Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
7317 8154
-

Zobacz także:


D dzejk
+2 / 86

PRAWIE SPRAWIEDLIWI ;)

A arrdian
+76 / 104

ehh.. nieważne czy z PiS, PO, czy czego tam jeszcze. Wszystko to tylko i wyłącznie śmieci. Dziś jak po tygodniu otworzyłem skrzynkę, to była po brzegi tym świństwem wypełniona. A najśmieszniejsze, że największa ulotka, wręcz książka, należała do jakiegoś EKOLOGA kandydującego na radnego :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 18:07

Niepowtarzalny2
+17 / 157

Teraz psychopaci z PIS-u minusują

D DM1
+24 / 54

Chyba zrobię to samo, ale to będzie się tyczyło do wszystkich partii !

biednybelfer
+23 / 43

Czy to Pis, PO, SLD czy PSL to i tak wszyscy z jednej miary cięci i tak samo do szczęścia nam potrzebni. Bez nich dobrze by nie było ale z nimi wcale nie jest na lepiej... Ot, uroki ustrojów demokratycznych...

M mac433
-3 / 79

@sebasss - o tym, ze ten człowiek był wcześniej w biurze PO już nie wspomnisz, o tym, że miał zaburzenia psychiczne również, PiSiory jak zwykle wybierają sobie wycinki faktów. Idź posłuchać strzałów bo ruscy zabili kaczke.

P przemm1993
-2 / 50

@mac433 Ty wierzysz w bajki Niesiołowskiego ??? prokuratura wcale tego nie potwierdza że
ten
morderca tam był, a nawet jeśli tam był to chyba po instrukcje od Stefana

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 19:29

biednybelfer
-1 / 41

@PytonZielony - kim innym są politycy (wszyscy sobie równi, niezależnie od przynależności partyjnej) a kim innym elektorat. Faktycznie - elektorat PiS jest jakiś taki najbardziej nerwowy.

B buntpl
+15 / 37

@PytonZielony Bo to tylko PIS zrywa plakaty PO? W drugą stronę to nie działa? A SLD, PSL i inni
uprawiają tylko "politykę miłości", zero czarnego PR, zero zrywania plakatów. Wkurzają mnie
tzw. mohery, ale gdy "młodzi, inteligentni z dużych miast" zaczynają się z nich śmiać, to
uderza mnie ich głupota - w czym oni są lepsi od moherów? @mac433 Oczywiście, że Ryszarda C. w biurze PO nie było (prokuratura to potwierdza), nie wiem skąd ten pomysł.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 20:01

B BR231
+13 / 27

@Pyton Zieony: u mnie to Fila (PO) zakleja całe słupy ogłoszeniowe, nie plakaty PiS-u czy SLD. Wygląda jakby stawiał tapetę.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 20:23

SMalecGW
-5 / 27

Konkretny koleś ;D

Haitilulz
+11 / 55

Nic, tylko strzelić sobie otwartą dłonią w mordę i pozwolić jej samej się odkleić. Kiedy
czytam takich kretynów, jak @Niepowtarzalny2, @mac433 czy @PytonZielony uciekają ze mnie wszystkie
witalne siły. A teraz, dla wytłumaczenia: @mac - żadnego mordercy NIE BYŁO w biurze Niesioła,
informacja do sprawdzenia. Gazeta Wybiórcza najpierw popiskiwała w rytm Hava Nagila w świętym
oburzeniu, że jak ten zły PiS tak może zawłaszczać sobie mordercę tylko i wyłącznie dla
siebie... nie trzeba było długo czekać, żeby kolejne ickowe przybudówki zawyły w chórze
dokładnie to samo. Co się potem okazało? Powstała historia bohatera Niesiołowskiego, który
własną pierś nadstawiał, chciał ginąć w chwale przodków i w ogóle umierał (na zawał
chyba...) za wolność. Ale tak w zasadzie to nie do końca, bo nie było go (oczywista) w swoim
biurze poselskim. Krwiożerczy psychopata poszedł więc szukać innej ofiary. A w zasadzie już nie
psychopata, bo żadnego afektu nie było - wszystko dokładnie zaplanował i chciał spieprzać za
granicę. Miał-ci nasz morderca całą listę polityków do odstrzału... a tak w zasadzie to nie
do końca (NIEMOŻLIWE!11jeden!), bo przy nim znaleziono wyłącznie nazwiska posłów PiSu (trzy:
Kurski, Kaczyński i ktoś jeszcze, nie pamiętam, a nie chce mi się grzebać za starą Angorą).
Na pomoc koszernym akolitom miał przyjść portier, który to powiedział podobno, że ktoś o
Niesiołowskiego PYTAŁ (bodajże dzień wcześniej). TO Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ MUSIAŁ BYĆ
ZABÓJCA!11! Stefan zwołał konferencję, a dalszy ciąg wydarzeń znamy. Jak się później
okazało - morderca pytał o Stefcia, ale tak w zasadzie nie do końca, bo portier - uwaga, uwaga -
jednak nikogo nie widział i nie mówił niczego swojej przełożonej odpowiedzialnej za
nagłośnienie sprawy, a tak w ogóle to dajcie wy mu wszyscy święty spokój. Spadkobierców
tradycji mojżeszowej z nieoficjalnej ambasady przy ulicy Czerskiej dopadła nagła amnezja i
zapomnieli wspomnieć, że rewelacje rzucające światło oświeconej, antyciemnogrodowej prawdy to
kolejna porcja bajek wyssana z palca - podobnie zresztą, jak miało to miejsce w dziesiątkach
innych wypadków (najnowszy przykład? Zdaniem pewnych opiniotwórczych mediów w manifestacji z
okazji 11 listopada uczestniczyło... 200 wszechpolako-nazisto-cyklisto-katoli, natomiast grupa
protestująca była od nich... dziesięciokrotnie większa ;D), takich jak debata nad tym, co
powiedział Kaczyński przed Pałacem Prezydenckim (kiedy znalazł się faktyczny cytat, Koszerna
nagle zamilkła) itp.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 0:19

