprostu nie będzie. To nie jest żaden nałóg. Wy z dopalaczy zaraz zrobicie narkotyki. To nie jest żadna "chemia" tylko mieszanka wielu ziół, które połączone razem powodują euforię. Jak dla mnie niech zalegalizują marihuanę - nie będzie dopalaczy, nikt się nie będzie truł (bo wiadomo że takie mieszanki napewno mają jakieś szkodliwe substancje) i każdy będzie zadowolony, a tacy frajerzy jak ten z demota, nie będą trzepali kasy na dzieciakach.
Odpowiedzi widać kto już jest uzależniony
Po pierwsze, to wszystko może uzależnić nawet kawa. A w tych mieszankach ziołowych są syntetyczne kannabinoidy, czyli tzw. "chemia". Próbowałem nie raz tego g**wna za przeproszeniem, i nie mów mi, że to nie są narkotyki. Moim zdaniem każda substancja, która odurza jest narkotykiem, nawet powszechnie stosowany i akceptowany przez społeczeństwo alkohol. Dziękuję, Dobranoc.
Jak nie umiesz wychować to będziesz miał uzależnione niezależnie od tego czy ktoś sprzedaje to gówno legalnie czy nie. A że koleś znalazł dobry sposób na zarabianie na kretynach to tylko dobrze o nim świadczy.
Odpowiedzi ma podstrone na redwatch, także tego, nic do zazdroszczenia
OdpowiedzDiler wersja Hard :D
OdpowiedzChciałem wstawić dokładnie takiego samego demota, ale się spóźniłem xD
OdpowiedzProblem całych dopalaczy i narkotyków polega na tym że nie mają legalnego monopolu bo powstały w latach 60-70(doprecyzujmy wtedy rozpowszechniono) oprócz naturalnych zioła itd które zóją palą od x lat. narkotyki brali na potęge w latach 70-80 kompot i te sprawy to był punk brudny śmierdzący puancur wzywający do anarchii, takie było przekonanie a alkohol, i tytoń weszły do kultury dużo wcześniej i sama Biblia nie zabrania alkoholu a jedynie namawia do wstrzemirźliwości. Prawo nie działa wstecz ale na miejscu kolesia bym się nie obnosił pierwszy raz jest świadomy później może być gorzej. Wszystko jest dla ludzi ale to my wyznaczamy sobie granice w miare możliwości naszej woli
Odpowiedztak a jak ustawa przejdzie to on będzie musiał sprzedać dwa porsche i spłacać dług do końca życia a i pewnie jeszcze dzieci i wnuków tym obarczy
OdpowiedzGówno prawda... To nie jego wina ze ktos jak zacznie sie w to bawic to nie umie skonczyc... wszystko jest dla ludzi....
OdpowiedzTo prawda wszystko jest dla ludzi tylko z umiarem tylko w tym problem ze niektorzy tak nie potrafia.
Zacznijcie rozmawiac z swoimi dziecmi ludzie, a nie zrzuciacie na innych winnę swoich bledow wychowawczych. Druga kwestia to czemu najezdzacie na tego typa. Czemu nikt nic nie gada o wlascicielach gorzelni ktorzy hajs zdobywaja na tragedi tak wielu rodzin w Polsce.
Odpowiedz"słabi gracze, jarają dopalacze". bezbłędnie rozkręcił sobie interes. jak wiadomo najprościej dorobić się na głupocie.
Odpowiedzdobre:D
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! ludzie ale wy ułomni,, nie wpadliście na to że to nie on za tym wszystkim stoi ?? On jest tylko 'figurantem' wynajętym przez jakieś mafie albo gangi.. no przecież jak można dużo zarobić na takich rzeczach no to przecież że za tym stoją bandyci...
OdpowiedzWSZYSTKO GIT TYLKO TO NIE JEST ON TYLKO KOLESZKA KTÓRY MA DWA SKLEPY W WAWIE :)))))
Odpowiedzsam na dobrze dopalonego wygląda
OdpowiedzZawiść? Ja akurat swoje dzieci wychowam tak, żeby się nie uzależniły.
Odpowiedzto nie jest właściciel....
OdpowiedzSkórzany pas, mówi Ci to coś?