Haitilulz
+15 / 47

@PytonZielony, jesteś wspaniałym przykładem irracjonalnej zawiści – jak większość „młodych, wykształconych z dużych miast”. Bez najmniejszego zażenowania przyznałeś, że nie interesujesz się polityką, a mimo to nienawidzisz PiSu – no cóż, przynajmniej jesteś szczery, tego wszakże brakuje mediom popierającym pseudoliberałów z PO. Proponuję ci dostosowanie się do doktryny proponowanej przez SLD – tj. poddanie się eutanazji, ponieważ jako jednostka bezproduktywna i zawistna do stopnia, w którym niewinnie sugeruje się oponentowi ideologicznemu samobójstwo z całą pewnością nie będzie przynosić korzyści społeczeństwu. Nie proponuję wspomnianego przez ciebie wyjazdu za granicę, bo nie wyobrażam sobie, jak można mieć w sobie tyle zepsucia i jadu, by zmuszać bogu winnym ducha obcokrajowców do przebywania w twoim otoczeniu. Ale wracając do tematu – istnieją przepisy, które służą ograniczeniu incydentów polegających na czarnym PRze. Jeżeli chciał dzwonić po policję, pewnie któryś złamaliście – bardzo możliwe, że nieświadomie. W takim wypadku trzeba było iść do szefa/szefowej i ustalić z nią – oraz tym krzykaczem – co było nie tak. A zamiast stosować się do retoryki „a u was biją murzynów!” należało zgłosić, że wasze plakat są również zrywane i zaklejane. To akurat nic nowego, takimi wybrykami zajmują się przeważnie „bojówkarze” wszystkich partii. Oczywiście jeśli masz dowód na to, że robili to PiSowcy, to zamiast jęczeć i chować pod siebie ogon leć na prokuraturę… no, dalej. No chyba, że strzelasz sobie oskarżeniami ot tak sobie, lub z powodu jakiejś lewicowej fobii (urojone prześladowania jako skutek molestowania przez wikarego itp.). Wtedy w rozwiązaniu problemu pomoże ci psycholog.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 21:48

Haitilulz
+7 / 31

@sebasss i @Denymiszczu uderzyli w słaby punkt, nie ma się więc czemu dziwić, że ograniczone
lemingi nie mające pojęcia o polityce ich zminusowały… pozostawię bez komentarza post "małpy z
brzytwą" (że tak zacytuję L. Wałęsę) zwanej dalej @niepowtarzalnym, ponieważ niepowtarzalnie podsumował go już sebasss. To
zadziwiające, jak obłudni fascynaci 2 Minut Nienawiści samozwańczo mieniący się tymi, którzy
nie używają stereotypów, wsadzają do wora z poplecznikami Napoleona Jarka wszystkich krytyków
aktualnej władzy, oraz - aplauz proszę - minusujących na demotach.

Zmodyfikowano 8 razy Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 12:29

E energizer19
+12 / 20

@mac433 portal wp udowodnił kłamstwo Niesiołowskiemu, gdyż Ryszard Cnie był w ogóle w biurze PO. Poczytaj młody gimnazjalisto zanim coś głupiego napiszesz

Haitilulz
+3 / 13

@gambit88 Każdy z osobną dedykacją specjalnie dla ciebie i (EDIT: jako, że "krasny plebs" niestety się nie przyjął, a do moich drzwi - zdaniem @M20B20 - puka już prokurator, odwołuję swoje słowa i deklaruję pozostanie przy bardziej neutralnym "proletariacie", nie narażając się przy tym na atak Antifowej Armii Świętego Oburzenia i współpracowników "Nigdy Więcej" ;)) proletariatu ziejącego
niepodważalnymi kontrargumentami w postaci "-". ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 12:56

AdrianHP
+10 / 10

Ile to kasy idzie na te zaplute mordy powywieszane na słupach...zalezy ci na glosie ludzi stan na ulicy powiedz co chcesz zrobic a nie wywieszaja sie za moje pieniadze i siedza w domu czekajac na glosy...po wyborach to samo, siedza w domu za moje...wkurza mnie ten smietnik po wyborach co slup jakas morda w kazdym koncie i na klatkach ulotki, czy nie mozna w gazecie poswiecic pare stron kazda partia zamisci swoich kandydatow i bedzie git a pieniadze na te smieci przeznaczyc na dozywianie w szkole albo leczenie dzieci po wypadkach lub na operacje, nie musiala by matka z ojcem zbierac i prosic o sms i wyjezdzac do niemiec na operacje. chory system, ale mam takie co ze jak widze tysiace tych ulotek to mnie krew zalewa ile to kasy wywalone w bloto.