Odpowiedzi szelki z adidasa
akurat w niedziele to czytałam , ale on wie jak się urządzić w życiu , a nie jego wina ze to palą i kupują . : /
Odpowiedzhahah wy naprawdę myślicie, że on jest właścicielem hahaha, gratuluje inteligencji hahahhah, pionek jakich nie mało w tym naszym kochanym kraju :)
OdpowiedzCo ma piernik do wiatraka? Porównanie z dupy wzięte. On miał dobry pomysł na biznes, a kto z niego korzysta nie jego problem! -
Odpowiedz...i wygląda jakby właśnie zapalił Konkreta
OdpowiedzEjjj Ten człowiek sprzedaje to gównooo !! W CELU KOLEKCJONERSKICH A NIE DO PALENIA!!!!!!!! I Chyba ze masz głupie dziecko które nie umie czytać na opakowaniu to Już twoja wina ze dziecko czytać nie nauczyłeś
OdpowiedzMi wystarczyła jedna przygoda z dopalaczem (w wyniku której sttaciłem przytomność przyje**** przy tym o umywalkę mordą). Cholera wie co tam naprawdę jest, władze po kolei zakazują danej substancji, to pojawia się produkt zastępczy, dający niby taką samą 'banię'. Na każdego to inaczej działa. Z 'zwykłymi' narkotykami jest tyle dobrze ze wiadomo czego się spodziewać. To gówno jest nie do przewidzenia.
OdpowiedzTo kto Ci każe to kupować?! Aha, Ty już jesteś nauczony smutnym (swoim) doświadczeniem. No cóż - na tym właśnie polega ważna edukacyjna rola podobnych substancyj. ;)
jak dla mnie to mogles se leb roz..bac, skoro masz w nim na tyle siana zeby brac takie g.wno
A jednak z calym tym hajsem i tak wyglada jak ostatni cwel.
OdpowiedzJak mówi stare rzymskie przysłowie "Chętnemu nie dzieje się krzywda".
OdpowiedzKażdy ma swój rozum, jest popyt jest podaż.
tak uzależnione od dopalaczy haha
OdpowiedzOn jest tak przecpany z tego co widze a i tak sobie radzi lepiej niż większość ludzi
OdpowiedzI pewnie na to wziął dofinansowanie z Unii ;D
Odpowiedz"słabi gracze, jarają dopalacze..."
OdpowiedzTo ja nie wiem jak wy to bierzecie jak macie takie akcje Nigdy mi się nic złego nie przydarzyło, ani moim znajomym. Zresztą tam się kupuje tylko zioła, żadnych proszków, tabsów itp.. Piszecie że debile kupują dopalacze, a spójrzcie na siebie ! Jaracie szlugi, z roku na rok drożeją, są trujące, jesteście uzależnieni itp. ale zbyt dużo ludzi je pali by mówić że tylko debile palą, a sami jesteście uzależnionymi frajerami, tak samo zatruwanie się jak Ci co palą dopalacze czyli w tym ja.
OdpowiedzW sumie to gość spełnia pożyteczną rolę w społeczeństwie, pomagając w eliminacji idiotów którzy to biorą.
OdpowiedzPełna legalizacja gandzi załatwi w pełni te gówniane dopalacze bo ludzie palili palą i będą palić !!!
Odpowiedzdemot:On ma porsche,apartamenty:ty w jego wieku nadal mieszkasz z rodzicami studiując marketing i zarządzanie
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:55
OdpowiedzZgodzę się z siwydob.Ale do tego trzeba mieć głowę...A co niektórzy jej nie mają...To już ich problem.Pozdro dla kumatych!!
OdpowiedzNie wiedziałem, że mam dzieci.
OdpowiedzHe googi dobre. Ale na dobry ład, to nie jest do spożycia przez ludzi, więc do kogo pretensje? Gdyby autentycznie, było tak, że dowód osobisty byłby potrzebny do zakupu zmniejszyła by się też liczba sprzedawanych produktów. A, że żyjemy w czasach gdzie w co 2 sklepie sprzedają alkohol czy papierosy nieletnim.. nie mówiąc już o dopalaczach to już idzie tylko na jego korzyść.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 19:57
Odpowiedzgłupi demot... on rozkazuje dzieciakom to gówno brać? on zarabia na ludzkiej głupocie w legalny sposób ;) nic tylko pozazdrościć pomysłu
Odpowiedzspalcie mu domy
OdpowiedzŻenujące. Dopalacze nie są dla dzieci - to po pierwsze. Zdaje sobie sprawę, że może dochodzić do nadużyć, ale to samo dotyczy legalnie dostępnych papierosów i alkoholu - spora część dorosłych palaczy uzależniła się przecież przed osiemnastką. To po drugie. Po trzecie: Nawet gdybyśmy to wszystko zdelegalizowali, to nie ma się co łudzić - i tak będzie dostępne na czarnym rynku. I "dzieciaki" też będą mogły kupić jeśli tylko będą chciały - już poza wszelką kontrolą.
OdpowiedzJedyne wyjście to legalizacja miękkich narkotyków, co do których przynajmniej wiadomo, jakie mają działanie. O wielu dopalaczach nie można tego powiedzieć. Nie są to (jak niektórzy sądzą) mniej szkodliwe substancje. To nie siła działania decyduje o tym, że są legalne, ale luki w prawie. Szkody wyrządzane przez dopalacze są odpowiednikami zatruć metanolem w warunkach pełnej prohibicji.
Jedyne wyjscie to skok zokna, im dluzej czytam to forym tym mniejsza wiare mam w ludzka inteligencje...
Polecam posłuchać. "36 min zlatuje w 5 min" :P
Odpowiedzhttp://www.sendspace.pl/file/55923282c15751eb50367f4
GÓWNO PRAWDA!! Jak się zna umiar to z wszystkiego można korzystać!
OdpowiedzCo to za czlowiek, ktory potrzebuje "chemii" by sie bawic?
OdpowiedzŻe on nie ma wyrzutów sumienia...
OdpowiedzNo popatrz, właściciele koncernów tytoniowych też nie mają, a przez nich zginęło wielokrotnie więcej osób.
A dlaczego niby miałby mieć wyrzuty sumienia, co?
Kacperxy: Ty się zastanów: Jak - "przez nich"?! Przecież oni nie są winni tego, że ktoś kupił u nich fajki! A poza tym, między wcześniejszym umieraniem a fajkami jest związek jedynie statystyczny, a nie przyczynowy. Informuję Cię, że ja na przykład zejdę wcześniej przez obżeranie się kebabami (choć ku mojemu utrapieniu wciąż nie mogę od tego przytyć). I co - wg. Ciebie za moją śmierć będą odpowiedzialni producenci kebabów?! Pomyśl naprawde, zanim napiszesz coś równie błyskotliwego.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 14 September 2010 2010 20:39
Kombinuje i ma szacun
OdpowiedzEeee a gdzie zasady, a gdzie zasady. Pier*olić zasady. Idę o zakład że 90% z wytykających temu człowiekowi jego "niemoralność" itd. to życiowy nieudacznicy którzy w życiu nawet nie otrą się o możliwość ustawienia się na równie wysokim poziomie życiowym. Facet prowadzi legalny biznes i na tym zarabia, respekt dla takich ludzi, to się nazywa przedsiębiorczość.
OdpowiedzSpecjalne porównanie dla ćwierćinteligentów. Ten 23 latek dorobił się na sklepach z dopalaczami. Czym więc się różni od osoby która założyła szereg multikin, gdzie puszczane są wyłącznie komedie romantyczne i inne tego rodzaju gnioty, nie wnoszące nic do sztuki filmowej? Otóż niczym. Jest to zwyczajne zarabianie na ludziach, szukających rozrywki na budzącym kontrowersje poziomie. Cóż, jeden woli przeznaczać środki na dopalacze, drugi na pornosy, a trzeci na jakieś konkretne hobby - np. malarstwo. Oczywiście - gratuluje temu 23 latkowi drogi do spełnienia swoich marzeń(bo jak inaczej nazwać dzisiaj w kapitalizmie dorobienie się szybko majątku?). Z makroekonomicznego punktu widzenia im więcej takich osób, tym lepiej dla społeczeństwa. Zmniejsza się bezrobocie, chłopak inwestuje w nowe branże - kolejne inwestycje itd. Co prawda w tym przypadku zostaje efekt uboczny, ale nie łudźcie się, że z ludzi którzy przesadzają z używkami byłby kiedyś jakiś pożytek..