Haitilulz
+3 / 11

@M20B20, ojojoj, czyżbyś straszył mnie sądem? Nie sądzę, żeby wychodziło to poza ramy czynu
o niskiej szkodliwości społecznej, więc napisz coś więcej, a ja się pośmieję. ;) Czy znasz termin "filister" tudzież "kołtun", które to świetnie oddają istotę
budowania swojego fałszywego przeświadczenia o wyższości poprzez monotonne naśmiewanie się z
moherów i tym podobnych? Obraźliwość wszystkich tych słów nie wychodzi poza ramy
"chamskości" np. "ciemnogrodu", "PiSiorów" czy "PiSdzielców"
(epitety jakże często używane bez konsekwencji przez takich, jak sąsiad autora demota, nawet,
jeśli bycie przeciwko pewnej partii nie definiuje przynależności politycznej i nie każdy oponent
ideologiczny tym złym "PiSowcem" być musi) więc polecam tym wszystkim, którzy czują
się urażeni, zastanowienie się (bądź wygooglowanie, częste działanie w wypadku lemingów
zderzających się z nowym terminem) nad sensem każdej z owych nazw. ;)

Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 12:57

A alien118
+3 / 9

Ta cała polityka to ściema! W kraju zle się dzieje, stworzone zostały pozory prawidłowo funkcjonującego kraju. Każdy polityk myśli tylko o swojej kieszeni a nie o tym aby ludziom dobrze się żyło

Haitilulz
-2 / 8

@M20B20 To dość szczególna forma jasnowidztwa... zastanawiałeś się już może, czy nie jest następstwem spożycia zbyt dużej ilości pryty? A może to już urojenie oniryczne? W każdym bądź razie uważaj na cienie i nie kłóć się z Bogiem, Konrad tak naprawdę z nim nie rozmawiał. ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 16:33

Z ZlosliwiecSieciownik
-4 / 6

@PytonZielony
Chyba chciałeś napisać "dość, że" zamiast tego "dojrze"...

Haitilulz
+1 / 7

Jej-jej. „... Ja mistrz! Ja mistrz wyciągam dłonie! (...) Wznoszę się! lecę! tam, na szczyt opoki!...”. @M20B20, jak zwykle za mocno się wczuł i zainspirowany pojedynczym błędem odstawia nam tu całą inwokację. Ów straszliwy i niewybaczalny błąd stał się dla niego asumptem do wylewu "flustracji" seksualnej i potoku słów, który zapewne miał w końcu ugodzić w moją "dumę" i "dumę" mojej ostatniej polonistki. ;) Wzlatuje nasz Konrad na szczyt swojego intelektu i bez zażenowania ląduje w brudnym chlewie, a niezrażony zejściem na temat niezwiązany z dyskusją dalej toczy piankę i macha pazurkami w ataku straszliwego szału. Jako, że nie jestem dla ciebie partnerem do dyskusji - pozwolę ci dźwigać świat na swoich ramionach w spokoju i opuszczę ten wątek na dobre. ;)

Stoppie
+2 / 2

Z tego, co wiem to wg badań, w których badano inteligencję narodów, odsetek ludzi inteligentnych jest mniejszością w stosunku do ogółu populacji, więc wy myślicie, że skoro PO ma tylu wyznawców to znaczy, że reprezentują ludzi inteligentnych ? Raczej tych, którzy noszą pupę wyżej niż mają. Natomiast PIS chce wszystkich ludzi sprowadzić do tego samego poziomu. Każdy ma być równy. Ja przepraszam, ale za komuny też tak chcieli. Jarek jako wizytówka partii odbiera powagę wszystkim swoim członkom. Ludzie zaczynają się śmiać, bo lubią generalizować (skoro wizytówka to i wszyscy). Demokracja to gówno, ale nikt nie wymyślił lepszego ustroju. PO-wcy myślą, że są lepsi i inteligentniejsi, a PIS-owcy na wszystkich myślących inaczej plują i nic im się nie podoba. A jeśli chodzi o programy tych partii to wbrew pozorom są do siebie zbliżone. I oba są o du.. roztrzaść.

saskllacz
+3 / 61

Czego to się nie robi dla chęci pokazania swojej rzekomej "zajebistości".

Odpowiedz
S sknera98
+13 / 35

no właśnie, ja mam mnóstwo PO i innego gówna

S sennyszept
+2 / 48

Naprawdę genialne:D:D:D chociaż uważam, że akurat nie partia tworzy ludzi tylko ludzie partie. No ale trzeba
przyznać, że w PISie dużo...dziwnych. Choć w PO też nie brakuje:P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 18:18

Odpowiedz
B buntpl
+7 / 11

@Workis "TVP promuje PiS (...) bylo to jakos tam 3 lata temu" no to promuje czy 3 lata temu
promowało? Jest różnica i to spora. Wtedy TVP było w rękach PIS-SLD, więc się nie dziwię,
że były przekręty na ich korzyść. Cholernie dziwne jest to, że teraz TVP ściąga z anteny
program Wildsteina (pan z Rzepy, często krytykuje rząd) i Anity Gardas (związana z PIS).
Chciałbym odpolitycznienia (albo prywatyzacji, choć to niemal niemożliwe) TVP, a nie zastępowania PISu przez PO. TVN, rydzykowe media i inne
niech sobie promują kogo chcą, bo są prywatne, a że ludzie wierzą we wszystko bez krytycyzmu, to
inna bajka.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 23:21