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 14:05
Tak czytam te wszystkie wypowiedzi i nadziwić się nie mogę ilu naiwnych ludzi można spotkać w jednym miejscu, Przecież od razu widać, że ten koleś to totalny burak. Toż to zwykły "słup". Nie łudźcie się, taki interes nie miałby szans bez błogosławieństwa "ludzi z miasta". W Polsce bez tzw. ochrony nie można spokojnie prowadzić warzywniaka a co dopiero ponad 100 dochodowych sklepów. Ktoś musi firmować to przedsięwzięcie swoją głupawą gębą, aby inni mogli na tym spokojnie zarabiać. Ten jego majątek jest tylko na pokaz i dla zamydlenia oczu, aby naiwniacy mieli się czym jarać. Auta i apartamenty to nic innego jak pranie kaski. Jak dojdzie co do czego będą miały już innego właściciela. Najprawdopodobniej za chwilę koleś spyli cały interes i albo zniknie z powierzchni ziemi albo da się ku uciesze gawiedzi zapuszkować. A prawdziwi „właściciele” już zapewne kombinują nad następnym super-interesem, bo przecież jest, co inwestować.
Odpowiedzbrawo JacekN bardzo mądre spostrzeżenie a ty Strikte chyba nie myślisz że 23 latek otworzył
sieć sklepów za swoje pieniądze, to jest oczywiste że jest "słupkiem" mafia miała dobry
pomysł tylko potrzebowała figuranta który dostanie ochłapy a jak cos nie tak to pójdzie na
niego, ale naród głupi i wychwalają ciołka jaki to on zaradny i inteligentny, czasy przełomu i
lat 90 gdzie można było zaradnością z "szczęk" na bazarku dorobić się sieci sklepów już
minęły, ale nawet wtedy trwało to dobrych parę lat
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 September 2010 2010 1:09
Oczywiście. Tylko Ci ludzie z miasta to często są takimi pośrednikami dla całej maści spuścizny początków naszej III RP. W tym jakże doborowym towarzystwie można wymieniać : polityków, znanych przedsiębiorców, byłych funkcjonariuszy policji, służb specjalnych i wielu wielu innych. Gdzieniegdzie wmieszają się "ludzie z miasta", ale powiadam wam tu i teraz: ci ludzie są tylko pionkami w biznesach tych wyżej wymienionych. Bo kto o zdrowych zmysłach głosowałby na polityka, który dorabia się majątku na sprzedaży dopalaczy?
i ma strasznie cwaniaczy wyraz twarzy
OdpowiedzBoze, kto chce ten pali /bierze kto nie ten nie -.- Twoja sprawa, jego zarobki.
OdpowiedzNiech ginie !
OdpowiedzOdruchowo kliknąłem mocne. :( Co was to, kto co jara/bierze. -.-
OdpowiedzDopalacze to syf!
OdpowiedzStawianie swoich sklepow pod szkolami to jest najgorsze co moze byc tym bardziej ze mlodziez ma siano w glowie...
OdpowiedzI tak pewnie sam jest juz uzalezniony...
OdpowiedzAle powykręcany ;x
Odpowiedzmoim zdaniem koles zajebi sty, wykminil jak zrobic biznes i teraz ma miliony
OdpowiedzNa stos z nim! Jak mógł to zrobić!
OdpowiedzNa stos razem z producentami noży (bo przecież ludzie od noży giną) i bagietek (wczoraj bym sie udławił).
*Jakby ktoś się nie zorientował to powyższa wypowiedź ma charakter prześmiewczy oraz ma na celu podkreślenie głupoty tego demota. Bo oczywiście lepiej zakazać i "oddać" interes dilerom/mafia itd.
W Afrykanskiej dzungli jaka jest polska instytucja prawna, chlopak trzepie kase i ma ku***wa racje i moje poparcie, mimo iz nie jestem za idea aby gnoje mialy legalne dojscie do dragow... lecz za to winny jest jedynie ustawodawca.
OdpowiedzPrzecież dopalacze to predmioty kolekcjonerskie :D To tak jakby ktoś połykał znaczki albo monety i by ktos miał pretensje do producentow znaczków ze ktos umarł od tego :D:D
OdpowiedzKoles bije gruby hajs na debilach i tyle :)pozdro dla normalnych
wszystko dla ludzi od ludzi. a ze ktos nie zna umiaru- jego problem
OdpowiedzAle on ma wyraz twarzy... Nie do opisania. Poczułem się malutki.
Odpowiedz