Haitilulz
+7 / 13

@Workis, jako zasłużony łykacz zmyślonych wynurzeń kolegów z klasy na lekcji WOSu, oczywiście
wie, co mówi. Ma przy tym niepodważalne źródła, źródła tak soczyście wspaniałe, że są w
stanie bez problemu zbić linię jedynego prawdomównego dziennika, powiązanego z jedyną
prawdomówną stacją. Specjalnie dla ciebie, miśku:
ht__tp:/__/wyborcza.pl/1,75248,8665813,_Wiadomosci__TVP_juz_nie_tak_dobre_dla_partii_Kaczynskiego.ht
ml. A teraz troszeczkę o twoich uroczych, pełnych ostentacyjnej ignorancji 13-latka tezach:
ht__tp:/__wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8683957,Raport__TVP_najczesciej_pokazuje_kandydato
w_Platformy.html . Jak widać, nawet Wybiórcza się z tobą nie zgadza. Zaszczepianie mitomanii nie
było dobrym pomysłem, czyżby uczeń przeskoczył już mistrza? Jaki pasterz, takie owieczki... A
tak na serio. Nie znam twoich poglądów politcznych, więc w zasadzie nie powinienem tworzyć
żadnych nieprzyjemnych sugestii. Nie będę negować, że przez pewien okres TVP agitowało na
rzecz PiSu. Z tym, że cyrkulacja ideologiczna następuje przy każdym rządzie. Należy to
piętnować ZAWSZE, a nie tylko wtedy, kiedy "nasi" nie siedzą na stołkach. Reżimowa TV
za rządów SLD nie podała na przykład informacji (podobnie zresztą jak - z całą pewnością
będziecie zdziwieni - Wybiórcza) o Kwachu urżniętym na obchodach z okazji rocznicy zbrodni
katyńskiej; dziś - wbrew temu, co sobie zdążyłeś już wmówić, a co przed chwilą obaliłem -
wali po oczach Platformą. I o ile zarówno PiS, jak i SLD oraz PSL nie obiecywały nigdy
uniezależnienia TVP, o tyle PO - TAK. A robią dokładnie to samo, co poprzednicy... w wypadku TVNu
zaś nie będę z tobą nawet dyskutować. Jeżeli nie widzisz żadnych "twardych
dowodów", manipulacji, ewidentnego forsowania własnego zdania i nie raczyłeś nawet
poszukać niczego na ten temat w internecie (ot, choćby i to: http://www.blogpress.pl/node/6045), />
to jaki byłby sens marnowania paru kolejnych minut na wymienianie chociaż ułamka rzeczy, które
przechodzą przez propagandową tubę? ;) Muszę się tu jednak zdecydowanie zgodzić z @buntem - prywatne media to zupełnie inna bajka, i jako takie nie muszą być bezstronne... chociaż załatwienie pierwszej w Polsce koncesji medialnej podpisanej na kolanie pod "okrągłym stołem" o wartości paru grubych milionów (Madam Achnik, a któżby inny...) warte byłoby przyjrzenia się, podobnie jak sprawa rydzykowych cegiełek na stocznię.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 0:39

B buntpl
+26 / 46

@mateusz337 TVP nie od wczoraj jest w rękach PO i SLD, więc czemu mieliby promować PIS?

thirteenthstep
0 / 42

Za to ty promujesz biedotę intelektualną swoją wypowiedzią .

Haitilulz
+6 / 10

@mateusz, kolejny pożyteczny leming bez aktualnych informacji bohatersko niszczy mity złego PiSu. ;) Dajcie mu spokój, no! Jutro piątek, do szkoły trzeba iść, a pewnie nalotówkę z chemii zrobią.

Sigtrigg
+41 / 83

Gdyby napisał o PO, to by nie był fajny, tylko byście sie smiali, że to katol i pewnie nałogowo broni krzyża i oczywiscie słucha Radia M**yja

Odpowiedz
P Prima50
+34 / 64

Oczywiście, bo jak ktoś jest za PiS, to od razu ma na czole wypisane, że jest psychopatą, idiotą, itp.

S sennyszept
+25 / 35

Nie uogólniaj, ale częściowo masz rację:) Z reguły jak ktoś potępia PO to każdy uważa że jest z PISu i na odwrót. A ja akurat nie lubię ani tej ani tej partii. Chyba jeszcze nie powstała taka która by mnie "zadowoliła" w stopniu choćby dostatecznym ;)

T thug
+3 / 3

Widzisz, to stereotyp. Część prawdy, część nieprawdy, nigdy nie wiadomo której części jest więcej. Chociaż reguła jest taka, że tej drugiej, kapiszi?
Hasło wyborcze PiSu bardzo mi się podoba: "Myśl Samodzielnie" Oczywiście, jako człowiekowi myślącemu, nie podobają mi się wszystkie plamy polskiej polityki, zaczynając od stronniczości mediów, na fanatycznych "wyznawcach" kończąc. Teraz nie ma żadnej partii, która odpowiadałaby większości społeczeństwa i raczej taka nie powstanie.

Stoppie
-1 / 3

"Myśl samodzielnie - GŁOSUJ NA PIS". Może jestem kretynem, ale jak dla mnie te dwa człony same sobie zaprzeczają. Jeśli mam myśleć samodzielnie to znaczy, że mam głosować na PIS, bo tylko wtedy robię to w pełni samodzielnie ? Nie wiem kto układał to hasło, bo było by dobre, gdyby nie drugi człon.

Najemny
+15 / 33

uważam że demoty nie powinny pokazywać przekonań politycznych, każdy ma własne zdanie i przekonania, niech tak pozostanie :)

Odpowiedz
F Faoiltiarna
+31 / 39

Jak to ktoś mądry powiedział - "Poglądy są jak dupa. Każdy ma swoją, ale po co od razu pokazywać".

wgw
+2 / 4

ale Twoim takiem myslenia, rownie dobrze nie powinno byc ocen demotywatorw bo przeciez kazdy ma swoje zdanie...

M majkul
+4 / 6

@Workis.. jak nie jestes obeznany to nie pieprz glupot. Wyjazd do Gruzji nie mial na celu zrobic na zlosc Rosji tylko uniezaleznic Polske i czesc Europy od dostaw rosyjskiego gazu co byloby dosc niekorzystne dla bolszewikow (chodzi dokladnie o budowe gazociagu i dostawe gazu z Azerbejdzanu). Niestety Rosja nie mogla sie z tym pogodzic i jest tak jak jest, z rurociagu skorzystala tylko Rumunia.

Haitilulz
+6 / 6

@Workis, tu muszę się z tobą zdecydowanie zgodzić... chociaż nie bez pewnej uwagi. To Kwaśniewski i SLD wprowadzili nasze wojska do Afganistanu i Iraku, a teraz ich utrzymania tam żąda Sikorski oraz paru generałów. Z całego PO wyłamał się tylko ex-platformers, a nasz dzisiejszy prezydent, czyli Komorowski. W polityce nie ma świętych... nawiasem mówiąc, czy może mi ktoś wytłumaczyć, co Komorowski robi jeszcze na miejscu głowy państwa? Szeremietiew uniewinniony po 10 latach targania go po sądach, a Bronisław obiecał, że usunie się z życia politycznego, jeśli tak się stanie... pewnie dlatego też unikał jak ognia wszystkich rozpraw, w których był powołany na świadka. ;) Zresztą, czym ja się łudzę... gdyby miał poczucie honoru, odszedłby po ujawnieniu "nieścisłości" w sprawie WSI. Przykład Köhlera i słowność najwidoczniej nie zobowiązują wszystkich tak samo, bo przecież "jesteśmy równi, ale niektórzy z nas są równiejsi" - że tak sparafrazuję pewnego anglika...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 1:19

W Workis
-1 / 1

Haitilulz, nie mowie ze wprowadzil wojska do Afganistanu i Iraku tylko ich przetrzymal, tj. nie wycofal.
W sumie PO tez ich nie wycofalo, chociaz Komorowski jest za wycofaniem, ale cos mu nie udaje sie dogadac z reszta PO.
Jesli mowisz, ze prezydent musi miec honor i po wielkiej swojej pomylce odejsc, to bysmy mieli wybory co 2 tygodnie.
Do tej pory jakos nie widzialem dobrego prezydenta, jedyna osobe ktora szanuje to Walesa, wbrew calej tej nagonce zazdrosnikow na niego.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 November 2010 2010 23:08

S Silvher
+21 / 37

Wiecie co jest najgorsze że te ulotki są lakierowane i nie można się nimi nawet podetrzeć w kiblu.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 22:01

Odpowiedz
rotterr2
-4 / 20

Szczerość zaoszczędzi mu miejsca w skrzynce ;)

Odpowiedz
T twain
+11 / 17

Czy twój sąsiad aby na pewno istnieje?

Odpowiedz
B buntpl
+8 / 22

@vespacrabro Sam nie przepadam za Kaczyńskim, ale dziwi mnie czemu na głównej jest tyle demotów jeżdżących po PIS, a tak mało o PO. No tak, "PO nie robi wstydu Polsce", "każdy jest lepszy od Kaczora", a za PO są tylko młodzi, ynteligenti z dużych miast itp., ale mnie to nie przekonuje do ciągłego wyśmiewania PIS.

mishaleena
-5 / 9

@buntpl -Lepiej śmiać się niż płakać, nie uważasz?

instalacja
+6 / 8

nie chciałem się do tego dołączać, ale wobec ewidentnych niedomówień, żeby nie powiedzieć kłamstw muszę oponować ::: @kingaolek - przypominam akcję Donka pt. "cenzura internetu w imię walki z pedofilami i "twardym" hazardem". Jarek mówił o internautach jako porno-piwoszach, ale cenzury nie wprowadził. Więc, nie pierd*l! PS: mam w dupie i PO i PiS (info dla ociężałych intelektualnie)

Haitilulz
+4 / 8

Niestety, @instalacja mnie uprzedziła. ;( Ale przyznam się, że miałem niezły ubaw, kiedy Onet (tak mi się przynajmniej wydaje, ponieważ streamowali rozmowę na żywo i zapewnili czat) zorganizował "debatę" z premierem, podczas której "internauci mogli zadawać pytania". Rzeczywistość jak zwykle zaszczała nam różowe okulary - "internauci" to grupa wyselekcjonowanych przez PO blogerów, uśmiechających się w urzekający sposób do Donalda i zadających idiotyczne, pozbawione sensu ogólnikowe pytania, typu: "czy faktycznie chcecie ocenzurować internet", na co Tusk z równie błogim uśmiechem opowiadał o wspaniałości oraz niezależności tego medium, nie dając żadnych, powtarzam: ŻADNYCH konkretnych odpowiedzi. Podobno moderator przez pewien czas miał zbierać pytania, które powinny być później zadane, najwyraźniej jednak ta część umknęła mojej uwadze...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 November 2010 2010 1:30

K kasiakasiakasiakasia
+6 / 10

komentarzy nie doczytałam nawet do połowy, ponieważ
O GUSTACH SIĘ NIE DYSKUTUJE !
dyskutuje się, jeśli jest się w temacie, na poziomie, ma się odpowiednie argumenty i jeśli się na czymś znamy.
aaa ciekawe ile osób pójdzie na wybory. Odda świadomie swój głos, a nie dlatego że kandytam ma ładną żona czy też nie.
pozdro ;d

Odpowiedz
B Bizonozaur
+2 / 20

prawdziwy Polak nie glosuje na ta cala bande nierobów co na wiejskiej siedza!!

A A11
+13 / 21

@tm1311

przeciez to tusk dzielil polakow porownujac wschod polski do NRD(bo tam rzadza pisowcy) a zachod polski do RFN(bo tam rzadza POwcy), ze emigracja zawsze od biedoty byla w jedna strone... ta trescia tylko dzielil polske i polakow na lepsza(bogatszy zachod) i gorsza(biedny wschod)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 20:09

B BR231
-3 / 11

PO-lak jak już ;)

M majkul
0 / 6

dobrze powiedziane @laki06:) pozdrawiam. Demot dokladnie odzwierciedla efekt dzialania propagandowych mediow.

A A11
+6 / 18

hahah taa komisja sledcza pod przewodnictwem posla pisu buhahahah chyba nie pamietasz afery hazardowej gdzie poslowie twojej ulubionej partii PO ustanowili sie sedzia we wlasnym procesie a wyczyny posla sekuly to juz totalny zal(czlowiek gadajacy z krzeslami) non stop probowal ratowac rycha,zbycha,mira i grzesia a poslowie SLD i PiS byli bezradni to nie pier*** ze PiS wyskoczy z komisja slecza pod przewodnictwem PiS bo po aferze hazardowej juz wiedza jak to bedzie wygladalo

B BR231
+1 / 9

A może jakieś argumenty? CO takiego partia m(d)iłości zrobiła dla PO-lski?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 20:34

M micbea
-1 / 5

I sasiada oczywiscie na 25 lat do wiezienia bez mozliwosci wczesniejszego zwolnienia, za podzeganie do morderstwa!!!

Destr0
+9 / 15

(-)PO,PIS,SLD czy PSL to Ci sami socjaliści.Ten demot tylko pokazuje jak jest podzielone polskie społeczeństwo.

Odpowiedz
gomp
+3 / 19

PO nie lubię bo udają liberałów, a robią wszystko tak, że się Locke, Hayek, Wolter i Jefferson przewracają w grobach, SLD wiadomo "zrefunduj mi in vitro to se walne aborcje" no i komuna, PSL to takie nie wiadomo co tyle tylko że jest. Ale PiS jest zdecydowanie najgorszy. Drą się 'precz z komuną' a sami w swoim socjalizmie są znacznie bardziej radykalni niż choćby SLD. Zamienili tylko nazwy z komunistycznej utopii wujka Marksa na "solidarne państwo" i ciemnota głosuje. A ta paranoja na punkcie katastrofy smoleńskiej, szukanie tam spisków to jest po prostu błazenada i robienie sobie kapitału na śmierci wielu wybitnych osób. I bynajmniej nie chodzi tu o L.Kaczyńskiego, człowieka który podpisał traktat lizboński (zrzekając się znacznej części suwerenności) bez przeczytania go. I co tacy Polacy nagle wielcy "Patrioci". G**no prawda, w rubryce narodowość sobie mogą wpisać "globalista".

Odpowiedz
Destr0
0 / 8

Tam wszyscy są po tych samych pieniądzach.Wszyscy to socjaliści.

H hinata1
+1 / 9

gomp udawanie ze w smoleńsku nic się nie stało .. nie wiem jak to nazwać.. ciemnota ? trzeba być ślepym by nie zauważyć ile jest w tym wszystkim niejasności.

M majkul
+2 / 4

@gomp lubisz czy nie lubisz propaganda i tak robi swoje :(

H hinata1
+3 / 9

Mozę byś się zainteresował.. poczytał na ten temat bo problem jest taki ze ty w tej sprawie nic nie wiesz a takiego mądrego udajesz. Cieszysz się ze jedynie ze możesz pożartować z mocherow. Gratuluje Ci wysokiego poziomu inteligenci i szacunku dla drugiego człowieka. Powodzenia w życiu. .. Zero ironii kolego.

S srutututututut
0 / 2

ciekawe czy jakby politycy radni prezydenci i inne gówna pracowali społecznie to czy by sie tak pchali ??

Odpowiedz
A awruk2
-2 / 16

natomiast lewusów z PO juz akceptuje ( nie nie popieram PiSu)

Odpowiedz
spacja2703
+3 / 3

Najlepiej, gdyby ktoś przypomniał tym od ulotek że skrzynki są na listy. Gdybym chciła napisac od kogo nie chce otrzymywać ulotek reklamowych to na skrzynce z pewnością nie starczyłoby miejsca.

Odpowiedz
Tyberion
+17 / 31

Jedziecie tak po PiS, ale dlaczego nikt nie mówi o tym że ludzie z PO podnoszą nam VAT, chcą zamrozić na 2 lata wpłaty do OFE przez co nasze emerytury będą niższe.
Tak że dzieciaki które czytacie to za kilka, kilkanaście lat na moją emeryturę będziecie musieli z własnej kieszeni wypłacić 2 razy więcej.

Może teraz tego nie rozumiecie i ważny jest dla was tylko lans na mieście gdzie wyśmiewacie się z krzyża, moherów itd.

Ale kiedyś gdy skończy się wam siedzenie przed kompem a będziecie ciężko zapier*alać aby utrzymać rodzinę w przyzwoitych warunkach zrozumiecie że ta wasza "cudowna" partia liberałów zafundowała bagno w którym będziecie żyli.


Nie podoba mi się cała ta szopka którą odprawia PiS ale gdy oni rządzili dług publiczny malał dowód proszę bardzo.
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/deficyt;2010;kwota;rekordowa;ale;bylo;gorzej,44,0,529196.html

Odpowiedz
K klia
+1 / 11

Nic z tego! większość nie przeczyta twojego komentarza bo jest za długi;D BO po co minusować całą prawdę?

H hinata1
+6 / 16

To prawda gdyby nie nagonka polityczna na PiS nie sadze by PO miało takie poparcie, wszystko bylo by inaczej. ALe ja juz nie będę sie o tym rozpisywać bo nie o to chodzi. Zgadzam sie z Tyberonem.

W Warf
-1 / 5

To PiS mógł rezerwy zrobić a nie rozdawać pieniądze na prawo i lewo marnując dobrą koniunkturę.

N nurgiel
0 / 10

u mnie w mieście na każdym możliwym obiekcie jest masa tego przez spammerów z PO -.-

Odpowiedz
E energizer19
+3 / 11

Niekoniecznie, mnie to zmotywowało, żeby pójść głosować na pis widząć jaki PO ma elektorat

C Chyziek
+6 / 22

Twoj sąsiad jest kretynem i tyle...

Ku rwa Ludzie piszecie o czyms o czym nie macie pojecia, telewizja w tym kraju to manipulacja, przestancie ją ogladac to głupota. PO to skuwysyny dowiedzcie sie o PiS, Po cokolwiek więcej a się przkeonacie. Dowodem na to że PO to ***** jest choiażby to jaka oni i Prezydent KOMOROSKi podposali umowe z Rosją, dotyczacą gazu. JEst to parodia naprawde

Odpowiedz
nicka01
-1 / 5

Paranoją jest to że osoby z PIS kompromitują Polskę.

M Mietas2233
+20 / 32

Pierwszy raz napiszę więcej niż dwa zdania na demotach.
Otóż śmieszy mnie fakt iż przyjęło się w zwyczaju, że osoba młoda, wykształcona oraz z większego miasta głosuje na Platformę. Osobiście spełniam wszystkie kryteria choć tak na prawdę żadne z nich nie jest ważne.Liczy się inteligencja oraz przede wszystkim asertywnośc w podejmowaniu decyzji.Gdy PIS doszło do władzy pierwszy raz w życiu zauważyłem,że "coś się dzieje".Więcej patroli policyjnych na osiedlu ( zapenienie bezpieczeństwa obywatelom powinno być priorytetywną sprawą ), 24h sądy, które działały sprawnie i szybko oraz ktoś wreszcie się wziął za tą zasraną korupcję.Jak słyszę że w Polsce nie ma żadnych przekrętów spisków i, że to cały wymysł PIS to facepalm sam się ciśnie.Rączka rączkę myje o czym myślę każdy miał okazję się przekonać , czy to w pracy, czy na uczelni, czy u lekarza( którym sam jestem i wiem co mówię), czy także w naszej ukochanej piłce nożnej- ponad 100 osób na najwyższych szczeblach zostało zatrzymanych.Ale nie teraz wyborcy chcą ciszy i spokoju, bez awantur w polityce a najlepiej bez opozycji.Osobiście wolę jak coś się dzieje, bo jak jest kurewska sielanka to myszy harcują.Wszystko to pieczętuje sprawa Blidy, która rzekomo popełniła samobójstwo poprzez naciski ówczesnego rządu- śmiech na sali.Kręciła z tym węglem we wszytskie strony, ale to ludzie PISU przyłożyli jej pistolet i strzelili.Obecnie bardzo mało oglądam telewizji ale zawsze w każdym wydaniu wiadomości itp musi być o Pisie (najczęsciej w negatywnym znaczeniu).Kiedyś za rządów SLD nie widziałem podobnej "napinki" na partię "przeciwną".Obecnie rządzi PO więc na nich należy się skupić, im wytyczać błędy, bo co mnie obchodzi, że z pisu odszedł ten czy tam skoro oni są w mniejszości. Jedno trezba przyznać pan premier potrafi mówić i to dużo, szkoda że tylko to.Dziękuję

Odpowiedz
K kolesgit88
+9 / 17

Dokładnie. Dodam, że osoba młoda nie interesuje się polityką (chyba, że ja ;p ), wie tylko tyle ile usłyszy jednym uchem w tvn, polsacie czy nawet w tvp. A która partia tym rządzi - każdy wie.

B Bialamagia
+12 / 16

Zwięzła, sensowna wypowiedź. Duży plus.

brovareck
-5 / 21

Z dwojga beznadziejnego wolę PiS (wku***a mnie ta uległość klechom), ale sąsiad mimo wszystko spoko :D

Odpowiedz
C cookie94
+7 / 17

Aż ręce opadają...
A mówi się, że to PISowcy obrażają i się awanturują...

Odpowiedz
C Coolermastah
+7 / 19

W sumie to plus! Dawno tak nie zostałem zdemotywowany! Największym demotem są komentarze tych biednych "młodych z dużych miast" (czyt. lemingów), którzy popierają w swoich wypocinach biednego człowieka, który ma problem z myśleniem sam za siebie i dał sobie wmówić przez konkretne media, że politycy Prawa i Sprawiedliwości są "psychopatami"... To jest naprawdę straszny demotywator biorąc pod uwagę to, że ten rzeczony sąsiad nie jest odosobniony ze swoim wymóżdżeniem...

Odpowiedz
K karamba11
+9 / 19

psychopata to ten stary SBk z pod dwójki i ta banda PO z ryżym lisem na czele

Odpowiedz
EndiFreeKolesio
+10 / 16

Cały czas jedziecie po PiS. Jeżeli to takie "agresywne oszołomy" i "psychopaci" to spójrzcie na swój język? Co wy nim reprezentujecie? I zgadzam się ze stwierdzeniem, które pare razy padło- TVN, oprócz tego, że fajna stacja z pomysłem (moje zdanie), to również ściśle ukierunkowane politycznie narzędzie propagandy. Wystarczy porównać TVN do internetowych, niezależnych serwisów informacyjnych i widzimy jak na dłoni- przekłamane i niepełne informacje co do polityki PiS-u oraz np. przemówienia Pana premiera, które mimo, że ogromnie mijające się z prawdą, nie są w żaden sposób podważane.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2010 2010 22:40

Odpowiedz
L Legale
-2 / 12

PiS robią z siebie kretynów, PO zaczyna wchodzić w tyłek wyborcom a lewica doprowadzi do komuny.... i teraz pozostaje przerosic ojczyzne, i spadać na zachód

Odpowiedz
P pi73r
-2 / 4

Ale my w zasadzie nie mamy lewicy w Polsce. Jeśli chcesz pie*dolić głupoty to idź na plac zabaw do rówieśników.

adasp14
+5 / 13

tak czytam te komentarze i widzę wielu ludzi inteligentnych, którzy mimo tego całego motłochu widzą co się dzieje w Polsce... i dlatego nie rozumiem dlaczego to PO rządzi? czyżby wybory były fałszywe? bo w moim otoczeniu (a jest ono baaaardzo różnorodne) jakieś 10% osób popiera PO...a więc WHY WHY ???

Odpowiedz
M Mnih
+4 / 20

daj namiary na tego gościa, chyba mu sie we łbie poprzewracało zmaniupulowana pier.dolona gnida stojąca za PO

Odpowiedz
Q qwert123
-3 / 3

Mój sąsiad jest trochę inny bo startuje z listy PiS'u, i chyba mu to przykleją na skrzynkę... :D

Odpowiedz
Quezacoatl
-2 / 10

Jadąc dziś do pracy autobusem podsłuchałem, niechcąco rozmowę "starszej pani w berecie" jak rozmawiała z sąsiadka: "Kochana głosuj na liste nr 5! Nie wiem kto na niej jest, ale głosuj bo to jest PiS!!

Odpowiedz
T traczek10
+3 / 7

jak widzę takie psychopatyczne naklejki na skrzynce to aż się prosi by zebrać wszystkie rozrzucone ulotki i zapchać gościowi skrzynkę ;)

Odpowiedz
Grudniowy
-1 / 5

a ja widze kryptoreklame PO i po czy pis to jeden ch*j

Odpowiedz
W Warf
+6 / 6

Wszyscy jesteście zwyczajnie niedorobieni. Brakuje wam edukacji/kultury rozmowy.

Odpowiedz
kaosmage777
-2 / 2

Wysłać ich na Madagaskar!:)

D DaroKosmo
+2 / 10

Ach, jak emanuje miłość elektoratu platformy :D
Tutaj raczej demotywuje zmanipulowany sąsiad, który nie umie samodzielnie myśleć, i któremu wmówiono że wszyscy ludzie z Pis'u to psychopaci, a w PO są za to sami inteligenci.
Standard, ale jestem pewny że inaczej zaśpiewa , jak nie będzie mógł we własnym kraju po Polsku mówić.
Tylko wtedy będą już tylko pozory demokracji i g*wno warte będzie jego zdanie.

Odpowiedz
nwn9
+3 / 3

To wkurza, wiem. Ale niby waszym zdaniem jak kandydaci mają dotrzeć do wyborców? Nie obejdą przecież całej wsi, czy miasta i nie zapukają do każdych drzwi. Mnie, osobiście, bardzo wkur​wіа brak informacji o kandydatach do samorządu. Ktoś gdzieś jest i do czegoś kandyduje, ale kto i do czego, to się pan domyśl.

Odpowiedz
P Proqp
-4 / 10

Jakim cudem TO GÓWNO znalazło się na głównej. Poniżać każdy głupi może

Odpowiedz
nwn9
-1 / 1

Komentować też.

E eltek
+4 / 6

Demoty są uPOlitycznione w 100% + PiS zły, a PO modne i dobre- mity 99% uczniów od 16 w dół.
Wykop z tego wszystkiego jest najlepszy

Odpowiedz
O Otak
-2 / 4

Młodzi Wykształceni z Wielkich Miast. Debile.

Odpowiedz
H helululek
0 / 2

Nazywając innych ciotą sam nią widocznie jesteś. Gówno cię to obchodzi kto jest za kim i dla twojej wiadomości więcej osób z wykształceniem wyższym głosowało na PiS niż na PO. Za PO najwięcej było ludzi po szkole podstawowej.

Odpowiedz
mazeck
0 / 0

hahah racja helululek :D Ten sąsiad to niezły psychol :D

Odpowiedz